SorinCbr900rr Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Salut , apelez la voi pentru ca am primit o oferta sa imi schimb cbr-ul (919rr) cu o yamaha r1 din 2001. As vrea niste pareri pro-contra ,in special daca ati avut ocazia sa le incercati pe ambele. Daca se poate sa va rezumati la sfaturi nu si la comentarii aiurea as aprecia mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 ramai la cbr ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Singura diferenta dintre un 919 si r1`le acela, ar fii doar la aspect. Ramai cu cbr`ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Vorbiti prostii...Daca mobra e in mintile ei, 919 e pistol cu apa pe langa ea. Ce an e 919-le? Avantaje R1 - Cai, aspect, ceva mai supla... Avantaje 919 - O idee mai comoda, relativ simpla ( a mea a mers si merge ceas in continuare), protectie ok la vant. Dezavantaje...R1 (crezi ca o gasesti tu pe aia intreaga?),pozitie incomoda, protectie mai slaba la vant, consum o idee mai mare. D... 919 Gasesti cauciucuri mai greu (16" pe fata), ciclistica o idee mai slaba, 20+ cai in minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 14, 2013 Autor Share Postat Iulie 14, 2013 Ideea e ca R1 l-am vazut si nu e schimb pe schimb , ii dau si o diferenta in bani, dar nu asta e important, vroiam sa stiu dak merita sa fac acest "upgrade". Cbr-ul e din 98'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Daca R1 e in mintile lui, e bine peste 919 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Pai in mare parte tu trebuie sa te decizi, R1 e mai sportiva, daca asta vrei go for it.In urma cu ceva timp si eu vroiam sa renunt la F4i-ul(ST) meu pentru o sportiva de 1000, dar am ajuns la concluzia ca nu are rost, la ce o folosesc eu e mai bun f4i-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Un rider sa zicem mediu o sa fie mai rapid pe CBR decat pe R1, parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 14, 2013 Autor Share Postat Iulie 14, 2013 Ok, tocmai ce am venit de la o plimbare, unde am cunoscut un baiat(25-30 ani) care sustine ca a avut ambele modele si ca nu incape discutie, a zis ca R1 este net superioara, dar nustiu ce sa zic , a mai zis si ca R1 din 2001 nu intre deloc in voblaj...nu tocmai ce auzisem eu,deci nustiu daca sa il cred sau nu. Ma intereseaza mai mult cum se aseaza pe curbe si cat de usor este de inclinat nu viteza maxima. Din punctul acesta de vedere as vrea pareri daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 (editat) Daca nu te dai cu genunchii pe jos in viraje e un upgrade inutil, mai bine strangi bani calumea si iei ceva generatie mai noua... Ai putere suficienta, totul depinde de pilot. Exemplu: si apropo, r1 e supranumit si "the widow maker" daca nu o stapanesti ca la carte. Editat Iulie 14, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 14, 2013 Autor Share Postat Iulie 14, 2013 Ideea e ca ma dau cu genunchiul pe jos , ( drept nu de mult timp, ca stateam gresit pe mobra), dar este un upgrade care merita facut sau mai astept pt un 1000rr mai nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 (editat) Ideea e ca ma dau cu genunchiul pe jos , ( drept nu de mult timp, ca stateam gresit pe mobra), dar este un upgrade care merita facut sau mai astept pt un 1000rr mai nou? mai bine asteapta pt un R1 din 2005 sau zx10R 2005 e bestie zx10R ... parerea mea la R1 ani 1999-2003 toate sunt cam rupte. Zx10R e mai puternic si mai usor decat R1 Editat Iulie 14, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 mai bine asteapta pt un R1 din 2005 sau zx10R 2005 e bestie zx10R ... parerea mea la R1 ani 1999-2003 toate sunt cam rupte. Zx10R e mai puternic si mai