SEBYK Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 uite aici o oferta buna la ulei daca te intereseaza http://www.moto-gear.ro/ulei-moto-motul-300v-10w40-4t-4l-produs-129723.html Eu personal am avut 15w in motor si aveam probleme uneori la cutie...la semafor iesea mai greu pe N...dupa ce am revenit la 10w40 nu am mai avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Nu stiu daca era cazul sa faci un topic despre asta ... daca ai fi mers la un mecanic sau ai fi cerut parerea unuia iti spunea clar si raspicat ce ai nevoie; pe forum treaba e la modu "Cati oameni atatea pareri" ideea e ca la un mecanic aflu doar parerea lui, aici aflu mai multe pareri. tu ai folosit ceva, altu a folosit altceva. exemplu cu placutele: 4 placute cum zicea un coleg mai sus ma costa de ma rup, si ma gandeam sa imi iau ceva mai ieftin decat EBC, aici aflu mai multe pareri si impresii despre modele de placute folosite, deasta am postat aici Daca ar fi sa fac o recomandare, mai intai de toate ar trebui sa scrie cam in ce regim vrea sa foloseasca motocicleta. Pana acum, am inteles ca a mai avut doua motociclete dar cu care nu a mers. In cazul asta, poate sa o lase asa cum a luat-o o folosesc in modul descris mai sus + ca o sa fac si cateva iesiri mai lungi gen mers prin tara, mers prin Bulgaria, Republica Moldova, Oradea, Constanta etc, in limita bugetului de benzina.mers mai mult e prin oras, ca o sa merg aproape zilnic cu ea aici. uite aici o oferta buna la ulei daca te intereseaza http://www.moto-gear.ro/ulei-moto-motul-300v-10w40-4t-4l-produs-129723.html Eu personal am avut 15w in motor si aveam probleme uneori la cutie...la semafor iesea mai greu pe N...dupa ce am revenit la 10w40 nu am mai avut nici o problema in cartea mea tehnica spune sa folosesc 10w 40, baiatul mi-a recomandat 15w 50. nu stiu cum e cu densitatea la astea, cu uzura motorului, dar daca ziceti ca 300v este pt racing, ce alt sortiment sa bag? 5100 sau 7100 sau in continuare 300v? si sa bag in continuare 15w 50 sau sa merg si pe ceva 10w 40 cum scrie in cartea tehnica? mentionez ca nu am avut problema cu cutia de la uleiul asta, merge perfect. daca ziceti ca pt stilul meu de mers si ocazional daca o duc peste 10.000 nu e nici o problema sa bag alt ulei gen 5100 sau 7100 atunci nu are rost sa bag racing ca nu merg racing. Daca binevoieste bucurmarius sa spuna ce-o sa faca cu motoretutza, am sa-mi dau si eu cu parerea. Pt plimbat motoretutza in garaj si maturat sub ea, poate sa o lase cum este. Pt plimbarici usurele cred ca poate sa o lase cum este cu conditia sa ii schimbe uleiul daca e prea vechi. Pt forje stradale sa puna un full sintetic 10W 50, 15W 50. Filtrul KN e doar mai scump decat alte filtre, face exact acelasi lucru. Nu merita banii. Placute de frana la motoreta lui sunt 4 pe fiecare etrier. Deci cum o da, iese scump. EBC dintr-alea de care zice el, eu le-am glazurat in cateva frane puse mai tare si nu-mi mai pun niciodata. Din pacate nu prea se comporta bine. Eu cred ca XBK5, CL sunt cele mai bune placute pt strada mers tare si chiar si pe pista rezista bine la fading si temperatura inalta. Cel mai bun raport calitate pret. De acord cu antigelul auto, e bun si la motorete. Pt circuit se schimba total povestea, discutam alta data. m-ai omorat cu 4 pe fiecare etrier :| alternative la EBC pt stilul meu de mers ar fi XBK5 si CL ? @multumesc all pt raspunsuri.hai ca deja pot sa arunc lista primita de la fostul proprietar ) ala isi permitea, deja cand am auzit de 4 placute pe etrier m-am intristat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Daca ti-ai luat kawa! Asa au decis ingineri de acolo ca franeaza mai bine daca "rupe" o placuta in doua. XBK5 sunt placute foarte bune,Iar EBC HH pentru utilizare normala strada sunt si mai ok. Am foarte multi ani de cand folosesc EBC pe motocicletele care le-am avut si nu m-au dezamagit