Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din nou Hamilton ne-a aratat ca s-a calcat in scaldatoare. Dupa ce a facut acea greseala, care parca mi-a adus aminte de greseala din 2007 din China, astrele s-au aliniat pentru el si cu ajutorul coechipierului, am avut steag rosu si asa a putut sa revina intr-un pluton strans, pana pe locul doi. Superioritate Mercedes (nu e asa ingropata cum zic unii) dar si cu ajutorul talentul lui unde si-a dovedit din nou clasa si milioanele cerute. 

Verstapen a fost de ne atins astazi, foarte bun, mai ales in prima sicana, cand l-a pus la respect pe Hamilton. Sper sa o tina tot asa si sa avem un campionat disputat, mai mult ma rog de cei de la Honda sa livreze o masina fiabila, ca anul asta vad un alt Verst, mult mai matur.

Incidentul de steag rosu, din punctul meu de vedere, Bottas vinovat, Russel clar era mai rapid, cu drs si aspiratie, trebuia sa-i lase spatiu, nu sa indrepte volanul in viraj usor de stanga, automat asta l-a pus pe ganduri pe Russel si a incercat sa evite, doar ca nu le-a ajuns parcela si s-a incheiat cum s-a incheiat. O sa las mai jos si un link catre un articol interesant despre asta si big boss Toto. 

Norris, foarte bun, nu inteleg cum de Ricci nu poate tine aproape, nu ma asteptam.

Ferrari se pare ca si-au revenit, sau cu ajutorul noilor reglementari, sunt ceilalti mult mai lenti si pot tine si ei pasul :)))

Alonso si Vettel, cam stersi, sper sa fie doar de moment si este doar o perioada de acomodare.

 

https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-george-russell-clio-cup/?fbclid=IwAR2WNS6fosKgOyEFaP673Qxwzzf5nFwZEJCFQc25LV1bXrxiQtaGH67uf90

Editat de Valentino Rossi VR46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.04.2021 la 20:28, prafrau a spus:

exact, e viu, nu ca salom

Bine punctat.

 

Am vazut doar highlights.

Verst in ciuda hate'ului pe care il am pt el si fatza aia aroganta,mi s-a parut ca a mers extraordinar.La start l-a intimidat pe Ham.L-a facut pe Perez (care btw e rapid dar degeaba daca nu poate aduce punctele...ok,mixed conditions,dar Verst ne arata ca merge bine oriunde si oricand).

In rest Norris jos palaria.Ricci f bine,Leclerc ca de obicei exemplar.

 

Ahaahhaha,da Bottas a dat cu bata in balta la 300 la ora.Au ajuns copiii sa ii dea palme - ce bitchslap si-a luat de la Russell cand s-a dat jos din masina :bounce:

1 oră în urmă, Valentino Rossi VR46 a spus:

Din nou Hamilton ne-a aratat ca s-a calcat in scaldatoare. Dupa ce a facut acea greseala, care parca mi-a adus aminte de greseala din 2007 din China, astrele s-au aliniat pentru el si cu ajutorul coechipierului, am avut steag rosu si asa a putut sa revina intr-un pluton strans, pana pe locul doi. Superioritate Mercedes (nu e asa ingropata cum zic unii) dar si cu ajutorul talentul lui unde si-a dovedit din nou clasa si milioanele cerute. 

Verstapen a fost de ne atins astazi, foarte bun, mai ales in prima sicana, cand l-a pus la respect pe Hamilton. Sper sa o tina tot asa si sa avem un campionat disputat, mai mult ma rog de cei de la Honda sa livreze o masina fiabila, ca anul asta vad un alt Verst, mult mai matur.

Incidentul de steag rosu, din punctul meu de vedere, Bottas vinovat, Russel clar era mai rapid, cu drs si aspiratie, trebuia sa-i lase spatiu, nu sa indrepte volanul in viraj usor de stanga, automat asta l-a pus pe ganduri pe Russel si a incercat sa evite, doar ca nu le-a ajuns parcela si s-a incheiat cum s-a incheiat. O sa las mai jos si un link catre un articol interesant despre asta si big boss Toto. 

Norris, foarte bun, nu inteleg cum de Ricci nu poate tine aproape, nu ma asteptam.

Ferrari se pare ca si-au revenit, sau cu ajutorul noilor reglementari, sunt ceilalti mult mai lenti si pot tine si ei pasul :)))

Alonso si Vettel, cam stersi, sper sa fie doar de moment si este doar o perioada de acomodare.

