unnamed Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 in spiritul topicului de anul trecut cu "bisnitarul de la ducati" , deschid si eu unul anul asta. anul asta am vrut si mi-am luat de la salon cateva chestii pentru revizia motocicletei. ma uitam si dupa bujii iridium (banii, desui, in buzunar) (ca multi vor zice ca nu se justifica, etc, e alta discutie), i-am intrebat pe cei de la mymoto daca au. nu au la salon, dar imi recomanda cu caldura unele normale pe care le aveau acolo, pentru ca, imi spun ei, cele iridium oricum nu sunt recomandate pentru motoarele cu carburator asa cum am eu (nu stiu, asa o fi, asta e alta discutie). ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam), la care tipul, foarte arogant si de sus: "MI-AM DAT SEAMA". stiu ca nu pare mare lucru asa, pe cititelea, dar tonul a fost groaznic si m-a scos din sarite, de parca eram ultimul taran venit ca se se afle in treaba (desi eram cu geaca, casca, genunchiere, cizme pe mine, tot), ca sa nu mai zic ca de la mymoto am cumparat multe chestii de-a lungul timpului (ba un sprai de lant, ba o plasa de bagaje, etc.). am plecat repede ca sa nu vin cu replici urate. problema este ca am avut impresia de multi ani ca, mai ales unul dintre cei care lucreaza acolo, este foarte arogant in felul lui de a fi, in modul cum vorbeste cu clientii (platitori). este doar impresia mea? s-au mai lovit si altii de asa ceva? daca imi sar toti (sau majoritatea) in cap ca ei nu au sesizat chestia asta cand intra la mymoto, ca problema e la mine si sunt eu prea sensibil, atunci promit sa sterg topicul in termen de 7 zile, ca sa nu le fac reclama proasta degeaba, dar eu promit oricum sa nu mai calc in magazinul lor. ah, si cu ocazia asta este bine venita si o replica de la my moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Cam pe oriunde trebuie sa fie vreunul mai necioplit. De cei de acolo nu pot sa zic nimic, dar despre cei de la C-ta da, m-au servit de fiecare data, fie ca a fost vorba de doar 1 bujie sau un filtru de ulei, fie ca au fost comenzi mai mari. Plus ca imi comandasem odata o piesa mai rara, cu un termen de livrare destul de mare, care a ajuns de fapt foarte repede. Pt. mine, baietii din C-ta au o bila alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Indiferent daca esti sensibil sau nu, atitudinea lor nu se justifica. Daca au angajat tampiti, ei au de pierdut, nu tu. Si eu am patit-o la un magazin f vestit in Cluj cand am mers sa-mi ridic un set de garnituri pt o mobra mai veche. Am fost tratat cu superioritate, ba chiar se rastea la mine la un moment dat Am tacut atunci ca nu aveam de unde lua garniturile din alta parte, dar de fiecare data cand mai am nevoie de piese, evit magazinul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B3b3 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Sa ii eviti si pe aia de pe Cotroceni, Bucuresti...sunt la fel, zici ca ei iti dau bani, abia mi-au cautat in catalog un nr. pt. placutele de frane. Noroc ca sunt insistenta si l-am pus sa-mi verifice de doua ori, ca doar sunt banii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) desi eram cu geaca, casca, genunchiere, cizme pe mine, tot Faptul ca puteai fi identificat ca si motociclist nu are nici o relevanta, orice om, motociclist sau nu, trebuie tratat cu respect de catre un vanzator, plus ca tu ai platit niste bani (10 lei biletul) nu e o suma mare dar totusi nu este un eveniment organizat la coltul blocului. Imi pare rau pentru patania ta si omul acela merita dat afara pentru atitudinea lui. Nu, nu e prea aspru, e masura normala care trebuie luata, asta daca vor sa aiba pe viitor o reputatie ok. Bafta si stai linistit, alte magazine au vanzatori mult mai ok. Editat Aprilie 13, 2013 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 Sa ii eviti si pe aia de pe Cotroceni, Bucuresti...sunt la fel, zici ca ei iti dau bani, abia mi-au cautat in catalog un nr. pt. placutele de frane. Noroc ca sunt insistenta si l-am pus sa-mi verifice de doua ori, ca doar sunt banii mei. pai eu fix de astia spuneam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Pe de alta parte probabil iti pierzi