PzKpfW Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Fața lui Hasegawa e genială Când, pentru a-ți menține piloții motivați, ajungi să-i lași să lipsească de la curse, e nasoală treaba. Extrapolând tendențios, e ca și când, pentru a-ți păstra nevasta fericită, o lași să și-o mai tragă ocazional cu alții Acest tweet al mecanicului Alonso arată care este starea de spirit la McLaren. Bun pronosticul lui Method. Mă așteptam la un nou pole pentru #44. Să vedem cum va fi în cursă, deși am impresia că Mercedes sunt mai departe de Ferrari aici. Căldura nu va juca un rol important, startul fiind la ora 19:00. Cu Bottas în pole, Hamilton o ia iar pe arătură. Vettel își vede de treaba lui. Editat Aprilie 16, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Astia 2 se distreaza,japonezul e parca pus la colt asa,se gandeste : cum sa prindem cu 30kmh mai mult in liniile drepte?Si cum sa nu se strice motoarele de fiecare data cand le pornim? Adevarul ca,,Honda'i Honda ce sa mai So,Bottas in pole astazi.Interesanta treaba,mai ales cu primul viraj asa de slow.Cred ca va pierde pole'ul in primul viraj,dar problema e in fata cui va pierde,a lui Ham sau a lui Vettel? Bravii nostri comentatori insa nu s-au prins ieri de nimic,dupa ce ing de cursa a lui Bottas le-a(si ne-a) dat prin radio mura-n gura : in Q2 - "race start map Valteri",tot timpul am suspectat treaba aia,am si zis-o aici : ritmul din Q2 este ritmul de cursa. Ei tot baiguiau ca daca vroiau sa testeze ritmul de cursa in calif,trebuiau sa puna gume uzate cum pornesc in cursa si nush ce alte tampenii.Nu,in Q2 se mere cu maparea de cursa,cel putin de primul stint,iar inginerul lui Bottas ne-a spus clar treaba asta cand i-a zis lui Bottas sa comute pe mapa respectiva.Si ca ritm de cursa in Q2,primii 3 Ham,Bottas si Vettel perfect egali,ii desparteau 6 sutimi.Deci va fi interesant maine.Nu vor mere toti in 6 sutimi,na,una e sa meri in quali nederanjat de nimeni si alta e sa meri in pluton mai ales in primele 4-5 tururi,normal ca nu faci aceeiasi timpi,dar totusi,eu zic ca e de bine. Am zis dintotdeauna inca de cand merea tare pe ploaie la Williams in anul de debut faptul ca Bottas e foarte rapid,iata si dovada.Sa il bati pe Ham,care as spune ca e nr.1 la quali e ceva.Rosberg nu prea izbandea lucrurile astea decat sporadic.Si apoi de obicei o turtea in cursa.Si sa nu uitam ca Bottas e la a 3-a cursa cu AMG.Deci nu poate mere decat in sus de aici. Kimi e din nou sensibil mai slow ca Vettel,nu,anul asta e gata.Nevasta,copil,ce sa mai,it's done.Umbla zvonuri ca Ricci ar fi semnat un precontract cu Ferrari,cu acordul RB.Foarte interesant.Fata lui Vettel la anul va fi priceless. Verst,iata de ce nu imi place de el : desi e un pilot extrem de bun,as spune chiar ca mai bun decat preferatul meu Ricci,atunci cand lucrurile nu merg bine,da vina pe altii.A spus ca nu s-a calif bine ca nush care de la AMG i-a taiat fata ca era pe trasa ideala si el era in tur rapid si nu a reusit sa bage temp in gume.blablallalalala....hai sa fim seriosi,astea sunt de curtea scolii. Fața lui Hasegawa e genială Când, pentru a-ți menține piloții motivați, ajungi să-i lași să lipsească de la curse, e nasoală treaba. Extrapolând tendențios, e ca și când, pentru a-ți păstra nevasta fericită, o lași să și-o mai tragă ocazional cu alții Acest tweet al mecanicului Alonso arată care este starea de spirit la McLaren. Bun pronosticul lui Method. Mă așteptam la un nou pole pentru #44. Să vedem cum va fi în cursă, deși am impresia că Mercedes sunt mai departe de Ferrari aici. Căldura nu va juca un rol important, startul fiind la ora 19:00. Cu Bottas în pole, Hamilton o ia iar pe arătură. Vettel își vede de treaba lui. Pai e si normal pana la urma,si pilotii ca si nevasta au nevoi,iar cand sunt deja ani de cand nu li se mai satisfac nevoile,iata ce se intampla Da,cum ziceam,pe ritm de cursa vezi Q2,sunt toti acolo,dar pe mapari mai agresive iata ca AMG este in fata binisor. Eu as zice ca bravii nostri comentatori si siteurile de unde isi iau ei info gresesc,intr-un climat desertic,cald,asta insemnand aer rarefiat,AMG va fi avantajat fata de Ferrari.De ce? Simplu : revin cu ea pentru ca iata,la fiecare miscare ne lovim de ea : amg split-turbo ! Traseul mai scurt de aer pana la admisia in motor precum si faptul ca aerul de admisie nu intalneste parti ale motorului sau ale turbinei de la evac,asta inseamna ca aerul va intra mai rapid in motor si ca va fi mai rece.Deci implicit avantaj AMG. A,poate la degradarea gumelor,Ferrari va sta mai bine,aia e alta poveste,se va vedea in cursa.Dar in nici un caz pe motor.Pe motor aici AMG e complet superior. Oare ce stategie vor adopta?Toti pleaca pe SS,si vor trebui sa puna si un soft,dar cred ca vor face 2 opriri,2 SS'uri si un soft...prea si-au tinut multe super softuri sa faca numa un stint pe ss. P.S. Grija ca startul e la ora locala 18.00,care coincide cu ora Romaniei ! Nu de alta,dar cei care vor sa se uite la cursa sa nu se puna la tv la ora 19,cand deja va fi trecuta o ora din cursa... Consultati site-ul F1.Cursa parca pe digi1 va fi data.In HD,Thank God !Dupa motogp si penibilitatile care se intampla de cand le-a luat eurosport,sa privesti F1 pe digi e o desfatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Si sa asculti povestiri despre dj cu ochi oblici cand leaderul tocmai intra la boxe e priceless! Putinica safety car » Post actualizat in 16 Apr 2017 16:13 8.9-5=4.9! Artimetica by Butoiaş Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 tare de tot Alonzo . Ce discutii la radio ! "engin ... engin problem ... box nau" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Frumoasa cursa,insa pacat de gresala de incepator a lui Verst. Probabil ar fi fost mai interesanta cu Verst pe circuit. Dezamagire Rai,dezamagire Ric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 #numamaisatur Alonso: "Sometimes, well, I was thinking of Stoffel at the start of the race and I don't know if it was good or bad luck for him." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Frumoasa cursa,insa pacat de gresala de incepator a lui Verst. Who the f_ck is Verst? Cumva e Wax, copilu' minune? Participa si anul asta? Sau doar adulmeca dupa Naomi? Ca nu l-am vazut pe-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Neah,nu mere,Verst e foarte bun.E adevarat ca e nesuferit,nici eu nu ii suport fata.Insa daca faci abstractie de fata,de declaratii si de discutiile radio ale sale care in general sunt penibile,prezentand un pusti razgaiat si plangacios,daca nu vezi nimic din toate astea si observi doar racecraft'ul ,adica ce face el cu masina pe circuit,atunci vei vedea un pilot extrem de bun.Mult mai bun ca ta-su si mult mai bun oricum decat ceilalti copii de fosti piloi gen Magnussen si chiar Rosberg.Avand in vedere ca il cam bate pe Ricci,care Ricci e un pilot care e material de campion mondial zic eu (vom vedea la anul daca mere la Ferrari din nou cu "pretenu" Vettel),e cam foarte smecher Verst asta.Stiu,si pt mine e foarte enervant omul,dar pilotul e bun de tot.Insa sper sa se mai ia si pe el relaxarea si buna dispozitie a lui Ricci. Aici a gresit exclusiv pe vina lui : in quali n-a reusit sa aduca franele in temp,iar in cursa a facut o greseala de incepator,a uitat ca franele scad in temp daca treci pe la boxe.Dar desigur ca a zis ca in nici unul din cazuri nu a fost vina lui. Da,desi Ricci a adunat puncte,as zice ca in cursa a fost mai bun,plus ca Ricci nush ce a facut cu gumele alea de a pierdut atatea locuri.Dar am vazut ca si pe linia dreapta il depaseau o gramada,cine stie,o fi fost si ceva pe la motor... #numamaisatur Alonso: "Sometimes, well, I was thinking of Stoffel at the start of the race and I don't know if it was good or bad luck for him." Pai na,are dreptate Alonso,vorba lui,se chinuie se bate cu aia,castiga 3 locuri,erau la 300m de el inaintea liniei drepte,si brusc la capatul liniei drepte il depasesc.Iti dai seama ce frustrant e asa ceva,te poti calca in ea masina. Oricum Honda au un scor perfect : in 3 curse au abandonat de 6 ori,deci procentaj de 100% Heh,credeam si eu cum a zis si Vettel dupa cursa ca SC iar ii va avantaja pe cei de la AMG,dar pana la urma a reusit.Cred totusi ca SC i-a avantajat pana la urma,adica i-a avantajat in mod clar ca matematica nu minte,mai putine sec pierzi cand intri pe SC fata de greenflag,doar ca Ferrari a fost mai rapid si a recuperat mai mult.Plus ca s-au balbait ei putin acolo cu amandoi pilotii la pit plus ca Ham a luat meritat zic eu acea penalizare de 5 sec pt ca l-a tinut pe Ricci.btw ati vazut diferenta de stil la Ricci?El n-a zis nika,echipa l-a intrebat "am vazut ca Ham a incetinit nejustificat de mult la intrarea la pit,poti confirma asta?",si el a zis doar "da,confirm",pai daca era Verst urla si sarea de cwr in sus,aoleoo... Deci per total cred ca Ferrari a fost mai rapid,iar ca strategie zic eu ca a fost greseala faptul ca Vettel a intrat mai repede la boxe intr-un moment cand era mai rapid sau cel putin la fel de ra[id ca si Bottas.Pentru ca s-a vazut ca cine sta mai mult afara are de castigat.Bine,dupa aia a facut niste tururi f rapide,si asta e adevarat,dar reversul medaliei,si Ham i-a luat multe sec pretioase pe sfarsit.Deci as zice eu ca nu avea rost sa intre cand era inca rapid pe ss chiar daca nu putea sa il depaseasca pe Bottas.Si as zice ca strategie mai buna era ss-soft mai lung - ss,pentru ca as zice ca pe final era sa o incalte musiu Vettel. Si Ham a intrebat acelasi lucru : de ce nu au mers pe ss,i s-a spus ca per total softu ar fi mai bun,cine stie.... Si Bottas si Ham au mers foarte bine,nu mi s-a parut anormal sa il lase Bottas pe Ham sa treaca avand in vedere ca erau cam pe alte strategii,dar nush cum a imbarligat-o ing de cursa a lui Bottas de asta a plecat primul,a stat primul pana la SC,a schimbat primul,deci a fost totul stas,si dupa aia a iesit pe 3.Ceva nu a fost ok la strategie acolo as zice eu. Kimi iar slabutz,no comment.Orice s-ar zice,cand se trage linie,Vettel din 3 curse a castigat 2 si la una s-a batut pt locul 1,Kimi a mirosit un podium din greseala,in rest cam pe 4.Eternul 4,exact cum era Rossi prin 2013.Si stii ca acel 4 nu e din cauza lui,ci a masinii,ca altfel,se batea pe la locurile 7-8... Si Massa a mers linistit,da a iesit pe 6,Stroll iar a fost prost,pai aveea dreptate Sainz ca trebuia sa ii lase loc daca bagase botul,asa se face,degeaba a luat penalizare Sainz.btw,mi se pare bun pilot Sainz asta.... Force India iar a punctat cu amandoi pilotii.Bravo lor.Si Renault cu Hulk promite. A,si buna si forma RB,la inceput chiar se tineau de AMG'uri dupa aia s-au tuflit,dar buna forma.Promit si acestia,poate se vor amesteca si ei in batalie,nu pt victorie,dar macar pentru podiumuri. In rest,faina cursa,as zice eu ca iata ca se mai animeaza cursele si la F1. Am zis o treaba,ca aici isi va da Ferrari examenul cu brio si iata ca a confirmat : pe o pista de forta pana acum fief AMG,acestia au fost invinsi din nou fata in fata.Deci forma Ferrari nu mai e doar un foc de paie cum era in Australia,e clara treaba,Ferrari se va bate pentru titul cu Mercedes AMG si implicit vom avea o batalie Hamilton - Vettel. (iata cu intruziuni si de la Bottas).Ce sa zic,sa fie cu scandal ca de liniste ne-am cam plictisit. Editat Aprilie 17, 2017 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 #numamaisatur Alonso: "Sometimes, well, I