Constantin Postat Decembrie 21, 2012 Autor Share Postat Decembrie 21, 2012 Un nou Motociclist de Interventii: MI 6: prim ajutor - instructor, activ in off road, 8 ani in categoria A, Zona de Interventie Brasov - Dambovita - Arges - Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 nu este nimic penibil sa imbunatatesti roata. sau cauciucul. repet, mie nu mi-ar conveni sa vina ditamai duba de 3 tone sa-mi care mobra pt ca s-a fisurat un furtun sau s-a ars un releu. costa milioane si nu vad de ce sa platesasca nenea sponsorul bani astia pt un drum inutil. asa, un MI in 10 minute o pune pe roti si suntem gata de drum. Bine,daca e dauna totala atunci da, sun la o firma de tractare sa o ia... Tu iar aberezi in stilul tau caracteristic. 1. tu nu ai mobra 2. chiar daca ai avea mobra si se intampla sa-ti pice ceva pe drum motociclistul de interventii nu poate avea acces instant la un depozit cu 423942374823 relee si furtune pentru 4239423709432 tipuri de motociclete existente in trafic. Asa cum astepti de la 2 zile pana la 2 saptamni sa-ti vina piesa X de la reprezentanta asa o sa astepti tu 2 sapt in camp sa-ti aduca motociclistul de interventii tie releul sau furtunul - LOL 3. nu existi numai tu pe lumea asta dar pun pariu ca si tu daca ai fi si-ti crapa mobra (pe care nu o ai) in drum o sa te uiti la ea ca rama la sudura si n-ai sti sa-i zici aluia la telefon ce anume ti-a crapat. Asta inseamna ca suni si zici modelul mobrei si motomobristul chuck-norris de interventii vine cu un rucsac de piese in spate exact pt modelul tau de mobra, eventual un motor de rezerva si iti repara motocicleta pe loc. Hai ba sa ne cacam pe noi, mai gandeste si tu cu capu ala al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 mobra-scuter-maxiscuter-japoneza-ruseasca: cam toate bujiile se potrivesc intre ele, furtunele de alimentare,galerii de admisie, cablu de ambreiaj,disc de frana intepenit pe etrier si invers, contact stricat, releu crapat,baterie busita. astea se repara la fata locului,exista chituri de reparatie universale. incap toate intr-un topcase, banda adeziva,silicon,soricei, cleste si patent, kit-uri de pana,cablu ambreiaj de schimb,etc. de obicei in 3 minute iti dai seama de problema mecanica a fierului si stii cam despre ce e vb. P.S. nu am mobra, am acasa 2 scutere de 50 si unul de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 de obicei in 3 minute iti dai seama de problema mecanica a fierului si stii cam despre ce e vb. Corect bai, eu zic sa vina ciac norrisu de interventie cu un patent si-un colac de sarma pe umar si rezolva orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Decembrie 23, 2012 Autor Share Postat Decembrie 23, 2012 MI 7: pune la dispozitie o autoduba, 29 ani in categoria A, Zona de Interventie raza 150 km fata de Bucuresti , ( detinator a 4 vitezane - deci interventii la drum public) Motociclistii de Interventii, cei care aplica ca MI precum si cei care aplica pentru Grupul Simpatizantilor Motociclistilor de Interventii ( cei ce beneficiaza de MI ) sunt invitati la Craciunul Motociclistilor, vineri 28. 12, orele 18,00 sala de la Piata Unirii, intrarea comuna cu Farmacia 2na. Aduce fiecare ce poate. Organizator MI 1 (Gigi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 oau! trebe sa ma pregatesc temeinic nu!? si eu care credeam ca vin pentru gigi, grigore si inca cativa intradevar vechi motociclisti! ups vine si bujie!poate si gica frana!deja sant tanar printre ei!si am ars-o cativa ani inpreuna! poate si silvia!? SI NU SANT DE LA MI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 Intalnirea de Craciun a motociclistilor a fost reusita. Felicitari lui Gigi si lui Radu - cei doi organizatori. Si multumiri participantilor de peste hotare. Din incercarile noastre, avand timp la sfarsit de an: Remorca tractata de motocicleta pt persoane: Dupa constructie si incercari: Masa remorcii 15 kg, Demontabila, masa cea mai mare a unui element 3 kg. Timp de montare cca 15 min. Transportabila pe moto sau in spate. Extensibila intre 1,2 si 1,8 m. Probe in vit 1-a si a 2-a cu persoana de cca 100 kg in aliniament si palier. Comportarea remorcii OK. Deficienta: Esapamentul motocicletei langa capul pasagerului, sgomot si gaze. O "scapare" mare! O trecem la incercari nereusite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 pai nu e nereusita. nu se poate pune o protectie-geam deflector pt esapament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Mie mi se pare destul de buna ideea...pentru anumite accidentari, nu pentru cele grave... Oidee ar fi sa montati un furtun pornind de la esapament, pe sub targa si sa se termine undeva in spate dupa picioarele accidentatului...un furtun de aspirator ar tocmai bun...cred ca se gaseste ceva asemanator de vanzare si la metru... Succes in continuare... ``` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 mobra-scuter-maxiscuter-japoneza-ruseasca: cam toate bujiile se potrivesc intre ele, furtunele