john17 Postat Octombrie 15, 2019 Share Postat Octombrie 15, 2019 Fuego și wax, amândoi au miliaaaardeee de fani... Plm, nu-mi spuneți că toată oranjada din tribune a cumpărat tricoaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 15, 2019 Share Postat Octombrie 15, 2019 1 hour ago, cuki said: (...) Poate deranjantă este doar inconstanța deciziilor. Dacă în Canada s-a dat penalizare, trebuia dată și în Austria, sau vice-versa (strict personal sunt de părere că nu trebuia penalizată niciuna dintre acțiuni). Oricum nu mai contează. Lucrurile s-au decis, campionatele sunt luate. 3 minutes ago, john17 said: Fuego și wax, amândoi au miliaaaardeee de fani... Plm, nu-mi spuneți că toată oranjada din tribune a cumpărat tricoaie... E nebunie în Olanda cu Verstappen acum. Chiar și-n Belgia (are mamă belgiană și este născut la Hasselt, în Belgia). Toată lumea se uită la F1 acum, lucru care nu se întâmpla acum 10 ani. Cam același lucru și în Danemarca, nebunie cu Kevin Magnussen. Și acolo s-a pus problema unei curse de F1 în mediu urban (Copenhaga). Și cam același lucru s-a întâmplat în Germania prin Schumacher: înainte de el, interesul era mai mare pentru tenis decât pentru F1. Asta pentru ca după ce a ajuns în F1 și a început să aibă succes, Germania să aibă câte două curse pe an și aproape o cincime din piloții de pe grilă. Puțin OT: în IndyCar s-a introdus aeroscreen-ul (dezvoltat inițial ca proiect de către RedBull Racing, pentru F1). Mai bine integrat ca halo-ul, dar face monopostul să semene mai mult cu un prototip de anduranță decât cu un monopost cu cockpit deschis. Și dacă vă plângeați de aero în F1 și MotoGP, uitați ce se întâmplă în WRC: On 13.10.2019 at 21:26, PzKpfW said: ancheta tehnică a lui Vettel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 La 15.10.2019 la 17:23, PzKpfW a spus: Puțin OT: în IndyCar s-a introdus aeroscreen-ul (dezvoltat inițial ca proiect de către RedBull Racing, pentru F1). Mai bine integrat ca halo-ul, dar face monopostul să semene mai mult cu un prototip de anduranță decât cu un monopost cu cockpit deschis. Și dacă vă plângeați de aero în F1 și MotoGP, uitați ce se întâmplă în WRC: Foarte tare aeroscreenul - am zis la acel moment ca e solutia cea mai buna dar care arata in acelasi timp cel mai bine. Sunt de parere ca are o protectie mai ridicata,arata mult mai bine si nici nu obtureaza foarte mult campul vizual al pilotilor.win-win situation. Da,ok,seamana putin cu cele de la LeMans,insa nu stiu daca asta e un lucru rau. Nu ma plangeam de motogp,ba chiar laudam faptul ca s-au apucat si ei de aero....e o progresie logica.Avand in vedere ca in F1 aero e prezent din 1969,ar fi cazul sa se intample si in motogp. La wrc e permis asa ceva?Hah. Da,funny analiza lui Vettel ...nu e ca si cum daca ar vedea ceva ar sti ce este,dar omul e curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 (editat) 32 minutes ago, Method said: Sunt de parere ca are o protectie mai ridicata,arata mult mai bine si nici nu obtureaza foarte mult campul vizual al pilotilor.win-win situation. A fost testat și în F1 de către Ferrari, în 2017 la Silverstone. Atunci Vettel a spus că distorsionează imaginea datorită formei. S-a mai pus și problema aburirii. 32 minutes ago, Method said: La wrc e permis asa ceva?Hah. La WRC nu este reglementată partea de aero. Doar indirect, prin dimensiunile mașinii. Oricum acolo nu prea văd niciun element limitativ având în vedere că se concurează contra cronometru. Singura problemă pe care o văd e cea a eficienței, mașinile de raliu abordând virajele prin alunecare, pe o trasă adiacentă curbei. Fluxul de aer se schimbă radical. 32 minutes ago, Method said: Da,funny analiza lui Vettel ...nu e ca si cum daca ar vedea ceva ar sti ce este,dar omul e curios... Poate părea amuzant dar e cea mai bună ocazie pe care o au piloții de a se apropia de monoposturile competiției. Ceva tot caută/vede. La Suzuka s-a văzut cum a comparat garda la sol a aripii față a celor de la Mercedes cu cea a aripii mașinii lui. Editat Octombrie 17, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: A fost testat și în F1 de către Ferrari, în 2017 la Silverstone. Atunci Vettel a spus că distorsionează imaginea datorită formei. S-a mai pus și problema aburirii. Ar mai fi si problmea rularii pe ud/ploaie. La viziera e simplu sa ajungi si sa arunci folia. La parbriz. . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: A fost testat și în F1 de către Ferrari, în 2017 la Silverstone. Atunci Vettel a spus că distorsionează imaginea datorită formei. S-a mai pus și problema aburirii. Pai da dar stai putin...asta nu e deloc la fel cu ce a propus RB....asta e un parbriz moto,RB a propus ceva putin altfel. Aburire?E open...dc s-ar aburi?? 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Poate părea amuzant dar e cea mai bună ocazie pe care o au piloții de a se apropia de monoposturile competiției. Ceva tot caută/vede. La Suzuka s-a văzut cum a comparat garda la sol a aripii față a celor de la Mercedes cu cea a aripii mașinii lui. Bine,mai multe decat noi cunoaste,insa fata de un inginer...se uita si el acolo asa ca opinia publica,vorba aia. Acum 3 minute, ilarionciobanu a spus: Ar mai fi si problmea rularii pe ud/ploaie. La viziera e simplu sa ajungi si sa arunci folia. La parbriz. . . Daca ai observat cand mergi cu moto pe ploaie,avand in vedere forma parbrizului,picurii aluneca pe laterale,nu iti trebuie stergator ca la masina.E aceeiasi forma,deci nu as vedea nici la ei probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 Acum 22 minute, Method a spus: Daca ai observat cand mergi cu moto pe ploaie,avand in vedere forma parbrizului,picurii aluneca pe laterale,nu iti trebuie stergator ca la masina.E aceeiasi forma,deci nu as vedea nici la ei probleme. Am observat cum aluneca. Insa am observat si cum alunecarea difera in functie de debit. La fel, am observat si urmele de apa si mizerie care raman si am fost si in situatia de a folosi aratatorul pe post de stergator (si sa nu faca fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 31 minutes ago, Method said: Pai da dar stai putin...asta nu e deloc la fel cu ce a propus RB....asta e un parbriz moto,RB a propus ceva putin altfel. Chiar de către Red Bull a fost făcut. Cel mai probabil alte cerințe față de Indy. 33 minutes ago, Method said: Aburire?E open...dc s-ar aburi?? Nu-ți pot oferi o explicație tehnică, nu am cunoștințele necesare. Știu că asta a fost discutat atunci, că în caz de atmosferă umedă s-ar aburi, mai ales spre vârf. Iar găurirea în acele zone pentru a evita fenomenul i-ar fi afectat rezistența structurală. 9 minutes ago, ilarionciobanu said: Am observat cum aluneca. Insa am observat si cum alunecarea difera in functie de debit. La fel, am observat si urmele de apa si mizerie care raman si am fost si in situatia de a folosi aratatorul pe post de stergator (si sa nu faca fata) Ar mai fi și aspectul cu mizeria care se acumulează pe el, da. În anduranță nu e o problemă, se stă îndeajuns la standuri pentru a permite ștergerea parbrizului. În F1 însă vorbim de pitstopuri de ~2 secunde. Oricum, nu cred că a avut cineva interese în alegerea halo-ului în locul aeroscreen-ului. A fost un cumul de factori obiectivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 23, 2019 Share Postat Octombrie 23, 2019 Renault disqualified from Japanese Grand Prix A 3a descalificare deja?De la prima am zis ca e penibil,aceea cu depasirea puterii mgu-k.La a 3a deja e catastrofal...si de data asta cu ambele masini.Ricci luase un loc 6 sau 7... Se pare ca cineva de la Racing Point a observat (ochiul naibii ce au si aia) pe filmarea din cockpit (probabil in timp ce era atent in cursa la cei 2 piloti Renault ce se bateau cu cei de la FI) cum pe ecranul volanului se vede ca brake-bias'ul pe spate se schimba automat in timpul unui tur fara feedback din partea pilotului....avand in vedere ca brake-bias'ul pe spate se poate modula electronic foarte usor mai ales cu ajutorul franei de motor-recuperare energie cu mgu-k,mi se pare foarte verosimila treaba....ok,au facut-o foarte smart,dar de ce draq trebuie sa o si arate pe ecran?Francezi incapabili....nici sa faca manevre nu mai stiu de la Prost incoace.Si de la Todt...ba si intr-un timp erau maestri la curvasareli,acuma ii descopera