Sari la conținut

CBR 600 F4i 2006 Pacanit dupa schimbul distributiei motorului


adysx
 Share

Postări Recomandate

... Ca sa nu mai zic ca japonezul la final mi-a zis ca daca zgomotul doamne fereste nu e de la rodaj (putin probabil a zis el) sa pun mana sa vand repede motorul ca o sa ma coste o groaza de bani..

 

Cum se integreaza ei in societatea romaneasca..

 

Ar fi fost indicat sa-i spui ca pentru mai putin de 17 mil, nu va mai gasi nimeni os de Kaore in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

4. Ordinea capacelor lagarelor axelor cu came (daca nu cumva au fost inversate, lipsa sau filet stricat la prezoanele de strangere... etc.)

 

am schimbat cateva distributii la cbr f4 si f4i si mentionez ca nu are decat un singur 'capac' peste cele 2 axe cu came cu 20 de suruburi numerotate ce trebuie stranse in 5-6 pasi....trebuie sa ai destula rabdare ca sa faci totul cum trebuie!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japo s-a referit la faptul ca daca zgomotul nu provine de la distributie ci din alta parte atunci o sa-l coste cit nu merita..

 

 

Chiar si asa, "sfatul" nu ii face cinste, mai ales ca nu se punea problema de un defect major concret, deja cunoscut. Un om cu onoare nu ar promova "teapa"... ca mecanic datoria lui era sa prezinte operatiunile si costurile necesare remedierii defectului si, in cel mai rau caz, daca intr-adevar costurile ar fi nerealiste, sa-l sfatuiasca sa o dea la dezmembrari... Vorba cuiva de dinainte, s-a "romanizat" ala cu ochii de constipat...

 

4. Ordinea capacelor lagarelor axelor cu came (daca nu cumva au fost inversate, lipsa sau filet stricat la prezoanele de strangere... etc.)

 

am schimbat cateva distributii la cbr f4 si f4i si mentionez ca nu are decat un singur 'capac' peste cele 2 axe cu came cu 20 de suruburi numerotate ce trebuie stranse in 5-6 pasi....trebuie sa ai destula rabdare ca sa faci totul cum trebuie!

 

Atunci varianta asta pica... buna treaba cu capacul ala dintr-o bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit cu interes acest topic insa deznodamantul intarzie... pana la urma ai revenit sau nu la TNG sa verifice starea distributiei? Sau a verificat cineva daca...

 

1. Intinzatorul automat a fost montat corect? (tija impingatoare complet detensionata, starea clicketului... etc.)

 

2. Lantul e cu za de impreunare sau nit? Daca inchiderea s-a facut prin nituire, nituirea a fost facuta corect? (zale blocate, nit slab... etc.)

 

3. Patinele au fost montate corect?

 

4. Ordinea capacelor lagarelor axelor cu came (daca nu cumva au fost inversate, lipsa sau filet stricat la prezoanele de strangere... etc.)

 

5. Starea starter-ului? (poate zgomotele existau de dinainte dar erau acoperite de cele ale distributiei)

 

 

 

Oricum, la schimbarea lantului de distributie sau chiar a intregului kit nu e nevoie de nici un "rodaj" ulterior... sau eu unul nu am auzit niciodata despre asa ceva.

 

Cat despre

... aproape ca nu-mi vine sa cred!!!

 

Succes!

 

In seara asta TNG primeste motorul in custodie ca sa zic asa, si din cate am inteles marti sau miercuri imi poate da un raspuns, pt ca vrea sa il asculte si la rece si apoi sa il imprastie... Va tin la curent...

 

Cat despre zgomot repet ca acesta nu avea cum sa fie acoperit de cel al distributiei vechi intrucat aceasta se auzea doar intre 4500-5000 ture, in afara acestui interval era liniste... Zgomotul din topic se aude acum la orice turatie...

 

Japo s-a referit la faptul ca daca zgomotul nu provine de la distributie ci din alta parte atunci o sa-l coste cit nu merita..

