Sari la conținut

VFR 750 mers sacadat, da in nas.


Postări Recomandate

k,

atunci spun alta prostioara (ce la mine s-a dovedit a nu fi),butonul de run,taie prin intrerupere sau prin punere la masa? daca incerci sa skip peste,si sa lasi doar contactul cu cheie pentru on - off?

A fost printre primele chestii verificate. Verificat buton, contact, mufe bloc lumini. Toate-s ok.

 

Am sa imi comand zilele astea alta instalatie electrica, pana nu vine zapada. Aveam planuri iarna asta sa o desfac, sa vopsesc sasiul, motorul si carenele + modificat/fabricat alte chitibusuri, dar pana nu ii dau de cap nu ma apuc de nimic ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

luandu-le prin excludere ce-a mai ramas?

Din punctul meu de vedere doar instalatia electrica, cel putin pana nu vine altcineva cu o sugestie/parere pretinenta vizavi de altceva.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dopurile alea le-ai pus la loc cum trebuie? Ca daca iti trage aer fals pe langa ele poate da simptomele pe care le-ai descris tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dopurile alea le-ai pus la loc cum trebuie? Ca daca iti trage aer fals pe langa ele poate da simptomele pe care le-ai descris tu.

Normal ca le-am pus la loc cum trebuie ... ce intrebare e asta ?

Daca tragea aer fals mergea gatuit sau nu mergea deloc si cu siguranta nu tragea bine in ture joase ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e am mai descoperit e ca imi arunca afara dopurile de la stuturile de vacuum pentru sincronizare, initial acum ceva vreme am gasit dopul de la cilindrul 2, acum am gasit sarit dopul de la cilindrul 3.

 

Stai putin ca nu inteleg ceva :D prin stuturile alea pe care "stau" dopurile tu masori presiune negativa si tu spui ca ele sar, deci ai presiune POZITIVA? Cand sar dopurile? Adica exista un moment legat de saritul lor .. sau ..

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar de la vibratii pentru ca nu le pune la loc cum trebuie.

 

Bai thunderbyte, eu cred ca problema motoretei aleia esti tu.

Cand ai umblat prima oara la carburatoare si la ea in general, de ce ai facut-o? Era stricata? Ti-a trebuit tie reglaj de carbelitoare si sincronizari si curatari.

Ete ca ai ai reglat-o perfect! :D

 

Fara suparare.. e si asta una din cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe langa supape am mai pus doua cauze posibile, deci n-a insistat nimeni cu supapele. Si ar mai fi o cauza , dar e prea evidenta cred ca ar fi observat-o , adica dopuri imbatranite, crapate care ar putea cadea din cauza neetanseitatii si vibratiilor. Alta cauza nu vad pt care ar putea sari dopurile , chiar daca nu le indesi prea bine daca sunt in stare buna le trage vacuumul unde trebuie.

Furtunul ala de recirculare a gazelor de carter nu cred ca poate creea suprapresiune asa mare in airbox.....si altceva nu-mi trece prin cap....

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar de la vibratii pentru ca nu le pune la loc cum trebuie.

 

Bai thunderbyte, eu cred ca problema motoretei aleia esti tu.

Cand ai umblat prima oara la carburatoare si la ea in general, de ce ai facut-o? Era stricata? Ti-a trebuit tie reglaj de carbelitoare si sincronizari si curatari.

Ete ca ai ai reglat-o perfect! :D

 

Fara suparare.. e si asta una din cauze.

Motorul a iesit cu problema asta din iarna, sa zic asa ... abia dupa i s-a facut carburatia crezand ca e de acolo problema.

 

Sunt 99% singur ca e ceva pe electric. Mi-am comandat instalatie si astept sa vina, o schimb si pe asta si vad daca e sau nu de acolo. Daca nu e nici de aici atunci am sa desfac motorul, sa verific jocul la supape si sa vad la propriu supapele alea.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a iesit cu problema asta din iarna, sa zic asa ... abia dupa i s-a facut carburatia crezand ca e de acolo problema.

