PzKpfW Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Hăhă, am văzut. Blestemele lui Magnussen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 http://www.grandprix247.com/2015/03/03/after-crashing-alonso-thought-he-was-still-a-ferrari-driver/ » Post actualizat in 04 Mar 2015 05:28 Se speculeaza cauza accidentului ca fiind nu o pala de vant cum spuneau cei de la McLaren ,ceea ce mi se pare o retardare,aceste masini au apasare aero de peste 1t,si eu nu vad o pala de vant sa arunce o masina de 1.8-2t,ci faptul ca ERS-ul l-a curentat pe Alonso de i-a dat somn. Masina nici nu a fost lovita foarte tare,chiar nu avea cum sa aiba un asemenea impact incat sa ia somn.M-am mirat foarte tare cand a fost accidentul cu pricina,dar asa are sens. Alonso a luat-o putin pe campie dupa accident,credea ca inca mai e la Ferrari. Oricum mi se pare putin exagerata aceasta masura de a nu concura pt ca a avut o contuzie.Nu mai e flamand,se vede ca a imbatranit Las ca mere Magnussen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Nu mai e flamand,se vede ca a imbatranit Ori e ceva mai grav, de ordin medical si suntem mintiti ... oricum dpdv. al cursei nu pierde nimic pentru ca honda nu va rezista toata cursa .(de ce nu ma mir ? ) Vestea buna din punctul meu de vedere e ca ,nu trebuie sa ma scol de dimineata pe 15 martie Nu ma uit la cursa...la cine sa ma uit ?vettel ?hamilton cum da un tur la toti ? O cursa de f1 fara alonso e ca o cursa fara ferrari .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Obiectivul celor de la McLaren la Melbourne fiind să termine cursa, cel mai probabil nu ai fi văzut nimic. » Post actualizat in 04 Mar 2015 13:14Reporter: "Lewis Hamilton said that winning his first race felt better than having sex." Kimi: “Maybe he never had sex.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Kimi e capatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Kimi e capatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 RTL va mai transmite si anul asta formula1? Sau stiti alta modalitate de vazut la tv pentru cei care nu sunt abonati dolce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 RTL va mai transmite si anul asta formula1? Sau stiti alta modalitate de vazut la tv pentru cei care nu sunt abonati dolce? Știu că s-a pus problema recent dacă mai e viabil dpdv financiar pentru ei să mai transmită F1 având în vedere scăderea de audiență, dar se pare că transmit în continuare. » Post actualizat in 05 Mar 2015 14:47 Una și mai tare despre Alonso: Fernando Alonso 'woke up in 1995' after F1 crash, having forgotten the past 20 years of his life. Da, e dintr-un tabloid. Dar tot e amuzant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 "Spaniolii de la El Pais scriu ca Fernando Alonso, cel care a avut un accident extrem de grav in al 4-lea viraj al Circuitului de la Catalunya, urmand sa rateze startul sezonului, credea ca este inca un adolescent care viseaza sa ajunga in Formula 1 atunci cand s-a trezit din starea de inconstienta! Campion Mondial in 2005 si 2006, Alonso le-ar fi spus medicilor urmatoarele cand s-a trezit: "Sunt Fernando, conduc masini de karting si vreau sa fiu pilot in Formula 1"! Pilotul de 33 de ani nu isi aducea aminte debutul in Formula 1 ce a avut loc in 2001 sau cele 2 titluri mondiale. Purtatorul de cuvant de la McLaren a refuzat sa comenteze si a spus ca raspunsurile despre starea de sanatate a pilotului trebuie sa vina de la doctori: "Tot ce pot spune e ca are un progres bun, si speram si ne asteptam sa se intoarca rapid la starea lui cea mai buna" a spus purtatorul de cuvant. Experti de la faimoasa clinica Mayo din Statele Unite au avertizat ca un al doilea accident in acest moment i-ar fi fatal lui Alonso: "O a doua comotie suferita inainte ca semnele si simptomele primelei sa fie rezolvate ar putea duce la o umflatura rapida si fatala a creierului" au spus acestia. Fernando Alonson a acceptat recomandarile medicilor si a anuntat ca nici nu va fi prezent in Australia pentru prima cursa a sezonului. El tinteste MP al Malaeziei pentru revenirea in circuit." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Din amuzament o dăm în paranoia? O dăm: Alonso may not race again. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Blestemele lui Magnussen Dupa logica asta ar trebui sa-l ajunga si pe Button blestemele lui Magnussen ca doar Mclaren l-a ales pe britanic in locul danezului .Unu la mana .Doi ,Magnussen cum a ajuns la Mclaren ?nu cumva l-a zburat pe Sergio?Cata ipocrizie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Dupa logica asta ar trebui sa-l ajunga si pe Button blestemele lui Magnussen ca doar Mclaren l-a ales pe britanic in locul danezului .Unu la mana .Doi ,Magnussen cum a ajuns la Mclaren ?nu cumva l-a zburat pe Sergio?Cata ipocrizie ... Ce-ai mă? Am făcut şi eu o glumă. Dacă a fost supărat Magnussen pe cineva, a fost pe echipă, nu pe piloţi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Scandalul "Alonso" refuza sa moara : http://www.planetf1.com/driver/3213/35331/Boycott-threat-over-Alonso-incident-report Unele echipe sunt nelinistite si "ameninta" sa boicoteze Melbourne.Ameninta pe foaie,bineinteles. Sunt suparati ca nu stiu sigur ce s-a intamplat cu Alonso si cer McLaren sa faca publica daca Alonso a avut un soc electric sau nu ca sa stie si ei sa nu pateasca asa ceva. E,vorbesc si ei 3 la leu,doar McLaren nu sunt prosti sa-si dea singuri in cap. Dupa cum am mai zis,sunt mai mult ca sigur ca acel accident nu s-a intamplat ca urmare a unei erori de pilotaj a lui Alonso sau a unei rafale bezmetice de vant.De ce : -in acea portiune nu prea ai ce mari greseli sa faci,efectiv nu ai ce gresi,iar o rafala de vant nu poate arunca de pe circuit o masina de F1 in mers,dupa cum am spus,acestea au apasari enorme din aero,pur si simplu e imposibil. -pe de alta parte impactul masinii cu zidul de beton a fost neglijabil as spune eu.Hai sa ne mai uitam odata la poza : Pai da-o draq ca nici suspensia nu s-a rupt,efectiv masina e intacta,doar aripa fata a cedat de la prinderile de sub nas. Mi se pare o aberatie sa sustina cineva ca Alonso a luat somn din impactul cu zidul.Oricine s-a mai uitat la F1 a vazut ce accidente dure pot fi si cum ies pilotii fluierand din masinile facute praf.Draq,l-am vazut pe McNish iesind prin bariera de protectie la 220kmh si dand in pamant cu masina si a iesit din ea.Deci nici nu se pune problema de asa ceva.Iarasi cu capul nu a putut da in nimic,in stilul Bianchi pt ca nu avea in ce.Deci? Ce as concluziona eu vis-a-vis de misteriosul accident al lui Alonso : 1. cauza accidentului nu a fost greseala de pilotaj - experienta pilotului,dar mai ales natura circuitului in acel loc fac imposibila aceasta teza 2.nu a fost o rafala nebuna de vant - varianta oficiala nu sta in picioare dupa cum am mai spus,o masina de F1 are apasare foarte mare ceeea ce o face efectiv imposibil de ridicat de pe roti 3.in urma respectivului accident si a impactului cu zidul Alonso nu putea suferi nici cea mai mica urma de ranire - masina e aproape intacta. Toate aste personal ma duc cu gandul la ipoteza unui "blackout" al lui Alonso in mers si drept urmare acest accident.Si acum intrebareea : de ce si-a pierdut cunostiinta?Pai aspectul sanatatii zic eu ca nu poate fi luat in considerare : pilotii de F1 sunt supusi unor controale draconice si sunt mai fit decat aproape orice atlet si foarte predispusi la efort.Mai ales Alonso care a invatat inca de tanar cat de important e acest aspect de la Schumacher si care e fanatic in legatura cu pregatirea fizica. Ar mai fi deshidratarea accentuata (dar nu vad cum,pt ca au pungi cu lichide cu vitamine pe care le pot bea oricand iar Alonso nu mai e copil sa nu-si dea seama ca s-a deshidratat.). Ar mai ramane doar ipoteza unui factor extern care "i-a dat somn" bietului Alonso,cea mai plauzibila as spune eu.Si aici intra electrocutarea. Pe de o parte e normal ca cei de la McLaren sa incerce sa musamalizeze toata treaba pt ca daca se da pe fata va dati seama ca vor trebui sa ii caute si in fiund aia de la FIA dpdv al sigurantei.Si cine are nevoie de asa ceva si probabil de masuri punitive gen "nu mai aveti voie sa participati