fhchth Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 dupa ce americanii au mers cu roti late si bling Bling -uri pt multi ani , pina la urma le-a trecut ! oficial choppele cu roti de 300 occ style ,au iesit din peisaj ( reapar la noi ) , gata cu Penis-mobilurile ! cum scrie si in articolul asta : http://www.cycleworld.com/2013/05/03/the-one-motorcycle-show-austin-texas-photo-gallery/ se urmaresc noi tendinte la custom-uri : precum , ce nu face motocicleta sa mearga sau sa se orpeasca mai repede E IN PLUS ! Franjuri , briz briz-uri , scheleti turnati din metal, spatare din fier forjat , Rezervoarele Mari cit casa , sheile Mari cit casa , si rotile late inlocuitoare de Penis , In numele lui dumnezeu nu se mai poarta , se pare ... eu cind vad choppere de genul si oameni dur incruntati pe ele nu imi inspira nimic , Voua? ce parere aveti , se schimba lucrurile si la noi ? sau abia incep sa apara ce peste ocean a expirat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ce parere aveti Doamne ajuta ca s-a terminat cu chitch-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 da ce te roade pe tine chiar asa?nu ai loc de ei?si bling-bling face parte din cultura custom. la noi,de aproape10 ani a intrat moda asta si va mai dura citiva ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 "eu cind vad choppere de genul si oameni dur incruntati pe ele nu imi inspira nimic , Voua?" ) Credeam ca sunt singurul care ii priveste asa. Bine zis ! Ai uitat sa precizezi coarnele mari cat casa, sa se vada bidinelele de la subrat in ton cu baraba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 incercati sa ramineti on topic si cu observatii pertinente...mai ales ne-chopperistii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 pfuai ce frumuseti in linkul ala, senzational. less is more Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ei acum...este doar o parere, ici o parere colo...de nu putem accepta diversitatea si in domeniul chopper-elor. Americanii au inteles de foarte mult timp cum te poti exprima, prin diverse moduri, fie muzica, fie filme, fie moda, fie chopper .... de aceea se tot face referinta la "dincolo"/peste ocean. Ca atare chopper-ul este un produs US si asa ramane inca din anii '60; este vorba de identitate, de customizare, de a avea "propria" motocilicleta! "Customurile" de prost gust nu intra in discutie! ce inseamna prost gust,pai tot la americani gasim ca doar eu au inventat(cred) CHOPPER-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Galeria asta mi se pare total diferita fata de ce vorbiti voi...nu sunt un expert dar cred ca intre Bobber si ce vb voi mai sus cu chopper-custom e o diferenta mericica si nu merita compararea ... lucrurile simple si cu bun simt tot timpul au fost mai placute ochiului (meu) decat cromurile si briz-brizurile...dar aici iar e vorba de gusturi...si fiecare cu al lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 E clar ca schimbari incep sa apara. Pe langa kitchurile cromate si grase apar si altfel de kitchuri. Dar fiecare isi face motoreta dupa gusturile sale si pentru sine. Mai poate fi numita kitch? Acum 10 ani cu toti baleam la motorete cu furca lunga si 300 pe spate. Ganditi-va la toate Dneprele cu roata de masina pe spate. Dar..... unele choppere care se incadreaza categoria roata groasa, furca lunga sunt chiar frumoase. Desigur, chestie de gusturi. Unii isi vad motocicleta grasa, altii slim. Eu, de exemplu, nu as renunta la aripi. Pentru ca imi place sa merg cu ea chiar si pe ploaie. Chiar si bobberele gen cadru hardtail- motor - roti si nimic mai mult sunt de umblat din carciuma in carciuma vineri seara. Arata bine, intr-adevar dar iti rupe curu', mainile, coloana si jumatate din organele interne. Fiecare isi face motoreta cum ii place si stie ce vrea sa faca cu ea. Unul umbla numai prin oras si bobbereste un orice sa se strecoare. Altul ii place la terasa sa admire un cauciuc fat. Altul gaseste calea de mijloc: o dezbraca pana la limita confortului lui si merge 500 Km+ Chestie de gusturi si "aplicatia" pentru care este construita motoreta. Eu sunt de parere asa: Echilibru. Daca intinzi coarda prea mult se rupe, daca e prea slaba nu suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 abia acum am citit si eu articolul se pare ca engleza da de cap unora, nu are nici o legatura cu continutul cu ce relateaza domnul care a dechis topicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
student Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 topic de batjocura - totala necunoastere de istorie moto.sorry . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 in articol eu am vazut doar cafe-racer-e...nu choppere. pt necunoscatori....cuvintul pe care-l utilizati incorect, este"kitsch". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 (editat) da ce te roade pe tine chiar asa?nu ai loc de ei?si bling-bling face parte din cultura custom. la noi,de aproape10 ani a intrat moda asta si va mai dura citiva ani. Black , eu am loc de toata lumea , doar eram curios care sunt taberele ! stii bine despre ce vorbesc ! daca crede cineva ca e un topic de hate ( fiind multi fani bling ) va rog sa il stergeti ! Basty Editat Mai 10, 2013 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 abia acum am citit si eu articolul se pare ca engleza da de cap unora, nu are nici o legatura cu continutul cu ce relateaza domnul care a dechis topicul! eu consider ca are legatura in sensul ca oamenii care faceau custom choppers cat si clientii lor incep sa se orienteze si catre alte stiluri, cafe-racere in cazul de fata castiga teren. pur si simplu schimba tabara un pic. eu asta inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Nu, nu! Cum sa-l stearga? Mi se pare ca ai pus accentul pe ceva ce in Europa de multisor si-a facut aparitia si vad ca prinde si in America. Cafe racer-ele castiga teren serios in zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cultura custom din state este preponderent axata pe bling bling. Unele mai simple si cu gust (gen Indian Larry, sau anumite Lowrider hispanice) iar altele dea dreptul hidoase ( OCC). Pe de alta parte va rog sa privit un pic cultura Custom din Japonia. Este fix o oglinda a anilor 60 din SUA. Simplu , far crom, peanut tanks, fara furci lungi si roti grose pe spate. Deci nu cred ca aceasta intoarcere ,, Back to The Roots'' este una noua. Multa luma insa ia de bun tot ce este asamblat in state si uita sa mai cerceteze. In orice caz, ma indoiesc ca americanul platitor sa renunte vreodata la New School in favoarea elementelor de alama si aluminiu nefinisat. Si referitor la articol, tot ce este taiat se incadreaza la chopper inclusiv Cafe Racer si Street Fighter nu doar derivatele din ,,american cruisers'' Enjoy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 eu spun ca orice customizare, sau trend de customizare, nu face altceva decat sa urmareasca nevoile actuale ale oamenilor (fie de bling, fie de factorul "cool", fie de necesitate. blingul nu va disparea niciodata, chiar daca adeptii lui se mai imputineaza; la fel si chopperele cu roti late si furca lunga, sunt parte din "american dream" si multa luma inca vrea sa-l traiasca (aici ma refer in special la cei din afara SUA). Cat despre caffe-racere, parerea mea este ca satisfac doar factorul "cool", pentru cei carora le lace genul, pentru ca intreceri nu prea cred ca mai sunt (aici mi-ar placea sa ma contraziceti). Despre bobbere, zic ca e un mix intre cool pentru unii si eficient pentru altii (moto mai usoara, mai agila, consum mai mic, etc), nu va disparea prea curand nici curentul asta. Una peste alta, "curenturile" astea de customizare vin in valuri, stau o vreme pana incepe lumea sa se sature, si apoi altele le iau locul. Toate sunt frumoase la un moment dat, pentru cineva, si in toate se investeste foarte multa munca si efort. Mie acum imi plac clasice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 eu spun ca orice customizare, sau trend de customizare, nu face altceva decat sa urmareasca nevoile actuale ale oamenilor (fie de bling, fie de factorul "cool", fie de necesitate. blingul nu va disparea niciodata, chiar daca adeptii lui se mai imputineaza; la fel si chopperele cu roti late si furca lunga, sunt parte din "american dream" si multa luma inca vrea sa-l traiasca (aici ma refer in special la cei din afara SUA). Cat despre caffe-racere, parerea mea este ca satisfac doar factorul "cool", pentru cei carora le lace genul, pentru ca intreceri nu prea cred ca mai sunt (aici mi-ar placea sa ma contraziceti). Despre bobbere, zic ca e un mix intre cool pentru unii si eficient pentru altii (moto mai usoara, mai agila, consum mai mic, etc), nu va disparea prea curand nici curentul asta. Una peste alta, "curenturile" astea de customizare vin in valuri, stau o vreme pana incepe lumea sa se sature, si apoi altele le iau locul. Toate sunt frumoase la un moment dat, pentru cineva, si in toate se investeste foarte multa munca si efort. Mie acum imi plac clasice Imi permit sa imi dau cu parerea O motocicleta , in orice categorie, trebuie sa fie in primul rand eficienta. Degeba arata intr-un mare fel daca te rupe spatele dupa jumatate de ora in sa. Nu vad de ce un Caffe e mai putin eficient fata de un bobber. Din contra , e mai usoara, coarnele sunt mai jos,este mai manevrabila deci pt un oras normal( nu ca Bucurestiul) ar trebui sa fie ideal. Ca si factor-cool, toate au ceva special, altfel nu ar fi devenit populare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Black , eu am loc de toata lumea , doar eram curios care sunt taberele ! stii bine despre ce vorbesc ! daca crede cineva ca e un topic de hate ( fiind multi fani bling ) va rog sa il stergeti ! Basty Sebi,multa lume apreciaza ce faci tu,printre care si eu dar, daca erai doar curios,nu era nevoie sa ataci un anume segment(adica bling-ul)...era suficient sa intrebi. plus ca, sint sigur ca nu aveai nevoie de acest topic ca sa stii cum stau lucrurile in Ro. tu esti pe felia ta,ceilalti pe felia lor....toate lumea are clienti. ps: eu cred ca,cromurile vor fi intotdeauna cistigatoare la sectiunea"show". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Imi permit sa imi dau cu parerea O motocicleta , in orice categorie, trebuie sa fie in primul rand eficienta. Degeba arata intr-un mare fel daca te rupe spatele dupa jumatate de ora in sa. Nu vad de ce un Caffe e mai putin eficient fata de un bobber. Din contra , e mai usoara, coarnele sunt mai jos,este mai manevrabila deci pt un oras normal( nu ca Bucurestiul) ar trebui sa fie ideal. Ca si factor-cool, toate au ceva special, altfel nu ar fi devenit populare. mie personal caffe-ul mi se pare mai incomod decat un bobber veritabil, da asta-i doar parerea mea. Nu sunt de acord cu tine ca orice motocicleta trebuie sa fie in primul rand eficienta, utilitatea ei este data in primul rand de proprietar si ce vrea el de la ea, sunt oameni care vor motor doar sa mearga la expozitii, altii care fac naveta zilnic cateva zeci sau sute de km, si majoritatea le modifica (la un tourer, parbriz inalt, manere incalzite, prize 12 volti, etc - tot custom este, chiar daca la un alt nivel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Hipster alert! Hipster alert! Hipster alert! Domnule Basty, cam care este raportul roata spate/penis din punctul dumneavoastra de vedere la nivel global? Doar o curiozitate. Sa inteleg ca negrii din fimele porno merg doar pe roti de semicursiera si au ghidon minimalist? E doar o moda, oldschool pentru choppere este oldschool pentru choppere si cu asta basta si include si cafe racers. Daca nu mai au ce sa faca acum pentru ca sunt un milion de oameni care fac choppere mari si rele pentru oameni cu p mica (desi cei de la TT Custom, turci ce-i drept, cam dau lectii vizavi de faptul ca inca se poate) asta e altceva, dar nu vad de ce ati jigni aiurea in tramvai atatia oameni. Fara suparare, dar cred ca va luati o paine de la gura cu comentariile astea. Custom este custom, punct. Nu toti vor performanta sau bobbere sau ce faceti dumneavoastra la Bastybikes, deci cum spun americanii aia subdotati si cu roata lata pe spate: GET OVER YOURSELF! Sincer, fara suparare, aveti dreptate cu siguranta vizavi de noile trenduri, dar mi se pare mizerabil sa arunci cu namol in oameni, mai ales asa la prima ora. Maine o sa atacati motocicletele sport, adventure, touring, atv-uri si ce mai apucati, pana raman doar alea incluse in categoriile de pe blogul dumneavoastra, doar alea sunt bune. Editat Mai 10, 2013 de noobzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 eu consider ca are legatura in sensul ca oamenii care faceau custom choppers cat si clientii lor incep sa se orienteze si catre alte stiluri, cafe-racere in cazul de fata castiga teren. pur si simplu schimba tabara un pic. eu asta inteleg. ei,na ... atunci ma las de engleza, scuze de interventie! eu am refeream la comentariu de inceput, cu trimiterile tendentioase, din postul de aici referitor la articol, care nu au nici o legatura! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 Sebi,multa lume apreciaza ce faci tu,printre care si eu dar, daca erai doar curios,nu era nevoie sa ataci un anume segment(adica bling-ul)...era suficient sa intrebi. plus ca, sint sigur ca nu aveai nevoie de acest topic ca sa stii cum stau lucrurile in Ro. tu esti pe felia ta,ceilalti pe felia lor....toate lumea are clienti. ps: eu cred ca,cromurile vor fi intotdeauna cistigatoare la sectiunea"show". mda intradevar , am fost foarte critic ! Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva , se pare ca m-am trezit cu poponeata in sus si am vazut ieri un exemplu de modificare , care dupa parerea mea arata mai rau decit stock ! si m-am cam suparat .. sper ca topicul sa duca intr-un sens constructiv / educational , si nu la contradictii si certuri ! Basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 ziceti voi ce vreti de new school, dar e cam pe marginea prapastiei.... eu din ce vad in lume, e ca old school-ul renaste , incepe sa acapareze tot mai multi oameni si tot mai multi adepti ai KUSTOM KULTURE ! ! ! daca va uitati in lume, la concursuri de profil, veti vedea castigatori, doar old school ( alama, cupru si aluminiu polishat) din categoria custom( bobbere, choppere, caffe racer.... chiar si cappuccino racer) stiu ca la noi inca se cauta motoare cu roti late si mult crom, dar incet incet invie si pasiunea pt old school..... mexican style sunt bike-uri care aduc a bling' bling ,dar ele au o traditie veche care combina vopseaua perlata stridenta, cu alama..... japan style.... e doar arta..... p.s. exemplu cel mai bun e ca ,acum cativa ani umblam cu ape, si zicea lumea ca sunt ca o maimuta intinsa ..... acum toata lumea e pe ebay cautand ape..... la fel si cu z bar, imi ziceau toti ca am ghidon din teava de gaz... acum toata lumea le vaneaza..... deci ? eu zic sa facem o intrunire de profil, si sa discutam la un foc de tabara si cateva sticle de jack.... sau vin (dupa gusturi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu zic ca zici bine cu intalnirea aia. Ea sa vedem o propunere ... ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.