Sari la conținut

Compresie slaba cilindrii


Postări Recomandate

De ce sunteti multi convinsi ca motorul are suspect de putini km ? Hai sa zicem ca a fost dat kilometrajul inapoi; oare cu 50 mii, 100 mii ? Da cineva km inapoi cu 100 de mii la o motocicleta ?

Un motor cu 90, 100 de mii mai porneste din prima si merge fara probleme ? Mai este el curat in exterior si fara urme de ulei ?

 

43000 km in 20 de ani sunt cam 180km pe luna. Eu in 6 luni am mers 1000. Nu cred ca o motocicleta de viteza o folosesti zilnic pentru a merge la munca sau pentru a face turul tarii anual.

Poate are 10, 20 de mii dati inapoi, nu stiu, dar nu cred ca s-ar apropia de 100 de mii reali.

 

e trecuta de 100.000, stai linistit. contrar aparentelor majoritatea motoarelor din '90-97 au mult peste 100.000. mai ales in romania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De ce sunteti multi convinsi ca motorul are suspect de putini km ? Hai sa zicem ca a fost dat kilometrajul inapoi; oare cu 50 mii, 100 mii ? Da cineva km inapoi cu 100 de mii la o motocicleta ?

Un motor cu 90, 100 de mii mai porneste din prima si merge fara probleme ? Mai este el curat in exterior si fara urme de ulei ?

 

43000 km in 20 de ani sunt cam 180km pe luna. Eu in 6 luni am mers 1000. Nu cred ca o motocicleta de viteza o folosesti zilnic pentru a merge la munca sau pentru a face turul tarii anual.

Poate are 10, 20 de mii dati inapoi, nu stiu, dar nu cred ca s-ar apropia de 100 de mii reali.

 

 

Eu am o motocicleta de 2ani si merg cu ea destul de rar, din aprilie-mai pana in septembrie, numai in weekenduri (nu toate) si uneori excursii mai lungi.

In 2 ani am bagat cam 16.000km in stilul asta.

 

Motocicleta ta ar avea 43000km din 93 pana acum numai daca cineva a cumparat-o si-a uitat-o intr-o magazie vreo 15 ani.

O motocicleta cu 43000km nu are cum sa aiba compresie 8 si 3. :|

 

Motocicleta pe care am vandut-o inainte de asta avea 98.000km si da, tragea foarte bine, avea motorul curat, nu-i curgea nimic si avea compresie buna.

 

Daca mai mergeam cu ea 2000km o vindeam cu 0.0km in bord, ca nu avea cifra sutelor de mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e trecuta de 100.000, stai linistit. contrar aparentelor majoritatea motoarelor din '90-97 au mult peste 100.000. mai ales in romania...

daca era de noua in romania poate nu dar "afara"ai foarte mare dreptate

am vazut din 2008 cu 37.000 de mile la moto

la masini din 2011 cu 40.000 de mile

pe cand la noi toate motoretele au intre 2k si 4 k la 15 si masinile intre 130k si 180k la 10-15 ani



scuze am macat 2 zeroo-uri la motorete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt manuale care dau valorile compresiei la rece si procedura de test tot la rece. Primul care imi vine in minte acum e vulcanul 1500 cu o diferenta foarte mare intre compresia pe fata si cea de pe spate. nu e nici o problema asa trebuie sa fie.

 

Compresie 2 si sub 8 pe ceilalti cilindri e dezastru cu o singura conditie, sa nu fie distributia sarita de la punct. verifica asta, Eu am luat tras-o cu un bandit de 600 si cred ca si motorul tau e asemanator, daca nu chiar la fel.

 

Bafta

Mai Cesar,

 

primul care ti-a venit in minte nu a fost bun...Uite poza din manual unde se da procedura de testare, evident la CALD.

Or fi si exceptii, nu zic, dar sunt EXCEPTII care confirma regula.

Bafta si tie!

post-13388-0-16913400-1367651428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai facut vreodata testul de compresie fix la modelul asta mai intai la rece si apoi la cald? :)

Daca nu, ai sa vezi ca ai sa ai o mare surpriza intre cele doua masuratori :)

 

Prefer sa fac testul de copresie la rece (in general la motociclete vechi, ca la alea noi le iei compresia doar daca tunezi motorul) si ti-as zice si de ce dar ma tem ca le stii deja mai bine pe toate si n-as vrea sa intru intr-o polemica.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut la VN 1500, poate o sa fac maine sau cine stie cand.

Am facut pana acum la alte modele, si intodeauna am procedat ca la carte. Tu daca faci altfel, e treaba ta, poate le stii si tu pe alea pe care nu le stiu eu (cu toate ca ai zis ca io le stiu pe toate).

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi un telefon dupa ce o sa ai de-a face cu un V2 dintr-asta mare sa imi zici cum a fost, la rece si la cald. Nu de alta, dar si eu am avut (nu de multe ori) niste mistere de elucidat ca sa le fac sa mearga cum trebuie :)

Acu... ca sa nu mai trebuiasca sa bagi ulei in cilindri si sa consumi timp, fa compresia la rece si daca esti peste valoarea minima de service, treaba sta bine, cu o singura conditie, chiulasa sa aiba jocurile la supape in parametri.

Ai putea avea surpriza ca atunci cand iei compresia la cald sa ai valori slabe pt ca jocurile la supape sunt foarte mici. Eu recomand la toate motocicletele trecute de prima tinerete minim o verificare a jocurilor de supape dupa care sa se faca servisarea sistemului de alimentare. Faptul ca lumea vrea de cele mai multe ori repede si ieftin e o alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic mai gresit.

Compresia se masoara dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, adica dupa deschiderea termostatului.