cumpatul sa intre 200 de pers la tine in magazin si sa nu vinzi nimic....decat chit chat,dar trebui tinut cont ca ai magazin intr-o tara unde motociclismul este zero si fiecare client poate face diferenta intre profit sau minus.Eu ii apreciez pe cei care au curaj sa deschida un business moto in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 Faptul ca puteai fi identificat ca si motociclist nu are nici o relevanta, orice om, motociclist sau nu, trebuie tratat cu respect de catre un vanzator, plus ca tu ai platit niste bani (10 lei biletul) nu e o suma mare dar totusi nu este un eveniment organizat la coltul blocului. Imi pare rau pentru patania ta si omul acela merita dat afara pentru atitudinea lui. Nu, nu e prea aspru, e masura normala care trebuie luata, asta daca vor sa aiba pe viitor o reputatie ok. Bafta si stai linistit, alte magazine au vanzatori mult mai ok. asa e, de cati ani tot colind eu magazine moto, nu am mai intalnit o atitudine chiar la modul asta Pe de alta parte probabil iti pierzi cumpatul sa intre 200 de pers la tine in magazin si sa nu vinzi nimic....decat chit chat,dar trebui tinut cont ca ai magazin intr-o tara unde motociclismul este zero si fiecare client poate face diferenta intre profit sau minus.Eu ii apreciez pe cei care au curaj sa deschida un business moto in romania poate multi si-ar pierde cumpatul in conditia asta, dar una din persoanele astea nu are ce sa caute in vanzari. si nu e chiar asa, cumparau destui destule chestii de la standul lor (inclusiv unul dintre prietenii cu care am fost a luat ceva). in plus, chestia asta se intampla si la magazinul lor intr-o zi in care e liniste si pace. nu deschideam un topic de genul asta pentru doua vorbe aruncate, oricum ar fi fost ele, dar sesizez atitudinea asta la cei de acolo de multi ani si asta a fost picatura care a umplut paharul in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Pe de alta parte probabil iti pierzi cumpatul sa intre 200 de pers la tine in magazin si sa nu vinzi nimic... Scuza-ma, asta e meseria lui... nici eu nici tu nici unnamed nu l-am fortat sa isi aleaga asta. Cum alti vanzatori se comporta cu tine cum trebuie asa putea si el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Omul a zis de echipament sa evidentieze faptul ca nu era vre-un scuterist cu o coaja de casca in cap , scuipand seminte sau eu mai stiu..... nu cred ca a mentionat echipamentul pentru a sublinia faptul ca este motociclist ! Nu are importanta cate persoane iti intra in magazin, vrei sa vinzi trebuie sa fi amabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Din cand in cand toti ne pierdem cumpatul in meseriile noastre...asta inseamna ca trebuie sa renuntam?Nu ma intelegti gresit!nu-i tin partea deloc si nici mie nu-mi plac genu' de oameni care poate sunt mai flamanzi decat mine dar datorita functiei se dau mari bo$$ii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Nici eu nu-i am la inima pe cei de la mymoto. Mie mi-au facut o faza asta toamna, am fost la ei sa cumpar 2 spray-uri de uns si de curatat lantul si am dat 90 lei sau ceva de genul. Am iesit din magazin, am stat de vorba cu niste tovarasi in fata magazinului si i-am convins si pe ei sa-si ia cate un spray de uns. Cand au intrat baietii in magazin surpriza: "angajatii, puneau promotie aceleasi spray-uri uns+ spray curatat -65 lei sau ceva de genul, cu vreo 30 lei mai ieftin de cand cumparasem eu cu 20 min in urma.. Macar sa fi avut bunul simt sa-mi fi zis ca in "20min se ieftinesc cu 30 lei", dar au preferat sa castige 30 lei in loc sa aibe un client fidel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Omul a zis de echipament sa evidentieze faptul ca nu era vre-un scuterist cu o coaja de casca in cap , scuipand seminte sau eu mai stiu..... nu cred ca a mentionat echipamentul pentru a sublinia faptul ca este motociclist ! Nu are importanta cate persoane iti intra in magazin, vrei sa vinzi trebuie sa fi amabil ! Te rog sa nu zici ca motociclistii echipati trebuiesc tratati mai cu atentie decat scuteristii cu o coaja pe cap. Scuteristii sunt motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Te rog sa nu