Jump to content

Recommended Posts

Surpriza mare pt mine este, în afară de Vettel pe 11, Norris pe 4. Sper să nu fie doar cursa asta, să'l vedem cât mai des in top 5 și asta probabil îl motivează și pe Ricci să tragă mai tare sezonul ăsta.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

As vrea să ia Hamilton încă 2 titluri, să terminăm și cu Schumacher. 

Link to post
Share on other sites

Apropo de Hamilton: are două investigații și e posibil să piardă locul 2. Una că a depășit cu toată mașina limita pistei și cea de'a doua e că nu a încetinit suficient când Bottas s'a apucat de tuns gazonul.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

fuck...cand incepea si McLaren in sfarsit sa prinda cheag...pleaca Sainz. Sper totusi sa ii betoneze cotractul lui Noris desi il vad la Mercedes peste vreo 2-3 ani in locul lui Hamilton.

 

Chiar imi era dor de McLaren pe acolo pe sus. Sper ca anul asta sa fie si fiabilitate la masina asta ca vad ca performante pe un circuit de viteza are (surprinzator totusi)

Edited by dragoss
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, l.u.v said:

As vrea să ia Hamilton încă 2 titluri, să terminăm și cu Schumacher. 

 

Ar fi foarte trist ca cel mai titrat pilot din istorie să devină unul care a câștigat aproape toate titlurile datorită materialului. Dar na. Probabil că asta se va întâmpla.

 

4 hours ago, cuki said:

Pai daca te uiti la Racing Point si la performantele masinii in comparitie cu restul echipelor, poti sa-i cam dai dreptate lui Verstappen. Serios, Stroll are sanse la premii 5 in classamento...fucking Stroll, care azi in calificari l-a facut pe Perez.

 

Tragicomic. Amuzant pentru că se pare că multe echipe nu sunt în stare să bată mașina campioană de anul trecut. Tragic pentru că regulamentul permite așa ceva. Formula 1 ar trebui să fie despre inovație, nu despre cine copiază mai bine la examen.

 

4 hours ago, cuki said:

In alta ordine de idei, is asa de fericit pentru Ferrari. Vorba lui Leclerc, it is a joke. Anul acesta Ferrari va fi echipa de midfield tot sezonul. Oare ce o fi in mintea lui Saniz? Nu cred ca spera sa mearga la mai rau.

 

Depinde. Nu sunt atât de departe pe cât par. Problema lor principală este performanța motorului. Sunt cu aproape 15km/h mai lenți la speedtrap față de 2019. Deci e clar că au făcut ceva măgărie ilegală cu puterea în anii trecuți. Oricum, dacă vor vedea că oricum nu au nicio șansă anul ăsta, se vor concentra deja pe mașina de anul viitor - și chiar pe cea din 2022.

Apoi Ferrari oricum este o echipă de top, cu perspectivă. Dovadă faptul că ne surprinde că sunt atât de jos. McLaren mai are de clădit, și ceva-mi spune că o vor face în jurul lui Norris. Ricciardo a fost adus acolo ca o referință pentru Lando. Deci oricum mișcarea este una pozitivă pentru Sainz.

 

4 hours ago, cuki said:

(...)  si consider ca cu asta a pus complet capat speculatiilor ca s-ar duce Ferrari. 

 

Hamilton nu cred că a fost niciodată în tratative cu Ferrari. Iar faptul că l-au dat afară pe Vettel (și l-au luat pe Sainz ca locotenent) arată clar că sunt 100% în spatele lui Leclerc. N-ar avea niciun sens să aducă alt pilot de prim rang.

Link to post
Share on other sites

9842B7AA-ACB0-4429-9433-C1891ADFE70E.thumb.jpeg.d166223899c974536f04e9c386d26ed2.jpeg

 

interesant progresul si regresul. Oare ce au in comun echipele care au pierdut cel mai mult fata de 2019?....

