Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Dar cand ei vin cu trompetinele alea de la Renault cu turbina cu arhitectura de 1.9tdi

 

:crack:

 

Da. Îți dai seama că RBR știu foarte bine că Mercedes au cel mai puternic motor. Dar se pare că au calculat cât de rapizi sunt în calificări față de ritmul de cursă și le-a dat cu virgulă. De aici acuzațiile că fac ceva necurat în calificări.

 

Brawn ne descurajează:

 

"A team that strong and with that resource will relish change. It was naïve to think it would destabilise Mercedes. If anything it gave them an advantage."

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact. M-am exprimat greșit: RedBull suspectează că Mercedes au diluat aditiv în ulei și de acolo câștigul de performanță în momentul în care uleiul în cauză ajunge în camera de ardere. Nu este bine explicat însă cum segmenții pistonului permit acest gen de trecere de jos în sus a uleiului fără a pierde din compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diffuser-ul de la Ferrari:

 

BuxC420.jpg

 

Ce or fi tevustile alea de linga evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bullshit ce zice RedBull. Cum benzina e testata se poate analiza si uleiul.

 

Corect. Problema este că nu găsesc nicio mențiune în regulament legată de compoziția uleiului... :)

 

Ce or fi tevustile alea de linga evacuare?

 

Leading up to the 2016 season, the rules have been modified to allow one or two separate exhaust pipes running straight back from the turbocharger in an effort to increase the sound of the engines. Mercedes’ engine chief, Andy Colwell, told F1 Technical at the start of winter testing in Barcelona last week that the waste gate pipe works as a silencer on the main exhaust. In particular when the waste gate is closed, its pipe is actually a dead end, making it a dampening chamber on the main exhaust. By removing that dead end, and creating a separate exhaust pipe for the waste gate, the sound “is more pure, with less distortion”. Basically, some teams have added two small diameter pipes that exit below the main exhaust. Viewed from the rear, they look like an inverted Mickey Mouse logo.

» Post actualizat in 01 Mar 2017 11:58

Bottas 1:20.107 pe soft-uri.

 

Cu peste 8 zecimi mai rapid decât Kimi ieri - 1:20.960 (tot pe S).

 

Să ne revenim, zic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ia uite ce usor poti duce uleiul in camera de ardere fara sa te legi de segmenti. Toate masinile moderne au asa ceva, crank case ventilation. Pui aditiv in ulei si aia e. Da, in regulament nu am gasit nici eu compozitia uleiului. Pentru combustibil e ditamai lista de restrictii.

 

  1. 7.3 Catch tank :

    In order to avoid the possibility of oil being deposited on the track, the engine sump breather must vent into the main engine air intake system.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just. Și motoretele au așa ceva. Nu știu de ce complicăciunea cu trasul uleiului din baie pe lângă piston. Așa au zis băieții de la AMS, citându-i se pare pe cei de la RBR. Cel mai probabil nu avem toate datele problemei.


» Post actualizat in 01 Mar 2017 16:47

Vettel - 1:19.952 pe soft, la doar două zecimi de timpul dereferință a lui Bottas - 1m 19.705, pe ultra-softs. Și 131 de ture azi, cele mai multe pentru un singur pilot. Dar Mercedes este pe la 150 cu HAM și BOT.

 

Newey, despre mașinile rivalilor:

 

The Mercedes looks like a complicated car, it's got a lot of parts on it which will be about trying to manipulate the vortices to position the flow structures around the car. The Ferrari has a complicated looking sidepod which I have not quite managed to work out yet from the pictures I have seen.

 

Mercedes and Toro Rosso have gone for a higher top wishbone which kind of looks like a Lotus 49, with its inboard high king pin, which I would imagine is aimed at trying to get the bottom wishbone higher and trying to get the top wishbone higher and to clean up the brake duct area, those are probably the main areas I have seen that are a little bit different.

 

Marko:

 

Of course Mercedes is still the favourite. For sure they have the fastest engine, they have the best drivability. Renault is catching up. How much? We will see when we come to Melbourne but we are positive that we could come very near to them mid-season or so. The Ferrari looks strong. But I think it should be a fight between Mercedes, Ferrari and us. How close we are and the rest? We will see during the season.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Cel mai probabil nu avem toate datele problemei.

:agree:

Dupa cum am spus,cred ca se practica asa ceva pe scara larga,amintiti-va la aproape fiecare start masinile cu cwrurile fumegande de fum albastru,deci probabil se practica treaba asta cand iti arde cwru - quali fast laps si turul 1-2.

