Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

Mah si pe mine ma bate gandul sa schimb foaia spate sa pun una du dinti mai putini, wheelieurile nu ma impresioneaza. Acuma nu stiu sa pun cu unu sau doi dinti mai putin?

Pina una alta, iata ce fac unii pasionati. Desi nu sunt adeptul unei astfel de modificari, pasiunea pe care a pus-o omul in obtinerea rezultatului, e de admirat

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@einstein1984 ia fii atent la ce afirmam mai jos. Ti-am boldat sa nu mai pierzi timpul, vad ca esti grabit in a posta orice nonsens...

 

La 30.09.2019 la 9:57, ®azvan a spus:

am intrebat dealerii de la vreo 2 magazine, nu dau nume, despre cum imi va afecta ce vad eu pe bord ca si diferenta de afisare, fata de gps, exprimat in km/h. Primul imi spune ca nu va fi afectat kilometrajul, ba ca senzorul pt vitezometru este la roata din fata, ba ca este la roata spate, ba, aia a mai faina, da recunosc ca nu am avut prezenta de spirit sa-l contrazic, ca scoasa din viteza, lantu nu se va invarti (vorbim de un dealer care vinde si se lauda ca este motociclist de cel putin 40 ani). Eu tot insistam ca senzorul este amplasat undeva pe circuitul transmiterii puterii la roata, deci roata spate + lant va influenta, in fine...

 

La 30.09.2019 la 9:57, ®azvan a spus:

Al doilea imi spune ca nu va fi afectat bordul si punct, dar fara a-mi da explicatii. Aveam in minte acelasi lucru: cate miscari de rotatii va face rotita dintata denumita generic pinion, la o miscare de rotatie a anvelopei, care si aia are o foaie cu 45 dinti, care pot fi mai multi sau mai putini, si ca, de undeva de pe axul pinionului fata se "preia" masurarea.

 

Cam ce intelegi tu din asta? Ca nu stiam ca nu am cabluri la roata? Mi-am upgradat singur suspensiile + frana fata cand am trecut la cele de R1. Chiar crezi ca nu-mi cunosc motocicleta? Recunosc, in interiorul motorului nu m-am bagat, caci nu sunt mecanic, desi in ziua de azi, este cam stupid proof totul, daca esti interesat. Revenind, intrebarea mea pentru dealeri era fix asta:

"cum imi va afecta ce vad eu pe bord ca si diferenta de afisare, fata de gps, exprimat in km/h." (Completez: in plus sau in minus, mai multi sau mai putin km afisati fata de standard? )

 

Ti-ai facut norma la postat pe azi sau inca mai insisti?

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, einstein1984 a spus:

Apoi diferenta fata de gps , chiar si cu pinioane stock de unde vrei sa o stie un dealer? 

 

Nu diferenta "fata de" gps ma interesa (exprimata in km), aia nu o va sti nimeni decat cu masuratori in prealabil. Ma interesa:

Daca scad un dinte la pinion, ce-mi va arata pe kilometraj fata de stock? Viteza va fi mai mare sau mai mica (plus sau minus), comparata cu un dispozitiv de masurare a vitezei, gps in cazul de fata, caci aparat radar nu am. Deci nu "cat", ci "cum"? In plus sau in minus.

Pentru cineva care se ocupa "de", mi se pare ca ar trebui sa aiba mai multe cunostinte decat mine, respectiv s-a mai lovit macar o data de aceasta problema. Unul e motociclist de peste 40 ani, si dealer de cel putin 20. Ailalti se dadeau informati.

 

Acum stiu raspunsul: 

 

Scazi un dinte la foaia fata, ai 5 km peste, la viteza de 60/h; adaugi un dinte, vei avea 5 km in minus, la aceeasi viteza. La 100, la 200/, totul se schimba exponential, nu liniar.

