Sari la conținut

porneste intr-un piston - sv650s 2001


radiusG
 Share

Postări Recomandate

Ok deci cand ma duc maine la service ... ii zic la om sa se uite la toleranta de la supape ? sau sa verifice compresia ? sau e tot una?? :tempted:

verificarea jocului la supape trebe facut la 24000 km parca, daca merge bine motorul, daca nu

Un joc iesit din limite poate duce la scaderea usoara a compresiei, dar compresia poate sa sa fie mica si din alte cauze, uzura segmentilor, camasilor de cilindru, scaunelor de la supape, etc.

Recomandarea mea e sa verifici ambele. La SV compresia trebe sa fie parca 15 bari cand e nou, 11 bari la limita de uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

verificarea jocului la supape trebe facut la 24000 km parca, daca merge bine motorul, daca nu

Un joc iesit din limite poate duce la scaderea usoara a compresiei, dar compresia poate sa sa fie mica si din alte cauze, uzura segmentilor, camasilor de cilindru, scaunelor de la supape, etc.

Recomandarea mea e sa verifici ambele. La SV compresia trebe sa fie parca 15 bari cand e nou, 11 bari la limita de uzura.

pai nu o faci la un nr de kilometrii...pentru ca depunderile pe supape pe scaunele acestora,uzura segmentilor nu e o chestiune precisa...nu are un nr de kilometrii...in functie de cum e exploatat motorul poate aparea mai devreme sau mai tardiv...fa-i un test de compresie...ma mir ca baietii nu au facut asta la service...poti sa tot sincronizezi carburatoare pana nu mai poti....

 

nu cred dar maine am sa verific si asta mersi de idee

 

Ok deci cand ma duc maine la service ... ii zic la om sa se uite la toleranta de la supape ? sau sa verifice compresia ? sau e tot una?? :tempted:

pai e mai usor sa verifice compresia..functie de rezultat sti un' se te duci mai departe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok deci am identificat problema : a făcut o revizie la motor si rezultatul este pozitiv , adică nu a găsit nici o problema mecanica "-motoru merge excepțional" spune el ( adică partea mecanica e buna , ceea ce am uitat sa spun la service si poate si pe topic e ca CDI-ul este cu ceva defect , respectiv cînd pornesc motorul la rece trebuie sa ii dau doua chei de fiecare data una de contact, sa intre curent pe circuit si a doua oara pornește la sfert de tura , deci cînd i-am zis ca are un defect la CDI a zis ca 90% e de la CDI a început sa îmi explice funcția CDI-ului si ca el este piesa care primește impulsul de la ceva senzor de pe motor( sau asa ceva) și trimite semnalul la aprinderea bujiilor ,(pe langa pornire) asta e ceea ce am înțeles eu din ce a zis , deci ceea ce o sa fac sa rectific problema o sa încerc sa împrumut un CDI de la cineva cînd o sa fac o ieșire și dacă totul este ok o sa cumpăr unu bun. dar vazand preturile "mici" de CDI-uri e clar ca imi trebuie garantie ca e defect al meu si ca e principala cauza ... bun bun bun asa facem!!!

Multumesc de sprijinul oferit si sper ca RadiusG sa isi rezolve problema cat mai curand.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. ma bucur ca ai gasit cauza problemei . eu am mai facut vreo 200 de km de atunci, fara sa-mi mai faca nici o problema..vroiam s-o duc in service sa-i schimb consumabilele, dar se anunta vreme rea de acum incolo, si aproape 7 mii de km sezonu asta sunt de ajuns. o bag la "somn", nu de alta, dar nu vreau sa fac vreo prostie chiar acum, la sfarsitul sezonului...vin de la o tura, mi-a mers impecabil, si asa vreau s-o tin minte pan la anu...o bag la garaj, si ne vedem sezonul urmator :) bafta

post-72580-0-31890000-1381322678_thumb.jpg

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

unycorn, on 07 Oct 2013 - 14:59, said:snapback.png

Nu e normal sa nu porneasca fara s-o acelerezi putin

Corect, la o mobra bine pusa la punct nu ai ce cauta cu crengile pe acceleratie la pornire, asta e clar.

A citit vreunul din voi manualul de utilizator al acestei motociclete sau al altora pe carburatie? Intrebarea e retorica , e evident ca nu ati citit din moment ce faceti astfel de afirmatii sau mai grav, ati citit dar degeaba....

Uite ce zice in manual:

"When the Engine is Warm :

Use of the choke should not be

necessary. Close the throttle completely

and push the electric starter

button .

When the Warm Engine is Hard

to Start :

Use of the choke should not be

necessary. Open the throttle approximately

1/8 - 1/4 turn and push

the electric starter button ."

Daca o motocicleta calda pe carburatie porneste sau nu fara a actiona acceleratia nu are legatura cu cat de bine e pusa la punct acea motocicleta ci cu alti factori (cat de tare a fost incinsa, cat timp a trecut de cand a fost oprita, particularitatile constructive ale carburatoarelor, airboxului, etc) In unele manuale actionarea usoara a acceleratie in timpul pornirii la cald e data ca manevra standard.

Cu alte cuvinte e perfect normal sa fie nevoie sa tragi un pic de acceleratie la pornirea unui motor cald pe carburatie, asta in ciuda ideilor impamantenite pe la noi. Imi aduc aminte ca acum mai multi ani povestea pe forumu asta unu cum nu a cumparat o motocicleta pe motiv ca proprietarul "trisa" cand o pornea (calda fiind) si actiona un pic acceleratia... :crack:

 

CDI-ul este cu ceva defect , respectiv cînd pornesc motorul la rece trebuie sa ii dau doua chei de fiecare data una de contact, sa intre curent pe circuit si a doua oara pornește la sfert de tura ,

Descrie un pic mai amanuntit procedura asta ca n-am inteles exact ce faci cand o pornesti.

Eventual spune si ce verificari ti-au facut la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul tau s-ar putea sa ai amestecul cam bogat,sau poate chir circuitul de soc sa aiba o problema, ( sa fi ramas un pic deschis sau sa nu etanseze bine) in mod normal daca nu e foarte cald afara n-ar trebui sa porneasca usor fara soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul tau s-ar putea sa ai amestecul cam bogat,sau poate chir circuitul de soc sa aiba o problema, ( sa fi ramas un pic deschis sau sa nu etanseze bine) in mod normal daca nu e foarte cald afara n-ar trebui sa porneasca usor fara soc.

Corect!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai poate intampla.. sa porneasca si sa moara in secunda urmatoare. Fara soc.

Apoi daca mai incerci nu mai porneste.

 

Dar in general nici o motoreta teapana de rece nu porneste fara soc - ma refer la cele pe carburatie si injectie cu soc manual.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A citit vreunul din voi manualul de utilizator al acestei motociclete sau al altora pe carburatie? Intrebarea e retorica , e evident ca nu ati citit din moment ce faceti astfel de afirmatii sau mai grav, ati citit dar degeaba....

Nu sunt mecanic, incercam doar sa ajut. Cand am fost in service sa-mi reglez carburatia de la A la Z(de obicei cu mobrele in 4 cilindri merg in service), dupa ce au terminat baietii si urma sa pornesc m-au vazut tragand de gas cand m-am pregatit sa pornesc, m-au atentionat sa nu mai fac asta deoarece "O mobra bine pusa la punct porneste fara sa atingi acceleratia". Inainte sa-mi fac carburatia nu pornea deloc daca nu piscam acceleratia la cald dar dupa pornea fara gas tras la sfertul sfertului. :)

 

mie imi porneste fara soc chiar si cand motorul este rece, atat timp cand pisc putin acceleratia...folosesc socul doar cand (cred eu) peste noapte temperatura scade cu mult sub 10 grade...toata vara nu m-am atins deloc de soc

Daca porneste fara soc ai amestecul bogat, tot asa mi-a zis fostul proprietar al KLE-ului ce il am acum, ca el porneste fara soc vara. Am stiut din start ca negreste bujiile si consuma mult, fapt demonstrat dupa ce am desfacut carburile si in loc sa gasesc jicleoarele originale #95 si #92 am gasit #112 la ambele main jet( imi consuma 8.5% mixt :) ) am pus cele mai mici ce le aveam adica #105 si acum astept ca am facut comanda la cele originale.

 

Asfalt uscat!