Dar repet,sunt ferm convins ca nu asta e explicatia puterii AMG,ci split-turbo si toate avantajele pe care le aduce aceasta.

 

Marko:

 

Of course Mercedes is still the favourite. For sure they have the fastest engine, they have the best drivability. Renault is catching up. How much? We will see when we come to Melbourne but we are positive that we could come very near to them mid-season or so. The Ferrari looks strong. But I think it should be a fight between Mercedes, Ferrari and us. How close we are and the rest? We will see during the season.

:lol:

Marko probabil a fost in cantonament cu Hagi.Asta e pe genul "e mai bine sa fie bine decat sa fie rau".

 

Normal ca Mercedes e cea mai puternica,normal ca Ferrari looks strong,normal ca va fi o lupta intre cei 3.Deci a zis numa platitudini nu stie nimic.

Si se si contrazice singur : a declarat in aceeiasi fraza ca nu stie unde sunt fata de AMG,dar a spus ca ii vor prinde pana la jum sezonului???

Si il contrazic si eu (cu tupeu,ca e prea slab pregatit) pe musiu Marko : sa nu mai spuna de Melbourne,ca Melbourne nu e un etalon !

Imi aduc aminte anul 2014 cand toata lumea privea cu sufletul la gura startul noilor masini turbo si AMG a facut poc,iar McLaren a luat locurile 2 si 3 parca,si alte si alte rezultate atipice ce nu au reflectat deloc mersul campionatului.

Daca spunea Sepang,da,Barcelona si mai bine,dar Melbourne?

In fine,musiu Marko numa ventileaza aerul din incapere cand vorbeste.

 

Azi teste pe ud,deci fastest time vor ramane aia de ieri.

» Post actualizat in 02 Mar 2017 11:20

Hamilton cica nu alearga azi ca are probleme tehnice.

 

Raikkonen intre timp o arde pe softuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

News roundup:

 

  • Williams (după ce băiatul-minune-Stroll a reușit s-o bage-n zid de 3 ori) renunță la a mai testa în ultima zi.
  • Probleme electrice la Mercedes: HAM renunță la ultima zi de teste.
  • Hamilton își lansează propriul sub-brand de energizant în colaborare cu Monster. Probabil ceva cu fulgi de aur sau ceva ^_^
  • Sebastian Vettel, when asked about World Championship chances: I do not have a crystal ball, I only have two other balls.
  • Comparație directă între FW40 și SF70H. Interesant.
  • Max își schimbă trigrama de concurs din "VES" în "VER".

 

Timpii de astăzi sunt într-adevăr lipsiți de substanță, demn de notat doar că McLaren are al 3-lea timp și deja 35 de ture parcurse într-o jumătate de zi. Record pentru ei :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru micii aerodinamicieni :)

» Post actualizat in 03 Mar 2017 17:59

Timpii combinați ai celor 4 zile:

 

C5_v8dZWcAAoyI7.jpg

 

Și vitezele maxime:

 

Ma depaseste total studiul acela aero.E vorba despre vortex-uri and stuff.Deja SF.Newey material.

 

As zice ca Ferrari sta destul de bine la timpi/tur.

 

Interesant faptul ca RB e pe 3 la Vmax.Ori au scazut downforce-ul ori au crescut puterea motorului.Cred ca prima...

 

 

Se pare că Honda a folosit vreo 5 motoare în cele 4 zile de teste de la Barcelona. Ouch!

 

Alonso face alegeri din prost in mai prost.Trebuia sa apuce si cu dintii de sansa de a se duce la AMG.Sunt convins ca a fost curtat....nuuu,el sta la Honda ca vrea sa ia cu ei campeonatul.

McLaren-Honda...suna a Senna.Dar nu mai e deloc.

 

Si ala,seful Honda e capatul : dupa ce in 2015 au facut o greseala COLOSALA neimitand split-turbo'ul AMG,mai ales ca aveau posibilitatea pentru ca intrau fresh in F1,nuu,ei au zis ca fac ei ceva "diferit",deci imposibilitatea de a identifica si imita o solutie superioara efectiv le-a distrus 2 sezoane,acuma in sfarsit au dat copy-paste la turbo,dar asta face cea mai tare declaratie ever pe care am auzit-o la un sef de motorist : Nu stie de ce a cedat motorul ! :lol:

Pai daca nu stie de ce a cedat,nush,sa angajeze niste baieti de la un service sa il desfaca si sa vada ce probleme are,ca vad ca ei nu sunt in stare.Cum plm poti sa spui asa ceva?"nu stim dom'le ce are,am mai pus pe masina vreo 4-5,a crapat si alea,azi unul maine altul",ca in reclama aia la Dacia piese origine :crack:

INCREDIBIL !

