Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Uite si aici sursa de inspiratie: http://www.louis.de/_1026f88ef837d705e10ce000f2eb787232/index.php?topic=tourentipp_trentino&lang=en

 

Din pacate ai ales cam prost perioada (caldura, aglomeratie, scump) dar probabil ca ai tu motivele tale. Bolzano e foarte bine asezat, poti face multe de acolo, "sa zic asa..." n-as rata o baie la termele de la Merano ;)

http://www.termemerano.it/index.php?lang=3

 

p.s. fa-ti mai bine un topic la "intalniri, evenimente, excursii", ai sanse mai mari sa-ti gasesti camarazi de drum si nici nu "strici" topicul asta daca vrei sa ramana dedicat Crossrunner.

Da, da... Asta e un topic de Crossrunner. Poate ca voi deschide un topic pentru tura, ma mai gandesc. Oricum, tura am gandit-o pentru acest motor (sau ce mi-am imaginat eu ca poate acesta). Am fi venit in tura ta, insa e prea devreme pentru noi si e de doua saptamani...

Greu de obtinut asa o aprobare...

 

Romanii au bagat acolo si CB 500X, asa ca.. :)

Uite, la englezi este la ADVENTURE: http://www.honda.co.uk/motorcycles/adventure/#!/crossrunner/.

 

Nu ma deranjeaza absolut de loc ca s-a deschis topicul pe enduro-touring, dar din cate vad eu Crossrunner nu prea are treaba cu aceasta categorie

Daca gasiti o sectiune mai potrivita dati un report si mutam topicul

Daca nu, nu e nicio problema

 

:hug:

Multumesc.

M-as bucura ca topicul sa ramana aici. Marketingul Honda pozitioneaza motocicleta in zona Touring&Adventure. Conceptul initial era denumit CROSSOVER: http://world.honda.com/Crossrunner/concept/index.html. Poate deschidem o zona pentru Crossover...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu-mi pasa unde e topicul, dar sper ca intelegi ca incadrarea e strict o chestie de marketing... Adica Crossrunner, urmasa lui VFR800, e enduro, iar TDM e stradala?

 

 

 

In cazul asta Varadero probabil trebuia vanduta de Honda ca supermoto...

 

Stai sa vina vremea frumoasa, ia tu enduroaica aia si scoate-o de pe asfalt si vedem daca nu ceri singur mutarea la stradale. :)

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crossrunner e urmasa modelului Transalp care nu se mai fabrica.

 

Transalp -> Crossrunner

 

Africa twin -> Crosstourer

 

Crossrunner are in comun cu VFR doar tipul de motor, in rest se aseamana exact ca vanata cu morcovul. Ambele sunt legume.

Iti spun pentru ca detin VFR si am mers si cu Crossrunner. Am avut placerea sa-l probez la intrunirea Transalp din Olanda pentru care Honda a oferit 2 bucati Crossrunner nou noute care au fost la dispozitia tuturor cu rezervorul full si o intreaga insula Texel unde sa ne jucam cu ele. Eu am luat una vreo 4 ore. :P

Nu stiu de ce tot zici de urmasa VFR, VFR n-a plecat nicaieri, inca se fabrica. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crossrunner , Crossturer, TDM sunt toate stradale nu-si au locul aici in opinia mea.

Spune tu pe topicul de AT ca evolutia de la AT este Crosstourer si vezi cate injuraturi iti iei.

Motorul e de VFR , ghidonul ? scaritele puse in spate ? pozitia picioarelor? ==> stradala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crossrunner , Crossturer, TDM sunt toate stradale nu-si au locul aici in opinia mea.

Spune tu pe topicul de AT ca evolutia de la AT este Crosstourer si vezi cate injuraturi iti iei.

Motorul e de VFR , ghidonul ? scaritele puse in spate ? pozitia picioarelor? ==> stradala

 

Ghidonul de pe Crossrunner n-are nici o legatura cu cel de pe VFR. Pozitia in sa n-are nici o legatura.

Intelege ca m-am dat jos de pe VFR si am mers juma de zi cu Crossrunner si la final m-am urcat iar pe VFR. Nu au nici o legatura. Crossrunner e mai inalta, are suspensia mai elastica si cu cursa mai lunga, ghidonul e drept si larg, motorul trage liniar.