la curse pana cand nu rezolvati,etc,etc? Asa o rezolva ei intern si gata. Deci ipoteza electrocutarii as zice eu ca e foarte plauzibila,mai ales ca Alonso era foarte zapacit cand s-a trezit. A,si inca ceva - in poza de mai sus facuta la accident : de ce intervin la masina mecanicii cu manusile acelea de material izolant si foarte lungi????Uitati-va la manusa mecanicului care e cu spatele - aia e manusa de electrician,draq,e pana la cot si e din material izolator. Treaba as spune eu ca e clara ca buna ziua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Și eu consider electrocutarea o posibilitate. Mai ales dacă e adevărat ce scriu tabloidele, și anume că în afară de pierderea cunoștinței a suferit și de amnezie temporară.Acum, în apărarea celor de la McLaren, trebuie subliniat că ei au spus doar că nu știu exact ce s-a întâmplat. Ceea ce au afirmat că știu cu siguranță este că pilotul nu și-a pierdut cunoștința înaintea impactului cu zidul, pentru că între momentul în care a pierdut controlul și momentul impactului, a controlat mașina din volan și a retrogradat trepte în cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Cred ca Alonso o sa se retraga ... se pare ca este multtt mai grav decat pare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Deocamdată astea sunt speculații senzaționalistice. Vom vedea cum decurg lucrurile. Personal mi s-ar părea o pierdere pentru F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Scandalul "Alonso" refuza sa moara : http://www.planetf1.com/driver/3213/35331/Boycott-threat-over-Alonso-incident-report Unele echipe sunt nelinistite si "ameninta" sa boicoteze Melbourne.Ameninta pe foaie,bineinteles. Sunt suparati ca nu stiu sigur ce s-a intamplat cu Alonso si cer McLaren sa faca publica daca Alonso a avut un soc electric sau nu ca sa stie si ei sa nu pateasca asa ceva. E,vorbesc si ei 3 la leu,doar McLaren nu sunt prosti sa-si dea singuri in cap. Dupa cum am mai zis,sunt mai mult ca sigur ca acel accident nu s-a intamplat ca urmare a unei erori de pilotaj a lui Alonso sau a unei rafale bezmetice de vant.De ce : -in acea portiune nu prea ai ce mari greseli sa faci,efectiv nu ai ce gresi,iar o rafala de vant nu poate arunca de pe circuit o masina de F1 in mers,dupa cum am spus,acestea au apasari enorme din aero,pur si simplu e imposibil. -pe de alta parte impactul masinii cu zidul de beton a fost neglijabil as spune eu.Hai sa ne mai uitam odata la poza : 1022.6666666666666x767__origin__0x0_Fernando_Alonso_crash.jpg Pai da-o draq ca nici suspensia nu s-a rupt,efectiv masina e intacta,doar aripa fata a cedat de la prinderile de sub nas. Mi se pare o aberatie sa sustina cineva ca Alonso a luat somn din impactul cu zidul.Oricine s-a mai uitat la F1 a vazut ce accidente dure pot fi si cum ies pilotii fluierand din masinile facute praf.Draq,l-am vazut pe McNish iesind prin bariera de protectie la 220kmh si dand in pamant cu masina si a iesit din ea.Deci nici nu se pune problema de asa ceva.Iarasi cu capul nu a putut da in nimic,in stilul Bianchi pt ca nu avea in ce.Deci? Ce as concluziona eu vis-a-vis de misteriosul accident al lui Alonso : 1. cauza accidentului nu a fost greseala de pilotaj - experienta pilotului,dar mai ales natura circuitului in acel loc fac imposibila aceasta teza 2.nu a fost o rafala nebuna de vant - varianta oficiala nu sta in picioare dupa cum am mai spus,o masina de F1 are apasare foarte mare ceeea ce o face efectiv imposibil de ridicat de pe roti 3.in urma respectivului accident si a impactului cu zidul Alonso nu putea suferi nici cea mai mica urma de ranire - masina e aproape intacta. Toate aste personal ma duc cu gandul la ipoteza unui "blackout" al lui Alonso in mers si drept urmare acest accident.Si acum intrebareea : de ce si-a pierdut cunostiinta?Pai aspectul sanatatii zic eu ca nu poate fi luat in considerare : pilotii de F1 sunt supusi unor controale draconice si sunt mai fit decat aproape orice atlet si foarte predispusi la efort.Mai ales Alonso care a invatat inca de tanar cat de important e acest aspect de la Schumacher si care e