niciodata. Cand faceam eforturi mari pentru a achizitiona placutele astea din state in anul 2000,in Romania se bateau ferodouri cu nituri si lipite cu ciorap de dama! Concluzie finala,daca este EBH HH sau XBK5 nu vei fi dezamagit. Cu respect TNG! PS.Pentru cei care blameaza EBC ar fi bine sa stie ca a fost primul producator care sa gandit si la viata discurilor si a realizat combinatia perfecta intre grip, franare eficienta,si protejarea discurilor. Editat Februarie 17, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Cesar :si eu am "prajit" un set de CL XBK5 noi noute ...asta inseamna ca sunt proaste ?eu zic ca nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Cesar :si eu am "prajit" un set de CL XBK5 noi noute ...asta inseamna ca sunt proaste ?eu zic ca nu ... Bed in ai facut? Noi noute - nu te apuci sa tragi din prima frane tari cu ele. Cand montez placute scumpe pe motorete nu las omu sa plece el pe motoreta pt ca tare mi-e teama ca se apuce sa apese maneta tare sa vada el daca pomul laudat e chiar asa Iau motoretutza la o tura, apas maneta incet si apoi tot mai tare, progresiv. Eu am glazurat EBC-urile la un an dupa ce le-am montat si am mers cu motoreta un sezon. Prima tura pe pista - praf. Nu-s bune. Sunt slabe si e pacat, pt ca ar trebui sa fie vandute la jumatate din pretul la care se vand, pentru aspectul asta. Nu esti singurul care a facut bed-in gresit la SBK5. Culmea, sunt mai pretentioase la inceput iar daca le glazurezi din prima depinde mult de cativa factori: - ce placute ai folosit inainte - cat de inegrite (carbon) sunt discurile inainte de montaj. Aproape nimeni nu rectifica discurile inainte sa puna placute noi si momentan doar Balamuc si cu mine facem rectificare de discuri. - Forta sistemului de franare: cu cat ai un sistem: pompa + etrieri + discuri mai performant, trebuie mai multa rabdare la bed-in. Editat Februarie 17, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 @cezar, spui ca mie imi trebuie in total pe roata de fata 4 seturi de placute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) @cezar, spui ca mie imi trebuie in total pe roata de fata 4 seturi de placute? Da, cam asa sta treaba. Eu cunosc pe cineva care a vandut motocicleta cand a trebuit sa schimbe placutele Eh, astea sunt cazuri izolate si chiar comice. Cesar :si eu am "prajit" un set de CL XBK5 noi noute ...asta inseamna ca sunt proaste ?eu zic ca nu ... Vreau sa-ti dau si cateva informatii mai pe larg despre felul in care se poate descoperi daca placutele pe care le folosesti sunt predispuse la glazurare sau nu. Cine a facut cursul de tribologie la scoala ar trebui sa cunoasca tema si daca e baiat destept si a studiat putin fenomenul, se prinde cum sta treaba. O placuta si un disc de frana nu au contact pe toata suprafata. Exista niste varfuri fata de planul median, unde contactul se realizeaza si presiunea nu e uniforma. Cu placutele mai slabe, se produce "glazurarea" in cateva mici puncte, care se transforma intr-o substanta sticloasa, foarte dura, care zgarie discul. Asta se intampla si la mersul stradal, chiar daca temperatura per global, a placutei si discului, nu creste atat de mult precum pe circuit. Se descopera daca s-a intamplat treaba asta, cand pe disc apar urme subtiri de culoare diferita fata de restul suprafetei, de obicei mai deschise la culoare. Depunerea aia sticloasa nu are transfer termic la fel de bun ca restul suprafetei de frictiune si in zona respectiva, suprafata metalica a discului nu mai atinge aceeasi temperatura ca in rest. Desi nu transfera bine caldura, glazurarea e mult mai abraziva decat materialul de frictiune, deci in timp, strica discul. Daca se observa urmele pe disc, trebuiesc date jos placutele si date pe un smirghel fin asezat pe o suprafata plana. Daca se mai intampla, eu recomand sa se schimbe placutele cu altceva mai bun. La placutele de