Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

Aici te referi si la tine nu ? E frumos sa vorbesti din perspectiva unui care are carnet,dar daca erai unu dintre cei care vor da in viitor nu ai mai fi zis asa.

nu se spala nimeni pe mana ca el are carnet si il doare in basca de ceilalti, dar cand un boboc fara experienta (si aici ma refer ca nu stapaneste motocicleta suficient de bine ca sa circule printre alti participanti la trafic) se da rotund si iti pune viata in pericol chiar iti pui un semn de intrebare...

 

si tu printre ei.

departe de mine gandul ca eram sau ca sunt as intre ale sofatului dar cu siguranta cand am luat permisul ma descurcam mai bine decat 99%din cursantii de azi (si asta nu datoria scolii de soferi, care era la fel ca si acum, ci datorita tatalui meu )

have fun ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motocicletele trebuie să fie dotate cu dublă comandă, cel puţin pentru pedala de frână. Orice intervenţie a instructorului în timpul examinării va atrage respingerea candidatului.


Examinatorul va supraveghea candidatul dintr-un autovehicul aparţinând şcolii de conducători auto şi condus de un angajat din cadrul acesteia, iar comunicarea dintre examinator şi candidat se realizează prin intermediul mijloacelor tehnice de radiocomunicaţii.


Persoana supravegheată sau examinată în vederea obţinerii permisului de conducere pentru categoriile A1, A2 şi A, răspunde în mod individual pentru încălcarea regulilor de circulaţie sau, după caz, pentru pagubele produse terţilor ca urmare a producerii unui accident de circulaţie.


Deci o sa vedem pedale de frana montate pe scarita in spate?


Macar am aflat raspunsul la cine raspunde pentru greselile invatacelului :)


http://www.pro-bike.ro/forums/topic/108117-und%C4%83-verde-pentru-permisele-moto-dup%C4%83-cinci-luni/


Editat de paulnastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tocmai s-a modificat clasamentul la cel mai periculos loc de munca :))

 

:10: Lasa ca poate asa isi dau silinta sa pregateasca mai bine viitorul motociclist pentru lumea reala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are idee cineva in ce monitor este publicata legea si ce numar are, etc?

 

PS M-as face instructor da' numai la fete. Ca trebuie sa ma tin de ceva, nu? A, si as accepta numai peste 100 de cm la bust.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Normele mai arată că, în cazul intervenției instructorului pentru evitarea unui pericol în timpul examinării, candidatul va fi respins."

 

sunt curios cum poate evita instructorul un "posibil" accident. ai nostri deputati bubuie de prostie. exceleaza totusi, am vazut, la capitolul scobit in nas..

 

cat despre dubla comanda, sunt curios ce se va intampla cand va frana instructorul fara ca cel examinat sa se astepte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate... astia au luat-o pe ulei...

da , sunt de acord cu faptul ca invataceii ar trebui pregatiti mai bine pt trafic, dar pana la ai da unuia care pana at s-a dat doar cu bicicleta, un motor de 600 si cu pasager in spate, e cale lunga...

eu sunt incepator, si pana la primul pasager carat am circulat cateva sute de km singur sa ma obisnuiesc cu motorul... si in continuare sunt prudent...

mi se pare inconstienta maxima...

plus ca instructorul risca destul de mult la faza asta...

cat despre asa zisele comenzi duble...WTF?... comenzi duble pe motor? da, poate o frana, dar folosirea ei de catre instructor (dupa cum spunea cosmin.anton) cand elevul nu se asteapta ar fi destul de nasoala in unele situatii...

poate exagerez, dar pe bune ca ai impresia ca astia vor sa ne scoata de pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a , sunt de acord cu faptul ca invataceii ar trebui pregatiti mai bine pt trafic, dar pana la ai da unuia care pana at s-a dat doar cu bicicleta, un motor de 600 si cu pasager in spate, e cale lunga...

Exista si A1 si A2. Cine vrea A trebuie sa fie capabil sa mearga pe 600cc cu pasager. Problema nu este la examen, ci la pregatire. Dupa ce vor pica primele grupe se va face scoala mai mult, mai serios (sper) si mai scump

 

eu am 55 de kg, instructorul meu cu care fac are 80, cumn dracu am sa ma descurc eu cu el in trafic?

Pai nu il duci tu in spate, il duce mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are idee cineva in ce monitor este publicata legea si ce numar are, etc?

 

PS M-as face instructor da' numai la fete. Ca trebuie sa ma tin de ceva, nu? A, si as accepta numai peste 100 de cm la bust.

Nu stiu daca vor mai fi multe fete care o sa dea de permis pentru categoria A in conditiile astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si A1 si A2. Cine vrea A trebuie sa fie capabil sa mearga pe 600cc cu pasager. Problema nu este la examen, ci la pregatire. Dupa ce vor pica primele grupe se va face scoala mai mult, mai serios (sper) si mai scump

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Normele mai arată că, în cazul intervenției instructorului pentru evitarea unui pericol în timpul examinării, candidatul va fi respins."

 

sunt curios cum poate evita instructorul un "posibil" accident. ai nostri deputati bubuie de prostie. exceleaza totusi, am vazut, la capitolul scobit in nas..

 

cat despre dubla comanda, sunt curios ce se va intampla cand va frana instructorul fara ca cel examinat sa se astepte..

Singura chestie pe care o poate face instructorul sa evite un pericol ar fi sa se arunce dupa motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa trebuie...inainte nu prea erau pregatiti pretendentii la permis auto/moto

mai ales moto! ce trebuia sa faci pe poligon,la examen faceai deja din rutina...iar in traffic 0 experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa coste A-ul mai mult decat B-ul... ar trebui sa se reglementeze si greutatea instructorului... daca mai ai si vreun instructor de 90-100 de kg si pe tine te sufla vantu de pe motor ce naiba faci ?

 

Pai daca te sufla vantul nu te apuci de motociclism. Ori iti iei o categorie in functie de capacitatea ta. Ce motoarele de 125 nu sunt bune?

Ca deaia isi rupeau gatul pana acum toti silfizii. Ei nu erau in stare sa ridice de jos un bidon de apa de 5 litri dar isi luau motoare de 1000 si la prima groapa ii aduna smurdul din copaci. Ca ei faceau scoala pe GS de 500 dar aveau dreptul sa conduca ce vroiau ei. Se supraapreciau si mureau.

Au fost vremuri cand motociclistii aratau intr-un fel.Nu prea vedeai subnutriti pe motoare.

Acum au avantajul ca isi pot alege instructorul dupa puterea fiecaruia. :D Pe vremuri trebuia sa fii pregatit bine fiindca puteai sa ai noroc si sa nimeresti la un politist decent pe la 90 de kg ori nimereai la un burtos spre 120 de kg.

------------------------------------

Dezavantajul este ca nivelul de inteligenta al motociclistilor o sa scada dramatic. Majoritatea or sa aiba ei muschi ca sa care instructorul in spate dar putini oameni cu muschi au si creier.

Un alt dezavantaj este ca vor fi mai putine fete pe motoare. Asa era si inainte spre fericirea misoginilor. In schimb or sa fie mai multe fete pasagere spre fericirea tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce va dati toti acm zmeii fiindca ati luat carnetu in poligon ? daca erati in locul celor de acum nu mai erati asa de tupeisti si arogantii hai sa fim seriosi ,.RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...