Sari la conținut

accident mortal ciorogarla


COObra
 Share

Postări Recomandate

Eu cred ca poti sa fii expertul expertilor dar la un moment dat o sa fii pus intr-o situatie careia nu poti sa-i faci fata,(situatie nefortata in nici un fel d tine)si singurul care t mai poate scapa este NOROCUL,care i-a lipsit baiatului acesta.am avut un prieten care a murit dupa 10 ani d moto,si vreo 6-7 motoare(nu mai stiu exact cate a avut).i-a iesit o pitipoanca cu masina in fata si aia a fost...multi ar spune ba k a avut viteza,ba ca s-a pierdut cu firea,dar eu care l-am cunoscut spun:daca al nu a putut evita accidentul ala,atunci nmeni nu-l puteaevita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stimati colegi,

Sunt nou in club.Sunt tatal colegului vostru ca a murit vineri la Ciorogarla.M-am inscris in club sa aflu mai multe despre accident.Cine poate da relatii sau vre-unfilm cu acest accident ,va rog sa ma anuntati pe forum sau e-mail-dumitrascu_nicu@yahoo.com.Motocicleta CBR este pe numele meu-B-284-DNL.Sunt distrus dupa acest eveniment.Criminalul,tiristul ,a intrat si i-a blocat soseaua.Nu a avut nicio sansa.Nu a avut viteza,motocicleta are bordul sarit si carenajele sparte.am si eu un scuter si cred ca nu o sa mai merg cu el deocamdata.Colegi de pe forum spun ca nu avea experienta!!!!!.De la 16 ani a avut motor ,si inca puternic,era expert pe motor pana vineri.Va rog sa ma anunta-ti daca aveti ceva informatii.

Un tata indurerat!

P.S.-care aveti motoare ,fiti atenti,in Romania soferii nu stiu sa circule ca in vest,nu stiu sa respecte motociclistii.,nu stiu sa mearga pe autostrazi,caz recent pe A2 -jandarmul care a intrat pe contrasens si a omorat o familie la iesirea din Constanta.

 

Condoleante stimate domn. Este cumplit prin ce treceti... nici nu vreau sa imi imaginez... sunt si eu mama, iar pierderea copilului este cel mai crunt si mai infiorator scenariu care mi-ar putea trece prin minte. Imi pare rau ca treceti prin aceste momente. Nu l-am cunoscut pe fiul dumneavoastra, dar sunt convinsa ca a fost minunat si perfect pentru voi, parintii lui. Nu puneti la suflet rautatile pe care le veti citi inevitabil pe acest topic; sunt convinsa ca cei care va pot ajuta cu informatii, filmulete, poze sau detalii o vor face. Cuvintele sunt de prisos... condoleante !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jagi - inteleg de la tine ca ori esti talentat/skilat si esti in varful lantului trofic, ori esti pa. adica pentru tine cuvantul accident nu inseamna nimic.

ce parere ai de simonceli? (sper sa nu-i fi stalcit numele). era talentat? avea skilu' la el? avea anvelope bune? de ce a murit?

dar de sena ce zici? varza si asta?

nu ma intelege gresit, pana la un punct sunt de acord cu tine. sunt foarte multi care merg mult, dar foarte mult peste posibilitatile lor, dar nu-s nici chiar toti varza si nici nu poti sa prevezi 100% ce se intampla pe langa tine. pur si simplu pentru ca ceilalti sunt si ei oameni care beneficiaza de acelasi liber arbitru ca si tine. iar unul din ei decide intr-o zi sa iasa in fata ta, sau sa traga peste tine. am avut o situatie in care eu linistit pe banda 1 cu moto, el linistit pe banda 2 cu x5. se uita la mine si schimba banda de pe 2 pe 1. nu si-a revenit decat cand i-am batut cu degetul in geam. am constatat ca se uita prin mine. si nu, nu-s chiar micut si de neobservat.

iti doresc (si celorlalti) sa ai noroc in viata sa nu intelegi ce inseamna circumstante pe care nu le poti controla care dau in accidente.

