Sari la conținut

Yamaha R1 2007


HaOsSs
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut tuturor !!! de curand am cumparat acest R1 2007 nu am nici 2 saptamani si am realizat ca ceva nu este in regula cand ii dau gaz calumea sub 3500 Rpm tremura motocicleta (in mers), peste 3500Rpm motocicleta merge ca uns !

 

poate stie cineva daca s'a mai comfruntat cu asa sa posteze multumesc frumos !!!

 

Posteaza problema ta pe topicul dedicat R1,acolo activeaza niste baieti foarte priceputi (Jagi,TNG) care sigur iti vor raspunde si iti vor rezolva problema.

Nu te lua dupa analistii de pe forum, R1'07 e un motor f complicat,nu mai mere cu leacuri "babesti" cum sunt ei obisnuiti (gen amestec bogat,bujii,etc,nu mai e cu reglajul nivelului in carb,compresie si alte asemenea treburi),motorul tau are electronica pana-n dinti drive-by-wire,palnii de admisie variabile,etc,etc.

Nu umbla la exup !

Mai ales daca nu stii despre ce este vorba.Vezi ca multi vorbesc din putzul gandirii,nu stiu cu ce se mananca rn19.

Multi vorbesc ca sa se afle in treaba,sau dau sfaturi din experienta acumulata din surubareala la motoare/masini de dinainte de 98,deci nu te lua dupa lume.

Termostatul din cate stiu eu deschide la 74 de gr.,si motorul lucreaza in mod ideal la aceasta temp,deci 90 de gr nu inseamna nimic,nu e ca la VW Golf :P,daca pierdea compresie avea cu totul alte simptome,turatia motorului la relanti nu e de 1500rpm.Unii de aici am vazut ca fac chiar comparatii intre r1 si masina lor cu motor de "1.6",deci noapte buna.

Poate fi din o gramada de motive,suspectez ceva electronic,draq stie.Vorbeste cu unul din baietii aia 2,poate le faci si o vizita si se rezolva.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cei care a-ti postat pe topicul asta, numai manu_vvu are acest model, si -l stie cit de cit, aaa, mai e si amstaff.

 

Daca ai timp, treci pe la mine si ne lamurim repede de "defect". Am modelul astra din 2009, de 4 ani, si cam stiu tot despre el.

 

Modelul asta e foarte fitzos, are ralantiul prea mic, frina de motor foarte mare- deaia da sa se opreasca pe decelerare. Nu umbla de capul tau, putini se pricep cu adevarat la modelele astea cu fly-by -wire.

 

PS: Esti cumva tipul care se da pe Amckart cu ea?

 

Stiu tipi care au cheltuit multe milioane sa-i dea de cap, tot nemultumiti au fost dupa schimbare bujii, "sincronizareinjectoare", sau mai stiu eu ce alte "reparatii". Modelul asta e renumit pt bug-urile de soft, cei care si-au resoftat computerul motocicletei la mine, stiu despre ce-i vorba.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posteaza problema ta pe topicul dedicat R1,acolo activeaza niste baieti foarte priceputi (Jagi,TNG) care sigur iti vor raspunde si iti vor rezolva problema.

Nu te lua dupa analistii de pe forum, R1'07 e un motor f complicat,nu mai mere cu leacuri "babesti" cum sunt ei obisnuiti (gen amestec bogat,bujii,etc,nu mai e cu reglajul nivelului in carb,compresie si alte asemenea treburi),motorul tau are electronica pana-n dinti drive-by-wire,palnii de admisie variabile,etc,etc.

Nu umbla la exup !

Mai ales daca nu stii despre ce este vorba.Vezi ca multi vorbesc din putzul gandirii,nu stiu cu ce se mananca rn19.

Multi vorbesc ca sa se afle in treaba,sau dau sfaturi din experienta acumulata din surubareala la motoare/masini de dinainte de 98,deci nu te lua dupa lume.

Termostatul din cate stiu eu deschide la 74 de gr.,si motorul lucreaza in mod ideal la aceasta temp,deci 90 de gr nu inseamna nimic,nu e ca la VW Golf :P,daca pierdea compresie avea cu totul alte simptome,turatia motorului la relanti nu e de 1500rpm.Unii de aici am vazut ca fac chiar comparatii intre r1 si masina lor cu motor de "1.6",deci noapte buna.