In viata mea nu am mai auzit sa nu stii de ce a cedat motorul.si ce e haios e faptul ca ei l-au facut.Iti dai seama situatie.

 

Numai de Alonso imi pare rau.Insa acel om e un pilot asa bun,pacat...in rest,Honda isi merita soarta.

Si apropo de Honda,asta e un exemplu de cat de "capabili" sunt bravii ingineri japonezi de la cea mai cea companie japoneza.Ca tot baiguiau baietii de pe forumul de motogp despre bravii ingineri japo care ii baga in buzunar pe europeni,poftim cultura,astia desfac motorul,se uita la el,dupa aia ia cuvantul seful lor si spune ca nu stie ce are.

Ce sa mai,ca nu mai am nimic de zis.Au zis ei tot.

 

Marfa rau Honda

» Post actualizat in 04 Mar 2017 09:11

Azi s-a nascut Jim Clark , The Perfrect One.

 

Nu am vazut decat secvente cu felul cum conducea,dar toti pilotii atat in timpul lui cat si dupa spun ca a fost pilotul perfect si ca era pur si simplu imbatabil.

 

Un articol frumos despre el aici - link

» Post actualizat in 04 Mar 2017 09:12

11430_JesseAlexander_HighRes_l.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite-i mă:

 

IbJnvMv.jpg

 

Da,am vazut si eu articolul ala,toti au debutat in aceeiasi cursa in 2001.

Probabil cei mai buni piloti ai decadei.

Cei mai rapizi de departe oricum.

 

Și o comparație între ampatamentul Mercedes, Ferrari și RedBull:

Hmm,foarte interesant.

AMG cel mai lung,RB cel mai scurt.Ferrari intre.

Diferenta de ampatament intre AMG si RB insa e majora as spune eu.Deasemenea diferenta de rake.In timp ce AMG e aproape perfect orizontal,RB e deja "custom".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RBR au mers tot timpul cu rake mare, de pe vremea supremației diffuser-elor. Iar Mercedes a mers tot timpul cu rake mic, mai ales de la începutul erei turbo. Oricum, mașinile din acest an au mai toate rake important.

 

Relativ timpilor din teste de până acum, Alonso spune că până și McLaren ar fi putut face un 1:19. Mercedes ar fi putut probabil scoate un 1:17 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ce zice : ii e frica de RB.

 

Bine,e foarte optimist Alonso daca LUI ii e frica.LUI spun ca n-ar avea de ce sa ii fie frica de RB :crack:

 

E haios faptul ca Alonso pune McLaren cumva la nivelul lui RB.

 

Insa da,are dreptate cu RB.RB sunt parsivi.Masina e foarte benigna asa,si dupa ai in prima etapa,hopa !Cu totul alta.Si mie mi-a facuti mpresia ca nu au toate cartile pe masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi a început a 2-a serie de teste, tot la Barcelona. Prima jumătate a zilei:

  1. Massa (SS) - 1:19.726
  2. Ricciardo (US) - 1:19.900
  3. Hamilton (S) - 1:20.456
  4. Vettel (M) - 1:21.127
  5. Ocon (SS) - 1:21.347

Timpul lui Massa pe SS este praf în ochi. Ricciardo pe ultra soft este mai lent, dar nu cunoaștem încărcătura de combustibil. Hamilton cam anonim. Vettel doar pe 4, dar singurul care a mers doar pe medium și de departe cel mai mare număr de ture: 80. McLaren - prima jumătate de zi fără probleme majore și 34 de ture parcurse de către Vandoorne.

 

Să vedem după prânz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu că probabil este doar PR stunt (adică bullshit) și că Mercedes sunt de fapt în față dar: Lewis Hamilton: Ferrari is favourite for F1 2017 based on testing. Nu i-am mai auzit să spună că ar fi devansați de cineva din 2014 încoace.

 

"Just on times it looks like Ferrari might be quickest, and maybe we're very close with the Red Bull behind."

 

Bine, și anu trecut ziceau că "Ferrari sunt foarte aproape"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...