Sari la conținut

Accident Otopeni


Antistress
 Share

Postări Recomandate

unu tragea cu arcul

PASAGÉR, -Ă I. s. m. f. călător cu un mijloc de transport,

 

Amandoi erau pasageri, motocicleta nu era condusa de nimeni doar de cei 100 de cai si legile fizicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 431
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti,eu zic sa va calmati..mortii sunt morti,dumnezeu sa ii ierte,eu cel putin mi-am reinvatat lectia si anume s-o las un pic mai moale ca si eu uneori ii dau cam tare chiar daca incerc sa prevad orice risc inainte cu 200-300 de metri cand merg cu motocicleta.

 

Se pot intampla nenorociri pe motocicleta,atat e de spus,e la latitudinea voastra cum incercati sa preveniti/limitati acest lucru.

 

In rest,pentru noi viata merge inainte,pentru cei implicati in accident si pentru rudele acestora nu.

 

Odihneasca-se in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata, stau si ma mir cat de penibili si ipocriti pot fi unii cateodata... nu pot sa cred cat de ipocriti sunt spunand ca ei nu merg decat legal si din cauza asta ei nu au patit nimic...tot acest accident s-a intamplat pt ca asa a fost scris sa se intample...cand iti e scris sa mori , pai atunci mori...nu se va intampla nici mai devreme nici mai tarziu, fie ca mergi pe strada si iti cade un ghiveci in cap fie ca mergi pe motocicleta cu 20km/h. NU este vina motociclistului PUNCT. Nu conteaza ca avea 1 an experienta, prietena in spate, f4i...As putea sa zic ca eu personal am inceput pe ZX9r in 2001 care nici pe departe nu se compara cu basinuta de f4i si multumesc Lui Dumnezeu sunt bine si acum. Nu mai aberati ca e o motocicleta mult prea puternica pt cineva de varsta lui pt ca nu este. ASA a fost sa se intample pt ca s-au adunat un cumul de factori total nepotriviti pt baiat. Legat de banda 1 ca tot se vb ca mergea pe banda aia, tin sa va anunt ca imediat dupa pasarela se face o strada la dr care intra in Otopeni si POATE baiatul vroia sa intre pe ea...Partea mai nasoala este ca nu a traversat pietonul pe pasarela si a ales sa treaca direct pe drum. Daca ar fi folosit pasarela asa cum trebuie toata lumea ar fi fost acasa... Legat de faptul ca daca avea EXPERIENTA, uitati-va la accidentul cu catelul care sare in fata motociclistului (care banuiesc ca nu avea permis de anul trecut) si tot ec a putut sa faca a fost sa blocheze frana fata si sa cada pt ca era mult prea din scurt sa aibe timp de reactie. IMI PARE EXTEM DE RAU pt acesti 2 copii, nu meritau asa ceva dar uite ca asa fost scris sa se intample. Nu vreau sa ma gandesc ce este in sufletul familiilor lor si cat de multa ura poate exista acum fata de cel care a traversat aiurea pt ca le-a rapit copii mult prea devreme... Stau in Otopeni si cunosc zona foarte bine... daca vreti sa va uitati un pic mai in spate la accidente, veti vedea ca FOARTE multe accidente s-au intamplat exact in zona aia... de asta am zis ca ar trebui pusi niste parapeti sau ceva mai inalt sa nu se mai poata trece...Din bun simt si cu un pic de respect pt cei decedati , ar fi frumos sa nu il mai balacariti pe motociclist cum ca nu ar fi avut experienta sau mai stiu eu ce alte baliverne ca din ce am vazut pana acum nimeni nu il cunoaste (aici ma includ si eu) si lasati-l sa se odihneasca in Pace si pe el si pe fata si pe cel care a trecut strada pe unde nu trebuia pt ca oricat de mult ati incerca voi sa ii "Certati" nu ii va aduce inapoi. Nu mai faceti atat pe Sfinti pt ca stiti foarte bine ca nu este asa iar aici ma includ si eu... Recunosc cu mana pe inima ca am filmulete noaptea pe DN cu mine si amici de ai mei cu 220+ pe DN dar spre marele nostru noroc nu ne-a fost scris sa ne ducem... Oricum... spiritul de conservare nu apare decat dupa o anumita varsta iar pana atunci esti zmeu si cred ca din cauza asta se intampla sa moara asa de multi "Copii" si veteranii sa ramana in viata... Mai nasol e ca veteranii nu realizeaza ca si ei au fost incepatori si au avut si ei momentele lor de nebunie iar pe vremea lor nu prea existau motociclete de asemenea calibru ca cele actuale... nu poti niciodata sa compari un gsxr din 90-95 cu unul din 2005 fie el de 600 sau 1000.Asta este...tehnologia a avansat, motocicletele au avansat, nu mai sunt motorete de 250kg cu 80 cai acum sunt motociclete de 170kg cu 180 cai....Oricum hai sa nu ii mai injuram/balacarim pe cei de pe motocicleta si sa le uram Sa le fie tarana usoara si Doamne Doamne sa aibe grija de ei pt ca asa este frumos si omenesc.

