Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Cursa asta nu se putea termina pe SC.Inafara de fanii Hamilton nimeni nu vroia un astfel de final.

Indiferent ca erau fani Max sau nu.

Daca nu le permitea timpul sa degajeze si sa se poata rula un tur ,se bagau steaguri rosii si urma sprint.

Dar pe SC nu se termina.

Toata strategia Mercedes s-a bazat pe SC.

 Era postat aseara pe un clip cu discutia intre Bono si Luis in perioada SC,cand Max a intrat la boxe si dupa aia cand a revenit.Din pacate a fost sters.Poate reapare si o sa-l postez.

 

Asta era motivul sa nu se incheie pe SC

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

42 minutes ago, Speedy.K said:

Ba, stiti de ce de ieri imi place de Ham? Pentru reactia de dupa final. Mai elegant si mai sportiv de atat nu ar fi fost nimeni in stare. Imi imaginez numai ce ar fi fost dupa finish daca in locul celor doi ar fi fost Biaggi si Rossi! Muahahaha!

Deci Ham s-a comportat exemplar dupa parerea mea, avand in vedere ce a avut de suportat in finalul cursei. A dat dovada de educatie, respect fata de competitie si fani, inclusiv sau mai ales fata de a-i adversarului. Cine il contesta pe partea asta nu cred ca mai are nimic de comentat. Nota 10 dupa mine.

 

E un gentleman si se vede de la o posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, ENEOS said:

La pro(s)tv zice că merc merge la tribunal. 

 

Personal aș avea mai multă încredere în articolul și argumentele celor de la The Times decât într-un post tv din România care nu are treabă cu F1.

 

4 minutes ago, Speedy.K said:

Ba, stiti de ce de ieri imi place de Ham? Pentru reactia de dupa final. Mai elegant si mai sportiv de atat nu ar fi fost nimeni in stare. Imi imaginez numai ce ar fi fost dupa finish daca in locul celor doi ar fi fost Biaggi si Rossi! Muahahaha!

Deci Ham s-a comportat exemplar dupa parerea mea, avand in vedere ce a avut de suportat in finalul cursei. A dat dovada de educatie, respect fata de competitie si fani, inclusiv sau mai ales fata de a-i adversarului. Cine il contesta pe partea asta nu cred ca mai are nimic de comentat. Nota 10 dupa mine.

 

1 hour ago, adidas said:

E un gentleman si se vede de la o posta.

 

Într-adevăr, s-a comportat surprinzător de grațios în înfrângere. Bravo lui. În același timp, este efectiv pentru prima dată când face asta. În mod normal era primul acuzator de fiecare dată când nu obținea un rezultat pozitiv: adversarii, stewarzii, mașina, echipa, strategia, etc. Invariabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, damager a spus:

a fel ee acoperit cum e si acum cand a luat-o.

Dupa SC trebuie restabilita ordinea fireasca in pluton, corect?

Cand a iesit SC in spatele lui wax era Rici (locul 12), nu Sainz (locul 3)

Daca Sainz era acolo si il depasea pe wax...avea voie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Tzitzicat a spus:

Dupa SC trebuie restabilita ordinea fireasca in pluton, corect?

Cand a iesit SC in spatele lui wax era Rici (locul 12), nu Sainz (locul 3)

Daca Sainz era acolo si il depasea pe wax...avea voie?


mi-a placut explicatia. Any doesn't mean all...deci cf regulamentului nu tb ca toti sa isi ocupe pozitiile din clasament.

coroborat cu vointa de a termina pe green, a luat decizia care a luat-o.

este f clar pe cine a avantajat si pe cine a dezavantajat.

dar, cum zicea si colegu, RB a avut curajul( sau nimic de pierdut) si au ontrat sa schimbe.

 

nu sunt deacord cu decizia, si de-a lungul campionatului au mai fost decizii controversate, dar ce vreau sa zic este ce decizia este acoperita de regulament. 

pe de alta parte, cred ca Max merita campionatul anul asta mai mult decat Hamilton.

cred ca va tb sa ne obisnuim in viitor cu tot felul de decizii din astea, the american way of doing business.....

