Sari la conținut

Marc Marquez Fan Club 93


LucianU
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 663
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca Marc are franarile lui Rossi si restul este Stoner plus ceva din mentalul lui Lorenzo.

sint de acord cu tine: seamana f mult cu stoner, numai ca are avantajul tineretii. cit despre posedatul de lorenzo nu stiu ce sa zic cu "mentalul...". a mai gafato si el. nu a gafat atunci cind isi domina adversarii atit mental (psihic) cit si ca material de concurs.... cum a aparut unul tare cu nervii si/sau cu motorul bun, a mai gafat si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Lorenzo cred ca are doar agresivitatea de cand era el mai tanar (pe la clasele mici) . In rest nu prea seamana cu "prezentul" Lorenzo. Asta merge ceas, constant, in acelasi ritm, tur de tur. Se duce primul in fata si ii e foarte usor sa mearga foarte tare cand e liber in fata. Marquez nu prea face asa... el daca nu are pe cineva in fata ca reper, nu se indeparteaza foarte tare, desi ar fi in stare sa scoata timpi foarte buni. Chiar el a recunoscut ca e greu cand esti primul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Lorenzo cred ca are doar agresivitatea de cand era el mai tanar (pe la clasele mici) . In rest nu prea seamana cu "prezentul" Lorenzo. Asta merge ceas, constant, in acelasi ritm, tur de tur. Se duce primul in fata si ii e foarte usor sa mearga foarte tare cand e liber in fata. Marquez nu prea face asa... el daca nu are pe cineva in fata ca reper, nu se indeparteaza foarte tare, desi ar fi in stare sa scoata timpi foarte buni. Chiar el a recunoscut ca e greu cand esti primul

nu l-am urmarit pe lorenzo la clasele mici... si deaia am si spus ca avantajul lui mm fata da stoner este in primul rind tineretea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu l-am urmarit pe lorenzo la clasele mici... si deaia am si spus ca avantajul lui mm fata da stoner este in primul rind tineretea.

 

De acord. Si mie mi se pare ca seamana cu Stoner, cel mai mult la felul in care se adapteaza la motocicleta. El nu e ca Lorenzo sau Rossi, sa seteze cat mai perfect motocicleta, sa o simta exact asa cum vor, ca sa aiba rezultate bune. Stoner intra la boxe, schimba cauciucul, si tragea maxim din motocicleta aia si facea poleposition. D-aia a fost doar cu 3 zecimi mai lent pe RC1000V decat pe motocicleta Factory. Si d-aia are o gramada victorii cu Ducati (e cel mai bun exemplu). Asa face si Marquez... nu imi aduc aminte nici macar un interviu in care sa se planga de setup sau de ceva. El se urca pe motocicleta si face ce vrea cu ea. Diferenta cea mai mare dintre el si Stoner, e ca australianul se ducea tot asa in fata ca Lorenzo si isi vedea de cursa. Nu de putini ori se plangeau oamenii ca Stoner omoara spectacolul :D Marquez cum spuneam, nu face asa. El desi e in stare de timpi record pe tur, se bata acolo cu ceilalti de pe podium. Daca nu ma insel, la Austin a fost prima data cand a condus o cursa cap-coada. Si nici chiar atunci n-a terminat la o diferenta de timp uriasa fata de locul 2, ci la una confortabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El nu e ca Lorenzo sau Rossi, sa seteze cat mai perfect motocicleta, sa o simta exact asa cum vor, ca sa aiba rezultate bune.

 

E interesantă faza asta. E un interviu cu Spies (pus zilele astea pe crash.net) în care zică că setarea motocicletei nu este punctul forte al lui Lorenzo, ba dimpotrivă :)

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta cea mai mare dintre el si Stoner, e ca australianul se ducea tot asa in fata ca Lorenzo si isi vedea de cursa. Nu de putini ori se plangeau oamenii ca Stoner omoara spectacolul :D Marquez cum spuneam, nu face asa. El desi e in stare de timpi record pe tur, se bata acolo cu ceilalti de pe podium. Daca nu ma insel, la Austin a fost prima data cand a condus o cursa cap-coada. Si nici chiar atunci n-a terminat la o diferenta de timp uriasa fata de locul 2, ci la una confortabila.