 

In alta ordine de idei, in anul in care nu s-a schimbat nimic, sa vi cu o masina care este cu 1 sec mai slow pe un circuit scurt si nepretentios...este rusine. Sper ca Binotto isi semneaza demisia si pleaca cat de repede...

Si daca siretlicul era raspunzator pentru +1 sec pe tur...mai nasol. Acuma inteleg de ce FIA a facut un deal secret cu Ferrari...daca ieseau public si spuneau ca defapt Ferrari era de defapt de mid/end field isi turnau cenusa in cap

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cuki said:

interesant progresul si regresul. Oare ce au in comun echipele care au pierdut cel mai mult fata de 2019?....

 

Exact: același ICU.

 

1 hour ago, cuki said:

In alta ordine de idei, in anul in care nu s-a schimbat nimic, sa vi cu o masina care este cu 1 sec mai slow pe un circuit scurt si nepretentios...este rusine. Sper ca Binotto isi semneaza demisia si pleaca cat de repede...

Si daca siretlicul era raspunzator pentru +1 sec pe tur...mai nasol. Acuma inteleg de ce FIA a facut un deal secret cu Ferrari...daca ieseau public si spuneau ca defapt Ferrari era de defapt de mid/end field isi turnau cenusa in cap

 

Au trișat cu un element al motorului. Or să se dezvăluie și aceste detalii peste vreo 10 ani. Pe Binotto cred că-l vor ierta pentru anul ăsta și pentru cum a gestionat concedierea lui Vettel. Dar în 2021 dacă nu duce deciderea titlului măcar până în ultima cursă, zboară. Deocamdată nu arată bine.

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

dacă vor vedea că oricum nu au nicio șansă anul ăsta

Vor amenința că se retrag ca să le mai facă fia niște concesii!

Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Ar fi foarte trist ca cel mai titrat pilot din istorie să devină unul care a câștigat aproape toate titlurile datorită materialului. Dar na. Probabil că asta se va întâmpla.

Pai așa a fost și în cazul lui Schumacher. Plus măiestria micului Napoleon, plus blaturile pe care le aveau cu FIA și mafiotul de Ecclestone. 

Exact din cauzele astea îmi doresc ca Hamilton să mai câștige fix 2 titluri mondiale, să se pișe pe Schumacher și Ferrari. 

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 Pe Binotto cred că-l vor ierta pentru anul ăsta și pentru cum a gestionat concedierea lui Vettel. Dar în 2021 dacă nu duce deciderea titlului măcar până în ultima cursă, zboară. Deocamdată nu arată bine.


Binotto a luat o echipa de pe locul 2 si dus-o pe 5-6. A bagat vrajba intre piloti nefiind in stare sa gestioneze situatia. Anul 2020 dupa cea mai lunga pauza din istoria F1, a venit cu un F1000 mai slab cu 1 sec pe tur fata de anul 2019.

 

Vorba lui Hamilton: “La AMG nu sunt jocuri politice si alte activitati care sa indeparteze oamenii unii de ceilalati, toti au parere egala si sunt tratati deschis si fara jocuri de culise”. Venirea lui Binotto se credea ca pune capat la Ferrari jocuriilor politice si de culise, dar ce sa vezi...se intampla tocmai invers.

 

Personal sunt adeputul underdog si gasesc satifactie cand vad cum cad astia mari. Anul asta voi avea dubla satifactie

Acum 15 ore, dragoss a spus:

Chiar imi era dor de McLaren pe acolo pe sus. Sper ca anul asta sa fie si fiabilitate la masina asta ca vad ca performante pe un circuit de viteza are (surprinzator totusi)


Eu am spus-o de anul trecut, Mclaren are o formula de succes, Seidl la conducrea echipei si piloti super buni. Ma asteptam sa aiba rezultate bune anul asta. Ei au castigat cel mai mult fata de anul trecut prin idei proprii, nu ca Force India cu Mercedesul din 2019.

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, john17 said:

Vor amenința că se retrag ca să le mai facă fia niște concesii!

 

Ce concesii a avut sau are Ferrari în afară de bonusul de buget?

