B.B. Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Echipa de vis.stoner si marquez.ar spulbera tot. O da ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Ce-ati zica daca Stoner a anticipat evolutia lui MM si acesta sa fie motivul pt care nu se mai intoarce in GP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Că e o speculație aiurea. MM a ajuns în MotoGP fiindcă Stoner n-a mai vrut. Iar Honda s-a rugat de el cîteva luni bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Bine ca nu a mai vrut! Nu imi vine sa cred ce am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 1, 2013 Autor Share Postat Septembrie 1, 2013 Se pare ca Teribilul Marc a cazut in wup Si asa speram sa iasa tot in pol ca sa rupa gura targului... Felicitari pt cursa facuta si pt moralul ridicat de care a dat dovada MM Cu siguranta anul acesta este al lui daca nu se intampla ceva mai grav de cat a patit acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Că e o speculație aiurea. MM a ajuns în MotoGP fiindcă Stoner n-a mai vrut. Iar Honda s-a rugat de el cîteva luni bune. Teoretic, ar fi ajuns in MotoGP si cu Stoner pe pista, dar nu la echipa de uzina. Asa daca a plecat Stoner, s-a modificat si regulamentul special pentu Marquez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) . Asa daca a plecat Stoner, s-a modificat si regulamentul special pentu Marquez Foarte bine au făcut. Mă uit la curse de prin 92 dar nu am mai văzut un talent similar lui Marquez. Nu știu dacă o să confirme sau nu sau ce o să facă în anii viitori dar, pînă acum, nimeni nu a fost la nivelul său în ceea ce privește talentul brut. Editat Septembrie 1, 2013 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 si eu de prin 95 si sunt de aceeasi parere...dar poate daca acest regulament era facut ceva mai din timp poate se afirmau mai multe talente(?) in acest interval de timp...in rest sunt aproape sigur ca Lor,Marq si chiar si Ros ar mai fi pierdut ceva vreme pana sa confirme daca nu aveau avantajul sprijinului de uzina de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) ( bad post ) Editat Septembrie 1, 2013 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 maybe...but it's my opinion (ex; stoner nu a avut parte de acelas avantaj) Marq va fi penalizat cu 2 puncte la general pt ca nu a redus ritmul la steag galben in zona accidentului lui Cru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 During the WUP crash incident, Marquez did not respond to yellow caution flags being displayed due to Cal Crutchlow’s crash on front of him and as a result Race Direction imposed two penalty points on the Repsol Honda rider’s record - which does not affect his championship points. Sunt puncte de penalizare, nu i se scad puncte in campionat. E cum avem noi puncte pe permis. Vezi pe clasamentul general ca are 233 de puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 yup my bad ...la 4 puncte va pleaca de pe ultimul loc in cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Am gasit si explicatia lor: 3.2.1 Definition and application of penaltiesWarnings: can be made privately or publicly.Penalty points: may be imposed by Race Direction on a riderin any number from 1 to 10, points arecumulative over one season. Automaticsanctions apply to a rider accumulatingpoints as follows: 4 Points - Start the nextrace from last grid position. 7 Points - Startthe next race from pit lane. 10 Points -Disqualification from participation at thenext event (or from the race results if thisoccurs at the last event of the season).Points re-set to 0 after a rider reaches 10points and serves a disqualification. Pointsdo not carry over to the following season. regulamentul oficial http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/2013_GP_Regulations_updated_during_the_2013_season_%2826_August%29.