de alimentare,galerii de admisie, cablu de ambreiaj,disc de frana intepenit pe etrier si invers, contact stricat, releu crapat,baterie busita. astea se repara la fata locului,exista chituri de reparatie universale. incap toate intr-un topcase, banda adeziva,silicon,soricei, cleste si patent, kit-uri de pana,cablu ambreiaj de schimb,etc. de obicei in 3 minute iti dai seama de problema mecanica a fierului si stii cam despre ce e vb. P.S. nu am mobra, am acasa 2 scutere de 50 si unul de 250. Majoritatea pieselor enumerate de tine nu costa o avere si fiecare ar trebui sa le aiba la el cand pleaca la drum. Eu le am la mine permanent sub saua motocicletei. Dar sunt unii care nu au spatiu de depozitare sub sa si atunci ar trebui sa le ia la ei doar cand pleaca la drum. De asemenea si scule ar trebui sa aiba la ei cand pleaca. Ar fi o prostie sa deranjeze un om doar ca sa aduca un patent. Eu unul nu m-as deplasa doar ca sa duc un patent si niste sarma. Desigur daca sunt platit bine ma duc sa duc si o scobitoare. dar sa ma duc pe drumuri doar fiindca unul a fost destul de prost sa nu isi la un patent la el? Nu. Prostia coasta si se platesteste. De aceea trebuie sa aveti grija ce anume incurajati prin actiunile voastre. BB. Ala cu sarma si patentul nu e Chuck Norris e MacGyver. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Intalnirea de Craciun a motociclistilor a fost reusita. Felicitari lui Gigi si lui Radu - cei doi organizatori. Si multumiri participantilor de peste hotare. Din incercarile noastre, avand timp la sfarsit de an: Remorca tractata de motocicleta pt persoane: Dupa constructie si incercari: Masa remorcii 15 kg, Demontabila, masa cea mai mare a unui element 3 kg. Timp de montare cca 15 min. Transportabila pe moto sau in spate. Extensibila intre 1,2 si 1,8 m. Probe in vit 1-a si a 2-a cu persoana de cca 100 kg in aliniament si palier. Comportarea remorcii OK. Deficienta: Esapamentul motocicletei langa capul pasagerului, sgomot si gaze. O "scapare" mare! O trecem la incercari nereusite! iti dai seama ca la o curba mai pronuntata carutu ala se rastoarna cu tot cu pacient. trebuie legat fedeles ca sacu de cartofi. unii oameni intra in mintea copiilor cu varsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Nu este chiar asa. Sunt in State carucioare similare in care se transporta legal un cross de 300-450, tractat de un turer mare . Motocicleta tractata este mult mai grea decat orice pacient, iar centrul de greutate al ansamblului tractat mult mai sus. Au si copii farmecul lor si chiar daca in practica nu se va aplica niciodata, ideea este interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 iti dai seama ca la o curba mai pronuntata carutu ala se rastoarna cu tot cu pacient. trebuie legat fedeles ca sacu de cartofi. unii oameni intra in mintea copiilor cu varsta unii oameni chair fac ceva. noi ..comentam. si ..copii sunt viitorul lumii. noi suntem deja..morti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Pt cei care au uitat de visurile copilariei si se cred prea maturi ca sa mai gandeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Nu este chiar asa. Sunt in State carucioare similare in care se transporta legal un cross de 300-450, tractat de un turer mare . Motocicleta tractata este mult mai grea decat orice pacient, iar centrul de greutate al ansamblului tractat mult mai sus. Au si copii farmecul lor si chiar daca in practica nu se va aplica niciodata, ideea este interesanta. sunt curios daca tu cu piciorul rupt ai vrea sa vina motociclistul de interventie sa te care cu caruciorul ala prin trafic eventual sa-ti puna patine cu rotile la picioarele care atarna din carut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Privind prima ta interventie mentionez, nu cred ca acest vehicol poate fi folosit in trafic si nici cu cine stie ce viteza, mai ales in curbe Oricum nu este de larga utilizare, dar in situatii speciale (delta, padure, drumuri de pamant sau munte, zone izolate) poate fi o alternativa. Evident cu o singura roata si suspensie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) dar sa ma duc pe drumuri doar fiindca unul a fost destul de prost sa nu isi la un patent la el? Nu. Prostia coasta si se platesteste. Pt.un baiat inteligent folosesti cam deplasat cuvantul prost! Ai sa fii uimit citi merg cu masinile sau cu mobrele fara sa care nici macar o surubelnita cu ei..sunt multe femei, unii barbati complet paraleli cu mecanica, de ce ii faci prosti? Doar pentru ca tu esti neam de manivela si stii sa surubaresti? Legat de caruciorul ala..sper ca sunteti constienti ca un ranit trebuie transportat intr-o deplina siguranta, insotit de un cadru medical, intr-un autovehicul cu semnalizari de urgenta, oficial! Nu se face ca si cum am pleca cu sacul de cartofi la piata, cu hei/rup, trebuiesc respectate niste norme, optinute aprobari, etc! Intrebari: -Ce siguranta poate oferi cadrul ala pe roti intr-un trafic haotic, cum