Sari la conținut

Motociclisti de Interventii


Constantin
 Share

Postări Recomandate

Pt depanare, daca motorul bolnav are trenul de rulare OK, eu am folosit o sulfa de 4 m cu care am tractat (un BMW) 80km prin Bulgaria pana la Giurgiu.

 

Eu nu pot decat sa confirm si sa-i multumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 165
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca reiese de undeva ca te atac sau ti-am vorbit arata-mi si mie si imi cer scuze aici!

Poate te-a deranjat cind am spus neam de manivela, dar este o denumire generala pt.toti mecanicii si cei care se pricep la surubareala, nu-i jignire.

Mai reciteste odata ce am scris, chiar ti-am spus ca fiind un baiat inteligent folosesti aiurea cuvantul prost in contextul dat.

Iti mai repet, nu trebuie sa-i categorisesti prosti pe altii care nu au cunostintele tale.

Si chiar daca pleaca la drum cu trusa de scule dupa ei, fac pana pe marginea drumului, ce posibilitate exista sa dea peste un mecanic priceput la motoare?

Iti spun eu, este mica de tot!

 

PS:Personal chiar ma pricep la surubareala si am scule in motocicleta, dar asta DOAR pt.ca ma pricep, altfel nu-mi folosea decit cardul!

Chiar acum am mobra si cutia desfacuta, ii fac ambreaijul si schimb selectorul si rulmentii din cutie, nu fac asta singur, evident, ci cu ajutorul unui amic, foarte bun mecanic moto.

 

Este recomandat sa pastrezi denumirile generale pentru oamenii cu care te cunosti.

 

Ti-am explicat ca eu nu ii consider prosti fiindca nu stiu mecanica. Nici eu nu stiu fizica atomica. Ii consider prosti fiindca nu se doteaza cu scule.

Daca nici de data asta nu intelegi iti mai explic.

 

Crede-ma ca stiu ce spun. Chiar exista sanse mari sa gaseasca pe cineva care este mai tehnic. Nu trebuie sa stii cine stie ce mecanica pentru a inlocui un cablu de ambreiaj, pentru a desface o roata ca sa ii faci pana, sa schimbi un bec, ori pentru a inadi un furtun de benzina/racire

Am depanat motociclete prin corespondenta aici pe forum. Am depanat motociclete prin telefon. Daca te pricepi stii ca nu e complicat mai ales la lucrurile simple. Conditia este ca oameni sa aiba cu ce sa lucreze.

Nu se apuca nimeni sa scoata pistone din motor in mijlocul drumului. Dara daca nu au scule la ei lucrurile simple devin comlicate si nu ii mai poate ajuta nimeni.

Am fost de multe ori in situatia de a opri langa motociclist si a nu avea cu ce sa il ajut fiindca eram cu masina si nu aveam decat patent si surubelnita.

Unul nu mai avea curent in baterie. Motor mare imposibil de pornit impins. Nu am putut sa ii dau curent fiindca avea saua prinsa cu suruburi si nu am avut cu ce sa o desfacem sa ajungem la baterie. Si aveam cabluri de pornire la mine, Macar i-am faut rost de duba. Dar sa chemi duba pentru o baterie descarcata e aiurea. Transportul costa cat o baterie noua. Dar degeaba gasesti sa cumperi baterie daca nu poti sa o scoti pe cea veche.

 

Intelegi ce spun eu? Motociclistul cand pleaca la drum se bazeaza numai pe el. Nu pe MI, nu pe ACR-ul comunistilor, ori pe alte organizatii utopice.

Si e dator sa fie pregatit cat poate el. Nu ii cere nimeni sa devina si inginer atunci cand isi cumpara motor. Dar sa isi ia la el cateva scule nu cred ca e o sarcina colosala.

