dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Primavara 2009 - Valea Oltului Veneam de la Brasov - mergeam spre Tg - Jiu - linistit, viteza de croaziera - 80-90 Pe langa mine trece un GS 1200 Adventure de era sa ma invart in loc si se tot duce depasind la risc, fananand in extremis... Imi zic: asta-i nebun si il las sa se duca. dupa 3-4 minute incepe sa ma manance si mai iau dupa el. il ajung cu greu si stabilim sa oprim in primul peco. pleaca iar ca din prastie, eu dupa el, depasesc un tir, din fata vine alt tir, ba bag din nou pe banda mea dupa ce fac depasirea si vad un audi negru in fata care mergea linistit. imi dau seama ca nu o sa mai apuc sa opresc, distanta fiind prea mica. totusi franez cat pot, se blocheaza spatele, da sa se culce pe dreapta eliberez apuc doar sa ma trag spre dreapta si izbesc audi in spate dreapta cam la 60 - 70 km/h. socul ma arunca insatantaeu de pe motor cu capul inainte, cad pe dreapta - cot si sold, cu spatele - gat si coloana ma frec de un cap de pod de mi se rup si bretelele de la rucsacul pe care il aveam in spate. motorul se duce de-a dura pe partea dreapta, aud tiru cum trece in forta pe langa mine ( nici nu a oprit, ca de altfel nici baiatul cu BMW-UL) imi dau seama ca am avut noroc ca am aterizat pe marginea din dreapta drumului. abia cand ma opresc indraznesc sa deschid ochii si incep inventarierea: mainile si picioarele par ok, senzatie de ameteala - dadusem cu casca zdravan de asfalt. ma ridic si de draci reusesc sa ridic singur motorul cazut ( kawasaki zr7 s - aprox 270 kg) Costum mixt - piele + textil bulit, motor carena dreapta + parbriz varza - pe moment nimic rupt dar am mers 3 saptamani ca Robocop iar ulterior problrme la piciorul stang care a amortit complet din cauza a 2 inele de la coloana deplasate dupa cum aveam sa aflu. s-a rezolvat dupa 5 luni de injectii, tratamente si masaje... Concluzii: - era sa mor ca prostu daca ma calca tirul -nu ma mai iau niciodata dupa nimeni, merg cat pot eu sa ii dau - o motocicleta nu franeaza niciodata ca o masina ( unde te infigi bine in scaun si calci cat vrei frana si poti sa derapezi ca esti pe 4 roti) - foarte important - dupa ce depasim trebuie sa mai si putem opri in caz ca avem ceva in fata Mentalitatea de dupa : am eliminat pe cat posibil orice risc am inlocuit turele dese si in forta cu ture cat mai lungi ( Serbia, Macedonia, Grecia, Bulgaria, Romania - 4 700 km in 9 zile de mers efectiv/ Serbia, Croatia, Bosnia, Muntenegru, Crna Gora,Serbia, Romania) Astept sa puneti aici accidentele voastre si ce ati invatat din ele. Bafta ! Editat Februarie 27, 2013 de dj.marten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) In atatia ani de condus , am avut un singur accident . A fost din vina cond auto , care mergea pe banda 1 , eu pe banda 2 in acelasi sens cu el ( drumul european avand 4 benzi ) si s-a hotarat sa intre la plaja ( adica sa intoarca peste linie dubla continua ) direct de pe banda lui . Eu aflandu-ma in spatele lui la o lungime de masina aprox , am intrat in el ( intr-o parte ) si aici vroiam sa ajung , cu casca i-am indoit stalpul lateral de a ramas mulajul castii pe el + ca s-au spart geamurile laterale ( asa tare s-a deformat ) . Ideea este ca ai casca buna - ai parte , n-ai casca .......... Pe litoral , in sezonul estival e nebunie totala . In fiecare oras sunt anumiti "bizoni" raportati la nr de locuitori , dar aici cred ca se aduna toti vara si uite asa , din 20 de conducatori , unul comite ceva , mai grav sau mai putin grav . Aportul la greseli il are si caldura , necunoasterea locului , aglomeratia pe sosele care duc