Sari la conținut

Accident Electronicii cu str Heliade


GabaRab
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Prietene"...in primul rand e HANDICAPATA ptr. ca era la volan in luna a noua...

 

 

Nici ipotetic vorbind nu pot spune unuia ca tine "prietene".. dar hai sa te luam pe rand.

Ma-ta cand era insarcinata cu tine, era cumva handicapata in luna a9a?? Poate de acolo ti se trag niste semne lasate pe topicurile acestui forum.

 

Doi, din informatii primite de la cei din zona, cu care am discutat azi, intrucat stau foarte aproape de locul accidentului, se pare ca HANDICAPATA stationa pe dreapta si a intentionat sa intoarca, nu sa vireze stanga !

 

ALO!?!? pai ce facem aici?!? stai asa ca povestea e alta? Si oricum ipoteza asta nu disculpa motociclistu care venea pe o strada prafuita peste limita de viteza admisa. Te mai intreb odata ""Crezi ca esti in stare sa obs un obiect alb, de 30cm, ce se intreapta catre tine in plina zi, intr-o fractiune de secunda?""

 

 

Trei...nu stiu care dintre voi mergeti in conditii de maxima vizibilitate sub 80 km/h acolo.

 

aaaaa... poi fiecare moare pe barba lui, diferenta o face gradul de prostie al fiecaruia.

Acum.. ce facem?!?! a fost strada prea buna, m-a mancat la dorsal si trebuie sa-mi luati apararea dupa prostia facuta??

Mai bine aprinde-i o lumanare si taci din gura.. decat sa i iei apararea cu astfel de diaree craniana.

 

Patru...daca voi credeti ca improscand cu noroi fiecare motociclist mort, facand pe desteptii dand povete si facand educatie moto din fata calculatorului...asa va scadea nr. accidentelor, va inselati amarnic !

 

Nu a improscat nimeni cu noroi frustratule, baga la cap ce s-a vb aici pentru ca d'asta exista acest subforum, sa invatam din greselile altora, nu sa dam cu trandafiri si tamaie dupa fiecare deces. Bagi la cap .. bine, nu bagi.. treaba ta!! Balta are peste..

 

 

 

Si gata iar ptr. minim 2-3 luni cu forumul asta...e pierdere de vreme si de nervi, in loc sa postati un simplu RIP de bun simt ptr. un confrate decedat, e prilej ptr. voi, atotstiutorilor, sa va umflati de ce prudenti, maturi si experimentati sunteti voi... :(

 

Stai cil, inca sunt imatur si imprudent.. baga si tu la cap ce s-a intamplat si cu asta-basta, depinde de tine cat de inteligent esti ca sa mergi mai departe in viata.

 

 

Haidi PA!

"PA" esti deja, hai :cheers:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legal doamna este 100% vinovata.

moral riderul este cel vinovat. - in situatia asta si-a lasat viata in puterea deciziilor altora.

 

 

Votez ca fiind cea mai buna concluzie a acestui topic. :tempted:

 

 

Eu n-as fi depasit acolo.

 

 

 

Bravo!! Te apreciez din ce in ce mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 pagini de comentarii! Nu-i chiar o problema, am vazut si mai multe, doar pentru asta e facut, sau gresesc? Forum moto, sectiunea accidente, accident, mai mult decat organizat. Un rider, unul dintre noi, si-a pierdut viata. Pana aici sper ca sunteti de acord cu mine, daca gresesc sa ma corectati. De ce a murit? Pentru el nu mai conteaza, iar pentru noi doar 2,3 zile, ca sigur isi mai pierde viata careva, si tot asa, cum spunea Oresti Marmara "sunt o gramada de morti care asteapta pe forumuri ca cineva sa isi aduca aminte de ei. Nu avem timp, ca trebuie sa-i plangem pe cei ce vor muri maine." S-a postat accidentul pentru a invata ceva. Daca voi credeti ca ala a vrut sa moara, si ea sa il omoare sunteti niste tampiti. El credea ca toti dintre noi, nu cred ca o sa mi se intample tocmai mie. Unii tot intreaba avea echipament? de care hard, soft, colorat? cat de bine i-a stat casca-n cap? a cazut pe flit sau a stat pe spate? si sa nu uitam Ce viteza avea? Prietenasi le-a avut pe toate suficient, incat a murit. Daca era fratele unuia dintre cei care puneti asemenea intrebari cu siguranta era cel mai bun, cu experienta cumpatat, doar e de-al vostru. Oameni buni, ala e fratele, copilul, nepotul, sau sotul cuiva? Toti avem bune si rele. Ii o pierdere, indiferent cum era, ca era descult in curu gol, doar e om si el. Iar femeia, daca ea a gresit, sigur regreta, ce mai poate face?