iar pentru cei care ati comentat de cum se misca un tir, ori sunteti soferi de tir si sunteti partinitori, ori sunteti habarnisti. un tir pe distante scurte se poate misca mult mai repede decat credeti, mai ales pe treptele mici unde demultiplicarea in cutie e foarte mare. o distanta de 4m cat sa blocheze o banda jumate estimez in jurul a doua secunde. si din cauza lungimii nu e ca si cum ai putea sa-l ocolesti prin spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ieri am fost la locul accidentului.Inainte de intersectie este o denivelare cam mare,nu o poti evita,trebuie sa reduci viteza altfel te arunca ,indiferent ca esti cu masina sau moto.Viteza mare nu a avut.Motorul nu are decat carenajul pe o parte spart si ceasurile de bord sarite,numarul de inmatriculare rupt cu cu suport.Cam astea sunt daunele.Daca avea viteza mare se rupea motorul in doua la impact.Concluzii trageti si voi.Multumesc KITKAT_2202.Rog toti colegii din club sa nu vina cu ironii stupide pe acest topic.Sunt destul de indurerat si nu mai pot suporta asa ceva.Puneti-va in situatia mea si pe urma scrieti.Va rog ff mult."

 

acesta este un mesaj primit de la tatal motociclistului. va rog si eu sa ii respectam dorinta si sa dam dovada de compasiune. discutiile urate si pline de ironii pot fi purtate si in alta parte a forumului. va multumesc (si eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa imi spui si mie ce talent trebuie sa ai sa nu iti iasa un prost cu tir-ul in fata ca vreau sa deprind si eu talentul asta.

 

Talentul consta in a putea anticipa traficul, recunoaste zonele unde sunt potentiale pericole.

De genul: nu dau gaz in zone periculoase sau despre care stiu deja ca au potential periculos.

 

Ajungi in dreptul unei iesiri/intrari de pe autostrada, uau! cam ce se poate intampla?? :huh: Aaa, e posibil sa iasa/intre un vehicul foarte lent si mare care ia o curba cu viteza foarte mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Talentul consta in a putea anticipa traficul, recunoaste zonele unde sunt potentiale pericole.

De genul: nu dau gaz in zone periculoase sau despre care stiu deja ca au potential periculos.

 

Ajungi in dreptul unei iesiri/intrari de pe autostrada, uau! cam ce se poate intampla?? :huh: Aaa, e posibil sa iasa/intre un vehicul foarte lent si mare care ia o curba cu viteza foarte mica?

ei si cu tine acum...ai pretentii(?!)(sa inteleaga multa lume aspectul asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca nu dau doi bani gauriti pe noi conservarii, observ uneori cu groaza ca intentionat sicaneaza doar de dragul artei(invidie)..o multime de umflati porci care niciodata nu vor incaleca un motor se baga sa te inghesuie la bordura iar daca scapi frana urmeaza sigur! vb de la constanta unde am parte de fiecare data de ''glume'' de astea si le evit lejer..adik chiar opresc si ai las sa se duca dreaq in primul stalp le urez razand!! provocari la liniutze..vai capul lor, plec cu 2/h si rad de mor..indiferent de stare nu pun botu' la imbecili cu masini de teren etc..rahati cu barbi cioc etc chipurile intelecti! oftica ai desfigureaza..ai vad cum fierb ca femeia lor se hlizeste la motorist si burtalanu' tace si moare ..oricum prostia ucide nu viteza..!! prefer sa apar bou mergand uneori cu 40/h decat sa o mierlesc..si maine mai e o zii de trait ptr mine chiar dak nu ma asteapta nimeni acasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca nu-i adevarat ce zici tu, dar ce legatura are asta cu accidentul despre care se discuta aici?

