PzKpfW Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Lotus a angajat un pilot de development foarte "talentat" : Carmen Jorda PR stunt și nimic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 9, 2015 Autor Share Postat Aprilie 9, 2015 Da,vezi ca da stirii e dubioasa Mie imi place reclama de pe monopost: "Visit Colibasi ! " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Hamilton pierde teren in China, Kimi e la 0.4s in spate si se pare ca Mercedes iar are probleme cu pneurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 10, 2015 Autor Share Postat Aprilie 10, 2015 Ia uitati aici ceva supersmecher Artist omul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Hamilton pierde teren in China, Kimi e la 0.4s in spate si se pare ca Mercedes iar are probleme cu pneurile. How wrong were you? Bine,personal mi-ar fi placut sa ai dreptate,dar se pare ca nu.A fost o cursa mai plictisitoare decat plictiselile alea cand era Schumacher in floare si depasea la boxe. Interesant e faptul ca pe softuri Ferrari era langa AMG,cum s-a pus medium,la revedere.Ciudat,ma asteptam sa fie invers. Boooring,nici nu avem despre ce discuta in legatura cu cursa,poate doar despre gandirea de profund robot a lui Rosberg care a spus prin radio "nu ma apropii mai tare de Hamilton,ca risc sa imi bulesc gumele".Cum draq o fi vrand el sa castige nu stiu.Bine,nu stiu daca i-a trecut la un moment dat prin cap sa-l atace pe pista,Doamne fereste! Asteptam cu nerabdare cursa de la MotoGp de la COTA,ca poate se intampla ceva.Sper sa nu mearga Marquez avion sa ne plictiseasca si ala. A,asta e noua - Go Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Probabil partea cea mai interesantă din cursă: conferinţa de presă.Relaţia dintre Rosberg şi Hamilton se deteriorează. Ferrari are de câştigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Probabil partea cea mai interesantă din cursă: conferinţa de presă. Relaţia dintre Rosberg şi Hamilton se deteriorează. Ferrari are de câştigat. Am inteles ca Hamilton nu a semnat prelungirea contractului inca? Pregateste cumva o mutare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Nu. Nu are de ce. Are cea mai bună mașină de pe grilă și o echipă de uzină în spate. Iar dacă vrei să te bați pentru titlu îți trebuie musai o echipă de uzină. Nu prea are alternative. Unde să meargă? La Ferrari? Nu și au exprimat niciodată interesul față de el. RedBull (echipa oficială Renault) are probleme - și nu doar cu PU-ul. McLaren (echipa oficială Honda) deși are potențial este deocamdată foarte departe. Ar putea să meargă bine în 2016, dar de ce să dea vrabia din mână pe cea de pe gard?Sunt sigur că s-au înțeles deja pe fondul contractului și pe salariu, acum mai negociază detalii, gen la câte evenimente de PR este obligat să meargă în fiecare an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Bai nene ce cursa mai mult decat boring...singura chestie interesanta a fost strategia lui Raikonnen care s-a interpus intre cele 2 AMG-uri,foarte frumos. Vettel ar fi avut o sansa dar a comis-o,eram gata-gata sa cred ca il va face pe Rosberg si cand colo a facut o greseala de 2 lei,pacat... Vad ca si McLaren isi revine usor,dar numa pe jumate. Se vede revirimentul Ferrari pe un circuit care anul trecut a fost exclusiv Mercedes.Dar cursa foarte booooring. Bai nene,dar prin comparatie,ce cursa a fost la MotoGp,au mama....Cum au mers baietii aia,vai vai,cred ca cea mai frumoasa cursa de cand a venit Marquez la clasa mare. Si Dovi si Crutchlow cu moto de client... Dar cum a venit Rossi,bai nene,ca marfarul,ce inseamna un pneu bine ales...si Marquez,cata indarjire,cata ambitie si cata inversunare.. Si ce a comis-o,ca un copil,efectiv a culcat motoreta peste a lui Rossi,intuind ca in acel moment ar fi trebuit si Rossi sa o culce,dar ala,vulpoi