Jump to content

Recommended Posts

Acum 4 ore, john17 a spus:

La astia podiumul e fix, ham bot ver? :huh:

O mai avut câteva scăpări sezonul ăsta, dar puține.

Uite că s'a scris un nou record de victorii. Întreb de curiozitate pe cei care urmăresc de mulți ani F1, credeați că va veni un pilot care să bată recordul lui Schumi? Lăsând deoparte aspecte gen: F1 e un rahat, Ham e BLM și alte chestii, strict de subiectul victorii să vorbim.

Deși Kimi a zis că lui nu'i pasă că deține recordul la nr de GP'uri și că recordurile sunt făcute ca să fie bătute, mie mi se pare o performanță extraordinară ce'a făcut Ham azi.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Era previzibil în contextul în care nr de etape într-un sezon a crescut, ca să nu mai vorbim de dominația merț care parcă durează mai mult decât altele - adică pe vremuri venea un constructor cu o găselniță, domina 1 sezon sau 2 după care venea altul din urmă și măcar se nivelau performanțele dacă nu trecea în avantaj. Acum fritzii văd că defilează de niște ani buni, chiar sunt curios dacă e geniu hitlerist sau peste câțiva ani nu va ieși la suprafață vreo nașpă de-a lui țoțo & co. Dar cu cea mai bună mașină treaba e >80% făcută, dacă mai ai și strategie și și un pilot f bun nu rămâne decât să bați pas de defilare și să bați recorduri. Cred că nici dințosu la motogp nu avea cotă așa mică la pariuri... 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 10 ore, pomo a spus:

mie mi se pare o performanță extraordinară ce'a făcut Ham azi.

Încă un titlu mondial și cade și recordul ăla.

Link to post
Share on other sites

Performanta extraordinara a venit de la betivanul nostru finlandez de 41 de ani, care a scos probabil cea mai tare prima tura din istoria F1. https://www.youtube.com/watch?v=2ChdaNDFI30

 

In rest, Hamiton a demostrat inca o data cine este the top dog la Mercedes. Si-a batut efectiv joc de Bottas, 26 secunde...

Verstappen i-a dat 1 tur lui Albon, semnandu-i exitul din F1.

Gasly, Sainz si Perez au facut o figura frumoasa. Ferrari joaca toate cartiile pe Leclerc, iar la Vettel ii dau rebuturiile. In sfarsit a reconscut Vettel, ca Leclerc primeste tot ce-i mai bun, iar el...e lasat sa se scalde in rahat.

 

Cursa faina altfel, pacat de superioritatea masiva a Mercedesuriilor.

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, john17 a spus:

La astia podiumul e fix, ham bot ver? :huh:

Ahahaha,da.

Acum 12 ore, pomo a spus:

.., mie mi se pare o performanță extraordinară ce'a făcut Ham azi.

Nu,chiar nu credeam sincer.

Iar performanta (intradevar este o performanta fantastica),ii apartine 70% Mercedes,nu lui Hamilton.Dominatia lor din 2014 pana acum e extraordinara si datorita acestei dominatii a ajuns Ham la 92 win.Si va mai continua.La anul nu vad sa il opreasca ceva.

Acum 11 ore, john17 a spus:

Era previzibil în contextul în care nr de etape într-un sezon a crescut, ca să nu mai vorbim de dominația merț care parcă durează mai mult decât altele - adică pe vremuri venea un constructor cu o găselniță, domina 1 sezon sau 2 după care venea altul din urmă și măcar se nivelau performanțele dacă nu trecea în avantaj. Acum fritzii văd că defilează de niște ani buni, chiar sunt curios dacă e geniu hitlerist sau peste câțiva ani nu va ieși la suprafață vreo nașpă de-a lui țoțo & co. Dar cu cea mai bună mașină treaba e >80% făcută, dacă mai ai și strategie și și un pilot f bun nu rămâne decât să bați pas de defilare și să bați recorduri. Cred că nici dințosu la motogp nu avea cotă așa mică la pariuri... 