 

Sunt 99% singur ca e ceva pe electric. Mi-am comandat instalatie si astept sa vina, o schimb si pe asta si vad daca e sau nu de acolo. Daca nu e nici de aici atunci am sa desfac motorul, sa verific jocul la supape si sa vad la propriu supapele alea.

 

Eu nu cred ca e problema electrica - desi nu exclud varianta asta complet.

Nu e mai simplu sa verifici jocul la supape inainte de a schimba instalatia electrica ? Daca ai joc mic pe admisie s-ar putea explica si de ce iti scuipa dopurile de la vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand ditrib cu pinioane e greu de inchipuit ca e sarita de la punct, asta e chiar imposibil.

Singura explicatie ar fi un joc la supape dereglat grosolan sau axul cu came uzat iarasi grosolan, came deformate - care sa duca la inchiderea prematura a supapelor.

Asta strict dpdv al distributiei.

 

Eu cred ca problema e din carburatie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....

O optiune ar fi vreo supapa care nu culiseaza chiar cum trebuie si nu inchide/deschide bine in plaja aia de turatie.

...

Gresit!

Nu exista supapa care se inchide bine sau nu intr-o anumita turatie. Se inchide sau....

Daca arcul nu o inchide la timp este prinsa de piston de la urma si este destul de usor sa intelegi ce se intampla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca e problema electrica - desi nu exclud varianta asta complet.

Nu e mai simplu sa verifici jocul la supape inainte de a schimba instalatia electrica ? Daca ai joc mic pe admisie s-ar putea explica si de ce iti scuipa dopurile de la vacuum.

Instalatia e deja comandata.

Daca nu avea joc ok la supape imi dadea pe compresie, iar cilindrul cu probleme(ca nu pica toti odata) mergea aiurea, se vedea la culoarea bujiei si se simtea galeria de evacuare mai rece pe cilindrul respectiv, se vedea pe toata plaja de turatii si nu doar dupa 5000 de ture.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane, hai, sa nu te mai chinui: da jos plasticele alea de la becurile de bord de la mine, ti le-am dat cu defecte ascunse.

 

sper ca nu te superi :D oricum is f curios ce are, sper sa-i dai de capat fara prea multa cheltuiala si bataie de cap. defectele intermitente is cele mai pizdite si din pacate citeodata nu le dai niciodata de cap. sper sa nu fie cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce amintiri placute am cu mobra lui Thunderbyte :)))

Printre care si o cazatura X-(

Faza f.tere e ca eu nu am cazut niciodata cu el si de cand il am eu a facut de 2 ori cunostinta cu asfaltul. Odata la tine si odata in parcare, cazuta de pe cric, probabil vreun curios (cuvant urat).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

faza futere e ca eu pe motorul meu am frana,spre deosebire de al tau:) care n-avea nici guma fata nici frana:) dar asta-i can-can :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

m-am dat si eu cu vfr-ul ala :)) trebuie sa tragi ceva de frana dar opreste intr-un final :)))

 

merge frumos, dar daca nu esti obisnuit cu frana aia...te ia prin surprindere :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata ghinion la un loc nu am avut in viata mea ... Mi-a venit instalatia, care desi descrisa ca Vfr 750 '97 este defapt 90-93 X-(

Toate mufele sunt la fel dar ordinea si numarul firelor in mufe este cu totul diferit, cea mai mare diferenta fiind la contact, 6 fire in mufa instalatiei (90-03, verificat in manual) fata de 3 cat are mufa de la contactul de pe motocicleta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata ghinion la un loc nu am avut in viata mea ... Mi-a venit instalatia, care desi descrisa ca Vfr 750 '97 este defapt 90-93 X-(

Toate mufele sunt la fel dar ordinea si numarul firelor in mufe este cu totul diferit, cea mai mare diferenta fiind la contact, 6 fire in mufa instalatiei (90-03, verificat in manual) fata de 3 cat are mufa de la contactul de pe motocicleta.

nu fii trist, daca nu reusesti sa o dai inapoi sa-mi spui ca poate ma intereseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...