batran,nu a culcat-o chiar atunci tocmai pt a o tine dreapta mai mult si astfel sa-l oblige pe MM sa iasa mai in exterior.Dom'le ce inseamna experienta!Cand l-a prins in dezavantaj pe copil,l-a si ars,scurt. Dar si MM dur,prea dur,el credea ca si Rossi e Bautitsta si Pedrosa sa le smulga el cablurile. Vulpoi batran si versat domnul Rossi... Patru curse ale lui Rossi in care si-a ingenuncheat adversarii vor ramane legendare : Suzuka (cred) cand l-a scos Biaggi cu cotul pe iarba si dup-aia a revenit,l-a depasit si i-a arat degetul mujlociu,Laguna Seca 2008 cand l-a depasit pe Stoner in corkscrew si dupa aia Stoner a cazut in nisip incercand sa-l prinda,Barcelona 2009 cand l-a depasit pe Lorenzo in penultimul viraj la mustata (tot in stilul cum l-a depasit si aici pe MM,numai ca Lorenzo a avut cap sa nu intre in el) si cursa asta. Magnific.36 de ani.Ce sa mai zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Două articole interesante, ambele despre motoare: Se pare că cei de la Ferrari vor avea un boost motor de circa 20-30cp chiar din următoarea cursă, la Barcelona. Craig Scarborough prezintă în detaliu arhitectura motorului Honda. Bineînțeles, este vorba în primul rând de arhitectura turbocompresorului. Pe scurt: (...) Honda has pioneered the use of an axial flow compressor. Rather than a large centrifugal fan, there are a series of smaller fans along a shaft. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Două articole interesante, ambele despre motoare: Se pare că cei de la Ferrari vor avea un boost motor de circa 20-30cp chiar din următoarea cursă, la Barcelona. Craig Scarborough prezintă în detaliu arhitectura motorului Honda. Bineînțeles, este vorba în primul rând de arhitectura turbocompresorului. Pe scurt: Enjoy! Foarte interesant articolul despre motorul Honda,foarte tare ideea lor,idee din cate am inteles nascuta si pentru obtinerea unui lag mai mic,dar mai ales pt obtinerea unui packing superior.Bravo lor,daca isi rezolva problemele de fiabilitate,cred ca vor fi foarte perfromanti. De mult am vazut ca McLaren efectiv nu mai are fiund,deci va dati seama ce packing au ! Am inteles ca s-a vazut treaba asta la Bahrain cand i-au dat carenele jos lui Button ca nu ii mai merea utilajul.Si atunci s-a vazut "aranjarea" motorului Honda.Bai nene ce pot extrapola niste baieti doar dintr-o privire.Da,ce sa mai,nu mai am ce sa mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 21 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Da. 1 mai 1994. Si inca lumea isi aduce aminte cat de bun a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Un punct de vedere foarte valid al lui Briatore.Sunt de aceeași părere. Mercedes merge foarte bine, au situația sub control. I-au lăsat pe Ferrari să se apropie pentru a nu mai fi supuși presiunilor legate de dominație. Tot ei vor caștiga campionatul la constructori, iar Hamilton la piloți. Și asta într-un mod lejer.Și o altă părere, a lui Sir Stirling Moss de data aceasta, despre compatriotul lui care domină campionatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Pe Briatore nu-l mai baga nimeni in seama si de aceea orice declaratie da,cauta sa fie exploziva.La fel e cazul si aici.Mercedes e fericita ca Ferrari le bate la usa.Yeah,right.Mercedes e fericita ca e amenintata.Si amenintata nu de oricine,ci de Ferrari,adica probabil cea mai puternica echipa din F1,o echipa care are niste parghii politice de nu se poate. Sunt sigur ca Mercedes se plictisea asa de una singura pe locul 1 si de-abia astepta sa se bata cu cineva pt suprematie.Si mai ales cu Ferrari.Imi vine in minte gluma aceea spusa de pilotii din anii'90 : FIA = Ferrari Internal Affairs Acum serios,cei de la AMG mi s-au parut foarte sifonati si ingrijorati dupa Sepang,nu cred ca e cazul.Si la ce disciplina si ce drive are Vettel si la