Exact.

Nu cred ca e nici o gaselnita,doar faptul ca s-au pregatit inca din 2012 nu bine,ci aproape de perfectiune,si ca au gasit acea idee geniala de a desparti compresorul de turbina si a introduce mgu-h'ul intre ele,ceea ce a dus la acei 50 de cai in plus,pe care astia efectiv nu au cum sa ii compenseze in totalitate.Plus de asta au o masina f competenta pe aero (nu e nr.1 dar e top3),au mai facut si manevrele acelea cu suspensia auto-reglabila hidraulic pana s-a prins lumea,si altele si altele.Investesc mult si incearca sa se mentina la varf tot timpul nu se culca pe lauri si se vede.Faptul ca distrug spectacolul,campionatul samd nu e vina lor,la fel facea si Ferrari in 2000-2004.E vina celorlalti ca nu pot sa se ridice la nivelul lor si al FIA ca nu elaboreaza reguli mai stricte si/sau ca vine cu modificari de 3 lei pt a le sfarsi dominatia (de cand am zis ca marirea supr aero din 2019? va fi o prostie si ca nu ii va deranja pe AMG?)

Sincer nu stiu cum ar putea cineva sa ii invinga...ok,RBR dar pana isi fac aia un motor competent,cred ca ne uitam toti la desene animate.

Acum 31 minute, cuki a spus:

Performanta extraordinara a venit de la betivanul nostru finlandez de 41 de ani, care a scos probabil cea mai tare prima tura din istoria F1. https://www.youtube.com/watch?v=2ChdaNDFI30

 

In rest, Hamiton a demostrat inca o data cine este the top dog la Mercedes. Si-a batut efectiv joc de Bottas, 26 secunde...

Verstappen i-a dat 1 tur lui Albon, semnandu-i exitul din F1.

Gasly, Sainz si Perez au facut o figura frumoasa. Ferrari joaca toate cartiile pe Leclerc, iar la Vettel ii dau rebuturiile. In sfarsit a reconscut Vettel, ca Leclerc primeste tot ce-i mai bun, iar el...e lasat sa se scalde in rahat.

 

Cursa faina altfel, pacat de superioritatea masiva a Mercedesuriilor.

Da,chiar a fost o cursa ok.Primele 3 tururi cele mai bune de mult timp n-am vazut asa incaierari.Ziceai ca sunt in anii'80.

  Verst trebuia penalizat la acrosajul cu Perez,iar s-au facut ca ploua comisarii !! (Albon si-a luat-o pt ceva asemanator in Austria nu?)

Ham a stat linistit pana s-a oprit ploaia,iar cand aderenta si-a revenit,i-a executat pe micutzi fara nici un stres.Nu ai cum sa te bati cu el.

Link to post
Share on other sites
Acum 41 minute, Method a spus:

  Verst trebuia penalizat la acrosajul cu Perez,iar s-au facut ca ploua comisarii !! (Albon si-a luat-o pt ceva asemanator in Austria nu?)

 

Eu cred ca a fost corecta decizia nepenalizarii. A fost un racing incident, Verstappen la randul lui a fost pus inafara pistei de catre Bottas, iar la revenire Verstappen nu si-a schimbat trasa, pur si simplu Perez venind pe exterior cu viteza net superioara, a strans mult prea repede pentru a putea reactiona Verstappen. Eu cred ca Perez avea loc destul pe exterior si ar fi putut lasa o distanta mai mare.

 

 

Acuma ca tot vorbim de strans prea repede, Stroll a fost penalizat pentru coliziunea cu Norris, pentru ca a "virat in Norris". Eu sincer pe asta nu am inteles-o. Cred ca si asta trebuia marcat ca si Racing Incident, sau daca tot treabuia neaparat data o penalizare, nu inteleg de ce Stroll a primit penalizarea, avand in vedere ca deja era in fata lui Norris. Cred ca mai degraba Norris trebuia sa back down, dar mno...poate nu vad eu ceva ce au vazut comisarii de cursa

 

 

Link to post
Share on other sites

@cuki🤓

Uitându-mă fix la filmulețele puse de tine văd ca ștrul a agățat încă de când era în depășire, nici nu mai contează că pe urmă l-a răsucit chuck norris! Iar wax a traversat pista ca să ce? Eu ii văd la fel de penalizabili pe amândoi!

