Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, l.u.v said:

Ce garanta asta? 

 

Absolut nimic. Dar se regăseau fix în spatele lui Verstappen, pe aceleași gume și cu o mașină superioară. Cu alte cuvinte ar fi fost într-o poziție mult mai bună și cu posibilitatea unui super duel în ultimul tur. În situația de față s-au bazat pe faptul că se termină sub SC, lăsându-se altfel descoperiți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

. În situația de față s-au bazat pe faptul că se termină sub SC,

Care SC măi? 

Ăla care a intrat peste 20 ture, sau câte au fost? 

Tu vorbești de SC acum, la momentul ăla din cursă nici nu se punea problema de așa ceva. 

 

Ce manager ești tu dacă ai 18 secunde avans, gume perfecte și dictezi schimbare? 

Care e logica? 

Că vezi Doamne poate o intra SC în viitor și stă până în ultimul tur așa, ca să schimbe soarta campionatului.. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Despre care element spui că a fost «golănesc»? Faptul că s-au grăbit să încheie perioada de Safety Car și dea drumul mai rapid la cursă?

Exact aia. 

Pai ai 54 tururi în care lucrurile au fost clare, diferența și distanța imensă, apoi îl ții 3 tururi si în ultimul dai verde? 

Care e logica acestui lucru? 

 

Aaa, erau 2-3 secunde, la bătaie si vrei să nu influențezi soarta titlului..corect, lasă-i să își facă treaba. 

 

Dar așa? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, l.u.v said:

Care SC măi? 

Ăla care a intrat peste 20 ture, sau câte au fost? 

Tu vorbești de SC acum, la momentul ăla din cursă nici nu se punea problema de așa ceva. 

 

Ce manager ești tu dacă ai 18 secunde avans, gume perfecte și dictezi schimbare? 

Care e logica? 

Că vezi Doamne poate o intra SC în viitor și stă până în ultimul tur așa, ca să schimbe soarta campionatului..

 

Nu ne înțelegem. Totul s-a ducis după ce a intrat SC-ul pe circuit, când mai erau vreo 5 ture:

  • Avansul nu mai exista în acel moment.
  • Verstappen a intrat să schimbe.
  • Hamilton nu a intrat (pentru că ar fi pierdut poziția față de Verstappen).
  • A fost o decizie asumată de către Mercedes.

  

3 minutes ago, therocketscientist1 said:

Ma uitam pe transmisia in direct si l-am vazut pe Ver depasindu-l putin pe Ham in timp ce se asezau pentru restart.

Este una dintre contestatiile depuse de Mercedes. Se cam vede.

 

Absolut, am văzut și eu. I se va lua campionatul lui Verstappen pentru asta? Niciodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, therocketscientist1 a spus:

Ma uitam pe transmisia in direct si l-am vazut pe Ver depasindu-l putin pe Ham in timp ce se asezau pentru restart.

Este una dintre contestatiile depuse de Mercedes. Se cam vede.

Aia e cam interzisa... tin minte ca si M Sch. a fost penalizat pt treaba asta

 

...dar eu nu am vazut sa fi depasit wax... era aproape, aproape paralel, dar nu am vazut sa fi fost in fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v - Sunt de acord că a fost o decizie mult mai ușor de luat pentru Red Bull: nu mai aveau nimic de pierdut, iar SC-ul l-a prins pe Verstappen înainte de intrarea la standuri (Hamilton trecuse de ea). Dar faptele rămân:  Mercedes au realizat că Verstappen va fi în spatele lor cu Soft-uri proaspete și că în cazul unui duel vor fi pradă sigură; și-au asumat asta sperând că se termină sub SC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, apriliacluj said:

Poate primi 5 sec penalizare, hahahaha

 

Nici măcar. Explicația va fi că nu a știut din timp și că nu a putut să facă nimic în legătură cu asta în timpul cursei.

 

12 minutes ago, PzKpfW said:

A fost o decizie asumată de către Mercedes.

 

Încă un element care susține asta: au făcut aceeași greșeală și cu Bottas. Toată lumea din jurul lui schimbase pe Soft sub SC, el a rămas pe Hard-uri vechi. Rezultatul: a pierdut două poziții în ultimul tur. E clar că Mercedes și-au pus toate ouăle în coșul "cursa asta se termină sub SC".

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 18 minute, PzKpfW a spus:
  • Avansul nu mai exista în acel moment.
  • Verstappen a intrat să schimbe.
  • Hamilton nu a intrat (pentru că ar fi pierdut poziția față de Verstappen).

 

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

și-au asumat asta sperând că se termină sub SC.

Nu avea nicio logică să schimbe atunci din 3 motive:

1. Pierdeau locul 1.

2. Niciun SC nu a stat mai puțin de 5 tururi pe niciun circuit, ever. (sau cel puțin eu nu-mi amintesc) 

3. Nu aveau nicio garanție că SC ul nu stătea până la final (cum era și logic) și așa ar fi pierdut. 

 

 

 

Repet, care e logica să dai  verde cu un tur înainte de final în condițiile știute și să nu ții SC-ul până la final? 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

Absolut, am văzut și eu. I se va lua campionatul lui Verstappen pentru asta? Niciodată.

Asta zice si Rosberg.

Foarte echilibrat a fost weekendul acesta. Nu este "people pleaser" nici cand pune intrebari, nici cand raspunde la intrebari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

  

 

Așa a fost tot timpul. Stewarzii au încercat să impacteze cât mai puțin curse asta, motiv pentru care nici nu au investigat incidentul din primul tur.