Pai intrebarea mea ar fi atunci, ce naiba i-a facut japonezul de se aude ceva ce nu exista in trecut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In seara asta TNG primeste motorul in custodie ca sa zic asa, si din cate am inteles marti sau miercuri imi poate da un raspuns, pt ca vrea sa il asculte si la rece si apoi sa il imprastie... Va tin la curent...

 

Cat despre zgomot repet ca acesta nu avea cum sa fie acoperit de cel al distributiei vechi intrucat aceasta se auzea doar intre 4500-5000 ture, in afara acestui interval era liniste... Zgomotul din topic se aude acum la orice turatie...

 

Pai intrebarea mea ar fi atunci, ce naiba i-a facut japonezul de se aude ceva ce nu exista in trecut?

 

exista si posibilitatea sa nu-i fi facut nimic, sa fie doar o coincidenta! dar o sa-ti spuna tng ce si cum! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am citit pe-aici ca japonezul nu e tepar, toata lumea il lauda cand a aparut.

 

Apoi, nu vad de ce l-ar minti pe baiat, daca motocicleta are mai multe belele mi se pare ca a fost destul de onest ca i-a spus.


Schimbarea LANTULUI de DISTRIBUTIE (ca asta e pana la urma, m-am saturat sa citesc distributie in sus distributie in jos, toata lumea cand zice "distributie" gata frate, TABU, NASA, plm) e o operatie de rutina pe care orice om cu experienta si sculele necesare o face fluierand.

Lanturile vin cu za de inchidere care se preseaza, tre sa fii prea natang sau cu 2 maini stangi sa il bulesti. Si chiar asa, daca strici zaua de inchidere nu il pui asa, cumperi alta, o montezi si gata.

 

Eu unul nu cred ca a dat vreo buleala cu distributia si ca problema e altceva.

Nu pricep CUM NU POTI AVEA un dialog normal cu un mecanic incat sa-l faci sa-ti explice ce anume se intampla acolo, chiar pe intelesul tau.

Ceva miroase si nu stiu ce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am auzit de bine de tipul de la Kaore, insa vedem ce verdict da TNG, sunt tare curios care era buba. In afara de zgomotul propriu zis, exista si un alt comportament dubios al motocicletei? Vibreaza, trage aiurea etc?

Sa stii ca si eu auzisem de bine de la 2 persoane de japonez. Drept urmare omul mi-a reparat greseala unui alt mecanic care imi schimbase cauciucurile si roata spate nu era aliniata pe traiectorie. Mi-a schimbat ulei, filtre si placute. Mi-a facut 2 revizii pana acum. Dar acum a dat cu bata in balta. Distributia, prin faptul ca demontezi mai multe chestii ca sa ajungi sa o schimbi, e o treaba un pic mai complicata decat ce mi-a facut el pana acum...

 

Eu nu l-am denigrat sau mai stiu eu ce. Am povestit doar ce am patit, si motivele pentru care EU nu mai calc pe la el. Fiecare citeste, intelege si actioneaza in consecinta. Eu am ales sa nu mai vreau sa am de-a face cu el, MAI ALES PE PROBLEME SERIOASE ALE MOTORULUI. Si am explicat motivele de mai multe ori in acest topic.

 

La fel am facut si cu cel care mi-a gaurit din "greseala" motorul. Am spus cine e, ce am patit si ca nu m-as mai duce la el nici macar sa imi dea cu carpa pe motor. Fiecare e liber sa faca ce crede si sa creada ce vrea. Nu am nici un castig daca zic de rau de unul sau de altul, dar fac asta pt ca mi-ar place sa gasesc undeva la randul meu informatii despre service-uri. Cat de buni sunt si ce greseli mici sau mari au facut, ca in fnctie de asta sa pot alege la randul meu si sa nu mai patesc ce am patit pana acum...