zici ca motociclistii echipati trebuiesc tratati mai cu atentie decat scuteristii cu o coaja pe cap. Scuteristii sunt motociclisti. Daca au permis, poarta echipament si se comporta civilizat in trafic, da! Unii posesori de motocicleta nu pot fi numiti motociclisti, din punctul meu de vedere. p.s: in privinta angajatilor, se poate discuta cu conducerea si exprima multumirea sau nemultumirea fata de serviciile prestate; feedback-ul este pulsul strazii; clientul conteaza, el plateste salariile! Editat Aprilie 13, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Eu zic sa faci frumusel un mail catre ei in care sa scrii ce ai patit, daca faci un topic nu o sa se intample nimic, in schimb daca trimiti un mail catre vre-un director e cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MYMOTO Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 in spiritul topicului de anul trecut cu "bisnitarul de la ducati" , deschid si eu unul anul asta. anul asta am vrut si mi-am luat de la salon cateva chestii pentru revizia motocicletei. ma uitam si dupa bujii iridium (banii, desui, in buzunar) (ca multi vor zice ca nu se justifica, etc, e alta discutie), i-am intrebat pe cei de la mymoto daca au. nu au la salon, dar imi recomanda cu caldura unele normale pe care le aveau acolo, pentru ca, imi spun ei, cele iridium oricum nu sunt recomandate pentru motoarele cu carburator asa cum am eu (nu stiu, asa o fi, asta e alta discutie). ca sa scap de situatie, le spun, foarte politicos, ca oricum nu cred ca imi luam acum (eu totusi vreau iridium, sa nu uitam), la care tipul, foarte arogant si de sus: "MI-AM DAT SEAMA". stiu ca nu pare mare lucru asa, pe cititelea, dar tonul a fost groaznic si m-a scos din sarite, de parca eram ultimul taran venit ca se se afle in treaba (desi eram cu geaca, casca, genunchiere, cizme pe mine, tot), ca sa nu mai zic ca de la mymoto am cumparat multe chestii de-a lungul timpului (ba un sprai de lant, ba o plasa de bagaje, etc.). am plecat repede ca sa nu vin cu replici urate. problema este ca am avut impresia de multi ani ca, mai ales unul dintre cei care lucreaza acolo, este foarte arogant in felul lui de a fi, in modul cum vorbeste cu clientii (platitori). este doar impresia mea? s-au mai lovit si altii de asa ceva? daca imi sar toti (sau majoritatea) in cap ca ei nu au sesizat chestia asta cand intra la mymoto, ca problema e la mine si sunt eu prea sensibil, atunci promit sa sterg topicul in termen de 7 zile, ca sa nu le fac reclama proasta degeaba, dar eu promit oricum sa nu mai calc in magazinul lor. ah, si cu ocazia asta este bine venita si o replica de la my moto Buna seara, In primul rand ne cerem scuze. In al doilea rand va multumim ca sunteti clientul nostru, se pare ca este greu sa apreciem asta, cel putin pentru anumiti angajati. In marea lor majoritate, angajatii MYMOTO (peste 25) sunt consilieri, nu vanzatori. Meseria lor este sa inteleaga solicitarea/problema clientului si sa-i ofere solutii. Reactia angajatului nostru este impardonabila. Stim ca avem o carenta majora cu atitudinea (unui angajat) in magazinul din Bucuresti, acest lucru se va rezolva azi, dupa o evaluare corecta si reala a situatiei. Va vom informa asupra deciziei. Cu stima, MYMOTO Tuning srl - actionar principal - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Din contra, un topic pune degetul pe rana, cu conditia ca nemultumitii sa exprime problemele punctual si obiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 n-are importanta cum erai imbracat , eu am luat ieri de la ei filtru ulei , mi-a cautat in catalog o doamna pe la vreo 50 ani , amabila si m-a servit , azi am luat si placute frana si m-a servit Ady, la fel de amabil , insa daca s-a comportat ala asa cu tine aveai 2 variante : ori sa-i spargi fata si sa-l intrebi la ureche de unde si-a dat el seama ca nu aveai de gand sa cumperi azi sau sa intrebi de seful lui si sa-i reclami intamplarea si sa le faci taraboi in stand , jegosul nu realizeaza ca in comert amabilitatea tre sa fie pe primul loc ! nu renunta la serviciile lor din cauza unui papagal , ca firma sunt profesionisti si draguti de obicei , acum vreo 4 ani mi-a murit bateria in fata magazinului lor dar nu stiam ce are , seful lor mi-a urcat motorul pe o dublucabina si m-a dus pe Viilor la service, unde Catalin mi-a imprumutat o baterie pana a doua zi cand mi-a vandut una ce functioneaza si azi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Daca nu ma insel, eram de fata cand ti-a murit bateria(primavara lui 2010, nu?