fanatic in legatura cu pregatirea fizica. Ar mai fi deshidratarea accentuata (dar nu vad cum,pt ca au pungi cu lichide cu vitamine pe care le pot bea oricand iar Alonso nu mai e copil sa nu-si dea seama ca s-a deshidratat.). Ar mai ramane doar ipoteza unui factor extern care "i-a dat somn" bietului Alonso,cea mai plauzibila as spune eu.Si aici intra electrocutarea. Pe de o parte e normal ca cei de la McLaren sa incerce sa musamalizeze toata treaba pt ca daca se da pe fata va dati seama ca vor trebui sa ii caute si in fiund aia de la FIA dpdv al sigurantei.Si cine are nevoie de asa ceva si probabil de masuri punitive gen "nu mai aveti voie sa participati la curse pana cand nu rezolvati,etc,etc? Asa o rezolva ei intern si gata. Deci ipoteza electrocutarii as zice eu ca e foarte plauzibila,mai ales ca Alonso era foarte zapacit cand s-a trezit. A,si inca ceva - in poza de mai sus facuta la accident : de ce intervin la masina mecanicii cu manusile acelea de material izolant si foarte lungi????Uitati-va la manusa mecanicului care e cu spatele - aia e manusa de electrician,draq,e pana la cot si e din material izolator. Treaba as spune eu ca e clara ca buna ziua. Și eu consider electrocutarea o posibilitate. Mai ales dacă e adevărat ce scriu tabloidele, și anume că în afară de pierderea cunoștinței a suferit și de amnezie temporară. Acum, în apărarea celor de la McLaren, trebuie subliniat că ei au spus doar că nu știu exact ce s-a întâmplat. Ceea ce au afirmat că știu cu siguranță este că pilotul nu și-a pierdut cunoștința înaintea impactului cu zidul, pentru că între momentul în care a pierdut controlul și momentul impactului, a controlat mașina din volan și a retrogradat trepte în cutia de viteze. De acord si eu. As adauga ca "teoria rafalei de vant" nu este plauzibila deoarece Vettel era chiar in spatele lui Alonso si nu a fost influentat de vant. Altfel, se pare ca Honda a ales un design PU diferit de ce exista pana acum. Detalii aici: http://www.formula1.com/news/features/2015/3/16858.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 6, 2015 Autor Share Postat Martie 6, 2015 Cred ca McLaren-ul e atat de rapid, incat fortele G din viraj l-au facut pe Alonso sa lesine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Altfel, se pare ca Honda a ales un design PU diferit de ce exista pana acum. Detalii aici: http://www.formula1.com/news/features/2015/3/16858.html Da,am vazut si eu treaba aia.Solutia e foarte interesanta.Mi se pare mai simpla si mai usor de pus in aplicare decat ce a celor de la Mercedes,are anumite avantaje pe care le are si aceasta (si anume faptul ca mgu-h poate lucra pe recovery doar cu turbina de exhaust iar pe accel doar cu turbina de aer - avantaj major al celor de la mercedes). Cei de la Honda am vazut ca au pus intercooler-ul sus pe motor,pt scurtarea traseului,nu e o idee rea,dar mi se pare mai buna ideea celor de la Mercedes http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1176.html De ce - pe langa avantajul ca mgu-h se poate "juca" doar cu o turbina,se separa complet partea firava,care nu reactioneaza bine la caldura enorma data de gaze.mgu-h si turbina de aer nu mai au deloc treaba cu gazele fierbinti de evacuare,sunt direct in partea cealalta a motorului.Drept urmare,intercooler-ul poate fi mai mic sau aerul de intake e mai rece si drept urmare mai mult,pt ca temp aerului ce iese din turbina de intake e muuult mai mica decat intr-o solutie normala de turbina sau chiar decat la turbina Honda. Am inteles ce a facut Honda : a intuit cel mai bun design din 2014 si anume cel al Mercedes si l-a preluat.Problema e ca ei au preluat solutia pe care spunea Mercedes ca o are,nu ceea ce avea cu adevarat Iata ce animatii avea Mercedes la inceputul lui 2014 : Acolo e acelasi layout al turbinei ca si cel pe care il are Honda acum,dar care nu e deloc asemanator cu ce avea Mercedes pe 28.02.2014 cand au trebuit sa predea un motor pt omologare.Deci clipurile aste misto de pe net erau praf in ochii prostului,ei spuneau ca au asa ceva,dar rupsesera deja turbina in 2,ducand jumate in fata motorului