Cum povesteam si cu bibi, diferenta de dimp fata de locul 2 in Austin nu e relevanta pt simplul fapt ca pe ultimele 2 tururi MM a oprit gazul, la asta adaugadu-se si gafa din ultima curba... Diferenta de 4.2s ar fi fost defapt de peste 9s+ daca ar fi mentinut si pe ultimele 2 tururi ritmul anterior. Iar asta se poate numi diferenta uriasa deja. Deocamdata, dupa cum declara si el, Marquez nu e obisnuit sa faca curse solitare, dar cand se va adapta si la acest mic inconvenient, vom avea curse in timpul carora ne putem apuca de schimbat uleiul si facut curatenie prin garaj :D

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum povesteam si cu bibi, diferenta de dimp fata de locul 2 in Austin nu e relevanta pt simplul fapt ca pe ultimele 2 tururi MM a oprit gazul, la asta adaugadu-se si gafa din ultima curba... Diferenta de 4.2s ar fi fost defapt de peste 9s+ daca ar fi mentinut si pe ultimele 2 tururi ritmul anterior. Iar asta se poate numi diferenta uriasa deja. Deocamdata, dupa cum declara si el, Marquez nu e obisnuit sa faca curse solitare, dar cand se va adapta si la acest mic inconvenient, vom avea curse in timpul carora ne putem apuca de schimbat uleiul si facut curatenie prin garaj :D

Exact ce va spunea si saracul de BB pe alt topic, lui Marquez nu-i place sa se duca singur de nebun in fata, lui ii place sa stea la bataie. :D

 

Pana nu v-a confirmat in acel interviu chiar Marc, nu l-ati crezut..

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce va spunea si saracul de BB pe alt topic, lui Marquez nu-i place sa se duca singur de nebun in fata, lui ii place sa stea la bataie. :D

Inseamna ca ai inteles exact pe dos postul meu :). Eu sustin ca atunci cand va avea ocazia, se va duce in fata muuult si bine, iar cursa trecuta a fost un exemplu foarte bun..

 

 

Pana nu v-a confirmat in acel interviu chiar Marc, nu l-ati crezut..

MM a spus in interviu ca a fost o situatie noua, putin ciudata, si i-a fost greu sa se concentreze pe final de cursa, galopand de unul singur. Cei care au impresia ca se va opri pe drum sa ii astepte pe urmaritori ca sa "stea la bataie" vor vedea in curand ca se inseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si BB zicea ca nu-i place sa se duca singur in fata, nu-i stilul lui, nu-i obisnuit sa faca asta. Exact ce zice si Marquez in interviu, ca nu a mai fost in situatia asta si ca i s-a parut greu sa mentina ritmul si ciudat, cu alte cuvinte nu prea i-a placut.

 

/index.php?/topic/710185-motogp-etapa-nr-2-texas-sua/?p=3713235



Inseamna ca ai inteles exact pe dos postul meu :). Eu sustin ca atunci cand va avea ocazia, se va duce in fata muuult si bine, iar cursa trecuta a fost un exemplu foarte bun..

 

 

MM a spus in interviu ca a fost o situatie noua, putin ciudata, si i-a fost greu sa se concentreze pe final de cursa, galopand de unul singur. Cei care au impresia ca se va opri pe drum sa ii astepte pe urmaritori ca sa "stea la bataie" vor vedea in curand ca se inseala.

 

Pai inainte de a trece linia de sosire chiar a incetinit si s-a uitat inapoi. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum povesteam si cu bibi, diferenta de dimp fata de locul 2 in Austin nu e relevanta pt simplul fapt ca pe ultimele 2 tururi MM a oprit gazul, la asta adaugadu-se si gafa din ultima curba... Diferenta de 4.2s ar fi fost defapt de peste 9s+ daca ar fi mentinut si pe ultimele 2 tururi ritmul anterior. Iar asta se poate numi diferenta uriasa deja.

MM si Pedrosa aveau un ritm aproximativ egal incepand cu turul 16. Ecartul inghetand undeva intre 5 si 5.5 secunde pana in penultimul tur. Asta ar fi fost diferenta si la final (5 secunde), daca nu ar fi incetinit AMANDOI in ultimul tur. Pedrosa cedand 2 secunde iar Marquez 3.

 

9 secunde diferenta e wishful thinking.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

/index.php?/topic/710185-motogp-etapa-nr-2-texas-sua/?p=3724433



Da ce-ar fi nebun sa stea cu aia in spate, daca ei nu pot tine ritmul de cursa impus de el ?

pentru reper. asta ca sa nu mai vorbim de avantaje aerodinamice in unele zone plus lipsa de stress de a avea pe cineva in ceafa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai el a zis de pe 3aprilie chestia asta. :D

In fine, ati avut amandoi aceiasi idee.