Daca masori compresia la rece este irelevant, segmentii nu au apucat sa se dilate suficient ca sa poate etansa corect la momentul aprinderii.

Daca nu poti masura compresia la cald, atunci masori compresia prin introducerea unei mici cantitati de ulei (cativa mililitri, io pun cam 5 ml), ca sa-ti poti face o idee.

 

Altul care nu a aflat (inca) ca etanseitatea segmentilor o face aerul comprimat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cand inveti mecanica din manuale si pe genunchi ! Dar ce stim noi astia care am facut ani de scoala de mecanica si cursuri de specializari pe la firmele producatoare(ca asa e regula pe aici)si asta din pasiune si placere.(sa nu aduc aminte de experienta ca se oparesc si alti useri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu sunt on topic dar as intreba: Am pus aditiv de benzina de la duralube care zice ca curata toata admisia

si evacuarea la motor si surpriza cand am terminat aditivul nu a mai mers motorul. Av verificat jocul la supape dupa manual

si nu mai aveau deloc pe admisie si pe evacure foarte mici. Problema e ca dupa reglajul supapelor nu m-am mai inteles cu carburatoarele. Intrebarea este: A mai folosit cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit eu, aditivi pentru benzina dar nu din gama duralube. Concluzia e ca motorul merge destul de prost, banuiesc ca aditivii scad cifra octanica a benzinei si din cauza asta...

Nu as mai baga asa ceva, decat atunci cand las motorul la iernat (folosesc stabilizatori de benzina), mai bine bag benzina cu cifra octanica mare (98 sau peste).

Despre patania ta, nu stiu ce sa zic, cert e ca dupa reglarea jocului la supapa tre sa sincronizezi carburatoarele din nou. Daca nu ai facut asta deja, fa-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu sunt on topic dar as intreba: Am pus aditiv de benzina de la duralube care zice ca curata toata admisia

si evacuarea la motor si surpriza cand am terminat aditivul nu a mai mers motorul. Av verificat jocul la supape dupa manual

si nu mai aveau deloc pe admisie si pe evacure foarte mici. Problema e ca dupa reglajul supapelor nu m-am mai inteles cu carburatoarele. Intrebarea este: A mai folosit cineva asa ceva?

Acum merge bine acel motor dar am schimbat prin carburi una alta, de fapt am mai avut o rampa de carbur

si nu mai stiu cum le-am amestecat. Acum am alta moto care mecanicul mi-a zis ca are compresia4 4 4 4. As vrea

sa mai incerc o data manevra, dar daca distrug carburile(ma gandesc ca plutitoarele sunt din plastic, sau eu stiu poate

afecteaza alte materiale din carburatoare). Vreau sa verific iarasi compresia dupa, dar sunr convins ca o sa fie mai mare.

La cea in care am pus solutia am compresia de 8,5 pe toti cilindrii, si ambele motoare sunt gsxf 750 din 92.

 

Sincronizarea am facut-o dar pana nu am reglat amestecul carburant nu a mers. Parerea mea e ca

jocul la supape era mic pt ca nu mai era calamina pe supape si pe scaune in aceiasi cantitate.

Aditivi am tot pus si eu de la metabond dar nu au facut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cand inveti mecanica din manuale si pe genunchi ! Dar ce stim noi astia care am facut ani de scoala de mecanica si cursuri de specializari pe la firmele producatoare(ca asa e regula pe aici)si asta din pasiune si placere.(sa nu aduc aminte de experienta ca se oparesc si alti useri)

 

"Prosti... dar multi!"

 

Replica nu'mi apartine dar este reprezentativa pentru acest forum. Pe sectiunea tehnica ar trebui ca moderatorii sa penalizeze nu numai limbajul nepotrivit ci si prostia insistenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la inca un mecanic, unul de care am vazut ca se vorbeste frumos si aici si in alte locuri...

Mi-a spus ca e de schimbat filtrul de aer ca e plin, bujiile ca sunt obosite si uleiul cu unul mai vascos. A refacut testul dupa mici ajustari la valve si rezultatele sunt in jur de 9 compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu mi-a mai spus. Totusi nu inteleg de ce primul mi-a zis ca e de aruncat la gunoi motorul, a mers si merge bine.

Nu cred ca ai avur compresia in halul ala de mica. La compresia aia iti pornea dar cu siguranta nu ar fi mers calumea, eu cred ca ceasul primului mester e decalibrat, de asta ti-am si zis sa incerci la altul. Poti sa ii bagi un aditiv in benzina pentru calamina, cu siguranta ai asa ceva prin motor. Mergi sportiv sau batraneste ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca sunt benzine la pompa cu cifra octanica mare care au si nu stiu ce subtante in ele care mai curata motor. Eu, daca nu as avea probleme cu motor, nu as baga nici un aditivin benzina, nici un ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai avur compresia in halul ala de mica.

 

Eu cred ca nu a facut testul cum trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intample. Pana acuma mobra mea a fost acuzata de compresie slaba pe 2 cilindrii (facut si proba cu ulei, gasit vinovat segmenti), si de bataie la o biela. Practic merge fara consum de ulei, si dupa am mai intins lantul de distributie un pic nici nu mai bate.

 

Pana nu face probleme, just enjoy the ride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg mai usurel, nu sunt inca obisnuit destul de bine cu motorul. Din cate am mai auzit aditivi aia de motor pot sa si dauneze, nu?

Dat fiind ca omul tocmai a confirmat ca merge usurel, usurel insemnand de cele mai multe ori subturat, sau fara sa urce in turatii cat sa "scuture" calamina. Eu cred ca are ceva depuneri prin motor, totusi compresia chiar si dupa regalul supapelor nu e extraordinar de mare, de asta i-am si recomandat un aditiv pe benzina in vederea eliminarii calaminei.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...