Poate fi din o gramada de motive,suspectez ceva electronic,draq stie.Vorbeste cu unul din baietii aia 2,poate le faci si o vizita si se rezolva.

creca vb tu din putul gandirii.bujii are orice motor si se schimba .daca e r1 nu se mai strica bujiile?:)))auzi motor f complicat.e un motor ca orice motor de 2007.merge daca are bujii schimbate,ii trebe si compresie ca daca nu are nu merge.creca tu nu stii principiile de functionare ale unui motor.e doar un motor termic nu e motor cu reactie.SI DA POT SA FIE BUJIILE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul n-are problema cu opritul motorului, pur si simplu nu intelege de ce la WOT sau aproape incepe sa-i vibreze motoreta... :)

Crede-ma ca are si asta legatura, e amestecul prea sarac in zona aia , clapetele se deschid prea putin. Fly By Wire este un sistem foarte complicat, practic, nu ai nici un sistem secundar de admisie gaz-aer, totul e doar din clapetele de acceleratie actionate de un servomotor pas cu pas ce este comandat de ECU, ECU avind hartile de deschidere a clapetelor de accel in functie de turatie si treapta de viteza. Degeaba ii dai gaz din mina, actionezi doar un senzor, daca nu ai turatie, nu se deschid clapetele de acceleratie.

 

odata.

 

 

umbla din meniu la injectoare si le setezi pe acceasi cota (intre 5-9 depinde cat agresiva o vrei).

nu gasesc videoclip dat nu e greu.

 

schimba bujiile.

 

btw. vreunul din fostii prop din carte a fost Radu ???

E fix -pix procedeul din film, am incercat si eu, disperat, prin 2010, nu stiam cum naiba sa rezolv bug-urile de acceleratie, motocicleta mi-a placut ca ciclistica, nu-mi placea cum livreaza puterea.Aveam si powercommander, harti incercate pe Dyno, pus motoreta pe Dyno, tot degeaba. Evident ca am inlocuit bujiile, rezultat identic, benzina de 99-nimic, sicronizat infectoarele=0. Noroc cu resoftarea.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu smuceste cand o tii constant/o accelerezi lin atunci stai linistit, e normal. e subturata...

nu prea cred...are exup..trebuie sa mearga in treapta 6 si cu 50 la ora fara sa tremure...

 

altu' care s-a trezit, auzi tu ambreiajul... :))))

:))))))00

\

 

chiar si in treapta 1

 

o sa ii scot maine supapa sa vad daca se comporta la fel

daca ii anulezi exupul pe langa ca o sa iti de-a eroare o sa mearga ca buda pana prin 6000-7000 rpm.cand s-ar deschide de tot valva.....deci exclus...desfa capacul la valva pune contactul si butonul pe on si vezi daca se alinieaza catarea pe gaurica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca are si asta legatura, e amestecul prea sarac in zona aia , clapetele se deschid prea putin. Fly By Wire este un sistem foarte complicat, practic, nu ai nici un sistem secundar de admisie gaz-aer, totul e doar din clapetele de acceleratie actionate de un servomotor pas cu pas ce este comandat de ECU, ECU avind hartile de deschidere a clapetelor de accel in functie de turatie si treapta de viteza. Degeaba ii dai gaz din mina, actionezi doar un senzor, daca nu ai turatie, nu se deschid clapetele de acceleratie.

 

stiu cum e fly-by-wire la r1 asta, chiar acum vreo saptamana mi-am batut capul cu unul. tu ai dreptate in ceea ce spui, faza e ca omul se intreaba daca e stricata, iar stricata nu e. normele astea de poluare...

 

nu prea cred...are exup..trebuie sa mearga in treapta 6 si cu 50 la ora fara sa tremure...

 

orice motor, cu sau fara exup, merge cu 50 in 6 fara sa tremure. problema e cand ii dai gaz max... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu cum e fly-by-wire la r1 asta, chiar acum vreo saptamana mi-am batut capul cu unul. tu ai dreptate in ceea ce spui, faza e ca omul se intreaba daca e stricata, iar stricata nu e. normele astea de poluare...

