Sari la conținut

Motor cazut pe o parte, ce s-a stricat?


tzeapa
 Share

Postări Recomandate

Asadar plimbarea la Veliko a fost frumoasa :). Pt. mine s-a terminat la Ruse si la intoarcere am apelat la o platforma.

Pe scurt... "m-a intimidat atat de tare vamesul cand mi-a cerut buletinul incat in incercarea disperata de a-l scoate cat mai repede din rucsacul prins pe codita mi-a fugit piciorul de sprijin si am culcat-o pe dreapta". In faza urmatoare m-am grabit s-o ridic cat mai repede ca sa observe cat mai putina lume faza :)) (desi e clar ca a vazut toata vama) si am repornit-o imediat (acum binenteles ca ma gandesc ca am gresit si ca trebuia s-o las putin sa se linisteasca insa faptul e consumat). Nu a avut nici o avarie vizibila pt. ca am atenuat cat am putut caderea.

In momentul in care a fost aplecata la maxim s-a oprit motorul (deci senzorul cu pricina si-a facut treaba).

 

De pornit a pornit normal insa nu s-a stins martorul de la ulei. Am mers asa vreo 2 ...max 3 km pana am simtit o lipsa de putere. Am tras pe dreapta si am tot pornit si repornit (am lasat-o si sa se raceasca) in speranta ca-si va reveni si se va stinge martorul respectiv. Din pacate insa acest lucru nu s-a intamplat si a trebuit sa fac cale intoarsa cu coada intre picioare. Am mers pana in Giurgiu cu 30km/h urmarind in acelasi timp sa nu creasca temperatura excesiv sau sa apara alte zgomote sau probleme.

Din Giurgiu am fost recuperat de o platforma si cam asta ar fi povestea.

 

Acum pe scurt ..pana voi reusi s-o duc la doctor. Culcata pe dreapta (orgoliu ranit :) ), martor ulei intermitent, lipsa putere (nici n-am accelereat-o mai mult de 4000 ture) si parca sa zic ca motorul este putin mai zgomotos. De pornit porneste fara nici o problema.

 

 

Ce ar putea sa aiba in afara de scame in benzina?

 

 

 

PS. Sper ca baietii s-au distrat si plimbarea n-a avut alte evenimente in afara de aceasta intamplare stupida.

PPS. Motoreta e un Z750 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stiu ca suna a intrebare stupida... dar nivelul uleiului l-ai verificat?

Pe langa asta, s-ar putea ca senzorul de inclinare sa-i dea eroare CDI-ului si sa nu iti functioneze motocicleta corespunzator

Daca ai injectie verifica mufele de la senzori sa nu fi sarit vre-o mufa (gen senzorul lamba) si sa-ti dea peste cap alimentarea (amestecul)

Pentru senzorul de inclinare, daca mufa are putini pini (2, max 3) poti incerca cu o sarma si diferite combinatii.

Mai incearca sa vezi fisele de pe bujii, sa nu ai surprize.

Poate mai vin altii cu idei mai putin traznite ca mine, dar eu iti recomand sa verifici in general sistemul electric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curioasa treaba, eu cand am cazut cu F2-ul, a ramas culcata vreo 5 minute si cand am ridicat-o a pornit la prima cheie..si e din '94

 

Sa ne zici ce a fost dupa ce gasesti problema, iti tinem pumnii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawasaki ??

de la un mecanic stiu urmatorul lucru :

GPS daca cade are becu de la ulei aprins , nu in stingi doar daca pornesti moto si desurubezi putin filtru de ulei cu scopul de a se aerisi . Cand mi-a zis am zis ok ( nu prea credeam eu teaba asta ) si surpriza la aprox o sapt vine un nene si ne intreaba ( in perioada aia lucram la service moto ) cu cat ii montam moto ca el la desfacut sa vada ce sa intamplat ca a fost cu GPZ la cartofi ( cred ca ii vizita ) si a cazut moto de pe cric in sant si de atunci e aprins becu de ulei . si de la faza asta tind sa cred ca a avut dreptate .

Ce pot sa zic e ca poti incerca ( banuies ca mai ai vre-o 50 100 ml de ulei e completat .

 

Scuces si pacat ca nu ai putut ajunge unde ti-ai dorit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca mai trebuia sa mergi pe ea. e posibil sa ai probleme cu sistemul de ungere cu ulei, pompa blocata, luat aer pe acolo ceva. mai ales daca zici ca e zgomotoasa. eu am patit asta cu un gsxr, mi-a cazut de pe cric. am dus-o tractata la mecanic. sper sa nu am dreptate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica nivelul uleiului si daca se aud zgomote ciudate in motor evita pornirea..posibil probleme cu pompa de ulei nu ai presiune suficienta la distributie si este un zgomot persistent. Sper sa rezolvi mai simplu.Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curioasa treaba, eu cand am cazut cu F2-ul, a ramas culcata vreo 5 minute si cand am ridicat-o a pornit la prima cheie..si e din '94

 

Sa ne zici ce a fost dupa ce gasesti problema, iti tinem pumnii.