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa batem palma RadiusG ...salut , :wave: si eu am tot un sv650s si tot anul asta l-am procurat ,tot din 2001 si tot primul motor este ... lol citeam topicul si zici ca era vorba despre mine ... si mie imi porneste tot timpul in 1000-1200 ture cu socu tras la maxim , si dupa vreo 20-30 sec urca si urca si urca pana aproape de 4000 daca il las ...( nu il las) credeam ca e normal , traba e ca motorul merge perfect vreo ora dupa care incepe sa imi mearga doar intr-un piston si celalalt piston merge cum si cand vrea el ...sa fiu mai specific dupa vreo ora de rulaj , incepe sa imi bubuie motorul (benzina din bujia care nu merge ...) si merg de zici ca iau suturi in fund ... 100 de metri pana trag pe dreapta , daca il las sa se raceasca motorul sau sa stea putin iarasi merge bine o bucata de vreme ....lol . Explicatia baietilor de la service a fost ca e gata TPS-ul (l-am schimbat) ba carburatorul murdar( e proaspat curatat acum) ba ca bujiile nu fac scînteie ( sunt noi noute si bine puse ....) filtre noi sport , filtru ulei nou , ce sa mai schimb ca tot imi face figura cu pistoanele .... daca aveti ceva ideei postati le pls! ca nu mai stiu ce sa fac la el. Miercuri ma duc sa imi sincronizez carburatorul sau ceva de genu...

de cand l-am luat abea am asteptat sa intru la partea estetica dar se pare ca e gata sezonul si eu inca nu am terminat cu partea mecanica :-L

 

RadiusG daca reusesti sa il faci spune mi si mie ce a fost pls , poate e problema similara , ms.

 

All the best! :peace:

 

Si nu e mai simplu sa tragi socul doar pana la jumatate cand pornesti, apoi sa il inchizi treptat? Eu asa faceam cand aveam Sv ul si mergea perfect procedeul. La Transalp nu m am atins de soc in 8000 de km, porneste perfect cu un mic sprit de acceleratie si o tin din acceleratie 1-2 minute pana se incalzeste, la 1800-2000 de ture.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt mecanic, incercam doar sa ajut.

Manualul utilizatorului nu e pentru mecanici e pentru toata lumea. Pentru mecanici sau pentru cei pasionati de surubareala exista manualul de service, sunt doua chestii diferite.

Din pacate la noi sunt multi pseudomecanici care nu au pregatirea teoretica necesara pentru a fi un bun mecanic moto. Cand ma refer la pregatire teoretica nu ma refer neaparat la cursuri de specializare ci la citirea unor manuale , articole de specialitate si intelegerea unor fenomene legate de acest domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu e mai simplu sa tragi socul doar pana la jumatate cand pornesti, apoi sa il inchizi treptat? Eu asa faceam cand aveam Sv ul si mergea perfect procedeul. La Transalp nu m am atins de soc in 8000 de km, porneste perfect cu un mic sprit de acceleratie si o tin din acceleratie 1-2 minute pana se incalzeste, la 1800-2000 de ture.

e foarte important acest lucru, si eu am uitat sa-l mentionez...,,nu e de ajuns sa sa pisc usor acceleratia la pornire, trebuie s-o tin undeva aproape de 2000 vro jumate de minut-un minut, ca altfel se opreste.

 

de obicei o tin undeva la doar peste 1000, pe la 1200- 1400...si dupa jumate de minut dau drumu la acceleratie si imi sta pe la 1100, unde o las sa se incalzeasca cateva minute

 

cu 50 de lei merg aproape 150 de km, si pun doar 99+ de la petrom, care e 64 de lei..eu zic ca e bine

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A citit vreunul din voi manualul de utilizator al acestei motociclete sau al altora pe carburatie? Intrebarea e retorica , e evident ca nu ati citit din moment ce faceti astfel de afirmatii sau mai grav, ati citit dar degeaba....

Uite ce zice in manual:

"When the Engine is Warm :

Use of the choke should not be

necessary. Close the throttle completely

and push the electric starter

button .

When the Warm Engine is Hard

to Start :

Use of the choke should not be

necessary. Open the throttle approximately

1/8 - 1/4 turn and push

the electric starter button ."