foarte buna calitate, fenomenul nu se petrece aproape deloc iar urmele pe disc nu sunt vizibile cu ochiul liber. Deci se petrece la o scara foarte mica. Editat Februarie 17, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 poate ne si recomandati ceva... Recomandarea mea e să folosiți google cu textul site:motociclism.ro urmat de ceea ce vă interesează și vă garantez că mare parte din dilemele voastre au mai fost discutate. Puteți să folosiți și google fără nici un text pentru search pentru a citi review-uri și a vă face o părere obiectivă asupra ceea ce vă interesează. @diabolyk nu mai fi așa panicat pe motorul ăla că nu-i din plastic. O să meargă lafel de bine și cu motul, castrol, procycle, belray și ce mai vrei tu, mai ales acum și în următorul an până îți faci mâna. Ținând cont că stai în Brăila, nici n-ai unde să-i dai forjă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Ce e asa mare cost la 636 pe placute? Eu am luat de 2 ori placute si au costat ~ 220 roni EBC HH pentru fata. Oferte de 350 sau 400 roni am vazut si eu, dar sa cumpere cine nu stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 nu am zis ca ii dau forja, am zis ca o sa merg mai mult prin oras, dar am si in plan niste plimbari mai lungi dea lungul verii inafara Brailei, asta am zis. In medicina e un principiu: e mai bine sa previi decat sa tratezi, de aia cer pareri diferite de la oameni care au utilizat mai multe tipuri de idei sa imi fac eu o idee generala, daca intelegi ce vreau as zic. daca exista chiar si un risc mic sa imi strice discul placutele facute pe vapor, prefer sa dau 500 lei pe placute decat 1000 lei pe disc, intelegi ce spun? pe acelasi principiu vreau sa merg si cu uleiul, si cu antigelul, si cu lichidul de frana, si cu tot.nu ca e din plastic sau ca fac aroganta si bag in ea bani multi si alte prostii. revin cu vorba "sunt prea sarac sa imi cumpar lucruri proaste". ms de pareri baieti. la ulei nu e diferenta mare intre 300v si 7100, deci am sa merg pe 300v. ramane sa mai intreb ce sa aleg intre 15w 50 si 10w 40 cum scrie in carte :| ; antigel mi-a recomandat un coleg mai sus, o sa il folosesc ; lichid frana o sa iau motul dot 4. , iar placute oscilez intre EBC si cele spuse de Cezar, sa vad ce diferenta de pret e intre ele. daca mai aveti alte pareri, v-as fi recunoscator. asfalt uscat P.S. a iesit soarele, cred ca mai fac cativa km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) @cezar, spui ca mie imi trebuie in total pe roata de fata 4 seturi de placute? Inca un lucru trebuie sa ai in vedere. Desi ai frane destul de performante pe 636, etrierii tai sunt predispusi la un mic dezastru. Daca nu au fost ingrijiti cum trebuie, inelusele de praf au prostul obicei de a se umfla si din cauza asta, trag pistoanele de frana inapoi in etrieri. Rezultatul este ca ai o maneta moale, feel mult diminuat si placerea de a pilota se combina cu putina neincredere in frane, ceea ce e cam nasol. Toate 636 pe care le-am servisat au avut problema asta. La una singura am fost nevoit sa schimb si pompa deci se pare ca e o problema foarte rara asta cu pompa. Vad ca au inceput recomandarile de tipul "unde e mai ieftin" Eu recomand altfel: afla ce ai nevoie, ce ti se potriveste mai bine. Afla ce trebuie sa servisezi mai intai de toate la motoreta, ce e vital si abia apoi alege. A-propos: ce cauciucuri ai pe roti? Suspensia fata cand a fost servisata ultima oara? P.S. CL XBK5 sunt placutele pe care ti le-am recomandat. Adica Carbone Lorraine XBK5 Editat Februarie 17, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 pe spate a venit cu 190/50/17 in loc de 280/55, baiatul asa a considerat ca merge mai bine, are dot 2011, nu il schimb momentan, poate sezonul urmator. pe fata nu stiu, nu m-am uitat inca.suspensia fata nu am auzit nimic de ea din istoric, deci habar nu am cand a fost sau daca a fost servisata. m-am