 

5 hours ago, l.u.v said:

Pai așa a fost și în cazul lui Schumacher. Plus măiestria micului Napoleon, plus blaturile pe care le aveau cu FIA și mafiotul de Ecclestone. 

Exact din cauzele astea îmi doresc ca Hamilton să mai câștige fix 2 titluri mondiale, să se pișe pe Schumacher și Ferrari. 

 

Exagerezi puțin. Era de dominație a celor de la Ferrari a fost diferită din multe puncte de vedere.

  • În cel mai pesimist caz posibil, a durat 5 ani (2000-2004). Mercedes domină copios din 2014 - se fac 7 ani.
  • Regulamentul era mult mai flexibil și permisiv în acea perioadă. Ceilalți aveau posibilitatea (teoretică cel puțin) de a-i prinde din urmă. În era turbo actuală constrângerile sunt mult mai mari - atât din punct de vedere aero cât și ICU.
  • Sezoanele 2000 și 2003 au fost disputate până în ultima cursă. Și nu între coechipierii aceleași echipe cum a fost cazul la Mercedes, ci între Schumacher (Ferrari) și Häkkinen (McLaren), respectiv Räikkönen (McLaren).
  • FIA a intervenit în mod clar și evident împotriva celor de la Ferrari începând din 2005 pentru a le încheia dominația, interzicând realimentarea în cursă. Asta în cazul în care Ferrari își construiau monoposturile de la sfârșitul anilor '90 încoace pentru a profita de avantajul realimentării (rezervor mic, balans gândit pentru încărcătură redusă, mașină concepută pentru sprinturi cu carburant puțin). Dacă s-ar lua acum o măsură asemănătoare împotriva celor de la Mercedes, ar sări de funduleț în sus.
  • Poate cel mai important - în era actuală, piloții nu se mai întrebuințează la același nivel datorită tipologiei mașinilor, a pneurilor și a curselor în sine. Mașinile actuale de F1 se conduc aproape în regim de prototip de anduranță (prezervare motor și gume, economie combustibil, etc.). Hamilton nu a trebuit să se întrebuințeze foarte mult pentru niciunul dintre titlurile pe care le-a câștigat cu Mercedes. Trist.
4 hours ago, cuki said:

Venirea lui Binotto se credea ca pune capat la Ferrari jocuriilor politice si de culise, dar ce sa vezi...se intampla tocmai invers.

 

Binotto e vulpoi bătrân, lucrează în echipa aia de mai bine de 20 de ani. Nu mă așteptam la nimic în mod special de la el - poate doar să înțeleagă aspectele tehnice mai bine având în vedere pregătirea și experiența. Dar se pare că face treabă mai proastă ca Arrivabene, un vânzător de țigări.

Link to post
Share on other sites

Mamă ce cursă. Au terminat jumate dintre mașini și un final ce se putea lăsa cu infarcturi. Norris a dovedit că are stofă de viitor campion. Cel mai mult m'am bucurat că a cedat tigaia lui Verst și că Vettel a făcut o piruetă marcă înregistrată.

Aștept săptămâna viitoare să vedem cu ce strategii vin echipele.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, danypop said:

Din fericire și cu mult noroc,nu😂

 

Daaa. Noroc că e Liuis prost. Albon cred că mi-l înjură de mamă deja. A 2-a oară când îi fură podiumul. Bravo Norris - merită driver of the day. Bună și cursa lui Leclerc, dar n-a muncit-o la fel de mult ca Lando.

 

Dar în mod realist, doar șansa a făcut ca Mercedes să piardă dubla. Sunt în altă ligă. Sper măcar să avem ploaie săptămâna viitoare. Altfel nu cred că avem iar noroc de o astfel de cursă.

Link to post
Share on other sites

Cred ca ala de sus a avut mila pentru Italia. Oricum pana si Leclerc a reconuscut ca mai mult de 5-6 in mod normal nu pupa.

 

In rest, cursa haotica...Vettel face ce stie cel mai bine...poate e momentul sa mearga in pensie.