Daca o motocicleta calda pe carburatie porneste sau nu fara a actiona acceleratia nu are legatura cu cat de bine e pusa la punct acea motocicleta ci cu alti factori (cat de tare a fost incinsa, cat timp a trecut de cand a fost oprita, particularitatile constructive ale carburatoarelor, airboxului, etc) In unele manuale actionarea usoara a acceleratie in timpul pornirii la cald e data ca manevra standard.

Cu alte cuvinte e perfect normal sa fie nevoie sa tragi un pic de acceleratie la pornirea unui motor cald pe carburatie, asta in ciuda ideilor impamantenite pe la noi. Imi aduc aminte ca acum mai multi ani povestea pe forumu asta unu cum nu a cumparat o motocicleta pe motiv ca proprietarul "trisa" cand o pornea (calda fiind) si actiona un pic acceleratia... :crack:

 

 

Descrie un pic mai amanuntit procedura asta ca n-am inteles exact ce faci cand o pornesti.

Eventual spune si ce verificari ti-au facut la service.

Pseudomecanic si autoatotstiutor esti tu care nu intelegi un manual de utilizare. De unde c....t e normal sa o pornesti cu acceleratia daca in manual zice sa folosesti acceleratia numai "when warm engine is hard to start"?!?! Mai ai sa dai lectii de cersit si chiar esti "expert". Mor pe astia care dau lectii dar nu sunt in stare sa inteleaga o propozitie dintr-un manual.

 

Si asa pt.atotstiinta ta a mea este stricata pt. ca de obicei porneste fara acceleratie si numai in cazuri foarte rare este nevoie sa trag putin acceleratia.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pseudomecanic si autoatotstiutor esti tu care nu intelegi un manual de utilizare. De unde c....t e normal sa o pornesti cu acceleratia daca in manual zice sa folosesti acceleratia numai "when warm engine is hard to start"?!?! Mai ai sa dai lectii de cersit si chiar esti "expert". Mor pe astia care dau lectii dar nu sunt in stare sa inteleaga o propozitie dintr-un manual.

 

Si asa pt.atotstiinta ta a mea este stricata pt. ca de obicei porneste fara acceleratie si numai in cazuri foarte rare este nevoie sa trag putin acceleratia.

prietene...e foarte normal sa porneasca motorul si tras umpic de acceleratie si netras...nu e o regula..mie imi porneste cand cum...cateodata nu ating acceleratia cateodata o ating...chestiunea asta nu e o regula precisa...depinde mult de gazele care raman in admisii nivelul din carburatoare etc...dar cu siguranta nu e un indice al uzurii motorului...ceea ce a scris omul mai sus e cat se poate de veridic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A citit vreunul din voi manualul de utilizator al acestei motociclete sau al altora pe carburatie? Intrebarea e retorica , e evident ca nu ati citit din moment ce faceti astfel de afirmatii sau mai grav, ati citit dar degeaba....

Uite ce zice in manual:

"When the Engine is Warm :

Use of the choke should not be

necessary. Close the throttle completely

and push the electric starter

button .

When the Warm Engine is Hard

to Start :

Use of the choke should not be

necessary. Open the throttle approximately

1/8 - 1/4 turn and push

the electric starter button ."

Daca o motocicleta calda pe carburatie porneste sau nu fara a actiona acceleratia nu are legatura cu cat de bine e pusa la punct acea motocicleta ci cu alti factori (cat de tare a fost incinsa, cat timp a trecut de cand a fost oprita, particularitatile constructive ale carburatoarelor, airboxului, etc) In unele manuale actionarea usoara a acceleratie in timpul pornirii la cald e data ca manevra standard.

Cu alte cuvinte e perfect normal sa fie nevoie sa tragi un pic de acceleratie la pornirea unui motor cald pe carburatie, asta in ciuda ideilor impamantenite pe la noi. Imi aduc aminte ca acum mai multi ani povestea pe forumu asta unu cum nu a cumparat o motocicleta pe motiv ca proprietarul "trisa" cand o pornea (calda fiind) si actiona un pic acceleratia... :crack:

 

Descrie un pic mai amanuntit procedura asta ca n-am inteles exact ce faci cand o pornesti.

Eventual spune si ce verificari ti-au facut la service.