Hamilton...nu e bulan.E bulan o data.A 2a oara se numeste stiinta.Cand face o cursa proasta iata iese pe podium.Omul e beton,n-ai ce.

La Ricci mi s-a parut ca a fost si ceva de strategie insa nu ma pot pronunta ca nu am vazut decat highlights.Sa nu uitam insa ca Ricci e pe o masina noua.La fel ca Perez.Give them time.Rezultatele sunt bune,cel putin la Ricci.

 

La acel incident - nu stiu ce sa zic - Bottas oarecum vinovat.Insa na - omul isi apara locul.Russell a iesit la 300kmh cu o roata pe iarba - stii ca mai putea pune si frana nu?Daca ne uitam la acea depasire antologica de la Spa - Hakkinen vs Schumacher pe linia dreapta observam ca Schumi a facut la fel precum Bottas numai ca mult mai dirty - l-a lasat pe Hakkinen sa intre langa el si apoi a incercat sa il scoata pe aratura.La 330.Hakkinen a pus frana insa.Si l-a driblat turul urmator.Russell n-a pus - s-a speriat si  iesit pe aratura,ceea ce de ex Alonso sau Verst n-ar face niciodata - ar fi tras pana la limita asfaltului si atat.

A gresit si Russell putin acolo...parerea mea.

 

Per total eu ma bucur pt ca revirimentul RBR nu a fost doar o fakereala si poate anul asta vom avea parte chiar de o lupta reala la titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

A gresit si Russell putin acolo...parerea mea.

 

mi s-a parut doar vina lui russell

bottas a tinut mijlocul pistei dupa curba usoara de stanga din dreptul iesirii de la boxe, lasand loc fix de o masina pe ambele parti iar ala mic s-a speriat si a tras pe iarba

norris i-a facut exact acelasi lucru lui hamilton 4 tururi la rand, dar hamilton nu e russell

 

si toto a cam dat vina direct pe russell, spunand ca vina lui bottas e ca a fost prea incet

https://www.crash.net/f1/news/975937/1/wolff-dismisses-russell-s-bullt-theory-bottas-f1-crash

 

cat de palma, bottas era inca prins in masina cand l-a lovit ala peste casca, si s-a vazut si dupa ca se resimtea, a fost marlan, l-a lovit cand era clar ca nu poate riposta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara bulan te pisi pe ea de stiinta. Marii campeoni au de amindoua. Lewis a luat si dobinda, ca Michael.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, prafrau a spus:

mi s-a parut doar vina lui russell

bottas a tinut mijlocul pistei dupa curba usoara de stanga din dreptul iesirii de la boxe, lasand loc fix de o masina pe ambele parti iar ala mic s-a speriat si a tras pe iarba

norris i-a facut exact acelasi lucru lui hamilton 4 tururi la rand, dar hamilton nu e russell

 

si toto a cam dat vina direct pe russell, spunand ca vina lui bottas e ca a fost prea incet

https://www.crash.net/f1/news/975937/1/wolff-dismisses-russell-s-bullt-theory-bottas-f1-crash

 

cat de palma, bottas era inca prins in masina cand l-a lovit ala peste casca, si s-a vazut si dupa ca se resimtea, a fost marlan, l-a lovit cand era clar ca nu poate riposta

Eh zice bine Totto,da.

Da,au mai fost multe cazuri de inghesuiala" - asta zic si eu  - e normal sa iti aperi pozitia.Cum altfel poti sa ti-o aperi?

Ok eu cred ca si Bottas a gresit dar in fine.

Asta mai lipsea sa se ia la bataie si ei ca McPhee cu alalalt la moto3.

Acum 7 ore, FLEX a spus:

Fara bulan te pisi pe ea de stiinta. Marii campeoni au de amindoua. Lewis a luat si dobinda, ca Michael.

Repet - bulan e o data.A 2a oara e stiinta.Cand Hamilton face acelasi lucru si ii iese iar si iar e deja his thing.

 

Hamilton n-are bulan.Vezi sezonul 2007.Vezi sezonul 2016.

