ianachim Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 nu avem niciun accident raportat pe forum vrei sa zici specialistii.... cu genunchii pe jos .....pe circuit...NU SE NUMARA.....LA IMPRASTIERE ce dracu aveti ma? voi va injurati paici, ala ma invita pe mesaje sa-l ating, pana mea, parca unii meritati sa fiti vanati in trafic. eu pot sa ti dau PM ....SI SA TE ATING???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 nu avem niciun accident raportat pe forum vrei sa zici Corect. Am auzit de un accident saptamana trecuta, un motociclist a intrat intr-o caruta. Nu am detalii, mi-a spus un prieten doar ca a vazut calul imprastiat pe toata strada si o motocicleta accidentata. Carutasul si motociclistul nu se vedeau pe nicaieri, era SMURD acolo. Probabil au scapat daca nu a aparut in presa. In zona Buzau sau asa ceva, a fost un blocaj de trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian chirita Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 hai sa iti zic una tare, ca sa nu mori cum au murit astia doi saracii... la 150km/h in 4-5 secunde parcurgi cam 200m.( a se vedea manualul de fizica ) acuma jura-te tu cu doua maini ca daca vezi o luminita mica la vreo 200m pe sosea consideri ca n-ai timp sa treci si avand o vedere impecabila poti sa faci diferenta dintre un scuter si un r6. eu zic sigur cu mana pe inima ca NU AI CUM SA APRECIEZI CORECT SITUATIA! daca sarmanul asta inloc sa rupa franele a stat in dubii daca l-o fi vazut ala cu tiru sau nu, i-a mai tras si vreo doi dumnezei inainte si dupaia s-a apucat de franare....plm (apropos, urme de frana in cazul asta sunt, ca la celelalt ioc) pana acum am ajuns unde am ajuns cu o singur regula: EU NU AM PRIORITATE! lasa semnul, lasa semaforul, lasa militianul... mai bine ma asigur eu si mai vin cu o intrebare: soferul tir-ului nu l-a vazut, dar el a vazut tirul???? doctore,daca esti in afara localitatii(unde limita de viteza e mai mare)si vii de pe drumumul fara prioritate,atunci cand vezi o lumina eu zic ca un sofer profesionist opreste pt a se asigura,pt ca lumina aia poate insemna orice(masina cu un singur far functional,motoreta,scuter,alt tir,etc).stiind ca limita e 90,iar ala mai are pana la tine 200metri,cu ce viteza misti tu harabaia aia lunga de 20 metri,incat sa nu il incomodezi (cel putin) p ala care vine??? Nea asta cu tirul ori nu s-a uitat deloc,ori s-a uitat dar era cu gandul la vecinul de-i freaca nevasta cat e el in cursa,ori nu i s-a parut interesant ca vine cineva care va fi obligat sa franeze,si celalalt va fi obligat sa-i cedeze lui trecerea,in loc sa fie invers.mentalitate de tir-ist : "lasa-ma sa trec ca sunt mai mare,daca nu intra in mine sa vedem cine are de pierdut si de suferit".vad zilnic foarte multi tir-isti facand acelasi lucru : te vad ca mai ai 50m poate mai putin pana la ei,dar se baga cu nesimtire,pt ca nu ai cum sa te bagi sub el nu?,si ce masina sa ai sa il lovesti p el acolo sus in cabina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Un semn de circulatie util in multe locuri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian chirita Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Asta nu e reflex din pacate. Sa intrii cu 200 in intersectie tine de simtul de conservare. Chiar trebuie sa explic ca la prosti ce e ala un reflex si ce se invata din practica si ce din teorie. Cand intri cu 70km intr-o curba si iti iese ceva in fata sa stii cum sa eviti acel iti trebuie reflex ca nu ai timp sa gandesti. Sa mergi pe prima banda cu masini parcate pe dreapta si strazi latularnice stiind ca unu la volanul unei masini care iese nu are vizibilitate si trebuie sa iasa un pic cu botu masinii in strada iar tine de cat de duce capul. Sa franezi de la 80-90km/h la 0 in cel mai rapid si practic mod fara sa pierzi aderenta iti trebuie practica. Ti-am dat 4 exemple acu poate gelatina din cap o sa prelucreze informatia si isi da seama ce am vrut sa zic. dar cine a intrat cu 200 in intersectie ????ce tot zici acolo ca nu are legatura cu topic-ul asta?vezi ca e un topic cu sfaturi pentru motociclisti,vezi poate acolo ai succes ca aici bati campii!