 

Si eu am auzit de bine de tipul de la Kaore, insa vedem ce verdict da TNG, sunt tare curios care era buba. In afara de zgomotul propriu zis, exista si un alt comportament dubios al motocicletei? Vibreaza, trage aiurea etc?

Nu, in afara de zgomotul ala motorul este la fel de ... "suparat", aceleasi senzatii imi da. Dar vreau sa am grija de el ca la randul lui sa aibe si el grija de mine asta ca s-o dau putin in sentimentalisme.

 

Ideea e ca eu sa ma pot bucura 100% de el vreau ca el sa nu aibe nici macar o buba... Adica este primul meu motor pe care l-am luat in stare exceptionala si as vrea sa il pastrez asa.

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca si eu auzisem de bine de la 2 persoane de japonez. Drept urmare omul mi-a reparat greseala unui alt mecanic care imi schimbase cauciucurile si roata spate nu era aliniata pe traiectorie. Mi-a schimbat ulei, filtre si placute. Mi-a facut 2 revizii pana acum. Dar acum a dat cu bata in balta. Distributia, prin faptul ca demontezi mai multe chestii ca sa ajungi sa o schimbi, e o treaba un pic mai complicata decat ce mi-a facut el pana acum...

 

Eu nu l-am denigrat sau mai stiu eu ce. Am povestit doar ce am patit, si motivele pentru care EU nu mai calc pe la el. Fiecare citeste, intelege si actioneaza in consecinta. Eu am ales sa nu mai vreau sa am de-a face cu el, MAI ALES PE PROBLEME SERIOASE ALE MOTORULUI. Si am explicat motivele de mai multe ori in acest topic.

 

La fel am facut si cu cel care mi-a gaurit din "greseala" motorul. Am spus cine e, ce am patit si ca nu m-as mai duce la el nici macar sa imi dea cu carpa pe motor. Fiecare e liber sa faca ce crede si sa creada ce vrea. Nu am nici un castig daca zic de rau de unul sau de altul, dar fac asta pt ca mi-ar place sa gasesc undeva la randul meu informatii despre service-uri. Cat de buni sunt si ce greseli mici sau mari au facut, ca in fnctie de asta sa pot alege la randul meu si sa nu mai patesc ce am patit pana acum...

 

Nu, in afara de zgomotul ala motorul este la fel de ... "suparat", aceleasi senzatii imi da. Dar vreau sa am grija de el ca la randul lui sa aibe si el grija de mine asta ca s-o dau putin in sentimentalisme.

 

Ideea e ca eu sa ma pot bucura 100% de el vreau ca el sa nu aibe nici macar o buba... Adica este primul meu motor pe care l-am luat in stare exceptionala si as vrea sa il pastrez asa.

Iti inteleg frustrarea. Greu gasesti pe cineva care sa-si faca meseria cu pasiune. Am trecut prin aceeasi senzatie cu un perete in casa. Mai precis o jumatate de perete ca jumatate era deja construit. M-a pus draq de am apelat la un prieten si mi-a facut un perete "drept" cu o diferenta de 7 (sapte) centimetri distanta fata de unde arata cumpana ca ar fi drept. Mai mai si rugam de el sa vina sa-mi termine treaba, am stat 3 saptamani cu santierul in casa pentru jumatate de perete. Caramida am fost de 4 ori sa cumpar, rigips de 2 ori, glet si alte balarii, fara numar. Plus dus acasa aproape mereu. Cand am vazut diferenta de 7 cm m-am invinetit de nervi. :) Dupa ce i-am zis si s-a apucat sa indrepte, am stat langa el cu cumpana in mana (el tencuia, eu puneam cumpana). Dupa ce a zis ca e gata, l-am dus acasa si m-am jurat ca nu ii voi mai raspunde in viata mea la telefon. Apoi m-am apucat eu si am indreptat asa cum trebuia indreptat (am mai bagat o jumatate de sac de superigips si tot n-am terminat cum voiam eu dar ma zorea nevasta ca se saturase de santierul din casa :D ), recunosc, sunt mai perfectionist din fire. Dar e o invatare de minte. :) Nu mai zic ca au ras toti prietenii comuni de mine. :))

 

Acum, on topic: ai incredere in TNG, e un meserias bun, printre putinii de pe la noi.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S

 

Ideea e ca eu sa ma pot bucura 100% de el vreau ca el sa nu aibe nici macar o buba... Adica este primul meu motor pe care l-am luat in stare exceptionala si as vrea sa il pastrez asa.

