Performance Solutions Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 De ce sunteti multi convinsi ca motorul are suspect de putini km ? Hai sa zicem ca a fost dat kilometrajul inapoi; oare cu 50 mii, 100 mii ? Da cineva km inapoi cu 100 de mii la o motocicleta ? Un motor cu 90, 100 de mii mai porneste din prima si merge fara probleme ? Mai este el curat in exterior si fara urme de ulei ? 43000 km in 20 de ani sunt cam 180km pe luna. Eu in 6 luni am mers 1000. Nu cred ca o motocicleta de viteza o folosesti zilnic pentru a merge la munca sau pentru a face turul tarii anual. Poate are 10, 20 de mii dati inapoi, nu stiu, dar nu cred ca s-ar apropia de 100 de mii reali. e trecuta de 100.000, stai linistit. contrar aparentelor majoritatea motoarelor din '90-97 au mult peste 100.000. mai ales in romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 De ce sunteti multi convinsi ca motorul are suspect de putini km ? Hai sa zicem ca a fost dat kilometrajul inapoi; oare cu 50 mii, 100 mii ? Da cineva km inapoi cu 100 de mii la o motocicleta ? Un motor cu 90, 100 de mii mai porneste din prima si merge fara probleme ? Mai este el curat in exterior si fara urme de ulei ? 43000 km in 20 de ani sunt cam 180km pe luna. Eu in 6 luni am mers 1000. Nu cred ca o motocicleta de viteza o folosesti zilnic pentru a merge la munca sau pentru a face turul tarii anual. Poate are 10, 20 de mii dati inapoi, nu stiu, dar nu cred ca s-ar apropia de 100 de mii reali. Eu am o motocicleta de 2ani si merg cu ea destul de rar, din aprilie-mai pana in septembrie, numai in weekenduri (nu toate) si uneori excursii mai lungi. In 2 ani am bagat cam 16.000km in stilul asta. Motocicleta ta ar avea 43000km din 93 pana acum numai daca cineva a cumparat-o si-a uitat-o intr-o magazie vreo 15 ani. O motocicleta cu 43000km nu are cum sa aiba compresie 8 si 3. :| Motocicleta pe care am vandut-o inainte de asta avea 98.000km si da, tragea foarte bine, avea motorul curat, nu-i curgea nimic si avea compresie buna. Daca mai mergeam cu ea 2000km o vindeam cu 0.0km in bord, ca nu avea cifra sutelor de mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 e trecuta de 100.000, stai linistit. contrar aparentelor majoritatea motoarelor din '90-97 au mult peste 100.000. mai ales in romania... daca era de noua in romania poate nu dar "afara"ai foarte mare dreptate am vazut din 2008 cu 37.000 de mile la moto la masini din 2011 cu 40.000 de mile pe cand la noi toate motoretele au intre 2k si 4 k la 15 si masinile intre 130k si 180k la 10-15 ani scuze am macat 2 zeroo-uri la motorete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Sunt manuale care dau valorile compresiei la rece si procedura de test tot la rece. Primul care imi vine in minte acum e vulcanul 1500 cu o diferenta foarte mare intre compresia pe fata si cea de pe spate. nu e nici o problema asa trebuie sa fie. Compresie 2 si sub 8 pe ceilalti cilindri e dezastru cu o singura conditie, sa nu fie distributia sarita de la punct. verifica asta, Eu am luat tras-o cu un bandit de 600 si cred ca si motorul tau e asemanator, daca nu chiar la fel. Bafta Mai Cesar, primul care ti-a venit in minte nu a fost bun...Uite poza din manual unde se da procedura de testare, evident la CALD. Or fi si exceptii, nu zic, dar sunt EXCEPTII care confirma regula. Bafta si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Tu ai facut vreodata testul de compresie fix la modelul asta mai intai la rece si apoi la cald? Daca nu, ai sa vezi ca ai sa ai o mare surpriza intre cele doua masuratori Prefer sa fac testul de copresie la rece (in general la motociclete vechi, ca la alea noi le iei compresia doar daca tunezi motorul) si ti-as zice si de ce dar ma tem ca le stii deja mai bine pe toate si n-as vrea sa intru intr-o polemica. Editat Mai 4, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Nu am facut la VN 1500, poate o sa fac maine sau cine stie cand. Am facut pana acum la alte modele, si intodeauna am procedat ca la carte. Tu daca faci altfel, e treaba ta, poate le stii si tu pe alea pe care nu le stiu eu (cu toate ca ai zis ca io le stiu pe toate). Editat Mai 4, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Da-mi un telefon dupa ce o sa ai de-a face cu un V2 dintr-asta mare sa imi zici cum a fost, la rece si la cald. Nu de alta, dar si eu am avut (nu de multe ori) niste mistere de elucidat ca sa le fac sa mearga cum trebuie Acu... ca sa nu mai trebuiasca sa bagi ulei in cilindri si sa consumi timp, fa compresia la rece si daca esti peste valoarea minima de service, treaba sta bine, cu o singura conditie, chiulasa sa aiba jocurile la supape in parametri. Ai putea avea surpriza ca atunci cand iei compresia la cald sa ai valori slabe pt ca jocurile la supape sunt foarte mici. Eu recomand la toate motocicletele trecute de prima tinerete minim o verificare a jocurilor de supape dupa care sa se faca servisarea sistemului de alimentare. Faptul ca lumea vrea de cele mai multe ori repede si ieftin e o alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Nimic mai gresit. Compresia se masoara dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, adica dupa deschiderea termostatului. Daca masori compresia la rece este irelevant, segmentii nu au apucat sa se dilate suficient ca sa poate etansa corect la momentul aprinderii. Daca nu poti masura compresia la cald, atunci masori compresia prin introducerea unei mici cantitati de ulei (cativa mililitri, io pun cam 5 ml), ca sa-ti poti face o idee. Altul care nu a aflat (inca) ca etanseitatea segmentilor o face aerul comprimat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Asa se intampla cand inveti mecanica din manuale si pe genunchi ! Dar ce stim noi astia care am facut ani de scoala de mecanica si cursuri de specializari pe la firmele producatoare(ca asa e regula pe aici)si asta din pasiune si placere.(sa nu aduc aminte de experienta ca se oparesc si alti useri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Poate ca nu sunt on topic dar as intreba: Am pus aditiv de benzina de la duralube care zice ca curata toata admisia si evacuarea la motor si surpriza cand am terminat aditivul nu a mai mers motorul. Av verificat jocul la supape dupa manual si nu mai aveau deloc pe admisie si pe evacure foarte mici. Problema e ca dupa reglajul supapelor nu m-am mai inteles cu carburatoarele. Intrebarea este: A mai folosit cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Am folosit eu, aditivi pentru benzina dar nu din gama duralube. Concluzia e ca motorul merge destul de prost, banuiesc ca aditivii scad cifra octanica a benzinei si din cauza asta... Nu as mai baga asa ceva, decat atunci cand las motorul la iernat (folosesc stabilizatori de benzina), mai bine bag benzina cu cifra octanica mare (98 sau peste). Despre patania ta, nu stiu ce sa zic, cert e ca dupa reglarea jocului la supapa tre sa sincronizezi carburatoarele din nou. Daca nu ai facut asta deja, fa-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Poate ca nu sunt on topic dar as intreba: Am pus aditiv de benzina de la duralube care zice ca curata toata admisia si evacuarea la motor si surpriza cand am terminat aditivul nu a mai mers motorul. Av verificat jocul la supape dupa manual si nu mai aveau deloc pe admisie si pe evacure foarte mici. Problema e ca dupa reglajul supapelor nu m-am mai inteles cu carburatoarele. Intrebarea este: A mai folosit cineva asa ceva? Acum merge bine acel motor dar am schimbat prin carburi una alta, de fapt am mai avut o rampa de carbur si nu mai stiu cum le-am amestecat. Acum am alta moto care mecanicul mi-a zis ca are compresia4 4 4 4. As vrea sa mai incerc o data manevra, dar daca distrug carburile(ma gandesc ca plutitoarele sunt din plastic, sau eu stiu poate afecteaza alte materiale din carburatoare). Vreau sa verific iarasi compresia dupa, dar sunr convins ca o sa fie mai mare. La cea in care am pus solutia am compresia de 8,5 pe toti cilindrii, si ambele motoare sunt gsxf 750 din 92. Sincronizarea am facut-o dar pana nu am reglat amestecul carburant nu a mers. Parerea mea e ca jocul la supape era mic pt ca nu mai era calamina pe supape si pe scaune in aceiasi cantitate. Aditivi am tot pus si eu de la metabond dar nu au facut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Asa se intampla cand inveti mecanica din manuale si pe genunchi ! Dar ce stim noi astia care am facut ani de scoala de mecanica si cursuri de specializari pe la firmele producatoare(ca asa e regula pe aici)si asta din pasiune si placere.