Sper ca cei care se stiu cu musca pe caciula sa inteleaga ce am scris eu aici si sa nu mai arunce aiurea cu noroi in persoane pe care nu le cunosc si sa se gandeasca, ca la un mom dat si ei au fost incepatori

 

O zi buna tuturor

Nu s-au nascut toti talentati ca tine pentru a incepe pe motoare puternice... :) Sa inteleg ca tu esti d'ala de recomanda incepatorilor sa inceapa pe ZX9R ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca alti traiesc in rai dupa regulile lu' Sfantul Petru da' asta este un accident, datorat nivelului de inapoiere si respect sub zero a romanilor pentru lege si reguli sociale.

1. Pieton nesimtit si lenes = cauza accident

2. Pilot cu atelaj neconform cu legea = factor agravant 1

3. Primar/ autoritati idioate care au aprobat si montat stalpi in loc de balustrada pe marginea drumului = factor agravant 2

4. Autoritati care de ani de zile, nu reglementeaza si organizeaza traficul celui mai periculos drum din tara = indiferenta fata de oameni, adica comuna primitiva. Banii in vile si Q7 iar prostii pot sa moara linistiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-au nascut toti talentati ca tine pentru a incepe pe motoare puternice... :) Sa inteleg ca tu esti d'ala de recomanda incepatorilor sa inceapa pe ZX9R ?

Stai jos...nota 4

 

E bine ca asta ai inteles tu din ce am zis eu acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu 298 km/h anul trecut pe DN1 (Kawasaki 636) si nu s-a intamplat nimic! Lasa-ma cu textele astea! Cand se intampla, se intampla.

 

sa verifici daca are maica-ta ceva negru prin sifonier.

imprieteneste-o si cu mama armasarului care te da cu 300 sa imparta cheltuielile. iese mai ieftin, comanda produse si gropi en gros..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai jos...nota 4

 

E bine ca asta ai inteles tu din ce am zis eu acolo ;)

" Nu conteaza ca avea 1 an experienta, prietena in spate, f4i...As putea sa zic ca eu personal am inceput pe ZX9r in 2001 care nici pe departe nu se compara cu basinuta de f4i si multumesc Lui Dumnezeu sunt bine si acum. Nu mai aberati ca e o motocicleta mult prea puternica pt cineva de varsta lui pt ca nu este."

Lamureste-ma si arata-mi unde gresesc , te rog :) Din post-ul tau un incepator va deduce ca e ok sa inceapa pe asa ceva, doar au facut-o si altii si nu au patit nimic "Basinuta de f4i" ?

Haide sa vedem , cati de aici recomandati motocicleta aia unui incepator ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii experti de aici se tot cacao pe ei ca "nu era SS dom'le,era ST! ,sau mai stiu eu ce varianta sport.Who gives a fuck?O motocicleta ,atat timp cat prinde suta in cateva secunde si trece de 150 fara nici un efort si ajunge la viteze maxime de 250 la ora ,este periculoasa pentru un incepator oricum s-ar numi ea.Pana si choperele de capacitate mare sunt periculoase pentru incepatori ,au un cuplu mare si ajung si ele pe la 200 relativ usurel.

