atas Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 repoterul a anuntat ca temperatura in desert este 27 grade la aceasta ora 18:48 CET sa dat startul in cursa si motocicletelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Live Eurosport 2 acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Se pare ca acest Dakar nu va fi o simpla formalitate pentru Despres.. Ieri a sosit al 5-lea (sa zicem ca a mers tactic, ca sa obtina un loc bun la start), iar azi, la WP3, a ajuns al 5-lea cu o intarziere de 9 min si 48 sec in spatele lui Barreda Bort.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Careva din grupul de dupa Bort la WP2 ( cred ca Casteau) a facut o eroare si s-au luat mai multi dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Fretigne nu apare la nici un punct... Careva din grupul de dupa Bort la WP2 ( cred ca Casteau) a facut o eroare si s-au luat mai multi dupa el. Tot ce se poate.. intre WP 2 si WP 3, Casteau a pierdut mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Oricum e ceva ciudat. Pe live comments zic ca Despres era pe locu' 1 la km 110... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Ciudat.... pe livetiming la WP4, Despres apare pe locul 15, deocamdata, la 9 min 49sec, de lider. |Cum arata acolo, Helder Rodrigues incepe sa recupereze.. este pe 5 la 5min41sec de lider. Joan Barredo Bort's tour de force propelled him to the top of the general classification, where he now commands a lead of 5'36" over Ruben Faria and 6'36" over Juan Pedrero García. David Casteu (+6'54") lies fourth and Cyril Despres (+8'50") fifth. Aussie Matt Fish (+9'18") is sixth, just ahead of Darryl Curtis. The South African is followed by Pål Ullevålseter (+9'27"), Jordi Viladoms (+9'35") and Jeremías Israel Esquerre (+9'39"). The major casualty of today's stage was former leader Francisco López, who now has a deficit of 15'49" to make up. Frans Verhoeven (+13'44") lies two places above him. Deci Barreda a castigat etapa. Editat Ianuarie 6, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cred ca i-au intrat un pic chilotii in poponeata astuia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Verhoeven s-a antrenat in Romania, pentru Dakarul de anul asta. Probabil pastreaza amintiri placute, de pe vremea cand concura pentru Vectra Racing. Editat Ianuarie 7, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Postul ATV ofera pe site posibilitatea vizualizarii online a transmisiuniI TV : http://play.tuteve.tv/ Conform programului de difuzare, stirile despre Dakar încep la ora locală 23:30, deci ora 06:30 ora României. O să mă trezesc dimineaţă pentru a verifica dacă corespunde programul TV cu ceea ce se difuzează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Postul ATV ofera pe site posibilitatea vizualizarii online a transmisiuniI TV : http://play.tuteve.tv/Conform programului de difuzare, stirile despre Dakar încep la ora locală 23:30, deci ora 06:30 ora României. O să mă trezesc dimineaţă pentru a verifica dacă corespunde programul TV cu ceea ce se difuzează. Multumim mult Andry! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 În linkul de mai sus văd că acum apare ca siglă TuTeve în locul ATV . Pe acest site văd că este în continuare ( am verificat şi la prânz ) transmisiune ATV : http://www.tv-porinternet.com/2010/06/atv-en-vivo.html Tot pe siteul http://play.tuteve.tv/ se mai găsesc ceva materiale ( deocamdată doar din 5 ian ) în meniul Deportivos - Rally Dakar 2013 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atas Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Postul ATV ofera pe site posibilitatea vizualizarii online a transmisiuniI TV : http://play.tuteve.tv/Conform programului de difuzare, stirile despre Dakar încep la ora locală 23:30, deci ora 06:30 ora României. O să mă trezesc dimineaţă pentru a verifica dacă corespunde programul TV cu ceea ce se difuzează. am verificat acest site si functioneaza si la mine ATV--------------OK