Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite ca wrc anul asta a inceput sa sune! Nu stiu cum si in ce fel, dar tot turbo sunt.

Suspensii active sunt destule pe strada.

 

Eh,da,au un oarecare sunet.

Cred ca se aude mult sunet din tobe,ca am vazut ca sunt obligati la tobe pana in capat,si de acolo au bas.Se aud frumos pe decel,ceea ce nu e cazul la F1,care sunt mai energy efficient si odata ce ai taiat gazul ele recupereaza si energ din turbina si totodata taie combust.Deci nu vom vedea veac in F1 acele jerbe de foc iesite si acele grohaituri pe decel.

Iarasi,nu stiu cate ture au.Sunetul se face mult din ture.

In F1 sunt lim la 15 mii ceea ce zic eu ca e o greseala.Si pe deasupra nici ei nu ii dau drumu in 15 mii decat in quali de frica sa nu faca poc motoarele,ca tre sa tina coispe runde.

Toate astea cumulat cu puterea masiva care e in F1 si care face ca motoarele sa nu mai macine in ture,ci sa se tureze scurt pana pe la 12 mii si dupa aia schimb sup,duc la sunetul din F1.

 

Acolo as umbla,ture multeeee si reliability.Si atunci probabil ar incepe si F1 sa se auda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, dar la 12000 motorul in 6 cil suna ca un 4 cil la 18000! Ceea ce sigur nu fac wrc - urile, as zice ca se opresc pe la 8000. Oricum schimbarea sunetului 2017 e majora, eu am auzit doar din transmisiunile de pe net, dar mi s-a confirmat de catre oameni care le-au vazut live la Monte Carlo.

Una peste alta ,ma felicit ca am apucat sa vad F1 live in 2006, acum de banii aia as face cu totul altceva.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta ,ma felicit ca am apucat sa vad F1 live in 2006, acum de banii aia as face cu totul altceva.

:ok:

Si eu vroiam sa ma duc anul trecut pe Hungaro dar am fost sfatuit sa nu.

 

 

Pai da, dar la 12000 motorul in 6 cil suna ca un 4 cil la 18000! Ceea ce sigur nu fac wrc - urile, as zice ca se opresc pe la 8000. Oricum schimbarea sunetului 2017 e majora, eu am auzit doar din transmisiunile de pe net, dar mi s-a confirmat de catre oameni care le-au vazut live la Monte Carlo.

Pai ar trebui sa studieze sa vada ce au in plus masinile de wrc si eventual sa le imite daca se poate.

E adevarat ca sunetul e o problema majora la F1 actuala.Asta nimeni nu poate nega.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca ar fi aia roata-la-roata 20% din timpul unei curse iar primii 4-5 s-ar depasi reciproc de 10-15 ori n-ar mai baga nimeni de seama ca nu "suna" trompetele alea ca trimbitele Ierihonului.

Hai sa fim seriosi, cine vrea sunet se duce la show aeronautic cu jet-uri militare supersonice si nu-i mai trebuie urlete juma' de an dupe ... la dracu', presiunea undelor e atit de mare ca dai drumu' la vezica daca nu esti atent.

Dar intr-adevar, cind 90% din depasiri sint la boxe, cind pilotii trebuie sa faca management de combustibil cu pedala la jumate si de cauciucuri cu pedala la sfert, cind de la boxe vine ordenul "nu depasi, sintem confortabili cu locul 6" ... atunci plm, troacele alea trebuie macar sa sune, sa simti ca ai dat minim doo'ste de ioroi pe ceva grandios, nu?