Incidentul din primul tur a fost, de fapt, investigat. Doar ca nu a schimbat pozitiile in cursa, de-aia nu s-a afisat oficial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, l.u.v said:

Nu avea nicio logică să schimbe atunci din două motive:

1. Pierdeau locul 1.

 

Total de acord. De-asta spuneam că a fost o alegere asumată. În același timp, majoritatea piloților din spate au intrat să schimbe. Deci se așteptau la un restart.

 

8 minutes ago, l.u.v said:

2. Niciun SC nu a stat mai puțin de 5 tururi pe niciun circuit, ever. 

Sau cel puțin eu nu-mi amintesc. 

 

Au fost ocazii, nu e ceva nemaivăzut.

 

8 minutes ago, l.u.v said:

Repet, care e logica să dai  verde cu un tur înainte de final în condițiile știute și să nu ții SC-ul până la final? 

 

Pentru ca un campionat atât de lung, disputat și interesant să nu se termine într-un mod complet anost și anticlimactic, sub SC :) 

 

7 minutes ago, therocketscientist1 said:

Asta zice si Rosberg.

Foarte echilibrat a fost weekendul acesta. Nu este "people pleaser" nici cand pune intrebari, nici cand raspunde la intrebari.

 

Just. Dealtfel ieri spunea că pariază pe Hamilton pentru titlu (Hill și Button au spus Verstappen). 

 

3 minutes ago, Speedy.K said:

Incidentul din primul tur a fost, de fapt, investigat. Doar ca nu a schimbat pozitiile in cursa, de-aia nu s-a afisat oficial.

 

Corect. Diferență de terminologie: când un incident este "investigat", în termenii FIA se presupune că urmează o penalizare.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Chiar acum, PzKpfW a spus:

Pentru ca un campionat atât de lung, disputat și interesant să nu se termine într-un mod complen anost și anticlimactic, sub SC :) 

Aha, deci înlocuim o injustitie cu alta. 

Pentru că se poate 🤔

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

În același timp, majoritatea piloților din spate au intrat să schimbe.

E total irelevant ce făceau cei din spate. 

Nu aveau de ales. 

Cum să schimbi gumele în condițiile date ca lider al cursei, despre ce discutam? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia mea este ca nu merita sa ma uit la F1, e pierdere de timp, atata timp cat ala care gandeste mai bine si piloteaza mai bine iese in spatele celui mai slab dar norocos si avantajat de directorul de cursa.

Ca sa nu-mi spui ca aia de la Redbull au anticipat SC ala intervenit cu 4 ture inainte de final cand au ales mediile alea puse cu 20 de ture inainte... Deci la pilotaj mai slab MV, la strategie mai slab Redbull. Doar la noroc au fost mai buni. Pai e loterie sau e cursa de masini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

 

Total de acord. De-asta spuneam că a fost o alegere asumată. În același timp, majoritatea piloților din spate au intrat să schimbe. Deci se așteptau la un restart.

 

 

Au fost ocazii, nu e ceva nemaivăzut.

 

 

Pentru ca un campionat atât de lung, disputat și interesant să nu se termine într-un mod complet anost și anticlimactic, sub SC :) 

 

 

Just. Dealtfel ieri spunea că pariază pe Hamilton pentru titlu (Hill și Button au spus Verstappen). 

 

 

Corect. Diferență de terminologie: când un incident este "investigat", în termenii FIA se presupune că urmează o penalizare.

Daca in urma incidentului ar fi iesit MV pe 1 ar fi venit si sanctiunea, cedarea pozitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@PzKpfW, în spiritul și linia acestei curse dominate clar de Hamilton, care a fost logica să scoți SC in ultimul tur?

Repet, dacă în cursă erau la bătaie, dar așa, când Verstappen nu a condus nici măcar un tur și distanța a fost de 18 secunde? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Speedy.K said:

atata timp cat ala care gandeste mai bine si piloteaza mai bine iese in spatele celui mai slab dar norocos si avantajat de directorul de cursa.

 

Cred că ar trebui să te uiți la sezon per total înainte de a trage concluzii :) 

 

8 minutes ago, l.u.v said:

Cum să schimbi gumele în condițiile date ca lider al cursei, despre ce discutam? 

 

Pentru a te acoperi în fața celui din spate? Este un lucru elementar în strategia F1. De-asta a pierdut Alonso titlul în 2010 pe același circuit. De ce a intrat Hamilton să schimbe Medium-urile pe care era la doar un tur după ce a schimbat Verstappen Soft-urile? E clar că mai avea destulă viață în ele

 

image.thumb.png.0f60aae1e0bcfefbcb461868a7cc1849.png

 

Pentru a-i acoperi strategia și a-i nega posibilitatea unui undercut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

3 minutes ago, l.u.v said:

@PzKpfW, în spiritul și linia acestei curse dominate clar de Hamilton, care a fost logica să scoți SC in ultimul tur?

Repet, dacă în cursă erau la bătaie, dar așa, când Verstappen nu a condus nici măcar un tur și distanța a fost de 18 secunde? 

 

De acord. Dar cu atât mai mult ar fi trebuit să fie cursa celor de la Mercedes :) Au pierdut pe alegerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, l.u.v a spus:

@PzKpfW, în spiritul și linia acestei curse dominate clar de Hamilton, care a fost logica să scoți SC in ultimul tur?

Repet, dacă în cursă erau la bătaie, dar așa, când Verstappen nu a condus nici măcar un tur și distanța a fost de 18 secunde? 

Cum ar fi fost  daca se termina cursa cu S.car'ul pe pista?

Atunci sa fi vazut comentarii 😅

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...