 

 

orice motor, cu sau fara exup, merge cu 50 in 6 fara sa tremure. problema e cand ii dai gaz max... :)

Da e chiar indicat sa mergi cu 50 cu a 6-a, stiu vreo 2 care au futu motoarele asa, mergand la consum ... ca tot veni vorba de 50 cu a 6-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e chiar indicat sa mergi cu 50 cu a 6-a, stiu vreo 2 care au futu motoarele asa, mergand la consum ... ca tot veni vorba de 50 cu a 6-a.

Si ce au futu la ele, ca au mers subturat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceeasi problema cu motorul meu o yamaha r1 din 2004. Am schimbat ambreiajul + placile de metal, sincronizat, schimbat rulmenti jug etc tot ce li se parea la mecanici ca va rezolva problema dar din pacate fara rezultat pana cand am gasit un baiat sa imi imprumute o oala de ambreiaj aproape nou pentru a ii face o ultima verificare inainte sa ii dau foc :)) si voala motocicleta functioneaza ceas. Dupa ce epuizezi toate variantele mai putin costisitoare cum am facut eu gaseste pe cineva sa iti imprumute o oala de ambreiaj fara joc in nituri. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea motocicleta a avut motorul cu cuzinetii dusi, motor care a si crapat intr-un final la nici 2 luni dupa ce l-am cumparat.

iarasi invoci povestea cotetului tau pe 2 roti?eu m-am dus ani in sir cu 60 in treapta 6 la consum..si nu s-a stricat nimic...relaxeaza-te serios...ca tu in orice problema invoci intamplarea ta cu motorul crapat si cuzinetii topiti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarasi invoci povestea cotetului tau pe 2 roti?eu m-am dus ani in sir cu 60 in treapta 6 la consum..si nu s-a stricat nimic...relaxeaza-te serios...ca tu in orice problema invoci intamplarea ta cu motorul crapat si cuzinetii topiti...

Gogule, nu inteleg care e traba ta, m-am bagat peste tine pe undeva. Chiar nu poti sa iti vezi de ale tale, "ai mers tu", de unde impresia asta de atotstiutor?

Ce rahat se intampla daca mergi cu un motor subturat si il tii fix la limita aia de a-ti da in nas? Dupa logica mea fortezi motorul si pe langa asta nu ai presiune foarte mare la ulei, din cate stiu eu turatia pompei de ulei e direct proportionala cu cea a motorului. Fortele in motor sunt mai mari, presiunea la ulei mica, oare ce se intampla dupa 2-3 ani de mers in continuu asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gogule, nu inteleg care e traba ta, m-am bagat peste tine pe undeva. Chiar nu poti sa iti vezi de ale tale, "ai mers tu", de unde impresia asta de atotstiutor?

Ce rahat se intampla daca mergi cu un motor subturat si il tii fix la limita aia de a-ti da in nas? Dupa logica mea fortezi motorul si pe langa asta nu ai presiune foarte mare la ulei, din cate stiu eu turatia pompei de ulei e direct proportionala cu cea a motorului. Fortele in motor sunt mai mari, presiunea la ulei mica, oare ce se intampla dupa 2-3 ani de mers in continuu asa?

nimic...motorul merge in continuare...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa zornaie motocicleta sub 3500 rpm cand ii dai tare la modelul 07 08 din fabrica de la km 0 mi'au spus cunoscatorii si detinatorii sa nu imi fac probleme

Editat de HaOsSs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea nu zornaie.Nici a lui Killer533. Nici a lui Levi de la Sf Gheorghe.

Nici a mea nu zornaie... Sfatul meu e sa mergi cu ea la cineva sa o verifice pe bune, nu doar sa asculti sfaturi si pareri aici.

Daca unii cunoscatori si detinatori ti-au zis ca e OK, alti detinatori (eu,jagi,etc...) iti zic ca ceva nu e in regula.

Nu de alta, dar sa nu te trezesti cu vreun cost suplimentar "rezonabil" cu vreun schimb de piese peste iarna (sau mai rau)...

Toate cele bune, ai grija (de tine si de ea)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici a mea nu zornaie... Sfatul meu e sa mergi cu ea la cineva sa o verifice pe bune, nu doar sa asculti sfaturi si pareri aici.