 

Cu distributia schimbata la "22.000kk" ( lol) nu cred ca motoreta ta era inttr-o conditie prea exceptionala)

 

Fratica, e un fier. Motorete tot o sa ai.

 

I. Apoi m-am apucat eu si am indreptat asa cum trebuia indreptat (am mai bagat o jumatate de sac de superigips si tot n-am terminat cum voiam eu dar ma zorea nevasta ca se saturase de santierul din casa :D ), recunosc, sunt mai perfectionist din fire. Dar e o invatare de minte. :) Nu mai zic ca au ras toti prietenii comuni de mine. :))

De ce nu l-ai facut tu de la inceput?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody E un fier care e al meu si arata si merge impecabill si de aceea vreau sa ramana asa.

 

Si da, Sch de distributie la 20000 ti se pare ciudat? Si nu ti se pare ciudat ca japonezu a sch intai distributia si la urma intinzatorul? Mai ales cand se stie ca la Honda intinzatorul e buba?

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu l-ai facut tu de la inceput?

Sincer? Daca il faceam eu iesea MULT mai bine. Dar am zis sa ma las pe mana "meseriasului". :) Si culmea, dupa ce ne tocmisem la lucrare, in ultimele zile imi zice ca tre' sa ii mai platesc o zi de munca, ca a venit de prea multe ori, asta in conditiile in care ma rugam de el sa vina, venea 3-4 ore la 2 zile. Cand mai avea doar o zi, imi zice ca nu poate sa vina ca a fost invitat la gratar si nu poate sa zica nu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody E un fier care e al meu si arata si merge impecabill si de aceea vreau sa ramana asa.

 

Si da, Sch de distributie la 20000 ti se pare ciudat? Si nu ti se pare ciudat ca japonezu a sch intai distributia si la urma intinzatorul? Mai ales cand se stie ca la Honda intinzatorul e buba?

 

Am un amic care are cbr exact ca al tau, a facut cu el cam toata Europa, anul trecut avea vreo 66.000km in bord..

A fost cu el si pe circuit de vreo 7-8 ori.

De cand il are in afara de schimbat ulei si lant si placute de frana nu i-a facut.

N-are nici o zornaiala, zdranganeala, etc.

Btw, nu locuieste in Romania.

 

Asa ca nu cred teoria comform careia CBR-ul tau are 22k si e impecabil.

Bine, fiecare mama isi lauda puiul, tu n-ai decat sa crezi ce vrei, e motoreta ta si o iubesti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezul a facut bine ce-a facut, intreaba-te de ce aveai zgomotul ala al lantului de distributie asa pronuntat la 20k km.

Esti singurul care recomanda schimbul distributiei intai, apoi schimbul intinzatorului, din ceea ce am citit aici pe forum. 22000 si distributia sau intinzatorul picat? 2 variante: defect de fabricatie a intinzatorului sau motorul dat pe circuit. Asa e?

 

Nu conteaza pentru mine de ce a picat distributia (atat timp cat restul e impecabil si nu e afectat) ci doar pasii urmati de japonez: schimbam intai tot motorul apoi vedem daca bujiile erau defecte sau nu. De ce a facut asta? Eu zic ca sunt 2 variante: ori e incompetent ori a vrut sa taxeze mai mult decat o simpla manopera pt un intinzator.