intalnit cu niste baieti motociclisti aici si am facut o lista cu ce imi trebuie: ulei + filtru, curatat filtru aer, aerisire frane + placute doar pe fata, lichid frana (nu stiu istoric la el, asadar il schimb sa fiu sigur) si antigel (acelasi lucru, fara istoric deci il schimb sa am apoi evidenta lor). in rest nu am altceva de schimbat la ea, asta ca si consumabile. ce se mai serviseaza anual habar nu am (gen suspensia fata sau ce probleme mai apar la kawa). ms de recomandare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Vroiam sa scriu ceva dar la cat de "hotarat" esti ... mai bine nu imi bat capul, s-ar putea in final sa nu iti iei nimic sau sa iti iei niste rahaturi, fie ca nu ai bani, fie ca nu stii exact ce trebuie sa alegi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 spune, orice parere e binevenita. daca ai folosit altceva si ti s-a parut bun, spune,nu e batut in cuie. daca era imi comandam deja, momentan sunt la stadiul de informare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 pe spate a venit cu 190/50/17 in loc de 280/55, baiatul asa a considerat ca merge mai bine, are dot 2011, nu il schimb momentan, poate sezonul urmator. pe fata nu stiu, nu m-am uitat inca.suspensia fata nu am auzit nimic de ea din istoric, deci habar nu am cand a fost sau daca a fost servisata. E mai important tipul anvelopei. Tie iti trebuiesc niste gume sport, moi si aderente. Porducatorul si tipul anvelopei le poti citi de pe marginea cauciucului. Chiar sunt curios ce ai acum pe ea. Dimensiunile stoc la tine sunt 120-60 R17 fata si 180-55 R17 spatele. 190-50 nu sta bine pe janta ta spate si i se schimba profilul. Daca vrei guma mai lata pe spate (iti va fi folositoare doar cand te vei da tare pe curbe), poti sa pui cu incredere 190/55 nu 190/50. Pe fata poti trece la 120/70 dar la montaj sa verifici sa nu atinga aripa fata. Din cate conversii am facut, aripa intre aripa fata si anvelopa, este loc deci poti pune 120/70. Citeste si data de fabricatie a anvelopelor pe care le ai momentan, este foarte importanta. Daca au 3-4 ani deja, gandeste-te sa iti iei gume noi. Multi motociclisti neglijeaza acest aspect si folosesc cauciucuri vechi si dure. Este cel mai important lucru sa ai cauciucuri bune. Este cea mai buna investitie in siguranta pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 pe spate a venit cu 190/50/17 in loc de 280/55, baiatul asa a considerat ca merge mai bine, are dot 2011, nu il schimb momentan, poate sezonul urmator. pe fata nu stiu, nu m-am uitat inca.suspensia fata nu am auzit nimic de ea din istoric, deci habar nu am cand a fost sau daca a fost servisata. m-am intalnit cu niste baieti motociclisti aici si am facut o lista cu ce imi trebuie: ulei + filtru, curatat filtru aer, aerisire frane + placute doar pe fata, lichid frana (nu stiu istoric la el, asadar il schimb sa fiu sigur) si antigel (acelasi lucru, fara istoric deci il schimb sa am apoi evidenta lor). in rest nu am altceva de schimbat la ea, asta ca si consumabile. ce se mai serviseaza anual habar nu am (gen suspensia fata sau ce probleme mai apar la kawa). ms de recomandare - pt ulei ai mai multe variante, nu exista numai Motul: Mai sunt asa: Motorex, Valvoline, Castrol, Repsol, Fuchs, etc - pt filtru: always coca-cola - HIFLO - sunt cele mai bune ca raport calitate/pret, se gasesc pe toate drumurile - lichid de frana - ai mentionat acolo de aerisire separat - pai daca schimbi lichidul de frana automat si aerisesti. - orice lichid dot4, moto, ne-moto, chiar nu conteaza, ORICE DOT4 - antigel - la fel - ORICE ANTIGEL in concentratia ceruta de producatorul moto. (pt radiatoare de aluminiu - de parca exista masini cu radiator de fier ) - placute de frana - inainte de toate arunca un ochi (banuiesc ca n-ai facut asta) la placutele actuale si vezi daca mai au "carne" pe ele, daca mai au lasa-le asa, nu-ti