 

Hamilton, ma astept sa bage cartea BLM...oricum cred ca e nervos tare. Pacat insa de Albon, inca o data Hamilton i-a rapit podiumul lui Albon.

 

Ma bucura insa sa vad ca si Mercedes are calcuiul lui Ahile, iar saptaman viitoare probabil ca vom vedea iarasi acelasi comportament al Mercedesului

Link to post
Share on other sites

Păi Mercedes a avut probleme cu ceva senzor de pe cutie, ca a intrat și James pe fir să le spună să nu se mai urce pe vibratoare că trosnesc cutiile. Lui Lance Stroll i'a pocnit parcă tot cutia și lui Russel ceva hidraulic, dacă'mi aduc bine aminte.

Oare Honda își arată fiabilitatea consacrată și anul trecut a fost o întâmplare că a mers așa bine?

Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, pomo a spus:

Păi Mercedes a avut probleme cu ceva senzor de pe cutie, ca a intrat și James pe fir să le spună să nu se mai urce pe vibratoare că trosnesc cutiile. Lui Lance Stroll i'a pocnit parcă tot cutia și lui Russel ceva hidraulic, dacă'mi aduc bine aminte.

Oare Honda își arată fiabilitatea consacrată și anul trecut a fost o întâmplare că a mers așa bine?

 

A avut ceva probleme cu senzorii, nu stiu sigur daca eu specificat senzorii din cutia de viteze, dar ideea este ca din cauza vibratiilor senzorii puteau sa indice niste valori anormale iar softul masinii sa intre in modul de protectie, ceea ce ar fi insemnat abandon clar. 

Cred ca si Max a avut ceva probleme similiare, masina primea informatii eronate iar motorul intra in modul anti stall, ceea ce in functionare normala duce la missfire.

 

Anyway, Mercedes in mod normal da 1 sec pe tur in modul normal (s-a vazut la inceput de cursa), in modul atack probabil ca urcam la 1.5 sec. In Austria Mercedes a mers pe Safe Mode si a castigat. Masina este imbatabila in Limp Mode 🤣

La Stroll s-a vazut cel mai bine, Vettel cu F2020 nu putea trece de un Mercedes 2019 cu probleme tehnice. 

 

Intradevar, daca Hamiton nu-l invartea pe Albon, probabil ca RedBull castiga...dar asta este alta poveste.

 

Vazand azi declaratiile post cursa si interviuriile, am impresia ca Vettel este asa de saturat de tot ce inseamna Ferrari si F1. Cred ca abia asteapta sa scape de contract si spuna ce are cu adevarat pe suflet. Intradevar un nou rookie mistake, care sigur nu-l ajuta in nicio negociere. Poate ca ar trebui sa-si bage picioarele si sa concureze din placere. Incearca prosteste si pierde prea mult. Ieri poate ca prindea locul 3 daca isi vedea de cursa, mai ales ca avea avantajul gumelor. 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Daaa. Noroc că e Liuis prost. Albon cred că mi-l înjură de mamă deja. A 2-a oară când îi fură podiumul. Bravo Norris - merită driver of the day. Bună și cursa lui Leclerc, dar n-a muncit-o la fel de mult ca Lando.

 

Dar în mod realist, doar șansa a făcut ca Mercedes să piardă dubla. Sunt în altă ligă. Sper măcar să avem ploaie săptămâna viitoare. Altfel nu cred că avem iar noroc de o astfel de cursă.

Ham a fost nesimtit.Si a fost penalizat finutz,trebuia mai dur.