 

Stiu ca esti Toma necredinciosu', de aceea nu cred ca are rost sa continuam ca eu nu am ce sa iti demonstrez si viceversa... Asa cum am scris in mai multe randuri, mai sus se gasesc parerile / alegerile / nedumeririle mele.

 

Concluzia? Pentru mine e cea mai mai marfa motocicleta si eu o am cea mai lunga... Asta ca sa mai destindem atmosfera...

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai, incerc sa o iau logic.

1. De ce ar fi Kaore tepar si ar incerca sa te prosteasca? Ai spus ca te-ai inteles bine cu el, ca ai mai fost la el in trecut si ai fost multumit. Nu?

Atunci care-i buba? De ce crezi ca ar incerca sa te tepuiasca?

2. Sunt cazuri cand intinzatorul e inca bun, dar lantul e dus. Se poate vedea imediat cand intinzatorul e deja la capat, si ma indoiesc ca Kaore e asa imbecil incat sa nu fi observat asta, de-aia a cerut schimbarea lantului. Initial probabil a vrut sa-ti salveze bani, a incercat cu intinzatorul vechi, sa nu-l cumperi si pe ala degeaba. Apoi a vazut ca nu tine vrajeala cu intinzatorul vechi, te-a pus sa cumperi altul nou. E asa de simplu.

Stiu ca e regula sa se schimbe ambele, dar nu neaparat. Daca intinzatorul vechi e in buna stare n-are rost sa-l schimbi. La multe motorete e asa, intinzatorul se refoloseste daca e in toate mintile.

3. E foarte usor sa inchizi ochii la adevaratele TALE probleme (motocicleta chiar era naspa) si sa acuzi altii de rea credinta. De unde stii ca daca o duceai la oricine altcineva nu s-ar fi intamplat la fel?

4. Asta cu intinzatorul la CBR e doar o solutie temporara, in general cand apar zgomotele e clar ca lantul e uzat si intr-un final trebuie schimbat. Eu, personal, daca as avea probleme de genul asta AS SCHIMBA lantul si intinzatorul ca sa fiu sigur, a schimba intinzatorul e doar un .. "patch" adevarata problema e lantul. Asta daca stii cum functioneaza sistemul acolo.

N-am nimic cu tine, insa nu pot sa-ti dau dreptate daca n-am si a doua parere, as fi curios sa aud si partea celalalta de poveste, adica a lui Kaore.

 

Sa speram ca TNG o sa-i dea de cap. :)

 

:cheers:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai, incerc sa o iau logic.

1. De ce ar fi Kaore tepar si ar incerca sa te prosteasca? Ai spus ca te-ai inteles bine cu el, ca ai mai fost la el in trecut si ai fost multumit. Nu?

Atunci care-i buba? De ce crezi ca ar incerca sa te tepuiasca?

2. Sunt cazuri cand intinzatorul e inca bun, dar lantul e dus. Se poate vedea imediat cand intinzatorul e deja la capat, si ma indoiesc ca Kaore e asa imbecil incat sa nu fi observat asta, de-aia a cerut schimbarea lantului. Initial probabil a vrut sa-ti salveze bani, a incercat cu intinzatorul vechi, sa nu-l cumperi si pe ala degeaba. Apoi a vazut ca nu tine vrajeala cu intinzatorul vechi, te-a pus sa cumperi altul nou. E asa de simplu.

Stiu ca e regula sa se schimbe ambele, dar nu neaparat. Daca intinzatorul vechi e in buna stare n-are rost sa-l schimbi. La multe motorete e asa, intinzatorul se refoloseste daca e in toate mintile.

3. E foarte usor sa inchizi ochii la adevaratele TALE probleme (motocicleta chiar era naspa) si sa acuzi altii de rea credinta. De unde stii ca daca o duceai la oricine altcineva nu s-ar fi intamplat la fel?