Tu crezi ca ala cu tirul a facut stanga sau ce manevra a facut el stiind ca vine un kamikaze din curba fara vizibilitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca nu dau doi bani gauriti pe noi conservarii, observ uneori cu groaza ca intentionat sicaneaza doar de dragul artei(invidie)..o multime de umflati porci care niciodata nu vor incaleca un motor se baga sa te inghesuie la bordura iar daca scapi frana urmeaza sigur! vb de la constanta unde am parte de fiecare data de ''glume'' de astea si le evit lejer..adik chiar opresc si ai las sa se duca dreaq in primul stalp le urez razand!! provocari la liniutze..vai capul lor, plec cu 2/h si rad de mor..indiferent de stare nu pun botu' la imbecili cu masini de teren etc..rahati cu barbi cioc etc chipurile intelecti! oftica ai desfigureaza..ai vad cum fierb ca femeia lor se hlizeste la motorist si burtalanu' tace si moare ..oricum prostia ucide nu viteza..!! prefer sa apar bou mergand uneori cu 40/h decat sa o mierlesc..si maine mai e o zii de trait ptr mine chiar dak nu ma asteapta nimeni acasa..

Nu sunt de acord(nu ca ar conta) cu prima fraza; nu, nu este vorba numai de "conservari"; si printre motociclisti exista omologul "conservarului; hai sa nu nu mai credem buriucul pamantului CA ARE LUMEA CEVA CU NOI! mergi calm, respecta in trafic si vei fi respectat! insa sunt de acord cu ultima fraza!

Bafat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa imi spui si mie ce talent trebuie sa ai sa nu iti iasa un prost cu tir-ul in fata ca vreau sa deprind si eu talentul asta.

Talentul este un dar cu care te nasti. Nimeni nu trebuie sa-ti spuna nimic, intotdeauna sti sa anticipezi, sa ai viteza care-ti da posibilitatea sa eviti situatiile de trafic aglomerat sau drum liber...

In rest ai grije de tine!

 

...era expert pe motor pana vineri....

Multumesc tata pentru purerea ta, pentru cuvintele tale, sincere si adevarate! ...spun totul, mai mult decat tot ce sa scris pana acum. Ar trebui sa tacem, sa ascultam, sa invatam... sa nu mai producem suferinte celor dragi.

Cuvintele sunt de prisos indiferent ce as spune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca nu-i adevarat ce zici tu, dar ce legatura are asta cu accidentul despre care se discuta aici?

Tu crezi ca ala cu tirul a facut stanga sau ce manevra a facut el stiind ca vine un kamikaze din curba fara vizibilitate?

citeste printre randuri si ai sa vezi ca totul are legatura cu tine mine noi din momentul cand te sui la ghidon..in cazul de fata tir=conserva..crezi ca pe cretinul ala de sofer la interesat o secunda de motorist? se gandea probabil sa ajunga si sa descarce marfa sa faca o baie etc mai putin sa se uite in zare sa se asigure cu grija..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai toti uitati ca sinteti INVIZIBILI pe strada, si-i tot dati cu vina soferilor. Soferii se aleg cu un dosar penal, 1-2-3 ani cu suspendare, riderii "expertzi" de la 16 ani ajung la spital in coma sau direct la morga. Si voi strigati aceeasi placa uzata, ca papagalii. Pt cei ce sufera real de aceste pierderi de vieti omenesti, nu mai cititi acest forum, nu veti face decit sa suferiti si mai mult. Lumea e rea, prefacuta,... .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste printre randuri si ai sa vezi ca totul are legatura cu tine mine noi din momentul cand te sui la ghidon..in cazul de fata tir=conserva..crezi ca pe cretinul ala de sofer la interesat o secunda de motorist? se gandea probabil sa ajunga si sa descarce marfa sa faca o baie etc mai putin sa se uite in zare sa se asigure cu grija..

tocmai asta e ideea,atata vreme cat ai covrigul in brate ,cracaneaza dracului ochii si fii atent,asigura-te corespunzator(mai ales cand ai ditamai hardughia),si dupa ce opresti te gandesti la tot ce vrei tu,absolut orice.

