pytmarius Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Am o problema cu suzuki gsx 750f din 91, azi am iesit cu el la o tura prima data dupa aceasta iarna si am observat ca daca il duc mai lejer in ture si pe urma il accelerez dinr-o data undeva pe la 4 mii de ture cade o data in nas si pe urma creste turatia. Iar daca il duc tot asa mai lejer si il accelerez incet nu mai face acea figura sa cada in nas. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Incearca o carburatie,curatat reglat,filtru aer curat etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salut ! Facea asa GSXR SRAD 600 al unui prieten ! Avea probleme cu pompa de benzina ! Nu stiu daca al tau are pompa de benzina ! Poti verifica si asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 Al meu nu are pompa este modelul din 91 ii vine benzina prin cadere. M-am gandit sa dau carburatoarele jos sa le curat probabil s-o depus cum o stat peste iarna. Ma gandesc ca nu s-or fi desincronizat singure cum o stat. Filtrul de aer este nou. Si sa mai verific odata fisele la bujii daca fac contact bine, bujiile sunt aproape noi anul trecut le-am luat si nu am facut mai mult de 3 mii de km cu ele. Cu ce sa curat carburatoarele cu decarburol sau cu diluant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Bujiile, schimba bujiile si curata filtrul aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 filtru de aer este nou si bujiile nu au mai mult de 4mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Sincronizarea nu este mama tuturor reparatiilor la carburatie. Dupa cum s-a mai spus, curatat bine, se mai depune si mizerie prin ele si eventual verifica si robinetul de benzina care banuiesc ca si ala e vacumatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Curata carburatoarele, si regleaza nivelul de benzina! cand ai sa desfaci carburatoarele ai posibilitatea de a verifica in ce stare sunt o-ring-urile plutitoarelor! plutitoarele trebuie sa stea fixe in carburator, altfel trebuiesc schimbate(o-ring-urile)! apoi cand ai sa desfaci jicloarele principale ai posibilitatea sa scoti si tuburile emulsoare! de obicei au prostul obicei de a se uza extrem de repede! asa arata unul uzat http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html! cand scoti tuburile emulsoare, ai sa gasesti un alt o-ring in partea de sus a acestora (de fapt pe chestia de plastic pe care 'culiseaza' subarul)! acela trebuie schimbat de fiecare data cand sunt desfacute! cauta dimensiunea apropiata pentru ca nici macar nu apar in schite, deci nu le poti comanda oem nici sa vrei! ps:-daca o-ring-urile sunt uzate vei fi nevoit sa le schimbi, altfel nu vei avea nici un 'control' asupra reglajelor! -cand verifici nivelul asigurate ca plutitoarele sunt corect montate si nu incerca sa pui orice o-ring-uri ce iti pica la indemana pentru ca nu va functiona! succes-uri! Editat Martie 8, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 Multumesc de sfaturi Cu ce fel de solutie sau spray sa curat carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 'Decarbusolv' sau gasesti spray de curatat carburatoare! dar sa desfaci tot ce este cauciuc din carburatoare (membrane, o-ring-uri)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Ai incalzit suficient motorul in tura respectiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Eu pt curatat folosesc spray de curatat frina, nu am avut probleme se evapora repede si scrie si pe el ca nu ataca membranele de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Martie 10, 2013 Autor Share Postat Martie 10, 2013 Da dupa ce se incalzeste bine adica vreo 20, 30 km mers sportiv nu mai face figuri. L-am desfacut acuma si urmeaza sa curat carb, bujiile le-am curatat si sa vad ce se intampla. Mi-am cumparat spary de curatat carb, vreau sa-mi iau si aditiv pentru benzina si dupaceia sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut ! Facea asa GSXR SRAD 600 al unui prieten ! Avea probleme cu pompa de benzina ! Nu stiu daca al tau are pompa de benzina ! Poti verifica si asta ! figurile astea mi le face si mie,mai exact a1a trage liniar,si a2a (cateodata face figuri) ma pune in bot si dupa trage daca tin acceleratia maxim(trage chiar f tare) dar daca trag usor abia ma ridica si balbaie...carburatia este facuta,oringurile de la scaune sunt schimbate ca erau gata,mai ramane sa verific pompa, sa improvizez ceva sa aiba benzina din cadere ar merge? repet doar pt a proba daca mai face sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Nu merge cu benzina prin cadere SRAD-ul pentru ca are camera de la carburatoare foarte mica ca si volum. Nu o sa poti alimenta prin cadere cat consuma motorul in ture! figurile astea mi le face si mie,mai exact a1a trage liniar,si a2a (cateodata face figuri) ma pune in bot si dupa trage daca tin acceleratia maxim(trage chiar f tare) dar daca trag usor abia ma ridica si balbaie...carburatia este facuta,oringurile de la scaune sunt schimbate ca erau gata,mai ramane sa verific pompa, sa improvizez ceva sa aiba benzina din cadere ar merge? repet doar pt a proba daca mai face sau nu Ce filtru de aer ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 filtrul e unul stock,am uitat sa zic ca bujiile sunt albe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Bujii albe inseamna amestec prea sarac. Poate trebuie sa reglezi carburatoarele incat sa iti dea ceva mai multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 Sa fie si din cauza ca este prea frig afara si are motorul o racire prea tare sau din cauza ca este uleiul prea gros valvoline 20W50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Sa fie si din cauza ca este prea frig afara si are motorul o racire prea tare sau din cauza ca este uleiul prea gros valvoline 20W50? ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Am o problema cu suzuki gsx 750f din 91, azi am iesit cu el la o tura prima data dupa aceasta iarna si am observat ca daca il duc mai lejer in ture si pe urma il accelerez dinr-o data undeva pe la 4 mii de ture cade o data in nas si pe urma creste turatia. Iar daca il duc tot asa mai lejer si il accelerez incet nu mai face acea figura sa cada in nas. Ce ar putea fi? Cu motorul rece sau la cald? Cat timp o lasi sa se incalzeasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Sa fie si din cauza ca este prea frig afara si are motorul o racire prea tare mda, dar mai ales asociat cu un amestec sarac . Are indicator de temperatura pt apa ? daca arata ala 1/2 si da in nas este carburatia Editat Aprilie 1, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 E racita cu aer. Daca nu ma insel are si radiator de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 Motorul nu ajunge chiar la temperatura lui cand plec cu el dar dupa ce se incalzeste bine am avut impresia ca nu mai face. Am sa vad acuma dupa ce ies iara cu el sa vad cum se comporta. Cam 5 min stau cu el sa se incalzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) ai verificat tuburile emulsoare?! este o problema binecunoscuta a carburatoarelor mikuni bst, fie ele de gsxf, f650, aprilia pegaso....spor! Editat Aprilie 1, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 Da e racit pe aer. Are in fata un radiator care imi raceste uleiul din motor. Dar tot nu inteleg cum se da singura peste cap. Ininte sa o pun la iernat mergea foarte bine si acuma face figuri poate trebuie umblata mai mult sau sa-i fac o sincronizare la carb. nici nu mai stiu Alea ce mai sunt tuburile emulsoare? unde se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.