Sari la conținut

probleme r6


myry99
 Share

Postări Recomandate

am dat rezervor..carene..filtru aer..toate furtunelele numerotate care cum vin...am scos uleiul...radiatorul ...mufe..si ce mai era asa mai usor de dat...

 

sincer nu cred ca ar fi bulite chiar asa rau supapele...motorul era la 1300rotatii cand s-a oprit..si acum cand invarte nu se aude vreun tacanit sau bataie ceva...( tata a facut multe motoare cu distributia bulita ..dar de masini....si pot spune ca au scapat unele si fara supape indoite..)poate a sarit 1-2 dinti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am dat rezervor..carene..filtru aer..toate furtunelele numerotate care cum vin...am scos uleiul...radiatorul ...mufe..si ce mai era asa mai usor de dat...

 

sincer nu cred ca ar fi bulite chiar asa rau supapele...motorul era la 1300rotatii cand s-a oprit..si acum cand invarte nu se aude vreun tacanit sau bataie ceva...( tata a facut multe motoare cu distributia bulita ..dar de masini....si pot spune ca au scapat unele si fara supape indoite..)poate a sarit 1-2 dinti...

numa prostii scoti pe gura....desfa si ai sa vezi ce e ...nu mai tot da cu presupusu ca numa aiurea dai

 

 

Dupa sintome eu cred ca e sarita distributia si supapele sunt muci.. beleaua asta cauzata din cauza intinzatorului obosit.

Corect dar daca nu luam dupa prietenul nostru cu motocicleta, aceasta are doar 33.000 KM

 

 

iar multe nu se leaga....acum zici ca,''' sa fie ceva din distributie?....mergea perfect...astept raspunsuri ! multumesc anticipat '''' iar cand ai cumparat mobra ai spus ca '''

si imi da rateuri si scoate flacari pe toba...aici e din bujii sau carburatoare?precizez ca sunt incepator ! multumesc celor care vor raspunde si asfalt uscat !!'''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa prostii scoti pe gura....desfa si ai sa vezi ce e ...nu mai tot da cu presupusu ca numa aiurea dai

 

 

Corect dar daca nu luam dupa prietenul nostru cu motocicleta, aceasta are doar 33.000 KM

 

 

iar multe nu se leaga....acum zici ca,''' sa fie ceva din distributie?....mergea perfect...astept raspunsuri ! multumesc anticipat '''' iar cand ai cumparat mobra ai spus ca '''

si imi da rateuri si scoate flacari pe toba...aici e din bujii sau carburatoare?precizez ca sunt incepator ! multumesc celor care vor raspunde si asfalt uscat !!'''

nu scot prostii..acum 3 saptamani tata a facut un renault caruia i s-a rupt cureaua la distributie...la relanti..surpriza...nu s-a indoit nimic...deci am vazut fata in fata...a curatat tot si a pus la loc si a mers ca inainte...deci nu siu care dintre noi vorbeste prostii...

 

pai mergea perfect...si rateuri nu mai dadea fiindca i-am inlocuit bujiile...deci...abtine-te....si aici e vorba de functionarea motorului...ca dadea rateuri era clar ca din cauza bujiilor si a carburatoarelor......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu scot prostii..acum 3 saptamani tata a facut un renault caruia i s-a rupt cureaua la distributie...la relanti..surpriza...nu s-a indoit nimic...deci am vazut fata in fata...a curatat tot si a pus la loc si a mers ca inainte...deci nu siu care dintre noi vorbeste prostii...

 

pai mergea perfect...si rateuri nu mai dadea fiindca i-am inlocuit bujiile...deci...abtine-te....si aici e vorba de functionarea motorului...ca dadea rateuri era clar ca din cauza bujiilor si a carburatoarelor......

 

una e sa se rupa mizeria, alta e sa sara de la punct. pana la urma tot o mizerie e! :D

 

Fa un lucru inteligent si da i pace, omu e frustrat.

 

ai invatat si tu un cuvant folosit mai ales de americacani... poftim cultura! :))

 

 

 

Dar ... vorba aia ... Suzuki facea razboaie de tesut inainte ...

 

 

si kawasaki bampoare si rachete! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat rezervor..carene..filtru aer..toate furtunelele numerotate care cum vin...am scos uleiul...radiatorul ...mufe..si ce mai era asa mai usor de dat...

 

sincer nu cred ca ar fi bulite chiar asa rau supapele...motorul era la 1300rotatii cand s-a oprit..si acum cand invarte nu se aude vreun tacanit sau bataie ceva...( tata a facut multe motoare cu distributia bulita ..dar de masini....si pot spune ca au scapat unele si fara supape indoite..)poate a sarit 1-2 dinti...