Toata lumea spune ca motoristul trebuia sa prevada ca tir-istul nu o sa-i dea prioritate,dar nimeni nu spune ca cretinul din tir trebuia sa-si faca DATORIA IN TRAFIC,si sa se asigure dracului corespunzator,nu doar cu coada ochiului,sau cu gandul la vecinul care ii freaca nevasta cat e el plecat.DACA NU POTI SA RAMAI CONCENTRAT LA VOLAN SI SA FII ATENT LA TRAFIC NU AI CE CAUTA ACOLO.

 

Nu zic ca nu-i adevarat ce zici tu, dar ce legatura are asta cu accidentul despre care se discuta aici?

Tu crezi ca ala cu tirul a facut stanga sau ce manevra a facut el stiind ca vine un kamikaze din curba fara vizibilitate?

bati campii!!!!! :rusinica: motoristul nu venea din curba ci mergea drept,iar vizibilitatea e foarte buna mai ales de la 2-3 m inaltime (cat are cabina tir-ului),dar ca sa vezi trebuie sa te si uiti,si sa si procesezi c vezi ca altfel nu se numeste ca t asiguri si nu ai ce cauta la volan.tir-istul e vinovat,fie ca nu s-a asigurat,fie ca nu a procesat c vede.motorul nu venea tare(zic eu) pentru ca e aproape intreg dupa accident,(iar daca se izbea la viteza mare se sfarama),iar inainte cu vreo150-200metri de intersectia aia e un hop de-a latul soselei,care te obliga sa reduci foarte mult(altfel zbori de p sosea),si c viteza putea sa isi ia in 150-200m????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc tot ce au scris colegii pe forum.Azi am fost la Politia Ilfov.Au inceput cercetarile .Mi-au spus ca teoretic tir-istul are cedeaza trecerea siu e vinovat,dar ca sa vezi ,este un articol32 in codul rutier in care spune ca ,motociclistul cu o vechime mai mica de 2 ani .trebuie sa aiba motocicleta cu putere maxima de 25kw.Vezi doamne nu avea voie sa conduca CBR600.Nu sunt reglementari si nici sanctiuni pentru asa ceva.Daca te opreste garcea iti spune,daca stie, si atat.Cred ca vor sa-l scoata vinovat.Ca o sa se faca o expertiza ,sa vada ce viteza avea,etc.Eu le-am spus ca nu am nicio pretentie de la sofer sau de la altcineva.Ca ma cheama sa dau o declaratie ,nu stiu pentru ce,ca o sa dureze mult pana sa termine dosarul si multe altele.Nu stiu ce sa mai cred.Nu inteleg ce vor de fapt.Judecati si voi si trageti concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai asta e ideea,atata vreme cat ai covrigul in brate ,cracaneaza dracului ochii si fii atent,asigura-te corespunzator(mai ales cand ai ditamai hardughia),si dupa ce opresti te gandesti la tot ce vrei tu,absolut orice.

Toata lumea spune ca motoristul trebuia sa prevada ca tir-istul nu o sa-i dea prioritate,dar nimeni nu spune ca cretinul din tir trebuia sa-si faca DATORIA IN TRAFIC,si sa se asigure dracului corespunzator,nu doar cu coada ochiului,sau cu gandul la vecinul care ii freaca nevasta cat e el plecat.DACA NU POTI SA RAMAI CONCENTRAT LA VOLAN SI SA FII ATENT LA TRAFIC NU AI CE CAUTA ACOLO.

 

bati campii!!!!! :rusinica: motoristul nu venea din curba ci mergea drept,iar vizibilitatea e foarte buna mai ales de la 2-3 m inaltime (cat are cabina tir-ului),dar ca sa vezi trebuie sa te si uiti,si sa si procesezi c vezi ca altfel nu se numeste ca t asiguri si nu ai ce cauta la volan.tolnavir-istul e vinovat,fie ca nu s-a asigurat,fie ca nu a procesat c vede.motorul nu venea tare(zic eu) pentru ca e aproape intreg dupa accident,(iar daca se izbea la viteza mare se sfarama),iar inainte cu vreo150-200metri de intersectia aia e un hop de-a latul soselei,care te obliga sa reduci foarte mult(altfel zbori de p sosea),si c viteza putea sa isi ia in 150-200m????