la stres , nervi si normal ca de aici rezulta si greseli . Editat Februarie 27, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Singurul accident pe carosabil l-am avut fix la doua saptamani dupa ce mi-am luat prima mobra si implicit permisul. Devenisem asa sigur pe mine, incat in loc sa-mi tin ochii inainte, eu ma uitam dupa pasari fredonand ,, Born To Be Wild". Duba din fata a franat iar eu m-am panicat si am apasat frana spate cu toata puterea impreuna cu frana fata. Evident ca moto s-a dus pe partea dreapta si s-a infipt in duba. Am scapat cu un picior in ghips, fara fractura totusi. Concluzie: Ochii la drum si in oglinzi. Frana se ciupeste, nu se sugruma. Am avut noroc cu echipamentul, putea fi mai rau. Editat Februarie 27, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Eu cand m'am suit prima data pe primul meu motor cumparat SV'650S (mi l'a adus fostul proprietar intr'o parcare si m'a lasat acolo cu el) am vrut sa'l intorc in loc pe o strada cu 2 benzi. Facusem manevra asta de nu'sh cate ori cu motorul de scoala. Bineinteles ca l'am culcat pt ca in mintea mea credeam ca unghiul de bracaj identic. De atunci am invatat ca atunci cand ma sui pe orice motor sa testez unghiul de bracaj ca sa nu am surprize neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 EXISTA DOUA FELURI DE MOTOCICLISTI : CEI CARE AU CAZUT SI CEI CARE O SA CADA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) * daca mergi ca un descreierat si nu iti pasa de moartea ta, intr-o zi chiar o sa iti reuseasca manevra * nu s-a inventat motocicleta pe care sa o arunc in curbe si cu care sa dau de pamant si in ziduri asa cum as vrea eu (incat sa ma doara fix undeva de consecinte) * ca imi este mai frica de o viata leguma decat de o moarte instanta * ca infinit mai afectati vor fi parintii, fratele si mai nou copilul si viitoarea sotie * ca cea mai mare spaima a mea sunt soferii pe care nu ii poti anticipa conform nici unei logici * ca daca mor pe mana mea prostia se plateste mereu, mi-am facut-o singur si asta e...shit happens * ca as fi in stare sa ii bantui de pe lumea cealalta pe topitii care si-ar da cu parerea despre moartea mea pe un topic de la accidente * ca motocicletele mai vechi (sa zicem de 2000) sunt niste cazane tehnice indiferent ce ar zice oricine. Cu cat mai noua o motocicleta cu atat mai bine. * ca trebuie sa fac ceva ca sa produc mai multi bani, sa imi iau un speeder sau un supermoto caruia sa ii pun cruce din ziua achizitiei si sa incerc sa merg ca un psycho mai degraba pe o pista (una dintre cele mai superbe experiente ale vietii mele moto). 1 Editat Februarie 27, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) * ca motocicletele mai vechi (sa zicem de 2000) sunt niste cazane tehnice indiferent ce ar zice oricine. Cu cat mai noua o motocicleta cu atat mai bine. adica honda vfr 750 f 1996 de o vinzi cu 1750 euro e un cazan tehnic pai daca e cazan de ce il dai asa de scump?? cazanele/cazaturile se dau ieftin. sau aia a ta nu e cazan pt ca e a ta si e honda??? de ce nu schimbi anuntul : vand cazan din 96 facut de honda daca tot e cazan gentile nu le dai separat>? Editat Februarie 27, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Primavara 2009 - Valea Oltului Veneam de la Brasov - mergeam spre Tg - Jiu - linistit, viteza de croaziera - 80-90 Pe langa mine trece un GS 1200 Adventure de era sa ma invart in loc si se tot duce depasind la risc, fananand in extremis... Imi zic: asta-i nebun si il las sa se duca. dupa 3-4 minute incepe sa ma manance si mai iau dupa el. il ajung cu greu si stabilim sa oprim in primul peco. pleaca iar