 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-a venit o idee traznita. Ca ma tot uitam la motoretele astea noi de strada si la multe am vazut ca vin cu handguarduri. Cum ar arata FZS cu handguarduri? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa comentez pretul, ele exista si sunt pt FZS

https://www.solomotoparts.com/Barkbusters-Storm-S1-Handguards-for-FZS1000-01-15/

Eu sunt interesat pt o eficientizare mai mare a mansoanelor incalzite, astfel incat sa poti rula si in noiembrie sa zicem, daca nu e zapada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La transșlap aveam niște lopățele, de la mama lui. Cu aceleași mănuși, la temperaturi similare (4-8°C) îmi înghețau deștele, cu tot cu manșoanele încălzite. Ei bine, la FZ6S nu-mi îngheață, și n-am încălzire! Presupun că se formau niște vârtejuri sub handguarduri fix pe vârfurile degetelor, iar la FZ cred că aerul e aruncat de carenă în afară, sau poate e doar lipsa vârtejurilor. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut colegi.

Am o problema cu al meu FZ1 N 2008, împărtășesc cu voi poate a mai pățit careva . Motoreta a stat nepornita mai bine de 4 luni. La ultima tura , când am băgat mana in gaz , full gaz, mi-a dat în nas pe la 8000rpm și până nu a scăzut turația pe la 5000 nu am mai putut accelera . Am observat că pățesc mai toate treptele de viteza . Daca accelerez la maxim îmi dă în nas. Daca accelerez constant și ușor urca până la turație maximă.

 

Debit prea mare sau mic de benzina?

Furtun strangulat?

Filtru cu depuneri ? 

 

Am zis sa o iau prin eliminare, și dacă nu ii dau de cap sa o duc la doctor.

 

Mulțam.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Am schimbat conductele de frana fata-spate cu unele metalice, fabricatie TRW. Deci aveam asa: furca R1 2008, etriere radiale R1 2014 cu 6 pistonase, pompa frana radiala R1 2015, discuri de 320mm, placute SBS, insa conductele, din varii motive, ramasesera cele originale. Frane f bune dealtfel, adica deja o foarte mare diferenta fata de standardul FZ1-ului, si asta fara conducte upgradate. Cine s-ar fi gandit ca nu aia este tot ce pot ansamblul de piese mentionate mai sus? 

 

Din plictiseala repetata... mi-au sosit saptamana trecuta 2 seturi de conducte (fata-spate), un flacon de TRW 5.1 si un banjo (de care sincer nu era nevoie caci se afla unul in pachet, alaturi de saibele de aluminiu), pentru ca cele metalice urca separat pana in pompa de frana, nu se unesc la jumatatea distantei. Lungimea la limita atat fata, cat si spatele.

Montat si aerisit... plus un mic testdrive dupa. Concluzia? Inca vreo 30-40% mai multa forta de franare. Adica cu cele mentionate mai sus era nevoie de apasare cu un deget, dar acum, vorbim de cauciuc lasat pe asfalt la o strangere mai ferma... Cu suspensia standard a motocicletei, asta ar fi fost reteta succesului in a-i face cunostinta cu terra, dar nu si cu suspensiile actuale.

 

Dar imi trebuie anvelope noi. Cele de pe ea, desi montate anul trecut, sunt gata. Au 10000 km...  Trecem la S22 Evo fata-spate. Sau oare RS10 fata si S22 spate? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, las si eu o poza aici dupa 2 ani de bucurii cu ieduta mea.

Momentan rezolvam niste probleme electrice si apoi revenim pe strada. Drumuri bune tuturor!

FZ1NMS2020.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, sherifelu a spus:

Salut, las si eu o poza aici dupa 2 ani de bucurii cu ieduta mea.

Momentan rezolvam niste probleme electrice si apoi revenim pe strada. Drumuri bune tuturor!

FZ1NMS2020.jpg

Cocaine white.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

Cocaine white.

RAL9010 PURE WHITE :) Sau cocaine cum umbla vorba.

Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti.

Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM?

 

alternator-jpg.jpg

releu incarcare-jpg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc dealerul Yamaha din oras in mare parte, sau am mai folosit/comandat de pe ebay US cu ajutorul userului @JAGI

Drept este ca motorul nu a avut veci nevoie de interventie in cei 50k km la partea de mecanica, electrica, electronica. Doar upgrade-uri/mentenanta la suspenie/frana/directie si modificari la partea de lumini.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, sherifelu a spus:

RAL9010 PURE WHITE :) Sau cocaine cum umbla vorba.

Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti.

Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM?

 

alternator-jpg.jpg

releu incarcare-jpg.jpg

Baga un upgade la rotor..este cel cu probleme.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...