 

Legat de Crosstourer... inteleg sa existe o oarecare nostalgie la actualii posesori de Africa.. insa cred ca cea noua este cu doua clase peste.

Am mers cu Africa si nu mi s-a parut nimic mai speciala fata de Transalp, in schimb pot sa-mi inchipui ce face un V4 de 1200 pe o motocicleta on/off..

 

Nici pe departe, prietene

Am vazut, pipait calarit Crosstourer

Singura chestie comuna este sigla Honda :hug:

Ai si mers cu ea?

 

Eu cred ca majoritatea posesorilor actuali de Africa nu-si permit inca un Crosstourer, dar cand preturile vor scadea si vor aparea destule SH o sa apara mai multi care sa le laude.

Zi sincer, cu mana pe inima, intre actuala ta Africana si un Crosstourer nou, ce-ai alege, presupunand ca o primesti cadou?

hehehe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc ca ne incurca stiinta ca motorul a lucrat pe VFR. Scrie pe el "motor stradal"? Dar pe cadru?

Boxerul de pe GS 1200 nu este pe toate motocicletele de 1200 ale lui BMW? Teleleveru' nu-i peste tot?

Este Varadero enduro pentru ca se incalta cu Michelin Anakee?

Nu am intalnit multi posesori de motociclete catalogate enduro-touring care sa isi riste vopseaua scumpa a motocicletelor pe vreun drum forestier. Forumul, cu numele lui, plateste tribut marketingului macho care a zis, candva, "enduro touring&adventure", toate-gramada. Eu cred ca Honda procedeaza bine, spunand lucrurilor pe nume: "mai baieti, lasati vrajeala cu enduro si recunoasteti ca atingeti pamantul in mai putin de 1% din drumurile voastre". De ce sa nu functioneze bine cei 4 cilindri in noul concept de cross-... ? De ce ar trebui sa fie 2? De dorul vibratiilor?

Cred ca segmentul asta de motoare (enduro touring&adventure) a migrat deja catre utilizatori mai domnosi, care nu au invatat enduro, nu se incumeta sa faca asta cu motoare de 300 kg, nu se indura sa isi strice motorul in pietre, dar au bani de motoare si echipament cu imagine de baieti tari.

Altfel, de ce toata gama "mare" are controlul tractiunii, cutie automata, controlul electronic al suspensiei etc.? De ce n-o fi ramas ca Africa Twin? Pentru ca asta este segmentul in care, chiar si in aceste vremuri, se vand motoare. E la fel cu Q7, H3, X6...

Eu cred ca se poate separa enduro de touring&adventure. Prea rar, pe de-adevaratelea, le-am vazut impreuna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se poate separa enduro de touring&adventure. Prea rar, pe de-adevaratelea, le-am vazut impreuna...

Total de acord. Mutarea lui Crossrunner la stradale alaturi de VFR & Hornet ar fi o alta greseala.

 

Pe forum chiar exista o duplicare, "Enduro & Motocross" + "Enduro Touring & Adventure". "Enduro" ar trebui sa dispara din ultima categorie, noul "Touring & Adventure" ar include si Crossrunner, si Varadero dar si TDM. Nu poti sa-i zici enduro daca ti-e frica/mila/scarba sa o scoti pe forestiere.

 

PS: probabil noua situatie ar ridica noi polemici privind incadrarea AT, F800GS, etc. :)

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forum chiar exista o duplicare, "Enduro & Motocross" + "Enduro Touring & Adventure". "Enduro" ar trebui sa dispara din ultima categorie, noul "Touring & Adventure" ar include si Crossrunner, si Varadero dar si TDM. Nu poti sa-i zici enduro daca ti-e frica/mila/scarba sa o scoti pe forestiere.

 

Enduro Touring face referire la plimbările cunoscute la noi drept "enduro peisagistic". Adicătelea ies la plimbare pe un drum neasfaltat ca să văd Lacul X din vârf de deal, Pestera Y din fundul pădurii şi o oareşce panoramă ce se zăreşte din vârf de deal, asta probabil cu pasager şi o motocicletă mare.

Dpmdv acest concept "Enduro Touring" a urmat un proces de metamorfoză prin care denumirea ( şi numai denumirea ) i s-a schimbat în "Adventure".

