ThunderByte Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) k, atunci spun alta prostioara (ce la mine s-a dovedit a nu fi),butonul de run,taie prin intrerupere sau prin punere la masa? daca incerci sa skip peste,si sa lasi doar contactul cu cheie pentru on - off? A fost printre primele chestii verificate. Verificat buton, contact, mufe bloc lumini. Toate-s ok. Am sa imi comand zilele astea alta instalatie electrica, pana nu vine zapada. Aveam planuri iarna asta sa o desfac, sa vopsesc sasiul, motorul si carenele + modificat/fabricat alte chitibusuri, dar pana nu ii dau de cap nu ma apuc de nimic ... Editat Noiembrie 24, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) luandu-le prin excludere ce-a mai ramas? Din punctul meu de vedere doar instalatia electrica, cel putin pana nu vine altcineva cu o sugestie/parere pretinenta vizavi de altceva. Editat Noiembrie 24, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Pai dopurile alea le-ai pus la loc cum trebuie? Ca daca iti trage aer fals pe langa ele poate da simptomele pe care le-ai descris tu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Pai dopurile alea le-ai pus la loc cum trebuie? Ca daca iti trage aer fals pe langa ele poate da simptomele pe care le-ai descris tu. Normal ca le-am pus la loc cum trebuie ... ce intrebare e asta ? Daca tragea aer fals mergea gatuit sau nu mergea deloc si cu siguranta nu tragea bine in ture joase ... Editat Noiembrie 26, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Pai daca le-ai gasit sarite imi dau seama ce bine au fost puse la loc ultima oara.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) e am mai descoperit e ca imi arunca afara dopurile de la stuturile de vacuum pentru sincronizare, initial acum ceva vreme am gasit dopul de la cilindrul 2, acum am gasit sarit dopul de la cilindrul 3. Stai putin ca nu inteleg ceva prin stuturile alea pe care "stau" dopurile tu masori presiune negativa si tu spui ca ele sar, deci ai presiune POZITIVA? Cand sar dopurile? Adica exista un moment legat de saritul lor .. sau .. Editat Noiembrie 27, 2013 de Macke Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Sar de la vibratii pentru ca nu le pune la loc cum trebuie. Bai thunderbyte, eu cred ca problema motoretei aleia esti tu. Cand ai umblat prima oara la carburatoare si la ea in general, de ce ai facut-o? Era stricata? Ti-a trebuit tie reglaj de carbelitoare si sincronizari si curatari. Ete ca ai ai reglat-o perfect! Fara suparare.. e si asta una din cauze. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Dopurile alea mai pot sari daca ai rateuri in airbox care se pot datora unui amestec sarac, avans dereglat sau supapa de admisie care nu inchide bine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 a zis omu ca nu e de la supape... eu i-am recomandat sa le verifice din pagina 2 dar el stie ca nu e de la supape deci nu mai insitati. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Vezi ca pe langa supape am mai pus doua cauze posibile, deci n-a insistat nimeni cu supapele. Si ar mai fi o cauza , dar e prea evidenta cred ca ar fi observat-o , adica dopuri imbatranite, crapate care ar putea cadea din cauza neetanseitatii si vibratiilor. Alta cauza nu vad pt care ar putea sari dopurile , chiar daca nu le indesi prea bine daca sunt in stare buna le trage vacuumul unde trebuie. Furtunul ala de recirculare a gazelor de carter nu cred ca poate creea suprapresiune asa mare in airbox.....si altceva nu-mi trece prin cap.... Editat Noiembrie 27, 2013 de binox Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Sar de la vibratii pentru ca nu le pune la loc cum trebuie. Bai thunderbyte, eu cred ca problema motoretei aleia esti tu. Cand ai umblat prima oara la carburatoare si la ea in general, de ce ai facut-o? Era stricata? Ti-a trebuit tie reglaj de carbelitoare si sincronizari si curatari. Ete ca ai ai reglat-o perfect! Fara suparare.. e si asta una din cauze. Motorul a iesit cu problema asta din iarna, sa zic asa ... abia dupa i s-a facut carburatia crezand ca e de acolo problema. Sunt 99% singur ca e ceva pe electric. Mi-am comandat instalatie si astept sa vina, o schimb si pe asta si vad daca e sau nu de acolo. Daca nu e nici de aici atunci am sa desfac motorul, sa verific jocul la supape si sa vad la propriu supapele alea. Editat Noiembrie 28, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Motorul a iesit cu problema asta din iarna, sa zic asa ... abia dupa i s-a facut carburatia crezand ca e de acolo problema. epic, vezi ca te ajuta alexen Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Motorul a iesit cu problema asta din iarna, sa zic asa ... abia dupa i s-a facut carburatia crezand ca e de acolo problema. Sunt 99% singur ca e ceva pe electric. Mi-am comandat instalatie si astept sa vina, o schimb si pe asta si vad daca e sau nu de acolo. Daca nu e nici de aici atunci am sa desfac motorul, sa verific jocul la supape si sa vad la propriu supapele alea. Eu nu cred ca e problema electrica - desi nu exclud varianta asta complet. Nu e mai simplu sa verifici jocul la supape inainte de a schimba instalatia electrica ? Daca ai joc mic pe admisie s-ar putea explica si de ce iti scuipa dopurile de la vacuum. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 .... O optiune ar fi vreo supapa care nu culiseaza chiar cum trebuie si nu inchide/deschide bine in plaja aia de turatie. ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Avand ditrib cu pinioane e greu de inchipuit ca e sarita de la punct, asta e chiar imposibil. Singura explicatie ar fi un joc la supape dereglat grosolan sau axul cu came uzat iarasi grosolan, came deformate - care sa duca la inchiderea prematura a supapelor. Asta strict dpdv al distributiei. Eu cred ca problema e din carburatie. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 .... O optiune ar fi vreo supapa care nu culiseaza chiar cum trebuie si nu inchide/deschide bine in plaja aia de turatie. ... Gresit! Nu exista supapa care se inchide bine sau nu intr-o anumita turatie. Se inchide sau.... Daca arcul nu o inchide la timp este prinsa de piston de la urma si este destul de usor sa intelegi ce se intampla... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Eu nu cred ca e problema electrica - desi nu exclud varianta asta complet. Nu e mai simplu sa verifici jocul la supape inainte de a schimba instalatia electrica ? Daca ai joc mic pe admisie s-ar putea explica si de ce iti scuipa dopurile de la vacuum. Instalatia e deja comandata. Daca nu avea joc ok la supape imi dadea pe compresie, iar cilindrul cu probleme(ca nu pica toti odata) mergea aiurea, se vedea la culoarea bujiei si se simtea galeria de evacuare mai rece pe cilindrul respectiv, se vedea pe toata plaja de turatii si nu doar dupa 5000 de ture. Editat Noiembrie 28, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 mane, hai, sa nu te mai chinui: da jos plasticele alea de la becurile de bord de la mine, ti le-am dat cu defecte ascunse. sper ca nu te superi oricum is f curios ce are, sper sa-i dai de capat fara prea multa cheltuiala si bataie de cap. defectele intermitente is cele mai pizdite si din pacate citeodata nu le dai niciodata de cap. sper sa nu fie cazul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Ce amintiri placute am cu mobra lui Thunderbyte )) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Ce amintiri placute am cu mobra lui Thunderbyte )) Printre care si o cazatura Faza f.tere e ca eu nu am cazut niciodata cu el si de cand il am eu a facut de 2 ori cunostinta cu asfaltul. Odata la tine si odata in parcare, cazuta de pe cric, probabil vreun curios (cuvant urat). Editat Noiembrie 28, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 faza futere e ca eu pe motorul meu am frana,spre deosebire de al tau:) care n-avea nici guma fata nici frana:) dar asta-i can-can Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 m-am dat si eu cu vfr-ul ala ) trebuie sa tragi ceva de frana dar opreste intr-un final )) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 m-am dat si eu cu vfr-ul ala ) trebuie sa tragi ceva de frana dar opreste intr-un final )) merge frumos, dar daca nu esti obisnuit cu frana aia...te ia prin surprindere :| Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 8, 2013 Autor Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) Atata ghinion la un loc nu am avut in viata mea ... Mi-a venit instalatia, care desi descrisa ca Vfr 750 '97 este defapt 90-93 Toate mufele sunt la fel dar ordinea si numarul firelor in mufe este cu totul diferit, cea mai mare diferenta fiind la contact, 6 fire in mufa instalatiei (90-03, verificat in manual) fata de 3 cat are mufa de la contactul de pe motocicleta. Editat Decembrie 8, 2013 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Atata ghinion la un loc nu am avut in viata mea ... Mi-a venit instalatia, care desi descrisa ca Vfr 750 '97 este defapt 90-93 Toate mufele sunt la fel dar ordinea si numarul firelor in mufe este cu totul diferit, cea mai mare diferenta fiind la contact, 6 fire in mufa instalatiei (90-03, verificat in manual) fata de 3 cat are mufa de la contactul de pe motocicleta. nu fii trist, daca nu reusesti sa o dai inapoi sa-mi spui ca poate ma intereseaza... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate