Jump to content

Formula 1


Jorge Lorenzo
 Share

Recommended Posts

51 minutes ago, PzKpfW said:

când avea cel mai bun timp - ceea ce a dus la oprirea sesiunii și implicit la pole pentru el.

 

Erratum - Pérez nu a luat pole-ul atunci, avea cel de-al 3-lea timp. A plecat deci de pe 3, cu Verstappen în urma lui, pe 4. A reușit să câștige datorită strategiei mărețe a celor de la Ferrari, care au plecat din prima linie, cu Verstappen terminând pe 3.

 

Treaba cu Multi 21 dintre Vettel și Webber în 2013 este nimic pe lângă asta. Acolo măcar se luptau pe circuit pentru victorie. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 hours ago, ENEOS said:

Nu știu ce v-o fi plăcut,  m-am uitat la toată cursa, n-am adormit dar nici n-am văzut nimic! 😳

La ăștia sunt permise așa, pe față, ordinele de echipă?!? Patetic, ce plm competiție e asta?!? 🤬

putinică exaltat ca de obicei, "safety car, safety car!". Cioara mațu'.

Tu ce astepari ai de la F1? Ca in cursa au cam fost de toate, depasiri, recuperari, safty car pe final, strategii, cateva atingeri etc.

Ce alte asteptari ar mai fi din partea ta pentru a-ti place o cursa de F1?

10 hours ago, PzKpfW said:

 

Absolut. Urât, gratuit și penibil.


Exact…e deja campion, nu era vorba de victorie sau altceva, iar Perez e genul de pilot placut. As fi inteles daca era obligat sa fie coechipier cu Ocon sau alt nesuferit, dar Perez mereu a fost fair.

Cu gesturi de genu se da rau cu bota in balta. 
Macar de ar fi spus pe Radio ca e prea riscant sa cedeze si ca se revanseaza la Yas, macar daca isi cerea scuze orecum…dar rahatu ala spus pe radio.

Absolut penibil. Acuma are nevoie de multe curse si mult fair play ca sa demonstreze ca nu este un rahat monumental

Edited by sasesase
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, sasesase a spus:

Tu ce astepari ai de la F1? Ca in cursa au cam fost de toate, depasiri, recuperari, safty car pe final, strategii, cateva atingeri etc.

Ce alte asteptari ar mai fi din partea ta pentru a-ti place o cursa de F1?

Safety car și strategii, mirobolant... Eu sunt mai pe old school, când erau dueluri, nu depășiri când trec unul pe lângă altul ca acceleratul prin haltă (bine, nu în Ro unde și ăla trece cu 30 km/h). Aseară am văzut ceva băiețeală gratuită și am auzit smiorcăieli radio... 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sasesase said:

Acuma are nevoie de multe curse si mult fair play ca sa demonstreze ca nu este un rahat monumental

 

Probabil că nu va face niciun efort în sensul ăsta, va fi în continuare la fel. Vezi contactul cu Hamilton. Deși sunt în continuare convins că a fost incident de cursă (telemetria spune că a frânat prea târziu, dar nici #44 nu i-a lăsat destul loc), putea să-l evite. Nu a făcut-o.

 

4 hours ago, danypop said:

 

Puțin blabla pentru presă. Practic nu au spus nimic. Nu sunt sigur că Pérez a făcut intenționat manevra la Monaco, deși indiciile cam asta arată.

 

 

Oricum ar fi, Verstappen a avut mai mult de pierdut din abordarea asta decât dacă se conforma.

 

Se pare că decizia la Haas a fost luată: Schumacher out, Hülkenberg in.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

 

.... a fost incident de cursă

corect, 2 cocosi :)

 

 

 

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

 Verstappen a avut mai mult de pierdut din abordarea asta decât dacă se conforma.

cel putin dpdv moral...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ENEOS said:

Safety car și strategii, mirobolant... Eu sunt mai pe old school, când erau dueluri, nu depășiri când trec unul pe lângă altul ca acceleratul prin haltă (bine, nu în Ro unde și ăla trece cu 30 km/h). Aseară am văzut ceva băiețeală gratuită și am auzit smiorcăieli radio... 