Ai citit manualul de reparatie?Are si poze, e interesant.......,is alb -negru, dar te poti juca cu creiaone colorate peste ele daca vrei....., pana vine tata.

 

P.S.Stiu ca unii mai degraba sudeaza decat sa citeasca, suporta mai usor flama de la sudura decat usturimea ochilor de la citit, dar tu nu cred ca esti din aia.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit...am studiat...chiar in seara asta mi-a trimis un coleg un manual...am si gasit cateva detalii...reglarea supapelor...distribuita primul piston sus...si jos are un semn T si pe carter ceva..trebuie sa vina la linie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatule daca faci comparatie intre un motor de renault cu un motor de motocicleta ai plecat prost din prima la drumul tau de a repara acel motor.

Asteapta pana vine tatal tau si lasa-l pel sa umble acolo pentru ca tu esti pe langa...

Este spre binele tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

sincer nu cred ca ar fi bulite CHIAR asa rau supapele...motorul era la 1300rotatii..... Au scapat UNELE si fara supape indoite..)POATE a sarit 1-2 dinti...

Sincer,de ce nu stai mai mult timp pe langa tatal tau!?sa-ti spuna ca supapele alea nu au voie sa fie indoite deloc,sa-ti spuna ca atata timp cat sunt in miscare se pot indoii si la alea 1300 ture,sa-ti spuna ca nici un caz nu seamana cu altul si daca la unele motoare(inclusiv masini) nu sa intamplat,nu inseamna ca nici motorului tau nu I se poate intampla!Eu n-am avut sansa ta,si tot ce am invatat,am invatat singur,nu spun ca sunt un as in ale mecanicii dar lucrurile elementare le stiu incat sa nu ma duc la mecanic cu orice chichita aparuta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer,de ce nu stai mai mult timp pe langa tatal tau!?sa-ti spuna ca supapele alea nu au voie sa fie indoite deloc,sa-ti spuna ca atata timp cat sunt in miscare se pot indoii si la alea 1300 ture,sa-ti spuna ca nici un caz nu seamana cu altul si daca la unele motoare(inclusiv masini) nu sa intamplat,nu inseamna ca nici motorului tau nu I se poate intampla!Eu n-am avut sansa ta,si tot ce am invatat,am invatat singur,nu spun ca sunt un as in ale mecanicii dar lucrurile elementare le stiu incat sa nu ma duc la mecanic cu orice chichita aparuta.

sincer stiu si eu cate ceva...si am spus sa intreb si aici...si stiu ca sunt sanse mari sa fie indoite..dar am dat un exemplu...nu trebuie sa sara toata lumea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin..astazi m-am gandit sa ridic pistonul 1 sus ( bagand o sarma de electrod pe cilindru si a vedea cand ajunge sus , pentru a vedea unde este T-ul) ...am scos bujiile si ca bagat sarma de electrod, iar cand dau la automat "clanc , clanc.." blocat motorul...cand verific lantul intr-o parte este slab si intr-o parte foarte strans..deci ceva blocheaza ( probabil pistonul loveste in supape )

 

Acum...am tot citit de acesc T , dar nu stiu unde ar trebui sa vina..la ce semn pe carter?

 

am pus o poza :

post-73291-0-09242400-1364395046_thumb.jpg

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin..astazi m-am gandit sa ridic pistonul 1 sus ( bagand o sarma de electrod pe cilindru si a vedea cand ajunge sus , pentru a vedea unde este T-ul) ...am scos bujiile si ca bagat sarma de electrod, iar cand dau la automat "clanc , clanc.." blocat motorul...cand verific lantul intr-o parte este slab si intr-o parte foarte strans..deci ceva blocheaza ( probabil pistonul loveste in supape )

 

Acum...am tot citit de acesc T , dar nu stiu unde ar trebui sa vina..la ce semn pe carter?

 

am pus o poza :

 

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhahahahahhahahaaaaaaaaaaaa! =)))))))))

 

in manual sunt si poze, arata ca la handicapati, tu zici ca i citit manualul. acum noi cu ce vrei sa te ajutam mai mult cand nu esti in stare sa te uiti la o poza? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nici semnul de punere la punct nu l-ai gasit, atunci cel mai bun sfat posibil e sa apelezi la un mecanic pana nu distrugi motorul mai rau decat e deja!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnul se pune la imbinarea carterului superior cu cel inferior spre inapoi.

 

multumesc !

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhahahahahhahahaaaaaaaaaaaa! =)))))))))

 

in manual sunt si poze, arata ca la handicapati, tu zici ca i citit manualul. acum noi cu ce vrei sa te ajutam mai mult cand nu esti in stare sa te uiti la o poza? :|

nu am nevoie de sfatul tau !