Pentru plimbat printre copaci, urcat rampe, coborât pe şleauri, trântit mobre şi alte cele, există Enduro simplu. Care enduro se poate face cu orice mobră, dacă n-ai ce face cu banii ( vezi tipul cu R1 ce se plimbă prin păduri ).

 

Nu m-am plimbat, nu am ascultat motorul, dar m-am urcat şi eu pe un Crossrunner şi l-am împins 2 metri în faţă, doi în spate, în showroom. Prima impresie a fost legata de dimensiuni şi greutatea simţită, mult mai mici faţă chiar şi de Transalp. Poziţia în şa nu mi-a plăcut, prefer o poziţie mai naturală în detrimentul celei sportive.

 

Gamo : după ce postezi un link, nu mai pune direct după acesta "punct" . Lasă un spaţiu liber, după care pune câte semne de punctuaţie doreşti, astfel încât linkul să poată fi accesat direct.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro Touring face referire la plimbările cunoscute la noi drept "enduro peisagistic". Adicătelea ies la plimbare pe un drum neasfaltat ca să văd Lacul X din vârf de deal, Pestera Y din fundul pădurii şi o oareşce panoramă ce se zăreşte din vârf de deal, asta probabil cu pasager şi o motocicletă mare.

Dpmdv acest concept "Enduro Touring" a urmat un proces de metamorfoză prin care denumirea ( şi numai denumirea ) i s-a schimbat în "Adventure".

Pentru plimbat printre copaci, urcat rampe, coborât pe şleauri, trântit mobre şi alte cele, există Enduro simplu. Care enduro se poate face cu orice mobră, dacă n-ai ce face cu banii ( vezi tipul cu R1 ce se plimbă prin păduri ).

 

:goodposting:

 

In clasa enduro-touring eu vad motocicletele polivalente cu care pot face si un anumit grad de off-road, grad care poate creste mult in functie de anvelope si skill-urile riderului. Stim bine poezia ca majoritatea posesorilor le iau pt. asfalt (si chiar si asa exista motive intemeiate), asemanare cu conceptul SUV etc etc dar important este, asa cum tocmai am scris, ca la o adica se poate face un minim de enduro cu acea motocicleta (si netul e plin de filmulete care dovedesc ca se poate!). Nu trebuie, asa cum s-a intamplat de multe ori doar de dragul contrazisului absurd, sa incepem sa batem campii cu super-noroaie, paduri, rape etc. Am zsi off-road.

Insa dupa parerea mea unul din criterii ar fi roata fata de (min.) 19", despre care stim ce avantaje aduce in off, pt care sa gasesti in mod firesc si anvelope mixte sau enduro. Da, poate exista vreun producator care un model si pe 17" (fata) dar sigur este exceptie in schimb cam toti au in progeam mixte si cu profil enduro pt. 19".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro Touring face referire la plimbările cunoscute la noi drept "enduro peisagistic". Adicătelea ies la plimbare pe un drum neasfaltat ca să văd Lacul X din vârf de deal, Pestera Y din fundul pădurii şi o oareşce panoramă ce se zăreşte din vârf de deal, asta probabil cu pasager şi o motocicletă mare.

Dpmdv acest concept "Enduro Touring" a urmat un proces de metamorfoză prin care denumirea ( şi numai denumirea ) i s-a schimbat în "Adventure".

Pentru plimbat printre copaci, urcat rampe, coborât pe şleauri, trântit mobre şi alte cele, există Enduro simplu. Care enduro se poate face cu orice mobră, dacă n-ai ce face cu banii ( vezi tipul cu R1 ce se plimbă prin păduri ).

Deci confirmi ca scoaterea lui Enduro din "Enduro Touring & Adventure" ar clarifica lucrurile si incheia discutiile daca X sau Y sunt enduro sau nu.

 

Wiki e mult mai clar in privinta asta, el stie de stradale, dual-sport si offroad. Asa ar trebui reorganizat si forumul.

 

 

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de părere că se pune prea multe probleme legate de construcţia şi designul motocicletei, problema trebuie pusă în funcţie de fiecare deţinător în parte. Consider că "Enduro-Touring" este însuşi un termen, scoaterea cuvântului "Enduro" din acest context ar rezulta întru cu totul altă categorie. Aşa cum am zis mai sus, consider echivalenti termenii de "enduro-touring" şi "adventure".