 

Un alt destept de prieten face pana de cauciuc la dracu in praznic. Ma suna si eu sun un alt prieten de prin zona sa se duca dupa el. Ala cu pana binenteles ca nu avea la el nici o cheie. Asa ca ala care avenit in ajutor a trebuit sa se intoarca sa ia scule si sa se duca inapoi sa ii scoata roata.

Desteptul e aici pe forum si ma rog de el de 2-3 ani sa isi cumpere 3 chei fixe si doi clesti. Si ca sa il fac de ras e vorba de Mexykanu. Poate asa isi cupara si el scule. :D

 

Dca-mi permiti o continuare pe acelasi ton, eu ii consider prosti pe cei care nu-si verifica motorul iarna ca sa poata merge fara probleme vara, iar culmea prostiei sa pleci cu piese la tine pe care numai Cel de Sus stie cand vor fi utile, de cele mai multe ori se strica altceva decat ai in ranita.

 

Si asta cu verificatul e o treaba buna. Dar cum spuneam- datorita binefecatorilor or sa plece toti cu mobrele neverificate ca doar are cine sa vina dupa ei.

 

Oricum in general daca se strica altceva ce nu ai la tine si nu poti cumpara din apropiere nu mai e cazul sa o repari pe loc. Nici tu, nici MI si nici alti oameni de bine.

Daca mergi pe principiul ca se strica altceva decat ai la tine inseamna ca esti un client sigur pentru ACR si alte organizatii demne de toata increderea.

 

Si Popescu a omis sa spuna ca papucul ala al AMR trebuia sa functioneze pe baza de voluntariat. Eu nu imi aduc aminte sa fi avut vreodata mecanic, sofer si alte chestii de genul asta.

Eu stiu ca trebuia sa facem cu schimbul cate o zi fiecare membru din cei 6-7 cati eram dintre care 2 fete. Totul trebuia sa fie benevol. Sa stam pe rand o zi intreaga la universitate pregatiti de interventie cu cagulele pe ochi ca la moto GP..

Cam asta era ideea.

Dar de fapt papucul a fost cumparat in graba cu toti banii asociatiei inainte de SMAEB pentru ca Popescu vroia sa ii ia fatza lui Dobrescu. Incheiat citatul. Aveau ei doi niste suparari din trecut.

Apoi a fost vandut fiindca nu avea girofar. :D

 

Si inante sa trageti concluzii pripite ar trebui sa dati un telefon la ACR. Asa de control.

Editat de ozzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Haideti la IMOT - Munchen 15 - 17. 02. 2013, Expozitia Internationala de moto, in documentare.

Este a 20-a editie, 300 firme - expozanti.

Cu avion si hotel, cred 200 e/ caciula, min.



Excursia in Delta din ian. s-a amanat. De la Chilia Veche la Periprava sunt numai smarcuri si au desfiintat pasagerul. Numai o cursa pe saptamana. Vai de mama lor! Poate in februarie.

Am iesit astazi 1. 02. 2013, intre 14,00 - 16,00 prin padurea Baneasa - Jandarmeriei. Se afunda cauciucul jumatate.

Pe asfalt, fara supracostum, te simti ca toamna.O placere!

post-4437-0-44699800-1359734267_thumb.jpg

post-4437-0-94766200-1359734299_thumb.jpg

post-4437-0-09817200-1359734322_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am ajuns acum inapoi!

Multi, f. multi vizitatori. La 12 euro intrarea, devine rentabila actiunea.

Erau toate firmele mari precum si micii intreprinzatori din domeniu. Noutati absolute nu prea.

Aveau pe langa cele 5 hale inca una pt cei ce doreau sa incerce motociclismul, cu un instructor ce alerga pe langa client.

Pt un motociclist, asa ar fi in rai. Dar un rai pe bani, totul pe bani! Inchid Partea 1-a.

post-4437-0-55832700-1361125790_thumb.jpg

post-4437-0-36043000-1361125914_thumb.jpg

post-4437-0-16700300-1361126065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautarile pentru coburi nu s-au departat de cele clasice. Problema cresterii latimii nu au rezolvat-o. Nu erau mai aratoase ca ale lui Bogdan Harea.