astia cand fac ceva minor. Si iarasi revenim la driver-aids,de fapt pt asta au fost penalizati : pilotul conduce masina ajutat si nu prin propriiile puteri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 24, 2019 Share Postat Octombrie 24, 2019 Nașpe, nașpe peste tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Hah. Iti dai seama ca nu au nici un control asupra a asa ceva nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Se anunță vreme ploioasă pentru cursa din Mexic: Și pe o notă adiacentă, ceva amuzant: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 Mie nu mi se încarcă link-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 Renault cica s-ar putea sa iasa din F1. "bad publicity" Pai daca sunt prosti si incearca sa faca si golaneli care se vad si pe ecran ca la ultimii noobi si altele si altele...normal ca rade lumea de ei si au parte de publicitate proasta.Asta nu e vina F1 insa ,e a lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 27, 2019 Share Postat Octombrie 27, 2019 Sunt curios dacă o să schimbe și matrița chiulasei de 1.5dci pe care scrie "renault f1"! S-or fi gândit că dacă nea Jean e franțuz (și i-or fi îndesat niscaiva renouri în garaj/ în conturi) își pot face de cap. În sporturile tehnice mereu vor fi nașpe, mai mult decât în altele. L. E. wax nu pleacă primul, l-au penalizat pt nerespectarea steagului galben de la izba lui bot! Dacă i-ar fi anulat doar turul respectiv ziceau putinicii că tot în pole ar fi rămas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Fierrarii ăștia sunt buni rău, iar au transformat 1-2 de pe grilă în 2-4 la sosire! wax a mers tot pe lângă pistă, a și depășit pe acolo, n-a văzut nimeni, nema penalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 (editat) Acum 55 minute, cuki a spus: Cursa fara istoric. A fost interesant inceputul, mi-a placut de Verstappen. S-a luat la tranta cu Ham, din pacate nu a iesit prea bine pentru el. Mi-a placut mult depasirea in stadion in turul 2 asupra lui Bottas. Efectiv tot publicu a sarit in urale. Din pacate Bottas i-a agatat guma spate si gata a fost pentru Ver. Ferrari a facut iara un mare rahat la strategie. Nu ar fi castigat pentru ca Mercedes a avut clar masina mai buna pe long run, dar putea sa puna probleme. Vettel si-a facut iara singur strategia, si macar nu a pierdut nimica. Leclerc a luat teapa. Hamilton weltklasse. Si-a dat-o cu Verstappen, a ajuns pe 7 sau 8 si a revenit. Asta inseamna pilot. Acum 48 minute, john17 a spus: Fierrarii ăștia sunt buni rău, iar au transformat 1-2 de pe grilă în 2-4 la sosire! wax a mers tot pe lângă pistă, a și depășit pe acolo, n-a văzut nimeni, nema penalizare. Pai deh,Ferrari sunt aia care au pus sef la divizia de F1 pe un baiat ce vindea masini de serie pe America de Nord doar pt ca se intelegea bine cu sefii mari de la Maranello.Mai e ceva de zis? Pana una alta cred ca si Leclerc ar fi bine sa studieze strategie sa o faca el solo ca altfel il duc astia la sapa de lemn. Deci tot departamentul ala ar trebui dat afara.Sunt curios daca se face un calcul de la inceputul anului pana acum,cate puncte a pierdut Ferrari pe greseli de strategie si inmultind cu nush cate milioane costa un punct premiere de la drepturile de tv - cati bani au pierdut acele eminente cenusii din spatele laptopurilor anul asta?Si inca nu e gata... Verst mi se pare ca si-a facut-o cu mana lui...depasiri agresive si neatente de fiecare data pe sistemul ceilalti nu conteaza mai ales cand am trecut de ei.Si de fiecare data nu a inteles ca o masina odata depasita si iesita din raza campului tau vizual,ea,din pacate pentru tine,e totusi acolo langa tine.Si pe fiecare i-a agatat ba cu roata ba cu eleronul.De multe ori se intampla sa aiba cei depasiti de el daune,insa de data asta roata s-a intors. Poate invata si el ceva din asta. Editat Octombrie 28, 2019 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Verstappen e un dobitoc. Si o demonstreaza la fiecare cursa, a reusit sa o demonstreze si in calificari. Astept cu nerabdare sa ne demonstreze cat de dobitoc este si in sesiunile libere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2019 Admin