 

Daca nici semnul de punere la punct nu l-ai gasit, atunci cel mai bun sfat posibil e sa apelezi la un mecanic pana nu distrugi motorul mai rau decat e deja!

nu o sa-l distrug...doar ceream un sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu te lasi pana nu-l strici de tot.....

E f interesant cum credeai tu ca o sa pozitionezi pistonul la PMS invartind motorul cu demarorul :crack:

Citeste de 7 ori manualul pana-l intelegi ca acolo spune destul de detaliat cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu te lasi pana nu-l strici de tot.....

E f interesant cum credeai tu ca o sa pozitionezi pistonul la PMS invartind motorul cu demarorul :crack:

Citeste de 7 ori manualul pana-l intelegi ca acolo spune destul de detaliat cum se face.

n-ai ce sa-i ceri! e mai... special, asa de felul lui! :)

 

p.s. iti dai seama ca s-ar putea sa nu mai aiba curent in baterie, nu? :)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu te lasi pana nu-l strici de tot.....

E f interesant cum credeai tu ca o sa pozitionezi pistonul la PMS invartind motorul cu demarorul :crack:

Citeste de 7 ori manualul pana-l intelegi ca acolo spune destul de detaliat cum se face.

 

este logic ca nu il poti invarti la demaror....o sa il invart cu cheia de jos de la surubul de la arbore...

 

am inteles totul cu privire la "punerea la punct"

n-ai ce sa-i ceri! e mai... special, asa de felul lui! :)

 

p.s. iti dai seama ca s-ar putea sa nu mai aiba curent in baterie, nu? :)))))))

p.s are curent in baterie ! si te rog...nu mai posta nimic...fiindca tu si altii din astia ca si tine creeaza pe toate forumurile o harababura totala...asa ca...abtine-te!!

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@myry99 - ca sa "pui la punct" sau sa verifici "punerea la punct", de fapt alinierea corecta a marcajelor de pe arborele cotit si de pe axele cu came trebuie sa desfaci si capacul chiulasei, eventual vreun capac de vizitare, nu stiu cum e la R6.

Exista marcaje pe pinioanele axelor cu came. Cant T de pe arborele cotit se alfa intr-un anumit punct marcajele de pe pinioanele axelor cu came trebuie sa fie si ele intr-o anumita pozitie. Descrierea cred ca e data cat se poate de clar, cu tot cu poze, in manual. Si zici ca-l ai.

(presupun ca R6 are doua axe cu came, habar nu am)



Degeaba verifici tu T cu unde se afla pistonul #1, pozitia lui T fata de pistoane n-o sa se modifice in veacul vecilor amin, de cate ori T este in locul specificat pistonul #1 o sa fie la TDC, adica sus.

Tu trebuie sa verifici cum e aliniat T fata de pozitia axelor cu came, singurul "obiect" care face legatura intre pozitia lui T si axele cu came fiind acel lant.. despre care crezi tu ca a sarit de pe pozitie.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@myry99 - ca sa "pui la punct" sau sa verifici "punerea la punct", de fapt alinierea corecta a marcajelor de pe arborele cotit si de pe axele cu came trebuie sa desfaci si capacul chiulasei, eventual vreun capac de vizitare, nu stiu cum e la R6.

Exista marcaje pe pinioanele axelor cu came. Cant T de pe arborele cotit se alfa intr-un anumit punct marcajele de pe pinioanele axelor cu came trebuie sa fie si ele intr-o anumita pozitie. Descrierea cred ca e data cat se poate de clar, cu tot cu poze, in manual. Si zici ca-l ai.

(presupun ca R6 are doua axe cu came, habar nu am)

 

Degeaba verifici tu T cu unde se afla pistonul #1, pozitia lui T fata de pistoane n-o sa se modifice in veacul vecilor amin, de cate ori T este in locul specificat pistonul #1 o sa fie la TDC, adica sus.

Tu trebuie sa verifici cum e aliniat T fata de pozitia axelor cu came, singurul "obiect" care face legatura intre pozitia lui T si axele cu came fiind acel lant.. despre care crezi tu ca a sarit de pe pozitie.

CE "LACHE " ESTI!

cand am intrebat acum ceva timp(2-3 ani)cum se verifica "masoara" o bobina de inductie mi ai spus: CU RULETA!

PAI SPEcIMENU DE FATA RUPE MOTORASU' ALA PE GHENUNCHI si tot nu ii da de cap cu tot cu tasu' la pachet.

PAREREA MEA!

hac.

auzi?

cum e berea acolo in Norvegia?

asta a fost total ON TOPIC!

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...