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, cuki a spus:

Eu cred ca a fost corecta decizia nepenalizarii. A fost un racing incident, Verstappen la randul lui a fost pus inafara pistei de catre Bottas, iar la revenire Verstappen nu si-a schimbat trasa, pur si simplu Perez venind pe exterior cu viteza net superioara, a strans mult prea repede pentru a putea reactiona Verstappen. Eu cred ca Perez avea loc destul pe exterior si ar fi putut lasa o distanta mai mare.

 

Acuma ca tot vorbim de strans prea repede, Stroll a fost penalizat pentru coliziunea cu Norris, pentru ca a "virat in Norris". Eu sincer pe asta nu am inteles-o. Cred ca si asta trebuia marcat ca si Racing Incident, sau daca tot treabuia neaparat data o penalizare, nu inteleg de ce Stroll a primit penalizarea, avand in vedere ca deja era in fata lui Norris. Cred ca mai degraba Norris trebuia sa back down, dar mno...poate nu vad eu ceva ce au vazut comisarii de cursa

Da,m-am uitat si eu acum la Verst de pe onboard,am vorbit prea repede,nu prea a fost vina lui.Perez avea spatiu dar a preferat sa straga mult la el pe viraj.Verst nici nu era atent in partea aia,avea casca intoarsa spre interiorul virajului,nici nu a miscat volanul nimic spre ext,deci da cam in racing incident intra.Adica ok,Verst e un nesimtit si a avut contacte de multe ori,dar aici...nu prea pot spune ca a fost de vina.Perez prea lejer prea neatent,ar fi putut fi mai prevazator da.

 

Si la Stroll sunt de acord cu comisarii.Ideea este - avea Norris pe unde sa ia curba aia?NU.Erau mult mai edificatoare niste filmari de pe masina lu ala micu,nu de la Stroll,dar se vede ca Stroll a atins vibratorul de pe apex,asta inseamna ca Norris?El unde sa se mai duca?Stroll a inchis de tot virajul.

Copilul ala mic de fapt i-a facut un entrapment foarte inteligent,nush daca asa a fost intentia dar asa a iesit : si-a pozitionat masina defensiv nu pe interior cum fac toti (gandindu-se ca daca ii da trasa ideala la Mercedes,ala trece pe langa el ca trenul in gara - se vede de pe masina lui Stroll diferenta masiva de viteza intre cei 2),ci mai degraba pe exterior,dandu-i lui Stroll 2 alegeri rapide : ori intra masiv la interior si iese prost si risca sa fie depasit inapoi,ori vine pe langa el pe ext si urca jumate pe vibratoare pt a ramane pe ext si oarecum pe trasa ideala.Stroll a ales-o pe a 2a desi cred ca a fost putin nehotarat ca prea dadea stg-dr din volan,iar cand a ales-o,copilul l-a mai inghesuit putin - se vede clar cum a mai venit vreo 50cm langa Stroll (care nu a depasit Alonso style - roata la roata,ci a lasat gen 1 m intre masini),si deja in acest moment Stroll era la exterior cu Norris in coasta lui roata la roata,iar Norris pe trasa ideala decidea cand il va lasa sa vireze dreapta.Stroll n-a tinut cont ca in dreapta lui la 2m in spate e o alta masina,si a luat virajul atingand apex'ul cand de fapt trebuia sa lase loc.Bine ca nu au abandonat amandoi.

...si acum mi-am adus aminte ca Stroll s-a lovit cu Verst in FP exact in acelasi viraj si oarecum la fel,desi de data asta Verst a venit pe interior,bine aici Stroll era oarecum absolvit de vina pt ca era in fata si el era cel depasit,teoretic nu trebuia sa ii lase loc lui Verst,dar practic...