GLOBAL TV---KO se tot incarca dar nimic ATV+------------OK LATELE---------OK ATV SUR-------NU RECEPTIONEZ CU ANTENA MEA EN VIVO--------IDEM primele patru posturi tv eu receptionez cu antena parabolica fiind canale libere ultimele doua nu pot sa le receptionez nu sant transmise pe acel satelit poate au acoperire doar pe america de sud iar pe europa canci va doresc vizionare placuta tuturor acum pe ATV+ se transmite rezumatul zilei este ora 1:07 am CET buna dimineata tuturor acum pe ATV se transmite rezumatul zilei este ora 5:47 am CET Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) Offf mama lui de program ce rău îmi pare că nu apuc să prind ştirile de dimineaţă sunt mereu pe fugă cu facultatea şi n-am timp de vizionat. Momentul zilei din etapa de ieri : http://www.youtube.com/watch?v=7tyFFV8H2hk S-au cam tăvălit băieţii, sper să nu fi avut parte de vreo daună, indiferent de natura acesteia. Editat Ianuarie 9, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Nu stiti careva daca se gasesc pe undeva rezumatele etapelor de pe eurosport, ca din nou baga tampenii si rezumatul de la 12 noaptea nu mai e deloc sau e cu intarziere mare...?! Sau unde se pot gasii rezumate de etapa? Stiu ca era ceva site australian dar nu imi mai amintesc cum ii zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) Pe siteul http://www.dakar.com găseşti to ce ai nevoie, doar să te descurci cu navigarea prin meniu. Dacă nu merge treaba, dă de ştire. Se apropie cam prea mult Despres de cei doi lideri din echipa Yamaha, Husqvarna în ciuda faptului că a condus destul de multă vreme plutonul acum începe să piardă teren, iar Honda parcă-i pe nicăieri. Editat Ianuarie 10, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Daca ar pune pompe de benzina de scuter, ceva chinezesc, numai pe ale lor nu, or sa fie mult mai in fata cei de la Husqvarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Acum vă adresez o întrebare la care vă rog să răspundeţi sincer : dat fiind nivelul de fabricaţie la care au ajuns toţi producătorii de motociclete, referindu-mă acum la motocicletele din Dakar, consideraţi că definitorii în câştigarea competiţiei sunt experienţa şi talentul pilotului ? Personal consider că este o luptă între piloţi şi nu o luptă între piloţi ŞI motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 pai daca te uiti la top 20 care trag gazul tare, deocamdata in afara de KTM toate pocnesc. Se pare ca Yamaha a nimerit-o. Husqarnele au probleme electrice si cu pompele. Hondele au probleme de alimentare pentru ca au inghesuit aiurea rezervoarele suplimentare si nu se face bine transferul in rezervorul principal. Sherco-ul lui Duclos e gata si ala (se termina reportajul de la Eurosport cu el "dezbracat") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Eurosport au devenit neseriosi : intr-o noapte trebuia sa fie Dakarul la 12:30 si l-au pus la 2:00 iar azi dimineata trebuia sa fie reluare la 6:00 si cand colo era telefuking shoping ! Referitor la motciclete ma intreb : ditamai firmele nu au reusit un an de zile sa proiecteze si sa testeze o motocicleta capabila ? Chiar dau dovada de amatorism si neseriozitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Zău că nu mă aşteptam nici eu ca după atâţia ani de cercetări, inovaţii, evoluţie în toate domeniile, să persiste probleme minore dpmdv în cazul unor maşinării special concepute pentru competiţie, deci maşinării care au avut parte de o atenţie specială şi de un buget de fabricaţie muuuult mai mare faţă de omoloagele lor comerciale. Tare-s curios dacă maşinăria albastră din aceste cadre a avut vreo problemă pe parcursul raliului : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Da, daca a fost facuta la Pitesti. Daca nu, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 ditamai firmele nu au reusit un an de zile sa proiecteze si sa testeze o motocicleta capabila ? Chiar dau dovada de amatorism si neseriozitate . "ditamai firmele" - nu toate