 

Sau ii slobozi lesa lui Max, nu se exista sa nu faca el macar un pocinog per cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost sa vezi vreo cursa live? Formula, MOtoGP, orice. Eu la showuri aero nu ma duc, nu ma pasioneaza, dar la curse mai merg, chiar si la cele interne auto. Si nu e concurs "spl" sau cum ii zice cand basii fac tabla sa zbarnaie, dar sunetul e o componenta f importanta a spectacolului. La F1 am avut dopuri de urechi, pe vremea aia sunetul era prea puternic. Ma gandesc de ex sa merg la DTM cat mai au inca V8. Inclusiv la MotoGP una sunt antrenamentele si calificarile si cu totul alta cursa cand vin grupati cu motoarele urland. La tv nu sunt nici pe departe aceleasi senzatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost deja 2 ani la rand la motogp,spun la toata lumea sa se duca,ca nu regreta,e super show de la RB roookies pana sus la motogp.Sunet demential,merg baietii aia pe curbe de te ia groaza.nota 15.La tv e vacs pe langa ce se intampla in realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sauber C36 - prima prezentare cu o mașină reală:

 

SauberC36Ferrari_Front_Iso_MidRes.jpgSauberC36Ferrari_Back_Iso_MidRes.jpgSauberC36Ferrari_Side_MidRes.jpgSauberC36Ferrari_Front_Top_MidRes.jpg

 

Observații inițiale:

  • Sharkfin mult mai proeminent decât în CGI-ul de la Williams.
  • Priza de aer superioară este mare și împărțită în două - probabil că una duce la airbox, cealaltă la MGU-H.
  • Prize de aer laterale destul de minimaliste, ceva uzual la Sauber.
  • Nu văd S-duct?!
  • Nas aproape identic cu cel de la Williams, se pare că așa vor arăta majoritatea.
  • Faină culoarea, dar alarmant de puțini sponsori...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto de tot bestia, pacat de ampenajul ala care strica linia lunga, joasa si cursiva a caroseriei.

Nu stiu cine a gindit regulamentul tehnic pentru "exterioare" dar a fost un geniu; in fine, probabil la Monaco nu se vor putea depasi nicicum, insa rezultatul estetic e superb.

Ce nenorocire e pe eleronul ala din fata! complicat, complicat ...

 

O ultima observatie (din partea mea nu vreau sa mai continui pe subiect) ref la subiectul cu sunetul: e ca si cum la un concert Rammstein mergi pentru "show" cu fum, artificii si lumini in loc sa mergi pentru muzica baietilor; adica nu e rau ca exista, dar nu e esential pentru ceea ce vrea sa spuna artistul, e un simplu adjuvant. Pina la urma cred ca de fapt nu convine nimanui din cei direct implicati in curse urletul ala continuu, dar esapamentele sint goale si scurte strict pentru performanta si nu pentru cum suna. Are si sunetul aportul lui, asta nu contest, sa vezi senzatie ciudata la cursele de Formula E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sauber C36 - prima prezentare cu o mașină reală:

.........

Observații inițiale:

  • Sharkfin mult mai proeminent decât în CGI-ul de la Williams.
  • Priza de aer superioară este mare și împărțită în două - probabil că una duce la airbox, cealaltă la MGU-H.
  • Prize de aer laterale destul de minimaliste, ceva uzual la Sauber.
  • Nu văd S-duct?!
  • Nas aproape identic cu cel de la Williams, se pare că așa vor arăta majoritatea.
  • Faină culoarea, dar alarmant de puțini sponsori..

:eek:

Da,vad ca micsoreaza mult fantele de racire ale radiatoarelor si fac racire si prin priza de aer admisie motor.Avantajele turbo...nu iti mai trebuie atata deschidere pentru admisia fortata,il bagi cu "pumnul",cu turbina.

Chiar ca putini sponsori...cred ca si Sauber sunt pe marginea prapastiei...

 

Oricum,interesanta masina,e big,e faina.

Culoarea e prea tare.Trebuiau sa scoata albul ala,sa fie doar albastrul ala metalic si culoarea cafelei,foarte misto.

 

Huge tyres pe spate,masive....vai cum o sa cada recordurileee...

 

O ultima observatie (din partea mea nu vreau sa mai continui pe subiect) ref la subiectul cu sunetul: e ca si cum la un concert Rammstein mergi pentru "show" cu fum, artificii si lumini in loc sa mergi pentru muzica baietilor; adica nu e rau ca exista, dar nu e esential pentru ceea ce vrea sa spuna artistul, e un simplu adjuvant. Pina la urma cred ca de fapt nu convine nimanui din cei direct implicati in curse urletul ala continuu, dar esapamentele sint goale si scurte strict pentru performanta si nu pentru cum suna. Are si sunetul aportul lui, asta nu contest, sa vezi senzatie ciudata la cursele de Formula E.