Share Postat Octombrie 28, 2019 Acum 3 ore, cuki a spus: Hamilton weltklasse Serios? Pai cunoscătorii îl dau de manelar, chicken etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Acum 43 minute, TheHuskyCrobats a spus: Verstappen e un dobitoc. Asta nu mai trebuie demonstrat! Dar nu pricep de ce nu l-au sancționat pt depășirea pe lângă pistă din timpul cursei! Dacă îl lasă slobod o să fie din ce în ce mai dobitoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Aparent pe acolo e "trasa alternativa regulamentara" cind scoti vaca la pascut; editie speciala numai la GP de Mexico. Io altceva nu inteleg: Sebi a rulat ~20 de tururi (ultimele) la 2.5 secunde in spatele lui Ham, dupa ce in precedentele 10 halise vreo 6 secunde din avantajul manelarului. Atita a putut sau asa l-au teleghidat geniile din boxa? Bot a stat in spatele lui Sebi aceleasi ~20 tururi tot pe la 2.5s. Sebi si Bot aveau caucioace cu cel putin 15 tururi mai proaspete decit Ham. Daca in cazul lui Bot putem banui niscaiva indicatii pretioase pe radio, la Sebi ce a frinat progresul evident pe care il avea fata de timpii lui Ham? Lec a pierdut P3-ul la boxe, a stat 6.4s pe cricuri, a intrat in pita si a redus simtitor din diferenta, apoi stop la 3-4s de Bot. Aparent, ferul rosu e competitiv pe hard doar 10 ture, de ce naiba nu i-au dat soft lui Lec? ca oricum a schimbat tirziu, apuca sa termine cursa. Nu mai inteleg nimic din ce se intimpla in F1 actuala, aparent nimeni nu mai vrea sa depaseasca pe nimeni ca sa nu-si futa gumele. Cu exceptia lui Verst si inca citiva cu troace necompetitive; ca de-aia-l iubeste lumea, jhoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Acum 7 minute, FLEX a spus: Aparent pe acolo e "trasa alternativa regulamentara" cind scoti vaca la pascut; editie speciala numai la GP de Mexico. OK, dacă o scapi tre să o iei pe acolo. Dar să-ți asiguri un avantaj luând-o pe lângă drum?!? Și ce, eu nu-l iubesc pe wax??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Naiba sa-i ia, nu l-au penalizat pe Verst si nici pe alti care au luat-o pe acolo si si-au creat avantaj, o exista o explicatie regulamentara pe care putinicii n-au stiu sa o livreze radioascultatorilor . Max e un golan nevrotic comparat cu restul plutonului, tineri aseptici si corecti politic, fecioare neprihanite insurubate la volanul unor monstri electro-mecanici pentru a executa comenzile venite pe radio. Comparat cu corifeii F1 (Senna, Prost, Michael, Villeneuve, chiar si gentlemanii Hill, Mansell - ca pe astia am apucat sa-i vaz pe sticla din '90 incoa') e un soricel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Pt prima data in ultimii 10 ani cred, m-am pus de m-am uitat vreo 15-20 de tururi. Wtf?! Nu am înțeles nimic. Toti mergeau lejer, nimeni nu facea nimic. Ce supărare s-a intamplat? Aaa, si ce sunet, valeeeu. Fac inca o pauza de 10 ani si mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 (editat) Aparent, daca asculti ce spun putinicii, se pare ca pachetul aero actual atit de sofisticat genereaza turbulente oribile in spatele tirliei, astfel incit urmaritorul, cel care teoretic ar vrea si ar putea sa depaseasca pierde apasarea aerodinamica pe fata, implicit nu mai poate vira, frina, accelera astfel incit sa poata incepe si eventual finaliza manevra de depasire. Ba chiar toata manevra asta uzeaza extrem gumele, deci e complet dezavantajos sa incerci sa depasesti pe pista. Totusi, sa extinzi conceptul de "aer murdar" de la 1 secunda fata de cel urmarit (cum era acum 3-4 ani) la 2.5 secunde cum e acum mi se pare usor fantasmagoric. Si totusi exact asta se intimpla, membrii procesiunii se pun la 2 secunde juma' unul in spatele celuilalt si asteapta schimbul de pneuri pentru a incerca o depasire "pe la standuri" sau cu pneuri proaspete si incalzite sa prinda un nefericit in intervalul DRS-ului. Nu am idee ce s-ar putea face pentru corectarea situatiei, banuiesc ca o reintoarcere la aerodinamica simpla "aviatica" din anii '90 nu mai e posibila, s-a investit prea mult in aripioare, cutite, dinti de caine, si alte cacaturi. Editat Octombrie 28, 2019 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.