 

Link to post
Share on other sites

In FP2 parca nu s-au aplicat sanctiuni...au lasat-o asa. S-au intalnit doi berbeci intr-un loc unde incapea numai unu.

Totusi pentru cursa, mi-i s-a parut un pic drastic. Pana la urma Stroll a incercat o depasire pe exterior, cu perioada de franare de la top speed pe vibratoare. Se vedea pe onboard cat de brutala era frana pe vibratoare, abia tina volanu in mana care zici ca era posedat. Intrarea in viraj a facut-o Stroll primul fiind cu jumate de masina in fata lui Norris. Eu persoanl is de parere ca cel depasit, si care este dpdv al pozitiei pe pista in urma, trebuie sa fie cel care cedeaza. 

Eu il inteleg pe Norris, caruia sigur nu-i convine cand vine baietasu lui tata, cu loc si palmares in F1 nemeritat, si incearca sa-l depaseasca "spectaculos". Probabil ca de aia nici Max nu a cedeat in FP2, pentru ca era Stroll si pe baiatul asta nu-l respecta nimeni. Daca era Hamiton sau Bottas, sau oricare alt pilot cu palmarez, va garantez ca si Wax Pax si Norris Boris ii lasau loc. 

Mie insa imi place de Stroll ca nu cedeaza. Daca Norris and Co. sunt in F1 atata timp cat au rezultate, el este in F1 cat o vrea tacsu. Norris si-a stricat o cursa, putea sa fie mai cerebral si probabil ca avea de castigat. Stroll oricum nu are nimica ce pierde

Link to post
Share on other sites
Acum 30 minute, cuki a spus:

In FP2 parca nu s-au aplicat sanctiuni...au lasat-o asa. S-au intalnit doi berbeci intr-un loc unde incapea numai unu.

Totusi pentru cursa, mi-i s-a parut un pic drastic. Pana la urma Stroll a incercat o depasire pe exterior, cu perioada de franare de la top speed pe vibratoare. Se vedea pe onboard cat de brutala era frana pe vibratoare, abia tina volanu in mana care zici ca era posedat. Intrarea in viraj a facut-o Stroll primul fiind cu jumate de masina in fata lui Norris. Eu persoanl is de parere ca cel depasit, si care este dpdv al pozitiei pe pista in urma, trebuie sa fie cel care cedeaza. 

Eu il inteleg pe Norris, caruia sigur nu-i convine cand vine baietasu lui tata, cu loc si palmares in F1 nemeritat, si incearca sa-l depaseasca "spectaculos". Probabil ca de aia nici Max nu a cedeat in FP2, pentru ca era Stroll si pe baiatul asta nu-l respecta nimeni. Daca era Hamiton sau Bottas, sau oricare alt pilot cu palmarez, va garantez ca si Wax Pax si Norris Boris ii lasau loc. 

Mie insa imi place de Stroll ca nu cedeaza. Daca Norris and Co. sunt in F1 atata timp cat au rezultate, el este in F1 cat o vrea tacsu. Norris si-a stricat o cursa, putea sa fie mai cerebral si probabil ca avea de castigat. Stroll oricum nu are nimica ce pierde

Ahahaha,da exact,buna aia cu berbecii.Iar Verst s-a riscat oricum aiurea acolo,a facut o depasire riscanta si agresiva cand de fapt miza era zero.Iar Stroll nu e Raikonnen sau Ham sa fie de enspe ani in F1 si sa aiba capul pe umeri.

 

Eu sunt de parere ca cel depasit ar trebui sa incerce maximul ca sa il incomodeze/impiedice pe celalat.Ca'asa e'n tenis vorba lui Caragiu.

Stroll nush cat a vrut el pe ext cat a fost "vrajit",manevrat combinat de Norris sa o ia pe acolo.Si apoi fortat putin si mai pe vibrator - si de aici toata batzaiala lui.Norris l-a impins si l-a incomodat f tare,ceea ce de felicitat,asa si trebuia sa faca.