 

Si eu sunt old school, dar sincer nu imi amintesc ca acea perioada sa fi fost presarata de nu stiu cate dueluri. Dimpotriva, DRS a fost introdus pentru ca efectiv se depasea prea putin si prea rar iar cursele erau mai mult procesiuni. Iar inainte de asta, cand alimentarea era permisa, majoritatea bataliilor se dadeau defapt la strategie. 

Nu prea erau rasturnari de situatie, SC abia iesea. Acuma, din cauza asta abuzeaza de SC, deorece compacteaza si poate genera un pic de spectacol. 

In mare, statistic vorbind, sunt si acuma curse boooring...una cu adevarat boooring va urma in 2 sapt

 

50 minutes ago, PzKpfW said:

Probabil că nu va face niciun efort în sensul ăsta, va fi în continuare la fel. Vezi contactul cu Hamilton. Deși sunt în continuare convins că a fost incident de cursă (telemetria spune că a frânat prea târziu, dar nici #44 nu i-a lăsat destul loc), putea să-l evite. Nu a făcut-o.

 

Si eu sunt de parere ca a fost incident de cursa. Noi analizam reluari din 20 de unghiuri si date de telemetrie, pentru baietii astia decizia, manevra, etc. se calculeaza in fractiuni de secunda si acela este rezultatul. 

 

A vazut un GAP, a incercat sa depaseasca, nu i-a iesit. 

Eu insa consider foarte interesant un singur fapt. Max ne-a aratat tot anul 2022 niste dueluri faine cu Leclerc, Sainz si chiar si cu Russel sambata. Cu niciunu nu a ajuns sa aiba contact.

Cu Lewis mereu iasa scantai...

57 minutes ago, PzKpfW said:

Se pare că decizia la Haas a fost luată: Schumacher out, Hülkenberg in.

 

Nu ma pricep, dar cred ca mai bine era cu Schumacher decat cu Hulk. 

 

Link to comment
Share on other sites

Schumacher în afară de nume n-a moștenit nimic de la tac-su.

Acum 5 ore, sasesase a spus:

 

Si eu sunt old school, dar sincer nu imi amintesc ca acea perioada sa fi fost presarata de nu stiu cate dueluri. Dimpotriva, DRS a fost introdus pentru ca efectiv se depasea prea putin si prea rar iar cursele erau mai mult procesiuni. Iar inainte de asta, cand alimentarea era permisa, majoritatea bataliilor se dadeau defapt la strategie. 

Nu prea erau rasturnari de situatie, SC abia iesea. Acuma, din cauza asta abuzeaza de SC, deorece compacteaza si poate genera un pic de spectacol. 

Unii se uită la F1 mai demult, au prins și vremurile când nu exista SC iar Nurburgringul era lung.

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

corect, 2 cocosi

Cârciuma din Străulești?

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, ENEOS said:

(...) au prins și vremurile când (...) Nurburgringul era lung.

 

Bați spre 60 de ani? :blink: 

 

26 minutes ago, ENEOS said:

Schumacher în afară de nume n-a moștenit nimic de la tac-su.

 

Din contră, a moștenit cam tot - mai puțin talentul.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Bați spre 60 de ani? :blink: 

Mă apropii.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Din contră, a moștenit cam tot - mai puțin talentul.

Ca pilot m-am referit, deci da.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ENEOS said:

Unii se uită la F1 mai demult, au prins și vremurile când nu exista SC iar Nurburgringul era lung.

 

Nu fac umbra pamanutului de atata vreme, dar cu tehnologia de azi se pot urmari cursele din acea perioada fara mari dificultati. 

Eu m-am uitat la cateva, cap coada, nu montaje de 3-4 min dintr-un sezon intreg. Nu se compara cu ce este acuma, iar cel putin la capitolul spectacol e mult mai anost. Este adevarat ca nu existau miile de camere si transmisiuniile din ziua de azi, dar nu asta era singurul motiv. Cred ca era mai fain atunci sa fi efectiv pe circuit in tribuna, decat azi...cu asta sunt de acord.

