cosmin08 Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Buna tuturor. Am o yamaha Xz 550 din 1983. Nu stiu ce sa fac cu ea. Este un model frumos, arata bine, am ingrijit-o cat am stiut de bine, insa, tot imi face unele probleme. Problema in sensul ca a avut o problema cand imi bubuia pe tobe(babutele de pe strada se aruncau in sant cand bubuia pt ca aveau impresia ca se trage cu pusca ) asa ca am dus-o la mecanic, mi-a facut carburatia, mi-a shimbat cui ponto, sincronizat si co(eu unul recunosc, nu ma pricep asa ca o duc la service), probelma persista, iar la medica, unde mi-a schimbat niste arculete. Problema persista + pronire grea asa ca am trecut la electrica, am schimbat fise, pipe, bujii, bobine de inductie...aceasi problema....am reconditionat CDI ul...o perioada a mers bine, numai ca la ultima cursa in drum spre serviciu s-a oprit si nu a mai pornit decat dupa ce a venit baiatul de la service si mi-a dat curent la bateria. Dupa asta a mers cam 20 km, s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca neam,,,da-i cu taxi pana la munca. Cand am iesit de la serviciu, ma intorc la comoara si surpriza,,,porneste....dar m-a lasat iar dupa 20-3o km....asa ca da-i tata la impins motocicleta pana acasa(mai aveam vreo 3 km). Vreau si eu un sfat...ce sa-i fac cucoanei? Eu vreau sa o dau...sa o vand...si poate se gaseste cineva care sa o domesticeasca...Am avut o tentativa sa o vand, insa, mi-a facut figuri in fata cumparatorului...nu statea la relanti...s-a urcat sotia pe ea si surpriza,,,mergea brici! Stie cineva ce sa-i fac? Sau stiti pe cineva care vrea motociclete vechi?? Eu unul vreau sa imi iau o honda deauville. Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Schimba-i releul de incarcare si apoi, daca mai face nazuri, regleaza-i distributia. Spor si sa ne vedem calare pe drumurile tarii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin08 Postat Ianuarie 12, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2013 Multumesc mult pt indrumare. Te tin la curent cu starea cucoanei! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 s-ar putea sa nici nu trebuiasca schimbat releul,doar verificate frele. daca spun ca mergea ok cand s-a urcat sotia,inseamna ca e ceva contact imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 nu vrea s-o dai... d-aia cand s-a urcat de-a casei pe ea a mers bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Din ce spui sunt 3 variante in mintea mea: - CDI-ul face probleme cand se incalzeste; - ai un contact imperfect pe undeva; - senzorul hall face probleme la cald. nu stiu acum ce a verificat mecanicul tau. legat de oprit-ul in mers si nemai pornit cred ca e vorba de sistemul de incarcare(bobinaj stator, releu sau doar contacti oxidati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Pot fi si supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 faptul ca da rateuri indica ardere incompleta sau deloc in unul dintre cilindri,( benzina ajunge in tobe si se aprinde,posibil bijiile, o bobina, mufe sau cdi) faptul ca se opreste dupa 20 km poate sa fie de la regulator,sa nu incarce cum trebuie bateria.Verifica mufele ca si eu am avut o problema asemanatoare la Nighthawk-ul meu...cand il porneam abia se invartea motorul si bordul se stingea (semn de baterie descarcata) dar pleca din prima si pe drum (dupa cativa km) se oprea si nu mai vroia sa plece de nici o culoare. Am vrificat toate mufele si am gasit mufa de la releul de incarcare topita jumate si papucii negri. I-am curatat si am infipt mufele bine una in cealalta sa fiu sigur ca fac contact ferm si am scapat de belea, nu mi-a mai facut probleme de genu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Ai probleme pe circuitul de aprindere. Baterie,contact,buton rosu,bobine,senzor hall,cdi. Acele detonatii sunt intreruperi pentru unu sau mai multe cicluri motor in care nu s-a produs scanteie.O data cu revenirea scantei se produce detonatia datorita acumulari de amestec carburant in evacuare. Faptul ca la un moment dat nu mai functioneza denota ca pe acel traseu undeva este un contact imperfect,care este influentat de caldura ,vibratie anumite forte(vezi greutatea pasagerului) Eu zic sa te concentrezi pe jumatatea motocicletei respectiv ce ai pe sub sa ,asta datorita interactiuni cu pasagerul,este clar ca undeva pe acolo este buba. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Pai toate mufulitele, releele, bateria, sunt grupate undeva sub sa in fata rotii spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Trebuie facut un tune up la motocicleta ta si dupa aceea trebuie vazut ce si cum. Tune up-ul il gasesti in manualul de service al motocicletei tale, in primul capitol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
made Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 incearca cu releul si alta baterie am patit acelesi simptome lqa cbr f2 bateria dusa cand primea curent cand nu si mi-a fu###t si releul bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Pana sa dai 70-80EUR pe un releu de incarcare si sa vezi ca n-a fost de acolo problema, verifica incarcarea foarte usor: fizic (sa nu aiba contacte imperfecte/oxidate sau fire topite/desfacute) si functional (un voltmetru pus pe bornele bateriei tre sa indice intre 13-14V,semn ca incarca optim). Din ce spui tu cu opritul in mers, cred ca ai un consumator atunci cand circuitul electric e inchis (cand motorul e in functiune) si n-ar strica o verificare si la alternator, bateria lesina prea repede. Faptul ca da rateuri poate fi de la aceeasi cauza electrica (bobina nu se incarca suficient ca sa detoneze bujia si astfel ai o ardere incompleta care se "resusciteaza" in tobele finale. Daca partea mecanica a fost verificate, mergi si la un electrician priceput, cumva tre sa se rezolve. Noroc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.