Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Button e deja stafidit. E multumit cu campionatul lui si probabil stie ca nu poate mai mult.
Hamilton desi a avut tot timpul masina de top 3 la McLaren, in afara de 2007 si o parte din 2008 (cand a fost arguably la nivel cu Ferrari), nu a avut cea mai buna masina. Lauda i-a dat asigurari ca Mercedes are bugetul necesar pentru a profita de schimbarea radicala de regulament in 2014 (in 2013 au fost dealtfel surprinsi de forma buna pe care au avut-o) si ca au inceput dezvoltarea motorului (vorbim de 2012). A fost un risc calculat din partea lui.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta am spus si eu tot timpul, dar cand am incercat sa argumentez am fost catalogat drept "Button hater" (funny).
Chiar n-am nimic cu omul, are un stil foarte curat - desi plictisitor, si si-a demonstrat clasa in fata lui Barrichello. Spun doar ca nu are stofa de campion cum are Alfonso, Vettel, Hamilton sau Kimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cursa a fost plictisitoare,au fost niste dueluri dar de la distanta si tactice.Incomparabil cu Bahrain oricum,unde si unul care nu e fan F1 daca se uita nu se plictisea.

Sezonul per total pana acum insa mi se pare mult mai antrenant decat 2013 unde RB a omorat tot.Nu zic ca AMG nu va omori tot anul asta,dar sunt mari sanse ca cei 2 de la AMG sa se scandalizeze grav pe parcursul sezonului,cred ca se va ajunge la dueluri f dure.

 

Vis-a-vis de Button subscriu,nu are stofa.La fel si anul trecut,el pleca de pe 6-8 si iesea cu 1-2 locuri inainte sau in urma pozitiei din pole,isi facea treaba lui si atat,nici o sfortare.In timp ce Perez se lupta.Bine,faptul ca de foarte multe ori Perez a dat cu oistea in gard si a iesit etc in timp ce Button a iesit pe 5,etc asta e alta poveste.

In 2009 (nu?) a iesit campion pe baza de blown diffuser a lui BrawnGp,Button efectiv nu stiu daca a avut un aport de 10-15% in acel campionat.Adica daca puneai un pilot bun in acea masina iesea campion.Punct.

La fel ca si acum,datorita acelui motor Mercedes cu turbina despartita,unul din cei 2 piloti (probabil Hamilton) va iesi campion.Treaba e ca Hamilton are stofa.Dar pe partea ailalta,daca era Rosberg si altul mai bididiu la AMG,pai lua si Rosberg cel putin un campionat pe moka,campionat pe care nu l-ar fi meritat in opinia mea.

Masina conteaza enorm.Insa pilotii cu stofa de campion se vad tocmai atunci cand sunt pusi in masini slabe (pastrand proportiile).Alonso e cel mai bun exemplu.

Campionii se bat,se chinuie,incearca sa mai "fure" niste puncte in plus,sa "ridice" masina pe locuri mai inalte.

In timp ce pilotii "de duzina" daca pot spune asa ceva in F1 isi fac target-ul si prefera sa nu riste un loc 5-6 ori de frica ori pt ca efectiv nu sunt capabili de mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da,e razna treaba,nu o inteleg,poate pt ca i-au dat aia lui Bernie o gramada de bani,ca altfel circuite la Baku,expunere sponsori in Baku...

Adica alta logica nu ar avea treaba.

 

 

Pronosticuri ceva pt Barcelona?Continua suprematia AMG sau se revigoreaza RB?

 

Am inteles ca McLaren va face teste cu un nas similar Lotus,ar fi haios sa-i vezi pana la sf anului pe toti cu nasul ala crapat in 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai prinde nimeni pe Merc anul asta, nu va mai faceti iluzii :)
Chestia cu MP al Europei in Asia mi se pare o balarie. Cursa din Azerbaijan va avea probabil loc, dar nu sub forma asta. Se vorbeste chiar de anul asta, in sensul in care criza ucraineana a pus sub semnul intrebarii organizarea MP al Rusiei la Sochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercedes domina antrenamentele.

FP1 - Prima pozitie Hamilton

FP2 - Hamilton primul, Rosberg al doilea

FP3 - Rosberg primul, Hamilton al doilea

 

Urmeaza calificarile la ora 15:00, unde cu siguranta un Mercedes va fi in poleposition (zic eu, Hamilton).



Exact cum ma asteptam

1. Hamilton

2. Rosberg

--------------

3. Ricciardo

4. Bottas

5. Grosjean

6. Kimi

7. Alonso

8. Button

9. Massa

10. Vettel (care n-a apucat sa faca tur cronometrat in Q3 fiindca i s-a stricat masina)



10255434_10152070643730811_5331623834453

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,previzibile calif.

