Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

On 10/1/2022 at 10:27 PM, ENEOS said:

No, wax campeon a 2-a oară sau nu încă? :huh:

 

Era oricum cam greu să-l ia etapa asta. Mai ales în cazul în care în calificări a dat-o echipa de gard, iar în cursă a făcut-o el lată.

 

Urmează Suzuka. Dacă am calculat bine, trebuie doar să ia cu 4 puncte mai mult decât Leclerc pentru a câștiga titlul acolo. Un titlu în egală măsură câștigat de Red Bull/Verstappen cât pierdut de Leclerc/Ferrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu daca Ferrari ii putea batea pe astia de la RedBull / Honda / Wax

pareau pachetul complet, aproape perfect, pe cand italieni tot asa boemi, ca de obicei :)

 

as zice ca pana la noi modificari de regulament, vor fi imbatabili

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În afara faptului că îl au pe Newey și că se pare că au nimerit conceptul aero pentru noile regului, nu este exclus să vină alții la bătaie. Spre deosebire de era de dominație a celor de la Mercedes, factorul de avantaj este aerodinamic acum - iar evoluțiile aerodinamice sunt libere, limitate doar de buget.

 

Ferrari aveau cel mai rapid și fiabil monopost la început de sezon. De atunci au mers doar în jos; au început problemele de fiabilitate, evoluțiile aero nu au funcționat, iar greșelile piloților s-au înmulțit.

 

32 minutes ago, PzKpfW said:

Dacă am calculat bine, trebuie doar să ia cu 4 puncte mai mult decât Leclerc pentru a câștiga titlul acolo.

 

Nu am calculat bine, am uitat să factorizez punctele pentru fastest lap. Verstappen trebuie deci să ia cu 8 puncte mai mult decât Leclerc la Suzuka pentru a câștiga oficial titlul. Neoficial este de fapt al lui deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 - iar evoluțiile aerodinamice sunt libere, limitate doar de buget.

vreo 145 milioane in total, parca...

 

https://www.gpblog.com/en/news/140948/fia-opens-investigation-into-red-bull-budget-overrun.html

________________

si penalizarile pt depasiri de buget...

minore <5%, sau majore, >5%

 

https://www.gpblog.com/en/news/140660/these-are-the-severe-penalties-for-exceeding-the-budget-cap.html?campname=highlighted-content&camplink=onderaan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, apriliacluj said:

in alta ordine de idei, s-a zvonit ca Red Bull nu va mai fi cu Porsche in viitor, ci ramane tot la Honda, stiti ceva??

 

Discuțiile dintre Porsche și Red Bull s-au încheiat acum vreo lună; austriecii au refuzat controlul cerut de către germani (~50% din RBR). Nu prea văd soluții pentru ei în momentul de față: vor să intre doar ca motorist, cu o echipă competitivă dar în același timp vor control. Cam greu.

 

Andretti nu cred că este o soluție. Nu este nimic concret legat de o eventuală participare a lor pe viitor. Și chiar dacă se materializează, vor fi (cel puțin ințial) echipă codață. Nu cred că vrea Porsche o asemnea imagine.

 

Nu este nimic concret nici legat de revenirea oficială a celor de la Honda. Deocamdată Red Bull construiesc propria lor fabrică de motoare (RBPT) care va fi curând funcțională. Nu prea mai au nevoie de niciun motorist cu care să colaboreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

N-am inteles cum a pus Ver cateva secunde bune intr-un tur fata de Lec dupa schimbul de gume de la care au iesit unul dupa altul.

 

Unul dintre motivele pentru care spuneam că a meritat titlul. A terminat o cursă de 28 de ture cu vreo 27 secunde avans. No comment.

 

7 hours ago, apriliacluj said:

deci pe langa sucuri o sa faca si motoare??

 

De făcut fac business dacă mă întrebi pe mine. Și o fac bine. Ceea ce vând (energizante, circ, haine, etc.) este irelevant.

 

Și da, construiesc o fabrică dedicată de motoare pentru noua divizie RBPT (Red Bull Powertrains). Echipa de F1 dealtfel se numește deja "Red Bull RBPT".

 

image.thumb.png.06d9f5973c5d5899eb5cf1142f60e71c.png image.thumb.png.5dde89d23d306df9adf3e1298ef882a0.png

 

Au angajat în mare parte ingineri de la Honda implicați în proiectul de F1 și de la Mercedes AMG HPP (High Performance Powertrains), subsidiarul care face motoare pentru Mercedes în F1.

 

Abordarea ta îmi aduce aminte de o replică de-a lui di Montezemolo (președinte Ferrari la vremea respectivă) prin 2010-2012, cum că "ei produc mașini, nu bături carbogazoase". A vrut să fie un atac la adresa lipsei de blazon a celor de la Red Bull, dar a sunat ca o afirmație a neputinței.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, PzKpfW said:

 

Discuțiile dintre Porsche și Red Bull s-au încheiat acum vreo lună; austriecii au refuzat controlul cerut de către germani (~50% din RBR). Nu prea văd soluții pentru ei în momentul de față: vor să intre doar ca motorist, cu o echipă competitivă dar în același timp vor control. Cam greu.

 

Andretti nu cred că este o soluție. Nu este nimic concret legat de o eventuală participare a lor pe viitor. Și chiar dacă se materializează, vor fi (cel puțin ințial) echipă codață. Nu cred că vrea Porsche o asemnea imagine.

 

Nu este nimic concret nici legat de revenirea oficială a celor de la Honda. Deocamdată Red Bull construiesc propria lor fabrică de motoare (RBPT) care va fi curând funcțională. Nu prea mai au nevoie de niciun motorist cu care să colaboreze.

 

Era doar o varianta cu Andretti, avand in vedere ca Porsche tocmai ce s-a listat la Bursa, iar piata din US este fantastica pentru ei. Oficial insa nu sunt in discutii cu nimeni.

 

Legat de RBR, HRC a ramas pe masina, acuma au venit cu logo Honda. Se zvoneste ca reintra oficial Honda in F1. Doar ca din pacate se pare ca Mateschitz e grav bolnav, asa ca nu stim ce impact poate avea asta.

 

Pana una alta, RedBull a fost prinsa cu pisica in sac. Sa vedem pedeapsa pentru depasirea bugetului anu trecut

Editat de sasesase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, sasesase said:

Se zvoneste ca reintra oficial Honda in F1.

 

Aș fi surprins, se anunță o recesiune. Poate doar cu o participare limitată.

 

14 hours ago, sasesase said:

Sa vedem pedeapsa pentru depasirea bugetului anu trecut

 

Cel mai probabil o amendă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de tabloid articolul. Russell a fost adus să-l împingă de la spate pe Hamilton, nu-i să-i fie locotenent, iar la termen, să-l înlocuiască drept pilotul #1 la Mercedes. Și o face destul de bine, e la mai bine de o victorie în față în clasament.

 

Théo Pourchaire va debuta în FP1 la Austin. De urmărit pilotul ăsta. La fel ca și Doohan, Sargeant, Vips și Hauger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...