 

Uite cate pagini s-au scris aici:). Cate pagini se scriau dc se termina sub SC.

sau filmuletul care l-a pus colegu mai sus....

sper doar sa nu se ajunga la un wresling american😂😂😂😂

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Tzitzicat said:

Dupa SC trebuie restabilita ordinea fireasca in pluton, corect?

Cand a iesit SC in spatele lui wax era Rici (locul 12), nu Sainz (locul 3)

Daca Sainz era acolo si il depasea pe wax...avea voie?

 

Absolut. Punct cât se poate de valid. Dar Ferrari nu a protestat decizia luată. De ce? Nu știu, dar pot ușor intui: la fel ca celelalte 8 echipe, Ferrari/Sainz nu ar fi vrut să intervină în lupta dintre Verstappen și Hamilton în ultimul tur al ultimei curse - cu precădere pentru că nu aveau nimic de câștigat. Sainz a terminat campionatul ca "best of the rest" pe 5 (nu putea spera la mai mult), iar Ferrari își asiguraseră locul 3 la constructori în detrimentul celor de la McLaren (nu puteau spera la mai mult).

 

58 minutes ago, cuki said:

Charlie venea din era Bernie...

Si atunci exista canal de comunicare, doar ca nu era dat pe "post"

 

Punctul critic: nu era difuzat. Și se pare că FIA va renunța la difuzarea acestor mesaje începând cu sezonul viitor.

 

Evident că se comunica și atunci. Dar era canal unidirecțional. Nu mergeau "negocieri" cu Whiting.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

Dar Ferrari nu a protestat decizia luată

Pai nu sunt milogi😀

Cu Masi s-au invatat toti sa tipe, sa ceara, sa obtina, sa puna presiune

Intelegi bine ce zic

Spectacol....nu sport, competitie, reguli

Ma rog, vedem ce va urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut mai multe puncte de vedere.Toata lumea e in consens - Masi a umplut-o de sange.

A ok,vorba colegului,ca unii nu au nimic de castigat protestand - normal ca nu protesteaza.

Se pare ca exista si varianta red flag ceea ce ar fi permis un start fresh de 7?8? tururi.

 

Am zis ca AMG a procedat batraneste si au fost luati pe nepregatite - am vazut highlights de cursa si niste interviuri si am gresit - AMG a calculat corect : in mod normal cf regulamentului cursa ori s-ar fi terminat pe steag galben ori in cel mai "rau" caz pt ei s-ar fi dat 1 tur de complezenta pe verde dar cu enspe masini intre ei.De aia i-au si zis "we were losing track position" lui Ham,ei saracii au calculat corect - nu prea ar mai fi avut cum Verst in nici un scenariu sa se apropie de Ham.

 

Masi a aplicat regulamentul corect?Toata lumea care stie despre ce vorbeste zice ca nu.Mai ales ca aia cu "race director may dispose of SC as he sees fit" e o intrepretare a stewarzilor,dimpotriva regulamentul nu spune nici pe departe ca race director e atot-stapanitor.

A viciat in concluzie Masi rezultatul?- Da si inca Masiv.

 

Ce e de facut acum?

Vor face "lacrimatie" la Lausanne?(Pt ca la FIA nu au si nu vor avea castig de cauza).AMG zice ca a facut "notice" ca isi rezerva dreptul.Sunt n implicatii politice.Au timp pana joi la 6pm parca?

 

Problema e si ce poate face tribunalul acum?Campionat la masa verde?Ar fi super mega urat.

Sa penalizeze RB?De ce?? RB n-a facut nimic rau.

Sa ii dea...ce recompensa lui AMG?N-are ce.

Sa "rejoace" runda?Ar fi total aberant.

Mie mi se pare ca sunt cu mainile legate chiar daca AMG si Ferrari etc au fost nedreptatite clar,dar efectiv acum nu vad cum ar putea repara chestia asta.