cat de dur pare Arivabene,eu nu cred ca celor de la Mercedes le face placere sa ii vada in coasta lor.Pe anumite circuite eu zic ca vor fi o reala amenintare.Iar daca Primadona va gresi sau va avea o problema tehnica in 1-2 curse,cum era sa fie cazul la ultima,atunci AMG va avea o mare problema cu Ferrari. Deci ca si concluzie,Briatore vrea sa fie bagat in seama.Si il mai si linge putin pe Bernie in acel loc,poate primeste vreun post caldut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Serios acum, tu ai dubii în legătură cu câştigarea titlului de către Hamilton/Mercedes anul ăsta? Că eu n-am deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Suspectez ca Ferrari e la 0.5s in spatele AMG.Asta e clar,se vede,daca stii unde sa te uiti,in timpii de Q3 pe aceleasi gume,etc.Aici la Barcelona se va vedea foarte clar gap-ul real.Daca Ferrari reuseste sa aduca un update care sa mai "rada" un 0.3 din acel gap,atunci avem un razboi.Bine,asta inseamna ca in acest timp AMG sa stea cu mainile in san. Iar cat despre o predictie atat de rapida despre campionul,mondial,da,eu chiar am dubii.Dupa acel campionat castigat de Kimi in 2007 parca la mustata in ultima cursa,chiar cred ca orice se poate intampla. Dupa cum am spus,din ce se vede la suprafata (pt ca mai mult nu avem cum sti),AMG e la 0.5s in fata.Ei pot lua campionatul linistit cu acest gap.Numai ca au niste dezavantaje : ca si piloti,as spune ca pt castigarea unui campionat,Vettel e mai bun,iar ca si echipa as spune ca la ora actuala echipa Ferrari tinde sa fie peste AMG cu toti directorii ei. Dupa cum am spus,daca cumva abandoneaza ala mic si negru in 1-2 curse in timp ce Vettel (care - s-o recunoastem - bulan a avut intotdeauna,in absolut tot ce a facut! ) puncteaza bine,atunci s-ar putea sa avem o lupta.Iar daca cumva se vor bate de la egal la egal,mizez pe Vettel cu ochii inchisi,pentru ca primadona e mai slab psihic,daca simte ca ala ii va sufla in ceafa se pierde.Sa nu uitam prostiile pe care le-a zis si le-a facut anul trecut in Monaco,Ungaria si in alte parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Încă o plictiseală grozavă. Mi s-a cam luat de Formula 1 asta actuală. E trist că am ajuns să spun asta după ce am urmărit sportul ăsta atâta timp.Mai sunt vreo 10 ture, dar nu mai am ce urmări. Încă o dublă Mercedes, obţinută fără mari emoţii. Clasament ermetic, lipsă totală de acţiune sau spectacol.Method, mai ai şi acum dubii despre faptul că Mercedes controlează situaţia şi că vor câştiga şi anul ăsta campionatul cu vreo câteva curse înainte?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 10, 2015 Autor Share Postat Mai 10, 2015 Da, am incercat si eu sa ma uit la cursa, dar nu ma mai atrage deloc. Pur si simplu nu ai nicio emotie, nimic. Mai multa placere iti face sa te uiti pentru a 50-a oara la Singur Acasa pe ProTV, sau la Titanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Foarte slaba cursa.continua seria curselor plictisitoare!oare se va termina vreodata si aceasta serie? Cand ne vom putea uita din nou la o cursa adevarata de f1.?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Am rezistat cu eroism 36 de tururi,sperand macar intr-un duel Ham-Vett,cand colo dupa asazise tentative de apropiere( ca nu poti le poti numi de depasire) s-a trecut la planul B!Hait,zic ,sa vezi acum ciomageala ,depasiri nebunie!Cand colo planul B era sa intre Ham la boxe sa bage harduri si pana se prinde Vett si Ferrari ce se intampla ,sa recupereze 2-3 sec pe tur!Cand lucrurile au devenit clare subconstientul m-a trimis la somn pana in ultimul tur,cand ma trezesc in galagia facuta de comentatori!Saracii cred ca stiau ca privitorii baga somn de voie si au incercat sa trezeasca audienta!Daca tot m-au trezit zic ca poate s-a intamplat vre-un miracol in tentativa de cursa!Soc,nimic!Terminau