trebe placute noi doar de dragul de a avea placute noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) asta care e pe spate e din 2005 parca, pe care o sa il schimb cu guma de mi-a dat-o in plus, a zis ca nu a apucat sa o schimbe el. sezonul asta cred ca merg cu astea, oricum merg usor,iar din iarna o incalt cu ceva cu dimensiuni stoc, nu stiu cu ce inca, mai e pana atunci, oricum tot ceva pt mers stradal, nu circuit sau altceva. in cursul zilei de azi o sa ajung la garaj si citesc si ce marca sunt ambele si citesc si dot-urile sau ce mai e pe ele si iti dau quote ceva mai tarziu. nu ma dau pe curbe si nici nu cred ca o sa ma dau vreodata ca turbatul (am avut 2 cazaturi pana acum, cu celelalte motociclete detinute, nimic grav dar m-am invatat minte) deci o sa merg pe dimensiunile standard. momentan nu am bani de cauciucuri, merg usor cu astea, nu sunt chiar terminate, dar merg si eu mai incet, ce sa fac. anul viitor estimez eu ca nu termin placutele si o sa imi iau in toamna inainte sa intre la iernat motorul, set nou. ms furmos de opinii, stima @belbody placute mai sunt putin, nu sunt chiar 0, mai tin cam jumate de sezon sa zic asa, si ma gandeam sa le schimb sa nu ma trezesc ca raman naiba fara placute prin Ruse (ideea e ca eu nu stiu sa ma uit la ele sa vad cand se termina, mi-a zis si mie cineva avizat. filtru ulei cred ca HIFLO imi iau si eu, am vazut ca pretul este ok la ulei mai dezbat, mai am vreo 2 persoane de sunat sa vad ce imi recomanda si ei, si sa vad ce bag si eu in ea. stiu ca Bel-Ray parca e si el la fel de bun, peste tot am auzit ca Motul este cel mai bun, si pretul pe site acolo mi se pare ok,deaia ma gandesc la Motul.tu ce ulei folosesti? ce zici, 15w 50 sau 10w 40 ? nu stiu cum e cu incalzirea, ca noi avem aici temperaturi mai inalte, se incinge mai mult, habar nu am cum e aia... Editat Februarie 17, 2013 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Daca nu vrei sa repeti experientele neplacute de pana acum, gandeste-te serios la anvelope. Daca vrei, pentru strada mers cuminte, combinatia ideala este sa pui o anvelopa moale si aderenta pe fata iar spatele poate sa fie ceva mai dur. Oricum ai da-o, intr-un sezon tot pui o frana tare, violenta, nu pt ca ai merge tare ci pt ca trebuie sa incetinesti sau sa opresti intr-un timp scurt. Cu o guma veche si tare pe fata, ai sanse mari sa cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 dreptate 100% iti dau, sa mai evaluez odata starea placutelor actuale azi si sa vad poate le scot din plan tp o vreme si imi iau o anvelopa fata. faza e ca de spate am de schimb, ceva dot 2011, si as fi vrut sa le schimb pe ambele anul care vine, ca sa am o evidenta si asupra lor, sa imi fac calcule cand au trecut 3-4 ani sa le schimb iar, asa daca iau nou fata si vechi spate, nu o sa am niciodata set complet si aderenta buna (zic eu) deaia ma gandeam sa mai merg sezonul asta cu el. oricum o sa citesc pe ele tot ce e scris si iti zic ce marca sunt si ce dot si ce mai scrie acolo.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Eu folosesc Repsol de ceva vreme, am gasit un magazin de uleiuri care-l aduce la preturi super ok, aprox 22eur pe 4L sau 7 eur 1L (daca iau la L). Nu stiu daca se comercializeaza in Romania. Placutele de frana nu te lasa de pe o zi pe alta. Verifica grosimea lor, chiar si ochiometric. Noi au undeva la 5-6mm carne.. daca acum au undeva la peste 3mm te mai duc inca 10k km de mers normal. Verifica si tu in manual cat trebuie sa fie, eu ti-am zis orientativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 dreptate 100% iti dau, sa mai evaluez odata starea placutelor actuale azi si sa vad poate le scot din plan tp o vreme si imi iau o anvelopa fata. faza e ca de spate am de schimb, ceva dot 2011, si as fi vrut sa le schimb pe ambele anul care vine, ca sa am o evidenta si asupra lor, sa imi fac calcule