Lando ne-a aratat inca odata ca acesti copii au sange in ei.Jos palaria.Mi-a placut mult duma cu Liuis blanao pe ultima tura si dupa aia vine Lando cu fastest lap cu 1.07 - :10:

Albon deja ne obisnuieste cu aceste curse aproape perfecte - efectiv nu i s-a putut reprosa nimic.Ce podium?Era victoria lui o fluiera.A si zis in interviurile de dupa - deja planuisera ca in primele 5 tururi sa faca depasirile - AMG pe harduri erau sitting ducks.Cursa de nota 10 a lui Albon as zice eu chiar daca poate si el a fost putin prea dur pe acel viraj - Liuis totusi n-a miscat volanul - sunt convins ca a vrut doar sa il incomodeze pe Albon nu sa il atinga.Mda.Oricum,baiatul asta care vai de el cate greutati a avut isi merita cu prisosinta locul in F1 la RBR.Pai poate sa ii dea o replica f buna lui Verst.

 

Perfect de acord cu dubla AMG - daca nu erau cele 2 SC au si zis inginerii prin radio la un moment dat inainte de frasuieli - "we will turn down the cars".Deci planul A era ca de pe la jum cursei sa mearga la lejereanu la conservare.Imi pare rau,dar campionatul e deja jucat.

Eu nu inteleg treaba cu Ferrari - de ce sunt cu aproape 1s/tur mai slabi decat anul trecut?Atat de mult facea diferenta acea manevra cu senzorii cu impuls de debit combustibil?omg.Leclerc - mare bulan ca aiesit pe 2 insa vorba aia norocul tine cu cei puternici - maestrul Vettel ne-a aratat inca odata,daca mai era nevoie,si pentru cine se obisnuieste - clasa sa deosebita :crack:

Acum 22 ore, cuki a spus:

...Vettel face ce stie cel mai bine...poate e momentul sa mearga in pensie.

 

Hamilton, ma astept sa bage cartea BLM...oricum cred ca e nervos tare. Pacat insa de Albon, inca o data Hamilton i-a rapit podiumul lui Albon.

 

Ma bucura insa sa vad ca si Mercedes are calcuiul lui Ahile, iar saptaman viitoare probabil ca vom vedea iarasi acelasi comportament al Mercedesului

Eh,nu chiar la pensie,dar pe la Alfa Romeo.

 

Eu personal nu am vazut calcaiul lui Ahile la AMG.Nu mi se pare ca au gresit cu nimic,nici la planning nici la executie.Suntem pierduti ca si spectacol,ne vor omori.

Poate colegul care e mult mai atent la strategie sa ne spuna daca au gresit ceva,dar nush ce sa zic...poate trebuiau sa se duca si ei sa puna ss'uri la ultimul SC dar poate ieseau prea in spate,nu am fost atent sa inteleg de ce nu s-au dus la boxe ca Albon.Ok,aveau track position,dar Albon i-ar fi curentat rapid - vorba lui - in 5 ture ii halea pe amandoi la ce pace avea pe SS fata de ei ramasi pe hard.

Acum 16 ore, pomo a spus:

Oare Honda își arată fiabilitatea consacrată și anul trecut a fost o întâmplare că a mers așa bine?

50 grade la asfalt...prima cursa...shit happens.Oricum Verst mi s-a parut a avea probleme de motor nu de cutie cum ziceau comentatorii...pe linia dreapta pe retrogradari pe franare motorul s-a oprit...l-a pornit aruncandu-l in viteza,din mers.

La Magnussen a fost interesant abandonul - mi s-a parut a fi cedare frane spate si blocare ambele roti,nu cred ca a gresit pilotul.Va fi interesant urmatorul sezon de pe Netflix - iar ii spurca Steiner :)))

Acum 6 ore, cuki a spus:

Anyway, Mercedes in mod normal da 1 sec pe tur in modul normal (s-a vazut la inceput de cursa), in modul atack probabil ca urcam la 1.5 sec. In Austria Mercedes a mers pe Safe Mode si a castigat. Masina este imbatabila in Limp Mode 🤣

La Stroll s-a vazut cel mai bine, Vettel cu F2020 nu putea trece de un Mercedes 2019 cu probleme tehnice.

Ahahaha foarte adevarat,ii bate si in limp mode.Din pacate pt noi.