 

Ma rog,nu neaparat motocicletele in sine sunt periculoase ci incepatorii sunt un pericol pentru ei insisi.

 

luand-o pe cealalta parte,altii se cacao pe ei ca faptul ca avea F4i i-a omorat.Nu,nu acest lucru i-a omorat ci un betiv (cuvant urat) sinucigas.



PS:si eu am sport touring de 1000 cc,si desi un ss ma cam face relativ usor,nu i-as da cei "doar" 100 de cai pe mana unuia ce nu are macar 10000 km la activ.Nici macar pentru o tura scurta sa vada cum e.

 

Consider ca am fost un tip relativ calculat,dar cand ma gandesc in trecut cate tampenii am putut face in primii 5000 de km ca incepator,ma mir ca mai am ocazia sa va scriu .

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cei 100 de cai ai cbr ului, eu as zice ca idee generala ca un 4l poate surprinde un neexperimentat mai tare decat un v2 sau mono, tocmai datorita faptului ca isi arata forta doar sus in ture, iar pentru unii asta e o provocare,daca pot merge ok cu ea la 4-5000 de ture atunci pot si la 10000, iar acolo devine chiar placuta senzatia de putere pe care de fapt o cautam multi practicand motociclismul (cui nu i place sa accelereze si sa simta viteza? ). Un v2 sau un mono isi arata coltii din prima si te obliga sa le tratezi cu atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tarisoara asta incalcatul legilor este sport national practicat de absolut toata lumea.De la prost la scolit ,de la instarit la amarat,de la conducatori la cei condusi .Atata timp cat nu gandim ca acest lucru face parte din" normalitate" si nu reusim sa ne adaptam acestor conditii atunci cu siguranta vom mai crapa multi. Sigur ,de ce se intampla acest lucru si ce trebuie facut face parte din alta discutie.Suntem in romania unde apare caruta ,cainele ,pietonul sau mai stiu eu ce altceva,nu in germania unde stii ca acolo nu poti intalni pe autostrada sau un alt fel de drum ,decat vre-un roman cu canistra in mana care tocmai incaleca balustrada de separare.Faptul ca avea un pic de viteza nu este o mare incalcare a legii ,mai grav ca lucrul asta nu este indicat la noi unde poti intalni un Ozn,meteorit,elefant ,om ,nisip,iaz ,canal ,balega pe partea carosabila,.Cine nu intelege asta ,va afla mai devreme sau mai tarziu.Dezordinea asta face parte din felul nostru, cred.Daca suntem obligati sa respectam ceva ,protestam ,daca nu suntem obligati ,iar protestam.Nu se poate si cu ....,si cu sufletul in rai.Aici traim si tot aici ne rupem gaturile,crezandu-ne intr-o tara normala ,occidentala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@last :

Amice,vorbesti din carti.Bandit-ul pe care vad ca il calaresti tu este aproape identic ca si motor cu cbr-ul,doar au carb mai mici.Dati un search pe google si vedeti cbr=100 de cai.100 de cai pe draq.100 de cai la 12000 ture,putere masurata cu airbox pe la 250-260kmh cu admisie fortata,ehe,mai e mult pana la 100 de cai pt cbr.Dar motociclistul de forum ce sa zica?CBR=100 de cai=Vitezana=de aia au murit.

Maestre,pana la 8000 o freaca motocicleta aia de nu se poate,un sv mi se pare ca trage mult mai puternic chiar daca are 70 de cai.cbr-ul e un ss wannabe,dar el pana in 8000 de ture meri pe 50-60 de cai,se agita ca pepsi si nu trage nimic.Din aceasta cauza,dar si din cauza pozitiei comfortabile si a formei frumoase,e preferat de incepatorii de pretutindeni.Da,cbr-ul are 100 de cai,dar trebuie efectiv sa-i storci din el.

baiatul nu merea langa bordura,a ajuns acolo din cadere.

In fine,discutia nu are sens,sunt unii foarte inradacinati in a pune etichete "accidentul s-a intamplat deoarece ala era prost,merea tare,avea ss,etc".continua sa crezi asta.