 

Ai perfecta dreptate. Soferul de tir trebuia sa caste ochii. Dar plm, nu i-a cascat. Se gandea la momentul cand va pune capul pe perna, sau la amanta lui, sau la copilul lui bolnav. Nu are importanta. S-a gandit la altceva. NU A FOST ATENT. A fost vina lui si va plati (sau nu) pentru asta.

Ceea ce vrem sa spunem noi (de fapt, unii dintre noi, cunoscuti sub anumitre denumiri pe care le vei descoperi curand) este faptul ca, de cele mai multe ori, asta nu mai conteaza pentru motociclist.

Ce este cu adevarat important pentru tine? (si cand zic TINE, nu ma refer neaparat la tine ci la motociclist in general)? Faptul ca o sa primesti 100 de rip-uri aici? Faptul ca o instanta iti va da castig de cauza peste cativa ani si ca ai tai vor primi 10000 lei daune morale?

Sau faptul ca VIATA ta (poate cel mai important lucru) s-a dus?

Faptul ca in urma ta ai lasat o familie indurerata, care nu isi va reveni niciodata?

Faptul ca poate copii tai vor plange uitandu-se la o poza de-a ta, semet, cu casca in mana?

 

Gandeste-te (tu si toti ceilalti care poate aveti ceva de pierdut in viata) ca nu mai conteaza cine e vinovat. Dupa ce mori, mori si gata. Nu este un argument suficient, pentru a avea o atitudine precauta vis-a-vis de conducere? Nu merita sa pleci de la premisa ca, daca teoretic, este posibil ca un conducator auto sa greseasca, o va face?

Nu va mai comportati ca si cum ati fi nemuritori.

 

Mai gandeste-te, te rog, la asta...

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc tot ce au scris colegii pe forum.Azi am fost la Politia Ilfov.Au inceput cercetarile .Mi-au spus ca teoretic tir-istul are cedeaza trecerea siu e vinovat,dar ca sa vezi ,este un articol32 in codul rutier in care spune ca ,motociclistul cu o vechime mai mica de 2 ani .trebuie sa aiba motocicleta cu putere maxima de 25kw.Vezi doamne nu avea voie sa conduca CBR600.Nu sunt reglementari si nici sanctiuni pentru asa ceva.Daca te opreste garcea iti spune,daca stie, si atat.Cred ca vor sa-l scoata vinovat.Ca o sa se faca o expertiza ,sa vada ce viteza avea,etc.Eu le-am spus ca nu am nicio pretentie de la sofer sau de la altcineva.Ca ma cheama sa dau o declaratie ,nu stiu pentru ce,ca o sa dureze mult pana sa termine dosarul si multe altele.Nu stiu ce sa mai cred.Nu inteleg ce vor de fapt.Judecati si voi si trageti concluzii.

 

 

Daca avea sub 24 de ani sau sub 2 ani experienta pe motocicleta cu specificatii inferioare (sub 25 kw) se aplica

 

Art 86. din oug 195/2002

(2) Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tramvai de catre o persoana al carei permis de conducere este necorespunzator categoriei sau subcategoriei din care face parte vehiculul respectiv sau permisul i-a fost retras sau anulat ori careia exercitarea dreptului de a conduce i-a fost suspendata sau care nu are dreptul de a conduce autovehicule in Romania se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amenda.

(3) Cu pedeapsa prevazuta la alin.(2) se sanctioneaza si persoana care incredinteaza cu stiinta un autovehicul sau tramvai, pentru conducerea pe drumurile publice, unei persoane care se afla in una dintre situatiile prevazute la alin.(1) sau (2) sau unei persoane care sufera de o boala psihica ori se afla sub influenta alcoolului sau a unor produse ori substante stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora.