Stroll insa trebuia sa inteleaga ca atunci cand depasesti pe exterior ai o masina pe interior care nu va pleca din coasta ta,deci nu mai poti atinge apexul si trasa ideala,eee el exact pe apex s-a dus si de aici toate problemele.Nu avea el ce sa atinga cu rotile interiorul virajului,trebuia sa lase loc acolo - e oarecum ca si faza cu Senna vs Prost Suzuka.Pastrand proportiile desigur.Trebuia sa ia virajul mult mai larg decat l-a luat,insa probabil a simtit ca,impins cu 2 roti pe vibrator,nu va mai avea gripul necesar daca il ia prea pe exterior si e pericol de spin.

Norris m-a mirat pt ca e ff inteligent.Si nu pare,e exact ca Ricci - glume poante retele de socializare samd.Dar la volan,wow,s-a intors foaia.Dur si inteligent.Dar Norris nu cred ca a patit mare lucru din treaba aia,decat niste bucati din podea nu?

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Method a spus:

Dar Norris nu cred ca a patit mare lucru din treaba aia,decat niste bucati din podea nu?

 

Pai si-a stricat toata cursa. La momentul coliziunii erau in turul 18, Norris era pe pozitia 7 iar Stroll pe 8.

Dupa coliziune a trebuit sa intre la boxe pentru schimbarea eleronului fata. Cursa a terminat-o pe 13.

In comparatie, Sainz era pe 5 in turul 18 si a terminat pe 6...deci Norris avea sanse teoretic sa termine bine in puncte. Asa, si-a flexat madularul in fata lui Stroll si a ramas cu el in gura. 

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, cuki a spus:

Intrarea in viraj a facut-o Stroll primul fiind cu jumate de masina in fata lui Norris. Eu persoanl is de parere ca cel depasit, si care este dpdv al pozitiei pe pista in urma, trebuie sa fie cel care cedeaza. 

 

asta e culmea, dupa ce ca abia se intalnesc pe circuit acum sa se si dea unii din fata altora, ca in calificari

si unde sa cedeze? sa franeze pe interior ca sa lase trasa ideala libera fiindca vine berbecul ala pe langa circuit? daca nu se poate tine de volan fiindca a ales sa depaseasca prin gropi e problema lui

 

stroll a gresit acolo fiindca ambitia i-a depasit talentul, asta e

si a fost penalizat fiindca l-a acrosat pe norris

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, prafrau a spus:

asta e culmea, dupa ce ca abia se intalnesc pe circuit acum sa se si dea unii din fata altora, ca in calificari

si unde sa cedeze? sa franeze pe interior ca sa lase trasa ideala libera fiindca vine berbecul ala pe langa circuit? daca nu se poate tine de volan fiindca a ales sa depaseasca prin gropi e problema lui

 

Clar ca acolo vinovatul "moral" a fost Stroll, putea foarte bine sa aleaga trasa interioara, nu trebuia sa incerce imposibilul.

 

Eu spuneam doar ca Norris a gresit pentru ca s-a pus cu berbecul, si a pierdut. Eu sunt fan Norris, dar sincer nu mi-a placut lipsa de maturitate de care a dat dovada. Ca Wax Pax se pune cu Stroll e de asteptat, de la Norris ma asteptam insa la un pic mai multa inteligenta. Iar comentariile de dupa acrosaj si post race, penibile. Acuma vad ca isi cere scuze pe unde apuca. 

Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, cuki a spus:

Eu spuneam doar ca Norris a gresit pentru ca s-a pus cu berbecul, si a pierdut. Eu sunt fan Norris, dar sincer nu mi-a placut lipsa de maturitate de care a dat dovada.

 

era duel direct

singurul mod in care se pune cu mercedesurile roz (pe pista, in afara strategiilor sau bulanului de safety car) e sa-l blocheze 2-3 ture pe stroll si sa-l faca sa-si distruga cauciucurile

asta a incercat, doar ca de data asta nu a mers

nu-i nimic, mai face asta de 2-3 ori si stroll o sa invete ca norris nu se da din fata lui si nu are sens sa forteze

poate

Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, cuki a spus:

Pai si-a stricat toata cursa. La momentul coliziunii erau in turul 18, Norris era pe pozitia 7 iar Stroll pe 8.