 

Propun să revenim la discuţiile ce ţin de Crossrunner. :)

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si mers cu ea?

 

Eu cred ca majoritatea posesorilor actuali de Africa nu-si permit inca un Crosstourer, dar cand preturile vor scadea si vor aparea destule SH o sa apara mai multi care sa le laude.

Zi sincer, cu mana pe inima, intre actuala ta Africana si un Crosstourer nou, ce-ai alege, presupunand ca o primesti cadou?

hehehe

Da, am mers cativa km, suficient ca sa imi dau seama ca sunt diferite (asta am spus si nimic mai mult)

Chestia asta cu "nu-si permit sa cumpere" e copilaroasa rau, ma faci sa trag cu ochiul pe alte topicuri, nu dau nume

Desigur, ai dreptate, multi dintre cei care au AT, inclusiv subsemnatul, au facut sacrificii multe pentru a scoate euroii necesari

Cand voi vedea un Crosstourer sau un Crossrunner care sa se tina dupa mine, dupa Andry, dupa Cstelia, Boieru' si altii prin coclauri, atunci o sa imi fac planuri pentru un upgrade

Pana atunci ii dau dreptate lui Gamo, 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Total de acord. Mutarea lui Crossrunner la stradale alaturi de VFR & Hornet ar fi o alta greseala.

 

Pe forum chiar exista o duplicare, "Enduro & Motocross" + "Enduro Touring & Adventure". "Enduro" ar trebui sa dispara din ultima categorie, noul "Touring & Adventure" ar include si Crossrunner, si Varadero dar si TDM. Nu poti sa-i zici enduro daca ti-e frica/mila/scarba sa o scoti pe forestiere.

 

PS: probabil noua situatie ar ridica noi polemici privind incadrarea AT, F800GS, etc. :)

 

 

In continuare sustin ca locul acestei mobre este la stradale iar comparatia cu VFR si mai ales cu Hornet este oarecum fortata. Sa nu uitam ca ami exista la stradale si categoria Touring unde aceasta mobra este cu adevarat la ea acasa.

Acolo cel putin in gradina BMW [cu astea sunt mai familiarizat intrucat nu sunt fan al mobrelor de strada] gasesti RT-ul [mobra de politie] K1600 si F800GT asta ca sa vezi ca F800 GS si Africa Twin sunt foarte bine incadrate aici in schimb Crossrunnerul este pus gresit.

La Kavasaki exista Concours singura pe care o stiu eu la categoria Touring.

 

Deci in concluzie aceasta mobra se incadreaza perfect la categoria Touring insa nu are nici o treaba cu Enduro Touring.

 

 

Inca o precizare Enduro Touring = Adventure. Adventure este un nume, termen care inlocuieste alipirea Enduro Touring nu este o adaugire. Mobrele din aceasta categorie au garda mare la sol, cursa mare la suspensii pozitie de enduro pt rider. La mobrele din categoria sus mentionata se prefera motoarele cu 1 sau 2 cilindrii pt a putea avea cuplu de jos [ma rog se caznesc defectii aia de la Triunph cu 3 dar aia au o fixatie] astfel incat o mobra care are 4 cilindrii din start nu este pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astfel incat o mobra care are 4 cilindrii din start nu este pt asa ceva.

 

Daca imi permiti o mica precizare: Crossrunner e V4, ceea ce modifica putin datele problemei

Cum scriam mai sus, am pilotat cativa km un Crosstourer (tot V4) si eu zic ca trage bine de jos

In schimb nu ma vad facand ghidusii prin paduri cu asemenea matahale - aici ma refer la toata clasa noilor motociclete Adventure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine se petrece prima tura, de debut de sezon. Yeee!...

Iesim "pe langa casa": Sibiu, Agnita, Sighisoara - stop de un lichiu si un espresso de-ala bun, Medias si indarat, acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permiti o mica precizare: Crossrunner e V4, ceea ce modifica putin datele problemei

Cum scriam mai sus, am pilotat cativa km un Crosstourer (tot V4) si eu zic ca trage bine de jos

In schimb nu ma vad facand ghidusii prin paduri cu asemenea matahale - aici ma refer la toata clasa noilor motociclete Adventure

De ce nu, daca poteca este asfaltata prin padure :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...