(sa nu aduc aminte de experienta ca se oparesc si alti useri) "Prosti... dar multi!" Replica nu'mi apartine dar este reprezentativa pentru acest forum. Pe sectiunea tehnica ar trebui ca moderatorii sa penalizeze nu numai limbajul nepotrivit ci si prostia insistenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 "Prosti... dar multi!" Replica nu'mi apartine dar este reprezentativa pentru acest forum. Pe sectiunea tehnica ar trebui ca moderatorii sa penalizeze nu numai limbajul nepotrivit ci si prostia insistenta... +1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Am fost la inca un mecanic, unul de care am vazut ca se vorbeste frumos si aici si in alte locuri... Mi-a spus ca e de schimbat filtrul de aer ca e plin, bujiile ca sunt obosite si uleiul cu unul mai vascos. A refacut testul dupa mici ajustari la valve si rezultatele sunt in jur de 9 compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Deci se poate ... Care era compresia initiala facuta la al doilea mecanic, inainte sa iti faca jocul la supape. Editat Mai 7, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Asta nu mi-a mai spus. Totusi nu inteleg de ce primul mi-a zis ca e de aruncat la gunoi motorul, a mers si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Asta nu mi-a mai spus. Totusi nu inteleg de ce primul mi-a zis ca e de aruncat la gunoi motorul, a mers si merge bine. Nu cred ca ai avur compresia in halul ala de mica. La compresia aia iti pornea dar cu siguranta nu ar fi mers calumea, eu cred ca ceasul primului mester e decalibrat, de asta ti-am si zis sa incerci la altul. Poti sa ii bagi un aditiv in benzina pentru calamina, cu siguranta ai asa ceva prin motor. Mergi sportiv sau batraneste ? Editat Mai 7, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 Merg mai usurel, nu sunt inca obisnuit destul de bine cu motorul. Din cate am mai auzit aditivi aia de motor pot sa si dauneze, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Parca sunt benzine la pompa cu cifra octanica mare care au si nu stiu ce subtante in ele care mai curata motor. Eu, daca nu as avea probleme cu motor, nu as baga nici un aditivin benzina, nici un ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Nu cred ca ai avur compresia in halul ala de mica. Eu cred ca nu a facut testul cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Se mai intample. Pana acuma mobra mea a fost acuzata de compresie slaba pe 2 cilindrii (facut si proba cu ulei, gasit vinovat segmenti), si de bataie la o biela. Practic merge fara consum de ulei, si dupa am mai intins lantul de distributie un pic nici nu mai bate. Pana nu face probleme, just enjoy the ride. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Merg mai usurel, nu sunt inca obisnuit destul de bine cu motorul. Din cate am mai auzit aditivi aia de motor pot sa si dauneze, nu? Dat fiind ca omul tocmai a confirmat ca merge usurel, usurel insemnand de cele mai multe ori subturat, sau fara sa urce in turatii cat sa "scuture" calamina. Eu cred ca are ceva depuneri prin motor, totusi compresia chiar si dupa regalul supapelor nu e extraordinar de mare, de asta i-am si recomandat un aditiv pe benzina in vederea eliminarii calaminei. Editat Mai 8, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 9, 2013 Autor Share Postat Mai 9, 2013 Si chestia de care zici, unde ajunge dupa ce folosesc aditivi ? Ramane in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Iese prin evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.