Continua sa crezi ca Banditul tau nici nu se compara cu cbr-ul (ca daca ii schimbi carburatoarele si admisia cu cele de gsx-r nu va fi un motor identic cu cel de cbr de 100 de cai,numai ca vei avea acelasi sasiu,suspensii si frane mai slabe decat pe cbr,deci manevrabilitate mai slaba si sanse mai mici de evita un accident,dar nu conteaza atat de mult sasiul,suspensiile si franele pt tine,nu?),ca tu esti safe pt ca meri pe naked si nu meri pe banda 1.Si ai casca conform normelor.Si blugi cu protectii.Si ca cei cu tobe aftermarket sunt toti niste tarani si niste impresari.Arde-o legal ca nu vei muri.Dormi linistit,tie nu ti se va intampla,ai naked de 80 de cai ,nu de 100 ca nebunii aia.

Succese pe toata linia.

 

:agree:

Perfect spus.

 

Se bate apa-n piua cum se intampla de obicei aci pe forum la un astfel de accident :

vin forumistii adevarati si ne explica cum de fapt cbr-ul e o fiara ce de abia poate fi stapanita,pilotul era un racer (ca l-a depasit pe unu care merea cu 90 cu vreo cativa km inainte :moron:) ,fata o pitzi care l-a instigat sa ii dea blana si DE AIA S-A INTAMPLAT ACCIDENTUL.Nu pt ca pur si simplu erau in romainia la locul si timpul nepotrivit.

Kosh are dreptate,a zis-o cel mai bine : ganditi-va ca aveti dreptate si incercati in continuare sa incadrati accidentul la ss,vitezana,etc+racer in slapi+pitzi pe dn1=rip si poate veti dormi mai linistiti.Incercati sa faceti masuratori si analize amanuntite din poza aia sa vedeti ca de fapt avea 67-72-86 kmh,etc,ma mir cum de nu a venit nimeni cu statistici in cat franeaza moto cu pasager si in cat prinde cbr-ul suta.Of Doamne.

 

Parerea mea este ca acest accident i se putea intampla oricaruia dintre noi (indiferent de tipul motocicletei) si oricare dintre noi si-ar fi luat-o in freza in acelasi mod.Foarte foarte putini ar fi scapat din accidentul acela,si 100% pe baza de bulan.Motive se gasesc 1000 de ce s-a intamplat accidentul,si se poate da vina si pe mama lu tata lu cbr si lu Oprescu si etc.,dar eu spun ca oricare dintre noi suntem pasibili de un accident ca asta.

Totusi ar fi bine sa se puna niste stalpi de plastic cum sunt gramada prin centru si care pot indeplini acelasi rol cu cei de metal si probabil sunt mult mai ieftini.Si care se indoaie cand dai in ei si poate urmatorul care va cadea pe acolo cu vreo mare moto de performanta si cu viteze ametitoare de 60-70 nu va muri,va avea numai niste hemoragii interne,dar totusi va scapa si poate asa vom mai scapa inca 1 an.

Nu ma mai bag in discutie ca incepem sa ne rotim in cerc.

Numai bine.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Intr-o zi, ipocritilor, o sa va intalniti cu inevitabilul. In timp ce mergeti legal, corect, cu 50 pe ora. Si o sa o cadeti. Si pe aici or sa se gaseasca flacai care or sa zica ca erati niste raceri pe motoare tari. Cateva babe or sa jure ca ca dadeati cu 200 (via radarul din curte). Si atunci o sa rad. Public. O sa va arunc cu citate de pe topicul asta. O sa fie fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,eu zic sa va calmati..mortii sunt morti,dumnezeu sa ii ierte,eu cel putin mi-am reinvatat lectia si anume s-o las un pic mai moale ca si eu uneori ii dau cam tare chiar daca incerc sa prevad orice risc inainte cu 200-300 de metri cand merg cu motocicleta.

 

Se pot intampla nenorociri pe motocicleta,atat e de spus,e la latitudinea voastra cum incercati sa preveniti/limitati acest lucru.