Michael si mai rau.Vezi sezonul 1996....putin si 1999 parca.Vezi unde si in ce conditie e Schumacher acum.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de o parte are si Russell dreptate ca el se batea amarastean pt pozitia 9....nu se astepta la o asa manevra de blocaj din partea unui baiat pe care pozitia 9 nu il incanta.Insa pe partea cealalta era si alta miza in joc - miza "te-am depasit cu Williams fraiere" data unui pilot pt al carui scaun se bate.E normal sa fie bataie chiar si pt pozitia 13,decum pt un loc in puncte.Nu a ajuns nimeni in F1 zicand "lasa-l sa treaca pe asta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt baietii astia tineri se asteapta ca lucrurile sa se desfasoare aseptic, conform regulamentului vietii, care nu permite manevre defensive agresive (blocat trase, maturat pista pe toata latimea, etc.). Cind un pilot se apara, ei considera ca faulteaza, de aici frustrarea. Tin minte o cursa in care Martin Brundle pe un Jordan (ala misto, galben cu albina neagra, V10 parca) a tinut in spate toata crema, fiindca s-a aparat perfect, blocind toate intentiile de depasire. Acum e de neimaginat asa ceva. Bottas e mai puriu, probabil stie si de-alea si e suficient de experimentat sa le faca fin. Putea sa moara in accidentul asta din cauza ca pustiul n-a mai gasit pedala din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, FLEX a spus:

De fapt baietii astia tineri se asteapta ca lucrurile sa se desfasoare aseptic, conform regulamentului vietii, care nu permite manevre defensive agresive (blocat trase, maturat pista pe toata latimea, etc.). Cind un pilot se apara, ei considera ca faulteaza, de aici frustrarea. Tin minte o cursa in care Martin Brundle pe un Jordan (ala misto, galben cu albina neagra, V10 parca) a tinut in spate toata crema, fiindca s-a aparat perfect, blocind toate intentiile de depasire. Acum e de neimaginat asa ceva. Bottas e mai puriu, probabil stie si de-alea si e suficient de experimentat sa le faca fin. Putea sa moara in accidentul asta din cauza ca pustiul n-a mai gasit pedala din dreapta.

True.

"I didn't expect".

 

Am vazut si eu cursa si am revazut faza litigioasa de mai multe ori.Spuneam ca Bottas are si el partea lui de vina,retrag afirmatiile.Bottas vorba lui Totto are vina ca era acolo in pluton si nu in fata cu baietii de elita.

Bottas s-a aparat chiar decent (repet - a se revedea blocajele lui Schumi la Hakkinen de pe la Spa 2000,ce e aici e pistol cu apa pe langa ce facea Schumi). Sec 15 ceva similar :

 

 

Russell pe de o parte s-a speriat si a luat prea mult metraj (pt ca erau inca vreo 20-30cm intre ei deci Bottas nu l-a atins doar l-a intimidat),iar pe partea cealalta daca s-a speriat nici n-a luat piciorul din accel (ca se aude cum se tureaza de da in cap motorul la Williams).Ce sa mai spunem...

 

Pe de alta parte am remarcat duelul dintre Verst si Ham de la inceput (efectiv roata in roata au dat).Alta diferenta de abordare si la unul si la altul parca nu?

Imi pare rau sa o zic dar Verst ala e fantastic pilot.Nu ii suport fatza aia aroganta si tupeista dar ca si pilot....recunosc ca e fantastic.

Dar si Ham a facut unele greseli dar per total o super cursa.Ce destept a procedat la iesirea din gravel nota 20.

Acum 9 ore, prafrau a spus:

 

cateva cuvinte de la toto si s-a linistit

:crack:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, cuki a spus:

Daca ii iesea, era vazut erou...Asa, dezamagitor. Nu greseala in sine, pentru ca nu se poate numi o greseala faptul ca tu la 320 din treapta 8 derapezi pe marcaje ude, ci faptul ca a reactionat ca un idiot absolut dupa cursa. Atunci in nebunia momentul, eu sunt de accord cu reactii nervoase. Is oameni, au frustari, muncesc enorm si trebuie sa te descarci cumva. Ma intrebam, daca iesea Bottas in acelasi timp din masina, ii mai dadea peste casca? Sau se luau la bataie? Oricum si daca se luau la bataie, eu eram ok cu asta. 

 

Nu mi-a placut insa ca nu si-a cerut scuze in secunda 2 dupa prima reluare vazuta. El continua sa-l acuze pe bietu Bottas. A trebuit sa-l ameninte Toto cu Clio Cup ca sa-si ceara scuze. 

Pentru mine asta a fost dezamagitor.

Nu il condamna nimeni pt ca a incercat,f bine ca a incercat.

Bottas a facut o intimidare.Iti dai seama ca nu avea de gand sa-l scoata pe iarba (Verst sau Vettel ar fi fost in stare insa).