usor decat R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Salutare, exact asta am facut eu acum multi ani: am dat 919 si am luat R1 2001. Nu mi-a parut rau nici o clipa dupa ce m-am obisnuit putin cu R1. Pe Honda e super comod, protectie buna, etc dar senzatiile de pe Yamaha sunt cu totul altele. De bicicleta, frane, suspensii, power...nu mai vorbim Ca si bani.... oricum, daca vrei sa treci la 1000RR poti sa dai R1 anul viitor si-ti iei din nou Honda dar nu cred ca o sa mai vrei ) Parerea mea e ca merita sa incerci un R1 pe pielea ta, nu una imprumutata o zi in care nu intelegi nimic si te dai cu grija sa n-o dai pe jos... parerea mea. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 (editat) Ideea e ca ma dau cu genunchiul pe jos , ( drept nu de mult timp, ca stateam gresit pe mobra), dar este un upgrade care merita facut sau mai astept pt un 1000rr mai nou? Da,este un mare upgrade.Vorbesc pt ca m-am dat pe amandoua,de fapt m-am dat de multe ori pe un r1 din 2000 si un 929,nush din ce an.919 nu m-am dat,dar 929 era slabutz rau,imi inchipui cum e 919 . Dupa cum au spus si colegii mai sus,e diferenta mare de ciclistica,suspensii,frane,nu mai zic putere. R1 e facuta exclusiv pt curbe.Apai daca pui genunchiul jos,r1 e custom made pt asta.Nu mai zic de caracter,eu personal sunt inca indragostit de primul model de r1,mi se pare cel mai "true".Da,e naravasa pe accel,are acea explozie,dar ca si ciclistica,suspensii,frane,etc,este fantastica.Poate tine piept cu brio multor motoare actuale. Problema e ca,dupa cum s-a zis si mai sus,greu,foarte greu mai gasesti un R1 din acei ani care sa fie ok.Toate au fost coxate,rupte,cazute,modificate,tunate,date pe o roata si in general fwtute pe toate partile.Dar da,pe langa un r1,919 da,e cam pistol cu apa.929 la fel.La 954 insa,se cam schimba treaba... Ai zis ca te gandesti la un 1000rr,de ce?Sunt alte variante mai bune.In opinia mea,din 98 incoace,superbike-urile de varf sunt cam astea : 1998-2001 - R1 2002-2003 - 954 2004 - R1 sau ZX10 (ZX 10 daca ai un death wish ) 2005-2007 - Gixxer fara drept de apel 2008 - 1000 RR 2009... - S 1000 RR A,sau daca te referi la 1000rr-ul de dupa 2008,da,jos palaria. Editat Iulie 14, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Ai zis ca te gandesti la un 1000rr,de ce?Sunt alte variante mai bune.In opinia mea,din 98 incoace,superbike-urile de varf sunt cam astea : 2004 - R1 sau ZX10 (ZX 10 daca ai un death wish ) 2005-2007 - Gixxer fara drept de apel 2008 - 1000 RR 2009... - S 1000 RR A,sau daca te referi la 1000rr-ul de dupa 2008,da,jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 In afara de Method, citi dintre cei ce comentati pe acest topic a-ti avut si v-ati dat(nu doar o mica tura) cu R1 2001? Eu, am avut R1 2001, 919 nu am avut dar am avut CBR954, care e net superior lui 919. Pot spune ca R1 2001 mi-a placut mult mai mult ca 954(care era 100% in mintile lui). Problema adevarata care se pune acum, este ca o mare loterie, cit de nearanjat e acest R1 pe care vrei sa-l iei(bube ascunse), Hidraulica din furci uzata, amortizorul spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Se va ajunge la concluzia finală, ia-o pe aia care e mai întreținută. Topic standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Singura diferenta dintre un 919 si r1 este ca r1 este motocicleta iar 919 este o basina rasuflata nu mai dati sfaturi aiurea daca nu stiti nimic despre motoare intai studiaza bicicleta roti furca frine net superioare la yamaha sa nu mai vorbesc de motor care este trei clase peste iar designu tine de gusturi insa parerea mea este ca tot yamaha primeaza PRIMEAZA ? haha ! Ia documenteaza-te