was thinking of Stoffel at the start of the race and I don't know if it was good or bad luck for him." Alonso este "în campanie" pentru locul lui Bottas de la începutul sezonului Sau pentru un loc la RBR, dacă-l fură Ferrari pe Ricciardo la anul. Iar englejii speculează ceva nasol despre abandonul lui de ieri. Aici a gresit exclusiv pe vina lui : in quali n-a reusit sa aduca franele in temp,iar in cursa a facut o greseala de incepator,a uitat ca franele scad in temp daca treci pe la boxe.Dar desigur ca a zis ca in nici unul din cazuri nu a fost vina lui. Poate greșesc, însă chiar cred că a fost vorba de o problemă la sistemul de frânare. Mă uitam pe Sky, iar Paul Di Resta care comenta a spus direct că a avut o problemă cu frânele. Și Horner a confirmat. Totuși, nici Stroll nu face asemenea greșeli Nu dați cu pietre, dar pentru mine Mercedes au arătat din nou că au o mașină mai bună decât Ferrari - dar strategi mai slabi. Nu au reacționat deloc la intrarea timpurie a lui Vettel. Până și eu știu că în cazul unui duel direct și când ai ambele mașini în față, pliezi strategia uneia dintre ele după adversar. Nu au făcut asta, și au avut și noroc cu SC-ul. Doar că au gafat-o iar, și ei și HAM. Dacă schimbau mai eficient (ambii piloți Merc au stat la standuri aproape 6s!) sau/și dacă #44 nu făcea prostii, aveau victoria în buzunar. Ferrari sunt aproape, în mod evident. Dar au nevoie de greșelile celor de la Merc și de curaj cu strategia, ceva noroc și talentul lui Vettel pentru a câștiga. Parcă revăd sezonul 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Dap, bun pilot wax. Da' numa' din cand in cand, cand nu uita de frane sau nu face tampenii Numa' cateva sclipiri nu fac din el campion. Ok, sa zicem ca au dreptate englezii cu Alonso, dar oricum apare clasat ca s-a retras prea tarziu! Deci? Ce ne facem cu pixda, ca e moţ in clasament? Editat Aprilie 17, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Hamilton a meritat penalizarea, a pierdut pe barba lui. Ricciardo incepe sa-mi devina din ce in ce mai simpatic, pacat ca merge din ce in ce mai slab Alonso este "în campanie" pentru locul lui Bottas de la începutul sezonului Sau pentru un loc la RBR, dacă-l fură Ferrari pe Ricciardo la anul. Iar englejii speculează ceva nasol despre abandonul lui de ieri. Daca le-a si zis-o in fata inainte de cursa, atunci nu mai sunt dubii » Post actualizat in 17 Apr 2017 12:57Kimi iar slabutz,no comment. Kimi a concurat ? » Post actualizat in 17 Apr 2017 13:07Verstappen a zis dupa cursa ca au cedat franele ( nu ca a avut o problema ), asa ca se pare ca nu a fost greseala lui. In schimb, nu inteleg penalizarea lui Sainz. Chiar mi se pare ca a avut dreptate si ca Stroll a intrat larg in viraj, apoi l-a inchis brusc. Sainz n-a avut pe unde sa o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cine este in fata nu dicteaza trasa? Plus ca Sainz iesea de la boxe, deci intri strans si vrei sa iesi tot strans? Era clar ca va iesii larg si trasele celor doi se vor intersecta. Sainz a intrat ca berbecul si si-a meritat soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cine este in fata nu dicteaza trasa? Plus ca Sainz iesea de la boxe, deci intri strans si vrei sa iesi tot strans? Era clar ca va iesii larg si trasele celor doi se vor intersecta. Sainz a intrat ca berbecul si si-a meritat soarta. Stroll n-a mers pe nici o trasa. S-a dus larg si apoi a inchis complet, fara sa-i lase loc lui Sainz. Singurul lui argument era ca avea o jumatate de metru in fata, in momentul impactului. E posibil sa nici nu-l fi vazut pe Sainz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Atingea apex-ul virajului? Eu zic ca atingea ceea ce inseamna ca era o trasa diferita fata de cea ideala (care difera in functie de situatie, poate ratase putin perioada de fanare), dar asta nu inseamna ca nu era pe nici o trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Nu a ratat franarea. Tocmai asta a zis Sainz, ca nu a blocat. Era larg si dintr-o data s-a dus in apex. Tie ti s-a parut ca i-a lasat vreun loc lui Sainz ? Ca la F1 nu e ca la moto, iei trasa rapida, dar trebuie sa-i lasi loc si celuilalt, nu sa-l scoti in iarba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Poate greșesc, însă chiar cred că a fost vorba de o problemă la sistemul de frânare. Mă uitam pe Sky, iar Paul Di Resta care comenta a spus direct că a avut o problemă cu frânele. Și Horner a confirmat. Totuși, nici Stroll nu face asemenea greșeli Nu dați cu pietre, dar pentru mine Mercedes au arătat din nou că au o mașină mai bună decât Ferrari - dar strategi mai slabi. Nu au reacționat deloc la intrarea timpurie a lui Vettel. Până și eu știu că în cazul unui duel direct și când ai ambele mașini în față, pliezi strategia uneia dintre ele după adversar. Nu au făcut asta, și au avut și noroc cu SC-ul. Doar că au gafat-o iar, și ei și HAM. Dacă schimbau mai eficient (ambii piloți Merc au stat la standuri aproape 6s!) sau/și dacă #44 nu făcea prostii, aveau victoria în buzunar. Ferrari sunt aproape, în mod evident. Dar au nevoie de greșelile celor de la Merc și de curaj cu strategia, ceva noroc și talentul lui Vettel pentru a câștiga. Parcă revăd sezonul 1998 Alonso sa dea Dumnezeu sa se duca la o echipa cu o masina competenta.Ar fi foarte interesant sa vina la RB cu Verst.Foarte interesant.Ar fi 2 lupi.Sa vezi scantei. Eu zic ca a gresit-o.Da,stiu,si prin radio a zis brakes failed,dar...nush ce sa zic,se vede ca franele mereau,ca le-a blocat pe amandoua pe fata : https://www.youtube.com/watch?v=aN9_b_sJ1Dg Bine,pe partea ailalta,se prea poate sa se fi bulit franele spate care se stie ca sunt extrem de complicate ca trebuie sa imparta treaba cu mgu-k'ul