Pentru spectacol e foarte bun sunetul.E un alt simt al omului,pe langa vaz,deci e super important.Si acest simt era efectiv asaltat.

Acele masini dadeau o senzatie majora de forta.

Acum nu mai e cazul.

 

Normal ca esapamentele sunt goale strict pt performanta.Si masinile sunt slim si alungite pt aero,nu ca sa arate frumos.Look-ul si sunetul sunt consecinte firesti.

Cu turbina nu mai e cazul.

» Post actualizat in 21 Feb 2017 07:39

Saptamana asta e "Launch week" :bounce:

 

Incepu bine saptamana cu Sauber C36 - link pt celelalte aici.

 

Azi pe 21 e Renault-ul.

Interesant va fi AMG-ul pe 23 (joi) si RB pe 26 (dum).

 

Primele teste incep luni pe Barcelona si dureaza pana joi,deci 27 Februarie - 2 Martie.

Parca incepe usor-usor sa se dezmorteasca treaba.Miroase a primavara deja cand vin testele din F1.

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă o zi, încă o mașină: Renault RS17

 

C5MqAFFWMAIZ3da-jpg_large-a30c0.jpgC5MqGJSXUAAttEE-jpg_large-a8b92.jpg58ac5b5580a1da8d654007ae793bca43bdae7225Screenshot-2017-02-21-15.23.08.jpgScreenshot-2017-02-21-15.23.18.jpg

 

Pozele nu-s excepționale, dar se disting trăsături foarte asemănătoare cu cele de la Sauber: sharkfin foarte mare, nasul lăsat cu o protuberanță în vârf, prize de aer laterale relativ mici, priză de aer centrală mărită pentru pentru răcirea MGU-H-ului și... tot nu văd S-duct?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă o zi, încă o mașină: Renault RS17

 

 

Pozele nu-s excepționale, dar se disting trăsături foarte asemănătoare cu cele de la Sauber: sharkfin foarte mare, nasul lăsat cu o protuberanță în vârf, prize de aer laterale relativ mici, priză de aer centrală mărită pentru pentru răcirea MGU-H-ului și... tot nu văd S-duct?!?

True.

Sharkfin-ul probabil va fi litera de lege

Iarasi prize mici de aer la radiatoare - se pare ca au rezolvat cam toti problemele pe care le aveau in 2014 pe cooling - nush cum naiba au prizele de aer mai mici decat in 2013 pentru ca mai e si intercooler-ul care are nevoie de racire.

Bine,daca stau sa ma gandesc bine,e ca la diesel-ul meu care nu baga caldura decat foarte tarziu acum iarna - randament crescut.De la un randament de 30-33% s-au dus la un randament de peste 50%,asta inseamna in mod clar mai putina caldura emanata,asta inseamna nevoi mai mici de racire.

Si de asemenea prefera si vad ca folosesc intens aerul care mai demult era necesar pt admisia fortata,cel din priza de sus,pentru racire.Renault chiar foarte mult,la fel ca si anul trecut cand avea 3 prize de aer aberante acolo.Pentru ca pe de o parte,dupa cum am mai spus,nu mai au nevoie de atata volum pt admisia fortata,il forteaza ea turbina destul,iar pe partea ailalta prefera sa strice fluxul de aer de sus decat pe cel de jos,acolo jos incearca sa bage tot aerul pe diffuser-ul spate.

S-duct-ul se pare ca numa la smecheri va fi.

 

Ce ar fi de remarcat la RS17 ar fi ca la prinderea aripii fata de masina exista doua mici aripioare. Sunt curios daca or sa fie singurii cu asa ceva, probabil e o solutie pentru a directia aerul pe tea-tray.

Da,am vazut si eu treaba aia,pentru ca e conturata frumos.Foarte interesant,si foarte buna ideea.Normal ca ele canalizeaza aerul pe tea-tray.

 

Ar mai fi de adaugat aici masivitatea si complexitatea aripii fata spre deosebire de Sauber.Na,alti bani,alta distractie.