Russell trebuia sa se fi uitat la Alonso (si mai in spate la Schumacher si mai ales Mansell si Senna - remember imaginea emblematica cu aman2 roata la roata la 5cm unul de altul incercand sa se intimideze reciporc la 300 - aia aveau biggest balls) cu carnetelul in mana si sa isi noteze iar si iar

"Nu misca"

"Nu misca"

"Nu misca"

Sau macar daca te-a parasit sangele din instalatie - pune frana.

Ce a facut el a fost cea mai proasta alegere posibila - tras de volan panicat.

 

Eu cred ca ii reprosez mai degraba faptul ca a miscat si a gresit total decat ceea ce a facut dupa cursa.Pe sistemul reactii dupa cursa - Verst ar trebui ars pe rug :)  - declaratii de curtea scolii gen "esti cel mai prost",remember faza cu Ocon?Penibil.

Acum 4 ore, cuki a spus:

Max Pax are in sfarsit o masina care sa fie la nivelul celor de la Mercedes. Cred ca urmatoarele 3 curse sunt definitorii pentru aspiratiile la titlu a lui Max, mai ales ca sunt mai pe stitlul masinii RedBull. 

Anul asta insa e foarte strans totul, la Imola au fost primii 4 intr-o sutime, iar primii 9 in juma de secunda. 

Eh eh,nu cred inca.Pana mai vad vreo 3-4 curse in care RB ii poate da replica lui AMG si in conditii normale de vreme/temp,eu nu o cred.

Nu cred ca s-a terminat dominatia totala a Mercedes ce dureaza de 7 ani in anul de gratie 2021 tocmai cand Honda anunta ca pleaca si totul e anapoda.Efectiv nu cred.Pana acum sunt sperante din ce in ce mai mari,dar inca nu cred.

 

Cu Imola....e 1 la 1.

La cursa trecuta Wax a comis-o.Nu rau dar a comis-o.Liuis l-a imbarligat.

Aici s-a intors roata.

Daca continua asa,sezonul asta va fi fantastic :bounce:

 

Sunt curios mai ales pe Portimao si pe Barcelona daca RB e la nivelul AMG.Acolo se va vedea.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant.

Screenshot-2021-04-28-The-Illegal-Formul

 

Masinile nu arata rau insa se contrazic singuri - tot ziceau ca vreau "cutting costs" numa asta auzeam.Acum scot un set de reguli care incurajeaza masiv dezvoltarea aero favorizand oarecum echipele "de client" in dauna motoristilor - accentul pus pe aero si performantele extrase din aero vor fi foarte mari comparativ cu motoarele.

Vom reveni probabil iarasi la dominatia RB.Chestia e ca aceasta revolutie aero va insemna un purcoi de bani imens bagat in ceva total useless pe strada.

Cutting costs?Cred ca in 2022 se vor dubla....indiferent de vrajeala aia cu stabilirea unui buget maxim.Sa fim seriosi,aia orice contabil de provincie o poate eluda.

Si eu totusi refuz sa cred (cel putin pana nu vad) faptul ca aceste masuri vor duce la "tighter racing" adica la un pilotaj mai strans si la posibilitatea de a te apropia de masina din fata fara sa intalnesti atatea turbulente.Aero e deja fantastic.Clar in siajul masinii vor exista turbulente (si daca nu exista vor avea ei grija sa le puna vortex generators ca sa fie dificil pt cei din spate sa ii depaseasca).

Parerea mea e ca motivele sunt stupide.Cred ca efectiv au vrut sa avantajeze RBR (si poate Ferrari,desi....) si au gasit chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Masinile nu arata rau insa se contrazic singuri - tot ziceau ca vreau "cutting costs" numa asta auzeam.Acum scot un set de reguli care incurajeaza masiv dezvoltarea aero favorizand oarecum echipele "de client" in dauna motoristilor - accentul pus pe aero si performantele extrase din aero vor fi foarte mari comparativ cu motoarele.

Vom reveni probabil iarasi la dominatia RB.Chestia e ca aceasta revolutie aero va insemna un purcoi de bani imens bagat in ceva total useless pe strada.

Cutting costs?Cred ca in 2022 se vor dubla....indiferent de vrajeala aia cu stabilirea unui buget maxim.Sa fim seriosi,aia orice contabil de provincie o poate eluda.