 

In rest,pentru noi viata merge inainte,pentru cei implicati in accident si pentru rudele acestora nu.

 

Odihneasca-se in pace.

:10:

 

mi se pare destul de superficiala postarea ta de acum... este un pusti de 20 ani care vrea sa epateze prin orice mijloace... te asteptai sa gasesti la el pe fb poze cu einstein, goethe, bach si mai stiu eu ce????

:10:

 

Intr-o zi, ipocritilor, o sa va intalniti cu inevitabilul. In timp ce mergeti legal, corect, cu 50 pe ora. Si o sa o cadeti. Si pe aici or sa se gaseasca flacai care or sa zica ca erati niste raceri pe motoare tari. Cateva babe or sa jure ca ca dadeati cu 200 (via radarul din curte). Si atunci o sa rad. Public. O sa va arunc cu citate de pe topicul asta. O sa fie fun.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o zi, ipocritilor, o sa va intalniti cu inevitabilul. In timp ce mergeti legal, corect, cu 50 pe ora. Si o sa o cadeti. Si pe aici or sa se gaseasca flacai care or sa zica ca erati niste raceri pe motoare tari. Cateva babe or sa jure ca ca dadeati cu 200 (via radarul din curte). Si atunci o sa rad. Public. O sa va arunc cu citate de pe topicul asta. O sa fie fun.

Partial ai dreptate ,doar ca sunt curios cati au murit la 50 km/h.Serios vorbind.Nu sugerez ca ar trebui sa circulam cu 50(as da-o naibii de motocicleta ),ci sa o lasam mai moale la "inghesuiala".Ceva imi spune ca daca viteza era mai mica ,nu se faceau bucati.(scuzati expresia).S-au lovit de stalpisori cu viteza pe care o aveau,poate un pic mai mica daca au cazut inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din cauza weekend-ului sau forumul asta chiar n-are moderatori ????

 

De la un accident tragic care s-a soldat cu moartea a doi copii din cauza unei vite nesimtite care isi cumparase strada lui in Otopeni...s-a ajuns la comentarii vis-a-vis de profilele de feisbuc ale decedatilor, la tot felul de pilde referitor la cu ce mobra sa incepi, cu cat sa te dai, pe cate roti etc. Mai toti ati fi evitat accidentul, pentru ca sunteti super profesionisti si nu puteti muri la 50km/h...

 

Cat despre parerile tuturor frustratilor si frustratelor despre supersport...nu vreti voi sa va faceti un blog, sa dati sfaturi acolo ?

 

Ar trebui sa va fie rusine, a murit un motociclist si prietena lui, nu mai conteaza ce poze avea, ce muzica-i placea, de cand calarea mobra etc. Putin respect n-ar strica...

Dar, bunul simt in romanica...:(



Partial ai dreptate ,doar ca sunt curios cati au murit la 50 km/h.Serios vorbind.Nu sugerez ca ar trebui sa circulam cu 50(as da-o naibii de motocicleta ),ci sa o lasam mai moale la "inghesuiala".Ceva imi spune ca daca viteza era mai mica ,nu se faceau bucati.(scuzati expresia).S-au lovit de stalpisori cu viteza pe care o aveau,poate un pic mai mica daca au cazut inainte.

Iti dau eu un exemplu...acum vreo 5-6 ani, in Ploiesti, un motociclist a alunecat pe niste frunze ude la 40-50 km/h, s-a lovit cu casca de bordura, si-a rupt coloana si a murit pe loc. :(

Partial ai dreptate ,doar ca sunt curios cati au murit la 50 km/h.Serios vorbind.Nu sugerez ca ar trebui sa circulam cu 50(as da-o naibii de motocicleta ),ci sa o lasam mai moale la "inghesuiala".Ceva imi spune ca daca viteza era mai mica ,nu se faceau bucati.(scuzati expresia).S-au lovit de stalpisori cu viteza pe care o aveau,poate un pic mai mica daca au cazut inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din cauza weekend-ului sau forumul asta chiar n-are moderatori ????