 

 

asta poate vor ei sa o aplice, dar nu au de ce sa se lege ! poate decat moral

Editat de PeDrum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate. Soferul de tir trebuia sa caste ochii. Dar plm, nu i-a cascat. Se gandea la momentul cand va pune capul pe perna, sau la amanta lui, sau la copilul lui bolnav. Nu are importanta. S-a gandit la altceva. NU A FOST ATENT. A fost vina lui si va plati (sau nu) pentru asta.

Ceea ce vrem sa spunem noi (de fapt, unii dintre noi, cunoscuti sub anumitre denumiri pe care le vei descoperi curand) este faptul ca, de cele mai multe ori, asta nu mai conteaza pentru motociclist.

Ce este cu adevarat important pentru tine? (si cand zic TINE, nu ma refer neaparat la tine ci la motociclist in general)? Faptul ca o sa primesti 100 de rip-uri aici? Faptul ca o instanta iti va da castig de cauza peste cativa ani si ca ai tai vor primi 10000 lei daune morale?

Sau faptul ca VIATA ta (poate cel mai important lucru) s-a dus?

Faptul ca in urma ta ai lasat o familie indurerata, care nu isi va reveni niciodata?

Faptul ca poate copii tai vor plange uitandu-se la o poza de-a ta, semet, cu casca in mana?

 

Gandeste-te (tu si toti ceilalti care poate aveti ceva de pierdut in viata) ca nu mai conteaza cine e vinovat. Dupa ce mori, mori si gata. Nu este un argument suficient, pentru a avea o atitudine precauta vis-a-vis de conducere? Nu merita sa pleci de la premisa ca, daca teoretic, este posibil ca un conducator auto sa greseasca, o va face?

Nu va mai comportati ca si cum ati fi nemuritori.

 

Mai gandeste-te, te rog, la asta...

asa este.ai dreptate!

doar ca ma indigneaza cei care tot incearca (fara sa stie despre c vorbesc),sa plaseze vina la motoristi intotdeauna.nu conteaza circumstantele,pt ei motoristii sunt de vina,ca puteau ei cumva sa evite accidentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca avea sub 24 de ani sau sub 2 ani experienta pe motocicleta cu specificatii inferioare (sub 25 kw) se aplica

 

Art 86. din oug 195/2002

Baiatul din ce stiu eu avea cat.A.

Te rog sa imi dai un articol de lege care sa reglementeze explicit ce ai zis, nu de alta, dar am o nelamurire...

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios, cati dintre cei de p'aci au si categoria B(sau C)? Cati dintre cei de p'aci stiu fizica? Cati stiu sa foloseasca calculatorul sa caute pe internet cateva date folositoare? Inainte sa se arunce pe tastatura! Din tastatura este simplu a se arata cu degetul, dar este mai greu sa se analizeze fiecare caz dupa realitatea din teren timp/spatiu! matematic/fizic/psihologic/medical/timpi de reactie/etc. Dar cum sunt toti specialisti, este clar continutul discutiilor!

 

Juridic, este clar cine este de vina! Adica, neacordare de prioritate, din cele relatate!

Intrebari firesti, care mi le pun eu fara a face nici o speculatie!

1. Ce vizibilitatea avea tirul?

2. Ce vizibilitate avea motocicleta?

3. Ce viteza avea tirul? se pare ca pleca dupa loc!

4. Ce viteza avea motociclsitul?

5. Ce semne se presemnalizare sunt in zona?

6. Urme de franare, sunt? Cat de lungi?

 

Date:

Distanta parcursa de un vehicul care ruleaza cu 100km/h intr-o secunda este de 27.77m, samd! LINK

Distanta totala de franare a unui vehicul care ruleaza cu 100km/h este de 105,8m. LINK

 

Cred ca asta intereseaza...concluziile accidentului, ca sa se aiba in vedere pe viitor. Asta e scopul topic-ului!?!?!?