Daca unii cunoscatori si detinatori ti-au zis ca e OK, alti detinatori (eu,jagi,etc...) iti zic ca ceva nu e in regula.

Nu de alta, dar sa nu te trezesti cu vreun cost suplimentar "rezonabil" cu vreun schimb de piese peste iarna (sau mai rau)...

Toate cele bune, ai grija (de tine si de ea)!

Salutare,

poate ca n-a fost nici el foarte explicit cand a pus problema... Cert e ca eu m-am dat cu motoreta lui, putin dar suficient cat sa vad/ aud/ simt problema. In treapta 1 si 2 (n-am incercat mai sus dar cred ca face la fel) pleci de pe loc usor, lasi sa scade turatia si la 1500-2000 pui gazul brusc. Motorul trepideaza si se aude un clantanit/ zornait sus, in chiulasa. La cum suna sunt doua chestii, zic eu: lant de distributie slab sau joc in pastile. E sunetul clasic de metal, taraitul ala care se aude cand e orice motor subturat si intra brusc in sarcina. Am incercat la fel si cu mobra mea, de curios (R1 2008- 19.000 km) si se aude cateodata putin si la a mea (eu oricum vreau sa-i schimb lantul de distributie in iarna), evident ca pana sa ma dau cu mobra lui nu m-i se parea nimic suspect la a mea iar acum parca aud tot felul de zgomote.

Mai zicea cineva pe aici de oala... are zornait de oala oarecum in parametri :)) iar mecanicul care a deschis ambreiajul imi zicea ca are si ceva uzura in oala si joc in placi dar in limite rezonabile...

Mai mult de atat nu stiu ce sa zic. Motoreta nu e ceva de nemers cu ea dar nici n-as lasa sa treaca iarna fara sa o desfac (eu)

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

poate ca n-a fost nici el foarte explicit cand a pus problema... Cert e ca eu m-am dat cu motoreta lui, putin dar suficient cat sa vad/ aud/ simt problema. In treapta 1 si 2 (n-am incercat mai sus dar cred ca face la fel) pleci de pe loc usor, lasi sa scade turatia si la 1500-2000 pui gazul brusc. Motorul trepideaza si se aude un clantanit/ zornait sus, in chiulasa. La cum suna sunt doua chestii, zic eu: lant de distributie slab sau joc in pastile. E sunetul clasic de metal, taraitul ala care se aude cand e orice motor subturat si intra brusc in sarcina. Am incercat la fel si cu mobra mea, de curios (R1 2008- 19.000 km) si se aude cateodata putin si la a mea (eu oricum vreau sa-i schimb lantul de distributie in iarna), evident ca pana sa ma dau cu mobra lui nu m-i se parea nimic suspect la a mea iar acum parca aud tot felul de zgomote.

Mai zicea cineva pe aici de oala... are zornait de oala oarecum in parametri :)) iar mecanicul care a deschis ambreiajul imi zicea ca are si ceva uzura in oala si joc in placi dar in limite rezonabile...

Mai mult de atat nu stiu ce sa zic. Motoreta nu e ceva de nemers cu ea dar nici n-as lasa sa treaca iarna fara sa o desfac (eu)

Bafta

motocicleta ta are 19000 de km si ii zornaie distributia...aham...poate ti-e aburit afisajul si vezi tu 1 in loc de 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta ta are 19000 de km si ii zornaie distributia...aham...poate ti-e aburit afisajul si vezi tu 1 in loc de 3

incetule....omu se referea la motorul in cauza nu al lui

asa facea si r1 2007-le meu... galagia aia din oala e ceva normal,se repara doar prin inlocuire cu ambreiaj race(barnett).

La mine s-a reparat prin inlocuirea motocicletei.r1 2007-08 cele mai proaste moto dar si cele mai frumoase.cre ca la primavara daca gasesc una buna(aceeasi sansa sa castig la loto)

imi iau iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place.

Cu toate ca nu inteleg de ce zici ca e cea mai proasta moto,e un termen cam general. La ce anume te referi? Si nu intreb cu rautate, chiar sunt curios la ce parti faci referire si cu ce compari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...