este la noi? Aici discutam de un ranit, un om, nu transportul unei mase de fier, o motocicleta.. -Unde pui asistent(a/ul)care trebuie sa supravegheze permanent ranitul..alearga pe linga carut? -Caruciorul ala trebuie intai autorizat RAR, aveti idee cita complicatie este sa legalizezi asa ceva? Apoi aprobari de la Min.Sanatatii si cite si mai cate.. -Cine autorizeaza lumini de interventie pe o motocicleta, in aafara celor de politie, jandarmerie, Smurd? Cu 2 mii de euro/luna faceti un mini CALL CENTER , motociclistul in pan(ic)a da telefon la numarul cu 09000 unde-i raspunde o domnisoara cu 11 clase , asta-i spune problema si locatia si dansa suna la cea mai apropiata firma de tractari auto, paradoxal un camion poate cara si motociclete... very fucking simple !!!!!! N-am inteles de ce trebuiesc cheltuiti acesti 2000 euro pt.un Call Center, inafara faptului de a da de munca acelei domnisoare cu 11 clase? Cine are un accident si este in stare sa vorbeasca da singur un telefon la o firma de tractari, cam oricine are acuma un telefon cu acces la internet, in ultima instanta suna la 112 si il redirectioneaza aia.. Editat Ianuarie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Pt toate situatiile descrise de mine nu trebuie RAR pt ca nu esti pe drumuri publice, deci exclus trafic. Acum daca ai un pacient in delta cu piciorul rupt ce faci? Il scoti la liman cu caruciurul sa-l preia o barca, salvare, elicopter, sau il lasi pe plaur sa-l manance taunii. Nici elicopterul, cat este el de elicopter, nu aterizeaza oriunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 ma gandesc ca pana sa fie inventat carutul asta toti care si-au rupt piciorul in delta au decedat. noroc cu caruciorul moto, ca ce ne faceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) @Mikulas, asa este, situatiile astea, cu piciorul rupt in Delta, sunt rare, spre deloc. Stiu ca exact Dl.Constantin a patit asa, dar s-a descurcat fara remorca si nu l-au mai mancat taunii.. Bogdan, spui ca nu trebuie omologata..asta pe coclauri, dar odata trebuie sa iesi cu ea la drumul principal, ca asta-i ideea, sa duci omul la spital..pina acolo ce faci? Apoi ma gandeam ca ideea asta este propusa la modul general, nu doar pt.segmentul coclauri, sau m-am inselat? Pt.ca nu vad nicio logica sa se aloce atatea resurse doar/doar isi rup unu/doi picioarele pe coclauri.. Editat Ianuarie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 Daca tin minte se vehicula ideea ca fiind cu mobra te strecori si ajungi mult mai repede. Cu atas ar fi altceva, dar atunci nu mai este valabil ceea ce se spune mai sus, si atunci de ce nu s-ar folosi o duba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Ianuarie 5, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2013 Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate? A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore. Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate? A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore. Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate? A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore. Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 5, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 5, 2013 Da, in acest caz chiar foloseste asa ceva. Problema discutata este insa alta, se refera la situatii generale, nu la un caz particular, cazuri in care celelalte interebari si probleme raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Ianuarie 5, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2013 Scuze! Tastatura la tel mobil e cam fina. Sa inchei. Operatia la ruperea ambelor oase trebuie facuta in cateva ore. Actiunea a fost sambata. Si am ajuns la Elias duminica seara. Zic doctorii, ai venit prea tarziu, e prea umflat, asteptam cateva zile pana se desumfla! Abia joi m-au operat, cu riscuri! ETC. Eu am catalogat cercetarea ca o incercare nereusita. La cercetari, sansele de succes sunt minime. Poate se vor gasi unii mai cu imaginatie. Si nu frecventa folosirii conteaza. Protectiile de cate ori v-au " protejat" efectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Vad ca discutiile vizeaza necesitatea,doar. Sa stiti ca nu m-am descurcat in delta. Eram 5 si ceilalti 4 au vrut sa faca o targa de tarait. De dus 15 km pe brate?A plecat Gigi cu motorul sa caute prin pustietate o solutie. Cu noroc, a gasit un IMS rabla, dupa ore. Am ajuns noaptea la Sulina si ambulanta barca nu circula npaptea devreme ce esti in viata si cu tot cu picior inseamna ca te-ai descurcat. daca nu te descurcai insemna ca erai acu oale si ulcele in delta mancat de aligatori daca n-ai fi patit chestiunea asta ti-ar mai fi venit ideile astea cu motociclistul salvator? in situatia patita de tine crezi ca ar fi durat mai putin daca ar fi venit pana in delta de la bucuresti/tulcea un motociclist carand targa aia cu roti sau a durat mai putin sa gaseasca gigi un ims? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.