si procentajul de franare cat frane cat motor electric e guvernat de calc,deci pe spate e un brake-by-wire care de fapt nici ala nu e,pentru ca forta de franare e de fapt dictata de calc...da,cine stie,din afara a parut ca o eroare. Nu sunt de acord cu treaba ca AMG are strategie mai proasta,nici cu teoria ta ca trebuia sa trimita o masina pentru a face strategia lui Vettel.Bottas era pe 1 si merea tare,gumele nu i se gatasera,iar dupa intrarea lui Vettel si Ham avea loc liber in fata,si merea si el foarte tare. Strategia cea mai buna e aceea care iti da cel mai mic timp de cursa. Pentru ca Vettel si-a gatat gumele mai repede ca cei 2 ceea ce constituie un dezavantaj,era sa se vada la sf cursei,si a intrat primul la boxe,ceea ce,din nou,constituie un dezavantaj,nu trebuiau sa faca si cei de la AMG ceva asemanator.Vettel a avut noroc si a iesit ok,dar la fel de bine putea sa iasa in spatele unuia ca Verst care sa il frece si se putea calca in gumele cele noi. Nu,strategia castigatoare as spune eu ca a fost a celor de la AMG,stai cat de mult poti si desigur esti competitiv pe respectivele gume,si in acelasi timp incercand sa "prinzi" un SC iata sau ceva care sa schimbe green flagul si implicit sa iti dea un avantaj. E adevarat insa ca au fost extrem de mari timpii de schimb. Va fi stransa lupta anul asta si e foarte bine ca va fi asa. Hamilton a meritat penalizarea, a pierdut pe barba lui. Ricciardo incepe sa-mi devina din ce in ce mai simpatic, pacat ca merge din ce in ce mai slab Eu sunt fan Ricci din 2014 de cand l-a rulat pe marele campion Vettel IV pe toate partile.Nota 15 pentru aussie.Dar anul asta nush ce are.Sper sa isi revina. Nu a ratat franarea. Tocmai asta a zis Sainz, ca nu a blocat. Era larg si dintr-o data s-a dus in apex. Tie ti s-a parut ca i-a lasat vreun loc lui Sainz ? Ca la F1 nu e ca la moto, iei trasa rapida, dar trebuie sa-i lasi loc si celuilalt, nu sa-l scoti in iarba. Teoretic Sainz a gresit,practic nu. Teoretic Stroll avea intaietate si putea negocia virajul ala cum vroia el.Practic Stroll a avut trasa ideala,nu a luat vreun apex gresit sau etc,dar trasa ideala insemna sa atingi apex;ul,unde bagase si Sainz botul. Deci repet,Stroll avea intaietate si a mers ca si cum ar fi fost singur acolo,desi l-a vazut pe Sainz ca a bagat botul. Sainz a facut ceva ce ar trebui sa faca orice pilot,a facut una a la Senna,l-a fortat putin pe Stroll sa iasa de pe trasa ideala sa se bage si el.Stroll a fost un idiot pentru ca trebuia sa degajeze daca a vazut ca asta s-a bagat pe interior.Si Sainz s-a bazat pe acelasi lucru,ca asta il vede si ii va da si lui spatiu sa intre,mai ales ca era pe gume reci iesit de la boxe si nu prezenta pericol. Dar cred ca Stroll nu l-a vazut sau nush ce a fost in capul lui. Stroll a murit cu dreptatea in mana ca sa zic asa.Bizon.3 din 3 abandonuri.La mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Nu a ratat franarea. Tocmai asta a zis Sainz, ca nu a blocat. Era larg si dintr-o data s-a dus in apex. Tie ti s-a parut ca i-a lasat vreun loc lui Sainz ? Ca la F1 nu e ca la moto, iei trasa rapida, dar trebuie sa-i lasi loc si celuilalt, nu sa-l scoti in iarba. Ai dreptate, nu i-a lasat spatiu dar oare tebuia? Daca nu iesea Sainz de la boxe, incidentul ar fi fost considerat normal, se mai intampla, dar asa, venind de la boxe, cu un ritm net inferior, trebuia sa nu se bage ca berbecul, parerea mea. Daca pana in momentul franarii Sainz ar fi fost in fata si forta Stroll o depasire pe exterior, da, intelegeam sa forteze, dar asa, a incercat sa depaseasca cand era clar ca nu va putea, aveea si frane si roti reci, si daca trecea faceea calcatul praf. In fine, cred ca am discutat prea mult pe acest banal incident. Editat Aprilie 17, 2017 de Valentino Rossi VR46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Nu sunt de acord cu treaba ca AMG are strategie mai proasta,nici cu teoria ta ca trebuia sa trimita o masina pentru a face strategia lui Vettel.Bottas era pe 1 si merea tare,gumele nu i se gatasera,iar dupa intrarea lui Vettel si Ham avea loc liber in fata,si merea si el foarte tare. Strategia cea mai buna e aceea care iti da cel mai mic timp de cursa. Pentru ca Vettel si-a gatat gumele mai repede ca cei 2 ceea ce constituie un dezavantaj,era sa se vada la sf cursei,si a intrat primul la boxe,ceea ce,din nou,constituie un dezavantaj,nu trebuiau sa faca si cei de la AMG ceva asemanator.Vettel a avut noroc si a iesit ok,dar la fel de bine putea sa iasa in spatele unuia ca Verst care sa il frece si se putea calca in gumele cele noi. Nu,strategia castigatoare as spune eu ca a fost a celor de la AMG,stai cat de mult poti si desigur esti competitiv pe respectivele gume,si in acelasi timp incercand sa "prinzi" un SC iata sau ceva care sa schimbe green flagul si implicit sa iti dea un avantaj. Nu chiar. Și aici a fost toată logica pariului celor de la Ferrari cu strategia Pe scurt, ceea ce s-a întâmplat la începutul cursei: HAM are un start slab din cauza amplasării pe partea murdară a pistei (circuit în deșert, început de sezon... contează) >> VET pleacă mai bine și ajunge pe locul secund. BOT are un ritm destul de slab din cauza unei probleme avute pe grilă cu generatorul, ceea ce-l face să plece cu o presiune prea mare în pnreuri și să aibă wheelspin excesiv și supraîncălzire în gume >> Nu reușește să se desprindă de VET. La rândul lui, VET simte că are un ritm superior însă nu reușește să treacă de BOT nici cu DRS >> Ferrari înearcă undercut-ul: îl fac să intre mai devreme decât era prevăzut (și nu pentru că i se terminaseră gumele) pentru a-l plasa în "aer curat" mai în spate în clasament, ceea ce și reușesc. Înainte de intrarea SC-ului