Sa vedem ce-o fi la echipele de varf,cred ca o sa faca niste jaluzele....

 

Maine Force India :ok:

» Post actualizat in 21 Feb 2017 20:49

Si o poza edificatoare cu ceea ce inseamna diferentele de regulament din acest an - Fundul masinii Renault la lansare pe 2016/2017 :

x15f61wjw8hy.jpg

 

Zici ca e din anii'70 :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ar fi de remarcat la RS17 ar fi ca la prinderea aripii fata de masina exista doua mici aripioare. Sunt curios daca or sa fie singurii cu asa ceva, probabil e o solutie pentru a directia aerul pe tea-tray.

 

Ai găsit o poză mai clară cu asta? Ar fi interesant de văzut :)

 

nush cum naiba au prizele de aer mai mici decat in 2013 pentru ca mai e si intercooler-ul care are nevoie de racire.

 

Cred că mărimea motorului este un factor important aici. Îmi amintesc de o analiză a lui Craig Scarborough de la începutul lui 2014 în care detalia sistemul de răcire. La motoarele V8 radiatoarele de răcire a motorului ocupau un sidepod și jumătate. Din 2014, un sigur radiator (în side-pod-ul drept parcă) este de ajuns. În sidepod-ul celălalt sunt radiatoarele pentru cutie și turbină.

 

Apoi probabil că au dezvoltat destul de mult aerodinamica internă a mașinilor în ultimii ani tocmai pentru a putea reduce mărimea sidepod-urilor și a deschiderii prizelor lor de aer. Un articol interesant în acest sens aici.

 

Ar mai fi de adaugat aici masivitatea si complexitatea aripii fata spre deosebire de Sauber.Na,alti bani,alta distractie.

 

Nu aș trage multe concluzii legate de partea de aero din pozele de lansare. La fel ca la MotoGP, este un eveniment pentru sponsori și presă. Nu au niciun interes să-și afișeze soluițiile și ideile încă de pe acum. Unii le ascund și în teste. Mai ții minte camuflajul din teste al celor de la RBR de acum doi ani, al cărui scop era tocmai să ascundă cât mai mult elementele aerodinamice, nu?

 

red-bull-formula-1-car.jpg

 

Elementele de aero de la prezentări sunt de multe ori generice sau modele/configurații mai vechi.

» Post actualizat in 22 Feb 2017 11:12

Și o poză cu nasul monopostului Mercedes care va fi prezentat joi:

 

01-1280x853.jpg

 

Soluție fără protuberanță în vârf, ceva foarte similar cu ceea ce au avut anul trecut.

» Post actualizat in 22 Feb 2017 11:33

O analiză tehnică interesantă a monopostului Renault. Vă invit s-o citiți, e chiar bine făcută. Și da, au găsit S-duct-ul ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masinile astea au devenit mult prea complicate ca sa poti intelege ceva din ele.

 

Si pina una-alta din tot efortul asta infernal de a supune aerodinamica pe strada nu apare mare lucru, cu exceptia BMW si a lor "efficient dynamics", aplicat la maximum asupra i8-ului.

E drept, aerodinamica "de strada"are un scop complet opus celei "de curse", dar parca o aplecare ma atenta asupra problemei din partea constructorilor n-ar strica de loc in aceasta epoca a downsizing-ului si a economiei de combustibil.

Methoade, ai vreo referinta ca astia ar fi rescris ciclul Otto? la naiba, din putina termodinamica pe care o mai tin minte io stiam ca ala e randamentul, batut in cuie, n-ai ce-i face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masinile astea au devenit mult prea complicate ca sa poti intelege ceva din ele.

 

Si pina una-alta din tot efortul asta infernal de a supune aerodinamica pe strada nu apare mare lucru, cu exceptia BMW si a lor "efficient dynamics", aplicat la maximum asupra i8-ului.

E drept, aerodinamica "de strada"are un scop complet opus celei "de curse", dar parca o aplecare ma atenta asupra problemei din partea constructorilor n-ar strica de loc in aceasta epoca a downsizing-ului si a economiei de combustibil.