 

Cat despre Ring, mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, sasesase a spus:

 

Nu fac umbra pamanutului de atata vreme, dar cu tehnologia de azi se pot urmari cursele din acea perioada fara mari dificultati. 

Eu m-am uitat la cateva, cap coada, nu montaje de 3-4 min dintr-un sezon intreg. Nu se compara cu ce este acuma, iar cel putin la capitolul spectacol e mult mai anost. Este adevarat ca nu existau miile de camere si transmisiuniile din ziua de azi, dar nu asta era singurul motiv. Cred ca era mai fain atunci sa fi efectiv pe circuit in tribuna, decat azi...cu asta sunt de acord.

 

Cat despre Ring, mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul

Fiecare cu ale lui. Dpmdv un ozn pe care pun țșpe ventilatoare de când se oprește nu se compară cu cele care erau încă mașini, mai ales că atunci conta mult mai mult pilotul, nu strategia, galoșii și it-știi masteri of probabilities.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ENEOS said:

atunci conta mult mai mult pilotul

 

Asta este într-adevăr cea mai mare problemă în F1 actuală; pus în cel mai rapid monopost cam orice pilot de pe grilă poate câștiga curse. Nu campionate, dar curse. Singura parte pozitivă este faptul că de vreo 2 ani încoace nu mai avem o dominație clară a unui monopost anume. În același timp, diferențele dintre piloți sunt mult mai mici acum decât erau cu 50 de ani în urmă. Piloții sunt mult mai dedicați și antrenați. O discuție prea lungă și fără sens însă.

 

Strategii existau și atunci, dar erau mai simple și mai limitate în efect. Personal apreciez jocul de șah și elementul de noroc care intervine la nivelul ăsta. Păcat că este nevoie de obicei de factori independenți (meteo, sau măcar un SC) ca să fie pus în valoare.

 

12 hours ago, sasesase said:

mai bine Spa sau Mugello/Imola decat Ringul

 

Mugello este superb, dar nu prea are sens în F1, s-a văzut acum 2 ani. Imola este puțin mai bine. Spa este și el foarte fain, dar nu ca spectator

 

În afară de problemele de siguranță, Nordschleife a devenit prea îngust, lent și denivelat pentru monoposturile actuale de F1 - care au devenit niște camioane bazate pe aerodinamică.

 

Ultima cursă în acest week-end pentru Seb Vettel, Mick Schumacher (Hülkenberg a fost confirmat în locul lui) și Daniel Ricciardo. O să-mi lipsească doar Vettel.

 

Ricciardo devine pilot de teste și "brand ambassador" pentru Red Bul Racing.

Link to comment
Share on other sites

Încă o labă de cursă în care nu s-a întâmplat nimic (în afară de faptul că nu s-a amendat ceva ce în trecut s fost - fia/f1/cineplmdecide style).

Ricciardo a fost mare speranță, dispare în neant, Schumacher jr nici o treabă, Vettel expirat de mult, they all can go fishing! Or curling, știți voi, sportul ăla cu limbile, pardon, pietrele. 😇

Cel mai notabil fapt în 2022 e că n-a câștigat sir manele nici o cursă!

Link to comment
Share on other sites

Cine a zis că aveam așteptări?!? Dar ploua și vremea era numai bună pt.. f1. 🤭 Plus plăcerea de a-i asculta pt ultima oară (în 20 22 😜) pe aiogura ion și safety car putinică care iar a țipat "safety car! safety car!" când au dansat sincron cizmaru' jr cu cine o fi fost. :crack:

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ENEOS said:

Mda, dacă ar fi fost șefu' la motorul campion poate, așa poa' să dispară liniștit în neant.

 

Ai uitat ca Haudi e pe vine. 

Daca nu ma crezi, cauta online ofertele de job pentru echipa de formula 1.

Hai ca te ajut eu, ca ma uitasem zilele astea peste

https://www.motorsportjobs.com/de/jobs/audi-formula-racing-gmbh

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...