Sari la conținut

Mihai32
 Share

Postări Recomandate

Capacele o sa le dau cu o vopsea termorezistenta, neagra; vreau sa evidentiez evidentiez textul HONDA de pe ele cu alb.

Nu am reusit sa termin mobra aseara, dar sper sa fie gata azi. Am intampinat ceva probleme la montarea unei aripi fata de HORNET pe furca care o am, dar cu niste modificari o sa se potriveasca.

Abia de-acum incepe distractia, in zona carenei fata, unde e multa aglomeratie din cauza instalatiei xenon. Sper ca in 2-3 ore sa fie gata si sa postez niste poze.


Update: 12.08.2013

Inainte sa o vopsesc, am probat o roata de 919 RR, cu cauciuc de 190, si, asa cum credeam, cauciucul imi atinge in bascula. Poate s-ar incadra cu cauciuc 180, dar si asa, trebuie facute alte bucse la strung si modificat sistemul de prindere al etrierului.

post-67154-0-77305800-1376275702_thumb.jpgpost-67154-0-76851100-1376275717_thumb.jpgpost-67154-0-43930800-1376275743_thumb.jpgpost-67154-0-87077200-1376275748_thumb.jpg

 

Din pacate, locul de munca nu imi permite sa ma ocup prea mult de mobra. Nu am reusit sa o asamblez complet, urmeaza bataie mare de cap la carena fata, cu balasturi, relee si 'nspe mii de fire pe care trebuie sa le ordonez corect.

Ca sa imi fac o idee despre cum ar trebui sa arate, am asezat carenele si am facut cateva poze.

Urmeaza vopsirea capacelormotorului si stickere negre aplicate pe carene. Apoi capete de ghidon, manete si rim-stripuri rosii, care se asorteaza cu combinezonul pe care il am.

 

post-67154-0-35881500-1376275975_thumb.jpgpost-67154-0-01318000-1376275981_thumb.jpgpost-67154-0-64368500-1376275985_thumb.jpg

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Mie unul imi place cum a iesit.

 

Multi ne gandim sa ne lasam... Eu unul am cautat mai mult sa surubaresc la motorete in ultima vreme. Sa le aduc imbunatatiri, sa le aduc la o stare acceptabila si din punct de vedere estetic, nu numai mecanic. Insa mi-am facut un plan nou: ture in afara de anul viitor. Bulgaria/Grecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos palaria pentru cum a iesit, de asemenea meriti tot respectul pentru timpul investit si efortul financiar (substantial banuiesc)

Imi pare rau pentru prietenul tau, si sper ca accidentul nu a fost chiar atat de grav si ca se va insanatosi cat mai curand. Totusi ar fi pacat sa te lasi de ceva ce iti place (si dupa lucrarea la care te-ai inhamat se vede ca esti foarte pasionat) mai ales ca lucruri rele se intampla oricum. Eu mereu am considerat ca atata timp cat esti temperat si ai ochi si in ceafa esti mult mai putin expus la riscuri. E drept ca oricand poate aparea un bizon in trafic (nu neaparat la volan) dar la urma urmei eu cunosc pe cineva care a murit mergand pe strada...la propriu...din cauza unei bucati de tencuiala de pe blocurile vechi care pur si simplu i-a cazut in cap. Multa atentie si asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incepem cu inceputul:

In urma unui accident, F2-ul a ajuns in halul asta:

attachicon.gifPhoto0015.jpgattachicon.gifPhoto0018.jpg

 

Dupa 2 ani de stat prin garaj, m-am hotarat sa-i iau o furca si sa o scot iar pe asfalt. Dupa mult chin, si cu ajutorul prietenilor, am reusit s-o aduc pe linia de plutire si chiar mai mult.

In aceasta faza nu pot vorbi despre modificari, m-am axat doar pe strictul necesar pentru a iesi pe drumurile publice:

attachicon.gif20130226_213742.jpgattachicon.gif20130226_223912.jpgattachicon.gif20130303_123026.jpgattachicon.gif20130316_163231.jpgattachicon.gif20130316_163302.jpgattachicon.gif20130505_115701.jpgattachicon.gif476368_516271801764406_738445542_o.jpgattachicon.gif893895_510882715636648_1166345514_o.jpg

 

Dupa 4200 de km facuti in aproape doua luni, am hotarat sa bag ceva bani in cosmetizarea mobrei. Am inceput cu urmatoarele:

- carene laterale si fata F4i

- far F4i

- proiectoare bi-xenon cu Angel-Eyes

- codita completa 600 RR 2003-2004

- capac pinion 900 RR SC33

- cadru bord F4i

- bord F4i

- parbriz sport F4i

- SpeedoHealer V 4.0

- janta spate 900 RR SC33 de 5,0 inch, pe care am montat un cauciuc de 170.