Methoade, ai vreo referinta ca astia ar fi rescris ciclul Otto? la naiba, din putina termodinamica pe care o mai tin minte io stiam ca ala e randamentul, batut in cuie, n-ai ce-i face.

Noi nu avem ce intelege decat exteriorul,touch the surface.In rest e "dark art",ca tot a fost facuta celebra expresia.Daca la motogp e mai simplu si ne mai putem baga in seama,aici sunt efectiv avioane.

Ai dreptate,aero in general nu comporta nici un fel de relevenata pe strada,pentru ca e prea hardcore.Masinile astea fug dupa downforce in timp ce pe omul obisnuit il inspaimanta asa ceva.Plus ca la viteze legale downforce-ul tinde spre zero.Plus ca o masina de F1 are c aero de peste 0.7 in timp ce masinile de strada sunt mult mai eficiente undeva pe la 0.25.

Dar pe cei din F1 ii intereseaza sa puna toata puterea aia la pamant,nu daca ii consuma 6 sau 7% ca pe noi.

Problema este bine pusa,pentru ca aero le papa la bani de nu se poate echipelor,si dupa cum ai zis,e performanta doar de dragul performantei,nu are aplicabilitate.Insa e datoria FIA si a regulamentelor sa opreasca treaba asta.

 

Te-a speriat randamentul masiv din F1? :D

DA,am zis corect,undeva intre 50-55%.Aceasta cifra nu e vehiculata sau presupusa de mine sau de altii de pe net din cine stie ce calcule abracadabrante,ci spusa intr-un interviu,iar eu am memorat-o pentru ca mi-a cazut falca cand am auzit pentru ca ilustreaza ce salt masiv se poate face in F1 in 2-3 ani pe un domeniu.Adica sa sari de la un 30-33% la 50-55% e ceva.

A spus intr-un interviu seful de la AMG-Engine din F1,nush cum il cheama.Interviul daca te chinui mult il gasesti pe youtube.

 

Nu a rescris nimeni ciclul Otto,doar ca l-au manevrat masiv.

Otto nu avea injectie directa cu injectoare piezoelectrice,nu avea pres de 500 de bari pe injector,nu avea supape pneumatice,turbulent jet ignition,turbo,materiale exotice (si prin urmare foarte usoare),recuperarea energiei de franare DAR si recuperarea energiei gazelor de evacuare (prin turbo si mgu-h).

Otto nu avea benzina celor din F1,nu avea motoare fabricate cu precizie de micron,etc.

Eh,toate astea impreuna dau acea cifra.

 

Baietii astia sunt chiar ATAT de capabili,stiu,e greu de crezut.De aia ma lamentam eu ca in motogp sunt amatori inginerii fata de F1,dar nu prea intelege lumea care sunt de fapt limitele motoarelor,al fabricatiei,etc.Si asta tinand cont ca in F1 regulamentele sunt...drastic e putin spus fata de motogp.In motogp ar zburda inginerii din F1.

Bine,sa nu uitam ca si bugetele in F1 sunt cred ca de pana la 100 de ori mai mari fata de motogp.

 

O analiză tehnică interesantă a monopostului Renault. Vă invit s-o citiți, e chiar bine făcută. Și da, au găsit S-duct-ul ^_^

Asta chiar o sa o citesc,pentru ca mi se pare foarte foarte interesant.

» Post actualizat in 22 Feb 2017 13:42

P.S.

Am mai observat ceva : Renault e aruncat in fata (adica fata joasa,spatele ridicat) ca RB in vremurile bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Force India a prezentat VJM10. Partea cea mai interesantă este nasul mașinii, o evoluție a nasului "cobra" de anul trecut:

 

IMG_1765.jpgIMG_1777.jpg


» Post actualizat in 22 Feb 2017 20:06

Alt articol interesant de citit (Scarborough).

 

Și tot de la el, niște poze.

 

Sistemul complex de direcționare a aerului la nivelul sidepod-urilor la Renault:

 

C5NIfzSWEAA-lzR.jpg

 

Prelungirea inferioară a nasului:

 

C5NJufRWcAArnSL.jpg

 

Un diffuser mult prea simplist (în scopuri de prezentare):

 

C5NPFvOWIAM08Cg.jpg

 

Intrarea...