 

De la un accident tragic care s-a soldat cu moartea a doi copii din cauza unei vite nesimtite care isi cumparase strada lui in Otopeni...s-a ajuns la comentarii vis-a-vis de profilele de feisbuc ale decedatilor, la tot felul de pilde referitor la cu ce mobra sa incepi, cu cat sa te dai, pe cate roti etc. Mai toti ati fi evitat accidentul, pentru ca sunteti super profesionisti si nu puteti muri la 50km/h...

 

Cat despre parerile tuturor frustratilor si frustratelor despre supersport...nu vreti voi sa va faceti un blog, sa dati sfaturi acolo ?

 

Ar trebui sa va fie rusine, a murit un motociclist si prietena lui, nu mai conteaza ce poze avea, ce muzica-i placea, de cand calarea mobra etc. Putin respect n-ar strica...

Dar, bunul simt in romanica... :(

 

Iti dau eu un exemplu...acum vreo 5-6 ani, in Ploiesti, un motociclist a alunecat pe niste frunze ude la 40-50 km/h, s-a lovit cu casca de bordura, si-a rupt coloana si a murit pe loc. :(

Probabil n-ai apucat sa te saturi despre cate accidente s-a scris pe aici.Important este sa nu mai moara si altii,nimic altceva.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil n-ai apucat sa te saturi despre cate accidente s-a scris pe aici.Important este sa nu mai moara si altii,nimic altceva.Numai bine.

Si crezi ca daca, dupa ce mor doi oameni, incepem sa ne dam cu parerea, IN TOTALA NECUNOSTINTA DE CAUZA, despre ce si cum s-a intamplat, despre personalitatea motociclistului vizionand profilul de facebook etc....asta o sa diminueze frecventa accidentelor, o sa civilizeze romanul, o sa inlocuiasca lipsa infrastructurii ???

 

Numai bine si tie!

 

" Nu conteaza ca avea 1 an experienta, prietena in spate, f4i...As putea sa zic ca eu personal am inceput pe ZX9r in 2001 care nici pe departe nu se compara cu basinuta de f4i si multumesc Lui Dumnezeu sunt bine si acum. Nu mai aberati ca e o motocicleta mult prea puternica pt cineva de varsta lui pt ca nu este."

Lamureste-ma si arata-mi unde gresesc , te rog :) Din post-ul tau un incepator va deduce ca e ok sa inceapa pe asa ceva, doar au facut-o si altii si nu au patit nimic "Basinuta de f4i" ?

Haide sa vedem , cati de aici recomandati motocicleta aia unui incepator ? :)

Uite, eu o recomand, ptr. unul de talia mea. Eu am 2 metri inaltime si 105 kg si am inceput pe CBR 600RR, pe care l-am vandut dupa 2 ani avand doar 4000 de km parcursi, deoarece imi era foarte mic, am trecut obligat la miar...E adevarat ca aveam 30 de ani si poate un instinct de conservare ceva mai dezvoltat, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si crezi ca daca, dupa ce mor doi oameni, incepem sa ne dam cu parerea, IN TOTALA NECUNOSTINTA DE CAUZA, despre ce si cum s-a intamplat, despre personalitatea motociclistului vizionand profilul de facebook etc....asta o sa diminueze frecventa accidentelor, o sa civilizeze romanul, o sa inlocuiasca lipsa infrastructurii ???

 

Numai bine si tie!

Fiecare isi spune doar parerea,una mai la obiect ,alta pe langa ,insa din toate fiecare intelege cat si ce vrea.Ce a inteles toata lumea este ca au murit trei oameni,fiecare cu o vina mai mare ,mai mica sau deloc.Unul a facut o greseala grava iar altul nu a putut sa evite urmarile .Simplu.De ce .........? am lua-o de la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si crezi ca daca, dupa ce mor doi oameni, incepem sa ne dam cu parerea, IN TOTALA NECUNOSTINTA DE CAUZA, despre ce si cum s-a intamplat, despre personalitatea motociclistului vizionand profilul de facebook etc....asta o sa diminueze frecventa accidentelor, o sa civilizeze romanul, o sa inlocuiasca lipsa infrastructurii ???