baietii la zeci de secunde unii de altii de ziceai ca-i cursa de 24 de la Le Mans! Adevarul e ca F1 traieste din amintiri si din reclama puternica !Spectacolul este minunat,sublim dar lipseste cu desavarsire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Booring.Bine,era clar dupa primele 2-3 tururi ca Rosberg va lua locul 1.A fost ceva de urmarit cat timp s-au batut cei 2 pt locul 2,cand AMG a realizat ca pe hard-uri se mere foarte bine (luand probabil in considerare si timpii realizati de Kimi pe hard) a schimbat strategia,i-a ingenuncheat pe cei de la Ferrari si toata treaba a devenit boring.Ferrari nu a avut replica la asa ceva si nu a avut tupeul sa faca aceasta miscare din mers,ramanand pe planul initial.Nu stiu daca ar fi reusit sa-l mentina pe Vettel pe 2 daca mimau strategia lui Hamilton,dar oricum nu aveau ce pierde zic eu,pt ca tot iesea un Ferrari pe 3.In fine. A,si va urma o cursa zic eu la fel de boring,si anume Monaco Încă o plictiseală grozavă. Mi s-a cam luat de Formula 1 asta actuală. E trist că am ajuns să spun asta după ce am urmărit sportul ăsta atâta timp.Mai sunt vreo 10 ture, dar nu mai am ce urmări. Încă o dublă Mercedes, obţinută fără mari emoţii. Clasament ermetic, lipsă totală de acţiune sau spectacol.Method, mai ai şi acum dubii despre faptul că Mercedes controlează situaţia şi că vor câştiga şi anul ăsta campionatul cu vreo câteva curse înainte?... Normal ca am dubii.Chiar in primul viraj,cand Vettel a trecut de Hamilton,iar Bottas s-a strecurat putin fortat pe interior,pe trasa murdara,m-am gandit,in timp ce Bottas frana,iar Hamilton a ales trasa de exterior care era mai aderenta ca Bottas nu va reusi sa franeze.Zic sa vezi scandal ce iese daca da asta in primadona. Situatia inca nu e trasata,pentru ca Ferrari le sufla in ceafa,dupa cum am zis,tot ce e nevoie,e un abandon de-al lui Hamilton in timp ce Vettel iese pe podium,si treaba se relanseaza.Bine,la fel de bine,se poate si invers.Insa cu Ferrari in ceafa celor de la AMG,deocamdata nu e batut nimic in cuie. Treaba cu spectacolul in F1 insa,da,e o problema.Nu e o problema noua insa as spune.E o problema care dateaza de prin '98,daca imi aduc eu bine aminte.Cam de atunci a inceput cate o echipa (in acel caz McLaren cu Hakinnen) sa ia avans major fata de restul.Si asa s-a intamplat in foarte multi ani de atunci : 98-99 - McLaren,2000-2004 - Ferrari,2005-2006 - Renault,2007-2008 - McLaren,2009 - BrawnGp,2010-2013 - RedBull si in fine 2014 (si probabil 2015) - AMG.Adica nu e o treaba noua - "vai ce domina cutare,nu mai e spectacol" - pai draq,treaba asta se intampla de foarte,foarte multi ani.Sau nu stiu,m-am uitat eu la alt F1? A,da,s-au mai intamplat anumite chestii care nu au facut in anumiti ani (foarte putini de altfel) dominatia echipei cu cel mai bun pachet tehnic sa nu fie suprema,de ex in '99 parca pe la sfarsit Hakkinen si Schumacher s-au batut destul de rau,iarasi,Alonso s-a batut cu Schumacher prin 2005 parca,iar,in 2007 care a fost probabil cel mai disputat final de campionat Kimi a castigat nesperat titlu (din cauza ca echipa cu cel mai bun pachet tehnic - McLaren - nu si-a sustinut primul pilot,si anume Alonso,de la inceput pana la sfarsit (Alonso ar fi castigat astfel campionatul lejer as spune eu),ba dimpotriva,suspectez ca l-a sabotat pe alocuri,si a preferat sa-l sustina pe musiu Hamilton care a avut un debut fulminant sperand sa-l faca campion mondial de la debut toate datorita faptului ca era british si crescut de McLaren,un gest prostesc care s-a intors impotriva lor,iarasi,au mai fost ceva frasuieli prin 2011 mi se pare cand Vettel era gata-gata sa piarda la Alonso.Din acelasi capitol,va mai aduceti aminte poate de Williams-ul botezat Airbus de prin '92-'93,acele masini cu suspensie adaptiva conduse de Mansell impotriva carora