Zimbrutza Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Aviz fotografilor care stau in zona aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 ....cum a patit si Stoner ,bine ca este Alex bine buna comparatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Ce gume avea ?De ce a cazut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) Nu se apuca nimeni de frana de acolo dintre cei care merg tare si Alex chiar merge tare , nici cei de la 1:15-1:20 nu cred ca incep franarea de acolo Acolo nu a fost problema gumei fata! » Post actualizat in 13 Sep 2015 08:05Ascultati sunetul motorului.. Editat Septembrie 13, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Nu se apuca nimeni de frana de acolo dintre cei care merg tare si Alex chiar merge tare , nici cei de la 1:15-1:20 nu cred ca incep franarea de acolo Acolo nu a fost problema gumei fata! » Post actualizat in 13 Sep 2015 08:05 Ascultati sunetul motorului.. care a fost problema?sau tre sa jucam "ghici ghicitoarea mea"?lamureste-ne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Si eu m-am intrebat de ce franarea aia tocmai acolo dar n-am inteles. Nu stiu ce vrei sa zici cu sunetul motorului, ca a fost frana de motor ? Pe reluare se vede cum se incarca fata si spatele se ridica deci frana fata ..... dar de ce asa violent si de ce asa devreme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Motorul a intrat in limitator dar asta nu-i motiv sa blocheze fata in halul ala..ori o defectiune tehnica (acceleratie intepenita) ori o greseala de pilotaj -a tras prea tare de frana cu acceleratia deschisa si roata fata descarcata.la altceva nu pot sa ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) A agatat cu manusa acceleratia. Alex spune ca a strins initial ambreiajul, cind i-a dat drumul a blocat fata, actionase frina. Se vede in film ca a strins ambreiajul. Mi s-a intimplat si mie la Amck, am ramas cu acceleratia agatata. Editat Septembrie 14, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Mister elucidat ..In Weekend-ul 19-20 vine careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Vezi ca circuitul este inchis atunci ,nu te duce pana acolo degeaba,da un telefon inainte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Prea bine ! Ardem gazu` prin munti atunci e si mai fun .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Vezi ca s-a cam racit asfaltul. E fun sa faci drift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 5 ture din 5 dintr-o sesiune de la ultima iesire din 29-30 august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Foarte misto filmarile, congrats ! N-as avea tupeu sa abordez primele 2 curbe asa tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Smooth and fast ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 eu fac cateva "greseli" mai mereu ,nu ma lasa creierul sa deschid gazul mai tare si mai devreme "cand este timpul"... daca nu le fac in primele viraje sau in S le fac spre final ,trebuie tinuta acceleratie putin mai mult deschisa in virajul 1,in S trebuie sa ai o trasa foarte buna ca sa nu pierzi timp,imediat cand dai in sant inainte de dungile albe trebuie sa deschizi gazul mai tare,am inteles de la cei care merg mai tare ca nu trebuie sa treci de a 4a dunga alba ca sa ai o trasa buna pt linia dreapta , toate se aduna daca nu le faci si uite asa creste timpul pe circuit cred ca se poate merge constant 0:59-1:00 pe acest circuit 4-5 ture indiferent de capacitatea cilindrica 400/600/750/1000 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Ca reclama de la ING: "Da, se poate !" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 eu fac cateva "greseli" mai mereu ,nu ma lasa creierul sa deschid gazul mai tare si mai devreme "cand este timpul"... daca nu le fac in primele viraje sau in S le fac spre final ,trebuie tinuta acceleratie putin mai mult deschisa in virajul 1,in S trebuie sa ai o trasa foarte buna ca sa nu pierzi timp,imediat cand dai in sant inainte de dungile albe trebuie sa deschizi gazul mai tare,am inteles de la cei care merg mai tare ca nu trebuie sa treci de a 4a dunga alba ca sa ai o trasa buna pt linia dreapta , toate se aduna daca nu le faci si uite asa creste timpul pe circuit cred ca se poate merge constant 0:59-1:00 pe acest circuit 4-5 ture indiferent de capacitatea cilindrica 400/600/750/1000 cmc nu vreau sa fi8u rau sau carcotas,dar am o intrebare:apexurile unde sunt?ca sigur nu sunt mai toate la 1-2m de vibrator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Pentru un mers cat mai cursiv, nu poti lua toate apexurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 (editat) Pentru un mers cat mai cursiv, nu poti lua toate apexurile. de ce?intreb,nu dau cu parul.pentru ca mie nu mi se pare logic ce spui dupa experienta minima pe care o am(amckart vreo 3 ani si hungaro de cateva ori).sau la ce te referi cand zici "mers cursiv'?e drept ca apexurile au "locatii" diferte,dar totusi... Editat Noiembrie 3, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Ideea e sa legi mai multe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 (editat) Ideea e sa legi mai multe viraje ce spui tu nu are logica absolut deloc.adica vrei sa zici ca daca atingi fiecare apex de pe circuit nu legi mai multe viraje frumos si cursiv decat daca nu atingi apexurile?com`on... CMD-ule,hai cu rasounsul la intrebarea mea sa nu poluez topicul de tot. Editat Noiembrie 3, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Pe cuvantul meu daca stiu sa-ti raspund Georgica si nu glumesc,nu stiu ex unde vrei sa faci "apexurile" tu ,eu nici atat nu stiu pe unde sunt ,pot sa-ti spun ca acolo pe circuit e foarte,foarte greu mersul la 1'03"xx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 @CMD (sau cine stie) de curiozitate, care-i recordul pistei? si cu ce motor a fost facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Pe cuvantul meu daca stiu sa-ti raspund Georgica si nu glumesc,nu stiu ex unde vrei sa faci "apexurile" tu ,eu nici atat nu stiu pe unde sunt ,pot sa-ti spun ca acolo pe circuit e foarte,foarte greu mersul la 1'03"xx. nu vreau eu sa le fac pe nicaieri apexurile,ca nu cunosc circuitul si nici nu am fost curios sa il analizez pe hartie.dar apexurile sunt aceleasi pt orice mijloc de "transport".si din cate stiu eu fiecare curba are un apex care e intr-un anumit punct al vibratorului(la intrare,la mijloc,pe traseu,la iesire,dublu apex,etc).sunt convins ca e greu sa mergi la timpii nu stiu care,cand nu prea ai apexuri la curbe.e evident acest fapt. poate sunt rautacios si o sa ma acuzi,dar in loc sa analizati timpii si pozitia corpului DOAR,si trasele aproximative,nu ar fi bine sa va luati reper si apexurile?nu numai braking point si exit point?ca braking point il poti face lejer si exit point,fara ca macar sa ai vreo legatura cu apex-ul,stii asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.