Si eu totusi refuz sa cred (cel putin pana nu vad) faptul ca aceste masuri vor duce la "tighter racing" adica la un pilotaj mai strans si la posibilitatea de a te apropia de masina din fata fara sa intalnesti atatea turbulente.Aero e deja fantastic.Clar in siajul masinii vor exista turbulente (si daca nu exista vor avea ei grija sa le puna vortex generators ca sa fie dificil pt cei din spate sa ii depaseasca).

Parerea mea e ca motivele sunt stupide.Cred ca efectiv au vrut sa avantajeze RBR (si poate Ferrari,desi....) si au gasit chestia asta.

 

greu de zis

instinctiv as zice ca modelele din imagini ar produce turbulente mai mici decat alea curente in urma lor, dar aerodinamica nu e complet instinctiva

 

deja am ajuns la punctul in care orice ii mai opreste pe mercedes e de bine, dar vedem daca si reusesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fear of rules change led Mercedes to run dominant 2014 engine in “idle mode” - cam artistic titlul, dar detaliile care contează sunt în articol.

 

Mercedes’ former technical director has revealed the lengths the team went to disguise the scale of their superiority at the beginning of the V6 hybrid turbo engine era.

 

Paddy Lowe, who was Mercedes’ executive technical director when the current power units were introduced in 2014, explained why they did not use its maximum power mode for the majority of that season. Lowe said senior figures in the team, including Mercedes’ motorsport head Toto Wolff, had grown concerned that if they the full extent of their dominance was known, F1 might introduce rules changes to slow them down.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, prafrau a spus:

greu de zis

instinctiv as zice ca modelele din imagini ar produce turbulente mai mici decat alea curente in urma lor, dar aerodinamica nu e complet instinctiva

 

deja am ajuns la punctul in care orice ii mai opreste pe mercedes e de bine, dar vedem daca si reusesc

Da,poate.Chestia e ca,dupa cum am zis,chiar daca masinile v2022 vor produce turbulente mult mai mici,sunt convins ca echipele vor pune vortex generators pe undeva pt a produce artificial turbulente.Iti convine f mult ca o masina rivala sa aiba greutati in a te urmari,nu?

Si sa inteleg ca odata adoptata acest nou set de reguli,toata vrajeala cu cutting cots s-a dus naibii nu?

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Fear of rules change led Mercedes to run dominant 2014 engine in “idle mode” - cam artistic titlul, dar detaliile care contează sunt în articol.

 

Mercedes’ former technical director has revealed the lengths the team went to disguise the scale of their superiority at the beginning of the V6 hybrid turbo engine era.

 

Paddy Lowe, who was Mercedes’ executive technical director when the current power units were introduced in 2014, explained why they did not use its maximum power mode for the majority of that season. Lowe said senior figures in the team, including Mercedes’ motorsport head Toto Wolff, had grown concerned that if they the full extent of their dominance was known, F1 might introduce rules changes to slow them down.

Hah,misto articolul.Ne arata cate ceva din culisele AMG.Vai ce viol le-au tras la toti...cred ca e prima oara cand se intampla asa ceva - o echipa sa-si mascheze performanta masiv de frica schimbarii regulamentelor in defavoarea lor.Dar clar au avut the right ideea - mai ales avand in vedere cat de rupti erau ceilalti la inceput de 2014 - Totto ca de obicei f smart.

Prima oara m-am gandit ca nu cumva si anul 2021 sa fie ceva in genul,dar nu prea ar avea logica avand in vedere ca oricum de la anul se schimba regulile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nico: Max understanding ‘how good Hamilton is’

De acord cu Nico.Ok,ok are masina nr.1 de departe.Dar pilotul e unul fantastic.Va fi extraordinar de greu de batut fara un avantaj tehnic care sa dea o superioritate.

Si de acord cu scorul lui Rosberg : pana acum e 2-1 pe Hamilton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rosberg suferă de sindromul glorificării celui pe care el a fost singurul capabil să-l bată - și deci implicit, al glorificării de sine. Hamilton este un pilot bun, printre cei mai buni ai generației lui. Dar în niciun caz cel mai bun din istorie sau cel mai bun de pe pistă în momentul de față. Imaginea percepută este distorsionată de echipamentul superior pe care l-a avut în mod constant la dispoziție, experiența pe acel material și cunoașterea echipei, plus un coechipier mediocru care nu are voie decât să-l susțină (atunci când este capabil să se țină de el). Aceste elemente, plus stabilitatea și predictibilitatea oferite de către un regulament ermetic și rezistent la schimbări au dus la situația fără precedent în care o echipă a reușit să acapareze toate trofeele timp de șapte (probabil opt) sezoane consecutive.