Cand te urci pe motor sa sti ca tu dai cu brozba, nu altcineva. Mori cu dreptatea-n mana! Ce folos? Iti lasi in lacrimi parintii, care te-au crescut o viata, oferindu-ti ce-i mai bun. Rolul forumului ii sa invatam: daca femeia a gresit din punct de vedere legal, cu ce ii ajuta pe cei dragi ai lui acest lucru? El nu mai e! Dute frate linistit, fii paranoic! daca iti intoarce femela in fata sa nu mori. Nu-i prima data cand cauza accidentului a fost asta. Nu a cazut un OZN in fata lui.

Asta ar fi o varianta, dar daca iti spun ca poti depasi cu 50km/h te acroseaza, ti se-ntoarce ghidonul si iti sparge aorta ce mai poti face?! Iubesti sportu asta? Ai grija de tine si de cei dragi ai tai!

Problema e ca sunt destui berbeci pe motocicleta care nu tin cont de absolut nimic,nu pot concepe ca pe strazile din Bucuresti mai ales ,viteza ii omoara in primul rand,ca apar masini,caini,pietoni,copaci,canale in fata lor nu conteaza,alea sunt doar un bonusul lor in drum spre moarte,cum e posibil ca 99% din accidente sa fie cauzate de viteza clar mai mare decit aia legala si ei sa sustina mai departe ca e vina altuia,nu sta altul pe motor,voi accelerati si daca tu n-ai grija de tine si nu previi nimic din obstacolele ce pot apare degeaba te numesti MOTOCICLIST.

Nu de tampiti au inventat semnele de circulatie si indicatoarele de viteza,te-ai urcat pe motor si nu te poti controla ca iti vine sa accelerezi cand ti se pare ca e liber in fata,asta se numeste lipsa de discernamant,inseamna ca nu gandesti si nu previ nimic,nu ai ce cauta pe motocicleta cu gandirea asta,pacat ca nu se fac testele psihologice mai dure,altfel n-am avea atatia descreierati pe motociclete.In Suedia aia ai dracu mergeau si cu Porsche cu 99 km la ora unde era 100 pe indicator,la fel si motociclistii,aveau soselele goale in fata si vorba aia ,aia au sosele!Pe aia cum de nu ii "maninca" palma sa accelereze,nici macar politie nu am prea vazut si am stat 3 luni acolo,numai romanul e fudul si trebuie sa "demonstreze" ceva,cica adrenalina,jucati nene ruleta ruseasca,stati pe bloc cand fulgera cu un fier in mana daca tot va mananca si chiar vreti adrenalina,nu circulati cu 120 pe stradute si mai puneti si pe altii in pericol ca nu va duce capul pe voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa privesc obiectiv, cat se poate de mult, dar cu toate astea, incidentul nu cred ca s-a produs in modul confirmat de aproape toti, din spatele tastaturii, nu cred ca era pe strada masina cu gravida si pur si simplu a facut stanga, mai ales ca e o "intersectie" acolo, nu ar fi depasit, tind sa cred mult mai mult varianta cu stationatul pe dreapta si facut stanga pe strada la un moment dat si motociclistul a fost la momentul nepotrivit in locul nepotrivit sau viteza excesiva si-a spus cuvantul, cu toate ca trebuia sa dea drumul la motor, cu siguranta avea mai multe sanse asa. Iar ca o mica precizare, nu s-a certat cu nici un parinte, nu era nervos pe viata samd. Asta o spun, din spusele unei cunoscute de-al motociclistului. Imi pare rau pentru baiat.