Acum 6 ore, cuki a spus:

Vazand azi declaratiile post cursa si interviuriile, am impresia ca Vettel este asa de saturat de tot ce inseamna Ferrari si F1. Cred ca abia asteapta sa scape de contract si spuna ce are cu adevarat pe suflet. Intradevar un nou rookie mistake, care sigur nu-l ajuta in nicio negociere. Poate ca ar trebui sa-si bage picioarele si sa concureze din placere. Incearca prosteste si pierde prea mult. Ieri poate ca prindea locul 3 daca isi vedea de cursa, mai ales ca avea avantajul gumelor. 

Vettel o arde neprofesionist.Se excita se fastaceste samd.Si e ditai cvadruplul campion mondial.Aceasta fastaceala si aceste cedari psihice de fapt in fata presiunii sunt cele care "l-au consacrat" la FErrari.De aia am zis intotdeauna ca e overrated.ORicine poate mere atza fara stres si cu colegi gen Webber.Dar iata,cand colegii sunt rapizi si masina nu mai e nr.1 la 1s/tur in fata celorlalti,campionul se dezumfla la fiecare cursa.qed.

 

Sa vedem ce se intampla sapt viitoare

Prevad win Ham si dubla AMG fluierand cu masinile date vorba colegului pe limp mode de la jum cursei. :)

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, cuki said:

La Stroll s-a vazut cel mai bine, Vettel cu F2020 nu putea trece de un Mercedes 2019 cu probleme tehnice.

 

Vettel a avut probleme cu balansul mașinii, se vede bine aici (turul 9 am impresia). Era s-o piardă de 3 ori în tot atâția km.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

Vettel a avut probleme cu balansul mașinii, se vede bine aici (turul 9 am impresia). Era s-o piardă de 3 ori în tot atâția km.

 

Dada, dar problema s-a accentuat pe final de cursa cand probabil si din cauza consumului de combustibil si pierderea in greutate a masinii, a deveniti tot mai instabila.

In primele tururi, cand era dupa Stroll nici vorba de instabilitate. Remeber, Vettel plecat de 11, la mijlocul cursei era la 0,5 secunde de Leclerc care a plecat de pe 5. 

Acum 2 ore, Method a spus:

Eu personal nu am vazut calcaiul lui Ahile la AMG.

 

Senzorii la denivelari/curbs. Bine, asta este aici la Spielberg cazul, si poate Austin (daca se tine), altfel pe restul circuitelor deja anuntate nu vor avea probleme sa dea si o tura inclusiv locului 3, daca isi doresc cu adevart.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Vettel a avut probleme cu balansul mașinii, se vede bine aici (turul 9 am impresia). Era s-o piardă de 3 ori în tot atâția km.

Tot ce se poate.Dar...vina pt setarile masinii a cui e?

Ca a lui Leclerc mergea bine.De ce Leclerc a setat-o bine si Vettel cu ditai exp nu?Nu se pot invoca asemenea scuze.

Leclerc singurul lucru de care s-a plans a fost puterea pe liniile drepte.Aia deja nu mai tine de piloti.

Acum 5 ore, cuki a spus:

 Remeber, Vettel plecat de 11, la mijlocul cursei era la 0,5 secunde de Leclerc care a plecat de pe 5.

Da,numai ca la fel precum fotbalul e pe goluri nu pe ocazii,la fel si F1 e pe puncte nu pe unde era Vettel la jum cursei.

Oricum am intoarce-o - probleme de balans whatever,rezultatul lui Vettel a fost unul dezamagitor,in timp ce al lui Leclerc a fost mai mult decat bun.Se repeta 2019 - il va bate Leclerc cu ceasul de la gara.Iar Vettel va simti presiunea si va face si mai multe greseli.Si atunci ne miram ca Ferrari il prefera pe cel mic?Care e super rapid si efectiv nu greseste?

Acum 5 ore, cuki a spus:

 ...pe restul circuitelor deja anuntate nu vor avea probleme sa dea si o tura inclusiv locului 3, daca isi doresc cu adevart

Exact.

