Kiki Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 Mah si pe mine ma bate gandul sa schimb foaia spate sa pun una du dinti mai putini, wheelieurile nu ma impresioneaza. Acuma nu stiu sa pun cu unu sau doi dinti mai putin? Pina una alta, iata ce fac unii pasionati. Desi nu sunt adeptul unei astfel de modificari, pasiunea pe care a pus-o omul in obtinerea rezultatului, e de admirat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 (editat) @einstein1984 ia fii atent la ce afirmam mai jos. Ti-am boldat sa nu mai pierzi timpul, vad ca esti grabit in a posta orice nonsens... La 30.09.2019 la 9:57, ®azvan a spus: am intrebat dealerii de la vreo 2 magazine, nu dau nume, despre cum imi va afecta ce vad eu pe bord ca si diferenta de afisare, fata de gps, exprimat in km/h. Primul imi spune ca nu va fi afectat kilometrajul, ba ca senzorul pt vitezometru este la roata din fata, ba ca este la roata spate, ba, aia a mai faina, da recunosc ca nu am avut prezenta de spirit sa-l contrazic, ca scoasa din viteza, lantu nu se va invarti (vorbim de un dealer care vinde si se lauda ca este motociclist de cel putin 40 ani). Eu tot insistam ca senzorul este amplasat undeva pe circuitul transmiterii puterii la roata, deci roata spate + lant va influenta, in fine... La 30.09.2019 la 9:57, ®azvan a spus: Al doilea imi spune ca nu va fi afectat bordul si punct, dar fara a-mi da explicatii. Aveam in minte acelasi lucru: cate miscari de rotatii va face rotita dintata denumita generic pinion, la o miscare de rotatie a anvelopei, care si aia are o foaie cu 45 dinti, care pot fi mai multi sau mai putini, si ca, de undeva de pe axul pinionului fata se "preia" masurarea. Cam ce intelegi tu din asta? Ca nu stiam ca nu am cabluri la roata? Mi-am upgradat singur suspensiile + frana fata cand am trecut la cele de R1. Chiar crezi ca nu-mi cunosc motocicleta? Recunosc, in interiorul motorului nu m-am bagat, caci nu sunt mecanic, desi in ziua de azi, este cam stupid proof totul, daca esti interesat. Revenind, intrebarea mea pentru dealeri era fix asta: "cum imi va afecta ce vad eu pe bord ca si diferenta de afisare, fata de gps, exprimat in km/h." (Completez: in plus sau in minus, mai multi sau mai putin km afisati fata de standard? ) Ti-ai facut norma la postat pe azi sau inca mai insisti? Editat Octombrie 4, 2019 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 (editat) 1 oră în urmă, einstein1984 a spus: Apoi diferenta fata de gps , chiar si cu pinioane stock de unde vrei sa o stie un dealer? Nu diferenta "fata de" gps ma interesa (exprimata in km), aia nu o va sti nimeni decat cu masuratori in prealabil. Ma interesa: Daca scad un dinte la pinion, ce-mi va arata pe kilometraj fata de stock? Viteza va fi mai mare sau mai mica (plus sau minus), comparata cu un dispozitiv de masurare a vitezei, gps in cazul de fata, caci aparat radar nu am. Deci nu "cat", ci "cum"? In plus sau in minus. Pentru cineva care se ocupa "de", mi se pare ca ar trebui sa aiba mai multe cunostinte decat mine, respectiv s-a mai lovit macar o data de aceasta problema. Unul e motociclist de peste 40 ani, si dealer de cel putin 20. Ailalti se dadeau informati. Acum stiu raspunsul: Scazi un dinte la foaia fata, ai 5 km peste, la viteza de 60/h; adaugi un dinte, vei avea 5 km in minus, la aceeasi viteza. La 100, la 200/, totul se schimba exponential, nu liniar. Editat Octombrie 4, 2019 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 De fapt n-o scade pe cea afișată, decât o mărește pe cea reală! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Daca e cineva interesat de un FZ1, am dat peste unul pe OLX la un super pret, pacat ca ee deja am luat unul, modelul pe carburator https://www.olx.ro/oferta/vand-yamaha-fz1-fazer-IDcSmZW.html#3e95e9a067 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Octombrie 15, 2019 Share Postat Octombrie 15, 2019 Tot pt FZS1000, daca e careva interesat, de unsistem digital pentru bord https://www.tftdashproject.co.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Octombrie 24, 2019 Share Postat Octombrie 24, 2019 Mi-a venit o idee traznita. Ca ma tot uitam la motoretele astea noi de strada si la multe am vazut ca vin cu handguarduri. Cum ar arata FZS cu handguarduri? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 24, 2019 Share Postat Octombrie 24, 2019 Ma gandeam si eu la niste handguard-uri pt protectia la vant/insecte... dar nu stiu daca nu lovesc in carena la bracaj maxim si nu cred ca ai unde sa le montezi (loc pe ghidon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Octombrie 24, 2019 Share Postat Octombrie 24, 2019 Fara sa comentez pretul, ele exista si sunt pt FZS https://www.solomotoparts.com/Barkbusters-Storm-S1-Handguards-for-FZS1000-01-15/ Eu sunt interesat pt o eficientizare mai mare a mansoanelor incalzite, astfel incat sa poti rula si in noiembrie sa zicem, daca nu e zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 24, 2019 Share Postat Octombrie 24, 2019 (editat) La transșlap aveam niște lopățele, de la mama lui. Cu aceleași mănuși, la temperaturi similare (4-8°C) îmi înghețau deștele, cu