 

Cat despre balacarirea de 13 pagini, nu am ce sa comentez, asa va place voua. Avem de invatat mult. Sa ii fie tarana usoara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"NOUL COD RUTIER 2013 - Depasirea se efectueaza numai pe partea stânga a vehiculului depasit. Tramvaiul sau vehiculul al carui conducator a semnalizat intentia si s-a încadrat corespunzator parasirii sensului de mers spre stânga se depaseste prin partea dreapta"

Daca conducatoarea auto a respectat cele mentionate mai sus

Pai mai SDS-ule, daca le respecta, traia omul ala! Eu raman la parerea ca nu s-a asigurat nicio secunda. A durut-o la basca. Ea era setata sa vireze si a virat.Tu crezi ca daca semnaliza de la 50 m intentia de a vira, baiatul ala era kamikaze sa o mai depaseasca tocmai pe stanga?? No way! Sa fim noi sanatosi cati schimba banda, sau directia de mers, fara sa semnalizeze!

Editat de bea2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind in localitate, era suficient sa semnalizeze de la 25 de metri... ;)

 

Si ca sa fiu in ton cu textul tau, pe baiatul decedat nu l-a durut la aceeasi basca in legatura cu viteza de deplasare in localitate? Sau unii participanti la trafic sunt mai egali decat altii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia ruleaza simularea de mai jos cu o viteza initiala de 50km/h (si road-surface: dry) si vei vedea ca franarea propriu-zisa pana la oprire se face in 14m, iar daca iei in considerare si timpul de reactie, distanta totala de la sesizarea pericolului pana la oprire e de 28m.

 

http://www.liikenneturva.fi/www/fi/animaatiot/mp_kaikkikieliversiot/StoppingDistanceMotorcycle.swf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP !

 

Acum , de regula sectiunea accidente a devenit o balacareala fara sfarsit . Din ce am citit pana acum ,nimeni nu a fost de fata in momentul accidentului sa ne lumineze exact .

Se presupune ca :

soferita nu s-a asigurat in oglinda stg (cel mai probabil s-a asigurat numai din fata )

soferita nu a semnalizat

a semnalizat prea din scurt (majoritatea o fac)

a semnalizat dar poate mai avea o masina in spatele ei pe care baiatul o depasea

lipsa indicatorului de interesectare cu o strada secundara la stg ,din ce am vazut pe streetview, din partea cealalta am vazut ca e semn de cedeaza

viteza prea mare sau neatentie din partea baiatului

etc etc

 

Acum ,certurile nu isi au sens , o greseala a facut si baiatul cu siguranta ..ca doar nu statea pe loc pe bordura si a intrat in el.

Concluzia ! Soferii nu sunt atenti ,nu ne feresc ,nu ii intereseaza iar noi ar trebui sa fim atenti la orice misca in jurul nostru si mai ales la greselile celorlalti ,altfel ,o greseala si.....ajungem in situatii de genul.

 

http://www.preventionroutiere.asso.fr/education/motoprev/motoprev.htm?v1=APR&modul

 

Punctul 3 !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator BlackSeraph

In oras/localitate/comuna/sat se semnalizează de la 25 m iar in afară celor mai sus menționate se semnalizează de la 50 m.

Din Regulament:

 

Art. 116

(1)Conducatorii de vehicule sunt obligati sa semnalizeze schimbarea directiei de deplasare, depasirea, oprirea si punerea în miscare.
(2)Intentia conducatorilor de autovehicule, tramvaie sau mopede de a schimba directia de mers, de a iesi dintr-un rând de vehicule stationate sau de a intra într-un asemenea rând, de a trece pe o alta banda de circulatie sau de a vira spre dreapta ori spre stânga sau care urmeaza sa efectueze întoarcere, depasire ori oprire se semnalizeaza prin punerea în functiune a luminilor indicatoare de directie cu cel putin 50 m în localitati si 100 m în afara localitatilor, înainte de începerea efectuarii manevrelor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pana unde a-ti dedus ca baiatul depasea?

A venit pe frane 20 de metri,apoi a lovit masina in lateral spate!

Daca era in depasire era acrosat sau lovea in lateral fata!Tind sa cred ca baiatul venea pe axul drumului,pregatit sa depaseasca,poate chiar cu semnal pus(ceea ce e o greseala in zonele cu intersectii,ceilalti cred ca vrei sa faci dreapta sau stanga ,dupa caz)!