Macar Masi sper sa zboare.Un vinovat clar va pica,iar el e cam vinovatul.

Si dupa cum spuneau colegii - negocieri pe radio intre race director si team bosses?Suntem la piata?Penibil.

Acum 3 minute, Tzitzicat a spus:

Pai nu sunt milogi😀

:lol: Nuu....Ferrari nu sunt milogi nuuu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Method a spus:

A viciat in concluzie Masi rezultatul?- Da si inca Masiv.

Hahaha

Cred ca se vede in mod evident ca a devenit ca pe topicul de Covid.....waxeri si antiwaxeri

Cumva cred ca s-a cam saturat lumea de niger, si inteleg

Dar pana la ignorarea evidentei e cale lunga

Am citit la opinii prin care se acorda circumstante atenuante lui Masi, care mai de care mai traznita

Din punctul meu de vedere e regulament si atat, iar directorul de cursa trebuie sa il aplice nu sa il interpreteze dupa cum i se striga in casca

Nu prelungim meciul artificial ca sa ajungem la 11 metrii ca e mai spectaculos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, cuki said:

Stim noi sigur ca nu mergeau negocieri?

 

Întrebare retorică. Dar la modul în care merg acum, cu un director de cursă cu experiență puțină și suspus presiunii date de expunerea în media? Personal sunt convins că nu.

 

11 minutes ago, Method said:

Am zis ca AMG a procedat batraneste si au fost luati pe nepregatite - am vazut highlights de cursa si niste interviuri si am gresit - AMG a calculat corect : in mod normal cf regulamentului cursa ori s-ar fi terminat pe steag galben ori in cel mai "rau" caz pt ei s-ar fi dat 1 tur de complezenta pe verde dar cu enspe masini intre ei.De aia i-au si zis "we were losing track position" lui Ham,ei saracii au calculat corect - nu prea ar mai fi avut cum Verst in nici un scenariu sa se apropie de Ham.

 

Nici la precedentul VSC nu au intrat, pe aceeași logică: pierdem track position. În același timp erau destul de încrezători că pot termina cursa cu hard-urile alea indiferent de ceea ce se întâmplă. Asta nu au calculat bine. Faptul că strategia îi favorizează pe cei din spate este un alt aspect.

 

9 minutes ago, apriliacluj said:

nu era accident grav de red flag!

putea chiar sa fie si  VSC

 

Scopul evident a fost să fie spectacol la sfârșit, gravitatea incidentului a devenit aproape irelevantă. În această optică, un Red Flag ar fi permis o egalitate de șanse pentru toată lumea.

 

Alternativa era să se termine sub SC. În afară de fanii lui Hamilton (și poate nu toți) și de boxa Mercedes, cine și-ar fi dorit să se întâmple asta după un asemenea sezon? Cred că toată lumea e de acord că intenția a fost bună, însă execuția defectuoasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

driver of the day, sa primeasca niste extra power in ultimele ture

Mai bine o mantie din perdea cu care să se fâțâie prin pitlane, sau pe podium dacă îl prinde! 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, PzKpfW said:

Punctul critic: nu era difuzat. Și se pare că FIA va renunța la difuzarea acestor mesaje începând cu sezonul viitor.

Evident că se comunica și atunci. Dar era canal unidirecțional. Nu mergeau "negocieri" cu Whiting.

Se va reveni la formula asta de anul viitor, adica n-o sa mai intre antrenorii pe teren peste arbitru ca sa-i urle in fata c-a fost fault si ca-i chior. Canalul va fi unidirectional si, eventual, probabil o sa fie cai de comunicare ca echipele sa-si transmita punctele de vedere in caz de analiza a unei posibile penalizari. Atat. Pentru cine stie limba cea bolovanoasa - https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/f1-saisonfinale-gp-abu-dhabi-2021-zu-viel-druck-fia-rennleiter-michael-masi-f1-reagiert-2022/ (ultimul paragraf, cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dramatic.