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Dupa care la fiecare accident vorbiti de detalii. Sa stiti voi tot ca sa invatati. Bun ce invatati? Inveti dinamica accidentului si ce poti sa faci sa-l eviti, dar de la teorie pana la practica e drum lung. Reflexele se dobandesc prin practica nu prin teorie. Sau mergeti in poligon angajati soferi si reproduceti live nefericirea ca sa puteti forma un oarecare reflex pentru fiecare situatie in parte? Poti invata , de exemplu, ca in apropierea intersectiilor e bine sa reduci viteza chiar daca ai prioritate, pentru ca nu stii cat de atenti sunt ceilalti participanti la trafic. Iar pentru asta nu trebuie sa-ti dezvolti nici un reflex, nu trebuie sa mergi in poligon. Asta nu e reflex din pacate. Sa intrii cu 200 in intersectie tine de simtul de conservare. Chiar trebuie sa explic ca la prosti ce e ala un reflex si ce se invata din practica si ce din teorie. Cand intri cu 70km intr-o curba si iti iese ceva in fata sa stii cum sa eviti acel iti trebuie reflex ca nu ai timp sa gandesti. Sa mergi pe prima banda cu masini parcate pe dreapta si strazi latularnice stiind ca unu la volanul unei masini care iese nu are vizibilitate si trebuie sa iasa un pic cu botu masinii in strada iar tine de cat de duce capul. Sa franezi de la 80-90km/h la 0 in cel mai rapid si practic mod fara sa pierzi aderenta iti trebuie practica. Ti-am dat 4 exemple acu poate gelatina din cap o sa prelucreze informatia si isi da seama ce am vrut sa zic. las-o asa... si incearca sa te mentii in limitele bunului simt in privinta exprimarii, cu alte ocazii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Rog un moderator sa inchida acest topic.Am Vrut ceva si iese altceva.Eu sunt inscris la Clubopel dar acolo si se intampla asa ceva.Nu vreau sa ma cert cu nimeni,imi cer scuze pentru unele iesiri si cu asta inchid si nu mai urmaresc aceste discutii. Trebuie sa ai putere sa treci si peste astfel de discutii, sa accepti ca sunt si ciulini printre florile de pe camp si care nu pot umbrii frumusetea campului plin cu flori... Suntem de mirul lumii ! Ajunge tatal baiatului sa-si ceara scuze . Cred ca era una din putinele persoane ce ar fi trebuit sa beneficieze de intelegere . si eu consider ca s-a spus ce era de spus...si s-a invatat ce era de invatat...conduceti prudent ca nu are nimeni grija de voi..si luati mereu in considerare ca si altii pot sa greseasca, nu doar voi...nu cred ca mai are nimeni poze sau informatii...cred ca e momentul sa se inchida, pentru a nu amplifica sentimentele familiei Accidentul este grav, dar se repeta la nesfarsit! Repetat de cei care se cred Rossi prin oras, sustin ca viteza nu ucide si dau vina pe gropi, pomi, caini, TIR-uri, etc moarte TIRistilor! Chiar fara TIR-uri, conducatorii auto gresesc... iar data viitoare ai sa te infigi ca un berbec intr-un turism ce vireazala stanga in timp ce soferul vorbeste la telefon... si ve-i primi un mare RIP! De la inceputul sezonului in fiecare luna mor 2-3 CBR-isti, citeste topicurile din in urma... oficial din vina celorlati participanti la trafic. Dar ei n-au nici o vina? Sa circuli ca berbecul fara sa poti opri in situatii dificile? Toti ne-am intalnit si ne intalnim cu TIR-uri... si dam RIP-uri la SS-isti "nevinovati". Editat Iulie 31, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Am