 

Numai bine si tie!

probabil ca va diminua atat frecventa accidentelor cat si gravitatea lor(alegerea unei moto adecvate experientei si varstei,purtarea echipamentului,mers regulamentar si cu ochii in 4,responsabilitatea pe care o ai vis a vis de pasager,atentia sporita,conducere moto/auto adaptata infrastructurii si mentalitatii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca va diminua atat frecventa accidentelor cat si gravitatea lor(alegerea unei moto adecvate experientei si varstei,purtarea echipamentului,mers regulamentar si cu ochii in 4,responsabilitatea pe care o ai vis a vis de pasager,atentia sporita,conducere moto/auto adaptata infrastructurii si mentalitatii)

E o iluzie, nu schimba nimic, fiecare o sa se dea in continuare si o sa-si caute doza de adrenalina asa cum il taie capul.

 

In schimb, putin respect fata de morti si de familiile acestora si putina decenta n-ar strica, mai ales atata timp cat cauzele acestui accident nu tin deloc din punctul meu de vedere de varsta, experienta, tip de motocicleta etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii chiar nu vor sa priceapa ca tacerea e o varianta mai buna de mascare a imbecilitatii decat debitarea scurtciruitelor unor creiere defecte. Ce legatura are tipul de motor cu ce s-a intamplat aici....acolo viteza legala e 70, viteza suficenta pentru locul 1 la categoria gore daca lovesti stalpii aia metalici. La cum arata motorul e clar pentru ori ce creatura umblatoare in 2 picioare ca nu avea viteza, Cat de jigodie sa fii sa te apuci sa il numesti pe unu care tocmai a plecat dintre noi in mod tragic si pe care nu l-ai cunoscut, cocalar si alte apelative argumentate de faptul ca avea motor de 100 de cai, permis de 1 an si cateva poze banale pe contul de facebook? Ba monsteristule ...mai deschide ma (sotul vacii), un topic in care sa faci misto cu alti trepanati ca tine de pozele mortului de pe facebook....Niko ca tot arunci cu wrnuri aiurea...intreb si eu ...e normal ca unu pe care atat il duce capul "

"un cocalar şi o piţipoancă pe DN1 blănos se dădeau,

nu erau singurei, ci în haită zgomotoasă alergau.

unde se duceau, de unde veneau, ce urmăreau,

asta nu contează, decât 298 la oră căutau." ...sa existe pe forumul asta? De fiecare data cand mi-am luat warn ii spuneam unuia ca asta, exact ceea ce merita sa i se spuna. Nu te supra dar pe forumul asta vad ca sunt prea protejati cretinii.... pe forumul asta nivelul de inteligenta si calitatea umana a majoritatii userilor e oricum sub orice critica (parera mea), dar daca o sa continuati sa protejati de cuvinte grele toti trepanatii in putin timp asta va fi forumul oamenilor cu handicap mental sever . Eu inteleg ca jignirile intre forumisti sunt interzise dar comentariile unor necrofagi sunt ok?

TRIST...si pe Combat18 vezi mai multa compasiune fata de evrei si negrii decat pe forumul "comunitatii" moto din romania fata de alti motociclistii decedati. RIP celor trei decedati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

................

1. Nu mi se pare nimic anormal la profilele lor pentru niste tineri de 20 de ani;

2.Coeficientul de inteligenta n-are nici o legatura cu soarta;

3. Cum se face ca nici un posesor de SS n-a comentat nimic despre experienta, indemanare, posibilitatea evitarii impactului...iar restul au facut numai comentarii negative?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o iluzie, nu schimba nimic, fiecare o sa se dea in continuare si o sa-si caute doza de adrenalina asa cum il taie capul

 

...mai ales atata timp cat cauzele acestui accident nu tin deloc din punctul meu de vedere de varsta, experienta, tip de motocicleta etc-ptr tine;poate altcineva va constientiza ceva din accidentul acesta

despre calitatile unora sau lipsa acestora nu comentez..cat depre lucrurile la care s-a ajuns(comment profil de fb),nu vreau si nu pot sa ma cobor atat de mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...