4. Asta cu intinzatorul la CBR e doar o solutie temporara, in general cand apar zgomotele e clar ca lantul e uzat si intr-un final trebuie schimbat. Eu, personal, daca as avea probleme de genul asta AS SCHIMBA lantul si intinzatorul ca sa fiu sigur, a schimba intinzatorul e doar un .. "patch" adevarata problema e lantul. Asta daca stii cum functioneaza sistemul acolo.

N-am nimic cu tine, insa nu pot sa-ti dau dreptate daca n-am si a doua parere, as fi curios sa aud si partea celalalta de poveste, adica a lui Kaore.

 

Sa speram ca TNG o sa-i dea de cap. :)

 

:cheers:

 

Tot nu s-a inteles ce am urmarit eu cu postul asta. NU MA INTERESEAZA SA MI SE DEA DREPTATE! Ma intereseaza sa imi rezolv problema, si sa imi exprim nemultumirile. ATAT. Ca sunt crezut, ca mi se da sau nu dreptate, asta chiar nu ma intereseaza. Daca are cineva curiozitatea, poate vorbi cu japonezul, eventual sa il roage sa posteze ce vrea el, pe mine ma intereseaza doar ca motorul sa mearga, sa nu mai aud scuze si sa nu intru in discutii in contradictoriu aiurea...

 

Eu cer sfaturi nu vreau nimic altceva. Si iti multumesc pentru sfaturi pe care le apreciez, dar atat. :)

 

Sa traim bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai, incerc sa o iau logic.

1. De ce ar fi Kaore tepar si ar incerca sa te prosteasca? Ai spus ca te-ai inteles bine cu el, ca ai mai fost la el in trecut si ai fost multumit. Nu?

Atunci care-i buba? De ce crezi ca ar incerca sa te tepuiasca?

2. Sunt cazuri cand intinzatorul e inca bun, dar lantul e dus. Se poate vedea imediat cand intinzatorul e deja la capat, si ma indoiesc ca Kaore e asa imbecil incat sa nu fi observat asta, de-aia a cerut schimbarea lantului. Initial probabil a vrut sa-ti salveze bani, a incercat cu intinzatorul vechi, sa nu-l cumperi si pe ala degeaba. Apoi a vazut ca nu tine vrajeala cu intinzatorul vechi, te-a pus sa cumperi altul nou. E asa de simplu.

Stiu ca e regula sa se schimbe ambele, dar nu neaparat. Daca intinzatorul vechi e in buna stare n-are rost sa-l schimbi. La multe motorete e asa, intinzatorul se refoloseste daca e in toate mintile.

3. E foarte usor sa inchizi ochii la adevaratele TALE probleme (motocicleta chiar era naspa) si sa acuzi altii de rea credinta. De unde stii ca daca o duceai la oricine altcineva nu s-ar fi intamplat la fel?

4. Asta cu intinzatorul la CBR e doar o solutie temporara, in general cand apar zgomotele e clar ca lantul e uzat si intr-un final trebuie schimbat. Eu, personal, daca as avea probleme de genul asta AS SCHIMBA lantul si intinzatorul ca sa fiu sigur, a schimba intinzatorul e doar un .. "patch" adevarata problema e lantul. Asta daca stii cum functioneaza sistemul acolo.

N-am nimic cu tine, insa nu pot sa-ti dau dreptate daca n-am si a doua parere, as fi curios sa aud si partea celalalta de poveste, adica a lui Kaore.

 

Sa speram ca TNG o sa-i dea de cap. :)

 

:cheers:

 

lantul de distributie tine pana la 80k-100k km....la kawasaki, suzuki, honda am schimbat de la 30k pana la 60k km si defectul tinea de intinzator! majoritatea erau undeva la jumatate din lungimea totala a 'tijei' intinzatoarelor!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spanac sa pice lantul si intinzatorul la 22.000km? Si daca mergeai cu alelasi ulei in motor km astia tot nu avea voie sa se strice ceva. a mea are 90k si nu am de ce sa umblu la distributie ca n-are zgomote ciudate. Ar trebui sa-ti pui semne de intrebare cu km aia de pe bord ca sigur nu sunt reali.