- set cauciucuri Pilot Power

- sonda temperatura SC33

- lant distributie nou + intinzator

- filtru aer nou

- carburatoare sincronizate

 

Am modificat cadrul coditei original al mobrei, in asa fel incat sa se poata monta codita de 600 RR pe el.

Carenele de F4i au trebuit modificate un pic pentru a se potrivi. Am folosit prinderile originale ale carenelor, si, cu ajutorul unor suporti, le-am prins de cadrul mobrei.

De asemenea, cadrul de bord a trebuit montat cu aproximativ 5,5 cm mai in fata, si la un unghi diferit fata de prinderea originala, cu care oricum nu se potrivea.

Mare bataie de cap a fost cu instalatia electrica, datorita manunchiului de fire care venea prins in carena fata. Problema s-a rezolvat prin scurtarea instalatiei.

A urmat scurtarea tobei de la 53 cm la 20 cm (sunet incredibil) si lasatul partei din fata mai jos, din jugurile furcii.

Am instalat janta de SC33, pe care am montat cauciucul de 170.

 

 

attachicon.gif20130617_155410.jpgattachicon.gif20130617_175354.jpgattachicon.gif20130617_175412.jpgattachicon.gif20130617_185116.jpgattachicon.gif20130617_190212.jpgattachicon.gif20130621_001526.jpgattachicon.gif20130621_001555.jpgattachicon.gif20130621_200004.jpgattachicon.gif1053150_544285522296367_698398223_o.jpgattachicon.gif20130707_153352_11.jpgattachicon.gif20130707_133036.jpg

 

Plasticele care vin aplicate pe rezervor la F4i, cele care se prind de carena fata si de cea laterala au fost decupate in asa fel incat sa vina langa rezervorul de F2. Dupa vopsire, care urmeaza, acestea o sa fie lipite cu mastic auto de rezervor.

 

Urmeaza undertail-ul facut din fibra, aripa de F3 si vopsirea; carenele vreau sa le fac albe, si cadrul negru. Pe carene o sa se intervina cu un aerograf, pentru efectul wow.

 

Pretul aproape de final: DESTUL! :))

O sa revin sambata sau duminica cu mai multe poze.

 

Ajut pe oricine vrea sa faca aceste modificari cu sfaturi, poze si explicatii.

mai ai farul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ai farul?

Nu mai am farul.

 

 

O fata de 600RR (2005+) ar completa superb motoreta.

 

Prin fata inteleg: furca+juguri+ roata+ discuri+ etrieri+ aripa (eventual cu tot cu semighidoane).

 

Si eu ma gandeam sa ii schimb furca cu una upside down.

Nu stiu ce sa fac in privinta rotii, as vrea sa pastrez formatul de 5 spite cu roata de F2 pe fata si sa ii pun una de 919 RR pe spate.

Ramane oricum de vazut daca se potrivesc discurile cu axul de pe 600 rr pe roata mea fata, dar asta in iarna.

Eventual, m-am gandit la o roata spate de F4 sau F4i si fata cum ai zis tu, de 600 rr.

 

Intre timp, am mai facut niste reglaje la aripa fata, care acum se asaza mult mai bine si am montat semnalizarile fata. In schimb, dupa ce am spalat-o acum cateva zile, am vazut ca imi iese fum in mers din cablaraia din carena fata. Am oprit, am cautat si am vazut ca iesea din controller-ul de la angel-eyes, care se topise. Asa ca, fara angel-eyes pana cand gasesc o solutie.

Tot recent, am observat ca imi patineaza ambreiajul uneori. Sper sa fie din reglaj, altfel trebuie inlocuit si asta in iarna.

 

Deocamdata, incerc sa ma bucur de fiecare data cand e vreme frumoasa si pot sa ies la o tura.

post-67154-0-56820400-1380175477_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Admin

(... ...)am vazut ca imi iese fum in mers din cablaraia din carena fata. Am oprit, am cautat si am vazut ca iesea din controller-ul de la angel-eyes, care se topise. Asa ca, fara angel-eyes pana cand gasesc o solutie.

Iti dau eu gratis doua controllere pt.angel eyes, daca ajungi prin Bucuresti tu sau vreun prieten cautati-ma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Foarte Frumoasa treaba pe care ai facut-o !!! Felicitari !!!

Ma gandesc sa-i pun si eu mobrei mele bi-xenon cu angel eyes ... drept uramre am o intrebare : Farul este special pt Bi-xenon sau este unul stock ... ma gandesc ca pozitionarea ogllinzilor din far poate afecta lumina farurilor si sa bata in "tavan" ....

Si inca o intrebare cat te-a costat instalatia ???

