Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

am eu vfr 800 2003. protectie vant oakesa. in rest nu ma impresionat cu nimic. ma asteptam la altceva.

daca esti invatat pe 4 in linie nu o sa iti placa v. plus ca e ca o yamaha de 600 ca si putere.

ia fz1 si fal gt. schimbi telescopu spate pui furtune de frina bune si ai motoreta f buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cine a avut z si stie despre ce e vb si cu vibratiile intre 6000 si 8000 ture care sunt urate si zmunceli o sa le gaseasca si la asta .. Din cate am citit pe forumuri ince eczista. Si nu e prea comod pe distante lungi sa te zmunceasca mai ales daca mai mergi si cu pasager. De aia vreau sa merg cu ia inainte de a o cumpara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de unde as putea achizitiona radiator panels(sau scoops) pentru fzs 1000?

 

mersi!

ebay.co.uk

 

 

vfr nu imi place pozitia,f incomoda

Vino intr-o seara pana la mine si te urci pe al meu, vezi cum te simti. Dar al meu are saua modificata cu ceva burete adaugat. Si eu as vrea sa i-o pun pe aia stock.

Mie nu mi se pare deloc incomoda, imi plac mai mult motocicletele cu semighidoane si pozitie usor aplecata decat cu ghidon lat si spatele drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, asta e topic de FZ1. K?

 

IMG_1851.JPG

Uau ce frane!!! 6 pistoane per etrier vad bn?

Frumos rau fazerul razvan

» Post actualizat in 15 Sep 2016 16:47

ebay.co.uk

 

 

Vino intr-o seara pana la mine si te urci pe al meu, vezi cum te simti. Dar al meu are saua modificata cu ceva burete adaugat. Si eu as vrea sa i-o pun pe aia stock.

Mie nu mi se pare deloc incomoda, imi plac mai mult motocicletele cu semighidoane si pozitie usor aplecata decat cu ghidon lat si spatele drept.

pe fazer nu stai deloc drept....parca ai mai mult control si manevrabilitate cu asa ghidon....

» Post actualizat in 15 Sep 2016 16:47

ebay.co.uk

 

 

Vino intr-o seara pana la mine si te urci pe al meu, vezi cum te simti. Dar al meu are saua modificata cu ceva burete adaugat. Si eu as vrea sa i-o pun pe aia stock.

Mie nu mi se pare deloc incomoda, imi plac mai mult motocicletele cu semighidoane si pozitie usor aplecata decat cu ghidon lat si spatele drept.

pe fazer nu stai deloc drept....parca ai mai mult control si manevrabilitate cu asa ghidon....

» Post actualizat in 15 Sep 2016 16:47

ebay.co.uk

 

 

Vino intr-o seara pana la mine si te urci pe al meu, vezi cum te simti. Dar al meu are saua modificata cu ceva burete adaugat. Si eu as vrea sa i-o pun pe aia stock.

Mie nu mi se pare deloc incomoda, imi plac mai mult motocicletele cu semighidoane si pozitie usor aplecata decat cu ghidon lat si spatele drept.

pe fazer nu stai deloc drept....parca ai mai mult control si manevrabilitate cu asa ghidon....

» Post actualizat in 15 Sep 2016 20:35

de curiozitate ,ce top speed are si ce consum are un fz1 fazer stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apartine unui faze alb? saua?

e poza luata de pe net

 

 

de curiozitate ,ce top speed are si ce consum are un fz1 fazer stock?

280km/h, sunt o gramada de filme pe youtube

consumul la mers normal (pe acolo pe la 120 ) e undeva pe la 5,5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:


» Post actualizat in 16 Sep 2016 10:03

+ discuri de 320/ furca fata R1 2008, amortizor spate R1 2008, pompa frana R1 2015, etrierii de R1 2014

 

Uau ce frane!!! 6 pistoane per etrier vad bn?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu vreau sa ma gandesc cum franeaza....dar amortizorul si furca de ce le-ai schimbat?asa naspa sunt cele stock?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt un pic cam naspa.

daca le compari cu r1

 

daca le compari cu ce gunoaie au alte motociclete din aceiasi clasa sunt top !

 

daca le compari cu fz6 sunt top .

 

eu la FZS1000 Fazer din 2004 (modelul pe carburatie) i-am dat cel mai mult 260, doar ca virf. am mers constant pe o portiune cu 240, asta cu carenele laterale montate, fara ele era mai nasol la peste 180. consumul 5,5 - 6,5 la mers normal.

placebo is strong with this one !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm. la carenele laterale te referi? ca mi se pare mie ca ajuta? e posibil. nici viteza nu sunt sigur ca e reala, ca nu m-a luat radarul e doar indicatia de pe bord. dar consum mai mare de 5,5 nu mi-a iesit la mers normal cu 140 pe european sau autostrada si pe curbe la plimbare, fara sa-i dau turatie. cel putin eu am senzatia ca mobra consuma in functie de turatia cu care merg, daca merg cu 5 mii de ture consuma putin, daca merg cu 8-10 mii consuma ceva mai mult, cu vreun litru, poate un pic mai mult.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm. la carenele laterale te referi? ca mi se pare mie ca ajuta?

da... nu se transforma in 1200 RT de la carenaju ala lateral..

, daca merg cu 8-10 mii consuma ceva mai mult, cu vreun litru, poate un pic mai mult.

daca mergi in 8-10k ture o sa-ti consume peste 10L .. da sa mergi , nu sa ii dai de 2 ori pana la 10k

 

pe autostrada la 260 cred ca consuma in jur de 15, poate mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...