Miroase a viraj din scurt,fara semnal sau pus prea din scurt!Confratele a fost luat prin surprindere,masina a ocupat toata banda depalasanduse !Spatiul de manevra este mic spre foarte mic!

Daca iesi pe contrasens risti sa te intersectezi tot cu maimuta!Singura scapare este lateral dreapta,dar aici depinzi sa nu fi luat din scurt,sa ai viteza mica(mai mica decat legala)

,sa nu fi surprins si sa ai spatiu de manevra(strada este ingusta)!

Un astfel de accident este rodul unui cumul de cauze!Din ambele parti!Confratele a platit cu viata partea lui de greseala!Este normal ca si tanti gravida(pe care o tot pupa unii in fund) sa plateasca cu ceva partea ei de greseala!Chiar nevinovata nu pare!Iar ea probabil stie lucrul asta mai bine decat noi!

 

@Zair:raspund eu la intrebarea pe care i-ai pus-o altcuiva:

Daca esti obisnuit sa folosesti oglinzile vezi si musca la 10 metri,doar daca nu le folosesti poti sa vi cu scuza ca nu ai vazut!

Iar legal nu ai nici o scuza!Ca sa nu mai zic ca nici un politist corect(suna tare improbabil) nu o sa te treaca la examen daca emiti

teoria ca in 30 de cm2 nu ai cum sa vezi o motoreta cu farul aprins!

 

PS:Aveti grija fratilor,orasul este tare periculos!Iar o tragedie ca asta are mai multe cauze !Nu este doar o vinai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste si tu ce s-a scris deja (bine, ceea ce merita citit).

 

 

 

Frana motorului a fost de 28,7m ( pe contrasens, exact pe mijlocul benzii ), iar baiatul a fost aruncat 8,4 m peste masina.

 

 

De unde pana unde a-ti dedus ca baiatul depasea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zair:raspund eu la intrebarea pe care i-ai pus-o altcuiva:

Daca esti obisnuit sa folosesti oglinzile vezi si musca la 10 metri,doar daca nu le folosesti poti sa vi cu scuza ca nu ai vazut!

Iar legal nu ai nici o scuza!Ca sa nu mai zic ca nici un politist corect(suna tare improbabil) nu o sa te treaca la examen daca emiti

teoria ca in 30 de cm2 nu ai cum sa vezi o motoreta cu farul aprins!

 

Daca te uiti dupa musca in oglinda, clar ai s-o gasesti, altfel va muri semi-nevinovata si tu tot acasa ajungi .

Ok, am inteles, ai privirea mai buna ca a mea, tu esti mai special decat majoritatea pe care trebuie s-o ocolesti si nu neaparat ei pe tine.

Putin mai preventivi sa fim in orasele astea fara multe forme de educatie si vom inchide aceasta sectiune a forumului.

 

PS:Aveti grija fratilor,orasul este tare periculos!Iar o tragedie ca asta are mai multe cauze !Nu este doar o vinai

Pe genul : merita sa mori si cu dreptatea in mana?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Satori:urmele de frana pe contrasens nu inseamna neaparat ca depasea!Mie-mi miroase ca baiatul a incercat sa evite prin stanga,automat a intrat pe contrasens si frana cand a vazut ca tanti continua manevra!

Cand mergi aproape de axul drumului si esti pus intr-o situatie de genul asta ,tendinta este de a evita tot in stanga(mai ales daca nu vine nimic pe contrasens)! Parte proasta este daca automobilul continua manevra!Timpul si spatiul se comprima si nu prea mai ai timp de alte manevre!IUn situatii ca asta ai o singura alegere!Alta nu prea mai exista!Din pacate pe strada nu este ca pe calculator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zair:nu sunt mai special,ci doar mai atent la tot ce misca in jurul meu!Secretul este altul:primele lucruri care am fost invatat sa le bag bine la cap au fost sa belesc ochii in oglinzi si sa verific franele(sa stiu in cati metri opreste rablamentul la nevoie)!Iar asta a devenit gest reflex!Si uite asa am ochi la spate mai buni decat altii in fata!Fara sa fiu mai special ca ceilalti!