Dupa coliziune a trebuit sa intre la boxe pentru schimbarea eleronului fata. Cursa a terminat-o pe 13.

In comparatie, Sainz era pe 5 in turul 18 si a terminat pe 6...deci Norris avea sanse teoretic sa termine bine in puncte. Asa, si-a flexat madularul in fata lui Stroll si a ramas cu el in gura. 

Aa,n-am fost pe faza.Am vazut doar startul primele 5 tururi si highlights.Da,ai dreptate,insa e normal sa gandeasca asa si sa nu cedeze.Asa trebuie sa faca tot timpul chiar daca risca.Altfel,daca oricine ajunge langa ei ii depaseste ca pe o gluga de coceni,nu fac multi purici in F1,si pe buna dreptate.Imi place de Norris oricum.McLaren are un cuplu strong,si la anul va fi si mai si.

Acum 14 ore, cuki a spus:

...Acuma vad ca isi cere scuze pe unde apuca.

Mda asta nu e ok.

1.Nu a facut nimic rau.Vorba lui Zarco la motogp - sunt piloti si e racing,nu joaca badminton !

2.E o vorba de duh - ori suntem golani ori nu mai suntem?Esti commited te-ai smardoit te-ai riscat?Pai fii smardoi pana la capat nu cand vezi ca iese (oarecum) prost "aa vai ma scuzati ma scuzati".

Asuma-ti ca Verst - nu-l suport dar din punctul ala de vedere jos palaria - ala nu e domnisoara,s-a luat la bataie cu Ocon stilul Schumacher-Coulthard Spa (si nici macar nu avea deloc dreptate,la fel ca Schumacher desigur :P ),insa a tinut-o pe a lui pana la capat.

In F1 si de fapt in orice disciplina va castiga invinge etc cel mai incapatanat,cel care crede ca "my way is thr right way",indiferent ce zic ceilalti presa publicul samd.A se vedea Senna,Prost,Schumacher,Alonso,Hamilton,Raikonnen,chiar si Vettel...

Acum 16 ore, prafrau a spus:

stroll a gresit acolo fiindca ambitia i-a depasit talentul, asta e

si a fost penalizat fiindca l-a acrosat pe norris

:agree:

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

La RedBull avem 2 down, 2 to go. Gasly a fost confirmat la AlphaTauri pentru 2021. Langa el probabil vine japonezu sustinut de Honda.

Albon are un semi ultimatum la cursa de la Imola, din pacate eu cred ca Albon va zbura din F1. Nu vad cum ar putea reveni la AlphaTauri, iar la alte echipe cam greu sa-si gaseasca un loc.

 

Helmut Marko cred ca trebuie sa-si schimbe un pic strategia respectiv metoda de abordare a programul de piloti, pentru ca deja prea o da in bara. A inceput cu Kyvat, a urmat Rici, Gasly, acuma Albon. Presiunea asta pusa pe piloti, respectiv favoritismul pentru Vettel si Max ulterior, nu face bine dinamicii de echipa. 

Sper ca de data asta aleg o varianta mai inteligenta si merg pe mana lui Perez sau a lui Hulk...piloti titrati, piloti cu experienta, piloti care nu se lasa demoralizati de Max. Probabil cu unu din cei 2, anul viitor cu putin noroc...ar putea sa puna niste bete in roata Mercedesului 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cuki a spus:

Helmut Marko cred ca trebuie sa-si schimbe un pic strategia respectiv metoda de abordare a programul de piloti, pentru ca deja prea o da in bara. A inceput cu Kyvat, a urmat Rici, Gasly, acuma Albon. Presiunea asta pusa pe piloti, respectiv favoritismul pentru Vettel si Max ulterior, nu face bine dinamicii de echipa. 