pentru incidentul dintre Stroll și Sainz, VET era considerabil mai rapid decât piloții Mercedes (care se pare că nu se înțeleg bine cu supersoft-ul). Cu alte cuvinte, HAM și BOT pierdeau timp față de VET, de unde necesitatea de a răspunde la mișcarea celor de la Ferrari: cu toate problemele lui Bottas, Hamilton nu se putea apropia de el pentru o depășire, iar în acel moment al cursei nu se punea încă problema ordinelor de echipă. Pe cei de la Mercedes i-a salvat practic Safety Car-ul. Teoretic Sainz a gresit,practic nu. Au greșit amândoi, însă Stroll a avut avantajul de a fi în față. De unde penalizarea lui Sainz. Îmi pare rău de el, dar nu avea nevoie să riște atât de mult acolo cu un începător de 18 ani Cât despre Stroll, nu e atât de rău pe cât pare: nici în China nu a prea fost vina lui (când #11 a intrat ca un violator peste el). Dar este adevărat că motivul pentru care se pune în asftel de situații... dubioase are ceva de-a face cu experiența lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Ce ne facem cu pixda, ca e moţ in clasament? Pare ca i-a crescut un ou, sezonul asta e mult mai combativ decit in precedentele. Probabil si faptul ca Gina tine la tavaleala cu hitlerienii, ba chiar pe unele segmente le face esapamentele fular il face sa manevreze mai infipt. Poa'pina la sfirsit i se inchide fanta roz si ii creste si al doilea. Ou. Frumoasa cursa, mi-a placut, desi n-am vazut bataie pentru primul loc, mecanicii AMG i-au mincat cursa si lui HAM si lui BOT (cum sa stea 6s pe cricuri mai nene doar la schimb de pneuri? cu doi piloti unul dupa altul?), parerea mea e ca penalizarea lui HAM i-a dat prilejul neamtului cu caruta rosie sa mearga la consum in ultimele tururi, de-aia se apropia cafeniul precum uraganul Katrina, VET a protejat motorul pentru urmatoarele curse, ca sezonul e lung. HAM a intins deja la maxim de doua ori motorul ca sa il prinda pe zimbaret. Apropos de cum te porti tu in calitate de german cu fierul italian, Vettel baga italiana la greu prin radio in turul de retragere, stie ca e ascultat si vazut de citeva zeci de milioane de tifosi cu singe tricolor raspinditi in toata lumea si face si el un pic de PR, ca sa-i mearga bine in viata. In anii trecuti, cind calutul nu mergea bine a fost greu pentrru el, a fost acuzat ca i se rupe, ca nu pune osul, ca de ce ride cind coboara din masina pe locul 6, etc. ... tipul isi "face" o presa cit mai buna pentru vremurile nasoale care e posibil sa vina, Mercedes nu o sa stea cu mainile-n sin in cursele ce vor veni. Paralela cu un anumit pilot spaniol care injura si trinteste o anumita motocicleta italiana pentru o greseala a lui e evident in defavoarea acestuia din urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Nu chiar. Și aici a fost toată logica pariului celor de la Ferrari cu strategia Pe scurt, ceea ce s-a întâmplat la începutul cursei: HAM are un start slab din cauza amplasării pe partea murdară a pistei (circuit în deșert, început de sezon... contează) >> VET pleacă mai bine și ajunge pe locul secund. BOT are un ritm destul de slab din cauza unei probleme avute pe grilă cu generatorul, ceea ce-l face să plece cu o presiune prea mare în pnreuri și să aibă wheelspin excesiv și supraîncălzire în gume >> Nu reușește să se desprindă de VET. La rândul lui, VET simte că are un ritm superior însă nu reușește să treacă de BOT nici cu DRS >> Ferrari înearcă undercut-ul: îl fac să intre mai devreme decât era prevăzut (și nu pentru că i se terminaseră gumele) pentru a-l plasa în "aer curat" mai în spate în clasament, ceea ce și reușesc. Înainte de intrarea SC-ului pentru incidentul dintre Stroll și Sainz, VET era considerabil mai rapid decât piloții Mercedes (care se pare că nu se înțeleg bine cu supersoft-ul). Cu alte cuvinte, HAM și BOT pierdeau timp față de VET, de unde necesitatea de a răspunde la mișcarea celor de la Ferrari: cu toate problemele lui Bottas, Hamilton nu se putea apropia de el pentru o depășire, iar în acel moment al cursei nu se punea încă problema ordinelor de echipă. Pe cei de la Mercedes i-a salvat practic Safety Car-ul. Foarte interesant articolul,foarte multe detalii despre cursa Am inteles,s-a vazut treaba aia,Ferrari a schimbat mai repede,au calculat ca vor iesi intr-o fereastra libera pe circuit ceea ce ii va da posib lui Vettel sa recupereze timp masiv fata de cei de la AMG.Ceea ce s-a si intamplat.Ok,Bottas a avut wheelspin ca nu le-a mers la aia nush ce aparat pentru a putea sa ii scada pres in gume (ei nu stiu sa dea drumu la aer din gume cu manometru???decat automatizat,le trebuie generator?sa moara franta...).am inteles ideea ta,e foarte corect. Dar sunt 2 lucruri aici care nu tin apa : - eu zic ca aceasta strategie a fost riscanta pentru ca Vettel a fost el smecher pe inceput de stint 2,dar datorita faptului ca a intrat mai devreme banuiesc ca a trebuit sa puna soft pe ultimul stint care a trebuit sa fie mai lung,si deasemena,Ham ii lua o sec/tur,si era gata-gata sa il prinda. - da,AMG a avut un avantaj de 10s minim pt ca au intrat la boxe pe SC,dar pe partea ailalta din acele 10s trebuie sa scazi 5 penalizarea si vreo 3-4s la fiecare pit. In concluzie,da,le-a iesit pasienta celor de la Ferrari,dar nush daca a fost o pasienta buna,ci mai degraba una norocoasa.Pentru ca daca nu avea Ham penalizare si problemele la boxe (scrie acolo ca nu merea cum trebe curentul la boxe si nu le mereau pistoalele la forta care trebuie),isi luau o muje cu undercut'ul lor.... Eu sustin in continuare ca a fost o strategie mai slaba decat a celor de la AMG,pentru ca au luat pilotul de pe locul 2 care daca se scremea putea sa depaseasca si sa vina pe 1,si care da,mai avea viata in gumele alea pt ca