Incredibil cum intr-un sport atit de tehnologizat sa incapa atita traire umana, intr-un pumn de secunde.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, apriliacluj a spus:

nu era accident grav de red flag!

putea chiar sa fie si  VSC

Foarte adevarat...insa spre deosebire de ce solutie a ales el,chiar si solutia cu red flag era acoperita de regulament.Ceea ce a facut el insa...nu prea.

Acum 8 ore, Tzitzicat a spus:

Din punctul meu de vedere e regulament si atat, iar directorul de cursa trebuie sa il aplice nu sa il interpreteze dupa cum i se striga in casca

Nu prelungim meciul artificial ca sa ajungem la 11 metrii ca e mai spectaculos

:10:

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Nici la precedentul VSC nu au intrat, pe aceeași logică: pierdem track position. În același timp erau destul de încrezători că pot termina cursa cu hard-urile alea indiferent de ceea ce se întâmplă. Asta nu au calculat bine. Faptul că strategia îi favorizează pe cei din spate este un alt aspect.

Nu..ei au calculat bine.Conform regulamentului nu prea mai aveau cum sa fie "challenged" de catre Verst.Cf regulament ori erau un card de masini intre Ham si Verst ori se lasau sa treaca masinile si apoi urma un tur de SC si apoi efectiv se termina cursa.Cineva clar a calculat-o dar "fraierii" n-au calculat ca Masi va elimina masinile dintre ei,si apoi le da 1 tur pe verde sa fie ala sitting duck :D

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Alternativa era să se termine sub SC. În afară de fanii lui Hamilton (și poate nu toți) și de boxa Mercedes, cine și-ar fi dorit să se întâmple asta după un asemenea sezon? Cred că toată lumea e de acord că intenția a fost bună, însă execuția defectuoasă.

Da,de acord cu ce zici tu insa intentia directorului de cursa nu trebuie sa fie urmarirea spectacolului in dauna regulamentului.

Intentia directorului de cursa trebuie sa fie desfasurarea cursei (spectaculoasa sau nu - nu e treaba lui),in conditii optime de siguranta pt toti participantii la cursa si cu respectarea regulamentului.

Cu alte cuvinte,directorul de cursa are alta treaba acolo nu sa faca pe MC ul.

Iar directorul de cursa fix asta n-a facut - n-a aplicat regulamentul,el s-a uitat mai mult sa faca spectacol.Si astfel a viciat rezultatul,avantajand o echipa si dezavantajand pe alta (altele dar ceilalti n-au mai facut gat,insa si Sainz a fost dezavantajat).Nu e ok.

Nu ar fi trebuit sa conteze pt directorul de cursa ca aia se bat la titlu si nu mai au timp sa se bata.Nici daca se bateau pt locurile 12-13 samd.El trebuia sa aplice regulamentul indiferent de circumstante si de mizele pe care le au ei.Echidistant si obiectiv - asa ar fi normal,nu "hai sa le ridicam mingea la fileu sa se termine spectaculos".Repet,nu e MC,e director de cursa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Method said:

Foarte adevarat...insa spre deosebire de ce solutie a ales el,chiar si solutia cu red flag era acoperita de regulament.Ceea ce a facut el insa...nu prea.

 

... intentia directorului de cursa nu trebuie sa fie urmarirea spectacolului in dauna regulamentului....

 

NU prea a actionat corect sau NU a actionat corect?

Cum adica in dauna regulamentului, daca acesta ii permite override?

17 minutes ago, danypop said:

Pana la urma ce faci, te bagi pentru ham ham la "lozane" sau!? Vezi ca restul au renunțat (lupul țoțo&co) 🤣🤣🤣Ai rămas doar tu singurul sprijin al ciampionului furat

Mersul la TAS sau WADA, nu e chiar asa simplu daca nu esti sigur ca ai castig de cauza. S-ar putea sa iesi si mai in pierdere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...