 

Cu tot respectul, asta este părerea mea personală - una clădită pe ceea ce am citit și văzut în mai bine de două decenii de F1, și este de neclintit :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.05.2021 la 10:54, PzKpfW a spus:

Rosberg suferă de sindromul glorificării celui pe care el a fost singurul capabil să-l bată - și deci implicit, al glorificării de sine.

True.

La 04.05.2021 la 10:54, PzKpfW a spus:

Hamilton este un pilot bun, printre cei mai buni ai generației lui. Dar în niciun caz cel mai bun din istorie sau cel mai bun de pe pistă în momentul de față. Imaginea percepută este distorsionată de echipamentul superior pe care l-a avut în mod constant la dispoziție, experiența pe acel material și cunoașterea echipei, plus un coechipier mediocru care nu are voie decât să-l susțină (atunci când este capabil să se țină de el). Aceste elemente, plus stabilitatea și predictibilitatea oferite de către un regulament ermetic și rezistent la schimbări au dus la situația fără precedent în care o echipă a reușit să acapareze toate trofeele timp de șapte (probabil opt) sezoane consecutive.

 

Cu tot respectul, asta este părerea mea personală - una clădită pe ceea ce am citit și văzut în mai bine de două decenii de F1, și este de neclintit :) 

De acord 100% cu ce zici tu - insa e o nuanta aici,si nuanta se vedea in discursul oarecum zeflemitor al lui Verst (care nu da oricum 2 bani pe oricine in afara de el),la adresa lui Hamilton.

VErst tot timpul a insinuat (ba chiar mai mult) faptul ca il poate bate (rau) pe Hamilton daca i se da un material tehnic nu superior ci macar sensibil egal.Ceea ce iata,ca se pare ca sunt (desigur) doar lauda de sine si umflat in pene si lansat in teorii cand nu ai de fapt date concrete.E prima oara cand se bate cu Hamilton si nu cred ca se astepta.Asta de fapt a vrut sa zica Rosberg - ca Hamilton nu e numai un Button intr-o super masina,e much much more.Si Verst (care sunt convins ca pana acum nu dadea 2 bani pe Ham),vad ca incepe usor usor sa realizeze asta.Ok - vorba lui Verst - n-are nevoie de Rosberg sa ii zica cat de bun e Ham pt ca el se confrunta cu el live on track,dar sunt convins ca insolentul credea ca il va rupe in 2 pe negrisor odata ce il poate ajunge.Se pare insa ca nu e chiar ca in filmele ce si le facuse in cap :P 

Da normal si 100% de acord cu tine - Hamilton inseamna de fapt un pilot foarte bun (nu cel mai bun din lot dar in top3),dotat cu experienta,cu o echipa solida si  super profi in spate care ii sufla in panze si cu un material de concurs extraordinar.Cand te bati cu Hamilton cu asta te bati.

Dar pe partea cealalta hai sa nu dam la o parte nici RBR,care ca si strategie si reactie mi se pare chiar nr.1,ca profi la fel,doar ca intradevar nu au masina chair asa de buna ca AMG'ul.Dar totusi.

 

Pana la urma,cand se intalnesc asemenea oameni cu asemenea echipe in spate,totul se reduce de fapt la niste reactii si la niste decizii rapide,totul se reduce la piloti - ceea ce mie mi se pare super frumos si anume faptul ca (inca) un pilot mai poate face diferenta.Si la scorul lui Rosberg,scor cu care sunt 100% de acord - vorba multa saracia omului - deocamdata e 2-1 pt Ham....Iar insolentul moare de ciuda pt ca stie ca e adevarat :bounce:

Si mai e ceva bun pe care l-a zis Rosberg - e singurul an cand Verst are o sansa la titlu.De la anul se reamesteca cartile de joc si cine stie cine iese in fata.

 

Iar ca preferinta personala - desi mi-e lehamite pana peste cap de Ham,tot n-as vrea sa ia Verst titlul - si asa nu ii ajungi nici cu prajina la nas - pai daca ar lua un titlu batand echipa Hamilton - AMG....vai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

De acord 100% cu ce zici tu - insa e o nuanta aici,si nuanta se vedea in discursul oarecum zeflemitor al lui Verst (care nu da oricum 2 bani pe oricine in afara de el),la adresa lui Hamilton.