si bagand-o in acea cutie din fata.Sunt convins insa ca acesta a fost ideea de plecare,probabil din 2012 de cand au inceput cercetarea,pana cand cineva genial a avut ideea de a rupe turbina. Oricum chiar si asa designul celor de la Honda e bun,e next best thing dupa Mercedes.Nu inteleg insa de ce nu au adoptat intregul sistem,pt ca pe la jum lui 2014 deja se stia de smecheria asta cu split turbine si avantajele sunt evidente.Honda nu aveau jetoane,trebuiau sa prezinte un motor nou facut cum vreau ei.Iarasi nu inteleg de ce restul nu au adoptat chiar daca era mai greu treaba asta. Cred ca McLaren-ul e atat de rapid, incat fortele G din viraj l-au facut pe Alonso sa lesine Daa,s-a lipitara gumele de asfalt de i-au dat lesin lui Alonso 2015 Alonso : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Radem glumim pe seama lui Alonso, daca daca ce scriu baietii astia e adevarat treaba nu e chiar roz, si inteleg oarecum dece nu piloteaza in Australia. http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-moto/impresionant-fernando-alonso-s-a-trezit-in-1995-dupa-accident-cum-a-raspuns-cand-medicii-l-au-intrebat-cine-este-13938974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Uitati-va la manusa mecanicului care e cu spatele - aia e manusa de electrician Argumentul asta si fotografia doveditoare mi se par elocvente . Ma asteptam ca FIA sa se prinda de "scamatorie" si sa le bage un control . E clar ca restul echipelor stiu cauza accidentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Ca fapt divers,design-urile castilor pilotilor in 2015 : http://www.f1fanatic.co.uk/2015/03/09/2015-f1-driver-helmets-in-pictures/ Castile sunt facute de Schuberth si Arai in majoritate,cativa piloti doar optand pt Bell (probabil in functie de contractele de sponsorizare) Cel mai frumos design zic eu ca e cel al castii lui Vettel (dupa cum ne-a obisnuit deja de atatea si atatea dati cu castile sale superbe) Pt cine nu stie,daca cautati sa cumparati asa ceva nu aveti cum,sunt prototipuri ca sa zic asa,si doar din CF si probabil costa o carca de bani,de genul cateva zeci de mii una. Am vazut de aproape o casca "veche" din 2010 de-a lui Button,deci e imensa,probabil are foarte multe straturi de protectie la interior pt atenuarea impactului. Si daca se intreaba cineva,nu,nu pot fi purtate pe motor odata pt ca sunt huge si in al doilea rand pt ca sunt mai lungi ca sa zic asa decat castile de motor - sunt facute pt a proteja si zona gatului pilotilor,efectiv castile le stau pe piept cand sunt in masina,spre deosebire de moto unde se termina sub barbie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Îmi amintesc despre casca lui Schumacher, care lucra în colaborare cu Schuberth (adică nu avea doar contract de sponsorizare cu ei): era bulletproof, la propriu (calibru mic, de la distanță de 10m+). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) Da,nu stiu cat colabora Schumacher cu Schuberth adica nu prea aveau la ce.Poate doar in materie de confort,in rest... Casca lui Scumacher nu era diferita fata de castile celorlati piloti care foloseau Schuberth in acea perioada.Adica nu era nimic special (bine,cat de nespeciala poate fi o casca de F1...).Da,probabil ca datorita faptului ca era facuta (cum probabil sunt si acuma) din CF mesh,acea panza din CF si kevlar pusa in mai multe straturi si impregnate cu rasini epoxidice,e foarte probabil ca sa fie bulletproof. Schumacher a impins foarte mult Schuberth in F1 pt ca i-a promovat pt ca deh,erau nemti si probabil ii si dadeau foarte multi bani. Dar e un lucru bun pt ca Schuberth face niste casti foarte bune si iata,la ora actuala ei sunt nr.1 in F1. Plictiseala marre,mai sunt cateva zile si incepe Australia. O intrebare interesanta as zice eu : cine credeti ca va fi surpriza in Australia?Care echipa?Cine va impresiona pozitiv? Eu as paria pe Sauber dupa ce am vazut in teste... Editat Martie 10, 2015 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Mercedes. Vor surprinde cu cât de mult sunt mai rapizi față de restul plutonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.