Sper ca de data asta aleg o varianta mai inteligenta si merg pe mana lui Perez sau a lui Hulk...piloti titrati, piloti cu experienta, piloti care nu se lasa demoralizati de Max. Probabil cu unu din cei 2, anul viitor cu putin noroc...ar putea sa puna niste bete in roata Mercedesului 

:agree:

1.cu pilotii tineri nu prea te bati la titluri...ok,Leclerc,Hamilton,dar au fost niste circumstante atenuante...si totusi Ham a ratat cu succes un titlu mondial doar pt ca era prea tinar si neexperimentat.

2.Au scos si niste nume mari cei de la RB - Verst,Ricci,dar si multe dude...cum era - the torpedo? :bounce:

Perfect de acord cu ceea ce zici despre favoritisme - nu au cum sa fie bune pt climatul din echipa,Horner greseste major.Cand aveai un pilot consacrat si material de campion mondial ca Ricci si il aduci pe VErst si spui ca e "miles" peste toti pilotii din campionatul actual,si ca e cel mai cel samd...not cool.De asta a plecat Ricci,si e de inteles.

Nu e problema ca l-a adus,problema a fost sustinerea fatisa pt un pilot mai slab cotat,un sef de echipa nu are voie sa faca asa ceva si mai ales sa declare asemenea gogomanii - chiar daca Verst ar fi precum zice el,nu trebuie sa spui ca e peste toti (pt ca iata,pana una-alta nu este deloc - Verst de 5-6 ani e tot speranta.Pilotii stelari dupa 5-6 ani in F1 deja aveau macar un titlu.

 

As merge pe mana lui Perez - era (este?) mai rapid decat Hulk,are palmares mai bun si e si mai bine finantat.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Method a spus:

Perfect de acord cu ceea ce zici despre favoritisme - nu au cum sa fie bune pt climatul din echipa,Horner greseste major.Cand aveai un pilot consacrat si material de campion mondial ca Ricci si il aduci pe VErst si spui ca e "miles" peste toti pilotii din campionatul actual,si ca e cel mai cel samd...not cool.

 

Horner&Co. de pe vremea lui Vettel au procedat asa...focusand totul pe "the young gun". Pacat ca Rici nu a reusit sa traga echipa inspre el, asa cum a facut-o Vettel si mai noi Verstappen. Dar mna, Rici e de multe ori probabil prea gentlemen si fair ca sa se coboare in jocuri de genu. 

Acum 2 ore, Method a spus:

As merge pe mana lui Perez - era (este?) mai rapid decat Hulk,are palmares mai bun si e si mai bine finantat.

 

Perez are clar palmares si milioane...cel putin de milioanele lui Perez sigur RedBull nu are nevoie. 

Hulk pe de alta parte, le ofera o deschidere comerciala super in Germania, unde aparent nu ar avea cifra de vanzari dorita. 

Dpdv obiectiv, Hulk e varianta mai buna pentru RedBull...e parca mai pe stilul lor iar aparent Max a fost implicat de data asta in procesul de decizie (conf. declaratiilor lui Horner). Max cu Hulk sunt preteni buni, deci posibil sa conteze si relatia asta de amicitie.

 

Schimband subiectul, trecand azi prin presa am observat o informatie destul de interesanta: https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2020/10/28/mercedes-benz-will-buy-up-to-20-in-aston-martin-which-shores-up-its-finances/#64cfb061526b

Poate nu inseamna nimica faptul ca Daimler cumpara 20% din Aston, poate contractele alea lui Toto/Lewis asteaptau dupa decizia asta? Cine stie? 

Oricum mie se pare interesant cum initial apare Racing Point cu Mercedesul din 2019, zvonuri ca pleaca Toto la Aston Martin, zvonuri ca pleaca Hamiton la Aston, contracte inca nesemnate, iar apoi apare stirea asta. Again, poate nu are nicio legatura...sau poate? 