 

 

De pornit a pornit si porneste imediat ..fara nici o problema. Binenteles ca am verificat si nivelul la ulei si este ok. Am desfiletat si busonul la ulei (toate astea le-am facut atunci pe moment). Imi vine totusi greu sa cred ca ar fi de la vreo mufa ceva pt. ca asa cum am zis nu a fost vorba de un soc f mare, am tinut de ea pana in ultima clipa :D. Insa asta voi verifica prima data ...mufele/senzorii. Si apoi mai departe la doctori daca nu-si revine singura.

 

Multumesc pt. raspunsuri si sa aveti un week-end placut ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dracu' mai sa ai problemele astea doar ca ai scapat-o pe o parte? :scratch:

 

 

Fiecare motoreta cu problemele specifice.A mea daca cade pe partea stanga si nu o opresti in cateva secunde,cumva tot uleiul se duce in cilindrii si iti blocheaza tot motorul.Am patit treaba asta,am incercat sa o pornesc impinsa dar chiari si la vale roata spate se taraia,motor blocat complet.Pana la urma trebuiau scoase bujiile ca sa iasa uleiul afara.

Ma rog,tot chinu asta doar pentru ca am scapat-o pe o parte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dracu' mai sa ai problemele astea doar ca ai scapat-o pe o parte? :scratch:

 

 

Iti dai seama ca si eu sunt la fel de nedumerit. De aici si deschiderea topicului pt. ca altfel sunt o prezenta discreta pe forum :)

 

Fiecare motoreta cu problemele specifice.A mea daca cade pe partea stanga si nu o opresti in cateva secunde,cumva tot uleiul se duce in cilindrii si iti blocheaza tot motorul.Am patit treaba asta,am incercat sa o pornesc impinsa dar chiari si la vale roata spate se taraia,motor blocat complet.Pana la urma trebuiau scoase bujiile ca sa iasa uleiul afara.

Ma rog,tot chinu asta doar pentru ca am scapat-o pe o parte..

 

 

Asta suna cam urat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa iei borna de la baterie si sa o pui iar, nu vad ce ar putea avea partea mecanica doar de la atata, mai ales ca senzorul de inclinatie tocmai de asta e pus, sa previna neplaceri de genu asta. zic si eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o au cam toate kawasaki-urile mai noi, dupa ce ii faci un schimb de ulei ramane aprins becul, de cele mai multe ori, dupa ce esti sigur ca si-a tras ulei o accelerare rapida in ture mai mari rezolva problema instant. Care e raspunsul nu stiu dar treaba asta functionaza de fiecare data.



sa nu cumva sa fi sarit lantul de la pompa de ulei daca zici ca motorul era pornit

Nu mai bagati ma omu in sperieti aiurea, ala nu sare asa cu una cu doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o au cam toate kawasaki-urile mai noi, dupa ce ii faci un schimb de ulei ramane aprins becul, de cele mai multe ori, dupa ce esti sigur ca si-a tras ulei o accelerare rapida in ture mai mari rezolva problema instant. Care e raspunsul nu stiu dar treaba asta functionaza de fiecare data.

 

Nu mai bagati ma omu in sperieti aiurea, ala nu sare asa cu una cu doua.

serios?a mea nu are probleme si o am de 3 ani

 

becul de ulei indica nivelul uleiului nu presiunea si e conectat la o sonda de nivel din baia de ulei.daca nivelul uleiului e k sonda e vinovata (am patit si io la un r6).iar cum zici tu ca ai mai mers si dupa ce becul s a aprins crede ma, fara presiune de ulei motorul tau era deja gripat.

Editat de ionutpopoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios?a mea nu are probleme si o am de 3 ani

becul de ulei indica nivelul uleiului nu presiunea si e conectat la o sonda de nivel din baia de ulei.daca nivelul uleiului e k sonda e vinovata (am patit si io la un r6).iar cum zici tu ca ai mai mers si dupa ce becul s a aprins crede ma, fara presiune de ulei motorul tau era deja gripat.

Total gresit, martorul e de la presiunea de ulei si nu de la nivel. La prima pornire dupa schimbul de ulei de ce se stinge martorul mai greu, pentru ca e nivelul sub minim in baie si dupa aia creste singur sau pentru ca dureaza putin pana se umple filtrul si sa urce uleiul in motor, respectiv sa ajunga la presiunea corespunzatoare? Sau de exemplu daca se defecteaza pompa de ulei iti dai seama doar cand ai gripat motoru nu, pentru ca becu ala e pentru nivel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne pare rau, noi te asteptam in benzinarie la Byala, apoi daca nu mai veneai te-am sunat. Oricum, in motociclism aveti grija de un lucru, niciodata sa nu te grabesti!