Remorca cu inima franta pt inclinarea platformei. Un neamt o prezenta ca inventia sa.

Minigaraj pt moto langa bloc.Acesta era din plastic si costa 2000 e. Sunt solutii la noi mai bune.

Sunt multe de povestit: depinde ce intereseaza!

post-4437-0-20484600-1361196972_thumb.jpg

post-4437-0-95074600-1361197003_thumb.jpg

post-4437-0-58783700-1361197023_thumb.jpg

post-4437-0-22705900-1361197047_thumb.jpg

post-4437-0-35590500-1361197076_thumb.jpg

post-4437-0-14454700-1361197109_thumb.jpg

post-4437-0-44215700-1361197130_thumb.jpg

post-4437-0-58441100-1361197150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot imi sarea numele topicului in ochi de cateva luni si ma gandeam ca e vorba de motociclistii de la BGS care si-au facut si ei topic. Am zis ca n-as avea nimic interesant de citit. In prima faza am crezut ca totu-i la caterinca, mai ales cu voluntarii care-si etalau calitatile, apoi s-a trecut la tipica bascalie romaneasca. Iar pozele astea de final spun cam tot despre seriozitatea topicului.

Ma gandesc cum era pe vremuri, fara telefon, fara internet si alte traznai. Numarai motocicletele pe degete si toti se opreau sa te-ntrebe de sanatate daca parea sa ai probleme. Am un prieten care si-a adus IJ-ul de pe langa Craiova in Trabant (combi ce-i drept). Acum totul a devenit fiţă. Nu mai poti face o pana fara ajutor specializat. Daca te vede cineva ca stai pe marginea santului si-ti pui un petic la camera, trece zambind mai departe.

Eu zic sa nu-i ajutam deloc p-astia fara scule la ei, poate se lasa de motociclism si nu ne mai dau batai de cap.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dca-mi permiti o continuare pe acelasi ton, eu ii consider prosti pe cei care nu-si verifica motorul iarna ca sa poata merge fara probleme vara, iar culmea prostiei sa pleci cu piese la tine pe care numai Cel de Sus stie cand vor fi utile, de cele mai multe ori se strica altceva decat ai in ranita.

 

Oricat de bine iti verifici motorul se pot intampla multe la un drum mai lung. Daca nu ai cele necesare o banala pana de cauciuc iti va da batai de cap. Daca nu ai cu ce sa repari ori nu ai cu ce sa desfaci roata nu e usor. Pana si un bec ars te pune in dificultate. La multe motoare ca sa inlocuiesti un bec desfaci juma de motor. Un bec si ceva scule tot iti trebuie ca sa il schimbi.

 

Totusi incercarea de a ajuta motociclistii aflati in impas nu e rea. Eu as face o baza de date cu motociclistii priceputi cat de cat dispusi sa se duca sa ajute un coleg ramas in pana.

Adica adunat numere de telefon si cand e nevoie se da un SMS. Cine raspunde primul preia cazul si il rezolva. Ceilalti primesc un lat SMS ca acel caz a fost preuluat de catre X dar sa ramana totusi in asteptare in cazul in care X are nevoie de ajutor poate cere intariri, eventual o masina de transport ori ce are nevoie.

Sa existe un numar unic unde sa se poata suna. Nu ar fi nevoie de un dispecer care sa stea blocat langa un telefon. Ar fi nevoie de 3 dispeceri care isi vad de viata lor si doar poarta un telefon la ei. Rolul lor ar fi de coordonare. Numarul unic va fi legat la o centrala simpla. Centrala alege aleator unul din cei 3,4, 10 dispeceri. Daca nu raspunde trece la urmatorul pana gaseste unul disponibil. Acesta afla problema si locatia si da SMS la lista de voluntari aferenta zonei unde e motociclistul cu probleme. Lista cu voluntari impartiti pe zone se va afla in toate telefoanele atribuite dispecerilor.