 

Toata Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.mai ai faru alien.si bordu electronic

 

0743816744

Salut. Nu mai am nici unul, nici altul.

 

 

Iti dau eu gratis doua controllere pt.angel eyes, daca ajungi prin Bucuresti tu sau vreun prieten cautati-ma..

 

Salut. Chiar ajung in weekend-ul asta prin bucuresti. O sa iti dau PM.

 

 

Foarte Frumoasa treaba pe care ai facut-o !!! Felicitari !!!

Ma gandesc sa-i pun si eu mobrei mele bi-xenon cu angel eyes ... drept uramre am o intrebare : Farul este special pt Bi-xenon sau este unul stock ... ma gandesc ca pozitionarea ogllinzilor din far poate afecta lumina farurilor si sa bata in "tavan" ....

Si inca o intrebare cat te-a costat instalatia ???

 

Toata Stima

 

Farul este stock. Oglinzile din far nu mai au nici un folos dupa ce se pun lupele respective. Mai concret, lupele se monteaza in interiorul farului, in locul becului, prin dezlipirea sticlei si lipirea acesteia la loc. Abia daca mai ramane 1 mm intre lupa si sticla farului dupa aceea. Astfel, lupele ajung mult mai in fata oglinzilor. Eu ma gandeam sa imi vopsesc oglinzile negre...

 

Imediat dupa ce am facut montajul, a inceput sa ma preocupe incalzirea sticlei (care e din plastic de fapt), dat fiind faptul ca e lupa atat de aproape. Dar dupa un timp, am observat ca, chiar daca se incalzea, nu era o problema.

 

Lupele le-am luat de pe rdxenon.ro, pare-mi-se ca sunt chiar modelul asta: http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29965 Balasturile le-am cumparat separat, tot de la ei.

 

La montarea pe instalatia electrica, se foloseste un releu care vine in pachet cu balasturile, pentru a comuta intre faza lunga si faza scurta.

 

In rest, sunt foarte multumit de cum se vede noaptea. Se delimiteaza foarte bine zona in care lumineaza fata de cea in care nu lumineaza.

 

 

Scuze pentru intarziere, dar abia astazi am ajuns in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un video ca sa iti faci o idee despre iluminarea oferita de lupe.Cred ca afara, in aer liber, se putea observa mai bine cum lumineaza, insa nu am putut sa o scot afara, e blocata intr-o magazie.

 

 

P.S. Acum am vazut si eu... :)) Nu atinsese lichidul de racire temperatura aia, doar ca sonda e incompatibila cu bordul de f4i.

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc... Sper ca poate Mos Gerila sa treaca pe la mine cu o astfel de instalatie ...daca nu pana in primavara sa strang banii necesari ... din cate am calculat e nevoie cam de 7-8 sute de lei.

Te ajunge fix 350 de lei. Vezi ca lupele au pretul de 250 la set.

 

salut.mai ai bordul?

Daca ai fi citit si ultimele postari ai fi vazut ca nu il mai am.

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Scot topicul asta la suprafata cu o dilema care ma macina de ceva timp incoace. Mi-am pierdut interesul pentru mobra prezentata in paginile anterioare, sta si rugineste in garaj, si nu a mai facut un kilometru de prin 2014. Deocamdata, am alte prioritati si vreau sa o vand. Acum, ca fiecare, as dori sa scot cat mai multi bani de pe urma ei. Asa ca dilema e urmatoarea:

 

S-o vand intreaga sau sa incep sa o dezmembrez?

 

Stiu ca e babaciune, am lucrat mult la ea :hug: si a fost unul dintre proiectele mele de suflet, dar poate pentru un cumparator nu prea conteaza asta cat conteaza performanta, ciclistica, look-ul, etc.

 

Precizez ca in momentul de fata, ii trebuie schimbat ambreiajul, discuri si placute fata, kit lant, pneuri fata-spate, robinet rezervor, bujii. In afara de toate astea, aparatoare de lant si carena codita au fost lipite nu prea ok in urma unui incident cu lantul (s-a rupt lantul, a spart aparatoare si carena si m-a lovit in spate). Si tare am eu impresia ca trebuies sincronizate iar carburatoarele.

 

Pun in cateva minute ceva fotografii cu starea actuala.

 

Poate cineva sa imi dea un sfat, o parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea se cauta piese de F2. Eu am bagat unul la dezmembrat in septembrie 2014 si inca mai am destule piese din el. Poate suna bine daca spun ca am scos pana acum cam 1500 euro din el, dar in realitate nu m-am ales cu absolut nimic pentru ca banii au venit cu taraita. Cum vindeam o piesa, cum ii cheltuiam...

 

Mai bine o dai cu 8-900 intreaga si cu banii jos decat sa stai 2 ani cu fiarele in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...