Sari la conținut

Zbuciumata cand accelerez sau decelerez


Postări Recomandate

Salut, am un Suzuki GSXR 600 K7.

 

Sezonul acesta l-am input bine. I-am schimbat bujii, filtru aer, placute frana, lichid frana.

Insa , dupa mai multe plimbari, am observat ca nu prea pot controla acceleratia / deceleratia oricat de fin as incerca.

Cand ciupesc putin acceleratia, ma da pe spate, si aud roata de pe spate cum scartaie un pic ( probabil din cauza transferului mare de putere ), iar cand ii opresc alimentarea, ma impinge in fata ( si din nou aud roata pe spate cum scartaie ), singurul mod in care pot sa am si eu o plimbare "confortabila" este sa o mentin la aceeasi viteza / turatie, insa in Bucuresti este greu.

 

Initial am crezut ca am lantul prea intins, insa nici vorba de asa ceva. Cu mine pe motor, lantul are un joc de 1-2 cm.

Lantul l-am intretinut, l-am uns si l-am curatat ( nu l-am dat niciodata jos de pe motor si nici nu am umblat la roata sa zici ca e descentrata ).

Motocicleta o am de 1 an si nu stiu cand i-a fost schimbat lantulultima data.

Cineva mi-a mai spus sa mai reglez avansul.

 

Aveti idee de la ce poate fi ? Daca ii cumpar un kit de lant nou, ma va ajuta ?

 

Va multumesc in avans pentru comentariile constructive si informative.

 

Alex

post-64858-0-99009800-1364846189_thumb.jpg

post-64858-0-77368100-1364846195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un SS, ai mai mers cu alte mobre?

 

in ce treapta de viteza iti face asa ?

 

sper ca nu faci misto si nici nu esti incepator..

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este buna intrebarea baiatului de mai sus.Chiar este prima data cand te urci pe un supersport?

Acum nu stiu ce motocicleta ai tu doar una cu turbo mai poate rupe aderenta cu scartit la o ciupeala de acceleratie.

Intrebarea mea este ce anvelopa ai pe spate si ce presiune ai in ea?

Este bine totusi sa faci o verificare a injectiei.,si daca tot se pare ca te depaseste atunci se poate softa sa nu mai ai putere...sau cumpara o moto pentru capacitatile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cea de-a doua motocicleta. Am avut un GS500F inainte.

Merg pe ea de aproape un an, si am facut drumuri in afara. Inainte nu mi se parea mersul atat de inconfortabil, insa acum cred ca s-a agravat.

Treapta a doua este cea pe care o folosesc cel mai des.

Editat de silver.alecs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.s. - nu exista reglaj de avans la motocicleta aia.



In ce treapta de viteza face asa? Tu mergi numai in treapta 1 in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.s. - nu exista reglaj de avans la motocicleta aia.

 

In ce treapta de viteza face asa? Tu mergi numai in treapta 1 in oras?

 

Folosesc treapta intai sa plec de pe loc si schimb imediat treapta a doua. Am uitat sa mentionez ca de obicei mi se intampla pe la 50 km/h. Nu stiu daca are importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc treapta intai sa plec de pe loc si schimb imediat treapta a doua. Am uitat sa mentionez ca de obicei mi se intampla pe la 50 km/h. Nu stiu daca are importanta.

 

Tu ori faci misto, ori chiar nu intelegi.. :(

 

50km/h IN CE TREAPTA????????

 

ARE MARE IMPORTANTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca raspunsul pe care il astepti il gasesti aici..lumea are chef de mistouri..recomandarea mea e sa te duci la un service si vezi acolo care e treaba :) nu costa nimic sa se uite la ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u stiu daca raspunsul pe care il astepti il gasesti aici..lumea are chef de mistouri..recomandarea mea e sa te duci la un service si vezi acolo care e treaba :) nu costa nimic sa se uite la ea .

 

Imi poti recomanda te rog frumos un service ? Eu de obicei am apelat la MotorTeam si la ElfWorkshop cand am avut nevoie, insa nu as vrea sa dau 100 Ron pe constatare si sa imi spuna ca trebuie sa schimb kit-ul de lant.