 

C5No1_rWQAAY_ar.jpg

 

...și ieșirea S-duct-ului:

 

C5No39iWcAAYV_b.jpg

 

Muuuult rake - Red Bull style:

 

C5NLQsBW8AA5JRT.jpg

 

Și de la Force India, direcționarea aerului sub nas:

 

CxCNex4.jpg

 

Și nivelul foarte înalt, redus pe verticală a prizelor de aer laterale:

 

C5RqydEWEAAzx-o.jpg


» Post actualizat in 22 Feb 2017 20:59

Primul clip cu o mașină spec 2017 pe circuit (Sauber C36 Ferrari @ Barcelona Montmeló).

 

 

Impactul vizual nu este prea mare. Probabil din cauza sunetului de aspirator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,Renault se pare ca a bagat ceva bani in aero,adica treaba mi se pare studiata bine.Sa speram ca va confirma si la timpi.

Deasemenea Force India - mi se pare foarte buna ideea cu acel nas.Mai buna decat solutiile celorlalte echipe.

Si ei merg tot pe acelasi trend de micsorare a prizelor de aer pe radiatoare.Totul pt aducerea a cat mai mult aer pe diffuserul spate.Va fi interesant.

Masinile in sine au ramas la fel de mici,doar ca in jurul lor au crescut suprafetele gen farash care canalizeaza aerul spre diffusere.Aerodinamica va fi BOSS.

Timpii de Australia si mai ales de Malaiezia vor fi cei mai interesanti.

 

Clipul de mai sus nu e facut pe calc?Asa mi se pare mie....bine,la ce net am eu de vad in 240p,s-ar putea sa ma insel.

 

Azi e AMG-ul...azi e neamtzu,the man to beat.(Oare cine e sef pe aero la AMG?Chiar nu stiu...)

Duminica va fi artistul - Newey.Fingers crossed. :ok:


» Post actualizat in 23 Feb 2017 08:11

Btw,Hamilton a tinut un concurs online in care fanii sa-i faca designul la casca.Asta e castigatorul ales de Hamilton - va purta casca asta in 2017 :

C5_Ryms0_WIAAWlv_P.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deasemenea Force India - mi se pare foarte buna ideea cu acel nas.Mai buna decat solutiile celorlalte echipe.

 

Integrarea este inteligentă. Dar este vorba doar de o soluție ingenioasă pentru S-Duct, o versiune mai nouă a sistemului de anul trecut:

 

f1-british-gp-2015-technical-analysis-fo

 

Dar nu este game-changer sau ceva :)

 

Clipul de mai sus nu e facut pe calc?Asa mi se pare mie....bine,la ce net am eu de vad in 240p,s-ar putea sa ma insel.

 

Este real. Este un clip promoțional făcut ieri (sau alaltăieri?) de Sauber pentru sponsori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop, arata bine. Mai multe poze aici: http://www.f1fanatic.co.uk/2017/02/23/pictures-mercedes-uncover-the-car-everyone-has-to-beat-in-2017/

 

Incredibil cat de ingusta e in spate. Cu toate astea cred ca RedBull o sa faca legea.

 

XPB_859550_HiRes-941x529.jpg

:eek:

 

Aripa fata e monster.

Pastreaza sistemul de pe fata cu wishbone-ul de jos "strans",adica nu mai e A,e un fel de II,compromitand in continuare suspensia pt aero.

Au luat-o razna pe sub bot inspre teatray cu apendicele aero.

Acelasi trend dar si mai accentuat,prizele de racire radiator deja sunt minimaliste,cred ca au 10-15cm.Cele mai mici de pana acum,dar la fel,racesc si cu gura de sus.

Cel mai ergonomic design de pana acum,spatele e un mare farash in centrul caruia e cutia de viteze.

Eleronul spate e harneala,e fake.

 

Sa ii fwt.Pare rapida.

Offf,sper ca Newey sa scoata un joben din palarie sau iar defileaza astia tot anul. :stuck:

Of,God,Fingers crossed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...