cand au trecut 3-4 ani sa le schimb iar, asa daca iau nou fata si vechi spate, nu o sa am niciodata set complet si aderenta buna (zic eu) deaia ma gandeam sa mai merg sezonul asta cu el. oricum o sa citesc pe ele tot ce e scris si iti zic ce marca sunt si ce dot si ce mai scrie acolo.stima Din experienta in zic ca schimbi aprox 2 cauciucuri spate la unul fata ,deci oricum vei fi mereu decalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 E mai important tipul anvelopei. Tie iti trebuiesc niste gume sport, moi si aderente. Porducatorul si tipul anvelopei le poti citi de pe marginea cauciucului. Chiar sunt curios ce ai acum pe ea. Dimensiunile stoc la tine sunt 120-60 R17 fata si 180-55 R17 spatele. 190-50 nu sta bine pe janta ta spate si i se schimba profilul. Daca vrei guma mai lata pe spate (iti va fi folositoare doar cand te vei da tare pe curbe), poti sa pui cu incredere 190/55 nu 190/50. Pe fata poti trece la 120/70 dar la montaj sa verifici sa nu atinga aripa fata. Din cate conversii am facut, aripa intre aripa fata si anvelopa, este loc deci poti pune 120/70. Citeste si data de fabricatie a anvelopelor pe care le ai momentan, este foarte importanta. Daca au 3-4 ani deja, gandeste-te sa iti iei gume noi. Multi motociclisti neglijeaza acest aspect si folosesc cauciucuri vechi si dure. Este cel mai important lucru sa ai cauciucuri bune. Este cea mai buna investitie in siguranta pe sosea. 120/65/ZR17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 @cezar Michelin Pilot power am pe ea acum, ala de spate il schimb cu unul aceeasi firma, dot 2011 iar ala de fata e dot 2005 :| dar nu am acum bani, le schimb sezonul urmator (merg si eu usor). Aveti idee posesorii de kawa 636 sau cei care cunoasteti, unde gasesc si un exup pt moto meu? fostul proprietar a luat-o fara exup si cu toba schimbata si imi sta becul F1 din bord aprins mereu, si consuma si mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 @cezar Michelin Pilot power am pe ea acum, ala de spate il schimb cu unul aceeasi firma, dot 2011 iar ala de fata e dot 2005 :| dar nu am acum bani, le schimb sezonul urmator (merg si eu usor). Aveti idee posesorii de kawa 636 sau cei care cunoasteti, unde gasesc si un exup pt moto meu? fostul proprietar a luat-o fara exup si cu toba schimbata si imi sta becul F1 din bord aprins mereu, si consuma si mult mai mult. apai daca tot mergi usor, ca nu sunt bani de gume dar ulei 300v ii necesar, eu zic ca ii tot una daca nu ai exup-ul la ea. la cat te dai, ii nesemnificativ consumul in plus si oricum , bani de exup nu sunt. eu zic sa scoti becul din bord sa nu mai vezi eroarea si sa te bucuri de motor asa cum ii. doar sa nu ne zici ca lipseste si vre-un piston din el....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) m-am consultat si cu altii, o sa merg pe BEL-RAY ca e la fel de bun (am optat dupa ultimele discutii intre Motul 7100 10w 40 si Bel-ray tot 10w 40 si cum sunt multe facaturi pe piata cu motul, am zis sa incerc si bel-ray), iar ca placute LC XBK5. 300v de la motul e pt curse, pt strada cum merg eu sunt alea din paranteza mai de doamne-ajuta. exupul vreau sa il pun pt ca asa e normal sa fie, si vreau sa il iau.bani pt exup vad eu de unde fac rost, nu cred ca asta e preocuparea ta bucurmarius. eu zic ca bel-ray ext synthetic ester 4t 10w 40 e un ulei bun pt strada, la fel si placutele.daca gresesc undeva spuneti-mi. @bucurmarius ai vrut doar sa faci mizerie in topic si tu cu postul tau. serios, puteai mai bine sa scrii pe facebook sau hi5 sau unde ai tu cont decat sa imi scrii mie.daca ai ceva util sa zici, cu mare drag, daca vrei doar sa fii ironic si atat, atunci fa-o in grupul tau de prieteni. parerea ta despre cum imi gestionez eu consumabilele ma intereseaza foarte putin spre deloc. seara buna Editat Februarie 17, 2013 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.