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca avea sub 24 de ani sau sub 2 ani experienta pe motocicleta cu specificatii inferioare (sub 25 kw) se aplica ... Art 86. din oug 195/2002

 

Art 97 Nou Cod Rutier nu face trimitere la alta aplicare sau interpretare in afara textului stipulat, deci nu cred ca il poate incadra cu 86 OUG 195/2002, pentru ca nu are nici o legatura si nici o sustinere, cred eu...

 

97 Nou Cod Rutier specifica altfel :

 

"Posesorii permisului de conducere valabil pentru autovehicule din categoria A nu au dreptul sa conduca motociclete de o putere mai mare de 25 kW sau cu un raport putere/masa proprie de peste 0,16 kw/ kg, daca nu au cel putin 2 ani vechime in conducerea motocicletelor. Aceasta conditie nu se aplica persoanelor care au varsta de cel putin 21 de ani si au sustinut examenul pe motocicleta fara atas, cu o putere a motorului de cel putin 35 kw."

 

Nerespectarea se pedepseste de obicei cu amenda contraventionala.

 

Din toate paginile citite nu am gasit varsta pilotului si data obtinerii cat A. Fara aceste date nu ne putem pronunta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa vezi orice,si daca vine ala cu 150 tot face pana la tine 4-5 sec,timp in care ai timp sa actionezi.asta daca si gandesti.

hai sa iti zic una tare, ca sa nu mori cum au murit astia doi saracii...

la 150km/h in 4-5 secunde parcurgi cam 200m.( a se vedea manualul de fizica ) acuma jura-te tu cu doua maini ca daca vezi o luminita mica la vreo 200m pe sosea consideri ca n-ai timp sa treci si avand o vedere impecabila poti sa faci diferenta dintre un scuter si un r6.

 

eu zic sigur cu mana pe inima ca NU AI CUM SA APRECIEZI CORECT SITUATIA! daca sarmanul asta inloc sa rupa franele a stat in dubii daca l-o fi vazut ala cu tiru sau nu, i-a mai tras si vreo doi dumnezei inainte si dupaia s-a apucat de franare....plm (apropos, urme de frana in cazul asta sunt, ca la celelalt ioc)

 

pana acum am ajuns unde am ajuns cu o singur regula: EU NU AM PRIORITATE! lasa semnul, lasa semaforul, lasa militianul... mai bine ma asigur eu ;)

 

si mai vin cu o intrebare: soferul tir-ului nu l-a vazut, dar el a vazut tirul????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul din ce stiu eu avea cat.A.

Te rog sa imi dai un articol de lege care sa reglementeze explicit ce ai zis, nu de alta, dar am o nelamurire...

Ma refeream ca prin asta ar vrea ei, probabil, sa-l bage la culpa comuna (moral era sa nu-i dea motorul daca nu indeplinea cele cerute de lege) Tatal a specificat ca e pe numele lui , daca fiul nu avea 24 sau 2 ani minim pe alt motor ... din ce a spus mai sus!

 

Daca vrei exact articolul este in HG 1391/2006

 

Art. 38. – (1) Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul să conducă o motocicletă cu o putere care depăşeşte 25 kW sau un raport putere/greutate care depăşeşte 0,16 kW/kg ori o motocicletă cu ataş cu un raport putere/greutate care depăşeşte 0,16 kW/kg, numai dacă are o experienţă de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificaţii tehnice inferioare sau dacă are o experienţă de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificaţii tehnice inferioare sau dacă persoana are 21 de ani şi promovează un test specific de cunoştinţe şi comportament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 150km/h in 4-5 secunde parcurgi cam 200m.( a se vedea manualul de fizica )

si mai vin cu o intrebare: soferul tir-ului nu l-a vazut, dar el a vazut tirul????

completare!

la 150km/h unui vehicul ii trebuie cel putin 190m sa opreasca!

 

Dumitrascu Nicolae Lucian-06-05-1984

Permis conducere-aprilie2012

Datele sunt ale motociclistului in cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...