Eventual dispecerul va lua legatura cu voluntarul sa ii dea detalii cu privire la problema aparuta si numarul de tel al motociclistului cu probleme.

 

In felul asta costurile scad substantial. Nu se platesc salarii nu se cumpara masini, scule si alte bazaconii. Oamenii nu sunt blocati intr-un sistem ce tinde sa devina birocratic cu timpul. Voluntarilor li se poate deconta o parte din benzina. Nu toata ca sa nu apara abuzuri. Daca esti voluntar iti asumi anumite sacrificii cand vrei sa faci o fapta buna.

Daca exista bani se poate deconta si o parte din costurile transportului mobrei avariate. Se pot face intelegeri cu unitatile de reparatie sa faca reduceri pentru motociclistii aflati la mare distanta de casa.

O data pe an se poate face o festivitate de premiere pentru voluntarii cei mai activi. In felul asta simt si ei ca munca le este apreciata.

 

Eu m-as baga intr-o treaba ca asta. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prima actiune de insotire a avut loc weekend-ul trecut in Delta.

Traseul parcurs: Tulcea - dealungul bratului Chilia - Chilia Veche - Periprava - Letea - Sulina - traversare cu barca cate 2 moto - spre Sf Gh. pana in zona ruperii drumului de ape si retur.

A plouat continuu vineri, sambata si duminica; 2 participanti + 2 MI.

O alta actiune va avea loc in aprilie, pe traseu extern. Voi face topic separat pt cei interesati sa participe.

Cine crede ca poate organiza partea de dispecerat este binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A plouat continuu vineri, sambata si duminica; 2 participanti + 2 MI.

Inteleg ca au fost 4 participanti, din care 2 erau m.i. Sa nu-mi spuneti ca cei 2 m.i. au venit doar sa se asigure ca ceilalti doi participanti nu se ratacesc, ca nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este foarte simpla, si nu cere spalarea a 2000 euro pe luna.

ACR are sute de masini platforma in toata tara, in fiecare judet. Are un numar unic de apel la centrala de Urgente, pentru toata tara. masinile pot interveni pentru transport, oarecare depanare, dare curent, adus benzina (pentru pana prostului) si poate lua si motociclistul si pasagerul in cabina pana la primul oras important, nu te lasa pe camp. In plus asigura si gararea mobrei in caz de accidet sau alte cele, la sediile lor din fiecare judet. Pentru motociclisti au cotizatii separate, mai mici decat cele pentru automobilisti. Trebuie numai sa sunati la sediul din Bucuresti si sa cereti sa deveniti membru.

AMR a avut aproape un an o dacie Papuc inscriptionata si frumoasa, eram aproape sa-i obtin si aprobare de girofaruri (mai greu este ca si soferul trebuie atestat pentru girofar, daca nu stiati aflati acum). A fost prezentata la un SMAEB si am inchis cu ea coloana de parada. Partea intereanta e ca nu a solicitat nimeni, niciodata aceasta masina, desi avea benzina, sofer-mecanic priceput moto si cheile la portar 24/7. Dupa un an am vandut-o inapoi motociclistului de la care am cumparat-o.

Concluzie: ACR si AMR au un act de colaborare pentru interventii pentru motociclisti. Trebuie numai sa sunati, sa va inscrieti la ACR si beneficiati de toate astea incepand de MAINE. Ei oricum fac toate astea de zeci de ani pentru motociclistii straini, pe baza de reciprocitatea semnata cu cluburile partenere straine.

Am prezentat aceast aspect si dl. profesor Constantin pe privat de mult, si probabil nu a avut timp sa analizeze problema. vad ca in continuare se dezbat probleme care de fapt au rezolvarea la noi in tara dinainte de primul razboi mondial.