Editat de silver.alecs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 40 si 60 km/h treapta a doua.

 

GIZAS!!

Daca e in treapta a II-a intre 40 si 60 la ora este ABSOLUT NORMAL! Du-te in treapta 3 si ai scapat de problema.

 

Eu cred ca ai chef de glume sau n-ai treaba in seara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit intrebari de genul de la un prieten care nu era obisnuit cu o sportiva....imi spunea ca e prea brutala....altii se vaita de lipsa de putere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GIZAS!!

Daca e in treapta a II-a intre 40 si 60 la ora este ABSOLUT NORMAL! Du-te in treapta 3 si ai scapat de problema.

 

Eu cred ca ai chef de glume sau n-ai treaba in seara asta.

 

Probabil ca nu am atat de multa experienta ca si tine. Acesta este motivul pentru care am vrut sa ma informez.

Mi se pare ca s-a agravat problema sezonul asta.

 

P.S. - Nu am chef de glume in seara asta.

 

Voi incerca sa tin cont de sfaturile pe care mi le-ati dat in aceasta seara si am sa ma duc la un mecanic sa vad si el ce parere are, oricum trebuie sa merg ca am probleme cu senzorul de la indicatorul de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a agravat nimic.

Daca zici ca ai mai avut motocicleta presupun ca stii si sa conduci una.

Ai zis ca pleci de pe loc cu treapta I apoi imediat schimbi a II-a.. cand ajungi in a II-a accelerezi pana pe la 40-50 la ora si schimbi imediat in a III-a.

Nu ai de ce sa mergi in treapta a doua constant. Cea mai flexibila treapta de viteza de obicei este treapta a III-a, foloseste-o cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u mergi cu 2 trepte prin oras... smart. ia ti un maxiscuter , schimba automat :> si nici nu o da in burn-uri. eu cred ca te plictisesti grav cu asemenea post :))

 

Răutacioși sunteți. Ma asteptam la ceva mai constructiv, insa ca de obicei, se mai gaseste cate unu. Nu am spus nicaieri ca merg doar cu 2 trepte in oras.

As vrea sa te vad cu ce viteza mergi cand e aglomeratie. Sau tu esti unul din aia care o taie pe contrasens si depaseste tot ?

 

Nu s-a agravat nimic.

Daca zici ca ai mai avut motocicleta presupun ca stii si sa conduci una.

Ai zis ca pleci de pe loc cu treapta I apoi imediat schimbi a II-a.. cand ajungi in a II-a accelerezi pana pe la 40-50 la ora si schimbi imediat in a III-a.

Nu ai de ce sa mergi in treapta a doua constant. Cea mai flexibila treapta de viteza de obicei este treapta a III-a, foloseste-o cu incredere.

 

Iti multumesc pentru sfat.

Editat de silver.alecs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ai joc la mansonul de acceleratie.

Daca nu vrei o comanda on/off pt gaz, lasa-i putin joc.

Fa-i reglajul dupa cum te simti cel mai bine in mers, o data, de doua ori, pana gasesti jocul care sa se potriveasca cu stiul de mers si traseele pe care le facci.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza ce free play ai la acceleratie ideea este ca... cu cat ai jocul mai mare de cat normal, cu atat iti va fi mai greu sa accelerezi mai fin.Pana la urma totul se rezuma la mana si pilot.Totusi in treapta a 2a pe la 50km/ora un 600 are 4/5000 de turatii,adica este putin departe de cuplu sa traga"foarte tare sa rupa aderenta.

Nici hayabusa mea in aceste conditii nu rupe aderenta .

Eu vad lucrurile asa.Ca sa se intample totusi asa ceva sunt cateva lucruri care ar produce asta.

O calcatura foarte scurta la lant

O anvelopa veche, uzata,cu presiune foarte mare.

O temperatura rece afara si eventual umezeala la sol.

Dar nu in ultimul rand o problema de injectie cu lag si explozie mare in acceleratie, fara posibilitate deva accelera liniar,dar mi- e greu sa cred pentru un 600

PS.Se pot scrie in soft alte valori pentru avans,dar ai fi primul 600 la care se scoate avans ca este prea violenta!!!!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...