ca din prastie, eu dupa el, depasesc un tir, din fata vine alt tir, ba bag din nou pe banda mea dupa ce fac depasirea si vad un audi negru in fata care mergea linistit. imi dau seama ca nu o sa mai apuc sa opresc, distanta fiind prea mica. totusi franez cat pot, se blocheaza spatele, da sa se culce pe dreapta eliberez apuc doar sa ma trag spre dreapta si izbesc audi in spate dreapta cam la 60 - 70 km/h. socul ma arunca insatantaeu de pe motor cu capul inainte, cad pe dreapta - cot si sold, cu spatele - gat si coloana ma frec de un cap de pod de mi se rup si bretelele de la rucsacul pe care il aveam in spate. motorul se duce de-a dura pe partea dreapta, aud tiru cum trece in forta pe langa mine ( nici nu a oprit, ca de altfel nici baiatul cu BMW-UL) imi dau seama ca am avut noroc ca am aterizat pe marginea din dreapta drumului. abia cand ma opresc indraznesc sa deschid ochii si incep inventarierea: mainile si picioarele par ok, senzatie de ameteala - dadusem cu casca zdravan de asfalt. ma ridic si de draci reusesc sa ridic singur motorul cazut ( kawasaki zr7 s - aprox 270 kg) Costum mixt - piele + textil bulit, motor carena dreapta + parbriz varza - pe moment nimic rupt dar am mers 3 saptamani ca Robocop iar ulterior problrme la piciorul stang care a amortit complet din cauza a 2 inele de la coloana deplasate dupa cum aveam sa aflu. s-a rezolvat dupa 5 luni de injectii, tratamente si masaje... Concluzii: - era sa mor ca prostu daca ma calca tirul -nu ma mai iau niciodata dupa nimeni, merg cat pot eu sa ii dau - o motocicleta nu franeaza niciodata ca o masina ( unde te infigi bine in scaun si calci cat vrei frana si poti sa derapezi ca esti pe 4 roti) - foarte important - dupa ce depasim trebuie sa mai si putem opri in caz ca avem ceva in fata Mentalitatea de dupa : am eliminat pe cat posibil orice risc am inlocuit turele dese si in forta cu ture cat mai lungi ( Serbia, Macedonia, Grecia, Bulgaria, Romania - 4 700 km in 9 zile de mers efectiv/ Serbia, Croatia, Bosnia, Muntenegru, Crna Gora,Serbia, Romania) Astept sa puneti aici accidentele voastre si ce ati invatat din ele. Bafta ! ce gume aveai, mai tii minte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciudinesco Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 AICI AI CEA MAI MARE DREPTATE )))))))))))))))))) EXISTA DOUA FELURI DE MOTOCICLISTI : CEI CARE AU CAZUT SI CEI CARE O SA CADA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 adica honda vfr 750 f 1996 de o vinzi cu 1750 euro e un cazan tehnic pai daca e cazan de ce il dai asa de scump?? cazanele/cazaturile se dau ieftin. sau aia a ta nu e cazan pt ca e a ta si e honda??? de ce nu schimbi anuntul : vand cazan din 96 facut de honda daca tot e cazan gentile nu le dai separat>? sa spui ca honda-i un cazan e un pleonasm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciudinesco Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 brava man!! adica honda vfr 750 f 1996 de o vinzi cu 1750 euro e un cazan tehnic pai daca e cazan de ce il dai asa de scump?? cazanele/cazaturile se dau ieftin. sau aia a ta nu e cazan pt ca e a ta si e honda??? de ce nu schimbi anuntul : vand cazan din 96 facut de honda daca tot e cazan gentile nu le dai separat>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 La mine-i simplu, cind mai vad un ciine/haita in departare, frinez pina ajung la el, dupa care accelerez cit sa treaca roata din fata, apoi ambreaj pina trece si spatele .... si in principiu scapi fara cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 ce gume aveai, mai tii minte? METZELER dar nu mai stiu ce model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) adica honda vfr 750 f 1996 de o vinzi cu 1750 euro e un cazan tehnic pai daca e cazan de ce il dai asa de scump?? cazanele/cazaturile se dau ieftin. sau aia a ta nu e cazan pt ca e a ta si e honda??? de ce nu schimbi anuntul : vand cazan din 96 facut de honda daca tot e cazan gentile nu le dai separat>? Esti off-topic. Nu ai inteles nimic. Off-topic: Separat in sensul ca faci de 3 ori drumul cu trenul si troleul pentru a le achizitiona (2 coburi + suport)? Editat Februarie 27, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 METZELER dar nu mai stiu ce model. e clar, nici ce dot aveau nu stii, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Veneam de la Brasov - mergeam spre Tg - Jiu - linistit, viteza de croaziera - 80-90 Pe langa mine trece un GS 1200 Adventure de era sa ma invart in loc si se tot duce ... dupa 3-4 minute incepe sa ma manance si mai iau dupa el. ... -nu ma mai iau niciodata dupa nimeni, merg cat pot eu sa ii dau... Aici era greseala ta, te-ai luat cu un 1200 Adv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valyhyper Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 2012, septembrie...cauciuc spate tocit aproape pana la sarma, am accelerat, am vrut sa traversez sinele de tramvai de pe mijlocul drumul a.i. sa intru intr-o parcare situata pe cealalta parte, am trecut cu roata fata de prima sina dar cand roata din spate a atins sina instantaneu m-a culcat motorul fara sa imi dau seama ce s-a intamplat, adik a fost fractiune de secunda....am cazut pe partea stanga si de atunci am ramas cu inelarul de la mana stanga stramb, l-am avut in atela, am facut fizioterapie, osul e K in schimb tendoanele ma tin ca dracii si nu vor sa isi dea drumul a.i. sa pot indoi degetul bine. Cu toate ca imi propusesem sa nu mai scot motorul si ma pregateam sa il las la iernat asa a fost sa fie....invatatura de minte....cauciucurile sa fie intotdeauna bune fiindca printre alte lucruri astea fac diferenta de multe ori intre a fi intreg si oase rupte sau mai stiu eu ce probleme mai grave. Cand am cazut pe stanga, m-a prins cu mana pe maneta cu ghidonul intors spre stanga. Daca nu aveam manusile ..... cred ca imi adunam pielea de pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 La mine-i simplu, cind mai vad un ciine/haita in departare, frinez pina ajung la el, dupa care accelerez cit sa treaca roata din fata, apoi ambreaj pina trece si spatele .... si in principiu scapi fara cazatura. Nu ma lua cu faze cu caini ca am 2 caini omorati la activ Important e ca desi pare incredibil nu am cazut niciodata 1. Drumul Motru - Tg Jiu Kawasaki zr7 s drum in lucru asfaltat proaspat doar o banda - ma grabesc pe firul asfaltat sa nu vina masina din fata - era seara. doua javre se iau dupa un scuterist si vin drept spre mine - claxonez, turez motorul o javra vede in ultimul moment, cealalta da cu capul in partea dreapta jos a furcii ma loveste la piciorul drept, cred ca am trecut putin si cu roata spate. picior sucit, dureri, ma intorc si o vad lata pe mijlocul drumului cu sangele curgandu-i din cap. a doua zi pe lumina observ pe furca ramase la imbinarea cu axul rotii ( unde e surubul de strangere) fragmente de os din cap si fire de par...BLEAH 2 Drumul Bucuresti - Tg -Jiu noaptea - aprox 23 30 - sat Bumbesti Pitic - BMW 650 GS nou nout abia achizitionata primul drum il aduceam de la BMW acasa. o ditamai namila de caine imi apare brusc in lumina farului dupa o curba, se ridica fix de pe mijlocul drumului de unde statea lungita( cainii vara se bucura de asfaltul incalzit peste zi si stau tolaniti noaptea) si da sa plece dar direct spre parta drumului pe care mergeam eu.nu am mai avut timp sa dau in frane apuc doar sa indrept ghidonul si sa inclestez foarte tare mainile pe manete in timp ce intind cat de puternic pot eu bratele ca sa fie drepte. dau cu roata de la gs ( nu are spite multe ca la 800 sau 1200 are cateva spite grosae, turnate si e relativ subtire) exacl la mijlocul javrei. am trecut peste el cu ambele roti, dar nu mi-a" furat : ghidonul, am zburat putin in aer, am aterizat putin cam pe contrasens si nu drept ci intr-o parte, m-am balansat cuprins si de un mic voblaj din care doamne-ajuta ca am iesit, am lasat motocicleta sa curga frananad trepatat. deci pur si simplu nu imi venea sa cred ca nu am cazut !!! daca nu strangeam tare de ghidon si imi inoda roata.... m-am intors sa vad javra - era pe marginea drumului moarta. stiu ca pare putin cinic dar cand dai peste o javra care te poate omori, te intorci sa vezi in ce stare e si ai o satisfactie ciudata cand o vezi lata. si aici am fost foarte sincer! Doamne fereste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) adica honda vfr 750 f 1996 de o vinzi cu 1750 euro e un cazan tehnic pai daca e cazan de ce il dai asa de scump?? cazanele/cazaturile se dau ieftin. sau aia a ta nu e cazan pt ca e a ta si e honda??? de ce nu schimbi anuntul : vand cazan din 96 facut de honda daca tot e cazan gentile nu le dai separat>? Esti off-topic. exista si exceptii. raul detine una din ele. on topic : zmeitatea din mine m-a facut sa aterizez sub un audi, motoru s-a infipt in bordura, eu am ajuns la spital din fericire doar cu zgarieturi...multe. costumu era acasa la naftalina. Editat Februarie 27, 2013 de glicerina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 Aici era greseala ta, te-ai luat cu un 1200 Adv asta sau ca am fost prost! sau amandoua! e clar, nici ce dot aveau nu stii, nu? o sa pot sa iti raspund maine trebuie sa ajung la garaj, am notat exact ce gume ( model) aveam. ce vrei sa spui despre Metzeler ? sunt rigide, nu au aderenta? ma intereseaza pentru ca acum am tot Metzeler si daca nu au aderenta sa imi recomanzi ceva compromis intre durabilitate si aderenta, sau mai mult spre aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 ce am invatat? nimic, stiam deja.... 1. ca nu trebuie sa te bagi ca berbecul, dar tot am facut-o... asta a fost din vina mea, dar am scapat ieftin. adica chiar ieftin, gratis ca bani si cu o vanataie marunta... 2. ca pe nenea cu masina il doare fix in cot de tine/ mine si trebuie sa te pazesti singur. asta a fost un pic mai naspha, ca bani tot gratis ca busitura un pic mai rau pentru mine si si mai rau dupa o vreme pentru gigelu' cu masina care a incercat sa ma omoare... noroc ca am fost pe faza... dar si pe asta cu trebuie sa te pazesti singur o stiam... deci, ca si concluzie, dupa doua incidente nu am invatat nimic nou... am inceput insa sa vad altfel situatia din jurul meu, sa ma uit de 2 ori minim in jur... grija, incepe sezonul... bafta si fara incidente urate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 e clar, nici ce dot aveau nu stii, nu? Nu stiu cat de valabil este chestia cu dot-ul la cauciucuri. Ale mele arata ca noi, sunt ca lemnul si sunt din 99. Toamna trecuta era si rece asfaltul ca naiba... Mergeam catre rar, cand un bou mi-a sarit in fata in 20-30m, aveam vreo 50 km, am oprit in siguranta. Boul s-a panicat si a oprit rabla in drum, deci aveam toate posibilicatile sa ma lipsesc de el si totusi nu am facut-o (ale naibi dot-uri). Dar l-am penalizat... Cand l-am vazut ca iese in drum, mi-am bagat mana in claxon, tipul s-a indimidat si si-a oprit rabla in drum (o dacia papuc), eu m-am oprit la maxim 1m de el cu mana pe claxon (ca la nunta), tipul a dat motorul in cap, eu nimic, a dat sa porneasca iar, eu nimic, de abea la a treia incercare a reusit sa plece. 100% ala nu se mai toarna niciodata in fata la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 asta sau ca am fost prost! sau amandoua! o sa pot sa iti raspund maine trebuie sa ajung la garaj, am notat exact ce gume ( model) aveam. ce vrei sa spui despre Metzeler ? sunt rigide, nu au aderenta? ma intereseaza pentru ca acum am tot Metzeler si daca nu au aderenta sa imi recomanzi ceva compromis intre durabilitate si aderenta, sau mai mult spre aderenta. metzeler face o groaza de modele de gume ca si celelalte firme. sa spui ca o firma e buna sau proasta numai dupa un singur model de cauciucuri e o tampenie. la fel de proaste pot fi niste gume alese prost pentru stilul si motorul tau de mers, de exemplu. te-am intrebat de dot pentru ca am eu o vaga banuiala ca erau destul de vechi in primul rand. Nu stiu cat de valabil este chestia cu dot-ul la cauciucuri. Ale mele arata ca noi, sunt ca lemnul si sunt din 99. Toamna trecuta era si rece asfaltul ca naiba... Mergeam catre rar, cand un bou mi-a sarit in fata in 20-30m, aveam vreo 50 km, am oprit in siguranta. Boul s-a panicat si a oprit rabla in drum, deci aveam toate posibilicatile sa ma lipsesc de el si totusi nu am facut-o (ale naibi dot-uri). Dar l-am penalizat... Cand l-am vazut ca iese in drum, mi-am bagat mana in claxon, tipul s-a indimidat si si-a oprit rabla in drum (o dacia papuc), eu m-am oprit la maxim 1m de el cu mana pe claxon (ca la nunta), tipul a dat motorul in cap, eu nimic, a dat sa porneasca iar, eu nimic, de abea la a treia incercare a reusit sa plece. 100% ala nu se mai toarna niciodata in fata la nimeni. cu niste gume bune de strada de la 50 kmh opresti mult mai in scurt decat 20-30 de m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 metzeler face o groaza de modele de gume ca si celelalte firme. sa spui ca o firma e buna sau proasta numai dupa un singur model de cauciucuri e o tampenie. la fel de proaste pot fi niste gume alese prost pentru stilul si motorul tau de mers, de exemplu. te-am intrebat de dot pentru ca am eu o vaga banuiala ca erau destul de vechi in primul rand. cu niste gume bune de strada de la 50 kmh opresti mult mai in scurt decat 20-30 de m ok. sper sa gasesc unde am notat ce aveam . pneul spate cu pricina a ramas undeva pe langa Sarajevo unde l-am schimbat fiind uzat. Am pus tot un Metzeler , asta aveam si pe fata dar nu mai stiu daca acelesi model. poate ma edific maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Nu stiu cat de valabil este chestia cu dot-ul la cauciucuri. Ale mele arata ca noi, sunt ca lemnul si sunt din 99. Toamna trecuta era si rece asfaltul ca naiba... Mergeam catre rar, cand un bou mi-a sarit in fata in 20-30m, aveam vreo 50 km, am oprit in siguranta. Boul s-a panicat si a oprit rabla in drum, deci aveam toate posibilicatile sa ma lipsesc de el si totusi nu am facut-o (ale naibi dot-uri). Dar l-am penalizat... Cand l-am vazut ca iese in drum, mi-am bagat mana in claxon, tipul s-a indimidat si si-a oprit rabla in drum (o dacia papuc), eu m-am oprit la maxim 1m de el cu mana pe claxon (ca la nunta), tipul a dat motorul in cap, eu nimic, a dat sa porneasca iar, eu nimic, de abea la a treia incercare a reusit sa plece. 100% ala nu se mai toarna niciodata in fata la nimeni. Adica, sa inteleg ca l-ai clcsonat pina a reusit sa plece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.