chiar si piloti de talia lui Senna erau incapabili sa riposteze?Si atunci despre ce vorbim ?F1 actuala e aproximativ aceeiasi aceeiasi (a nu se confunda cu F1 romantica dinaintea anilor'90 - dar aia nu cred ca a fost cineva de aici sa o vada live) Oricum,ideea de baza e ca echipa care aduce cel mai bun pachet tehnic domina categoric.Si asta se intampla vreme de minim 2 ani (mai avem si cazuri nasoale de genul RB - 4 ani,aia a fost plictiseala groaznica.Acele 5s la care termina Vettel in fata erau de fapt o eternitate) pana ceilalti reusesc sa contracareze tehnic si sa surclaseze respectiva echipa.E adevarat,dupa cum am spilcuit mai sus,in unii ani s-a intamplat ca echipa care avea cel mai bun pachet tehnic sa nu fie tocmai buna ca si strategie,deci baietii de pe teren nu erau asa buni fata de baietii de la fabrica,si atunci erau prinsi pe alocuri de echipa nr.2 si iesea cate un razbel.Dar la ora actuala,invatati mai ales de profesionalismul perioadei Ferrari 2000-2004,rareori se mai intampla asemenea lucruri.Nivelul de profesionalism e unul fantastic,se cauta controlarea fiecarei variabile,si de aia se elimina spectacolul.Nu trebuie sa ne suparam pe ei.Si nici macar pe Bernie. Desfacut,mecanismul e simplu : cu cat F1 e privita la tv de cat mai multi oameni,cu atat echipele au la dispozitie mai multi bani.Cu cat mai multi bani au la dispozitie,cu atat mai multi profesionisti pot lua.Cu cat profesionistii (atat cei din r&d,cei din fabrica cat si cei de pe pista) isi fac treaba mai bine,cu atat elimina spectacolul.Dragut,nu? Vis-a-vis de problema spectacolului in F1 - zic eu ca s-a plecat pe o strategie gresita inca din start : impunerea unui anume nr de km care trebuie facuti de motor,cutie,etc,apoi infiintarea DRS si a gumelor care se distrug repede,apoi cand acest lucru nu a dat roade (vezi dominatia RB),schimbarea motorului 2.4 V8 aspirat cu inj indirecta cu V6 1.6 turbo cu inj directa (intr-o oarecare masura o schimbare buna pt ca tehnologia F1 era deja depasita de masinile de strada) dar limitarile foarte mari pe combustibil,debit si ture,fapt ce au dus la limitarea puterii cu peste 30%.Se vede ca regulile nu functioneaza deloc,regulamentul facut de FIA tocmai in scopul nivelarii sanselor de fapt nu are deloc asemnea efect. Ce ar trebui sa se faca in opinia mea : o impartire mai ok a banilor astfel incat si echipele de jumate si de coada clasamentului sa puna mana pe niste bani seriosi,renuntarea la gumele actuale si la DRS,renuntarea la regulile de fiabilitate,renuntarea la limitarile de combustibi,debit si ture si chiar marirea cap. pana la 2L as spune.Pe de alta parte,un control drastic pe orice fel de dispozitiv gen TC (mi se pare hilar cum nimeni nu are TC,dar la start nu patineaza o roata din 20 de masini,Hamilton a si spus-o intr-o cursa "la start nu mi-a functionat dispozitivul care regleaza turele" - doh) si limitari majore pe aero -renuntare la teatray,etc.A,si alt aspect,renuntare totala la comunicatiile radio si chiar la telemetria in timp real. Pt ca la ora actuala pilotul e ca un instrument,nu e el creierul nici macar in cursa,ceea ce e normal pt ca un ing poate judeca de pe margine mult mai obiectiv toata strategia decat din focul luptei,dar odata ce li se taie comunicatiile si telemetria,va trebui ca pilotul sa ia decizii bazate pe instinct,ceea ce va fi foarte interesant.Ca o paranteza,de aia si merg asa bine pilotii rookie in F1,pt ca sunt doar instrumente. Spectacolul va veni in F1 doar cand vom avea peste mia de cai,fara TC,cu foarte putin downforce,fara radio si prin urmare fara strategiile elaborate care sunt la ora actuala.Altfel nu. Vis-a-vis de lipsa de spectacol in special a sezonului 2015,sunt de parere ca la asta contribuie si incapabilitatea anumitor echipe factory si mai ales incapatanarea lor : in timp ce in