se vedea ca era mai rapid decat Bottas,si i-au mancat vreo 5-6 tururi rapide pe ss.Asta a insemnat ca pe ultimul stint a pus soft in loc de ss,asta iar a insemnat timp pierdut.Da.ei au reactionat la faptul ca Vettel nu putea depasi,ceea ce zic eu ca e o problema de mai demult a lui Vettel,si l-au scos de acolo,dar per total strategia nu a fost buna.A fost lucky. Gandeste-te la scenariul alternativ : Vettel sta cu ei,nu trece de Bottas si intra toti 3 pe SC.Vettel ar fi trecut la boxe de Bottas ca nu le mergeau la aia pistoalele,si nici nu ar fi pierdut x-spe secunde pe care le-a pierdut cand a schimbat pe gren flag,plus ca ar fi putut sa puna ss pe sfarsit.Nu era asta un scenariu mult mai ok??? Cea mai buna strategie ar fi fost ss-soft lung-ss.Cel putin pt Ferrari.Dar pentru asta trebuia ca Vettel sa il sara din ghete pe Bottas care si asa se plangea ca avea probleme.Nu a facut-o pentru ca Vettel de fapt nu e obisnuit cu dog fights atunci cand masina nu ii da nici un avantaj.Vettel e obisnuit cu ordine de echipa sau cu depasirea unor masini mai slabe - vezi cursa din China cand a stat 5-6 tururi in spatele lui Kimi si Ricci ca prostul pana s-a enervat vizibil si si-a luat inima in dinti si a iesit la bataie. Cand da de pietre tari in masini similare,are o mare problema.Si aici cred eu ca il va rula Hamilton.Si bine va face.Daca nu esti in stare sa stai la bataie pe masini egale,nu meriti sa castigi.La asta ar trebui sa se reduca tot intr-o lume ideala,si iata ca in acest an s-au aliniat stelele si masinile sunt cam egale.Fie ca cel mai bun sa castige. Au greșit amândoi, însă Stroll a avut avantajul de a fi în față. De unde penalizarea lui Sainz. Îmi pare rău de el, dar nu avea nevoie să riște atât de mult acolo cu un începător de 18 ani Cât despre Stroll, nu e atât de rău pe cât pare: nici în China nu a prea fost vina lui (când #11 a intrat ca un violator peste el). Dar este adevărat că motivul pentru care se pune în asftel de situații... dubioase are ceva de-a face cu experiența lui. Da,foarte adevarat. Pe de o parte Sainz a procedat cum ar trebui un pilot bun sa procedeze,a fortat,pe cealalta parte,ai dreptate ca Sainz trebuia sa se gandeasca la faptul ca Stroll nu e Alonso sau Hulk sau etc si s-ar putea sa fie imprevizibil,ceea ce s-a si intamplat.Corect.Asta e din ciclul "nu te pune cu prostul" In China insa sunt de parere ca a fost completamente vina lui : a gresit si a iesit larg pe virajul anterior,dandu-i posibilitatea lui Perez sa se bage la interior,Stroll insa dupa aia a revenit pe interior ca si cum ar fi fost singur pe pista.Adica el ce credea ca se va intampla cand iesi larg pe un viraj si aia in spate iti sufla in ceafa?Credea ca pune lumea frana si asteapta sa intre inapoi sau ce? Eu acuma inteleg ca millionare boy are 18 ani,dar banuiesc ca a venit si el din cart'uri sau din formulele inferioare,nu de la oi.Acolo oare nu se intampla la fel cand greseai un viraj,oponentul nu ti se baga la interior?Clar,cand gresesti check your mirrors,si daca Perez nu e in ele,ghici ce,Perez inseamna ca e langa tine El saracu nici nu stia cine l-a lovit si de unde...e cam din alt film baiatul asta.Daca mere pe sistemul asta,termina 30% din curse.Noroc cu tati ca da bani ca altfel era jale. Frumoasa cursa, mi-a placut, desi n-am vazut bataie pentru primul loc, mecanicii AMG i-au mincat cursa si lui HAM si lui BOT (cum sa stea 6s pe cricuri mai nene doar la schimb de pneuri? cu doi piloti unul dupa altul?), parerea mea e ca penalizarea lui HAM i-a dat prilejul neamtului cu caruta rosie sa mearga la consum in ultimele tururi, de-aia se apropia cafeniul precum uraganul Katrina, VET a protejat motorul pentru urmatoarele curse, ca sezonul e lung. HAM a intins deja la maxim de doua ori motorul ca sa il prinda pe zimbaret. Nu i-au mancat mecanicii cursa lui Ham,a pus colegul mai sus un articol,au avut probleme cu pistoalele care nu mereau cum trebuie si le lua mai mult timp sa desfaca si sa monteze rotile.Bad luck. Nu cred ca au avut nici un moment in mana cursa cei de la AMG. La fel nu cred ca Vettel merea la consum pe ultimele tururi,ca prea venea ala masiv.Cred ca acolo pe ultimele tururi s-a contorizat intrarea prea repede la boxe la inceput,si de aia era s-o incalte. Ca si fiabilitate dar si ca performanta motor,AMG sunt tot primii. Apropos de cum te porti tu in calitate de german cu fierul italian, Vettel baga italiana la greu prin radio in turul de retragere, stie ca e ascultat si vazut de citeva zeci de milioane de tifosi cu singe tricolor raspinditi in toata lumea si face si el un pic de PR, ca sa-i mearga bine in viata. In anii trecuti, cind calutul nu mergea bine a fost greu pentrru el, a fost acuzat ca i se rupe, ca nu pune osul, ca de ce ride cind coboara din masina pe locul 6, etc. ... tipul isi "face" o presa cit mai buna pentru vremurile nasoale care e posibil sa vina, Mercedes nu o sa stea cu mainile-n sin in cursele ce vor veni. Paralela cu un anumit pilot spaniol care injura si trinteste o anumita motocicleta italiana pentru o greseala a lui e evident in defavoarea acestuia din urma. Auzi,da voi nu mai aveti audienta pe dincolo pe la motogp si ati venit sa indrugati aceeiasi poveste aici poate va asculta cineva? Am mai zis de o mie de ori,in acel caz s-a facut tam-tam din nimic,in loc sa se vorbeasca despre rezultatele din cursa,s-a vorbit pe 5 pagini ca Lorenzo a injurat si a aruncat motoreta,ceea ce e cel putin ridicol.Nu interesa pe nimeni rezultatele din cursa,pe toti ii interesa sa-l scuipe pe Lorenzo,pentru ca nu aveau pe cine sa hatereasca pe altcineva : romanul trebuie sa injure putin ca sa se simta bine : Vinales nu avea de ce sa fie injurat ca a mers ceas,Rossi