VErst tot timpul a insinuat (ba chiar mai mult) faptul ca il poate bate (rau) pe Hamilton daca i se da un material tehnic nu superior ci macar sensibil egal.Ceea ce iata,ca se pare ca sunt (desigur) doar lauda de sine si umflat in pene si lansat in teorii cand nu ai de fapt date concrete.E prima oara cand se bate cu Hamilton si nu cred ca se astepta.Asta de fapt a vrut sa zica Rosberg - ca Hamilton nu e numai un Button intr-o super masina,e much much more.Si Verst (care sunt convins ca pana acum nu dadea 2 bani pe Ham),vad ca incepe usor usor sa realizeze asta.Ok - vorba lui Verst - n-are nevoie de Rosberg sa ii zica cat de bun e Ham pt ca el se confrunta cu el live on track,dar sunt convins ca insolentul credea ca il va rupe in 2 pe negrisor odata ce il poate ajunge.Se pare insa ca nu e chiar ca in filmele ce si le facuse in cap :P 

Da normal si 100% de acord cu tine - Hamilton inseamna de fapt un pilot foarte bun (nu cel mai bun din lot dar in top3),dotat cu experienta,cu o echipa solida si  super profi in spate care ii sufla in panze si cu un material de concurs extraordinar.Cand te bati cu Hamilton cu asta te bati.

Dar pe partea cealalta hai sa nu dam la o parte nici RBR,care ca si strategie si reactie mi se pare chiar nr.1,ca profi la fel,doar ca intradevar nu au masina chair asa de buna ca AMG'ul.Dar totusi.

 

Pana la urma,cand se intalnesc asemenea oameni cu asemenea echipe in spate,totul se reduce de fapt la niste reactii si la niste decizii rapide,totul se reduce la piloti - ceea ce mie mi se pare super frumos si anume faptul ca (inca) un pilot mai poate face diferenta.Si la scorul lui Rosberg,scor cu care sunt 100% de acord - vorba multa saracia omului - deocamdata e 2-1 pt Ham....Iar insolentul moare de ciuda pt ca stie ca e adevarat :bounce:

Si mai e ceva bun pe care l-a zis Rosberg - e singurul an cand Verst are o sansa la titlu.De la anul se reamesteca cartile de joc si cine stie cine iese in fata.

 

Iar ca preferinta personala - desi mi-e lehamite pana peste cap de Ham,tot n-as vrea sa ia Verst titlul - si asa nu ii ajungi nici cu prajina la nas - pai daca ar lua un titlu batand echipa Hamilton - AMG....vai !

👍🏽

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercedes are în continuare cea mai bună combinație șasiu/PU de pe grilă. De departe. În anumite condiții Verstappen ajunge să-l gâdile pe Hamilton, nimic mai mult. Pe partea de eficacitate șasiu sunt probabil apropiați: șasiul RedBull pare să pună mai ușor temperatură în pneuri de exemplu, dar le și uzează mai repede - extrapolez puțin, dar horses for courses. Pe partea de motor însă, Mercedes face toată diferența iar asta le dă o mai mare flexibilitate din toate punctele de vedere. S-a văzut clar cum Hamilton a trecut ca trenul prin gară de Verstappen pe linia dreaptă, o scenă care se repetă constant din 2014 încoace. Nu ai cum să contrezi așa ceva.

 

Pe scurt, ceea ce vreau să spun este că Hamilton nu a fost niciodată nevoit să se întrebuințeze teribil pentru a performa având în vedere avantajul tehnic pe care-l are (excepție făcând sezonul 2016). Trebuie s-o dea rău de gard ca să nu plece din prima linie la start, moment din care are șanse foarte mari să ajungă primul în cursă (dacă e Bottas în față, îi face loc; dacă e altcineva, depășește pe linia dreaptă) și de acolo să controleze. Asta pe când cei cu care s-a luptat și se luptă sunt mai tot timpul la limită pentru a putea compensa puțin lipsa relativă de performanță față de materialul tehnic - iar când ești constant la limită, greșești. Nu-mi este simpatic Verstappen, este un mare îngâmfat. Dar ca pilot este peste Hamilton. Îi lipsește doar puțină experiență. Iar faptul că marele campion stă atât de mult pe gânduri pentru a semna un nou contract având în vedere că Mercedes i-a pus în vedere că, orice ar fi, Russell va pilota la ei sezonul viitor nu face decât să-mi confirme percepția. E clar că pe de-o parte un pilot rapid precum Russell nu s-a plia la strategii de tipul Valtteri Bottas (i.e. "dă-te că vine șeful"), dar ar și arăta cât de rapid este de fapt Hamilton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Mercedes are în continuare cea mai bună combinație șasiu/PU de pe grilă. De departe. În anumite condiții Verstappen ajunge să-l gâdile pe Hamilton, nimic mai mult. Pe partea de eficacitate șasiu sunt probabil apropiați: șasiul RedBull pare să pună mai ușor temperatură în pneuri de exemplu, dar le și uzează mai repede - extrapolez puțin, dar horses for courses. Pe partea de motor însă, Mercedes face toată diferența iar asta le dă o mai mare flexibilitate din toate punctele de vedere. S-a văzut clar cum Hamilton a trecut ca trenul prin gară de Verstappen pe linia dreaptă, o scenă care se repetă constant din 2014 încoace. Nu ai cum să contrezi așa ceva.