tu mai intai, dupa care revin-o si arunca-te cu parerea ! Cate unitati vinde HONDA intr-un an si cate vand cei de la yamaha ? pai yamaha nici cu motoarele,motocicltetele,scuterele,orgile si trompetele la un loc nu vinde cat honda. Si motorul ala net superior de pe yamaha, e doar in mintea ta, nu stiu cum sa-ti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 PRIMEAZA ? haha ! Ia documenteaza-te tu mai intai, dupa care revin-o si arunca-te cu parerea ! Cate unitati vinde HONDA intr-un an si cate vand cei de la yamaha ? pai yamaha nici cu motoarele,motocicltetele,scuterele,orgile si trompetele la un loc nu vinde cat honda. Si motorul ala net superior de pe yamaha, e doar in mintea ta, nu stiu cum sa-ti spun Ce te inflamezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) PRIMEAZA ? haha ! Ia documenteaza-te tu mai intai, dupa care revin-o si arunca-te cu parerea ! Cate unitati vinde HONDA intr-un an si cate vand cei de la yamaha ? pai yamaha nici cu motoarele,motocicltetele,scuterele,orgile si trompetele la un loc nu vinde cat honda. Si motorul ala net superior de pe yamaha, e doar in mintea ta, nu stiu cum sa-ti spun Nu ai avut Yamaha niciodata, de ce vorbesti doar din carti? De ce teinflamezi asa repede si mult? Esti vinzator Honda? Daca da, tot respectul, Honda face motociclete MULTE si bune. Pe topicul ACESTA facem comparatie strict intre 2 modele de motociclete, nu intre 2 FABRICANTI. Aici se vede ca gindesti cu inima si nu cu capul, ca si la fotbal.Daca tot esti fan Honda, iti dau o veste foarte proasta, CBR 1000RR 2008+ este o mare loterie 6/49 sa NU-TI crape motorul. Au dat un mega rateu cu acest model. Si inca ceva, CBR 600RR nici in anul de gratie 2013 nu are montat din fabrica slippery clutch. Chitrosenia maxima. Pt initiatorul topicului, ia acel R1 daca doar modelul 2001 ti-l permiti la bani, e cu 2 clase peste CBR 919, care e un touring. R1 2001 e facuta SPECIAL pt curbe de viteza. Cum spuneam si mai sus, ai mare grija si verifica de 10 ori inainte suspensiile, greu de tot sa gasesti una intretinuta (vopseauna nu se pune la socoteala). Editat Iulie 15, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Pe de o parte ai dreptate, nimic de spus ! Dar cum poti compara un 919 cu un r1 ? indiferent de capitol..r1 e in "clasa" cu altele,1000 rr,gsx-r si zx10r, la japoneze ma refer. Si stiu ca am deviat de la subiect. Si nu ma inflamez, doar ma dau cu parerea. Si referitor la ce ai spus tu, da, nu am avut yamaha si te asigur ca nici nu o sa am . Si nu vreau sa fiu rau, e doar parerea mea. NU am intentia de jignire Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 Am inteles ca R1 este mai bun decat 919, nici o problema. Eu vreau sa aflu daca merita sa trec la R1 din 2001 dupa 919 sau daca mai astept pana in primavara pentru un miar 2004+. Vineri ajung sa vorbesc si cu proprietarul R1-lui. Daca nu deranjez as mai vrea niste pareri ca sunt foarte indecis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 PRIMEAZA ? haha ! Ia documenteaza-te tu mai intai, dupa care revin-o si arunca-te cu parerea ! Cate unitati vinde HONDA intr-un an si cate vand cei de la yamaha ? pai yamaha nici cu motoarele,motocicltetele,scuterele,orgile si trompetele la un loc nu vinde cat honda. Si motorul ala net superior de pe yamaha, e doar in mintea ta, nu stiu cum sa-ti spun Nu poti spune ca o motocicleta e mai buna ca alta doar pt ca respectiva firma (Honda) vinde foarte multe motoare.Asta nu are nici o legatura cu performantele respectivei.De ex Toyota,care e cel mai mare fabricant de masini la nivel mondial,nu inseamna ca are si cele mai performante masini.Asta ca vinde Honda multe scutere