a mers chiar bine si oricum nu se poate injura in nici un caz legenda,MM a fost putin batjocorit ca a cazut,dar a cazut de pe 1 ceea ce denota performanta,si atunci instinctele primordiale au revenit "hai sa il inuram pe Lorenzo ca asta e antipatic si uite,a si rabufnit cand a cazut si a dat cu motoreta Ducaty de pamant,pai se poate asa ceva?" Crede-ma,nobody cares.Decat voua. Daca Lorenzo mere prost tot sezonul si nici atunci nu il injura suporterii Ducati pentru ca se vede ca isi da silinta iar un om normal stie ca nu ai cum injura un triplu campion mondial care da la fiecare cursa 110%.Daca incepe sa mearga bine,cu atat mai mult. Si la fel,nimanui nu ii pasa,oricat de suporter Ducati ar fi ca Lorenzo urla la motoreta.Orice om normal a inteles faptul ca era frustrat in acele momente.Orice om normal,suporterii giallo insa ii vor gasi hibe din astea in continuare. Insa oricate hibe ii vor gasi suporterii giallo lui Lorenzo si oricat de antipatic ar fi acesta,nu schimba cu nimic faptul ca l-a batut fata in fata de 3 ori pe Rossi si ca Rossi apune in acest an,mai ales cu Vinales langa el,si ca nu va mai pupa neam mult ravnitul titlu cu nr.10 dupa cum spera in mare secret si el si suporterii lui.Asta e din ciclul "be carefull what you wish for" pentru ca Rossi a tot vrut sa scape de Lorenzo ca sa ia titlul acela,iata ca a scapat de draq si a dat de ta-su.Nu cred ca se gandea Rossi la treaba asta anul trecut cand il tot zgandarea pe acesta sa sara la Ducati.Retrospectiv,cred ca acum se gandeste ce bine era sa fie Lorenzo in continuare langa el,ca totu mai avea o sansa la titlu.Asa, ZERO. Cat despre Vettel si italiana lui,da,face impresie f buna la italieni.Vettel e foarte inteligent.Dar si Vettel a injurat masina in 2016 de nu se poate,insa nu ati fost voi atenti.Alea se uita,eu ce tot zic aici?! Da,facand paralela,nu putea sa dea cu masina de pamant ca aia e cam mare,dar de inurat a injurat-o de nu s-a vazut,numa cu beep'uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 - eu zic ca aceasta strategie a fost riscanta pentru ca Vettel a fost el smecher pe inceput de stint 2,dar datorita faptului ca a intrat mai devreme banuiesc ca a trebuit sa puna soft pe ultimul stint care a trebuit sa fie mai lung,si deasemena,Ham ii lua o sec/tur,si era gata-gata sa il prinda. Da, a fost riscantă tocmai prin prisma neprevăzutului (ex: Safety Car). Și Vettel a recunoscut după cursă că a crezut că victoria a zburat în momentul în care a intrat SC-ul. Însă în mod ideal, strategia a fost foarte bună: după schimb Vettel era cu 3s/tur ( ! ) mai rapid decât piloții Mercedes. "Gata să-l prindă"...nu știu. Cred că Ferrari au calculat ritmul lui HAM pe ultimul stint, iar VET a spus că mergând în față și-a permis să păstreze ceva viață-n gume pentru sfârșit. Chiar dacă Hamilton îl prindea până la urmă, l-ar fi ajuns cu niște gume terminate iar Vettel ar fi avut cu ce să răspundă. - da,AMG a avut un avantaj de 10s minim pt ca au intrat la boxe pe SC,dar pe partea ailalta din acele 10s trebuie sa scazi 5 penalizarea si vreo 3-4s la fiecare pit. De ce să punem la socoteala strategiei prostia lui Hamiton? In concluzie,da,le-a iesit pasienta celor de la Ferrari,dar nush daca a fost o pasienta buna,ci mai degraba una norocoasa.Pentru ca daca nu avea Ham penalizare si problemele la boxe (scrie acolo ca nu merea cum trebe curentul la boxe si nu le mereau pistoalele la forta care trebuie),isi luau o muje cu undercut'ul lor.... Dacă-și luau, își luau pentru că Mercedes erau mai rapizi, nu pentru strategia slabă. Genul acesta de mișcare agresivă se folosește când ești blocat de către cineva pe pistă. Exact același lucru l-a încercat și Verstappen când a intrat la o tură după Vettel, fiind practic blocat de către Hamilton de care nu reușea să treacă. Gandeste-te la scenariul alternativ : Vettel sta cu ei,nu trece de Bottas si intra toti 3 pe SC.Vettel ar fi trecut la boxe de Bottas ca nu le mergeau la aia pistoalele,si nici nu ar fi pierdut x-spe secunde pe care le-a pierdut cand a schimbat pe gren flag,plus ca ar fi putut sa puna ss pe sfarsit.Nu era asta un scenariu mult mai ok??? Bineînțeles că ar fi fost mult mai OK. Dar de unde să ghicească Ferrari că 2-3 ture mai târziu Sainz urma să intre-n Stroll și că va apărea un Safety Car? Șansele erau destul de mici pentru asta (cred că a fost dealtfel pentru prima dată când a apărut un SC în MP al Bahreinului!), așa că și-au făcut calculele și au riscat. Cea mai buna strategie ar fi fost ss-soft lung-ss.Cel putin pt Ferrari. La sfârșitul cursei, cel mai bun compound a fost Soft-ul. Asta i-au spus și lui Hamilton când a întrebat de ce i-au pus S (și nu SS) la ultima oprire la standuri. Deci pe scurt cu strategia: Ferrari a mers agresiv (cel puțin cu Vettel), erau s-o piardă din cauza SC-ului, dar au câștigat-o datorită problemelor celor de la Mercedes și prostiei lui Hamilton. Then end Nu a facut-o pentru ca Vettel de fapt nu e obisnuit cu dog fights atunci cand masina nu ii da nici un avantaj.Vettel e obisnuit cu ordine de echipa sau cu depasirea unor masini mai slabe - vezi cursa din China cand a stat 5-6 tururi in spatele lui Kimi si Ricci ca prostul pana s-a enervat vizibil si si-a luat inima in dinti si a iesit la bataie. Cand da de pietre tari in masini similare,are o mare problema.Si aici cred eu ca il va rula Hamilton.Si bine va face.Daca nu esti in stare sa stai la bataie pe masini egale,nu meriti sa castigi.La asta ar trebui sa se reduca tot intr-o lume ideala,si iata ca in acest an s-au aliniat stelele si masinile sunt cam egale.Fie ca cel mai bun sa castige. Nici Verstappen nu reușea să treacă de Hamilton, nici Hamilton de Vettel și mai târziu, nici Hamilton de Bottas. Incapacitatea de a depăși la vârf era deci generală, nu a fost ceva caracteristic pentru Vettel ...Mai ții minte Monza 2011? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 "Gata să-l prindă"...nu știu. Cred că Ferrari au calculat ritmul lui HAM pe ultimul stint, iar VET a spus că mergând în față și-a permis să păstreze ceva viață-n gume pentru sfârșit. Chiar dacă Hamilton îl prindea până la urmă, l-ar fi ajuns cu niște gume terminate iar Vettel ar fi avut cu ce să răspundă. De ce să punem la socoteala strategiei prostia lui Hamiton? Dacă-și luau, își luau pentru că Mercedes erau mai rapizi, nu pentru strategia slabă. Genul acesta de mișcare agresivă se folosește când ești blocat de către cineva pe pistă. Exact același lucru l-a încercat și Verstappen când a intrat la o tură după Vettel, fiind practic blocat de către Hamilton de care nu reușea să treacă. La sfârșitul cursei, cel mai bun compound a fost Soft-ul. Asta i-au spus și lui Hamilton când a întrebat de ce i-au pus S (și nu SS) la ultima oprire la standuri. Deci pe scurt cu strategia: Ferrari a mers agresiv (cel puțin cu Vettel), erau s-o piardă din cauza SC-ului, dar au câștigat-o datorită problemelor celor de la Mercedes și prostiei lui Hamilton. Then end Eu stiam ca Vettel era mai rapid cu 1s si ceva pe tur atunci cand a schimbat pe softuri,nu cu 3.Daca era cu 3s/turi mai rapid,da,se schimba treaba. Asta cu softul cel mai bun compound nu am inteles-o nici in China nici aici.Sau poate cel mai bun pt AMG,ca aia mananca gumele mai mult,RB suspectez ca s-a tinut de cele 2 echipe din fata numai prin prisma ss. Kimi pe final de cursa cu ss nu a facut fastest lap?Nu merea bine cu ss? Prostia lui Ham...nu cred ca a fost prostie,cred ca a facut ceva foarte inteligent.Cel putin in prima faza.Adica omu a incercat-o,Ricci era gramada pe el si s-a gandit in mod corect ca el va trebui sa stea la boxe dupa Bottas iar Ricci va fugi repede sa schimbe si va iesi in fata lui,ceea ce s-a si intamplat,pana la urma.Ii era frica de Ricci pentru ca inainte de schimbare asta era calare pe el.Dupa,cu gumele soft,Ricci s-a ofilit masiv,dar Ham nu avea de unde sa stie ca pe acele softuri Ricci va fi asa usor de depasit. Da,aici s-a depasit cam greu,a fost generalizata treaba. Da,ce s-o mai lungim,una peste alta celor de la Ferrari le-a iesit. Eu raman la parerea mea fata de Vettel,si sper sa si vedem niste dueluri roata la roata intre el si Ham de-a lungul anului.Insa cu toata increderea afirm ca daca se va ajunge la dueluri roata la roata intre ei doi si mai ales daca vor fi multe si duelurile vor decide soarta campionatului,Ham va iesi invingator.Si pe buna dreptate. In dueluri directe,eu as zice 65-70% castig de cauza Ham.Vom trai si vom vedea.Mark my words Le doresc insa la amandoi sa se intalneasca de cat mai multe ori fata in fata si sa iasa cu scantei.Va fi bine si pentru ei (sau macar pentru unul din ei) si mai ales pentru noi mancatorii de seminte din fata tv-ului. Pentru Russia ceva previziuni?A castigat desigur AMG aici,dar parca nu era asa dominant ca pe alte circuite,sau imi amintesc eu rau?... P.S. Monza 2011 nu stiu ce s-a intamplat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Eu stiam ca Vettel era mai rapid cu 1s si ceva pe tur atunci cand a schimbat pe softuri,nu cu 3.Daca era cu 3s/turi mai rapid,da,se schimba treaba. Uite lap chart aici. Vezi lap 12 (primul tur complet al lui Vettel după oprirea la standuri): - VET: 1:34.597 (94,597s) - HAM: 1:37.096 (97,096s) - BOT: 1:37.216 (97,216s) Cum mă uit eu la F1: pe RTL pe Digi, dar cu sunet de pe un stream de la Sky Nu neapărat pentru că ar fi comentatorii Digi foarte slabi, ci pentru că nu au acces la informații ca ceilalți. Kimi pe final de cursa cu ss nu a facut fastest lap?Nu merea bine cu ss? Fastest lap a făcut HAM când încerca să-l prindă pe VET pe la sfârșitul cursei, un 1:32.7 - deci pe Soft. Kimi a avut strategie identică cu Vettel la gume (SS-SS-S), deci la sfârșit era tot pe Soft-uri Prostia lui Ham...nu cred ca a fost prostie,cred ca a facut ceva foarte inteligent.Cel putin in prima faza.Adica omu a incercat-o,Ricci era gramada pe el si s-a gandit in mod corect ca el va trebui sa stea la boxe dupa Bottas iar Ricci va fugi repede sa schimbe si va iesi in fata lui,ceea ce s-a si intamplat,pana la urma.Ii era frica de Ricci pentru ca inainte de schimbare asta era calare pe el Prostia nu a fost la nivel de idee, ci la nivel de execuție Pentru Russia ceva previziuni?A castigat desigur AMG aici,dar parca nu era asa dominant ca pe alte circuite,sau imi amintesc eu rau?... În 3 ediții au fost 3 victorii Mercedes și 2 duble (ar fi fost 3, dar Rosberg a abandonat în 2015 din cauza unor probleme la pedala de accelerație). De asemenea, 3 pole-uri și 2 linii întâi 100% Merc (ar fi fost 3 și acolo, doar că în 2014, Hamilton a avut o problemă în Q3). Singurul lucru interesant: Rosberg a avut mai multe pole-uri aici decât Hamilton. Deci au dominat copios în Rusia până acum P.S. Monza 2011 nu stiu ce s-a intamplat... Vettel vs. Alonso. Depășire pe exterior în Curva Grande... Și un transcript selectiv al comunicărilor radio din cursă. Memorabil: - “Fernando we are considering plan B, how are the tyres?” - “Do whatever you want, man.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Paralela cu un anumit pilot spaniol care injura si trinteste o anumita motocicleta italiana pentru o greseala a lui e evident in defavoarea acestuia din urma. Da paralela cu un anumit pilot spaniol care face trolling cu o anumita masina japoneza ce-are ? » Post actualizat in 18 Apr 2017 16:33 - “Do whatever you want, man.” exact ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.