ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Se da un vfr 750, 94. Din primavara a inceput sa mearga foarte aiurea in ture medii, scutura de 2-3-4 ori, indiferent de treapta apoi pleca mai departe un pic gatuit. Initial s-a facut carburatia, schimbat bujiile, schimbat pompa de benzina. Atunci a disparut mai mult sau mai putin problema, inca era dar nu foarte deranjanta. Apoi in Iulie a inceput sa faca iar, de atunci s-au verificat si schimbat urmatoarele, carburatoare curatat si verificat sincronizare(inca era ok), verificat traseu benzina, schimbat bujii, pompa si releu pompa cu altele de proba, schimbat filtru aer, verificat senzori hall(pilitura metalica pe senzori), verificat ambreiaj(cateva placi metalice erau semi incinse asa ca am schimbat arcurile), verificate mufe senzori, cdi, etc. Problema tot persista, in ture mici merge fara probleme in orice treapta, in ture mari merge un pic gatuit si mai nou pe loc in gol daca incerc sa il duc in limitare merge intrerupt. Vreo ideie? Astept pareri pertinente. Editat Octombrie 4, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 incearca cu un cdi imprumutat, sau stii sigur ca al tau e ok? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) incearca cu un cdi imprumutat, sau stii sigur ca al tau e ok? Problema a aparut de la prima tura din primavara, desi in toamna motorul mergea bine mersi, apoi a disparut aproape de tot la prima interventie. CDI-ul cand crapa, a crapat si gata. Am uitat sa specific, nu e nici o diferenta ca simptome intre motor rece/semi-rece si motor cald. Editat Octombrie 4, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Cum dracu' nu i-ai dat de cap inca ? :| Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Cum dracu' nu i-ai dat de cap inca ? :| Uite ca nu ... De cateva zile mi-au venit arcurile si garnitura de la ambreiaj si in seara asta le-am montat. Desi arcurile sunt mai tari si un pic mai lungi, maneta e mai tare problema inca e acolo, deci nu e de aici. Editat Octombrie 4, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Racordurile la carburatoare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Racordurile la carburatoare. Verificat tot ce tine de carburatoare, de 2 ori din iulie pana acum, nici o diferenta. Editat Octombrie 4, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 filtru de aer l-ai schimbat?si eu am avut o problema asemanatoare la bandit cu pierdere de putere in ture mari si am rezolvat cu un filtru nou Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Nu-s mecanic, dar eu uite cum faceam la PC uri cand imi dadea cu virgula (cum patesti tu la VFR acu).Luam fiecare componenta pe rand si o inlocuiam cu una 100% functionala (de la RAM, HDD, placa video, pana la placa de baza etc etc).Bine,la o mobra nu e chiar asa usor sa faci asta si lista de suspecti nu e chiar mare ,dar alta cale nu cred ca ai. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 sarita de la punct.. sarita de la punct..sau o neetanseitate la admisie...cum a zis un coleg mai sus..eu am patit asa cu o Yamaha virago..avea carcasa filtru aer Sparta si tragea mai mult aer mergan nasol in ture inalte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) bogdan g Filtrul de aer e schimbat, am scris si in postul initial. Adrian Am verificat din punctul meu de vedere cam tot ce ar fi putut cauza probleme. motorad Sarita de la punct peste iarna nu are cum, de mers merge la fel si, distributia e pe pinioane si e cam imposibil sa sara de la punct. M-am uitat si am desfacut in zona de cateva ori totul pare la locul lui, nu e nici o gaura atat de mare cat sa cauzeze probleme de genul asta. Editat Octombrie 4, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 si mie imi face la fel,am un cbr f4, dar cred ca e din cauza tobei la mine,am o toba de carbon cam goala si ma gandesc ca din cauza asta...tu ai tobele stock ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Salutare! Am patit treaba asta la o Yamaha XT600,3 luni am "plans" pe langa ea.Verifica instalatia electrica,firele ce intra in CDI si fise bujii,bobine.La mine am descoperit ca firele ce veneau de la senzorul de turatie de pe arbore la CDI,un fir din ele dadea la masa, nu tot timpu dar cand dadea imi venea sa imi zmulg paru din cap. Spor la verificare. Editat Octombrie 4, 2013 de marcy89 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 si mie imi face la fel,am un cbr f4, dar cred ca e din cauza tobei la mine,am o toba de carbon cam goala si ma gandesc ca din cauza asta...tu ai tobele stock ? Nu e toba stock dar in cazul motoarelor in 4 timpi nu conteaza finala atat de tare. Salutare! Am patit treaba asta la o Yamaha XT600,3 luni am "plans" pe langa ea.Verifica instalatia electrica,firele ce intra in CDI si fise bujii,bobine.La mine am descoperit ca firele ce veneau de la senzorul de turatie de pe arbore la CDI,un fir din ele dadea la masa, nu tot timpu dar cand dadea imi venea sa imi zmulg paru din cap. Spor la verificare. Da si nu. Mie imi face doar la o anumita turatie, daca era un fir pe undeva zic eu ca facea cand si cand, neavand un pattern binedefinit. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Nu e toba stock dar in cazul motoarelor in 4 timpi nu conteaza finala atat de tare. Da si nu. Mie imi face doar la o anumita turatie, daca era un fir pe undeva zic eu ca facea cand si cand, neavand un pattern binedefinit. si eu am sincronizat carburatoarele, verificat fise ,bujii compresia ( era ok pt varsta ei)...cand o sa ajung acasa o sa pun iarasi toba originala sa incerc, un mecanic mi-o zis ca aia ar putea fi pb...numa bine ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) ThunderByte este mecanic nu cred ca nu stie el care e treaba cu toba sau nu.A postat aici pt a cere pareri,cred ca s-a saturat de chestia asta si nu iti poate da seama de la ce e.oricum cred ca e de la o chestie minora cum am mai patit si am stat si eu mult si bine pana am descoperit si am injurat cand am vazut ce rahat era Editat Octombrie 4, 2013 de c0sminel Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Acest motor nu cumva are arbore balansor? Stiu ca este mecanic, dar la fel ca toti mecanicii, in viata te lovesti de multe si tot inveti Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Hai sa-ti spun eu ... Ai trecut prin Tecuci .. si te-a deocheat "turnu de paza" . ) ON: De la benzina ... nu are cum .. instalatie alimentare .. nu ... Incearca sa o pui pe stander .. si ruleaza ... vezi daca/cum se simte. Astfel mai elimini niste variabile. Apoi vezi ... jiglerul ... relantiul ... " avansul ". Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 Acest motor nu cumva are arbore balansor? Stiu ca este mecanic, dar la fel ca toti mecanicii, in viata te lovesti de multe si tot inveti Cred ca stiu la ce te referi si, sincer nu stiu daca are sau nu, nu cred, nu am intalnit asa ceva decat la mono si bicilindrice. Hai sa-ti spun eu ... Ai trecut prin Tecuci .. si te-a deocheat "turnu de paza" . ) ON: De la benzina ... nu are cum .. instalatie alimentare .. nu ... Incearca sa o pui pe stander .. si ruleaza ... vezi daca/cum se simte. Astfel mai elimini niste variabile. Apoi vezi ... jiglerul ... relantiul ... " avansul ". Variabile ca ? Nu am ce jigler, relanti, avans. Problema a aparut dupa o perioada lunga de stat, iar carburatia i-a facut facuta de 3 ori sezonul asta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Furtunele de alimentare/rezervorul sunt ok? Daca ai furtune imbatranite care se faramiteaza pe interior pot patrunde in pompa si in carburatoare creand o gramada de belele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2013 Autor Share Postat Octombrie 4, 2013 Furtunele de alimentare/rezervorul sunt ok? Daca ai furtune imbatranite care se faramiteaza pe interior pot patrunde in pompa si in carburatoare creand o gramada de belele. Am verificat tot traseul, demontat canea, curatat filtrele din rezervor, eliminat filtru intermediar, schimbat furtune. De fiecare data cand am deschis carburatoarele nu era mizerie in ele, deasemenea am incercat si cu alta pompa de benzina si alt releu de pompa, nici o schimbare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) Blestemu' lu' Valentin! Editat Octombrie 5, 2013 de TM96UFO Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Daca are releu pt pompa de benzina inlocuieste-l si vezi daca mai face asa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) ..., desi in toamna motorul mergea bine mersi, apoi a disparut aproape de tot la prima interventie. CDI-ul cand crapa, a crapat si gata. totusi incearca si aprinderea(cdi) ,io am fo doo care mi-au scos peri albi ezact cum zici tu... Editat Octombrie 5, 2013 de ------ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2013 Autor Share Postat Octombrie 5, 2013 Daca are releu pt pompa de benzina inlocuieste-l si vezi daca mai face asa. Am scris la inceput ca am inlocuit pompa cu tot cu releul pompei si nu e nici o diferenta ... totusi incearca si aprinderea(cdi) ,io am fo doo care mi-au scos peri albi ezact cum zici tu... Nu stiu ce sa zic ... ar fi de incercat, mie imi e frica sa nu fie totusi un scurt sau o masa aiurea in instalatie, pe aia greu o gasesti. Pana la urma cred ca am sa caut un CDI si o instalatie electrica sa vad ce zice. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate