Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Are idee cineva in ce monitor este publicata legea si ce numar are, etc?

 

PS M-as face instructor da' numai la fete. Ca trebuie sa ma tin de ceva, nu? A, si as accepta numai peste 100 de cm la bust.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Normele mai arată că, în cazul intervenției instructorului pentru evitarea unui pericol în timpul examinării, candidatul va fi respins."

 

sunt curios cum poate evita instructorul un "posibil" accident. ai nostri deputati bubuie de prostie. exceleaza totusi, am vazut, la capitolul scobit in nas..

 

cat despre dubla comanda, sunt curios ce se va intampla cand va frana instructorul fara ca cel examinat sa se astepte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate... astia au luat-o pe ulei...

da , sunt de acord cu faptul ca invataceii ar trebui pregatiti mai bine pt trafic, dar pana la ai da unuia care pana at s-a dat doar cu bicicleta, un motor de 600 si cu pasager in spate, e cale lunga...

eu sunt incepator, si pana la primul pasager carat am circulat cateva sute de km singur sa ma obisnuiesc cu motorul... si in continuare sunt prudent...

mi se pare inconstienta maxima...

plus ca instructorul risca destul de mult la faza asta...

cat despre asa zisele comenzi duble...WTF?... comenzi duble pe motor? da, poate o frana, dar folosirea ei de catre instructor (dupa cum spunea cosmin.anton) cand elevul nu se asteapta ar fi destul de nasoala in unele situatii...

poate exagerez, dar pe bune ca ai impresia ca astia vor sa ne scoata de pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a , sunt de acord cu faptul ca invataceii ar trebui pregatiti mai bine pt trafic, dar pana la ai da unuia care pana at s-a dat doar cu bicicleta, un motor de 600 si cu pasager in spate, e cale lunga...

Exista si A1 si A2. Cine vrea A trebuie sa fie capabil sa mearga pe 600cc cu pasager. Problema nu este la examen, ci la pregatire. Dupa ce vor pica primele grupe se va face scoala mai mult, mai serios (sper) si mai scump

 

eu am 55 de kg, instructorul meu cu care fac are 80, cumn dracu am sa ma descurc eu cu el in trafic?

Pai nu il duci tu in spate, il duce mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are idee cineva in ce monitor este publicata legea si ce numar are, etc?

 

PS M-as face instructor da' numai la fete. Ca trebuie sa ma tin de ceva, nu? A, si as accepta numai peste 100 de cm la bust.

Nu stiu daca vor mai fi multe fete care o sa dea de permis pentru categoria A in conditiile astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si A1 si A2. Cine vrea A trebuie sa fie capabil sa mearga pe 600cc cu pasager. Problema nu este la examen, ci la pregatire. Dupa ce vor pica primele grupe se va face scoala mai mult, mai serios (sper) si mai scump

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Normele mai arată că, în cazul intervenției instructorului pentru evitarea unui pericol în timpul examinării, candidatul va fi respins."

 

sunt curios cum poate evita instructorul un "posibil" accident. ai nostri deputati bubuie de prostie. exceleaza totusi, am vazut, la capitolul scobit in nas..

 

cat despre dubla comanda, sunt curios ce se va intampla cand va frana instructorul fara ca cel examinat sa se astepte..

Singura chestie pe care o poate face instructorul sa evite un pericol ar fi sa se arunce dupa motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa trebuie...inainte nu prea erau pregatiti pretendentii la permis auto/moto

mai ales moto! ce trebuia sa faci pe poligon,la examen faceai deja din rutina...iar in traffic 0 experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa coste A-ul mai mult decat B-ul... ar trebui sa se reglementeze si greutatea instructorului... daca mai ai si vreun instructor de 90-100 de kg si pe tine te sufla vantu de pe motor ce naiba faci ?

 

Pai daca te sufla vantul nu te apuci de motociclism. Ori iti iei o categorie in functie de capacitatea ta. Ce motoarele de 125 nu sunt bune?

Ca deaia isi rupeau gatul pana acum toti silfizii. Ei nu erau in stare sa ridice de jos un bidon de apa de 5 litri dar isi luau motoare de 1000 si la prima groapa ii aduna smurdul din copaci. Ca ei faceau scoala pe GS de 500 dar aveau dreptul sa conduca ce vroiau ei. Se supraapreciau si mureau.

Au fost vremuri cand motociclistii aratau intr-un fel.Nu prea vedeai subnutriti pe motoare.

Acum au avantajul ca isi pot alege instructorul dupa puterea fiecaruia. :D Pe vremuri trebuia sa fii pregatit bine fiindca puteai sa ai noroc si sa nimeresti la un politist decent pe la 90 de kg ori nimereai la un burtos spre 120 de kg.

------------------------------------

Dezavantajul este ca nivelul de inteligenta al motociclistilor o sa scada dramatic. Majoritatea or sa aiba ei muschi ca sa care instructorul in spate dar putini oameni cu muschi au si creier.

Un alt dezavantaj este ca vor fi mai putine fete pe motoare. Asa era si inainte spre fericirea misoginilor. In schimb or sa fie mai multe fete pasagere spre fericirea tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce va dati toti acm zmeii fiindca ati luat carnetu in poligon ? daca erati in locul celor de acum nu mai erati asa de tupeisti si arogantii hai sa fim seriosi ,.RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine sa se opuna noii legi? cei care au deja permisul spun sa le dea mai greu, batranii vor mai putine drujbe, soferii vor mai putina concurenta, la urma urmei rideri sunt niste bad boys

 

ca si la examenul de bac dupa ce l-au luat multi ziceau "sa dea dom`le mai greu ca asa e prea usor si ia tot prostu" nu au dat mai greu dar au bagat camere :))

 

Cred ca tocmai s-a modificat clasamentul la cel mai periculos loc de munca :))

Perfect adevarat si pe deasupra si amuzant .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par rau intentionat sau altfel , dar eu zic ca nu va mai face nimeni scoala A1 , A2 si A este o bataie de cap mult prea cum de altfel o spun multi dintre voi , iar costurile vor fi colosale , in Cluj te costa 50 lei sedinta in plus , ma gandesc acum cat va costa motorina folosita de politist , benzina mea in trafic benzina mea in poligon la inceput plus ca am si instructorul in spate care mi se pare o idiotenie , dupa ce ca la inceput de-bia ma tin eu pe motor trebuie sa am grija si de instructor....stiu ca asa era pe vremea lui Nea Nicu' tata mi-a spus ca mergea-i cu militianul in spate pe motor acum nu stiu ce i-a apucat...Era ok sa fie politistul in masina sa te vada cum te misti in trafic , dar fara instructor , multi cred ca aveti carnetul moto de ceva ani si nu va riscati sa luati pe cineva in spate...sa nu le puneti viata in pericol si ei ma pun sa il iau pe frana asta in spate?!

Ma gandesc ca mai bine numai dau de carnet , cu toata pasiunea mea de cand vad pe strada un motor mi se face pielea gaina...daca e asa eu nu cred ca voi mai face scoala .

Poate ma criticati unii , dar e parerea mea . Bafta numai bine ! Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oameni, eu nu ii inteleg pe astia care sunt asa porniti impotriva noului examen. Da, si eu am luat permisul cu examen in poligon, acum 3 ani juma'. Si cand am iesit in trafic eram zeeeero. Am intrat in rond la Alba Iulia pe prima banda si am ajuns pe a treia ca nu stiam sa iau o curba, era sa intru in parcarea din rond. Amuzant sau nu, e doar unul din exemple. As fi putut s-o mierlesc lejer de multe ori in primul an. Deci nu va mai ****** pe voi ca nu va trebuie asa ceva. Cu atat mai mult la moto trebuie sa fii pregatit pt trafic si sa cunosti motorul. SI da, nu vrei sa dai pe 600, ia-ti frate A1. Restul discutiilor, gen "daca dadeati acum examen nu va convenea", sunt inutile si puerile, sincer. In situatia asta primeaza siguranta noastra si a celorlalti din trafic, oricat ne-ar placea noua sa mai bagam mana in gaz. Hai, drum fara accidente va doresc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un fel e buna regula cu traseul doar pana in prezent dupa poligon ieseai direct in trafic doar ca acum vor si ei sa te vada in trafic dar nu a fost gandita de un instructor pentru elevi

 

Ma gandesc la un fel de protectie, moto cu atas sau 2 autoturisme unul in fata in caz ca scapi gazul si altul in spate sa nu te calce careva sau sa fie examinarea intre anumite ore cand traseul ar fi mai liber sau probabil sunt si solutii mai bune, dar cum zicea si instructorul pe ei nu i-a intrebat nimeni nimic

 

Calfi la moto louis e 100 lei o sedinta in trafic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...