Sari la conținut

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu se apuca nimeni de frana de acolo dintre cei care merg tare si Alex chiar merge tare , nici cei de la 1:15-1:20 nu cred ca incep franarea de acolo

Acolo nu a fost problema gumei fata!


» Post actualizat in 13 Sep 2015 08:05

Ascultati sunetul motorului..

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se apuca nimeni de frana de acolo dintre cei care merg tare si Alex chiar merge tare , nici cei de la 1:15-1:20 nu cred ca incep franarea de acolo

Acolo nu a fost problema gumei fata!

» Post actualizat in 13 Sep 2015 08:05

Ascultati sunetul motorului..

care a fost problema?sau tre sa jucam "ghici ghicitoarea mea"?lamureste-ne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am intrebat de ce franarea aia tocmai acolo dar n-am inteles. Nu stiu ce vrei sa zici cu sunetul motorului, ca a fost frana de motor ? Pe reluare se vede cum se incarca fata si spatele se ridica deci frana fata ..... dar de ce asa violent si de ce asa devreme ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a intrat in limitator dar asta nu-i motiv sa blocheze fata in halul ala..ori o defectiune tehnica (acceleratie intepenita) ori o greseala de pilotaj -a tras prea tare de frana cu acceleratia deschisa si roata fata descarcata.la altceva nu pot sa ma gandesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A agatat cu manusa acceleratia. Alex spune ca a strins initial ambreiajul, cind i-a dat drumul a blocat fata, actionase frina. Se vede in film ca a strins ambreiajul.

 

Mi s-a intimplat si mie la Amck, am ramas cu acceleratia agatata.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

eu fac cateva "greseli" mai mereu ,nu ma lasa creierul sa deschid gazul mai tare si mai devreme "cand este timpul"... daca nu le fac in primele viraje sau in S le fac spre final :) ,trebuie tinuta acceleratie putin mai mult deschisa in virajul 1,in S trebuie sa ai o trasa foarte buna ca sa nu pierzi timp,imediat cand dai in sant inainte de dungile albe trebuie sa deschizi gazul mai tare,am inteles de la cei care merg mai tare ca nu trebuie sa treci de a 4a dunga alba ca sa ai o trasa buna pt linia dreapta , toate se aduna daca nu le faci si uite asa creste timpul pe circuit

cred ca se poate merge constant 0:59-1:00 pe acest circuit 4-5 ture indiferent de capacitatea cilindrica 400/600/750/1000 cmc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu fac cateva "greseli" mai mereu ,nu ma lasa creierul sa deschid gazul mai tare si mai devreme "cand este timpul"... daca nu le fac in primele viraje sau in S le fac spre final :) ,trebuie tinuta acceleratie putin mai mult deschisa in virajul 1,in S trebuie sa ai o trasa foarte buna ca sa nu pierzi timp,imediat cand dai in sant inainte de dungile albe trebuie sa deschizi gazul mai tare,am inteles de la cei care merg mai tare ca nu trebuie sa treci de a 4a dunga alba ca sa ai o trasa buna pt linia dreapta , toate se aduna daca nu le faci si uite asa creste timpul pe circuit

cred ca se poate merge constant 0:59-1:00 pe acest circuit 4-5 ture indiferent de capacitatea cilindrica 400/600/750/1000 cmc

nu vreau sa fi8u rau sau carcotas,dar am o intrebare:apexurile unde sunt?ca sigur nu sunt mai toate la 1-2m de vibrator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un mers cat mai cursiv, nu poti lua toate apexurile.

de ce?intreb,nu dau cu parul.pentru ca mie nu mi se pare logic ce spui dupa experienta minima pe care o am(amckart vreo 3 ani si hungaro de cateva ori).sau la ce te referi cand zici "mers cursiv'?e drept ca apexurile au "locatii" diferte,dar totusi...

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa legi mai multe viraje

ce spui tu nu are logica absolut deloc.adica vrei sa zici ca daca atingi fiecare apex de pe circuit nu legi mai multe viraje frumos si cursiv decat daca nu atingi apexurile?com`on...

 

CMD-ule,hai cu rasounsul la intrebarea mea sa nu poluez topicul de tot. :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cuvantul meu daca stiu sa-ti raspund Georgica si nu glumesc,nu stiu ex unde vrei sa faci "apexurile" tu ,eu nici atat nu stiu pe unde sunt ,pot sa-ti spun ca acolo pe circuit e foarte,foarte greu mersul la 1'03"xx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cuvantul meu daca stiu sa-ti raspund Georgica si nu glumesc,nu stiu ex unde vrei sa faci "apexurile" tu ,eu nici atat nu stiu pe unde sunt ,pot sa-ti spun ca acolo pe circuit e foarte,foarte greu mersul la 1'03"xx.

nu vreau eu sa le fac pe nicaieri apexurile,ca nu cunosc circuitul si nici nu am fost curios sa il analizez pe hartie.dar apexurile sunt aceleasi pt orice mijloc de "transport".si din cate stiu eu fiecare curba are un apex care e intr-un anumit punct al vibratorului(la intrare,la mijloc,pe traseu,la iesire,dublu apex,etc).sunt convins ca e greu sa mergi la timpii nu stiu care,cand nu prea ai apexuri la curbe.e evident acest fapt.

poate sunt rautacios si o sa ma acuzi,dar in loc sa analizati timpii si pozitia corpului DOAR,si trasele aproximative,nu ar fi bine sa va luati reper si apexurile?nu numai braking point si exit point?ca braking point il poti face lejer si exit point,fara ca macar sa ai vreo legatura cu apex-ul,stii asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...