Asta am vazut si eu,de aia spun ca de fapt AMG nu are absolut nici o problema.De fapt problema cu acei senzori a fost doar declarativa din cate stim noi,ca ele au mers atza.Ori pana nu abandoneaza sau au probleme serioase...

 

Singura problema pe care am vazut-o eu la ei a fost ca au ramas total vulnerabili cand a venit Albon pe SS'uri.Dar a rezolvat Hamilton problema aia.Cu toporul dar a rezolvat-o. :)

 

Intr-o nota personala,chiar m-am bucurat ca Hamilton n-a fost pe podium,iar am fi asistat la un discurs de black power (am inteles ca Leclerc a refuzat sa ingenuncheze la inceput - jos palaria pt el :ok: )

Sper ca lipsa sa ii fie resimtita de pe podium si la urmatorul mare premiu :P

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Method a spus:

Tot ce se poate.Dar...vina pt setarile masinii a cui e?

Ca a lui Leclerc mergea bine.De ce Leclerc a setat-o bine si Vettel cu ditai exp nu?Nu se pot invoca asemenea scuze.

Leclerc singurul lucru de care s-a plans a fost puterea pe liniile drepte.Aia deja nu mai tine de piloti.

 

Parca a declarat ca a facut setari in ziua cursei (dupa FP3), a marit incarcarea aerodinamica pe fata. Fara sa fie eu expert, dar daca maresti incarcarea pe fata, odata ce masina pierde in greutate, automat spatele devine mai usor. 

S-a si vazut la Vettel. Dupa jumatea cursei, nu putea sa mai faca nimica, daca era Latifi in fata lui, nici Williams nu depasea. 

Oricum greseala de amator...

Acum 8 ore, Method a spus:

Oricum am intoarce-o - probleme de balans whatever,rezultatul lui Vettel a fost unul dezamagitor,in timp ce al lui Leclerc a fost mai mult decat bun.Se repeta 2019 - il va bate Leclerc cu ceasul de la gara.Iar Vettel va simti presiunea si va face si mai multe greseli.Si atunci ne miram ca Ferrari il prefera pe cel mic?Care e super rapid si efectiv nu greseste?

 

Clar Vettel a pierdut 100% pe mana lui...si nu oricum. Daca era Vettel in locul lui Albon, nu cred ca spunea nimeni nimica in legatura cu abilitatea lui. 

Dar vorba lui Rosberg "esti asa de bun, precum ultima ta cursa facuta". Vettel tot aduna curse de rahat, si tot mai putini sclipiri. Anul trecut cred ca Singapore si probabil Canada. 2 din 22.

Speram anul asta sa vad un Vettel miserupist, cu atitudine de Kimi...un fel de whatever. 

 

Acuma ramane sa vedem cursa urmatoare...tot de la Spielberg. Eu chiar is exited de cursa asta, acuma vedem cine este capabil sa invete din greseli. Plus ca poate avem parte de ploaie...

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, cuki a spus:

Clar Vettel a pierdut 100% pe mana lui...si nu oricum. Daca era Vettel in locul lui Albon, nu cred ca spunea nimeni nimica in legatura cu abilitatea lui. 

Dar vorba lui Rosberg "esti asa de bun, precum ultima ta cursa facuta". Vettel tot aduna curse de rahat, si tot mai putini sclipiri. Anul trecut cred ca Singapore si probabil Canada. 2 din 22.

Speram anul asta sa vad un Vettel miserupist, cu atitudine de Kimi...un fel de whatever. 

 

Acuma ramane sa vedem cursa urmatoare...tot de la Spielberg. Eu chiar is exited de cursa asta, acuma vedem cine este capabil sa invete din greseli. Plus ca poate avem parte de ploaie...

:agree:

 

In alta ordine de idei,s-ar parea ca sunt negocieri avansate intre Alonso si Renault pt un eventual comeback.Fingers crossed.

Asa rau imi va parea ca pleaca Vettel si revine Alonso... :bounce:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...