Va multumesc si va doresc la multi ani.

stiu ca ti se iau in jur de 200 lei daca nu mai mult sa devi membru.

sunt niste hoti care au ramas la fel de comunsiti de pe vremea lui ceausescu. sau groza.

stiu ca atunci cand lucram la RAR au incercat sa puna mana si pe RAR, slava domnului ca n-au reusit.

 

ati sunat vreodata la interventii?

nu raspunde nimeni.

ati fost vreodata la sediul central in timpul orelor de lucru? eu, de 3 ori. poarta incuiata

ati intrat vreodata la ei pe site sa luati informatii? http://www.acr.ro/ acolo nu e decat un ziar, nici o informatie concreta, numai ce "putem sa facem" si sa iti propuna sa cumperi carnetul international, alta jeg-manire.

dai 650 lei pentru o traducere pe hartia igienica. la intrebarea mea, de ce costa atat?, "suntem singurii de pe piata!" "ce imi asigurati in afara romaniei de pretul asta?", "nimic!"

e de fapt o traducere proasta a carnetului de conducere, iar in state nimeni n-a inteles nimic de la stampilele lor. chiar m-au intrebat, "ce inseamna dominicilul normal?" :lol:, dupa care mi-au zis, hai sa trecem la lucruri serioase si mi-au notat carnetul romanesc plus intrebarile de rigoare.

in canada carnetul m-a costat $20 pentru 3 luni.

 

e frumos ce-ar putea ei sa faca. realitatea e insa alta. si tzepe, cat cuprinde.

uite, eu chiar o sa mai incerc o data, sa ma dau lovit in haripa cu motorul, merg pana la giurgiu si-i sun de acolo, sa vedem cu rezolva ei problema.

 

cam asta e:

 

 

si vrajeala marii:

 

http://www.acr.ro/premiera-pentru-membrii-acr-care-calatoresc-in-sua.html

 

pana si articolul e scris la misto:

Urmare a unui schimb de scrisori intre ACR si automobil clubul din SUA (AAA), membrii ACR care calatoresc la volanul unui automobil pe teritoriul Statelor Unite ale Americii pot beneficia, gratuit, de o serie de avantaje si facilitati oferite de clubul american partener, AAA.

 

PERMIS.PDF

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca ti se iau in jur de 200 lei daca nu mai mult sa devi membru.

sunt niste hoti care au ramas la fel de comunsiti de pe vremea lui ceausescu. sau groza.

stiu ca atunci cand lucram la RAR au incercat sa puna mana si pe RAR, slava domnului ca n-au reusit.

 

ati sunat vreodata la interventii?

nu raspunde nimeni.

ati fost vreodata la sediul central in timpul orelor de lucru? eu, de 3 ori. poarta incuiata

ati intrat vreodata la ei pe site sa luati informatii? http://www.acr.ro/ acolo nu e decat un ziar, nici o informatie concreta, numai ce "putem sa facem" si sa iti propuna sa cumperi carnetul international, alta jeg-manire.

dai 650 lei pentru o traducere pe hartia igienica. la intrebarea mea, de ce costa atat?, "suntem singurii de pe piata!" "ce imi asigurati in afara romaniei de pretul asta?", "nimic!"

e de fapt o traducere proasta a carnetului de conducere, iar in state nimeni n-a inteles nimic de la stampilele lor. chiar m-au intrebat, "ce inseamna dominicilul normal?" :lol:, dupa care mi-au zis, hai sa trecem la lucruri serioase si mi-au notat carnetul romanesc plus intrebarile de rigoare.

in canada carnetul m-a costat $20 pentru 3 luni.

 

e frumos ce-ar putea ei sa faca. realitatea e insa alta. si tzepe, cat cuprinde.

uite, eu chiar o sa mai incerc o data, sa ma dau lovit in haripa cu motorul, merg pana la giurgiu si-i sun de acolo, sa vedem cu rezolva ei problema.