trecut de multe ori prin locul cu pricina, atat cu masina cat si cu motocicleta, din ambele directii. Nu este un loc periculos, cu atat mai putin unul in care sa mori la ghidon. Tocmai ti s-a demonstrat contrariul.. lol. Orice intersectie de 2 drumuri este un loc periculos. Mai ales daca nu vezi mai incolo de 10-20m pe drumul care se intersecteaza cu al tau. Am mai zis odata, nu exista tara in lumea asta unde intersectiile sa nu aiba limitare la 60 sau 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 De la inceputul sezonului in fiecare luna mor 2-3 CBR-isti, citeste topicurile din in urma... oficial din vina celorlati participanti la trafic. Dar ei n-au nici o vina? Sa circuli ca berbecul fara sa poti opri in situatii dificile? Toti ne-am intalnit si ne intalnim cu TIR-uri... si dam RIP-uri la SS-isti "nevinovati". da..e "suspect" ca mor conducatori de vitezane...teoretic ei au frane ceva mai bune, motociclete gandite sa opreasca mai bine de la viteze mari si reflexe mai bune (teoretic) la viteze mai mari, mergand des tare...pe de alta parte, mobrele astea sunt si cele mai "cool" si au devenit tot mai ieftine la noi, astfel ca fiecare maimuta isi ia cate una si zice ca stie sa mearga bine doar pentru ca-i da tare pe drept, dar la prima curba sau frana de urgenta, ciu-ciu Tocmai ti s-a demonstrat contrariul.. lol. Orice intersectie de 2 drumuri este un loc periculos. Mai ales daca nu vezi mai incolo de 10-20m pe drumul care se intersecteaza cu al tau. Am mai zis odata, nu exista tara in lumea asta unde intersectiile sa nu aiba limitare la 60 sau 70. drept...chiar saptamana trecuta am fost pana in ungaria si spre deosebire de alte dati, n-am intrat pe autostrada....la fiecare intersectie era un mini scuar si limitare la 60....INSA...la noi e alta poveste...in primul rand faptul ca nu avem autostrazi, ingreuneaza cu mult traficul pe restul drumurilor, in general nationale...apoi, aceste drumuri, pe langa faptul ca sunt foarte aglomerate, nici nu au locuri de depasiri, sunt foarte intortochiate (dupa cum au calcat dacii pe ele) si in loc sa aiba 2 puncte mai principale pe care sa le uneasca, trec prin toate oraselele si satele posibile (asta e treaba drumurilor judetene, dar nah, la noi toti au dn in sat)...mai mult (si aici apare problema noastra)...pe langa faptul ca dn-ul trece prin toate satuletele, mai intra in el si toate drumuletele posibile si inposibile, diverse ulite, drumuri forestiere si altele, aducand pe un drum cu limita mare de viteza, diverse tractoare carute sau alte vehicule care in alte tari nu au ce cauta pe dn + noroi, balega, ulei s.a.....daca pentru fiecare astfel de drumulet s-ar face limitare de 60 eu nu as mai pleca din casa....e destul de greu si asa, ca nu avem drumuri si cele pe care le avem sunt grele....dupa un drum bucuresti - satu mare esti frant, indiferent cu ce mergi...peste tot e limitare de viteza...daca face si pentru drumulete....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geobike Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 pacat, dumnezeu sa-l odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Asa, si daca nu sunt autostrazi asta inseamna ca nu trebuie acordata atentie intersectiilor? Intamplator sunt de 3 saptamani in Romania, mai multi imbecili pe drumuri nationale nu mi-a dat sa vad, ma refer la soferi care depasesc de dragul depasirii, se pun sau pun pe altii in situatii periculoase ca sa-i vezi dupa 100km la 3 masini in fata ta, tu care n-ai depasit pe nimeni. Pe mine ce m-a frapat si inca ma frapeaza e ca am mers si pe A2 si acolo nimeni nu mai era zmeu. Toti merg ca babele. Cu 140 eram "racheta" pe A2, am devansat absolut tot traficul posibil. Pe DN-u, din