Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Cresc emisiile, creste consumul, creste tendinta de detonatie http://www.academicjournals.org/jpge/PDF/Pdf2010/June/Obodeh%20and%20Akhere.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Experimentul nu se refera la aditivi ( desi exista alte teste care le demonstreaza inutilitatea sau efectele benefice minore fata de ce scrie pe etichete ). Ce-au testat nigerienii acolo e botezarea cu kerosen a benzinei la statii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 Tocmai de asta am si pus poza cu un aditiv vandut la magazine. Contine 95-99% kerosen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Tocmai de asta am si pus poza cu un aditiv vandut la magazine. Contine 95-99% kerosen. Da, dar are 200ml... testele nigerienilor au fost ceva de genul 5l kerose + 45l benzina pana la 25l kerosen + 25l benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Ok, este cum zici tu. 200 ml kerosen, vandut cu 15-20 de lei flaconul bonus, nu face bine, face nasol. Editat Decembrie 20, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 N-am negat ca probabil peste 95% din flacoanele astea sunt de fapt snake oil. Doar relevanta link-ului referitor la ele. Exista teste mai relevante pt aditivi. 200ml la un rezervor vs 25l la un rezervor e ceva diferenta. E ca si cum ai zice ca sarea/piperul sunt naspa in mancare dupa ce ai pus 100g de condiment intr-o portie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 Deja am zis ca este cum zici tu Pune-ti aditivi scumpi pt rezultate slabe. Multumesc pt intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 stii care-i chestia? din cate am vazut eu 90% din oameni confunda kerosenul cu benzina de aviatie. mai toti stiu ca scrie "kerosene" pe sticlele de aditivi da' cred ca e de bine... p.s. imi mai "place" de aia care spun ca benzina cu cifra octanica mare le arde supapele & shit. si mai sunt oameni care pun ulei de amestec sau motorina in benzina "sa aiba ungere" scaunele supapelor la vechituri. asta dupa ce le-au facut la ateliere specializate (ma refer la cele mari, nu la cele de cartier) care deja stiu ce materiale sa puna acolo ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Nu priviti cum trebuie problema! Acesta solutie care are in componenta kerosen mai pe romaneste (GAZ lampant )ultra rafinat, se foloseste pentru decalaminarea motorului.Unul din proprietatile kerosenului este ca se infiltreaza in acele depuneri de calamina si le face combustibile. Asa ca acele depuneriin care se infiltreza kerosen se ard in functionarea motorului,in asa fel reduc acele raporturi de copresie mari efecte ale depunerilor de calamina. Deci ca ori ce pe lumea asta medicamente, solutii,actiuni are efecte pozitive cat si negative. Dintre cele negative se enumera detonatiile(aprinderea prematura a amestecului,efect al scaderi cifrei octanice datorita amestecului cu gaz ,dar si a acelor depuneri care devin incandescente prin ardere. Asa cum iei un medicament care te face sa nu mai simti efectele unei raceli de ex,dar in acelasi timp te face sa fii ametit sa nu fii capabil,sa conduci masina.Asa si cu acest produs, Il pui in motor face ce trebuie, cu consecintele de rigoare, si dupa care revii la forma initiala cu benzina normala dar cu supape,pistoane si chiuloasa mai curata. Folosirea gaz in motor pentru decalaminare este o metoda veche folosita de mecanici de foarte mult timp.Acum na...nu mai se spune gaz este 'kerosen" vezi doamne asocierea cu avionul,mama ce solutie ! Dar te chinui sa-l aprinzi cu flacara! Cu respect TNG! Editat Decembrie 20, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 Specula e foarte frumos ambalata si promovata, nu credeti? Recomandare producatorilor - la 1500 de km, da-ne si noua 5 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Specula e foarte frumos ambalata si promovata, nu credeti? Recomandare producatorilor - la 1500 de km, da-ne si noua 5 euro Cu ce difera asta fata de alte domenii? Suplimente alimentare, vitamine etc nu-s la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 Cu ce difera asta fata de alte domenii? Suplimente alimentare, vitamine etc nu-s la fel? Problema e simpla - fraiereala. Daca poti sa te feresti, de ce sa nu stii care-i de fapt toata manevra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Parca vorbeam de motoare,nu de ce efect de piata are un produs sau altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 Am 20 de litri de JET fuel A1 premium (kerosen) pe care il pun iarna in motorina. Sulf mercaptanic de 10 ori mai putin decat standardul diesel euro5, sulf total tot de vreo 10 ori sub euro5, "corpuri straine" 4 microni 537 ppm, 6 microni 149 ppm, sub Euro5, punct de inghet -60 de grade. Toate informatiile sunt rezultate din analiza de laborator. Pretul - incredibil de mic. Am dat la prieteni gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 daca foloseau un motor MAS turbo cu knock sensori ar fi crescut puterea, despre emisii nu stiu si nici nu ma intereseaza. Pai nu prea ar fi asa, knock senzorul va spune lu Ecu ca sunt detonatii,Ecu va reduce avansul asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 daca foloseau un motor MAS turbo cu knock sensori ar fi crescut puterea, despre emisii nu stiu si nici nu ma intereseaza. Creste densitatea energetica a amestecului. Teoretic da, dar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) n-ai lucrat decat pe NA, asa-i? Asa este, nu am experienta pe Turbo,dar ca si functionare a senzorilor de detonatie cred ca sunt la fel. Apropo..eu am probleme cu postarea fata de "quote" pe acest forum sau este generala... Editat Decembrie 20, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 Apropo..eu am probleme cu postarea fata de "quote" pe acest forum sau este generala... Jos - change theme - NEW TIMES 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Jos - change theme - NEW TIMES 2012 Ok Cesar,s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Pe semne ca aditivii astia sunt mai rai ca aghiasma care, saraca, nu face nici bine dar nu face nici rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Aghiasma face bine ba necredinciosilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Deci pana la urma e mai bine folosita benzina premium ( 99,98,100 sau 101) in locul celei de 95 ? :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Am si eu o intrebare. Rahaturile alea de scrie pe ele ca sunt pentru curatat injectoare chiar fac treaba ori este vrajeala. Intreb fiindca am avut in vara un GSR din 2010 la reparat care mergea in trei pistoane. Avea 3000 de km si tocmai iesise din garantie. Eu de felul meu nu fac motoare pe injectie ca nu ma pricep si nici nu am scule. Dar omul imi e preten si am zis sa arunc un ochi. Am pus zeama deaia de curatat injectoare si merge si acum in toate pistoanele. La un service i se recomandase sa schimbe injectia. Motorul mergea bine in turatii de peste 3000 dar in ture mici mergea in 3 pistoane. Sunt curios sa stiu daca zeama aia chiar curata mizeria ori am avut eu noroc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 20, 2012 Admin Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) @ozzy, aditivul si-a facut treaba, nu este doar reclama acolo.. Editat Decembrie 20, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Cesar eu am compresie proasta pe un cilindru la ZZR. Crezi ca smecleul ala ar putea ajuta la curatat posibila calamina de pe acolo? Tin minte ca dupa reglaj, cand era turata bine in limitator, sareau scantei, deci calamina sigur e in motorul ala. Editat Decembrie 20, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.