 

cam asta e:

 

 

si vrajeala marii:

 

http://www.acr.ro/premiera-pentru-membrii-acr-care-calatoresc-in-sua.html

 

pana si articolul e scris la misto:

Urmare a unui schimb de scrisori intre ACR si automobil clubul din SUA (AAA), membrii ACR care calatoresc la volanul unui automobil pe teritoriul Statelor Unite ale Americii pot beneficia, gratuit, de o serie de avantaje si facilitati oferite de clubul american partener, AAA.

 

 

Uite ca incep sa iasa la lumina anumite informatii. ACR-ul este o mare minciuna.

Si eu m-am ars cu ei. Mama mea a platit ani de zile cotizatii la ei si cand a avut nevoie nu au raspuns la telefon asa ca a ajuns acasa cu trenul. De doua ori a incercat sa apeleze la ei si nu a reusit.

E cineva aici care a avut parte de ajutor din partea lor.

 

Nu inteleg de ce le tine Popescu partea. Stiu de la o fata ca a incercat Popescu ceva ce se numea ACMR impreuna cu ACR-ul si a esuat din cauza comunistilor din ACR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca incep sa iasa la lumina anumite informatii. ACR-ul este o mare minciuna.

 

Nu inteleg de ce le tine Popescu partea. Stiu de la o fata ca a incercat Popescu ceva ce se numea ACMR impreuna cu ACR-ul si a esuat din cauza comunistilor din ACR.

au existat sau exista "schimburi dse scrisori" intre acr si amr, asa ca ceva avantaje sunt, numai daca iti da carnetul international gratis si tot e un avantaj.

mie mi-a folosit anul trecut pentru viza pentru belarus si pentru inchirierea din canada, ca imi expirase carnetul de acolo. la scanul carnetului romanesc pe care l-am facut pentru firma de rent-a-car, aia mi-au recomandat sa am carnet international care e de fapt o traducere (si aia proasta). puteam merge la notariat, dar belarus mi-a cerut carnetul international eliberat de un club auto. o fi marketingul acr-ului la mijloc, nu stiu, nu-mi explic de ce in locul notariatului cineva ar accepta o hartie igienica cu o traducere proasta.

 

acum si ei, ajutand pe cineva, cum e dan, presedintele amr, justifica cumva prezenta pe piata si-si mai scriu un articol despre actrivitatea lor pentru publicitate si pentru atragerea celor neparliti.

eu nu cer sa ma credeti pe mine.

cautati o informatie pe website-ul lor. nimic nu e mai frumos ca un telefon cand esti in necaz pe o zi ploioasa stiind ca cineva o sa te ajute.

 

sper sa dispara de pe piata. si nu ar fi surprinzator. trebuie doar sa continue ceea ce fac acum si au facut-o din-totdeauna

 

sa nu va frigeti, eu zic inainte sa le dati banii, verificati-i la o interventie, la orele de program de la sediul central etc. sa vedem, raspund?

 

More news:

am fost sa-mi ridic cardul de la ACR, luat acum vo 7 luni.

Intrebare: Cat ma costa sa raman membru pentru inca un an?

Raspuns: RON 500!!!!!!!!!

 

Ce am de banii astia? Membership-ul.

 

Ma uit si la CAA (Canadian Automobile Association):

Cat ma costa? Daca-l iau pe-asta care-l am acum, $113, adica RON370.

Ce am de banii astia?

 

Roadside Services

  • Up to 200km towing - 4 tows/year
  • Extrication services
  • Battery replacement
  • FREE emergency fuel & delivery
  • FREE flat tire service
  • Locksmith up to $100
  • Specialized towing equipment

 

 

Vehicle Coverage

  • Cars
  • Bicycles
  • Motorcycles
  • Pick-up trucks

 

Gee I have a dilema,

RON 500 pentru membria ACR in care am doar mandria

RON 450 pentru full CASCO la motocicleta.

 

Hard choice, hard to pick...

 

500 RON membru ACR, hmm

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...