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 2, 2013 Autor Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Nu cred ca a facut-o cu intentie sa nu incetineasca...era in wup nu in cursa. Probabil nu a reactionat asa cum ar fi trebuit Editat Septembrie 2, 2013 de LucianU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Marc era aproape sa fie penalizat si pentru depasirea vitezei pe linia boxelor (in calificari parca). A facut un stoppie exact inainte de marcajul ala de pe asfalt, de unde incepea limitarea de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Il mananca in fund. Sau poate vrea sa ne arate si la clasa mare cum se pleaca ultimul din grila si se iese pe podium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 2, 2013 Autor Share Postat Septembrie 2, 2013 Pe linia boxelor am impresia ca a frana pt ca a iesit unu afara cu o mapa in mana si i-a facut semn...altfel se ducea linistit cu viteza aia pana la boxe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Asa se simte el linistit, in viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Asta cu neincetinitul la boxe e de inteles pentru oricine, dupa ce mergi cu 200-300 cateva ture bune cand ajungi sa incetinesti la 60 probabil iti vine sa mergi pe langa ea. Eu unul asa as face, la linia aia as cobora de pe motocicleta si as impinge-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Asta cu neincetinitul la boxe e de inteles pentru oricine, dupa ce mergi cu 200-300 cateva ture bune cand ajungi sa incetinesti la 60 probabil iti vine sa mergi pe langa ea. Eu unul asa as face, la linia aia as cobora de pe motocicleta si as impinge-o Dar aia cînd l-a percutat pe Willairot și l-a băgat în spital, într-o sesiune de antrenamente care se încheiase și cu toți comisarii de pe margine agitînd steagurile că s-a terminat sesiunea ? Aia e de înțeles pentru cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Asta cu neincetinitul la boxe e de inteles pentru oricine, dupa ce mergi cu 200-300 cateva ture bune cand ajungi sa incetinesti la 60 probabil iti vine sa mergi pe langa ea. Eu unul asa as face, la linia aia as cobora de pe motocicleta si as impinge-o e de inteles pentru cei cu motoare de strada dar cei din motogp au launch control/speed limiter. Care are mai multe setari, una dintre ele fiind cea de a limita viteza la 50 kmh.cand se intra la boxac de obicei se trece pe modul respecti tocmai pentru a evita eventualele accidente,penalizari etc.se aude acel sunet distinctiv de vumvumvumvumvum practic opreste acceleratia minutul 1:20 http://www.youtube.com/watch?v=QSW2vlMRmZY Editat Septembrie 2, 2013 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Asta i topicul lui BB, pe vine e cel cu Bautista )) MM e tare ca pilot, placubil prin declaratii dar ipocrit la capitolul caracter. Totusi, cel mai important este ca pe noi toti ne face sa zambim in timpul cursei Editat Septembrie 2, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Dar aia cînd l-a percutat pe Willairot și l-a băgat în spital, într-o sesiune de antrenamente care se încheiase și cu toți comisarii de pe margine agitînd steagurile că s-a terminat sesiunea ? Aia e de înțeles pentru cineva ? Nu mai stiu exact, asta a fost accidentul in urma caruia a ramas chior Marquez? Sau confund? Stiu ca s-a accidentat mai rau o data, si ziceau comentatorii ca vede dublu. ____ Edit: Se pare ca accidentul in urma caruia a avut probleme de vedere, a fost in antrenamente la Sepang. In clipul pus de tine, e la Phillip Island. Editat Septembrie 2, 2013 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Asta i topicul lui BB, pe vine e cel cu Bautista )) MM e tare ca pilot, placubil prin declaratii dar ipocrit la capitolul caracter. Totusi, cel mai important este ca pe noi toti ne face sa zambim in timpul cursei Ba, eu ma intreb, in afara de prostii despre ducati, citesti si tu altceva? Citeste interviul din Prosport cu Marc Marquez si ai sa vezi ca este cat se poate de cenzurat de ofiterul media de la Repsol. Nu zice el ce vrea, zice ce i se permite. In anul de debut nu are voie sa declare ca este peste Pedrosa, ca isi doreste campionatul, s.a.m.d - de-aia zice el mereu ca nu se astepta, ca el nu voia sa castige da uite ca s-a nimerit, bla bla bla bla... de-aia pare ipocrit. De cate ori deschide pliscu are textu invatat de la tatuca Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.