Cred ca si cursa va fi previzibila.

Poate de la locul 3 in jos sa se scandalizeze lumea.Adica bine,nici intre cei 2 nu e exclus un scandal,doar s-a mai intamplat.

Ric cred ca pana acum numa in fata lui Vettel s-a calif si in calif si in cursa (bine,ajutat de vreo 2 ori si de probleme tehnice).Dar totusi,o asa dominare a unui campion mondial cu coispe titluri de catre colegul de echipa mult mai putin experimentat eu n-am vazut never.

Bottas mult in fata lui Massa si iata,prima oara,Kimi in fata lui Alonso.

Magnussen dupa ce a mers extraordinar prima cursa,acum nu se mai vede.

Unde sunt Force-India??

 

Barcelona e un circuit-etalon pe care se fac teste la greu,care intrebuinteaza masinile din toate punctele de vedere si pe care ne putem da seama de cine sta mai bine.AMG-ul are 0.8-1s/tur in fata restului.Deci titlul dupa parerea mea e cam jucat,indiferent de ce zic restul echipelor,si chiar AMG.

 

Faina poza,facura schimb de casti?Vreau si eu :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la cateva tururi din cursa si deja m-am plictisit. Mercedes la 15 secunde in fata dupa doar 10 tururi... si se departeaza cu peste o secunda pe fiecare tur. Mai rau decat atunci cand domina Vettel.

 

Si am vazut ca Maldonado a primit o penalizare de 5 secunde la boxe... iar si-a facut meseria, provocand accidente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna cursa a facut Vettel. Plecat de pe 10, ajunsese pe 14, si a terminat pe 4. Ferrari... slabi. McLaren si mai slabi.

 

Ma bucur ca a castigat Hamilton, pt ca imi place mai mult de el decat de Rosberg. :) Si imi pare bine si de Ricciardo... omul chiar isi merita locul la RedBull.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,boring rau cursa.Efectiv am adormit.

Nu am vazut cum a recuperat Vettel de pe 15 pe 4,am inteles ca a mers pe strategie de 3 opriri.

In rest,somn,era previzibil,mai ales la Barcelona.

Anul asta AMG va domina cap-coada.

 

In alta ordine de idei am citit ca Ferrari il curteaza pe Newey.Aia ar fi o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi fost plictisitor pe vremea lui Vettel, dar acum e pur si simplu moartea artei. In cel mai bun caz e un fel de similacru de lupta intre cei doi de la Mercedes - lupta din care se stie cine iese castigator oricum. Atat.
<_<

In alta ordine de idei am citit ca Ferrari il curteaza pe Newey.Aia ar fi o treaba.


Il curteaza ei din '94 incoace si tot cu ea in mana sunt. Cand pleaca de la RedBull, pleaca din F1. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rip F1

A murit de mult.Acum doar pute rau!L-au detronat pe Vettel(RB) si au fost facute cartile schimbarii in favoarea Mercedes!

Cel mai oribil mi se pare porcaria aia denumita incident de cursa!La cea mai mica basina hop cu analiza ,,incidentului de cursa"!

Penalizari pentru toate cacaturile!Au transformat un sport barbatesc in sport de fetite virgine!

Mai spectaculoase sunt f2,f3 defapt toate de la f1 in jos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la ultima treime a cursei.

Am vazut o depasire si cam atat.

Masinile sunt urate si cam puturoase.

E frumos dar... nu prea :)

 

Masinile sunt mai lente cu cateva secunde bune pe tur, fata de cele de anul trecut. Si aici ma refer la Mercedesurile de anul asta (care domina detasat), ca daca pun monoposturile Ferrari sau Redbull, ar trebui sa mai adaugam o secunda in plus :)

 

Daca ar participa in aceeasi cursa, masinile de top de anul asta cred ca ar ramane lejer cu un tur in urma fata de cele din 2013.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vor eco, sa aduca inapoi motoarele de 3l V10 si sa le alimenteze cu etanol sau metanol.

 

Dezvoltarea motoarelor de cilindree mica cu turbocompresor este o evolutie rationala dpdv economic pentru constructorii implicati (mai putin Ferrari, sa zicem). Iar scopul management-ului F1 este sa atraga si alti motoristi in sport. Honda si-a anuntat deja intoarcerea in 2015.

 

Pacat totusi ca scopul motorsportului in sine nu este sa fie un laborator pentru tehnologiile de serie de maine. Motorsportul trebuie sa fie spectacol, circ. Sa ii vezi pe cei mai buni piloti din lume cum se bat unii cu altii si cu monstrii lor de masini. Monoposturi ciudate, inventivitate inginereasca, etc. Iar aici Formula actuala este la pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...