Iti multumesc pentru informatia de mai sus apreciez ajutorul tau ,( invatam pas cu pas) .DECI.... initial eu credeam ca am o problema la partea mecanica si de vreo ... "multe ori" inecam motorul incercand sa il pornesc in orce posibilitate si tehnica , defapt acesta a fost si motivul pentru care am schimbat o gramada de piese de pe el pentru ca nu reuseam sa indentific cauza pentru care nu porneste motorul ... norocul meu a fost ca persoana de la service are un motor exact ca si al meu si au putut sa faca verificarile si teste "intre motociclete" au inceput sa schimbe piese electrice de pe un motor pe altu si cand a montat CDI -ul meu pe motorul lui motorul lui avea sintomele motocicletei mele si mie imi pornea in excelent, realmente au realizat ca daca opresti contactul si il repornesti pornirea functioneaza normal. cauza fiind indetificata stiam ce sa fac , acum miercuri explicandui problema dupa ce a tot testat si a desfacut tot felu sa vada , a facut legatura intre CDI problema de pornire si problema "bubuitului" respectiv lipsa de scînteie intr-un piston .... sper ca ai inteles ce am zis ,

PS :motorul meu a venit fara manual si daca manualul tau este de vanzare si este specific SV650S fa-mi o oferta pentru el si ti-l cumpar.

 

O zi frumoasa ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, fiecare motocicleta o fi diferita...in functie de uzura, in functie de reglaje...ce stiu eu...mie toata vara mi-a pornit fara soc si cu un pic de gaz, acum de cand a frigul vrea soc neaparat...o fi stricata?..sincer nu cred, ca m-a plimbat 7000 de km in cateva luni fara nici cea mai mica problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@septi

E ciudata problema, vezi ca nu cumva cdi-ul tau sa fie unul pt o motocicleta limitata. Deobicei limitarile de putere se fac in mai multe locuri si se mai intampla ca atunci cand cineva incearca sa o delimiteze sa nu o delimiteze complet, de exemplu sa elimine obturatoarele din galeriile de admisie si sa lase cdi-ul limitat caz in care motocicleta nu va functiona cum trebuie, in unele cazuri efectul putand fi dezastruos pt motor.

Din cate stiu eu (nu sunt 100% sigur) la sv trebuie schimbat modulul de aprindere(cdi, sau tci, de care o avea) daca cumva ai unul limitat. Eventual compara codul cdi-ului tau cu altul care merge ok sa vezi ce diferente sunt.

Din cate am inteles eu lipsa de scanteie la un piston iti aparea dupa o perioada de mers, cand motorul era cald, ar putea fi cdi-ul dar la fel de bine ar putea fi si bobina de inductie. Bineinteles poate fi si o problema mecanica, gen carburatie dereglata, joc la supape necorespunzator , simeringuri supape uzate, etc , ce pot duce la lipsa de scanteie pe bujia respectiva, dar astea presupun ca au fost verificate la service.

@radiusG

N-a zis nimeni ca-i stricata, poate fi doar un pic prea bogat amestecul, asta se poate verifica dupa aspectul bujiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene...e foarte normal sa porneasca motorul si tras umpic un pic de acceleratie si netras...nu e o regula..mie imi porneste cand cum...cateodata nu ating acceleratia cateodata o ating...chestiunea asta nu e o regula precisa...depinde mult de gazele care raman in admisii nivelul din carburatoare etc...dar cu siguranta nu e un indice al uzurii motorului...ceea ce a scris omul mai sus e cat se poate de veridic...

1) NU suntem prieteni;

2) Eu am zis ce scrie in manual (in mod normal sau atunci cand motorul porneste greu). ATAT! Se pare ca esti mai destept decat cei care au scris manualul de utilizare.

3) M-am saturat de "cunoscatori".

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) NU suntem prieteni;

2) Eu am zis ce scrie in manual (in mod normal sau atunci cand motorul porneste greu). ATAT! Se pare ca esti mai destept decat cei care au scris manualul de utilizare.

3) M-am saturat de "cunoscatori".

tu ai fost coleg de clasa cu Goga ma...de mi-ai identificat imediat greseala?ti-am spus prietene ca sa adopt o atitudine amicala fata de tine.."durule"..culca-te cu manualul de service sub perna ca si asa habar nu ai unde ti-s bujiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...