finu Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 credeam ca nu vad eu bine. ce treaba are ecu cu ciclistica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 s-o referi ca sta mai ridicata de fata cu o asa acceleratie. Sau poate ca merge numai in wheelie-uri, si atunci sigur ciclistica e grav afectata, fata servind doar la parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 railor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 credeam ca nu vad eu bine. ce treaba are ecu cu ciclistica? Nu prea stiu bine romana si cand sunt cuvinte dinastea poate le mai incurc. Credeam ca ciclistica este si cum se comporta adica faptul ca puterea este pusa la pamant mult mai diferit, frana de motor redusa foarte mult si faptul ca peste 95 de grade nu sare si am mers dela 2pm pana la 6pm prin bucuresti in trafic adica cand mergi cu ea este mult mai diferita decat era inainte(asta credeam ca inseamna ciclistica bine ca nu mam facut de ras pe altundeva). s-o referi ca sta mai ridicata de fata cu o asa acceleratie. Sau poate ca merge numai in wheelie-uri, si atunci sigur ciclistica e grav afectata, fata servind doar la parcare Ceva de genul. Wheelies acuma sunt la ordinea zilei cu noul ecu. Recomand maxim la toti care au gen2. » Post actualizat in 23 Jun 2016 08:55 Acum o saptamana imi mergea numai 95-105 cand eram in trafic si nu ma deplasam constant sau la viteza mica. Iam trimis ecu la resoftat la un baiat din grecia(ecu-flashing.com) care este partener cu Ivan din america(cica cel mai bun resoft pentru modelul asta). Sa schimbat ciclistica complet. Acuma nu vad peste 95-97 orice ar fii si mai sunt si avantajele de power wheelies, puterea mai lineara si cand dai drumul din gaz nu mai are frana de motor asa mare. Costa 300 de euro si osa iti rezolve toate problemele la ea. In concluzie, da este normal sa vezi temperaturi de genul in oras. UPDATE: Am mers ieri cam toata ziua in trafic din bucuresti dela 2 dupamiaza si peste 95 nu a sarit si inainte cand mergeam pela otopeni era undeva pela 89 si eram fericit. Acuma 89 e in oras cand nu merg constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 salutare. vand un set de carene laterale pentru FZS 1000. http://olx.ro/oferta/vand-carene-laterale-pentru-yamaha-fzs-1000-sau-fz1-gen-1-ID6ALiS.html » Post actualizat in 06 Jul 2016 14:14sa nu uit. trebuie sa imi schimb placutele de frana. as vrea sa pun carbone lorraine XBK5. e ok? » Post actualizat in 06 Jul 2016 14:21sau PLACUTE FRANA FATA SINTER CARBONE LORRAINE 2361 A3+ ? » Post actualizat in 06 Jul 2016 14:26si pe spate carbone lorraine RX3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 nu pune sinter ca sunt prea dure si strici discurile,pune ceramice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Am pus eu brembo sinter. Pfoaiiii. Pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 interesanta treaba cu uzura discurilor. pana acum din ce am auzit si am citit, as lua carbone lorraine sinter. a avut cineva montate pe fazer de 1000 si uzeara discurile sensibil mai mult decat alte placute? voi ce placute ati avut pe fazere ? » Post actualizat in 06 Jul 2016 16:55de la carbone lorraine sunt in dubii intre xbk5 si A3+. nu stiu care e diferenta de comportament. teoretic xbk5 ar trebui sa fie mai racing, ceea ce mie nu imi trebuie. daca A3+sunt mai de strada si uzeaza discurile mai putin, pe ele le-as lua. daca nu este nici o diferenta in modul in care uzeaza discurile, as lua xbk5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Parerea mea e sa vezi ce placutze a venit pe original si asa sa pui ... Iesi mai ieftin daca cumperi un rand de placutze la 2 sezoane decat sa pui placutzele alea dure si sa schimbi discurile . Eu pe langa fz am si un 929 si am de carbon si baieti au dreptate ca uzeaza discurile si un disc costa 800 lei am luat eu 2 pe fata si am vrut sa fac o treaba si sa schimb placutzele si acum caut sa iau pe original rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 hmmm. eu am luat motocicleta acum 2 ani, nu am luat-o noua. pot sa ma uit ce placute are acum, dar nu stiu cum sa aflu ce placute a avut din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 eu am schimbat discurile tot din cauza ca motocicleta a avut placute dure,norocul meu a fost ca am luat sh cu 400 lei si erau luate dupa o motocicleta cu maxim 8-10 k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Noi sunt 800 lei un disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Noi sunt 800 lei un disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare , ma bate gandul sa iau fz1 din 2007 , am citit de problemele pe care le au cu sudurile cadrului...m-a cam pus pe ganduri . Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) am auzit si eu de treaba asta,am cunoscut 2 persoane care aveau fz1 naked 200 si nu s-au plans decat de faptul ca le baga ochii in ceafa Editat Iulie 9, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 2007 vroiam sa zic ce e de ras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salutare !! Am o mare dilema in legatura cu bascula spate .. Azi am urcat mobra pe cricul central si am vrut sa verific daca am joc la rurmenti de la roata spate si asa cum trageam devroata am observat un joc la bascula. Era un joc destul de mic si era pe verticala . Ridicam usor de roata in sus si am descoperit acest joc. Stie careva de unde este ca sunt 4 suruburi de articulatie sub bascula si de acolo se pare sa fie jocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 nu cumva e de la amortizor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) Salutare !! Am o mare dilema in legatura cu bascula spate .. Azi am urcat mobra pe cricul central si am vrut sa verific daca am joc la rurmenti de la roata spate si asa cum trageam devroata am observat un joc la bascula. Era un joc destul de mic si era pe verticala . Ridicam usor de roata in sus si am descoperit acest joc. Stie careva de unde este ca sunt 4 suruburi de articulatie sub bascula si de acolo se pare sa fie jocul Daca vorbim de jocul care apare cand roata din spate este suspendata, si tragi de ea in sus, un joc de circa 2-3mm care se aude ca un clank, stai relax. Eu avem motocicleta cu 10000 km la bord si aveam acest joc. Il descoperise mecanicul care-mi schimbase pneul pe spate. Apoi am schimbat cam toate piesele ce tin de zona bratului de legatura (distantiere, asa zisii rulmenti care de fapt sunt niste cilindrii de otel), si tot acelasi lucru. In manual am vazut ca apar in plus niste garnituri de ulei, dar nu le-am avut la ce a venit din fabrica. Ma gandesc ca acele garnituri ar inlatura jocul. Eu am schimbat amortizorul cu totul si tot am acel mic joc/clank. Editat Iulie 15, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Din pacate tin sa te anunt ca cilindri aia sunt rulmenti » Post actualizat in 15 Jul 2016 07:19 Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt » Post actualizat in 15 Jul 2016 07:19 Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Eu am schimbat amortizorul cu totul si tot am acel mic joc/clank. eu nu am mai schimbat amortizorul, de aia m-am gandit ca de acolo a fost acel joc de 1-2mm pe mine nu m-a deranjat..., MOtans, las' ca e bine si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt Topaie pentru ca lasi ambreiajul brusc fara sa sincronizezi turatia sau franezi prea tare cu spatele cand furca e comprimata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) Din pacate tin sa te anunt ca cilindri aia sunt rulmenti Textul initial era "distantiere, asa zisii rulmenti care de fapt sunt niste cilindrii de otel" Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt Esti sigur sau iar ne dam cu parerea? Am o tona de posturi cu motivul pentru care pe franare roata spate este in aer. Schimba amortizoarele si vei vedea cu ochii tai Editat Iulie 15, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Cilindri aia de otel intra in niste rulmenti 24/17 si niste gartituri de praf . Jocul ala il simti la franari cu spatele pe drum denivelat.. Nu vreau sa ma crezi pe cuvant dar iti zic ca sunt rulmeti ca am desfacut si sm vazut 13 eu bucata pe original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.