yoz1978 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 De curand am fost la MyMoto Brasov pentru o servisare la furca. Mi-au schimbat simeringurile de ulei , de praf si uleiul. Au scos si cuzinetii la cererea mea sa-i vad cum arata si au spus ca nu este nevoie sa-i inlocuiesc deoarece nu au uzura mare doar i-au intors invers sa se uzeze uniform (au spus ei). Dupa o perioada am inceput sa simt unele vibratii. De curs uleiul din furca nu curge. Mentionez ca pana la aceasta servisare nu se simteau vibratii. Motocicleta este CBR 1000 Fireblade model 2007. Care ar putea fi cauza vibratiilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Furca faţa e un amortizor, nu prea are cum sa vibreze. Tu simţi probabil vibraţie in ghidoane. Poţi sa descrii mai exact când si in ce fel vibrează? Ce fel de vibraţie este? Frecvenţă mare, mică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Parerea mea este ca in furca vibratia poate fi cauzata doar de piese in miscare,ori rulmentii de la roata ori discul de frana. Asta daca nu cumva vine din alta parte a motorului si vibratia se transmite pana in ghidon (se poate,am patit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Daca tot e deschis topicul asta, imi permit sa intreb si eu: vibratiile pe franare de la ce pot fi? Si aici ma refer franarea pe fata la viteze mari, la viteze mici nu se simte. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 VlaDI87disc de frana stramb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) as zice ca poate fi ori: -roata (dez)nechilibrata -uzura la rulmenti -axul nu este strans(?) Editat August 8, 2013 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Eu patesc uneori urmatoarea treaba: In intervalul 60-80 km/h in decelerare incepe sa imi vibreze ghidonul si ulterior intra in voblaj, fiind doar in frana de motor. Am testat de nenumarate ori, la diverse viteze, la accelerare si la decelerare. Problema apare numai in intervalul 60-80 km/h in frana de motor, insa nu apare de fiecare data ci undeva la ~30% din cazuri. Presiunea in roti e ca la carte, furca e in parametri normali. Ce ar putea fi? Multumesc Editat August 8, 2013 de razvan.fitiila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Eu patesc uneori urmatoarea treaba: In intervalul 60-80 km/h in decelerare incepe sa imi vibreze ghidonul si ulterior intra in voblaj, fiind doar in frana de motor. Am testat de nenumarate ori, la diverse viteze, la accelerare si la decelerare. Problema apare numai in intervalul 60-80 km/h in frana de motor, insa nu apare de fiecare data ci undeva la ~30% din cazuri. Presiunea in roti e ca la carte, furca e in parametri normali. Ce ar putea fi? Multumesc Rulmentii de jug Roata fata descentrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Eu patesc uneori urmatoarea treaba: In intervalul 60-80 km/h in decelerare incepe sa imi vibreze ghidonul si ulterior intra in voblaj, fiind doar in frana de motor. Am testat de nenumarate ori, la diverse viteze, la accelerare si la decelerare. Problema apare numai in intervalul 60-80 km/h in frana de motor, insa nu apare de fiecare data ci undeva la ~30% din cazuri. Presiunea in roti e ca la carte, furca e in parametri normali. Ce ar putea fi? Multumesc Aceleasi simptome le aveam cu motoreta , era piulita de la jug slaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Dezechilibru roata fata , asa se comporta pe anumite intervale de viteza. Editat August 8, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 (editat) Furca faţa e un amortizor, nu prea are cum sa vibreze. Tu simţi probabil vibraţie in ghidoane. Poţi sa descrii mai exact când si in ce fel vibrează? Ce fel de vibraţie este? Frecvenţă mare, mică? Se simte de parca topaie nu foarte tare dar se simte si din cate am observat in general face cam de pe la 140-150 kmh in sus. Cu cat maresc viteza cu atat vibreaza mai tare. Frecventa creste cu cresterea vitezei. Cauciucurile sunt noi montate anul asta , janta nu este echilibrata dar dupa cum am mai spus innainte de servisarea amortizoarelor nu vibra. Editat August 8, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 verificati daca intre bacula si telescopul central exista cursa in gol / jocuri in articulatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) Se simte de parca topaie nu foarte tare dar se simte si din cate am observat in general face cam de pe la 140-150 kmh in sus. Cu cat maresc viteza cu atat vibreaza mai tare. Frecventa creste cu cresterea vitezei. Cauciucurile sunt noi montate anul asta , janta nu este echilibrata dar dupa cum am mai spus innainte de servisarea amortizoarelor nu vibra. Echilibreaza roata. De preferinta pe un stand static. Editat August 9, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 ...interesant, a mai mentionat cineva faza asta in trecut, de luat in calcul. acuma depinde ce inseamna vibratii. e voblaj sanatos sau...? piulita de la jug poate sa fie o cauza, am avut problema asta si dadea un vag voblaj. si asa ca shot in the dark. nu ai schimbat cumva cauciucul fata (si ai zis ca n-are cum sa fie de-acolo)? sint anumite modele cunoscute pt. tendinta de a vobla. Conti Road Attack e unul din ele, il am si eu si... ghici ce am constatat cind l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat August 10, 2013 Autor Share Postat August 10, 2013 interesant, a mai mentionat cineva faza asta in trecut, de luat in calcul. acuma depinde ce inseamna vibratii. e voblaj sanatos sau...? piulita de la jug poate sa fie o cauza, am avut problema asta si dadea un vag voblaj. si asa ca shot in the dark. nu ai schimbat cumva cauciucul fata (si ai zis ca n-are cum sa fie de-acolo)? sint anumite modele cunoscute pt. tendinta de a vobla. Conti Road Attack e unul din ele, il am si eu si... ghici ce am constatat cind l-am schimbat. Cauciucurile sunt pilot power 3 , vibratiile sunt mai mult pe verticala din ce am simtit eu si destul de fine nu se ajunge la voblaj , pana sa se umble la furca cu aceleasi cauciucuri nu se simteau vibratii. Este posibil sa se fi pus prea mult ulei in amortizoare si in combinatie cu cauciucul sa creeze vibratii? Conti road attack am avut si eu pe alta motocicleta si spre finalul de viata se comportau destul de ciudat. Nu ma pricep la setarile amortizoarelor dar o sa pun cateva poze poate nu sunt setate identic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 problema poate aparea de la cuzineti, acestia se inlocuiesc NU SE RASUCESC!!!!!!! mai poate fi vorba si de un montaj defectuos al suspensiei, strangerea furcii in juguri fara dinamometrica samd. am patit ceva similar cu o furca de SM. asa cum se tocesc cuzinetii si furca in sine capata o anumita uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Cauciucurile sunt pilot power 3 , vibratiile sunt mai mult pe verticala din ce am simtit eu si destul de fine nu se ajunge la voblaj , pana sa se umble la furca cu aceleasi cauciucuri nu se simteau vibratii. Este posibil sa se fi pus prea mult ulei in amortizoare si in combinatie cu cauciucul sa creeze vibratii? Conti road attack am avut si eu pe alta motocicleta si spre finalul de viata se comportau destul de ciudat. Nu ma pricep la setarile amortizoarelor dar o sa pun cateva poze poate nu sunt setate identic ... Echilibreaza roata fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Problema asta am avut-o si eu. Credeam ca e de la furca, de la jug, etc. pina la urma a fost (si este in continoare) de la un amortizor spate complet dus. Imi joaca spatele si la frinari si la hopuri si la gropi dar si vibratii naspa in ghidon, sapt asta ma duc sa-mi schimb amortizoarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.