danypop Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 https://www.planetf1.com/news/christian-horner-max-verstappen-team-order-refusal-brazil/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 (edited) 4 hours ago, sasesase said: Acuma are nevoie de multe curse si mult fair play ca sa demonstreze ca nu este un rahat monumental Probabil că nu va face niciun efort în sensul ăsta, va fi în continuare la fel. Vezi contactul cu Hamilton. Deși sunt în continuare convins că a fost incident de cursă (telemetria spune că a frânat prea târziu, dar nici #44 nu i-a lăsat destul loc), putea să-l evite. Nu a făcut-o. 4 hours ago, danypop said: https://www.planetf1.com/news/christian-horner-max-verstappen-team-order-refusal-brazil/ Puțin blabla pentru presă. Practic nu au spus nimic. Nu sunt sigur că Pérez a făcut intenționat manevra la Monaco, deși indiciile cam asta arată. m97q3i.mp4 Oricum ar fi, Verstappen a avut mai mult de pierdut din abordarea asta decât dacă se conforma. Se pare că decizia la Haas a fost luată: Schumacher out, Hülkenberg in. Edited November 14, 2022 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 Acum 7 minute, PzKpfW a spus: .... a fost incident de cursă corect, 2 cocosi Acum 8 minute, PzKpfW a spus: Verstappen a avut mai mult de pierdut din abordarea asta decât dacă se conforma. cel putin dpdv moral... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 5 hours ago, ENEOS said: Safety car și strategii, mirobolant... Eu sunt mai pe old school, când erau dueluri, nu depășiri când trec unul pe lângă altul ca acceleratul prin haltă (bine, nu în Ro unde și ăla trece cu 30 km/h). Aseară am văzut ceva băiețeală gratuită și am auzit smiorcăieli radio... Si eu sunt old school, dar sincer nu imi amintesc ca acea perioada sa fi fost presarata de nu stiu cate dueluri. Dimpotriva, DRS a fost introdus pentru ca efectiv se depasea prea putin si prea rar iar cursele erau mai mult procesiuni. Iar inainte de asta, cand alimentarea era permisa, majoritatea bataliilor se dadeau defapt la strategie. Nu prea erau rasturnari de situatie, SC abia iesea. Acuma, din cauza asta abuzeaza de SC, deorece compacteaza si poate genera un pic de spectacol. In mare, statistic vorbind, sunt si acuma curse boooring...una cu adevarat boooring va urma in 2 sapt 50 minutes ago, PzKpfW said: Probabil că nu va face niciun efort în sensul ăsta, va fi în continuare la fel. Vezi contactul cu Hamilton. Deși sunt în continuare convins că a fost incident de cursă (telemetria spune că a frânat prea târziu, dar nici #44 nu i-a lăsat destul loc), putea să-l evite. Nu a făcut-o. Si eu sunt de parere ca a fost incident de cursa. Noi analizam reluari din 20 de unghiuri si date de telemetrie, pentru baietii astia decizia, manevra, etc. se calculeaza in fractiuni de secunda si acela este rezultatul. A vazut un GAP, a incercat sa depaseasca, nu i-a iesit. Eu insa consider foarte interesant un singur fapt. Max ne-a aratat tot anul 2022 niste dueluri faine cu Leclerc, Sainz si chiar si cu Russel sambata. Cu niciunu nu a ajuns sa aiba contact. Cu Lewis mereu iasa scantai... 57 minutes ago, PzKpfW said: Se pare că decizia la Haas a fost luată: Schumacher out, Hülkenberg in. Nu ma pricep, dar cred ca mai bine era cu Schumacher decat cu Hulk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 Schumacher în afară de nume n-a moștenit nimic de la tac-su. Acum 5 ore, sasesase a spus: Si eu sunt old school, dar sincer nu imi amintesc ca acea perioada sa fi fost presarata de nu stiu cate dueluri. Dimpotriva, DRS a fost introdus pentru ca efectiv se depasea prea putin si prea rar iar cursele erau mai mult procesiuni. Iar inainte de asta, cand alimentarea era permisa, majoritatea bataliilor se dadeau defapt la strategie. Nu prea erau rasturnari de situatie, SC abia iesea. Acuma, din cauza asta abuzeaza de SC, deorece compacteaza si poate genera un pic de spectacol. Unii se uită la F1 mai demult, au prins și vremurile când nu exista SC iar Nurburgringul era lung. Acum 6 ore, apriliacluj a spus: corect, 2 cocosi Cârciuma din Străulești? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 22 minutes ago, ENEOS said: (...) au prins și vremurile când (...) Nurburgringul era lung. Bați spre 60 de ani? 26 minutes ago, ENEOS said: Schumacher în afară de nume n-a moștenit nimic de la tac-su. Din contră, a moștenit cam tot - mai puțin talentul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Bați spre 60 de ani? Mă apropii. 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Din contră, a moștenit cam tot - mai puțin talentul. Ca pilot m-am referit, deci da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 12 hours ago, ENEOS said: Unii se uită la F1 mai demult, au prins și vremurile când nu exista SC iar Nurburgringul era lung. Nu fac umbra pamanutului de atata vreme, dar cu tehnologia de azi se pot urmari cursele din acea perioada fara mari dificultati. Eu m-am uitat la cateva, cap coada, nu montaje de 3-4 min dintr-un sezon intreg. Nu se compara cu ce este acuma, iar cel putin la capitolul spectacol e mult mai anost. Este adevarat ca nu existau miile de camere si transmisiuniile din ziua de azi, dar nu asta era singurul motiv. Cred ca era mai fain atunci sa fi efectiv pe circuit in tribuna, decat azi...cu asta sunt de acord. Cat despre Ring, mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therocketscientist1 Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 https://scuderiafans.com/breaking-gazzetta-dello-sport-confirms-mattia-binotto-will-be-replaced-by-frederic-vasseur/?fbclid=IwAR3u30TTRSraeNd70X2EOB7NPsa-L0qCPPfJmb6kKhhvLUumiaX60i1X7-U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 .... wind of change.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 Acum 10 ore, sasesase a spus: Nu fac umbra pamanutului de atata vreme, dar cu tehnologia de azi se pot urmari cursele din acea perioada fara mari dificultati. Eu m-am uitat la cateva, cap coada, nu montaje de 3-4 min dintr-un sezon intreg. Nu se compara cu ce este acuma, iar cel putin la capitolul spectacol e mult mai anost. Este adevarat ca nu existau miile de camere si transmisiuniile din ziua de azi, dar nu asta era singurul motiv. Cred ca era mai fain atunci sa fi efectiv pe circuit in tribuna, decat azi...cu asta sunt de acord. Cat despre Ring, mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul Fiecare cu ale lui. Dpmdv un ozn pe care pun țșpe ventilatoare de când se oprește nu se compară cu cele care erau încă mașini, mai ales că atunci conta mult mai mult pilotul, nu strategia, galoșii și it-știi masteri of probabilities. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 15, 2022 Share Posted November 15, 2022 1 hour ago, ENEOS said: atunci conta mult mai mult pilotul Asta este într-adevăr cea mai mare problemă în F1 actuală; pus în cel mai rapid monopost cam orice pilot de pe grilă poate câștiga curse. Nu campionate, dar curse. Singura parte pozitivă este faptul că de vreo 2 ani încoace nu mai avem o dominație clară a unui monopost anume. În același timp, diferențele dintre piloți sunt mult mai mici acum decât erau cu 50 de ani în urmă. Piloții sunt mult mai dedicați și antrenați. O discuție prea lungă și fără sens însă. Strategii existau și atunci, dar erau mai simple și mai limitate în efect. Personal apreciez jocul de șah și elementul de noroc care intervine la nivelul ăsta. Păcat că este nevoie de obicei de factori independenți (meteo, sau măcar un SC) ca să fie pus în valoare. 12 hours ago, sasesase said: mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul Mugello este superb, dar nu prea are sens în F1, s-a văzut acum 2 ani. Imola este puțin mai bine. Spa este și el foarte fain, dar nu ca spectator În afară de problemele de siguranță, Nordschleife a devenit prea îngust, lent și denivelat pentru monoposturile actuale de F1 - care au devenit niște camioane bazate pe aerodinamică. Ultima cursă în acest week-end pentru Seb Vettel, Mick Schumacher (Hülkenberg a fost confirmat în locul lui) și Daniel Ricciardo. O să-mi lipsească doar Vettel. Ricciardo devine pilot de teste și "brand ambassador" pentru Red Bul Racing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 Ma bucur ca a terminat pe 2 Leclerc. Perez e de loc 3 cu mare mare indulgență Hai cu 20 23 și cu lupta în 3-4-5 pentru campionat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 Cred că miza mai mare astăzi a fost retragerea lui Vettel. Exercițiu major de PR pentru FIA. Când și castravetele de Verstappen zice ceva de bine de tine, e ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 Încă o labă de cursă în care nu s-a întâmplat nimic (în afară de faptul că nu s-a amendat ceva ce în trecut s fost - fia/f1/cineplmdecide style). Ricciardo a fost mare speranță, dispare în neant, Schumacher jr nici o treabă, Vettel expirat de mult, they all can go fishing! Or curling, știți voi, sportul ăla cu limbile, pardon, pietrele. Cel mai notabil fapt în 2022 e că n-a câștigat sir manele nici o cursă! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 Nu știu ce așteptări ai in ziua de azi de la o cursa de f1. Sezonul asta, cel puțin prima parte chiar a fost disputat și cu suspans comparativ cu ce am avut în ultimii 10 ani. Nici de acum înainte nu vad sa fie curse cum erau în vremurile bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 (edited) Cine a zis că aveam așteptări?!? Dar ploua și vremea era numai bună pt.. f1. Plus plăcerea de a-i asculta pt ultima oară (în 20 22 ) pe aiogura ion și safety car putinică care iar a țipat "safety car! safety car!" când au dansat sincron cizmaru' jr cu cine o fi fost. Edited November 20, 2022 by ENEOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 Binotto, pe făraș la Ferrari. Surprinzător cât a rezistat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Surprinzator este ca a fost "lasat" sa plece. Binotto nu a fost doar un Teamchef, ci sefu tehnic, specialist in motoare. Acuma sigur roiesc restul in jurul lui, vedem unde ajunge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Mda, dacă ar fi fost șefu' la motorul campion poate, așa poa' să dispară liniștit în neant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 5 hours ago, ENEOS said: Mda, dacă ar fi fost șefu' la motorul campion poate, așa poa' să dispară liniștit în neant. Ai uitat ca Haudi e pe vine. Daca nu ma crezi, cauta online ofertele de job pentru echipa de formula 1. Hai ca te ajut eu, ca ma uitasem zilele astea peste https://www.motorsportjobs.com/de/jobs/audi-formula-racing-gmbh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 (edited) Nu-mi caut de lucru. Edited December 1, 2022 by ENEOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Având în vedere rezultatele, sunt surprins că a rezistat atât. Probabil că a avut înțelegere din partea conducerii (mai ales pentru sezonul 2020, dezastruos) cu condiția de a aduce titlul o dată cu schimbarea de regulament în 2022. Nu doar că nu s-a întâmplat, dar performanța echipei s-a degradat constant de-a lungul sezonului: greșeli la standuri, greșeli de strategie (o constantă de cel puțin 4-5 ani încoace), greșeli ale piloților și greșeli în dezvoltarea tehnică. Binotto - care avea atât rolul de șef de echipă cât și de șef tehnic, este clar principalul vinovat. Problema este că Ferrari și-au creat renume în a acorda doar câțiva ani personalului de la vârf pentru a aduce trofee. Mă întreb totuși cât mai rezistă în funcții persoane precum Iñaki Rueda (director pe partea de strategie) și Laurent Mekies (asistentul lui Binotto ca șef de echipă), mai ales că nu au naționalitatea corespunzătoare. MP al Chinei ar putea fi anulat în 2023 datorită restricțiilor anti-covid și înlocuit cu o etapă la Portimão: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 Postez cam tarziu, dar totusi o initiativa frumoasa din partea celor de la RedBull F1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 13, 2022 Share Posted December 13, 2022 Surpriză. Dar nu prea. În același timp, Seidl anunță că părăsește McLaren și se întoarce de unde a plecat - în locul lui Vasseur, la Alfa Audi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.