anii de demult,o solutie tehnica castigatoare,odata descoperita,se copia rapid si pana la sf sezonului avantajul disparea,acum,desi s-a identificat clar principalul avantaj tehnic al celor de la AMG ca fiind turbina split,nici unul din constructorii de motoare nu a copiat aceasta solutie.Prin urmare,Ferrari a venit cu un pachet per total foarte bun,dar cu un dezavantaj de putere,desi am vazut si la aceasta cursa ca pe curbele de mare viteza sunt mai rapizi,Honda si-a implementat turbina ei proprie similara unui jet,care probabil in the long run va fi o solutie castigatoare,dar Renault a persistat in prostie,ba mai mult,a ajuns pe noi culmi,reusind sa aduca un motor 2015 mai slab decat modelul 2014,ceea ce mi se pare deja ireal,si in acest proces,reusind sa ingroape munca unui inginer desavarsit cum e Newey si a unui pilot fenomenal in persoana lui Ricciardo. Draq,normal ca AMG domina campionatul : e o cursa in care doar Ferrari le mai da replica,restul unul e schiop,unul e olog,altul e in carucior direct,si multi sunt asa datorita incapatanarii si a insistentei in a continua pe niste solutii tehnice depasite,unele echipe sunt chiar incapabile de-a dreptul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 11, 2015 Autor Share Postat Mai 11, 2015 In sfarsit cei de la Lotus au conceput un monopost special pentru Pastor Maldonado : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) si Tyrrell GP a mai avut pret de cateva curse asa ceva.... » Post actualizat in 11 May 2015 10:19 si chiar a castigat o etapa de mare premiu (1976 Suedia) cu o astfel de dracovenie.... in acel an a iesit pe locul 3 la constructori Editat Mai 11, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 A fost cam circumstanțială victoria aia. Oricum, design-ul avea avantaje și dezavantaje. Până la urmă a murit (în principal) datorită lipsei de dezvoltare din partea furnizorului de cauciucuri.Method, marea diferență față de epocile pe care le-ai menționat este că acum, concurenței îi este foarte greu să recupereze deficitul de performanță datorită unui regulament foarte rigid. Până la urmă cred că doar Ferrari a dominat la fel de categoric precum o face Mercedes acum, și asta numai în 2001, 2002 și 2004. În rest, campionatele au fost destul de disputate, în mare parte datorită lui Schumacher care chiar dacă nu avea cea mai bună mașină, reușea cumva să compenseze și să se bată la titlu.Mi se pare cel puțin... ciudat faptul că Mercedes tot atenționează despre "pericolul Ferrari", în cazul în care și-au plasat ambii piloți pe podium în fiecare cursă (!) din acest an, și au reușit 3 duble în primele 5 etape (!). Au deja aproape dublul punctelor celor de la Ferrari în clasament - din nou, după doar 5 curse. Nu îmi place, dar trebuie s-o recunosc: Mercedes controlează foarte bine situația și au titlurile în buzunar în proporție de 95%. Mai mult, chiar îi cred pe Marko și pe Briatore care au spus că "apropierea" asta a celor de la Ferrari este artificială, o iluzie creată cu ajutorul celor de la Mercedes care și-au dat seama că gloria fără spectatori nu e glorie.Deocamdată urmează Monaco, o cursă unde depășirile sunt aproape imposibile și unde locul de plecare din grilă are o importanță capitală. Dacă nu plouă, singura întrebare este: Hamilton-Rosberg, sau Rosberg-Hamilton? » Post actualizat in 11 May 2015 14:16...Măcar să ne delectăm cu ceva interesant: schimbările aerodinamice a celor de la Ferrari... ...Și noul nas al RB11, care permite intrarea un flux de aer mai important sub șasiu: Element care la final nu i-a ajutat cu nimic, în ciuda laudelor lui Horner: It's an engineering masterpiece that they've managed to achieve Restul noutăților tehnice aici.Și la final, Grosjean în FP2: I think I lost something on the straight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.