contra, acolo toti isi arata muschii, daca nu depasesc ei nu se poate, daca nu dai de zmei care iti dau flash-uri nu se poate. Eu pun pariu pe ce vreti voi ca daca Romania ar avea autostrazi ca statele vestice, pe DN-uri si in orase romanii tot ca niste handicapati ar conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Frate unde sa ajuns cu discutia!!! Ce tot atatea pareri ca a vazut sau nu tirul,ca soferul nu a vazit moto,ca daca intra cu capul in nu stiu ce axa a tirului Vax albina. a murit si gata vinovatul va plati sau a platit. La o.scurta analiza a 2 ani de cand merg pe motocicleta concluzia este ca nu se reapecta regulile elementare de circulatie. de aia sunt accidente aaa si sa ju uit mai lasati draq telefoanele si statiile in timpul mersului ca dauneaza grav sanatatii. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Om bun, pricepe odata pentru totdeauna ca aici discutam despre ACCIDENTE si nu despre cei participanti si nici despre cat sufera familia si nici despre memoriile mortilor. Nu e nici biserica nici parastas nici pompe funebre. Oameni mor zilnic in accidente. Le disecam pentru ca sa invatam ceva din ele. Si daca e sa discutam 100 de ani de acu incolo, discutam, care e problema ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Eu zic sa-l lasati pe baiat sa se odihneasca in pace si sa aveti grija de voi . Maine este iar vineri si vine si un week end calduros . Drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Mi-a fost greu sa depasesc fara sa risc.Am preferat sa depasec tirurile unul cate unul decat sa fac dublare sau triplare si sa intru cu viteza mare in curba unde nu as mai fi putut tine trasa corect si ma duceam in balarii. Dublare faci cand, tu depasesti un auto, care este deja inscris intr-o depasire, nu cand depasesti doua masini dintr-o manevra Editat August 1, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 eu pot sa ti dau PM ....SI SA TE ATING???? pai...pm mi-ai dat, telefon mi-ai dat, de atins m-ai mai atins din cand in cand. ....pam pam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 doctore,daca esti in afara localitatii(unde limita de viteza e mai mare)si vii de pe drumumul fara prioritate,atunci cand vezi o lumina eu zic ca un sofer profesionist opreste pt a se asigura,pt ca lumina aia poate insemna orice(masina cu un singur far functional,motoreta,scuter,alt tir,etc).stiind ca limita e 90,iar ala mai are pana la tine 200metri,cu ce viteza misti tu harabaia aia lunga de 20 metri,incat sa nu il incomodezi (cel putin) p ala care vine??? Nea asta cu tirul ori nu s-a uitat deloc,ori s-a uitat dar era cu gandul la vecinul de-i freaca nevasta cat e el in cursa,ori nu i s-a parut interesant ca vine cineva care va fi obligat sa franeze,si celalalt va fi obligat sa-i cedeze lui trecerea,in loc sa fie invers.mentalitate de tir-ist : "lasa-ma sa trec ca sunt mai mare,daca nu intra in mine sa vedem cine are de pierdut si de suferit".vad zilnic foarte multi tir-isti facand acelasi lucru : te vad ca mai ai 50m poate mai putin pana la ei,dar se baga cu nesimtire,pt ca nu ai cum sa te bagi sub el nu?,si ce masina sa ai sa il lovesti p el acolo sus in cabina? serios????? eu unul recunosc ca daca vad o luminita la vreo 200m de mine consider ca am timp sa trec fara sa o stanjenesc prea tare. cred ca nu apreciezi corect DISTANTA DE 200M. sa ridice doua deste cine cedeaza trecerea cand vede ceva ca se apropie de el la vreo 200m. cine considera ca in 100m nu se poate opri daca sezizeaza un impact evident (depinde de viteza ) SI MAI ALES : CINE SI CE DISTINGE LA 200M (ca io sunt batran si obosit si mi-a cam slabit vederea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian chirita Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Sef,ori nu stii cat inseamna 200m,ori ai probleme cu ochii,pe langa cele cu capul.IN AFARA LOCALITATII,200m ii faci in 3-4-5sec iar tu care ai oprit sa t asiguri nu ai cum sa intri p drum si sa ajungi la viteza cu care vine ala(decat cu vreun audiR8 sau vreun veyron)ca sa nu il stanjenesti p-ala d vine.vezi acum d c mor oameni?din cauza celor ca tine si ca asta cu tirul,care isi dau seama prea tarziu ca nu avea timp sa intre fara sa-l stanjeneasca sau sa-l omoare p-ala care vine.