 

Scuze de off topic celorlalti confrati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator f=ma

Imi pare rau pentru cei care arunca toata vina pe acea femeie pentru ca avand o astfel atitudine fata de ceea ce s-a intamplat se afla in pole position pentru un loc in rubrica "Accidente". Ba chiar mi se pare ca unii dintre voi nu au condus niciodata prin oras sau au avut foarte mare bulan pana acum. Nu puteti merge cu viteza dubla poate chiar chiar tripla fata de cea legala prin oras si sa aveti pretentia ca ceilati participanti la trafic sa fie cel putin la fel de skillosi si de reisari ca voi (si spun cel putin pentru ca trebuie sa fie in stare sa va si evite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Satori:urmele de frana pe contrasens nu inseamna neaparat ca depasea!Mie-mi miroase ca baiatul a incercat sa evite prin stanga,automat a intrat pe contrasens si frana cand a vazut ca tanti continua manevra!

Cand mergi aproape de axul drumului si esti pus intr-o situatie de genul asta ,tendinta este de a evita tot in stanga(mai ales daca nu vine nimic pe contrasens)! Parte proasta este daca automobilul continua manevra!Timpul si spatiul se comprima si nu prea mai ai timp de alte manevre!IUn situatii ca asta ai o singura alegere!Alta nu prea mai exista!Din pacate pe strada nu este ca pe calculator!

Eu am inteles ca toata frânarea este pe contrasens, pe mijlocul benzii. Poate mă insel.

La cursurile Moto Evolution pe Amckart au un exercitiu in care te obliga sa dai drumul franelor, sa repozitionezi motocicleta si sa le aplici din nou. Este dificil chiar si in conditii sa zicem controlate pentru ca nu este ceea ce dictează instinctul.

Oricum, tu vrei sa spui ca s-a dus stanga ca sa evite. In cazul in care ai dreptate, a fost o hotărâre aiurea, daca masina face stanga, eviti prin dreapta. (sau faci stanga odată cu masina, daca ai viteza suficient de mica sa iti permiti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu crezi ca daca semnaliza de la 50 m intentia de a vira, baiatul ala era kamikaze sa o mai depaseasca tocmai pe stanga?? No way! Sa fim noi sanatosi cati schimba banda, sau directia de mers, fara sa semnalizeze!

Tu crezi ca pe strada aia erau doar doi participanti la trafic? Adica motociclistul si femeia?

Daca femeia semnaliza corect dar in spatele ei mai avea doua sau trei masini cam ce sanse mai avea motociclistul sa vada semnalul soferitei? Eu nu sunt convins ca motociclistul nu depasea mai multe masini nu doar pe a soferitei. Nu depasesti o masina incepand de la o distanta de peste 30 de metri.

Daca soferita ii intorcea in fata din scurt erau frane de maxim 5-6 metri.

Cand o manevra te ia prin surprindere si pana la obstacol mai ai 30 de metri trebuie sa ai ceva viteza.

Oricum pe motocicleta cand faci o depasire trebuie sa fii sigur ca cel depasit a vazut ce vrei sa faci. Daca depasesti in orb o faci pe riscul tau. Din pacate cam asta a facut tanarul.

Putem presupune ca tanarul s-a bazat pe puterea motocicletei si gandit ca pana se dezmeticesc melcii aia cu conservele el a trecut deja. Ori nu a gandit nimic.

------------------------------------------------------------------

Cert este ca am mai vazut filmul asta. Eram pe langa Moeciu si in fata aveam un camion cu lemne ce se misca lent. Intr-o curba el a franat. Eu am crezut ca a franat sa intre in curba si am intrat tare in depasire. El de fapt franase ca sa intre intr-o curte. Am trecut la cativa cm de bara lui. Omul saracu stia ca sunt in spatele lui. Ma stia acolo de cativa km. Nu cred ca si-a imaginat ca pe mine ma apuca depasitul. Probabil ca s-a uitat in oglinda a vazut ca sunt in spatele lui apoi a privit spre contrasens sa vada daca e liber.

Poate ca o fi dat semnal saracu dar eu cand am vazut ca i se aprin franele nu mai avem ochi decat spre contrasesns ca sa il pot depasi.