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 p.s. Sa intelegem ca nu a fost la prima abatere (angajatul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MYMOTO Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Buna seara, Angajatul care a oferit raspunsul neadecvat / ofensator nu face parte din echipa Bucuresti, ci dintr-un magazin sistem franciza, din tara. Este un angajat fata abateri pana in prezent, dimpotriva, cu un comportament ok (consilier). Masuri: 1. Angajatul responsabil de raspunsul inadecvat va primi avertisment scris. 2. Echipa din Cotroceni 19 va fi ajustata in ideea eliminarii comportamentului neadecvat. Modificarile erau oricum planificate dupa SMAEB. 3. Toti angajatii MYMOTO vor fi re-instruiti in ceea ce priveste regulile de "customer care", cu accent pe standardizarea formulelor de adresare si raspuns. 4. A fost creata adresa de email reclamatii@mymoto.ro care este cititia direct de catre actionarii firmei. Adresa va fi publicata saptamana viitoare si pe site-ul MYMOTO, si va incurajam sa o folositi. Ne cerem scuze inca odata pentru comportamentul nostru. Cu stima, MYMOTO Tuning srl - actionar principal - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wsy Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Nu doresc sa ii iau partea, dar poate acel angajat a avut o zi proasta sau ceva probleme personale si nu a stiut ca problemele "de acasa" se lasa la usa, iar el trebuie sa zambeasca si sa ajute un client indiferent de cum arata acesta pentru ca: clientul plateste!Si cum spunea cineva mai sus, din cauza unui angajat nu inseamna ca trebuie sa renunti la serviciile celor de la mymoto. Priveste partea buna acum: cineva de la mymoto a citit acest topic si masurile corespunzatoare vor fi luate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Eu cumpar de la Mymoto din Sibiu, omul lor de aici e foarte OK - probabil de aia nu l-au trimis la SMAEB... )) Cam asa e in firmele si instifutiile din RO - incep bine, dupa care o gasca de nesimtiti si tupeisti ajung sefi si strica tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Eu cumpar de la Mymoto din Sibiu, omul lor de aici e foarte OK - probabil de aia nu l-au trimis la SMAEB... )) Cam asa e in firmele si instifutiile din RO - incep bine, dupa care o gasca de nesimtiti si tupeisti ajung sefi si strica tot. Nu e chiar asa daca vezi pe pagina 1 oamenii chiar isi dau interesul, lucru de laudat. Nu doresc sa ii iau partea, dar poate acel angajat a avut o zi proasta sau ceva probleme personale si nu a stiut ca problemele "de acasa" se lasa la usa, iar el trebuie sa zambeasca si sa ajute un client indiferent de cum arata acesta pentru ca: clientul plateste! Si cum spunea cineva mai sus, din cauza unui angajat nu inseamna ca trebuie sa renunti la serviciile celor de la mymoto. Priveste partea buna acum: cineva de la mymoto a citit acest topic si masurile corespunzatoare vor fi luate. Am lucrat in domeniu, chiar pe moto si de cele mai multe ori daca aveam ceva ce ma apasa clientul observa asta in schimb niciodata, oricat de dobitoc ar fi fost clientul, nu imi permiteam sa il tratez aiurea sau sa il iau la misto. Am avut parte de faze foarte aiurea cu clienti si nu am reactionat asa, una peste alta totusi omu reprezinta un lant de magazine destul de cunoscut in romania, nu o dugheana de la coltul strazii, automat comportamenul lui ar trebui sa reflecte asta. Editat Aprilie 13, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wsy Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Asta asa e. Trebuia sa se gandeasca cum trateaza clientii si sa nu isi verse frustrarile pe ei, si in al doilea rand sa realizeze cine pentru cine lucreaza si pe cine reprezinta el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.