De cate ori m-am grabit era sa comit cate ceva.

 

Eu nu ma pricep deloc la mecanica, asteptam sa-si dea cu parerea cei care chiar se pricep, poate ca azi se odihnesc si ei!

 

P.S. Ai pierdut cele mai mari pizze mancate pana acum, Giz, parca si acum ma doare burta de atata mancat!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai despicati voi unii firul in 4 ... nu am auzit pana acum pompa de ulei sa se defecteze. @ionutpopoiu cred ca poate fi numita problema, doar ca, dupa ce ii faci schimbul de ulei trebuie sa ii faci probabil ceva presiune mai multa pe instalatie ca sa declanseze senzorul de presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet: eu nu as mai fi mers cu motorul atata, daca era becul de la presiunea de ulei aprins. sper sa fi fost o eroare ceva, altfel ai sanse mari sa fi afectat iremediabil motorul. mai ales daca spui ca avea tendinta sa se incalzeasca ft repede, asta inseamna ca nu se ungea bine. sper sa nu am dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar plimbarea la Veliko a fost frumoasa :). Pt. mine s-a terminat la Ruse si la intoarcere am apelat la o platforma.

Pe scurt... "m-a intimidat atat de tare vamesul cand mi-a cerut buletinul incat in incercarea disperata de a-l scoate cat mai repede din rucsacul prins pe codita mi-a fugit piciorul de sprijin si am culcat-o pe dreapta". In faza urmatoare m-am grabit s-o ridic cat mai repede ca sa observe cat mai putina lume faza :)) (desi e clar ca a vazut toata vama) si am repornit-o imediat (acum binenteles ca ma gandesc ca am gresit si ca trebuia s-o las putin sa se linisteasca insa faptul e consumat). Nu a avut nici o avarie vizibila pt. ca am atenuat cat am putut caderea.

In momentul in care a fost aplecata la maxim s-a oprit motorul (deci senzorul cu pricina si-a facut treaba).

 

De pornit a pornit normal insa nu s-a stins martorul de la ulei. Am mers asa vreo 2 ...max 3 km pana am simtit o lipsa de putere. Am tras pe dreapta si am tot pornit si repornit (am lasat-o si sa se raceasca) in speranta ca-si va reveni si se va stinge martorul respectiv. Din pacate insa acest lucru nu s-a intamplat si a trebuit sa fac cale intoarsa cu coada intre picioare. Am mers pana in Giurgiu cu 30km/h urmarind in acelasi timp sa nu creasca temperatura excesiv sau sa apara alte zgomote sau probleme.

Din Giurgiu am fost recuperat de o platforma si cam asta ar fi povestea.

 

Acum pe scurt ..pana voi reusi s-o duc la doctor. Culcata pe dreapta (orgoliu ranit :) ), martor ulei intermitent, lipsa putere (nici n-am accelereat-o mai mult de 4000 ture) si parca sa zic ca motorul este putin mai zgomotos. De pornit porneste fara nici o problema.

 

 

Ce ar putea sa aiba in afara de scame in benzina?

 

 

 

PS. Sper ca baietii s-au distrat si plimbarea n-a avut alte evenimente in afara de aceasta intamplare stupida.

PPS. Motoreta e un Z750 2008

Cititi calumea, omu nu a zis niciodata ca i s-a incalzit excesiv, doar ca a lasat-o sa se raceasca si ca a urmarit sa nu se incalzeasca excesiv. ATAT. Nu va mai dati fratilor cu parerea ca sa va aflati in treaba aiurea.

Omu s-a panicat si atat, mai mult ca sigur. De la asa un "soc" nu are ce sa se intample la moto in sine.

 

nu cred ca mai trebuia sa mergi pe ea. e posibil sa ai probleme cu sistemul de ungere cu ulei, pompa blocata, luat aer pe acolo ceva. mai ales daca zici ca e zgomotoasa. eu am patit asta cu un gsxr, mi-a cazut de pe cric. am dus-o tractata la mecanic. sper sa nu am dreptate...

Si ce ti-a facut mecanicul ala? Era pompa sarita de la punct? LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/kawasaki-streetbikes-sportbikes/101053-2008-ninja-500-oil-light-after-falling-down.html



se mai intampla si la altii, concluzia e ca a luat aer in instalatia de ungere si tb sa-i desfaci filtrul putin la pornire. explica astia aici nu tb sa fii profesor de engleza.



nu. probabil ca mi-a desfacut filtrul, cum explica baietii astia mai sus. nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, dar eu daca nu am mai auzit de ceva nu spun ca nu exista. in cazul asta, o problema.



LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...