echipajele sunt de uzina. de fapt mai toate nu sunt. motocicletele sunt capabile. fiabile in limita performantei necesare. uita-te la timpul in care se fac etapele raportat la distante si o sa vezi ca se scot pe traseu offroad medii mai bune decat scot unii de aici la constanta daca n-o iau pe a2... e normal sa mai crape cand se trage de ele la blana in conditii care intr-o zi pot varia de la 0C la 45C. Zău că nu mă aşteptam nici eu ca după atâţia ani de cercetări, inovaţii, evoluţie în toate domeniile, să persiste probleme minore dpmdv în cazul unor maşinării special concepute pentru competiţie, deci maşinării care au avut parte de o atenţie specială şi de un buget de fabricaţie muuuult mai mare faţă de omoloagele lor comerciale. daca nu ma insel, motoarele (in sensul de grup propulsor) sunt identice cu ce poti sa cumperi din showroom prin regulament. Tare-s curios dacă maşinăria albastră din aceste cadre a avut vreo problemă pe parcursul raliului : la capitolul ciudatenii care au terminat as puncta 2 Vespa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 hai ca azi a avu probleme cu cutia si KTM-ul lui Despres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 pai daca te uiti la top 20 care trag gazul tare, deocamdata in afara de KTM toate pocnesc.Se pare ca Yamaha a nimerit-o. Husqarnele au probleme electrice si cu pompele. Hondele au probleme de alimentare pentru ca au inghesuit aiurea rezervoarele suplimentare si nu se face bine transferul in rezervorul principal. Sherco-ul lui Duclos e gata si ala (se termina reportajul de la Eurosport cu el "dezbracat") KTM nu este un monument de fiabilitate. Despres a trebuit sa isi schimbe motorul in etapa 9, ca sa poata sa isi asigure continuitatea in cursa. In plus , asa cum spuneai si tu, are deja ceva probleme si cu cutia de viteze. De la Honda nu avem ce sa cerem deocamdata... este un an de "teste" si de acumulari pentru ei. Husqarna a mers surprinzator de bine, dar au si ele problemele lor. Nu stiu daca nu au schimbat si ei motoare. Cel mai fiabil si echilibrat pachet, dupa ceea ce vad pana acum, il are Yamaha. Este si firesc, istoria Yamaha in Dakar se confunda cu istoriea Dakarului. Castiga primele doua editii cu modelul XT500. Daca nici astia nu au experienta, nu stiu cine ar mai putea avea. Din pacate nu au totusi piloti de talia unui Despres, Coma sau Barreda, care face un Dakar surprinzator de bun... Daca mai ai si ghinionul sa intrii in coliziune cu vreo vaca argentiniana sau cazi ca incepatorul, normal ca nu ai sanse la victorie... Acum vă adresez o întrebare la care vă rog să răspundeţi sincer : dat fiind nivelul de fabricaţie la care au ajuns toţi producătorii de motociclete, referindu-mă acum la motocicletele din Dakar, consideraţi că definitorii în câştigarea competiţiei sunt experienţa şi talentul pilotului ? Personal consider că este o luptă între piloţi şi nu o luptă între piloţi ŞI motociclete. Evident ca intr-o asemenea competitie ambele componente (cea tehnica si cea umana) au o pondere la fel de importanta. Poti sa ai cea mai puternica si mai fiabila motocicleta si si nu vrei putea castiga, daca faci greseli de pilotaj si de navigatie, daca nu ai o strategie foarte inteligenta. Pe de alta parte, daca iti cade fierul, toata experienta si talentul nu fac doi bani. Zău că nu mă aşteptam nici eu ca după atâţia ani de cercetări, inovaţii, evoluţie în toate domeniile, să persiste probleme minore dpmdv în cazul unor maşinării special concepute pentru competiţie, deci maşinării care au avut parte de o atenţie specială şi de un buget de fabricaţie muuuult mai mare faţă de omoloagele lor comerciale. Tare-s curios dacă maşinăria albastră din aceste cadre a avut vreo problemă pe parcursul raliului : Tot materialul de concurs este proiectat cu maxima seriozitate, insa competitia asta, este bancul de proba suprem. Masinariile si oamenii sunt duse la limita, este firesc sa cedeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.