 

Pe scurt, ceea ce vreau să spun este că Hamilton nu a fost niciodată nevoit să se întrebuințeze teribil pentru a performa având în vedere avantajul tehnic pe care-l are (excepție făcând sezonul 2016). Trebuie s-o dea rău de gard ca să nu plece din prima linie la start, moment din care are șanse foarte mari să ajungă primul în cursă (dacă e Bottas în față, îi face loc; dacă e altcineva, depășește pe linia dreaptă) și de acolo să controleze. Asta pe când cei cu care s-a luptat și se luptă sunt mai tot timpul la limită pentru a putea compensa puțin lipsa relativă de performanță față de materialul tehnic - iar când ești constant la limită, greșești. Nu-mi este simpatic Verstappen, este un mare îngâmfat. Dar ca pilot este peste Hamilton. Îi lipsește doar puțină experiență. Iar faptul că marele campion stă atât de mult pe gânduri pentru a semna un nou contract având în vedere că Mercedes i-a pus în vedere că, orice ar fi, Russell va pilota la ei sezonul viitor nu face decât să-mi confirme percepția. E clar că pe de-o parte un pilot rapid precum Russell nu s-a plia la strategii de tipul Valtteri Bottas (i.e. "dă-te că vine șeful"), dar ar și arăta cât de rapid este de fapt Hamilton.

Da.Are.Asta am zis si la inceputul sezonului cand desigur,toata lumea se excitase si dadea RBR ca mult peste AMG.Deci aveam dreptate :P

 

Nu stiu daca Verst este peste Hamilton.La ora actuala nu cred.Cand va mai prinde ceva experienta,poate,dar acum nu.Ca dovada si faptul ca aproape la fiecare ocazie Hamilton il dribleaza.Ok,ai foarte multa dreptate cand zici ca AMG beneficiaza de foarte multa flexibilitate datorita acelui motor.Si ca RBR poate provoca la limita AMG.Dar chestia e ca atunci cand ii da cate o sansa,de multe ori Verst nu o fructifica.Zice ca nu e vina lui,deisgur,nimic nu e niciodata vina lui....

Hamilton e extraordinar de rapid.Si fantastic in cursa cu managementul.Nu acolo e problema lui.S-a batut mult timp cu Rosberg care era unul din cei mai rapizi piloti de pe grila.As zice ca e la fel de rapid precum Verst.Problema lui Ham e faptul ca intradevar - fortat cursa de cursa poate gresi.S-a vazut la Imola.Insa daca nu il fortezi si mai ales daca nu profiti de acele mici greseli si astepti ca RBR sa iti dea o masina superioara AMG sau sa iti faca o strategie magica prin care sa il prinda ei pe Ham cu chilotii in vine - bad move.

Imi vine greu sa cred ca Verst va castiga titlul anul asta.Si cred ca il va pierde usor,cursa de cursa si 60-70% pe barba lui.Echipa RBR o vad ca cea mai buna de pe grila.Echipa ii va da ocazii dar el nu cred ca le va fructifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi am văzut un clip cu Romain Grosjean într-un combinezon Mercedes în timp ce îi era pregătit scaunul pt cursa de pe Paul Ricard. Inițial am crezut că-l vor evacua pe Bottas și-l bagă pe Grosjean la covrig, dar se pare că e doar un cado făcut de AMG și Toto, care a zis că e păcat ca Grosjean să plece din F1 în urma accidentului, să nu aibă o cursă de adio. Așa că au inventat o cursă demonstrativă de câteva ture și câteva teste pe W10, probabil roțile de 18 inch, care să se desfășoare acasă la el.

 

 

Cine observă al cui este combinezonul pe care-l poartă?

 

Și acum pariuri: reușeste să facă o tură întreagă sau o dă de gard cum facea în 2018?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...