mixpix Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salut am un zzr 600 din 96 cu problema de mai sus care apare pe franari mai violente , si inca una ,imi decelereaza destul de greu daca am 8 000rpm la 90 si trag ambreiajul decelereaza pana la 3 000rpm ramane o secunda aici apoi revine la relanti.Carburatoarele sunt curate si sincronizate.Poate fi aer fals? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Pot fi tot carburatoarele ca cam degeaba le cureti daca nu pui si alt filtru de benzina nou sau poate fi si de la cablurile de acceleratie mai ales la franare probabil te incorzi si fara sa iti dai seama accelerezi (ai si joc prea mic in acceleratie) Editat Iulie 26, 2013 de Coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Ambreiajul prastie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 Ambreiajul prastie! pai daca il calc?In ture nu patineaza nu face zgomote nimic. Pot fi tot carburatoarele ca cam degeaba le cureti daca nu pui si alt filtru de benzina nou sau poate fi si de la cablurile de acceleratie mai ales la franare probabil te incorzi si fara sa iti dai seama accelerezi (ai si joc prea mic in acceleratie) mersi de raspuns cablul de acceleratie are joc, oricum o sa tin cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Pai pe franari violente patineaza, iar de debreiat, debreiaza in hop-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Poti verifica daca ambreiajul patineaza cu motoreta pornita pe loc, blochezi frana fata, bagi in viteza apoi incepi sa slabesti maneta de ambreiaj, daca motorul moare atunci nu patineaza, in caz contrar... te-ai prins. Desi nu cred ca e de la asta problema ta, poate ai un demon in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 va spun sigur ambreiajul nu patineaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Atunci mai ramane demonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 agheasma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Sa dai cu pistolul cu apa de la distanta, sa nu arunce cu vreun piston/buje spre tine Da-i un mesaj privat userului tng , cu siguranta el te poate sfatui mai bine decat mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 26, 2013 Autor Share Postat Iulie 26, 2013 Nu vreau sa-l deranjez banuiesc ca nu sunt singurul ,daca se uita pe topic bine daca nu asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 relanti reglat prea sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 va spun sigur ambreiajul nu patineaza. Cea mai buna metoda prin care iti poti da seama daca ambreiajul patineaza este ca la o viteza intre 100- 130km/h(in treapta a4a), la o accelerare brutala, daca motocicleta se tureaza si treptat incepe sa prinda viteza, atunci e necesara schimbarea lui. Verifica pentru inceput pistonasul ce actioneaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 27, 2013 Autor Share Postat Iulie 27, 2013 relanti reglat prea sus ? 1300 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Salut am un zzr 600 din 96 cu problema de mai sus care apare pe franari mai violente , si inca una ,imi decelereaza destul de greu daca am 8 000rpm la 90 si trag ambreiajul decelereaza pana la 3 000rpm ramane o secunda aici apoi revine la relanti.Carburatoarele sunt curate si sincronizate.Poate fi aer fals? amestecul. Pai pe franari violente patineaza, iar de debreiat, debreiaza in hop-uri. ce face? =))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 27, 2013 Autor Share Postat Iulie 27, 2013 amestecul. ce face? =))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Poti verifica daca ambreiajul patineaza cu motoreta pornita pe loc, blochezi frana fata, bagi in viteza apoi incepi sa slabesti maneta de ambreiaj, daca motorul moare atunci nu patineaza, in caz contrar... te-ai prins. Desi nu cred ca e de la asta problema ta, poate ai un demon in motor Mai pe scurt , INCERCI SA FACI BURNOUT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 27, 2013 Autor Share Postat Iulie 27, 2013 Ambreiajul e bun.Am citit pe niste forumuri straine si cica ar fi carburatia mai exact nu stiu ce.Am dat cu wd40 pe la carburatoare si se pare ca nu e aer fals. Am incercat si fara filtru de aer aceleasi simptiome , iar cand am oprit motorul a inceput sa iasa un fum alb din carb numarul 1.Poate fi nivelul din camera plutitoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 am mai spus odata: amestecul... poate fi una sau o combinatie dintre urmatoarele: suruburi, nivel, pozitia acelor. ia manualul si desfa carburile, nu e racheta nasa, e o motoreta de douaj' de ani... "fumul" ala e de fapt benzina evaporata si e ceva normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 27, 2013 Autor Share Postat Iulie 27, 2013 am mai spus odata: amestecul... poate fi una sau o combinatie dintre urmatoarele: suruburi, nivel, pozitia acelor. ia manualul si desfa carburile, nu e racheta nasa, e o motoreta de douaj' de ani... "fumul" ala e de fapt benzina evaporata si e ceva normal... amestecul e la 2.5 ture fiecare, culoarea bujiilor este in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 2.5 e doar un loic de placare, culoarea bujiilor este irelevanta fara un "plug chop" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Pai pe franari violente patineaza, iar de debreiat, debreiaza in hop-uri. Poti sa dezvolti, te rog. Nu cred ca am inteles ce vrei sa spui. Salut am un zzr 600 din 96 cu problema de mai sus care apare pe franari mai violente , si inca una ,imi decelereaza destul de greu daca am 8 000rpm la 90 si trag ambreiajul decelereaza pana la 3 000rpm ramane o secunda aici apoi revine la relanti.Carburatoarele sunt curate si sincronizate.Poate fi aer fals? Amestec Cabluri ne-reglate sau gresit rutate sau ne-unse sau rupte fire din manunchi. Ai verificat cablul de aceleratie si revenire daca functioneaza usor la liber? Manson de acceleratie care nu functioneaza corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat Iulie 27, 2013 Autor Share Postat Iulie 27, 2013 Poti sa dezvolti, te rog. Nu cred ca am inteles ce vrei sa spui. Amestec Cabluri ne-reglate sau gresit rutate sau ne-unse sau rupte fire din manunchi. Ai verificat cablul de aceleratie si revenire daca functioneaza usor la liber? Manson de acceleratie care nu functioneaza corect. Da functioneaza corect cablul.Care ar fi reglajul optim , e la 2.5 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Poti sa pornesti de la referinta asta dar nu sunt sigur ca mai e ok amestecul la compresia pe care o mai ai la motor. Regleaza-i amestecul din nou. Banuiesc ca ai un amestec sarac acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.