 

 

Link to post
Share on other sites

Bețivanu și Giovinazzi și'au reînnoit contractele cu Alfa Romeo. Asta înseamnă că Schumacher mai are loc doar la Haas, langă Mazepin, căci alt loc Ferrari nu e disponibil.

Link to post
Share on other sites

M-am dus să mă 3 14ș la sc și se pare că am pierdut ceva acțiune, era unul stând în fund lângă gard, nu'ș ce-o fi combinat. În rest am moțăit liniștit. 

Mda, maaaare kilot bronzatu', cu mașina aia aproape că poa' să câștige și o 🐒! Mai puțin botă. 🤦‍♂️

Propun un jurnal de f1 pe modelul ăluia de carantina: "2025, manelarul câștigă din prima etapă al 12-lea titlu", pt 2038 calculați și voi... 🤬

Che spettacolo... 🙄

Bine, e fun să vezi cum fierrarii au pistoale de roți de la tarabă, cum le ia 1/2 min să schimbe o roată, cum joacă ștrul popice cu mecanicii, atâta că n-a mai luat foc nici un renău cam de mult. 😈

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, apriliacluj a spus:

PS. Mda, mare pilot, de necontestat...

Doar ca mie personal nu mi-e simpatic...

achesez si eu la aceasta opinie

Acum 16 ore, john17 a spus:

Mai puțin botă. 🤦‍♂️

Bottas nici n-are bulan,ca sa-l citez pe claudiu raducanu.

Iar Ham are un super inginer de cursa - "ok Lewis we're gonna extend",fin simplu a fortat - bine si avea pilotul si masina cu care sa forteze,insa iata ca gamble'ul a mers ca uns.

Iar Bottas pe partea ailalta...numai putin sa-l fortezi si iese la arat.Ok,ok,podeaua downforce blablabla,dar...rezultatul spune totul.

Verst exemplar - pana i-a facut roata poc.Pacat ca e atat de arogant si are vesnic un batz adanc infipt in anus...cum naiba are baiatul ala atatia fani?i donno.

Ricci inca un podium - si de data asta a zis ca Hamilton i-a cerut pantoful,nu el l-a obligat :bounce:

Albon....slab.Russel...a facut una a la Grossjean,bine ca a nu a zis si el ca Magnussen l-a lovit :P

Link to post
Share on other sites

Vorba lui Norris: "Hamiton se bate cu 1 max 2 piloti, ceea ce face usor castigul". Mercedesul ieri a fost iarasi intr-o liga separata. 

Verstappen bun, i-ar fi iesit locul 2 daca nu avea explozia. Albon insa si-a semnat actul de plecare de la RedBull. 

Vettel a facut o cursa buna, dar ghionul deobicei tine cu aia slabi. 

Rici jos palaria...a fost inca odata omu potrivit la locul potrivit. Sincer cred ca Renault acuma este pe drumul cel bun, cel putin cu Rici au progresat anul acesta enorm. Sa speram ca se mentine progresul si anul viitor.

In rest m-au impresionat Kimi si Kvyat, Russel cred ca urmareste recordul lui Hulk. Oricum deja cred ca detine recordul pentru cele mai multe starturi fara punct castigat. Ieri ar fi avut sanse sa-si castige punctul mult visat.

Acum 38 minute, Method a spus:

cum naiba are baiatul ala atatia fani?i donno.

 

1. este olandez, iar olandezii sunt in top 3 ca numar de fani F1

2. Echipa RedBull vine automat cu un numar de fani

3. Are exact atitudinea care lipsea de multi ani in F1. Eu tot am spus, generatiile noi de piloti sunt deadreptul niste roboti, fiecare inghititura de mancare sau bautura le este calculata, fiecare vorba scoasa este trecuta prin 7 departamente, totul este foarte fals si fortat. Max in schimb aduce un pic a F1 aniilor 80-90, are un pic si din aroganta lui Senna dar si din sangele rece a lui Schumi. 

Mie nu imi place fata lui, dar in rest consider ca este ceea ce F1 are nevoie si abia astept sa fie cat de cat pe picior de egalitatea cu Mercedesuriile.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...