 

Si asa e, e mult mai usor sa urmaresti pe unul mai lent ca tine, dar mai rapid ca altii, stai la fundul lui toata cursa apoi cand mai e un pic pana la final il depasesti si ai castigat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM si Pedrosa aveau un ritm aproximativ egal incepand cu turul 16. Ecartul inghetand undeva intre 5 si 5.5 secunde pana in penultimul tur. Asta ar fi fost diferenta si la final (5 secunde), daca nu ar fi incetinit AMANDOI in ultimul tur. Pedrosa cedand 2 secunde iar Marquez 3.

9 secunde diferenta e wishful thinking.

Nu e vorba de wishful, nu ma incanta cu nimic sa-l vad pe Jmekerez la juma' de tura in fata. Voiam doar sa arat ca ecartul final ar fi fost mai mare in realitate, si faptul ca atunci cand e net superior concurentei (intr-o etapa sau alta), MM nu are de ce sa astepte pe nimeni, va merge mult in fata precum Stoner sau JLO, spre deosebire de ce spuneau altii pe aici. Am revazut timpii cum zici tu din turul 16, si ecartul crestea sensibil in continuare pt ca MM facea turul in 2:04.7-8 (exceptie turul 17 cand a gresit sigur), iar Ped in 2:05. Penultimul tur a fost terminat de MM in +0.6s fata de precedentele, in timp ce Ped +0.1 iar in ultimul tur MM a pus +1.3s fata de Ped (amandoi oprind gazul). Deci ai avut si tu dreptate, nu vorbim de +9s (eu luasem in calcul ultimul tur al lui Ped tot la 2:05 si nu 2:07), in schimb tot ar fi fost ceva peste +6s.

 

msyvig.jpg

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa e, e mult mai usor sa urmaresti pe unul mai lent ca tine, dar mai rapid ca altii, stai la fundul lui toata cursa apoi cand mai e un pic pana la final il depasesti si ai castigat.

 

Nu e chiar așa de simplu, nu poți fi sigur niciodată ... Tactica asta merge doar când nu ești convins că te poți desprinde în față :)

 

Dă-mi un singur exemplu de cursă în care cineva care avea un avantaj clar și decisiv a preferat să stea la cutie, în spatele cuiva, în loc să meargă în față de unde să gestioneze diferența de timp.

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de wishful, nu ma incanta cu nimic sa-l vad pe Jmekerez la juma' de tura in fata. Voiam doar sa arat ca ecartul final ar fi fost mai mare in realitate, si faptul ca atunci cand e net superior concurentei (intr-o etapa sau alta), MM nu are de ce sa astepte pe nimeni, va merge mult in fata precum Stoner sau JLO, spre deosebire de ce spuneau altii pe aici.

Dar asta e o prostie reciclata de la galeria Rossi. Evident ca atunci cand se simte in stare, cant stie ca e capabil sa sustina un ritm net superior, orice pilot se chinuie sa puna cat mai mult timp intre el si concurenta.

Eu nu te contrazicem aici deloc.

 

Am revazut timpii cum zici tu din turul 16, si ecartul crestea sensibil in continuare pt ca MM facea turul in 2:04.7-8 (exceptie turul 17 cand a gresit sigur), iar Ped in 2:05. Penultimul tur a fost terminat de MM in +0.6s fata de precedentele, in timp ce Ped +0.1 iar in ultimul tur MM a pus +1.3s fata de Ped (amandoi oprind gazul). Deci ai avut si tu dreptate, nu vorbim de +9s (eu luasem in calcul ultimul tur al lui Ped tot la 2:05 si nu 2:07), in schimb tot ar fi fost ceva peste +6s.

Caculul tau cu +9s si chiar si acum cu +6s e wishful thinking pt ca excluzand ultimul tur, in care amandoi pilotii repsol au redus ritmul considerabil (cu 2-3 secunde/tur), in ultimele 5 tururi (in doua dintre ele Ped a fost un pic mai rapid, in trei MM a fost marginal mai rapid) ecartul intre ei nu s-a redus (decat insignifiant, cu 2 zecimi/5 tururi).

Daca te apuci sa alegi un singur tur care iti convine tie poti spui ca daca ar fi tinut-o asa, MM putea termina si la 20 secunde de locul doi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...