Cu toate ca eu aveam un sofer profesionist in fata si nu o femeie gravida ala nici nu a apucat sa schiteze un gest. Abea cand eu eram la iesirea din curba l-am auzit claxonand lung ceva ce aducea a injuratura de mama.

----------------------------------------------------

Cei care au senzatia ca nu ii tinem partea motociclistului se inseala. Nu cred ca exista unul aici pe forum care sa nu isi doreasca sa fie acest tanar inca in viata. Sa fi scapat asa cum am scapat si eu doar cu o sperietura si cu o lectie invatata. Eu am invatat ca vehiculele lente se depasesc lent. Cei care merg incet fac de obicei manevrele incet si se asteapta ca toata lumea sa aiba timp sa reactioneze, sa ii vada si se asigura superficial.

Cei care merg tare de obicei se asigura de trei ori fiindca se bazeaza doar pe ei.

Dupa cum vedeti o mare parte dintre accidente se intampla intre vehicule lente si vehicule rapide. In mare parte femeile condc mai incet si in general provoaca cele mai grave accidente de pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zair:nu sunt mai special,ci doar mai atent la tot ce misca in jurul meu!Secretul este altul:primele lucruri care am fost invatat sa le bag bine la cap au fost sa belesc ochii in oglinzi si sa verific franele(sa stiu in cati metri opreste rablamentul la nevoie)!Iar asta a devenit gest reflex!Si uite asa am ochi la spate mai buni decat altii in fata!Fara sa fiu mai special ca ceilalti!

 

Scuze de off topic celorlalti confrati!

:) bine ca ai punctat acest aspect, acum sa vdm cine baga la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbind astazi cu cineva despre accident, mi-a spus ca soferita pleca de pe loc cu intentia de a intoarce. Zicea ca stie asta de la un martor. Daca este adevarat, acest lucru explica evenimentele ce au urmat.

1. Soferul sa zicem ca sa asigurat normal(30-50 m in urma) si n-a vazut nimic. Nimeni nu se uita inapoi dupa ce pune masina in miscare, se uita doar inainte. Posibil ca in aceasta clipa sa apara motociclistul...

2. Motociclistul avea o viteza (sa zicem mai mare decat era normal) si s-a apropiat fara ca sa fie vazut de sofer in timp util.

3. Motociclistul nu a franat deoarece credea ca auto semnalizeaza plecarea de pe loc, iar el putea sa treaca pe langa auto pe contrasens(drumul fiind liber). De aici pleaca toata drama!

4. Posibil chiar sa fi accelerat pentru a grabi depasirea. Asta explica ce a urmat!

5. In ultimii metri - fatalitate - masina intoarce! Disperat actioneaza franele, trage si de ambreaj motorul se tureaza in gol... acul ramane blocat acolo!

6. Viteza se reduce dar nu suficent... franarea a fost violenta dar mult prea tarziu... impactul se produce! ..cca 8 m de frana inseamna probabil vreo 25 km/h mai putin(plus motor turat, dar nu viteza maxima) ..cca 8 m prin aer, inseamn probabil 40-50 km/h.

 

Restul decideti voi... eu cred ca accidentul in sine include mai multe cauze... (motociclist)lipsa experienta la un trafic de oras ruland mai "sportiv"... (soferita)asigurare superficiala tousi discutabil - cand se circula peste o anume viteza distanta din retrovizoare este prea mica... viteza, probabil 70-80, nu este foarte mare dar in situatia descrisa a fost fatala...

Poate invatam ceva din asta!

 

RIP motociclistului e tot ce mai pot spune...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator GeekRider

Cea mai mare pedeapsa pentru un parinte e sa-si ingroape copilul! :(

 

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace si sa dea familiei puterea sa reziste in fata nenorocirii care i-a lovit! :(

 

Pe motor sau la volan, daca esti in stare sa conduci cu creierul in loc sa conduci cu inima, fa-o!

 

Am trecut prin cateva evenimente care mi-au schimbat mult optica despre motociclism, cu toate implicatiile sale.

 

Fratilor, circulati ca si cum viata voastra depinde de atentia voastra. Pentru ca asa este!

Editat de GeekRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...