tot cu manșoanele încălzite. Ei bine, la FZ6S nu-mi îngheață, și n-am încălzire! Presupun că se formau niște vârtejuri sub handguarduri fix pe vârfurile degetelor, iar la FZ cred că aerul e aruncat de carenă în afară, sau poate e doar lipsa vârtejurilor. Editat Octombrie 24, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Interesanta teorie. Totusi vad ca la unele modele noi de strada, au handguarduri de fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Noiembrie 11, 2019 Share Postat Noiembrie 11, 2019 Salut colegi. Am o problema cu al meu FZ1 N 2008, împărtășesc cu voi poate a mai pățit careva . Motoreta a stat nepornita mai bine de 4 luni. La ultima tura , când am băgat mana in gaz , full gaz, mi-a dat în nas pe la 8000rpm și până nu a scăzut turația pe la 5000 nu am mai putut accelera . Am observat că pățesc mai toate treptele de viteza . Daca accelerez la maxim îmi dă în nas. Daca accelerez constant și ușor urca până la turație maximă. Debit prea mare sau mic de benzina? Furtun strangulat? Filtru cu depuneri ? Am zis sa o iau prin eliminare, și dacă nu ii dau de cap sa o duc la doctor. Mulțam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 Debit mic benzina. Verifica pompa test volum si presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 La 11.11.2019 la 10:20, SniperElitte a spus: Furtun strangulat? e problema intalnita , se verifica foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Noiembrie 16, 2019 Share Postat Noiembrie 16, 2019 (editat) La 13.11.2019 la 6:07, TNG a spus: Debit mic benzina. Verifica pompa test volum si presiune. Salut. Mulțumesc de reply. Se face din meniul bordului ? Ca și testul pentru injectoare ? Editat Noiembrie 16, 2019 de SniperElitte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 16, 2019 Share Postat Noiembrie 16, 2019 Nu, se face cu manometru și un vas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Am schimbat conductele de frana fata-spate cu unele metalice, fabricatie TRW. Deci aveam asa: furca R1 2008, etriere radiale R1 2014 cu 6 pistonase, pompa frana radiala R1 2015, discuri de 320mm, placute SBS, insa conductele, din varii motive, ramasesera cele originale. Frane f bune dealtfel, adica deja o foarte mare diferenta fata de standardul FZ1-ului, si asta fara conducte upgradate. Cine s-ar fi gandit ca nu aia este tot ce pot ansamblul de piese mentionate mai sus? Din plictiseala repetata... mi-au sosit saptamana trecuta 2 seturi de conducte (fata-spate), un flacon de TRW 5.1 si un banjo (de care sincer nu era nevoie caci se afla unul in pachet, alaturi de saibele de aluminiu), pentru ca cele metalice urca separat pana in pompa de frana, nu se unesc la jumatatea distantei. Lungimea la limita atat fata, cat si spatele. Montat si aerisit... plus un mic testdrive dupa. Concluzia? Inca vreo 30-40% mai multa forta de franare. Adica cu cele mentionate mai sus era nevoie de apasare cu un deget, dar acum, vorbim de cauciuc lasat pe asfalt la o strangere mai ferma... Cu suspensia standard a motocicletei, asta ar fi fost reteta succesului in a-i face cunostinta cu terra, dar nu si cu suspensiile actuale. Dar imi trebuie anvelope noi. Cele de pe ea, desi montate anul trecut, sunt gata. Au 10000 km... Trecem la S22 Evo fata-spate. Sau oare RS10 fata si S22 spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 daa, anul asta pe unde iti planifici concediul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barzone corleone Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 Daca este cineva interesat, am pus anunt in sectiunea Bursa, vand suporti+genti laterale Shad dedicate Yamaha Fz1, Fz8, Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 Salut, las si eu o poza aici dupa 2 ani de bucurii cu ieduta mea. Momentan rezolvam niste probleme electrice si apoi revenim pe strada. Drumuri bune tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 2, 2020 Share Postat Iunie 2, 2020 Acum 15 ore, sherifelu a spus: Salut, las si eu o poza aici dupa 2 ani de bucurii cu ieduta mea. Momentan rezolvam niste probleme electrice si apoi revenim pe strada. Drumuri bune tuturor! Cocaine white. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Iunie 2, 2020 Share Postat Iunie 2, 2020 Acum 7 ore, frigider a spus: Cocaine white. RAL9010 PURE WHITE Sau cocaine cum umbla vorba. Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti. Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 (editat) Eu folosesc dealerul Yamaha din oras in mare parte, sau am mai folosit/comandat de pe ebay US cu ajutorul userului @JAGI Drept este ca motorul nu a avut veci nevoie de interventie in cei 50k km la partea de mecanica, electrica, electronica. Doar upgrade-uri/mentenanta la suspenie/frana/directie si modificari la partea de lumini. Editat Iunie 3, 2020 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 Acum 10 ore, sherifelu a spus: RAL9010 PURE WHITE Sau cocaine cum umbla vorba. Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti. Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM? Baga un upgade la rotor..este cel cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.