Si in legatura cu TNG stai linistit ca mobra ta este pe maini bune. Omu asta stie mecanica nu este un "schimbator de piese" ca marea majoritate



Posibil sa sti videoclipul... cate lanturi de distributie o fi schimbat? :D

e o motocicleta fiabila daca este intretinuta bine

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca a picat, F4i-ul cel putin am inteles ca e recunoscut dupa sunetul acela ciudat pe care il scoate intre 4-5000 ture.
As fi curios totusi, daca mergi cu intinzatorul asa, se poate distruge ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C

Posibil sa sti videoclipul... cate lanturi de distributie o fi schimbat? :D

e o motocicleta fiabila daca este intretinuta bine

 

Exact! Asa-s toate motoretele cu 22.000km :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai, incerc sa o iau logic.

1. De ce ar fi Kaore tepar si ar incerca sa te prosteasca? Ai spus ca te-ai inteles bine cu el, ca ai mai fost la el in trecut si ai fost multumit. Nu?

Atunci care-i buba? De ce crezi ca ar incerca sa te tepuiasca?

2. Sunt cazuri cand intinzatorul e inca bun, dar lantul e dus. Se poate vedea imediat cand intinzatorul e deja la capat, si ma indoiesc ca Kaore e asa imbecil incat sa nu fi observat asta, de-aia a cerut schimbarea lantului. Initial probabil a vrut sa-ti salveze bani, a incercat cu intinzatorul vechi, sa nu-l cumperi si pe ala degeaba. Apoi a vazut ca nu tine vrajeala cu intinzatorul vechi, te-a pus sa cumperi altul nou. E asa de simplu.

Stiu ca e regula sa se schimbe ambele, dar nu neaparat. Daca intinzatorul vechi e in buna stare n-are rost sa-l schimbi. La multe motorete e asa, intinzatorul se refoloseste daca e in toate mintile.

3. E foarte usor sa inchizi ochii la adevaratele TALE probleme (motocicleta chiar era naspa) si sa acuzi altii de rea credinta. De unde stii ca daca o duceai la oricine altcineva nu s-ar fi intamplat la fel?

4. Asta cu intinzatorul la CBR e doar o solutie temporara, in general cand apar zgomotele e clar ca lantul e uzat si intr-un final trebuie schimbat. Eu, personal, daca as avea probleme de genul asta AS SCHIMBA lantul si intinzatorul ca sa fiu sigur, a schimba intinzatorul e doar un .. "patch" adevarata problema e lantul. Asta daca stii cum functioneaza sistemul acolo.

N-am nimic cu tine, insa nu pot sa-ti dau dreptate daca n-am si a doua parere, as fi curios sa aud si partea celalalta de poveste, adica a lui Kaore.

 

Sa speram ca TNG o sa-i dea de cap. :)

 

:cheers:

Imi place cum gandesti! :10:

 

Tot nu s-a inteles ce am urmarit eu cu postul asta. NU MA INTERESEAZA SA MI SE DEA DREPTATE! Ma intereseaza sa imi rezolv problema, si sa imi exprim nemultumirile. ATAT. Ca sunt crezut, ca mi se da sau nu dreptate, asta chiar nu ma intereseaza. Daca are cineva curiozitatea, poate vorbi cu japonezul, eventual sa il roage sa posteze ce vrea el, pe mine ma intereseaza doar ca motorul sa mearga, sa nu mai aud scuze si sa nu intru in discutii in contradictoriu aiurea...

 

Eu cer sfaturi nu vreau nimic altceva. Si iti multumesc pentru sfaturi pe care le apreciez, dar atat. :)

 

Sa traim bine!

Parerea mea este ca ar trebui sa fii interesat si de motivele pentru care ai ajuns sa nu-ti mearga motorul, macar asa, ca sa poti sa le eviti pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...