(si are prioritate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) 200m in 3-4-5 secunde? In caz ca nu stii cat inseamna asta, ar veni 240-180-144 km/h? Cam mult ca sa pretinzi sa fii vazut si sa ti se acorde prioritate. p.s. sef, tu probabil n-ai priceput bine speta, in cazul de fata era vorba de viraj la stanga, in directie inversa decat venea motociclistul. Insa ai dreptate in legatura ca iti trebuie R8 say veyron ca sa "ajungi la viteza cu care vine ala", majoritatea masinilor de pe sosele nu prea ajung la 180-240 km/h... Editat August 2, 2013 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Bai da mai calmati-va odata!!! Se rasuceste sarcu' baiat in mormant din cauza voastra cu atatea analize si dezbateri cand defapt voi sunteti in plop si plopul'n aer. Cheers si beliti ochii in trafic ! Editat August 2, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxam Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 On: Condoleante familei. Off: Nu inteleg cateva chestii. De ce trebuie sa va certati pe astfel de topicuri care la o adica sunt citite de catre familia baiatului, prieteni apropiati, oameni care l-au iubit. Aratati putin respect chiar daca in bibilica voastra stiti ca sunteti protejati de 4 pereti si un monitor. Asta nu va da dreptul moral de a arunca cu c..t unu in altul. Dupa care la fiecare accident vorbiti de detalii. Sa stiti voi tot ca sa invatati. Bun ce invatati? Inveti dinamica accidentului si ce poti sa faci sa-l eviti, dar de la teorie pana la practica e drum lung. Reflexele se dobandesc prin practica nu prin teorie. Sau mergeti in poligon angajati soferi si reproduceti live nefericirea ca sa puteti forma un oarecare reflex pentru fiecare situatie in parte? Daca puteti sa va formati reflexele doar pe teorie atunci bravo voua sunteti niste profesori si va rog dati-mi un PM cu numerele voastre de telefon sa ne intalnim ca sa va ating. Nu in fiecare zi poti atinge niste zei. Nu l-am cunoscut pe baiat, dar din pacate stiu cum e sa pierzi pe cineva drag. Asa ca din respect pentru el putina decenta indiferent daca a fost sau nu vinovat. On: Condoleante familiei. Off: Strici orzul pe gaste. Acesti aruncatori cu cacao in orice exista pe forumuri asa cum in natura exista viermi de hoit, muste verzi, samd, cu deosebirea ca cei din natura au totusi un rol. Creierase prea firave sa inteleaga ca acest topic este una din putinele punti pe care le mai au parintii si cei dragi cu baiatul iar balacarelile si ineptiile lor sunt ultimul lucru de care au nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian chirita Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Asta spuneam domnilor baiatului care spunea xa el dak vede p cineva la aprox 200m,el se baga pt ca el considera ca are timp.asta spun si eu ca nu are timp,si soferul d tir asta,trebuia sa-si dea seama k nu are timp sa treaca in 4-5sec cu 20metri d masina,deci nu trebuia sa intre in intersectie,pt ca desi motorul nu venea tare(pt ca nu permite starea carosabilului)el tot nu putea trece fara sa jeneze/incomodeze.dar ca majoritatea tir-istilor se baga ca e mai mare,si tre sa opresti sau t opresti sub el.legea junglei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.