nu e un argument.Iarasi,fiabilitatea nu mai e demult un argument la Honda.Vezi,dupa cum a zis si Jagi,problemele pe care le-a avut CBR-ul 1000 RR din 2008,care a avut inca din nascare probleme mari la motor. Si da,oricum am intoarce problema,motorul de r1 e net superior celui de 919.Ia curbe de cuplu,putere si vezi,nu mai zic de cai. Pe de o parte ai dreptate, nimic de spus ! Dar cum poti compara un 919 cu un r1 ? indiferent de capitol..r1 e in "clasa" cu altele,1000 rr,gsx-r si zx10r, la japoneze ma refer. Imi pare rau sa iti spun,dar tu nu cred ca te-ai documentat.POTI compara un 919 cu un r1 (desi pare hilar,e adevarat).R1 a fost introdus pe piata in '98.In '98,concurentul direct al lui R1 pe aceasta clasa din partea Honda era Fireblade 919.Care a fost in productie pana in '99.In '99 cei de la Honda au scos 929,ca un fel de tentativa de detronare a R1 din pozitia de lider (R1 care a fost un mare succes de piata - asta vizavi de mitul Honda care vinde milioane de motoare).Problema cu 929 e ca a fost o evolutie a lui 919 (adica un 919 cizelat pe ici pe colo),in timp ce R1'98 a fost o motocicleta revolutionara ce a schimbat clasa superbike-urilor,aducand un salt enorm in materie de performante.Honda a mai replicat inca odata in 2002-2003 tot cu o evolutie,954,care e o moto foarte interesanta si care in opinia mea se apropie mult de performantele R1. 1000rr pe care l-ai amintit tu a aparut in 2004,1000rr nu poate fi comparat cu modelul original de R1 (desi au performante asemanatoare ),pt ca 1000rr-ul e mai nou cu "doar" 6 ani.Poti compara 1000rr din 2004 cu R1 model 2004,insa personal ma cam corupe rasul daca le compar. ZX-10R de la Kawa nu poate fi comparat cu primul model de R1,pt ca ZX-10R a aparut in 2004.In '98 ca si concurent direct,Kawa avea ZX-9R,un model mult mai soft fata de torpila ZX10. Deci in concluzie,comparatia dintre r1 si 919 tine apa,pt ca au fost motociclete concurente pe acelasi target de piata.Acum,faptul ca sunt ani lumina ca si performante,asta e problema Honda. Am inteles ca R1 este mai bun decat 919, nici o problema. Eu vreau sa aflu daca merita sa trec la R1 din 2001 dupa 919 sau daca mai astept pana in primavara pentru un miar 2004+. Vineri ajung sa vorbesc si cu proprietarul R1-lui. Daca nu deranjez as mai vrea niste pareri ca sunt foarte indecis. Deci,dupa cum ti-au spus toti cei care au calarit cat de cat respectivele motoare si vorbesc din experienta si nu sunt fani Honda sau alte prostii,aceasta tranzitie iti va oferi un upgrade considerabil.Parerea mea este ca merita. Normal ca daca ai posibilitatea sa iti iei ceva dupa 2004,e preferabil pt ca ar fi superior unui r1 din 2001. Dupa 2004 au iesit niste moto exceptionale pe piata.R1 2004 e un model fantastic,ZX-10R la fel,desi mult prea hardcore in opinia mea,dar cel mai bun mi se pare a fi GSX-R-ul din 2005.Deci daca vrei sa faci un salt inainte dpdv al performantelor,acolo ar trebui sa te duci : foarte usoara (nu e mai usoara decat un r1-2004,dar are cg mult mai bine pozitionat si mai jos),foarte puternica,trage extrem de bine si pe medii,o moto de nota 15.Si pe deasupra,slipper-clutch-ul,un lucru extraordinar dupa parerea mea. Numai ca vorbim de peste 5000e ca bani pt un GSX-R bun si de peste 4000e pt un R1-2004 sau un ZX10 in mintile lui.1000rr nu il bag aici pt ca mi se pare o moto inferioara celor amintite aici. Depinde de bugetul tau,daca te incadrezi la bani pt un model dupa 2004,mai asteapta,daca nu,poti face schimb linistit cu acel r1 din 2001. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 http://www.mcnews.com/mcnews/articles/maddogs.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.